goede service en snelle acties :)

goede service en snelle acties :)

Uit mijn ervaring zijn Mobility service Nederland een uitstekend en vriendelijk klantservice adviseer om iedereen Mobility Service Nederland kiezen

goed, oplossingsgericht

goede ervaring, ik werd goed geholpen

Beste Account Manager ever!

Super contact met mijn account manager vanuit Maxima Lease. Soms worden onderdelen niet vervangen, maar mijn account manager Teun van Rossum regelt dat alles voor onze organisatie! Enorm fijn contactpersoon voor IFHG.

Prima contact en aflevering alleen niet 100% compleet

App Tesla niet ingeregeld en storing in het systeem

Aflevering super

De aflevering van de Auto is super gedaan gevraagd hij voor 3 uur geleverd kon worden . En kwart over twee was hij er Nette afhandeling

Helemaal FANTASTISCH!!

Met grote dank aan Sebastiaan, Elwin en Patrick voor het mogelijk maken dat ik snel weer mobiel ben op de weg!! Mijn ervaring met Mobility Service is Top! Snelle service, hoogwaardig dienstverlening, supersnel schakelen. De nieuwe MG overstijgt mijn verwachtingen! rijdt Ongelooflijk soepel, zowat geluidloos! Ja autorijden is nu echt zo een feest 🥳 De tankpas is ook op dezelfde dag bezorgd als de auto, sja hoe krijgen jullie dat voor elkaar haha Patrick hartelijk dank voor alle info ook en de bezorging! ja heren ik ben zo blij als een vrouw die mag winkelen op kosten van de baas! ;-) Ik stap met een lach de auto in! 😁😄een hele brede lach😅Nog even spannend met laden, maar gaat helemaal goedkomen. Dank dank dank🥳🥳🥳

Auto netjes geleverd

Auto is netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Korte uitleg of de werking van de auto. Prima geregeld.

Maxima lease, nu Mobility Service, in Den Haag heeft mij heel goed geholpen met het omruilen en uitleveren van mijn lease auto.

Top bedrijf !

Makkelijke afhandeling, snelle aflevering, alles erbij auto spik en apsn en super aardig en nette kerel die de auto kwam brengen!

Top begeleiding

Goede presentatie en begeleiding en resultaat

Prima ervaring, goede service

Prima ervaring, goede service

Al jarenlang persoonlijke en uitstekende service

Ons bedrijf is al vele jaren klant van Mobility Service. We zijn enorm tevreden vanwege de persoonlijke aanpak en snelle, uitstekende service. Mobility Service denkt echt met je mee, zodat wij zo kostenefficiënt mogelijk kunnen rijden. Ik wil onze account manager Maickel graag een compliment geven! Hij zorgt dat alles voor ons top geregeld is!

Keurig netjes.

Gebeld met kantoor in de ochtend hoe laat de auto zou komen. Vervolgens teruggebeld door de chauffeur met alle info die ik nodig had.

Afleverservice top, vriendelijke medewerkers.

Ik ben 's ochtends met mijn 'oude' leaseauto naar het werk gereden en iemand van Mobility Service kwam overdag langs met de nieuwe auto om ze te ruilen. Ideaal dat ik daar niet voor hoefde thuis te blijven. De medewerker was daarnaast erg vriendelijk, rustig en duidelijk.

De aflevering van de auto ging prima. Wel mistte de wieldoppen en de tweede sleutel. Ook moest de auto nog weg voor een servicebeurt. Men wist niet wat hiermee was gebeurd en verwees naar mijn werkgever. De volgende dag stond ik al met pech langs de weg. De koelvloeistof en olie bleek niet bijgevuld. Ik werd hierover later gebeld en excuses werden aangeboden. Daarnaast krijg ik extra service als ik de auto weg moet brengen voor een servicebeurt. Over het algemeen ben ik tevreden, maar de andere zaken vind ik ronduit slecht geregeld. Hopelijk is dit een eenmalige gebeurtenis. Het is opzich wel netjes opgelost.

Snel geholpen, prima service

In een week van per chat vragen of een auto op voorraad is tot wegrijden. Top!

Boven verwachting en uiterst tevreden!

Auto is conform afspraak geleverd en boven verwachting uitgerust met mooie en fijne opties.

Zeer positie

Netjes auto overgedragen aan mij. Papieren in orde, keurige auto.

- Minder dan halve tank brandstof bij overdracht. - Ruitensproeier tank helemaal leeg ging 4,5ltr vloeistof in. - Probeer Radar systeem te ontkoppelen van Cruise Control dat zou moeten kunnen volgens manual maar tot op heden niet gelukt.

Alles volgens afspraak geregeld, incl het tijdelijk stallen.

Patrick is vriendelijk en neemt de tijd om uitleg te geven over de auto!

Netjes en volgens afspraak geleverd.

Netjes en volgens afspraak geleverd.

Prima service, helaas wel jammer dat de auto niet die dag geleverd kon worden in de andere plaats die ik aan gaf, dit gaf helaas nogal gedoe met iemand regelen om mijn eigen auto weg te krijgen ivm de hoge parkeerkosten in Amsterdam. Van tevoren bellen waar de auto afgeleverd zou moeten worden zodat er een afspraak ingepland kon worden was fijner geweest. Ook blijken er helaas zomerbanden onder de auto te zitten. De afleverservice was verder prima