Geweldige flexibiliteit!

Geweldige flexibiliteit! Meneer van ruim op tijd aanwezig. Overdracht ging soepel en meneer was vriendelijk. Bij contact over de nieuwe tankpas was de medewerker aan telefoon zeer behulpzaam en gelukkig bereid een nieuwe op te sturen, omdat de adresgegevens verouderd waren. Super fijn dat ik geen halsbrekende toeren hoefde uit te halen om naar het oude adres te rijden!

Gewoon goed en prettig

Correct

Wederom geen goede ervaring

Na mijn volgende voorloper te hebben ontvangen van Mobility service hebben ze maar 1 sleutel bij de auto. 'Die wordt wsl snel opgestuurd' zo zei de medewerker nog...en uiteraard ook nog geen brandstof-pas, waar ik telkens om moet bedelen om die te krijgen, helemaal klaar mee. Die mag ik toch verwachten binnen 2 dagen nadat ik mijn auto heb gekregen? enfin, na 2 dagen nog geen 2e sleutel, en nog geen brandstofpas, maar die zou (wel tijdig) gestuurd zijn naar mijn oude adres (zou werkgever voor hebben moeten zorgen). Nu ben ik er vandaag mee gestrand...auto wilde niet meer open, batterij van mijn enige sleutel was op! Dus ik de 24/7 hulpdienst gebeld rond 19 uur; meer dan 20 minuten moeten wachten aan de telefoon!! Wat als ik een ongelukje had langs de snelweg... Ik vind het service-niveau echt niet goed van deze lease-mij

Hallo Paul, Wat vervelend dat er meerdere zaken verkeerd zijn gelopen bij de inzet van jouw voorloopauto. Ik heb begrepen dat mijn collega haar uiterste best heeft gedaan om snel met oplossingen te komen. Verder ga ik er vanuit dat de problemen met de sleutel en brandstofpas niet meer voor gaan komen. Het adres is inmiddels gewijzigd in ons databestand. Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Niets aan het handje, ook niet perse reden om te pochen

In het begin van het proces liep niet alles helemaal goed, communicatie was bij tijden niet best (waarschijnlijk was ik daar ook deels verantwoordelijk aan). Mijn wens voor de toekomst zou zijn dat ik een lijst van mogelijke auto's krijg in het budget wat ik aan geef, met tarieven, opties en mogelijkheden (waarin ik zelf kan zoeken en kiezen). De auto was bij levering best vies (regen en vervoer, ik begrijp het wel) maar ik werd niet gewezen op de extreme hoeveelheid steenslag op de voorruit en motorkap. Gelukkig zag ik vanmorgen niet veel door de voorruit en ben ik het nogmaals gaan bekijken. Ik heb er melding van gemaakt en we zijn het aan het oplossen. Eind goed al goed verwacht ik dan ook.

Een betrokken groep mensen die luisteren en van wanten weten

Toen ik de auto ophaalde (sept 2019) zag ik een enthousiaste groep mensen die zonder poeha doen wat nodig is. Ook offerteverloop was prima. Als ik belkan ik mensen bereiken

Top service!

Auto keurig afgeleverd voor de deur, alles duidelijk uitgelegd

Auto werd in de afgesproken tijd afgeleverd. De auto was helemaal schoon. Ook is er een goede toelichting gegeven over de auto en de meegeleverde spullen.

Hartelijk!

De ervaring die ik met de medewerkers van Mobility Service heb, is zonder uitzondering erg hartelijk en plezierig. Ik heb erg sympathieke gesprekken en de behulpzaamheid is hoog.

Goede snelle service

Probleem goed en snel opgelost en erg behulpzaam bij vragen.

Super service

Mobility is goed bereikbaar, zowel per e-mail als telefonisch. Zeer vriendelijke medewerkers. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Al vele jaren hebben wij als bedrijf een prettige samenwerking!

Hele goede service en alles op tijd

Hele goede service en alles op tijd, een echte aanrader!!!

Directe en super vlotte afhandeling van vragen, geruisloze service!

De beste ervaring is dat ik Mobility Service nauwelijks hoeft te benaderen. De afhandeling van diverse actuele zaken loopt gesmeerd.

Alles is netjes afgehandeld en communiceren alles netjes op tijd.

Goede bereikbaarheid en prima afspraken

prima service

Nieuwe lease auto op eigen verzoek op prive adres afgeleverd. Goed service!

Flexibel en persoonlijk

Mobility stelt zich flexibel op als het om wijzigingen gaat in het wagenpark. Daarnaast kent men ons en wij onze contactpersonen en is dit een persoonlijk contact

Goede service en duidelijke communicatie.

Snelle service, top service!

Goed geregeld Arjen, blij met de nieuwe auto.

Auto keurig afgeleverd en oude auto ingenomen.

Fijn dat de auto keurig op tijd en netjes is afgeleverd. Persoon nam de tijd om toe te lichten en oude auto in te nemen. Een nadeel is wel dat een uitgebreide instructie niet mogelijk is, dat heeft veruit de voorkeur.

Dank voor de goede service.

Uitstekende service

Ik had vlak voor mijn autovakantie een probleem met mijn leaseauto. De garage kon het niet tijdig repareren en had geen vervangende auto. Mobility lease kon gelukkig wel passend vervoer regelen op korte termijn. Alles werd perfect geregeld.

Netjes op tijd, professioneel geholpen.

Netjes op tijd, professioneel geholpen.

Top service!

Alles super netjes en snel geregeld. Aardige chauffeur en ruim op tijd.

Goed en zeer vriendelijk

Goed en zeer vriendelijk

Hi Ite, Bedankt voor de mooie beoordeling en dat jouw ervaring positief is. Wij zijn er benieuwd wat wij kunnen verbeteren om de volgende keer een nog mooiere beoordeling te mogen ontvangen. Kan je ons dit laten weten? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Goede dienstverlening, maar alleen binnen werktijd

Mijn werkgever had op zeer korte termijn een leaseauto aangevraagd. Er kwam dezelfde dag nog een offerte en ik kon de auto een werkdag later al ophalen, maar dat kon niet buiten werktijd. Binnen werktijd moest ik eigenlijk bij de klant van mijn werkgever zijn, maar dat lukte dus niet. Ik had verwacht dat het mogelijk was om in de avonduren na werktijd ook een afspraak te maken voor het afhalen. Op het afhalen zelf heb ik niets aan te merken, ging snel en de uitleg over de auto was duidelijk. Goed assortiment van (short) leaseauto's, ben erg tevreden met de Nissan Leaf uit 2018 met maar 4% bijtelling.

Hi Alexander, Wat fijn dat de leaseauto al op zo'n korte termijn geregeld kon worden! Helaas is het door de vakantieperiode wat lastig om een auto buiten kantoortijd uit te geven. Normaal gesproken is dit in overleg zeker mogelijk, bijvoorbeeld ook in het weekend. Veel rijplezier met de Nissan Leaf! Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service