Top service gemengd met zakelijke gezelligheid

Mijn ervaringen met het bedrijf zijn altijd positief geweest. Er wordt flexibel meegedacht met de klant en oplossing gericht gewerkt. De klant is hier daadwerkelijk de spreekwoordelijke Koning.

Mijn algehele ervaring met Mobility Service NL

Ondanks dat ik vanaf begin december 2020 aan het wachten ben op mijn Skoda Enyaq (iets waar MS niets aan kan doen) ben ik mega tevreden over de klantenservice! Dit is volledig te wijten aan Sebastiaan die mij altijd goed te woord staat en updates geeft wanneer er naar gevraagd wordt. Afgelopen week heb ik vanuit Sebastiaan en Mobility Service een Enyaq 80 mogen rijden voor 5 dagen. De demo auto werd recht voor de deur afgezet vanuit Eelde (net onder Groningen). Sleutels in handen en rijden! Dit was omdat de wachttijd voor de Enyaq zo is uitgelopen door oa het chiptekort waar de gehele autobranche mee kamt. Maar desalniettemin had Sebs dit niet hoeven doen, dus ik ben mega blij en kan weer even vooruit. :) Thanks guys en tot snel!

Snel prettig en vriendelijk

Ruim anbod

Prima service!

Persoonlijke benadering, goede service

De auto was precies zoals verwacht. Martijn heeft uitstekend gecommuniceerd wanneer hij zou komen en wat hij van mij nodig had. Eenmaal hier heeft hij het proces duidelijk en efficiënt geleid. Alles is perfect verlopen.

Top! Nette goede service.

Vriendelijke man kwam keurig de auto afleveren. Ivm corona hield deze ook gepaste afstand en legde alles van afstand op een goede manier uit. Top!

Attente service, conform afspraak

Tevreden over auto, geleverd op tijd, schoon en eerlijk over reeds bestaande kleine beschadiging.

Tevreden

De auto werd binnen 1 dag omgeruild. Goede service, er wordt meegedacht, auto is netjes. Wel wat kleine gebruikssporen en vlekken. Verder helemaal top

Perfecte service

Netjes voorafgaande aan de aflevering even gebeld. De auto in nettere staat terug gekregen dan dat ik hem afgegeven had. Gezogen, volle accu, gepoetst en bescherming tegen mogelijk vuil. Daarnaast korte instructie over de geleverd dienst. Fijne bezorger/chauffeur.

Fijne en snelle service.

Contact en levering is goed en snel gegaan. Auto is schoon afgeleverd, zat alleen geen ruitenvloeistof in.

goede service

het uitleveren duurde in 1e instantie wat langer omdat er nog wat aan de auto gedaan moest worden. maar ik ben goed op de hoogte gehouden. ik had iets meer uitleg over de nieuwe auto gewild, maar met behulp van het boekje ben ik er ook uitgekomen. Verder was het prima.

Fijne snelle levering van topauto

Geen problemen

Top service.

Parkeren in de buurt creatief opgelost. Goede uitleg en schone oplevering.

Service op maat.

Mobility begreep meteen wat ik wilde en heeft me snel en deskundig geholpen.

Zeer klantvriendelijk

Auto netjes thuis afgeleverd, goede uitleg gekregen. Auto mooi schoon en bestaande schades netjes vastgelegd

Professioneel en zeer klant vriendelijk

Gerwin komt altijd met een terugkoppeling en staat klaar voor zijn klanten.

Aardige vent

Goede service bij aflevering van de auto.

Snel vriendelijk en top service

Vanaf de aanvraag tot de aflevering goed geholpen en uitleg gehad. Alle vragen netjes beantwoord en er werd snel gehandeld.

Prima service, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Goede informatievoorziening. Auto werd precies op tijd afgeleverd.

Soepel en geduldig

Snel geregeld

Omruilen van de auto was snel geregeld. Vriendelijke meneer die de nieuwe auto kwam afleveren, heldere uitleg. Enige nadeel was dat ik op dinsdagmiddag gebeld werd dat mijn auto uit de lease ging en dit allemaal nogal haast had, de druk lag nogal op de volgende dag omwisselen en de overige dagen die week was niet echt een optie. Hierdoor helaas geen tijd gehad om de auto echt schoon af te leveren. Minpunt is dat ik de nieuwe auto 4 dagen in bezit heb en het lampje van de bandenspanning nu al brand.

Elwin is top!

Altijd bereikbaar, regelt het voor ons als klant top. Denkt echt mee. Zeer fijn om mee te schakelen!

Netjes op tijd en keurig afgeleverd

De meneer die de auto kwam brengen heeft die auto keurig afgeleverd de schade aan de buitenkant opgenomen maar aan de binnenkant niet. Er zitten 2 schroeiplekken in het plafond/dakbekleding aan de binnenkant die ik vandaag 22-5-2021 pas opmerk die had ik toch ook graag op dat formulier gezien want als ik bel naar mobilety centre krijg ik een bandje dat het kantoor gesloten is... en het is ook geen pech of schade die ik gereden heb of iets dergelijks