Communicatie top!

In eerste instantie ging het nogal stroef, maar de heren hebben het goed opgepakt en mij fantastisch geholpen. Zeker waard om jullie naar voren te schuiven, als leaseMS voor mijn volgende auto (2021)

Fijne aflevering met een aardige werknemer

Mijn lease-auto werd zoals afgesproken afgeleverd bij mijn thuis! Fijne werknemer die de auto even doornam en de benodigde info erbij! Zeer tevreden!

Ik heb geen contact gehad met iemand van MSN

Nette en correcte snelle service!

Ik had diverse vragen m.b.t. mijn Tesla Model 3 en die werden door desbetreffende persoon correct en snel beantwoord. Ook de aflevering van Tesla op mijn adres is super goed verlopen. Aardige mensen met de nodige kennis!

Altijd snel, persoonlijk en heel betrouwbaar

Ik lease als zzp'er nu ongeveer een jaar bij Mobility Service. Eerst shortlease en nu overgegaan op een langere lease periode. De service is echt heel goed. Komen altijd beloftes na, bijvoorbeeld over terugbellen. Tot nu toe alleen maar leuke contactmomenten gehad. Voor mij dus een dikke 10!

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant staan overduidelijk hoog in het vaandel bij Mobility Service. Goede, vriendelijke en vooral duidelijke uitleg en instructies horen daar ook zeker bij.

Een ervaring om niet te vergeten!

Een goed ontvangst, een goede uitleg en toelichting. Een super ervaring qua sturen in de Porsche Taycan. Een dikke 10.

zeer prettig

onze ervaring is zeer prettig met Mobility Service

geweldige service

De contacten verliepen vlot, to the point en vriendelijk! Aanrader.

Snel, effectief en vriendelijk

Erg makkelijk proces en flexibel geregeld. Het ging om een elektrische auto, de laadpas was nog niet gearriveerd dus gaven ze me tijdelijk een pas van hen mee. Heel prettig.

Vlot flexibel en probleemloos verlopen. Overal goede ervaring.

De contact momenten zijn prima en duidelijk verlopen. De leverancier kwam binnen het aangewezen tijdsbestek de auto afleveren en de overdracht verliep simpel en vlot. Overal goede ervaring en aardig personeel om mee te spreken.

Betrouwbaar, transparant en persoonlijk

Ik ben bij mobility service gekomen vanuit Maxima Lease. Al vanaf het begin werd meegedacht over welk lease contract het beste was, en werden er op persoonlijk vlak aanpassingen gedaan. Ook bij auto-schade werd er altijd meegedacht en zochten we samen naar de beste oplossing. Recentelijk bumperschade gehad aan mijn Tesla en wederom was dit netjes afgehandeld.

Positief

Positief

Snelle levering, afhandeling en vriendelijk

Zeer netjes en te vrede

Top service

Snel geregeld

Heldere uitleg bij het ophalen van de nieuwe leaseauto

Heldere uitleg bij het ophalen van de nieuwe leaseauto en handige tips voor mij als nieuwe electrische rijder om van te profiteren.

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen dat mijn collega's je goede tips hebben gegeven over de elektrische auto en het gebruik ervan. Wij zijn erg benieuwd hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren zodat wij volgende keer een nog mooiere beoordeling krijgen :-) Zou je ons dit kunnen laten weten? Wij horen het graag van je! Groet, Thom, Mobility Service

Netjes op tijd geleverd

Auto is netjes afgeleverd. Als ik bel voor vragen wordt ik goed geholpen.

Top.

Goed geregeld, fijne overdracht.

Keurig in contact en levering

Auto volgens afspraak geleverd, van te voren keurig geinformeerd.

Fijn hoe het wisselen van nieuwe lease auto gaat.

Maickel heeft mij erg goed geholpen met kiezen en was er ook erg geduldig in gelukkig. Het omruilen van Lease auto verliep erg soepel op locatie.

Altijd goed!

Zéér prettige communicatie en goed in het nakomen afspraken.

Hulpvraag prima opgepakt

Goede, snelle en vriendelijke assistentie.

Prima service!

Een aardige “Drent” heeft mijn bedrijfsauto omgeruild. Keurig allemaal geregeld.

Goed,de aflevering is netjes verzorgt.

Moeilijk parkeren met de aanhanger in mijn straat. Dus netjes 1 straat verder gedaan.

Hallo Edwin, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat de aflevering naar wens is gegaan en je ons beoordeelt met een 7. Wij zijn erg benieuwd wat wij eraan kunnen doen, zodat wij de volgende keer een nog mooiere beoordeling mogen ontvangen. Zou je ons dit kunnen laten weten? Wij horen het graag van je! Groet, Thom, Mobility Service