De klant centraal

Had snel een vervangend voertuig nodig en dit is volledig naar wens en meer dan verwacht opgelost! Dank je wel

Volgens afspraak en vlot

Prima service, zoals altijd. Chauffeur op de afgesproken tijd, vlotte autowissel

Goed, snel, vriendelijk

Toen ik snel vervangend vervoer nodig had, was dit dezelfde dag nog geregeld.

Auto haal service en voor de deur afgeleverd. Een erg vriendelijke medewerker. Prima service om de auto voor de deur om te wisselen voor de nieuwe.

Auto netjes afgeleverd op afgesproken tijd en pleaats

Super service

Correcte bezorging van de auto

Nette en correcte bezorging van de auto. Verder nog geen ervaringen.

Ze maken het waar.

Ze doen wat je ervan verwacht, en gaan verzoeken of maatwerk niet uit de weg. Prettig zakendoen, goede ondersteuning.

Snel en klantvriendelijk

Telefonisch goed bereikbaar en vrgen worden snel opgelosty.

uitstekende service

uitstekende service zo is mijn ervaring :)

snelle service en erg vriendelijk

Altijd bereikbaar, Altijd proactief

Ik werk graag met het team van Mobility. Ik merk een grote mate van klantgerichtheid en flexibiliteit in het bedenken en implementeren van oplossingen.

Super service bij laadprobleem

Super geholpen en de auto nog gewassen ook toen ik hem op kwam halen. Boven verwachting. Dankjewel

Wisselende ervaring.

Ik ben vorige week gebeld om een afspraak te maken voor de ontvangst van mijn nieuwe lease auto. De telefoniste kwam op mij erg kort af over. Dit zou wat vriendelijker kunnen. De overdracht van de auto ging heel prettig en vriendelijk. De chauffeur deed heel nauwkeurig zijn werk, was vriendelijk en begripvol.

Heel fijn en snel

Heel snel geregeld. Donderdag gehoord dat ik maandag deze auto al zou krijgen. Heel fijn geregeld. Snelle omgang

Goede service in er wordt gedacht in oplossingen

Tijdelijke huurauto had een service beurt nodig en had diverse mankementen. In overleg met Mobility Service werd er dezelfde dag nog een andere auto geregeld.

op tijd geleverd

Erg fijn geholpen!

Super tevreden over hoe ik ben geholpen door de medewerkers.

Professionele club mensen. Doen wat ze zeggen!

Contact met voornamelijk Janine was zeer prettig. Bij vragen werd alles goed uitgezocht en kreeg ik snel antwoord. De inlevering en aflevering van de nieuwe auto ging zeer voorspoedig. Zeer blij mee!

De aangegeven tijdsindicatie was niet bekend bij de brenger van de auto, hij stond veel eerder voor de deur dan vooraf was aangegeven. De auto is mooi, in prima staat, netjes afgeleverd. De brenger noemde wel dat de hoedenplank scheef hing en dat hij hier een melding van heeft gemaakt, maar dat ik zelf in de gaten moest houden of dat opgepakt gaat worden intern.

Correcte service

Communicatie / correspondentie en aflevering van de auto ging allemaal zeer netjes. Ben tevreden.

Goede duidelijke service

Het duurt even maar dan heb je ook wat!

Goed advies, de mogelijkheid gehad om een paar dagen proef te rijden en uiteindelijk de keuze gemaakt. Dan duurt het nog wel even voordat de auto wordt afgeleverd maar het wachten is beloond.

Waanzinnig klantvriendelijk!

Echt geweldig!

Perfect!

Ik werd goed geholpen met de keuze voor een nieuwe leaseauto. Ze namen de tijd om de voor- en nadelen van verschillende auto's uit te leggen. Ook het omwisselen van de auto ging prima. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.. Erg tevreden!

Vriendelijk, service gericht, goede prijs? Heldere communicatie

Sinds een aantal jaar leasen we bij MBS. En breiden we ons wagenpark langzaam uit. In goed overleg met MBS kom je dan tot de juiste keuzes. Uiteindelijk is het financieel heel belangrijk dat je een juiste overeenkomst hebt. Maar de fase ervoor is minstens zo belangrijk. En in die fase is er heldere, vriendelijke communicatie waarbij er gelachen en ook onderhandeld kan worden. En als je dan in een e-mail aangeeft dat je een dag later een auto nodig hebt, staat deze er ook. Zonder gedoe en uiterst vriendelijk bezorgd. Kortom: MBS verzorgt en voorziet.

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde