Het was een fijne overhandiging!

Aardige man, gaf goede informatie en de aflevering vond op een fijne manier plaats.

Goed bereikbaar, snelle en goede service

Prima geholpen en mooie auto

Prima service en snelle behandeling. uitstekende auto

Alles volgens afspraak en een fijne samenwerking.

Geen op- of aanmerkingen. Gewoon tevreden.

Goede service en tot aan deur afgeleverd!

De auto word netjes tot aan je huis afgeleverd!

Geweldig!

De medewerker van Mobility Services heeft mij alles goed uitgelegd. De service was ook heel goed.

Aflevering was top!

geen opmerkingen

Nooit reactie gehad op vragen over krassen

MS heeft krassen op mijn ingeleverde lease auto gevonden en hiervoor gefactureerd. Echter bij navraag over de krassen tot op heden geen reactie gehad. Jammer, want een kleine toelichting zou fijn zijn geweest

Beste Daniel, Vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op jouw email omtrent de geconstateerde schade. Van mijn collega heb ik begrepen dat jullie momenteel hierover contact hebben. Ik hoop dat wij, ondanks deze mindere ervaring, alsnog een betere indruk zullen achterlaten in de toekomst! Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Helemaal top!

Snel geleverd en ook nog voor de deur in de stad Groningen.

Slechte communicatie verkeerde auto besteld

Op de afleverdatum niks gehoord na zelf contact op te nemen waren ze de auto zogenoemd kwijt. Na nogmaals contact op te nemen bleek de auto niet aan de opties te doen zoals overeengekomen op het contract. Dan wordt er makkelijk geantwoord u kunt hem annuleren. De gemaakte kosten worden niet vergoed aangezien de auto niet geleverd wordt. Ik was jaren klant maar wil niks met dit onprofessionele bedrijf meer te maken hebben.

Beste Melvin, Het is jammer dat wij het niet met u hebben kunnen oplossen. Wij hebben inderdaad een fout gemaakt en een auto besteld waarbij een van de gewenste opties ontbrak. Dit spijt ons enorm. Helaas hebben we u niet kunnen voorzien van een alternatief, omdat de door u gewenste auto met bijbehorende opties niet meer leverbaar was. Kosteloos annuleren is daarom de enige overgebleven mogelijkheid. Wij kunnen u hierin niet verder compenseren helaas. Met vriendelijke groet, Hilda

Goede service, ruud heeft heel goed geholpen en alles is netjes afgehandeld

Korte, duidelijke levering van de auto.

Binnen 5 minuten de uitleg gehad over de auto en aanvullende zaken. Levering was keurig binnen de afgesproken tijd en de auto ziet er als nieuw uit!

Goed advies, geen snelle verkopers

Je wordt goed geholpen en krijgt een passend advies.

De auto werd netjes en volgeladen op tijd afgeleverd.

Er behulpzaam en vriendelijk

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen. Vanaf het eerste contact tot de laatste vraag die ik stelde, kreeg ik een direct en helder antwoord.

Prima omwisseling van de auto's

Auto werd thuis omgewisseld. Uitstekende services!

Conform afspraak, type auto, schoon en op tijd afgeleverd. Compliment voor het nauwkeurig onderzoek van schade op oude/nieuwe auto.

Top geregeld

meedenken met de klant,mijn complimenten

Erg vriendelijk en zeer vlotte uitgifte en inname.

Prima bedrijf, dat zijn afspraken na komt.

Duidelijke offerte zonder kleine lettertjes. Platte organisatie, waar je met je persoonlijke account manager kan appen. Prima allemaal

Super!

Top auto en dito aflevering

Super tevreden met de auto en de afwikkeling hiervan

Ben goed geholpen door Mobility met een vlotte levering van de auto.

Beleeft, maar kort

Ik vond de persoon die de auto afleverde zeer vriendelijk en beleeft. Ik had alleen het idee dat hij wat haast had. Ik had nog wat vragen over de auto en kreeg de indruk dat meneer wel bereid was hier antwoord op te geven, maar niet perse veel tijd voor kon nemen. Dit zou ik wel als extra service ervaren hebben.

Hoi Ric, Wat vervelend dat niet de hele ervaring top is geweest. Ik kan je verzekeren dat onze chauffeurs er alles aan doen om je zoveel mogelijk op weg te helpen. Helaas is het in deze gekke periode niet altijd mogelijk om daar aan te voldoen. Mocht je nog vragen hebben over de auto, dan mag je uiteraard altijd even bellen, mailen of chatten met ons. Ook op afstand zullen we je helpen! Groeten, Alexander Mobility Service

No nonense dienstverlening

In redelijkheid en vertrouwen zaken doen is erg prettig

Prima levering

Vlotte levering, toen uit uiteindelijk de afspraak stond. Auto was schoon en bevalt prima.