Waardevolle ondersteuning voor mijn ruggegraat

Prettige bejegening, vakkundige behandeling.

• Locatie: Deventer

Beste Jotine, Dank je wel voor je review. Fijn te kunnen lezen dat je zo tevreden bent over onze praktijk en de behandelingen. Team chiropractie van Heuven

Zeer vakkundig

Zeer vakkundig en zichtbaar en voelbaar goed resultaat. Zeker aan te bevelen

• Locatie: Amersfoort

Beste Jan, Dank je wel voor je review. Wat fijn te mogen lezen dat je zo tevreden bent over de praktijk en dat de behandelingen goede resultaten voor je opleveren. Team chiropractie van Heuven

Vriendelijk vakkundig

Ik heb soms behoorlijk last van de rug. De behandeling bij Van Heuven geven altijd een oplossing.

• Locatie: Amersfoort

Beste Wouter, Dank je wel voor je review. Wij zijn blij dat de chiropractische behandelingen een oplossing voor je rugproblemen bieden. Team chiropractie van Heuven

Deskundig, betrouwbaar en vertrouwd

Zowel dhr. van Heuven als de medewerkers zijn uiterst vriendelijk en deskundig.

• Locatie: Deventer

Beste Dennis, Dank je wel voor je review en je mooie woorden. Team chiropractie van Heuven.

Heel blij dat hij er is

Al mee dan q5 jaar onder behandeling g heeft me van heel veel pijn afgeholpen en wij gaan nu om de 5 weken !

• Locatie: Deventer

Beste Ton en Ingrid, Dank jullie wel voor de mooie review. Wij zijn ook heel blij jullie al die jaren als trouwe klanten te mogen ontvangen. Team chiropractie van Heuven

Positief

Het heeft mij zeer goed geholpen

• Locatie: Deventer

Beste Gert-Jan, Dank je wel voor je review. Heel fijn om te lezen dat de behandelingen je zo goed helpen. Team chiropractie van Heuven

Zeer fijn en net bedrijf

Ik kom hier al 15+ jaar Erg veel baad bij

• Locatie: Amersfoort

Beste Patrick, Dank je wel voor je review. Wij zijn blij jouw al die jaren als trouwe klant te mogen verwelkomen. Team chiropractie van Heuven

Al meer dan 25 jaar tevreden!

Maakt doeltreffende behandeling op maat.

• Locatie: Amersfoort

Beste Frans, Dank je wel voor je review. En wij zijn heel blij jouw al die jaren als trouwe klant te mogen verwelkomen in onze praktijk. Team chiropractie van Heuven.

Vakkundige behandelingen op maat met goede resultaten

Na jaren lang klachten aan de rug en nek uiteindelijk besloten om bij de heer Van Heuven en behandelplan in te gaan. Dat bleek al snel een hele goede keuze. Naast de goede resultaten van de behandelingen is er ook aandacht voor de persoon. Goede adviezen op maat die bijdragen aan een sneller en vooral langdurig verbeterde gezondheid. Zowel de heer Van Heuven als zijn collega's zijn zeer prettig in de omgang en communicatie. Verbeterpunten heb ik niet kunnen ontdekken. Ik zou de heer Van Heuven zeker aanraden. Dank voor de goede zorg!

• Locatie: Amersfoort

Beste René, Dank je wel voor je review en je mooie woorden. Fijn om te lezen dat je naast de goede behaalde resultaten ook zo tevreden bent over onze praktijk. Team chiropractie van Heuven

Uitstekend en kundige chiropractor

Ik loop hier al 30 jaar dat zegt genoeg Gert van geerestein

• Locatie: Amersfoort

Beste Gert, Dank je wel voor je review en heel fijn om je al die jaren als trouwe klant te mogen ontvangen. Team chiropractie van Heuven

Correcte behandelingen

Vriendelijke mensen. Denken altijd aan de klant.

• Locatie: Amersfoort

Beste Jan, Dank je wel voor je review en fijn zo je zo tevreden bent. Team chiropractie van Heuven

Wonderdokter

Na een behandeling bij de chiropractor zijn mijn klachten als bij toverslag verdwenen. Bovendien is hij erg vriendelijk.

• Locatie: Amersfoort

Beste M. Vuister, Dank je wel voor je review en je mooie woorden. Team chiropractie van Heuven

Deskundig en professioneel

Goede informatie en behandeling in informele sfeer

• Locatie: Deventer

Beste Hans, Dank je wel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Team chiropractie van Heuven

Hele fijne praktijk en zeer professioneel!

Chiropractor van Heuven is een hele fijne praktijk en je wordt heel professioneel geholpen. De assistentes zijn altijd bereid te helpen en goed telefonisch bereikbaar. Dick is een fijne chiropractor en zeer kundig!

• Locatie: Deventer

Beste Sonja, Dankjewel voor je mooie woorden. Wat fijn om dit te lezen. Team chiropractie van Heuven.

Veel beter in balans

Ik ben begonnen met de behandelingen bij Dick omdat ik veel pijn in met name mijn heup had, mijn lichaam stond scheef. Ik had ook veel last van hoofdpijn. Na een paar maanden ben ik al veel beter in balans, kan vrijer bewegen, geen pijn meer. De scheefstand is niet weg, maar wel veel minder. En de hoofdpijn is weg!

• Locatie: Deventer

Beste Jan Willem, Dank je wel voor je review. Wat fijn voor je dat je pijn klachten verdwenen zijn en dat je beter in balans bent. Hopelijk vermindert de scheefstand ook nog voor je met de voortgang van de behandelingen. Team chiropractie van Heuven.

Je krijgt de hulp die jouw lijf nodig heeft om weer mobiel en pijnloos verder te kunnen

Vriendelijke mensen die daar werken. Altijd vrolijk altijd op tijd qua afspraken. Persoonlijk bij de naam aanspreken. Informele sfeer echt top wat ze daar doen voor de mensen

• Locatie: Deventer

Beste Paul, Dank je wel voor je mooie review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze praktijk en daar blijven wij dan ook zeker vrolijk bij. Team chiropractie van Heuven.

Helemaal uitgelijnd

Ik ga iedere maand voor een behandeling naar de chiropractor om mijn rug en nek weer in orde te brengen.

• Locatie: Deventer

Beste Sjarief, Dank je wel voor je review. Fijn dat je maandelijks komt voor onderhoud om zo naar eigen zeggen " weer helemaal uitgelijnd" te worden. Team chiropractie van Heuven.

Deskundige behandeling met goed resultaat!

Van top tot teen weer goed in je lijf!

• Locatie: Deventer

Beste Lizzy, Dank je wel voor je review. Van top tot teen weer goed in je lijf, dat lezen we graag! Team chiropractie van Heuven.

Leuke mensen en goed resultaat

Ik wordt al geruime tijd behandeld bij chiropractor van Heuven. Deze behandeling slaat goed aan en brengt verlichting in mijn rug en nek.

• Locatie: Deventer

Beste Ruud, Dank je wel voor je review. Wat fijn dat de behandelingen ervoor zorgen dat je klachten zijn verminderd en je dus verlichting hebben gebracht. Team chiropractie van Heuven.

Door onderhoud te plegen voorkom je problemen

Regelmatige behandelingen zorgen ervoor dat ik beter kan bewegen, rugklachten minder zijn en, indien ze er wel zijn, sneller afnemen. Daardoor zit ik ok lekkerder in mijn vel.

• Locatie: Deventer

Beste Hans, Dank je wel voor je review. Wat fijn te lezen dat de regelmatige behandelingen je op alle vlakken beter doet voelen. Met vriendelijke groet, Team chiropractie van Heuven.

Prima behandeling en heel aardige personeels

Altijd goed geholpen en behandeld!

• Locatie: Amersfoort

Beste E. Dien, Dankjewel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team chiropractie van Heuven.

Al jaren een tevreden klant

19 jaar geleden begonnen met rugklachten. Goede deskundige begeleiding, prettige sfeer.

• Locatie: Deventer

Beste Maaike, Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je al zoveel jaren een tevreden cliënt bent! Met vriendelijke groet, Team chiropractie van Heuven.

De enige in 10 jaar die me van mijn klachten af heeft geholpen.

Deskundig en gezellig

• Locatie: Deventer

Beste Loes, Dankjewel voor je review. Wat fijn om te lezen dat de chiropractische behandelingen je na al die jaren van je klachten afgeholpen hebben. Met vriendelijke groet, Team chiropractie van Heuven.

Stabiliteit!

Al een aantal jaren bezoek ik chiropractor Dick van Heuven in Deventer. Voorheen heeft jaren lang een reguliere fysiotherapeut mij behandeld. Mijn klachten concentreren zich in mijn nek ,schouders en boven- en onderrug. Vroeger had ik erg veel last van migraine. Ik heb een zus die de ziekte van Bechterew heeft. Een keer heb ik ik een beginnende hernia gehad die Dick ook heeft behandeld. Soms neem ik een tijdje afstand omdat alles dan redelijk goed gaat. Mijn naam is Freda en ik 63 jaar. Ben een moeder van 3 volwassen kinderen. Mijn leven is al van jongs af aan gekenmerkt door lichamelijk problemen op verschillende vlakken. Ik heb al verscheidene artsen, fysiotherapeuten en ook alternatieve behandelaars bezocht. Mijn bezoek aan Dick was“een volgende behandelaar”op aanraden van een kennis. Chiropractie was tot dan toe zo goed als onbekend bij mij. In het begin vond ik het spannend omdat ik al het Syndroom van Harlekijn heb. Dat heb ik opgelopen door een foute nekmanipulatie door een fysiotherapeut. En dat gaat nooit meer over! Dus wat zouden deze behandelingen mij gaan opleveren? In de praktijk heerst een zeer betrouwbare sfeer. De rust ademt ontspanning uit. De assistentes zijn betrouwbaar, vriendelijk en accuraat. Zij doen ook de onderzoeken heel nauwgezet. In het begin moest ik wel even wennen aan Dick, een man van weinig woorden. Maar ook dat geeft rust. Dick behandeld zeer geconcentreerd. Hij houdt nauwgezet alles bij. Eigenlijk lijkt/is de behandeling vaak hetzelfde. Na verloop van tijd merkte ik verbetering. Maar ook door de chiropractiebehandelingen gaan mijn klachten tot nu toe niet helemaal over. Ik weet inmiddels dat ik zal moeten leven met pijn maar...door de behandelingen van Dick is het allemaal veel dragelijker geworden. Het zorgt ervoor dat ik meer kan en ook minder pijn heb. Daarom zal ik voorlopig de praktijk nog bezoeken als onderdeel van mijn leven.

• Locatie: Deventer

Beste Freda, Dankjewel voor je mooie en open verhaal. Wij zijn blij voor jou dat door de chiropractische behandelingen je klachten zijn vermindert en dat de pijn dragelijk voor je is geworden. Met vriendelijke groet, Team chiropractie van Heuven.

Goeie service

Goeie service fijn en duidelijk in omgang

• Locatie: Deventer

Beste Twan, Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze praktijk. Team chiropractie van Heuven.