Uiteindelijk ben ik goed geholpen
Ik heb al meerdere jaren een leaseovereenkomst bij Mobility Serivce. Afgelopen zomer kreeg ik een telefoontje waarbij ik te horen kreeg dat ik mijn auto kon inruilen. Mijn oude auto had een een shortlease contract en de nieuwe auto die binnen was gekomen had een ander type contract en dat was voor mijn werkgever voordeliger.
Er stond een onderhoudsbeurt op de planning staan, in samenspraak met Mobility Service was dit het moment dat we de auto's zouden omwisselen. De de dag voor de inruil kwam ik met pech stil te staan. Mijn auto is weggesleept, hierdoor heb ik de auto niet schoon kunnen maken. Ik heb meerdere malen contact gezocht met Mobility Service om een oplossing te zoeken, maar ik heb nooit een inhoudelijke reactie gekregen. Uiteindelijk heb contact gehad met een medewerker en de situatie uit kunnen leggen. Deze medewerker leek begripvol en gaf aan dat ze in dit geval de schoonmaak voor hun rekening zouden nemen.
Bij de uiteindelijke controle bracht dezelfde medewerker alsnog kosten voor de schoonmaak (€150) in rekening. Aangezien ik meerdere malen heb gezocht naar een oplossing en met veel moeite een afspraak heb kunnen maken die niet wordt nagekomen, was ik het niet eens met deze kosten. Ik ben van mezelf erg netjes en ik vond het vervelend dat ik de auto niet van te voren kon schoonmaken. De voorgaande auto's heb ik altijd de auto's netjes ingeleverd.
Na het schrijven van een slechte review ben ik gebeld door een andere medewerker. Deze medewerker toonde meer begrip en gaf duidelijk aan dat een afspraak een afspraak is. Hij vermelde nog wel bij dat het niet verstandig is om de auto op het laatste moment schoon te maken, want je weet immers nooit zeker dat je met pech langs de weg komt te staan. Uiteindelijk is het goed opgelost en daardoor is mijn review positief
Mijn eerdere ervaringen met dit bedrijf waren erg positief. De manier waarop de eerste medewerker dit heeft aangepakt komt niet overeen met het beeld dat ik had.