Goede en snelle service

Goede & snelle service

Prettige partij welke graag met je meedenkt!

Wij zijn als bedrijf enorm te spreken over Mobility Service! Lijntjes zijn kort, vriendelijke medewerkers en ze denken graag met je mee. Indien er vragen zijn heb ik vaak binnen een dag al antwoord via de mail. Onlangs is mijn auto een weekend bij Mobility Service gebleven voor een grondige schoonmaak en heb ik een leuke auto meegehad voor het weekend. Mijn auto is weer net zo schoon als toen deze van de fabriek af kwam. Top service!

Goed advies en vlot geregeld

Prima bedrijf. Kan ik van harte aanbevelen

In contact komen duurde even, maar toen dit eenmal gelukt was perfect geholpen. Goed bedrijf, goede service!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijke behandeling, komen terug op je vragen en denken mee

Snelle en correcte service

Very good service and helpful staff

The handover of my previous car and swap with a new one went seamlessly. I also had advice from the team about electric charging networks which was quite helpful.

• Would you recommend us? Yes

Snelle afhandeling van de schade

Fijne leverancier om mee samen te werken

Wij werken nu enige tijd samen met MS. Het contact gaat erg soepel en een snelle reactietijd vanuit je vaste contactpersoon. Geen vraag is is te gek en zij voorzien je altijd van goed advies :).

Ik werd ruim van te voren gebeld of ze op een gewenste dag konden komen om de auto af te leveren. De auto werd netjes afgeleverd, ook kreeg ik direct via de mail de bevestiging ervan. Enorm fijn!

auto werd keurig afgeleverd

mijn auto werd omgewisseld. Dat ging eenvoudig met duidelijke communicatie. nog even tijd voor een praatje zelfs. veel zin om in de nieuwe lease auto te rijden

goed en professioneel

Vriendelijk ,goed ,vernieuwend en ter zaake kundig

Subliem!

Erg fijn ontvangen, was iets te vroeg, heerlijke koffie gekregen. Kennis van zaken, goede sfeer. De auto in tip top staat meegekregen. Ik kan het iedereen aanbevelen om de auto op te halen in Eelde.

zeer goed

Zeer prettige en snelle afhandeling naar schadeongeval. Auto werd met een sleepauto opgehaald. Dezelfde dag werd er een leenauto geregeld.

super geholpen

Geweldig snel geregeld en gereageerd

Alles top geregeld

Alles top geregeld

Compleet

Top service. Nieuwe auto wordt geleverd en tegelijkertijd de oude opgehaald.

Prima!

Prima service. Snel en persoonlijk contact en een team dat graag meedenkt met de klant.

Keurige service

Zoals afspraken stond er een keurige vervangende auto voor gereed ivm een schade afhandeling

Goed gecommuniceerd betreft ophaallocatie

Goeie service

Ik ben super tevreden over Mobility Service Nederland. Alles was snel geregeld en communicatie verliep ook vlot. Ik kreeg zelfs een berichtje terug op zondagavond.

Prima service.

Topbedrijf !!!!!

Achterlicht gevonden voor Opel tigra en op 1 dag in Belgie geleverd !!! Vlotte communicatie en zeer correct. Kon geen 11 sterren geven :))))) Absolute aanrader !!!!!!!

Hoi Yves, Dank voor je beoordeling. Ik denk echter dat je het verkeerde bedrijf hebt beoordeeld! Met vriendelijke groeten, Alexander Mobility Service

Fijn bedrijf! Edwin is erg goed benaderbaar en hij reageert altijd erg snel. Het bedrijf werkt oplossingsgericht en dat is precies wat ik verwacht van een bedrijf. Ik heb er mijn auto gekocht en tijdens de proefrit heb ik een klein defect geconstateerd. Na duidelijke afspraken heb ik de auto gekocht en ze zijn netjes hun afspraken nagekomen. Dank voor de goede service!

Goeie club!

Meedenkende, flexibele groep mensen!

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde