Netjes en professioneel

Aangename ervaring gehad met de bezorger Martijn Stoffers. De auto is netjes voor de deur geplaatst, standaard checks zijn uitgevoerd.

Nette chauffeur en snelle service

Erg goed

1. Uitstekende digitale processen 2. Afspraken worden keurig nagekomen 3. Overdracht naar collega door vakantie contactpersoon had beter gekund. E-mails bleven even liggen. Al met al erg tevreden. Sebastiaan is een fijne en alerte contactpersoon.

Vriendelijke man

Mijn (nieuwbouw)woning is lastig met gps te vinden. Na kort telefonisch contact stond de man snel bij mij voor de deur. Vriendelijke man en goed op tijd. Snel geregeld.

Top service!

Netjes afgeleverd door de meneer die de auto kwam brengen Heel goed de uitleg gekregen zeer vriendelijke man mooie auto service was echt dik tevreden.

Uitermate klantvriendelijk, persoonlijke benadering en digitaal efficient!

Prima eerste ervaring in 3 weken tijd een nieuwe leaseauto, elektrisch met 4% bijtelling (dus haast was geboden). Alles digitaal, overzichtelijk kleine organisatie, service tot aan de deur.

Goed geregeld!

De slechte service van Tesla hebben jullie goed op ingespeeld.

top geregeld.

Communicatie en uiteindelijke levering dik voor elkaar.

Uitstekend - ik ben met open armen ontvangen

Mobility Service heeft me met open armen ontvangen. De communicatie is persoonlijk. Zaken worden snel en adequaat geregeld en je hoeft niet te twijfelen dat afspraken worden nagekomen. Er is een persoonlijke benadering en de medewerkers doen echt hun best om je thuis te laten voelen en een extra stap wordt niet geschuwd. Hartelijk dank voor de service!

Prima, op een minpuntje na.

Goed tot zeer goed in de algemene zin, 1 grof minpuntje wat erg jammer is. Mijn naam staat namelijk verkeerd in het systeem dus zowel mijn tankpas, mijn auto ontvang, auto teruggave en deze feedback mail, staat op een verkeerde naam. Slordigheidje waar ik natuurlijk grof misbruik van had kunnen maken. (gelukkig zit ik niet zo in elkaar ;) )

Prima geregeld!

Auto is volgens afspraak geleverd en fijn op tijd. De medewerker die de auto kwam leveren heeft mij netjes opgebeld en ik vond hem een aangenaam persoon.

Mooi op tijd geleverd, aardige man, goede auto!

klantvriendelijk

mijn ervaring is dat er heel goed meegedacht wordt in de keuze van de toekomstige lease auto zodat die goed bij de wensen aansluit. goede telefonische en mailcontacten. heel vriendelijk. Wij zijn heel fijn geholpen.

Een snelle en vooral flexibele service!

Het bezorg adres was paar keer aangepast. Het bedrijf was hierin erg flexibel. Een schone auto geleverd en heldere uitleg geboden.

Top aflevering, op tijd, correct en netjes.

Goede communicatie, vriendelijke en nette medewerkers, houden zich aan de afspraken.

Aandacht voor de klant. Goede service en klantgericht.

Zie bovenstaande.

Keurig netjes afgeleverd

Was keurig netjes geregeld. Auto kon niet helemaal tot voor de deur afgezet worden, maar dat was niet echt een groot probleem. Daarnaast ook netjes uitleg gekregen van de persoon die hem bracht!

Contact en service Top

Er wordt snel gehandeld, netjes gecommuniceerd en een klein planningsmisverstand, werd direct en kordaat opgepakt, zodat het alsnog volgens afspraak verliep. Super dus!

goede en betrouwbare service

Uitstekende leasemaatschappij dat zijn afspraken nakomt. Ben zeer tevreden met mijn E Niro.

snel , simpel en netjes

Alles was prima in orde, en snel geleverd

Couldnt have done more to help

Mobility service (Lucas) Bent over backwards to help me secure my lease car in a rapid time. Would certainly recommend them if you are in search of a lease car.

• Would you recommend us? Yes

Top service!.

Prima geholpen van begin tot het eind. Goede informatie en goede afspraken. Top bedrijf.

Klant en auto altijd op 1

Oorspronkelijk via M Lease en nu al een paar jaar via Mobility: prima ervaring! Al een auto of vier gehad via hen. Communicatie vanaf de start uitstekend, meedenken bij aflevering, administratie op orde en snelle hulp bij schade en/of andere issues die tijdens het gebruik ontstaan. Daarnaast (of daardoor?) gewoon heel aardige mensen :-)

Tesla keurig afgeleverd; goede instructie; alle tijd