8

Prima service

Ik heb eigenlijk niks te klagen betreft Mobility

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke service

Ik ben goed geholpen door Ruud, fijne vriendelijke service. Het hele proces is zeer snel gegaan (het ging om een voorraadmodel). Ook vind ik dat er goed omgegaan wordt met de coronasituatie, er worden goede maatregelen getroffen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede aflevering Vriendelijke man Ondanks corona issues alles goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima aflevering!

Top, netjes vooraf gebeld en snel afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vanwege Corona was de uitlevering wat anders dan anders. De brandstof pas was 2 dagen van te voren al binnen en het kentekenbewijs de dag er na. Sneller kon niet!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goede en duidelijke afspraken, gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede en snelle service door Andreas!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en vlotte service - auto mooi gepoetst e

supervlotte service, auto mooi gepoetst en duidelijke uitleg over werking van board computer endergelijke .. super goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Een hoop geregel, maar wel wel alles tip top in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer uitstekend!

Voor de 2e keer geweest voor een auto ophalen super service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het wisselen van de lease auto verliep eenvouding, snel en prettig!

Het wisselen van de lease auto verliep eenvouding, snel en prettig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed serives

Ze waar optijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe prima geholpen, prettige communicatie!

Contact , telefonisch en per mail, helemaal prima. Goede uitleg op al mijn vragen. Snelle levering van de auto, een dag na tekenen van het contract!

  • Aanbevelen? Ja
9

It was good and on time delivery

It was very good experience with respect to prompt delivery on time.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenken en flexibel

Mijn nieuwe leaseauto was er een die niet in de 'standaard' categorie te plaatsen is. Veel leasemaatschappijen zouden allang afgehaakt zijn, maar Mobility Service heeft op alle mogelijke manieren meegedacht en flexibiliteit getoond, waardoor het uiteindelijk toch allemaal geregeld is. Enorm content met de geboden service en flexibiliteit!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Elmar, Dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij wensen je uiteraard veel (rij)plezier met je nieuwe leaseauto. Mochten wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan staan wij uiteraard voor je klaar. Hartelijke groet, Tjillie Mobility Service

7

Prima aflevering

Aardige man, nam kort de tijd om alles uit te leggen. Verder weinig bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen, goede uitleg en service

De auto werd volgens afspraak thuis afgeleverd met een volle accu. Patrick was erg behulpzaam en de uitleg was helder.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Wouter, Dank voor je review en goed om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Zelf rijd ik ook al een aantal jaren in een elektrische auto, dus ik kan me goed voorstellen dat niets fijner is dan een elektrische auto met een volle accu! Ik zal het doorgeven aan mijn collega Patrick, hij zal ongetwijfeld enthousiast worden van zo'n mooie review! Ik wens je nog een fijne dag en veel plezier met je nieuwe leaseauto. Hartelijke groet, Tjillie Mobility Service

10

Transparant, Duidelijk en goed

Fijne communicatie, helder. Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een positieve ervaring!

De autowissel is 2x uitgesteld om variërende redenen, buiten de schuld van MS om. Het reinigen van de auto duurde wellicht wat lang, maar ik begreep dat het nodig was. Verder lag de tankpas 2x op de dag van bezit leaseauto in de brievenbus, dat is heel fijn. Absoluut geen klachten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service en levering

Wat een fijne service. Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service bij klachten

Heb al sinds langere tijd problemen met mijn Opel Grandland X, heb heel veel geduld gehad en ben tientallen keren bij de dealer geweest. Eerst een paar uitdraaien via de computer, later een dag mee geweest met een monteur die heeft er zelfs in de avond nog mee gereden. Toen vervanging van een chip bij de brandstof pomp. daarna nieuwe Turbo ect. De motor slaat met regelmaat in een beveiligings modus zodat je niet veel harder kan dan 90km . Na nu 8 / 9 maanden verder ben ik er klaar mee. Erg leuk op vrijdagmiddag met 90 km vanuit Belgie naar huis rijden na je werk! Dit heb ik gemeld aan Arjen Bergman van Mobility Service maar die kan er verder niks aan doen. Ik heb gevraagd om een nieuwe auto maar dan mag mijn werkgever ruim 7000€ bijbetalen! Dat is superservice van Mobility Service waar we al ruim 10 jaar vaste klant zijn! Goed kleine lettertjes lezen bij deze….

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Netjes op tijd aangegeven en ook op de afgesproken tijd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig tot slecht

Ik rij nu al jaren lease, stuk of 5 auto's gehad, dit is de duurste tot nu toe, qua communicatie, prijs/contract opmaken, aflevering is echt matig tot slecht als ik dit ga vergelijken vooral als je prijstechnisch ziet verwacht je meer. 3-1-2020 Was na de communicatie al vrij moeizaam met aanvragen. voor 780/800 euro op basis van 35.000 km rijd je Tesla exact dezelfde configuratie incl banden etc. Mijn collega die wil nu ook Tesla die heeft nu voor 840 incl. 18inch velgen en ook verduisteren van de ramen. 3-1-2020 geef ik aan dat jullie meer kosten en of je voor dezelfde prijs een auto kan leveren ook voor 800 euro. Wordt niet eens op gereageerd. De offerte komt dus al op 840 euro uit. Daarna krijg ik ook nog 18 euro per maand extra erbij omdat hij twee maand stilstaat dus totaal 858. Dus totaal ben ik bijna circa 70 euro meer kwijt bij jullie dan dat ik nu elders lease. Als je kijkt had ik bijna net zo goed niet de 4% hoeven nemen maar de uit 2020 ben nu net zo duur uit. Maar dan is ook nog het gekke dat het een halve maand duurt voordat ik het contract krijg de 13e. Dus bijna twee weken duurt het voordat ik mijn contract krijg. Dus eigenlijk staat hij maar 1,5 maand stil. Dus jullie hadden hem ook niet eerder kunnen verleasen dan de 14e waarom belast men dat door. En dan ook nog geen eens een goed contract die moest ook nog aangepast worden daar stond de bijtelling verkeerd op. Dus resume ben ik 4000 euro meer kwijt. Dan komt nog het mooie wordt hij afgeleverd met schade op twee plekken. Dan wordt bij aflevering gezegd je moet de app downloaden van tesla voor openen van de deuren. Daar zit ik mee te stoeien moet ik gelijk alweer bellen met jullie want dan moet dan nu nog geactiveerd worden. En dat er voor auto van 49.000 euro en voor lease van 50.400 euro nog geen bos bloemen af kan bij aflevering vind ik een karige bedoeling. Maar ipv. wordt je nu met schade achtergelaten. Als je het gehele proces bekijkt, zou ik opnieuw kiezen voor MSN, dan zeg ik nee

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Elbert, Vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Van mijn collega Gerwin heb ik inmiddels begrepen dat jullie hier telefonisch contact over hebben gehad. Wij gaan er uiteraard alles aan doen om ervoor te zorgen dat deze situatie zo snel mogelijk wordt opgelost en dat je zorgeloos kunt genieten van je leaseauto. Uiteindelijk hopen wij dat deze ervaring wordt omgezet naar een positieve ervaring! Ik wens je voor nu nog een fijne dag en alvast een fijne avond. Hartelijke groet, Tjillie

9

Prima service

Weinig contact gehad, maar de service is goed.

  • Aanbevelen? Ja
6

rare manier van levering

Vond het wel raar dat ik de chauffeur die de wagen afleverde, naar een dichtstbijzijnd station moest brengen, want de man moest per openbaar vervoer terug .

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina