Super tevreden; helder, behulpzaam en meedenkend

Vanaf het eerste contact heb ik een snelle en vriendelijke benadering ervaren. Meedenkend, eerlijk en accuraat. Een prettige ervaring en kijk uit naar vele fijne kilometers in mijn Kona. Ik heb er daardoor alle vertrouwen in dat jullie meedenken en met me gaan kijken hoe iets op te lossen wanneer nodig.

Klantgericht en aandacht

Afspraak nagekomen, tijd genomen voor uitleg en met de post conform afspraak op tijd de juiste spullen in huis.

Fijne ontvangst, beleefd en netjes. Snel en duidelijk geholpen.

Snel en goed geregeld, hele goede service.

Snel en goed geregeld, hele goede service.

Een verademing om zaken mee te doen.

Erg prettige ervaring, communiceren snel en goed. Heb niet eerder zo snel een auto kunnen leasen. Echt vanaf de offerte tot levering goed verzorgt.

Ik heb veel ervaring met jullie, deze levering ging bijna perfect (vandaar een ster minder). Ik werd wat laat op de hoogte gebracht inzake de levertijd, voor de rest wat het weer prima.

Snel, duidelijk en vriendelijk geholpen.

Tijdens de hele procedure, vanaf oriënteren t/m afleveren duidelijk geïnformeerd. Snelle reactie op vragen, duidelijke communicatie en afspraken worden goed nagekomen.

Afspraak is afspraak

Direct en duidelijk contact. Alles is snel geregeld en volgens afgesproken datum en tijd is ook de auto netjes voor de deur afgeleverd. De uitleg van de auto was ook duidelijk en de medewerker nam er ook de tijd voor.

Duidelijke communicatie over tijdstip levering. Half uur van tevoren gebeld, Ter plaatse vriendelijk, snel en efficiënt gewerkt.

Helemaal goed en op tijd.

Goede hulp bij het uitzoeken van een auto. Daarna snel en soepel geleverd.

Prima service en vriendelijke mensen

Prima service en vriendelijke mensen..

goed en persoonlijk

dat is de essentie

Op zich goed.

Prima, alleen er ontbraken wat details, maar die worden achteraf netjes opgelost.

Superbetrouwbaar

Ik heb nu zo’n twee jaar ervaring met jullie en ben uitermate tevreden. Jullie denken echt mee om tot de beste lease-oplossing te komen. Top!

Top service

Kreeg de auto keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Fantastisch

Sinds 2 weken contact met Mobility Service aangezien onze huidige leasemaatschappij onverwachts niet kon leveren. Het eerste contact met Mobility Service was direct goed, en hebben dan ook alles op alles gezet om ons toch de Hyundai Kona in zeer korte tijd te leveren. Contact met alle 3 de heren van kantoor was snel en duidelijk, binnen 2 weken hadden we de auto. Al met al, zeer goed geregeld.

Behulpzaam en correct

Goed geïnformeerd over de status, ook bij wisselende contactpersonen. Snel en behulpzaam.

Snel en goed geregeld.

Alles volgens afspraak en de aflevering van de auto was ook keurig!

Goed geregeld

Ondanks de lange levertijd, ben ik altijd pro-actief geinformeerd door Maurice. Zowel aanvraag als verdere contacten gedurende het proces waren erg prettig en persoonlijk.

Gemakkelijk, efficiënt, hulpvaardig, inhoudelijk

Een leaseauto kiezen was nooit eenvoudiger. Ik kon mij richten met de dealer op de auto en de opties, terwijl de administratieve afhandeling geheel op de achtergrond plaatsvond. Ik had daar dus helemaal geen "last" van. En iedere volgende vraag werd met evenveel energie behandeld als de voorgaande, om mij zo goed en snel mogelijk de juiste keuze te laten maken.

Snel & duidelijk

Zeer tevreden over het contact met Mobility & met mijn nieuwe auto.

Perfecte klantgerichte levering

Flexibel tav leveringsmoment. Vriendelijk aan de telefoon en met levering.

Arjen zorgt ervoor dat je als klant word ontzorgd!

Het heeft een aantal maanden langer geduurd voordat mijn Audi geleverd werd. Arjen heeft mij in die periode op alle mogelijke manieren geholpen mobiel te blijven

correcte en snlle afhandeling

Positief. Snel handelen op de vraag die gesteld is. Snelle levering van mijn electrische auto.

Over Mobility Service Nederland