Vriendelijk, to the point en op tijd.

Keurige afhandeling van de overdracht.

Prettig contact aflevering volgens afspraak.

Het telefonisch contact was prettig, toegezegde info werd snel verstuurd. De aflevering van de auto is soepel en plezierig verlopen.

Snel en flexibel!

Alles was erg snel geregeld en zelf een verandering van afleverlocatie een dag van te voren was fijn opgevangen!

Aflevering goed maar direct problemen met auto

De aflevering door de medewerkers is prima gegaan. Geen klachten. Auto zag er goed uit. Alleen na 7 kilometer rijden ging er een lampje op het dashboard branden dat de auto direct naar de merkdealer moest. Toen begon het gezeur. Auto is nog geen 24 uur in mijn bezit maar staat al bij de 2e garage... Renault route mobile had geen spullen bij zich en deed niets want hij kon niets. Ondanks mijn melding aan de meldkamer. Zit je dan voor niks op te wachten.Wij hebben ook geen bon getekend want hij wilde niet eens bellen naar zijn eigen garage. Klantonvriendelijk! Dan maar weer bellen naar andere garage en zij gaan auto nu "uitlezen". Ondanks het brandende lampje toch maar weer de weg op. Kost ons al veel tijd en stress. Zo jammer want je moet kunnen genieten van je nieuwe auto.

Goed, weinig mee te maken gehad.

Geen op of aanmerkingen

Stormschade en de volgende dag vervangend vervoer!

Enorm met klant meegedacht, echt geweldig!

Top service

Alles wordt keurig netjes uitgelegd en wordt goed geleverd. Dik tevreden

vriendelijk ontvangst en afhandeling

heel goed

Snelle goede service

Altijd nette afhandeling! Top bedrijf met top service!

Prima, prettig, positief.

Prima, prettig, positief.

Goede service en afgeleverd op het afgesproken tijdstip

Goede service. Op tijd afgeleverd en auto zag er zo uit als verteld. Ook kleine aandachtspuntjes zijn snel opgepikt en opgelost. Kortom dik tevreden.

Super vriendelijk, begripvol en uitstekende service!

Nadat ik een een auto-ongeluk heb gehad met een paar maanden oude auto, voelde ik me een beetje schuldig, ondanks dat ik er niets aan kon doen. De mensen bij MobilityService waren ongelooflijk vriendelijk, hielpen me bij de afhandeling en waren alleen maar blij dat mij en mijn vrouw niets overkomen was. Uiteindelijk heb ik een prachtige, nieuwe auto meegekregen, zodat ik weer naar het werk kan! Echt een super vriendelijk, menselijk bedrijf!

Goede service, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg!

Goede service, de chauffeur was wat verlaat, maar hij heeft dit telefonisch doorgegeven. Vriendelijk personeel!

Goed personeel en netjes behandeld.

Vriendelijk, stipt en nauwkeurig.

Goede service en doet wat ze beloofd!

Meerdere malen contact gehad met de heer Boon van Mobility Service. En elke keer dezelfde dag nog antwoord. Ze hebben binnen 2 weken de auto bij het bedrijf afgeleverd. Niks op aan te merken. TOP!

Korte lijntjes, prima service

Onlangs overgestapt naar Mobility service. Dat liep heel voorspoedig, duidelijke communicatie, ook over bijvoorbeeld de levertijden.

Prima service, goed behandeld.

Ondanks de vertraging mijnerzijds stond vervangende auto keurig klaar

Helemaal volgens afspraak

Goeie uitleg en hulp. Ben alleen vergeten te vragen of de tankpas al gebruikt kan worden

Offerte duidelijk, communicatie kan beter

Voor Mobility Service gekozen met name voor duidelijke offerte en vertrouwen dat ze geven. Achteraf wel jammer dat ik er zelf achter moest komen dat actieradius significant was bijgesteld en niet proactief gecommuniceerd was. Terwijl dit voor mij belangrijk is voor de keus voor een EV. Ook lag initiatief bij mij en moest ik er zelf achteraan om leverdatum op te vragen. Uiteindelijk later geleverd dan gepland. Aflevering wel heel prettig met tekst en uitleg en voldoende tijd. Ook laadpas en papierwerk goed geregeld. Ik zou ze niet aanbevelen als afraden (elke leasemaatschappij heeft waarschijnlijk wel wat).

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Terzake kundig en vriendelijke mensen.

Een club met autokennis en betrokken medewerkers die graag helpen en meedenken. Flexibel en niet altijd alleen maar de mogelijkheden schetsten die standaard zijn maar ook eens buiten de lijntjes durven en willen kleuren.

Prettig geholpen

Vlotte en prettige afhandeling