Top, goed contact en overleg,

Vanaf het eerste moment heb ik een goed gevoel gehad over het aangaan van een lease contract, en inmiddels rijd ik al enkele dagen in de Kona, supervet.

Super service

Door een te late levering van mijn nieuwe lease auto dreigende ik zonder lease auto de feestdagen in te moeten, maar dat hadden ze binnen een dag geregeld door middels van een leen/pool auto, die ook nog eens thuis werd afgeleverd. Top service

Fijne service

Fijne service niks aan te merken

Heel fijn en professioneel bedrijf

Een hele snelle, vriendelijke en professionele service.

Geweldige service met menselijke maat

Na een aanrijding werd ik fantastisch opgevangen door MSN. Kort erna reed ik alweer in een vervangende auto. Top!

Snelle service

Goede snelle service, Duidelijke communicatie!

Duidelijk en goede communicatie

Prettig is dat je één contactpersoon hebt, waarmee je alles regelt. Afspraken worden nagekomen en er wordt goed meegedacht.

Goeie communicatie, snelle levering.

Prettig contact gehad met Mobility Service Nederland. Reageren snel en duidelijk. Auto werd netjes afgeleverd en ook de laadpas kwam de volgende dag.

Goede service alles werd uitgelegd

Prima ervaring!

Het afleveren was een prima ervaring. Zou wel net iets prettiger zijn om wat eerder te horen wanneer de auto afgeleverd gaat worden. Nu was dat een dag van tevoren (dit i.v.m. planning).

Duidelijke communicatie. Super aardige attente bestuurders.

Super servicegericht en altijd vriendelijk!

Mijn super schone, blinkende, nette autootje werd netjes op de afgesproken tijd afgeleverd door een super vriendelijke medewerker, die ook goed de tijd nam om de auto nog even uit te leggen. Door mijn enthousiasme alleen een klein beetje schade niet opgemerkt maar na een telefoontje, ook weer door een hele vriendelijke medewerker, werd ook dit gelijk goed opgepakt! Alle vertrouwen in jullie :)

Netjes behandeld en alle tijd voor de klant

Volgens afspraak, netjes en compleet

De medewerker was keurig binnen de afgesproken tijd aanwezig, was vriendelijk en correct. De auto werd netjes afgeleverd en de informatie van de medewerker en in de auto was compleet.

Helemaal Tevreden

Ik zou het aanraden, heel erg klantvriendelijk en snel geholpen.

Super. Alles perfect afgehandeld. Behulpzaam bij de keuze

Afleveren volgens plan aan huis en goed uitleg. Top

Goede uitleg, nette auto, goed geholpen

Vriendelijk ontvangen door medewerker, daarna goede uitleg over de auto en andere praktische zaken. Goede service en dienstverlening! Zeer aan te raden!

Alles prima geregeld, op dezelfde dag ook tankpas ontvangen

Alles prima geregeld, op dezelfde dag ook tankpas ontvangen

Super! Vriendelijke chauffeur

Vriendelijke chauffeur. Nette aflevering alleen jammer van het weer maar daar kunnen jullie natuurlijk niks aan doen:)

Persoonlijke service met een lach

Ik heb veel lease maatschappijen benaderd maar geen een was zo behulpzaam en persoonlijk als Mobility Service. Je contactpersonen weten wie jij bent, niet gewoon een nummertje zoals bij de grote bedrijven. Daarnaast waren zij de enige die nog op korte termijn de Hyundai Kona konden leveren. Echt een top team!

prima aflevering, auto vies

Aflevering ging prima. Duidelijke uitleg ontvangen over de diverse functies van de auto. Enige minpunt was dat de auto van buiten bijzonder vies was, en direct door de wasstraat moet.

Helemaal volgens afspraak.

Het gene wat we hadden afgesproken was ook gedaan. Ik kom van mijn vakantie terug en de auto stond al klaar. Erg fijn.

snelle en goede service

Auto kon heel snel nog in 2019 geleverd worden, netjes voor de deur met een volle accu.

Geven niet thuis voor reparaties na afloop garantie

Garage mag stoel en ruit niet repareren omdat de garantie voorbij is. Maar wel €150 eigen risico in rekening brengen voor vervanging mistlamp glas vanwege de APK.

Hallo Peter, Via Facebook en Klantenvertellen zagen wij jouw reactie. Wij betreuren het dat jij zo'n negatief gevoel hebt ervaren. Echter zien wij in onze onderhoudshistorie geen geweigerde aanvragen terug voor stoelbekleding of sterreparatie, dus wij snappen niet wat hier is gebeurd. We hebben jou daarom vorige week gebeld, en we hebben jouw voicemail ingesproken. Zou jij contact met ons kunnen opnemen? Aangezien wij ons totaal niet in dit beeld herkennen. Alvast bedankt, Hartelijke groet, Hilda (sales) en Wouter (onderhoud)