Goed, maar wel wat afstandelijk (uiteraard te begrijpen)

Geachte heer, mevrouw, Wat ik hier boven schreef, is mijn ervaring in een notendop. Ik moest meekijken naar mankementen. De sleutels (2) werden op de motorkap gelegd. Ik had bij mijn vorige auto maar 1 sleutel gekregen. Ik schrok daar een beetje van, (ik heb van de oude auto maar 1 sleutel, toch?) waardoor ik niet meer goed genoeg rond de auto heb meegekeken. Toen werd het kentekenbewijs op de bijrijdersstoel gelegd. Voor het meekijken moet je even rustig de tijd voor hebben/nemen. Er zaten meer schades op dan dat ik op mijn afgifte formulier heb gelezen. Deze foto's heb ik 4 dagen later nagestuurd. De tankpas van de vorige bestuurder (naam en toenaam) zat nog onder de zonneklep van de bestuurdersstoel. Uiteindelijk wel tevreden, hoor.

Absolute aanrader!

Keurig verzorgd van A tot Z. Je kunt kiezen waar je de auto afgeleverd wilt hebben, je kunt hem zelf ophalen. Net wat jij als klant wilt. Keurige meneer die de auto kwam brengen en prachtig op tijd. Als de auto net zo goed bevalt als het proces van bestellen tot afleveren, dan ga ik heel veel plezier van de auto hebben! Complimenten voor het team van Mobility Service en daarbij wil ik mijn contactpersoon Arjen toch even noemen. Geweldige klant- en servicegerichte man!

Prima After Sales

Vakkundig en correct.

Super service

Wij werken al jaren met Mobility service samen en dat is niet voor niets. Ze zijn zeer persoonlijk, proberen met je mee te denken en vinden altijd een mooie oplossing. Kortom, wij zijn al jaren tevreden en kunnen het iedereen die op zoek is naar super service met een vaste account manager, deze club van harte aanraden.

Auto inleveren is een drama

Helaas ben ik genoodzaakt on mijn lease auto te inleveren. Echter komen er nu ineens onverwachte kosten, eigen risico per schade die ze verzinnen etc. etc. Extra kosten vanwege de kilometers die niet exact overeen komen, extra boete’s etc. Wanneer je de auto wilt overkopen vragen ze meer dan de nieuwprijs.

Beste Inanc, Wij betreuren het ten zeerste dat u een slechte ervaring heeft gehad bij de inlevering van de auto. Ik kan u verzekeren dat onze schade experts er alles aan doen om niet onnodig kosten door te belasten. In het geval van een niet verhaalbare schade, zijn wij helaas genoodzaakt om het eigen risico door te belasten. Van mijn collega's heb ik begrepen dat er een zeer zeer coulante regeling is getroffen voor de afkoop en inlevering van de auto, waarmee u tevens heeft ingestemd. Voor eventuele inhoudelijke toelichting mag u uiteraard altijd contact met ons opnemen zodat we dit kunnen toelichten. Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Vriendelijk en Warme koffie.

Er was géén gelegenheid/tijd meer om de auto om te wassen, aldus de adviseur. Dit kwam omdat ik de auto vrijdagochtend al om 0900 wilde ophalen. Was wel volledig opgeladen, top! Gelukkig is er nog ruimte voor verbetering!

Zoals we mogen verwachten van een onderneming.

Auto geleverd, gezamenlijke opname van de auto voor overname. Bij niet willen starten van de auto, snelle service voor hulp. Ook bij garage nog check op accu of deze ok is.

Prettig, duidelijk en rustig.

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg over de mogelijkheden en verschillende auto's en geen druk. Vond het zeer plezierig.

Klantgericht en vriendelijk

Voor alle vragen tijd, goed bereikbaar. In het bijzonder de chatfunctie vind ik ideaal.

Goede service en snelle actie

De levering en klantvriendelijkheid was al prima, maar ook als er iets gebeurd wat je niet verwacht, zoals het kapot gaan van een auto, wordt je snel en accuraat geholpen. Batterij pack van een kona ging kapot, konden ze niets aan doen, auto was hagelnieuw, maar 1 dag later stond er al een vervangende auto klaar. helemaal goed.

Perfecte aflevering van de auto

Auto werd netjes afgeleverd en ik kreeg een keurige overdracht van de chauffeur met uitleg over de stekkers.

Prima vakkundige personeel

Goede ontvangst met een glimlach, daarna hulp bij het overladen van spullen naar nieuwe auto. Ook uitleg over het dashboard vakkundig.

Super uitleg

Bij aflevering van de auto uitgebreid uitleg gehad wat betreft opties in de auto. Erg tevreden over.

helemaal goed.

De auto werd voor de deur afgeleverd. Prima uitleg. De heer nam de tijd om zaken uit te leggen. Was ook heel duidelijk waar ik voor een aantal andere zaken moest zijn (waaronder de laadpas). De laadpas werd pas de volgende dag geleverd.

Vriendelijke, snelle en hulpvaardige overdracht.

Zeer vriendelijk, hulpvaardig en snel gehulpen bij het wisselen van de auto. Mooi geregeld op locatie waar ik toen was!

Snel contact en direct handelen.

Ik heb tijdelijk een auto nodig. In minder dan vijf minuten was alles geregeld. Geen onnodig papierwerk. Doorpakken en handelen.

Uitstekende aflevering van de auto

Een vriendelijke man heeft mijn leaseauto op een prettige wijze afgeleverd.

Ging prima

Zonder problemen auto omgeruild op mijn werklokatie.

Goede voorlichting en perfecte afhandeling.

Goede voorlichting en perfecte afhandeling. Alleen handtekening via internet verliep moeizaam, aan te raden is het contract naar keuze te tekenen, via internet of e-mail scan.

Betrouwbaar, persoonlijk en heldere communicatie

Uitstekende service

Auto is goed afgeleverd op een voor mij gunstig tijdstip buiten werktijd. De afleveraar had genoeg tijd om mijn vragen te beantwoorden en informatie over de auto te geven.

Behulpzaam maar wat mindere communicatie tussen alle partijen

Het afronden van de laadpaal en afleveren van de nieuwe Hyundai ging enigszins moeizaam....

Prima aflevering

Plek was lastig te vinden, heel erg fijn dat Mobility Service helemaal naar Castricum kon komen.

Snelle levering binnen afgesproken tijd, alles duidelijk.

Snelle levering binnen afgesproken tijd, alles duidelijk.

Komen afspraken na, snelle afhandeling

Komen afspraken na, snelle afhandeling