Het is net niet perfect

Kleine op- aanmerkingen

Efficient, goede communicatie en fijne levering

Alles is precies geregeld zoals gepland en iedereen met wie ik heb gesproken was erg vriendelijk.

Top service en zeer persoonlijk

Ik werk al jaren met deze fijne organisatie en ze blinken uit in persoonlijk aandacht en advies op maat. Heel fijn, snel, flexibel, super service.

Oprechte persoonlijke aandacht er is maatwerk geleverd

Boven verwachting werd er mee gezocht naar een passende auto. Deze is snel geleverd. De communicatie was laagdrempelig en oprecht! Heel erg bedankr

Duurde veel te lang .

Schade had veel eerder kunnen worden opgenomen . Hadden de onderdelen besteld kunnen worden. Had ik nog een tijd kunnen doorrijden. Heeft bijna twee maanden geduurd , zeg nou zelf ...

Een feestje om de nieuwe auto te ontvangen

Zeer behulpzaam bij vragen omtrent de lease. Bij ontvangst/omruilen van de auto een uiterst vriendelijke en geduldige chauffeur.

Goede communicatie en zorgvuldige afhandeling

Autobezorging werd tijdig aangekondigd en lokaal geleverd. Kort en duidelijk toegelicht en gevolgd door een after service call of er nog vragen waren. Prima!

Flexibel

Flexibel alles in overleg, alles kan, geen gezeur..

Snel geholpen met een passende oplossing

Ik had laadproblemen met mijn elektrische auto. Na een telefoontje naar Mobility Service was er snel een passende oplossing. Auto opgehaald en een leenauto weer terug.

Prima dienstverlening!

Goed bereikbaar, korte lijnen, daadkrachtig

Teleurstellend

+ De chauffeur was vriendelijk en deed zijn werk, heb hem naar de trein gebracht. - Weinig keuze qua auto's (geen keuze uit 3 auto's) - Auto was vies van binnen en buiten, de auto is al een tijd niet gewassen. De velgen zijn geheel bedekt met remstof die is aangekoekt. De randen bij de achterklep zijn bedekt met een dikke laag vuil. het interieur is vies en bedekt met hondenharen e.d. Geen fijne ervaring om zo een auto te ontvangen en mee te moeten gaan rijden.

Je word op je wenken bediend

Correct en vriendelijk

Sam heeft mij netjes en correct ontvangen op locatie om de lichte schade aan mijn auto te herstellen. Er stond een leenauto klaar en Sam heeft alles netjes afgehandeld.

Top!!

Top service!!

Positief verrast

Mooi kantoor, vriendelijke mensen en de nieuwe auto is keurig afgeleverd.

Geweldige klantvriendelijkheid en snelle respons

Binnen no-time mijn auto afgeleverd. Heel goede communicatie. Informatiepakket meegeleverd met de auto. Persoonlijke opvolging. Echt een heel goede ervaring!

Mobility Service de naam zegt het al, service in mobility

Ontzettend blij met mibility service. Korte lijnen, 1 aanspreekpunt die van A tot Z een top service biedt. Shout out to Sam die me fantastische geholpen heeft door de wirwar n.a.v. een auto ongeluk en herstellen van de schade. Absoluut ongekend hoe in een grote organisatie nog zo veel persoonlijke aandacht gegeven wordt. Dikke tien!

Ik was verrast dat de auto voor de deur werd afgeleverd. Heldere communicatie. Geen op of aanmerkingen. Auto was in topconditie

Goede aflevering auto, slechte bezorging van tankpas

Auto is in prima staat afgeleverd en degene die de auto heeft afgeleverd heeft ook prima uitleg gegeven over de auto. En nog eens prima op tijd! Alleen de tankpas is verkeerd opgestuurd, dit is zeer spijtig anders waren het 5 sterren geweest.

Leuk contact

Prima service en leuk gesprek gevoerd met degene die de auto af kwam leveren.

Top geregeld en super lunch!

Niks bijzonder

Super service

Uitstekend en snel werken met het hele team

Prima ervaring

Er wordt meegedacht en naar ad hoc oplossingen gezocht.

GOED

Duidelijk, snel en vriendelijk.