Efficient en vriendelijk

Gewoon goed.

Geweldige service en vlotte levering!

Ik was op zoek naar een Hyundai Kona Electric, en met een levertijd bij de dealer van 9 maanden ben ik gaan kijken naar andere opties. Op aanraden van een collega kwam ik bij MobilityService uit, en deze heeft vriendelijk en uitgebreid geholpen bij het zoeken naar de juiste optie voor mij. Uiteindelijk is de Kona binnen drie weken geleverd.

Helemaal geweldig

Alles keurig en netjes afgeleverd top service

Uitstekende service en dienstverlening

Zowel met het advies en hulp alsmede de levering van de nieuwe auto wordt er voldaan aan de verwachtingen. Prettig en duidelijk persoonlijk contact. Aflevering conform afspraak door een fijne chauffeur.

Goed uitgelegd, goede hulp

Fijne ervaring, vriendelijk, goede uitleg.

Goede service alles volgens afspraak

Auto is keurig geleverd. Alles volgens afspraak verlopen. Goed contact.

Zeer goed !!

Zeer positieve ervaring met Mobility Service. Korte lijnen, zeer goede communicatie en duidelijke afspraken.

Goede service, ook na levering bij vragen.

Fijne en persoonlijke benadering.

Top Service

Binnen afgesproken tijd werd mijn auto keurig afgeleverd. Alles was spik en span en met alle instructies (waar de tijd voor werd genomen) kon ik zo de weg op.

prima, enkele kleine oplever puntjes

positieve ervaring omtrent omruil en lease autos. de nieuwe auto had nog enkele kleine schade puntjes, echter was dit geen probleem. Daarna prima opgelost.

Duidelijke informatie, goede bereikbaarheid, fijne begeleiding

Gerichte offerte met de juiste info. Niet opdringerig, maar goed bereikbaar voor vragen. De auto kwam op het moment zoals beloofd. Nette aflevering aan huis. Alleen de laadpaal vergeten te bestellen, maar dat kan gebeuren en daar werd direct excuses voor aangeboden. Kortom: prettige ervaring!

Geen zorgen, geen probleem!

Ook deze keer weer een uitstekende ervaring en service van Mobility Service! Van het vinden van de perfecte auto tot de aflevering (aan huis), gewoonweg keurig, professioneel en zoals je zou wensen!

Heel goed

Alle communicatie ging uitstekend! Super blij mee

Snel, correct, gewoon goed geregeld

de auto werd netjes afgeleverd. de chauffeur nam genoeg tijd om uitleg te geven.

goed en netjes afgeleverd

Auto is afgesproken dag en tijdstip netjes afgeleverd

Klantvriendelijk

De medewerker was zeer vriendelijk en gaf een goede uitleg over de auto. Netjes alles gecontroleerd en vastgelegd.

was goed!

Vriendelijke man, netjes afgeleverd!

Vriendelijke service

Vriendelijke service

Goede ervaring

Duidelijke afspraak waar en wanneer ze er staan. Werd netjes gebeld dat de chauffeur er stond.

perfecte service

zeer positief, alle punten nagelopen, zorgvuldige gedetailleerde overdracht en uitleg

geen opmerkingen

Wat een lieve , vriendelijke man. Hij legt alles goed uit.

Top service!

Fijne ervaring bij ontvangst nemen auto. Snel afgehandeld, vriendelijke man.