Hierdoor blijft mijn rug rustig.

• Locatie: Deventer

Beste Corrie, Dankjewel voor je review en fijn om te mogen lezen dat het je "rug" goed doet. Team chiropractie van Heuven.

Door maandelijks te gaan heb ik minder last van mijn rug en minder migraine. Ik kan niet zonder!!

• Locatie: Deventer

Beste Mireille, Dankjewel voor je review. Wat fijn om te lezen dat de behandelingen zo succesvol voor je zijn. Team chiropractie van Heuven

Zonder Chiropractor zou ik me niet zo fit voelen

Fijne praktijk met goede aandacht. Altijd op tijd. Heel jammer dat chiropractie niet ingebed is in de Nederlandse medische zorg .

• Locatie: Amersfoort

Beste Marianne, Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je je goed voelt bij de chiropractische behandelingen en ook dat je zo tevreden bent over onze praktijk. Team chiropractie van Heuven.

Top chiropractor en geweldige assistentes . Super team

• Locatie: Deventer

Beste Barbara, Dankjewel voor je review en complimenten. Wat fijn om te mogen lezen dat je zo enthousiast bent over de praktijk en ons team. Team chiropractie van Heuven.

Lieve mensen, zeer betrokken

Ik kom al jaren in de praktijk en ben zeer tevreden met de behandelingen

• Locatie: Amersfoort

Beste Daniëlle, Dankjewel voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze praktijk en zoveel baat hebt bij de chiropractische behandelingen. Team chiropractie van Heuven.

Weer goed geholpen door Thomas.

Goede adviezen gekregen. En alles staat weer netjes

• Locatie: Amersfoort

Beste Rene, Dankjewel voor je mooie review en complimenten. We zullen deze uiteraard aan Thomas doorgeven. Team chiropractie van Heuven.

Heel tevreden

Mijn pijnklachten zijn voor een groot deel verdwenen dankzij de behandelingen van Dick van Heuven.

• Locatie: Deventer

Beste Henny, Dankjewel voor je review. Wat fijn voor je dat de klachten grotendeels door de chiropractische behandelingen zijn verdwenen. Team chiropractie van Heuven

Dick heeft mij al een aantal keren van mijn klachten af geholpen.

Ik had erge pijn in mijn onder rug met uitstraling naar mijn rechter been/voet. Erg pijnlijke tijd. Na iedere behandeling ging het een klein beetje beter. Op dit moment kan ik alles weer.

• Locatie: Deventer

Beste Arjan, Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je zoveel baat hebt bij de chiropractische behandelingen. Team chiropractie van Heuven

Fijne behandeling en fijne receptionistes

Ik heb veel baat bij de behandeling

• Locatie: Amersfoort

Beste Piet, Dankjewel voor je review en je complimenten. Wat fijn te lezen dat de behandelingen zo succesvol voor je zijn. Team chiropractie van Heuven

Kom er al jaren erg fijn!

Vriendelijk personeel en goede behandeling.

• Locatie: Deventer

Beste Julia, Dankjewel voor je review en je mooie complimenten. Team chiropractie van Heuven

Zeer professioneel, correct en vriendelijk behandelteam. Van receptie tot de behandelkamer: top.

Ik ben onder behandeling bij Thomas Bellessort en ben zeer tevreden over hem. Hij is empathisch, correct, kundig en kan goed uitleg geven. Daarnaast ook niets dan complimenten voor de dames bij de receptie. Ze stellen je op je gemak en zijn geduldig en vriendelijk. Grace

• Locatie: Amersfoort

Beste Grace, Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze praktijk, de behandelwijze en ons team. Team chiropractie van Heuven

Prettige praktijk en goede ervaring met de behandeling

Zo lang ik mij kan herinneren heb ik in meer of mindere mate last van rugklachten. Na verschillende type behandeling al dan niet op doorverwijzing van de huisarts zelf naar de Chiropractie gegaan. Het heeft even geduurd maar de klachten zijn zo goed als verdwenen. Ik kom elke maand graag even terug voor wat onderhoud.

• Locatie: Deventer

Beste heer Mensink, Dankjewel voor de review. Wat fijn om te mogen lezen dat de klachten zo goed als verdwenen zijn. Het is inderdaad goed te blijven komen voor onderhoud, om de goede resultaten te blijven behouden. Team chiropractie van Heuven.

Had ik me maar nooit door Thomas laten behandelen, ben slechter af.

Ik ging met acute problemen aan mijn onderrug naar de chiropractor omdat mijn vader goede ervaringen had met een chiropractor. Na de intake gaf Thomas aan dat hij niet alleen mijn onderrug maar heel mijn rug én nek ging behandelen omdat het daar ook wat vast zat. De eerste twee maanden 2x per week, daarna 1x per week. Ik vond dat enorm vaak voor een chiropractor, dat had ik nog nooit gehoord van anderen, en vond het tevens heel naar om elke behandeling 'gekraakt' te worden. Maar in eerste instantie leek de behandeling aan te slaan. Al snel reageerde mijn lichaam echter averechts en had ik de dagen na de behandeling naast mijn onderrug veel last van in eerste instantie mijn nek en later ook midden op mijn rug. Tussentijdse scans sloegen inmiddels ook rood uit op die plekken en niet meer alleen op mijn onderrug. Maar Thomas onderbrak me als ik aangaf dat het niet goed voelde en praatte de uitslagen goed; ik moest vertrouwen en geduld hebben. Ben toen helaas door gegaan met de behandelingen, die me echter steeds meer last bezorgden. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik te negatief was waardoor de behandelingen niet aansloegen. Daarom was ik 'uitbehandeld'. De klachten aan mijn onderrug waren niet opgelost en daarbovenop heb ik tot op de dag van vandaag twee probleemgebieden erbij: halverwege mijn rug en mijn nek. Problemen die ik voordien niet had. Voor mij staat vast dat deze veroorzaakt zijn door de behandelingen. Had ik maar eerder naar mijn lichaam en gevoel geluisterd en me niet zo laten 'overbehandelen'.

• Locatie: Amersfoort

Beste mevrouw Tijssen, Wat vervelend dat u zo’n negatieve ervaring hebt opgedaan met onze chiropractische behandelingen. Ondanks dat het al geruime tijd geleden is dat u uw laatste behandeling heeft gehad zou onze praktijkeigenaar, Dick van Heuven, graag contact met u opnemen om dit verder met u te bespreken. U zult daarom een e-mail ontvangen met een uitnodiging voor dit gesprek. Met vriendelijke groet, Team chiropractie van Heuven

Klantgericht, vriendelijk en goede service

Goede uitleg, behulpzaam, geven goed passend advies. Wie je ook spreekt, van telefoon tot receptie tot behandelaar, altijd vriendelijk in de omgang.

• Locatie: Deventer

Beste Erica, Dankjewel voor je bericht en de mooie complimenten. Team chiropractie van Heuven.

Zeer persoonlijk en veel baat bij.

Ik kom hier al jaren. Vaak rugklachten, maar door de behandelingen knap ik snel weer op. Poosje gestopt omdat ik klachtenvrij was, maar toen ging het weer mis. Ik functioneer het best als ik regelmatig ( ook als er geen klachten zijn) ga. Het fijne persoonlijke contact is voor mij erg belangrijk.

• Locatie: Deventer

Beste Petra, Dankjewel Petra voor je bericht. Wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de behandelingen. Het onderhoud is inderdaad belangrijk om de goede resultaten te behouden en de klachten voor te zijn. Team chiropractie van Heuven

hele goede en gezellige chyropractor

Hele goede chyropractor ik ga hier al 10+ jaar heen en nog nooit klachten gehad

• Locatie: Deventer

Beste Wessel, Dankjewel voor je bericht, ook namens de chiropractor. Je komt inderdaad al heel wat jaartjes bij ons in de praktijk en ook wij zijn blij dat het goed met je gaat. Team chiropractie van Heuven

Gedegen, holistisch en met resultaat!

Met diverse kleine en 1 grote pijnklacht kwam ik binnen. De scan gaf direct duidelijkheid en geeft commitment voor het traject. Al snel was verbetering merkbaar. De professionaliteit, de hartelijkheid en gezelligheid maakt de bezoeken compleet.

• Locatie: Deventer

Beste Loes, Dankjewel voor je mooie complimenten. Wat fijn te lezen dat de behandelingen zo succesvol voor je zijn. Team chiropractie van Heuven

Mijn klachten zijn nagenoeg verholpen. Heerlijk!

Prettig geholpen door de chiropractor en vriendelijke medewerkers . Mijn klachten zijn nagenoeg verholpen . Het heeft wel lang geduurd, maar mijn klachten had ik ook al enkele jaren. Geef de behandelingen wel de tijd. Wel ga ík 1x in de 10 weken voor “onderhoud “ en dit werkt prima. Een tevreden cliënt.

• Locatie: Deventer

Beste Anke, Dankjewel voor je mooie woorden. Fijn om te lezen dat je klachten verholpen zijn en erg goed inderdaad om te blijven komen voor "onderhoud". Team chiropractie van Heuven

Goede behandeling gehad!

Goede behandeling gehad! Altijd op tijd en gezellige en aardige assistentes.

• Locatie: Deventer

Beste Rik, Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en vooral namens de assistentes. Team chiropractie van Heuven

Heel goed

Prima deskundige en vriendelijke behandeling

• Locatie: Amersfoort

Beste Agaath, Dank je voor je review, wij zijn blij met je mooie woorden. Team chiropractie van Heuven.

Zeer Goed

Ik wordt ,naar volle tevredenheid ,behandeld door Dick van Heuven.,(ca 30 jaar ! ) In combinatie met oefenen en bewegen is mijn overtuiging dat chiropraktie heilzaam is , ik mag dit zelf al jarenlang ondervinden .en ervaren . Het is ,zo fijn om zo,lang mogelijk mobiliteit te behouden . Mijn hobby en passie, is fietsen en Musiceren ( Orgel / piano) Na een vol arbeidzaam Leven,van 45 jaar als Zelfstandig.Ondernemer ( TweewielerZaak) Met vr.groet RA vd Ploeg

• Locatie: Deventer

Beste heer van der Ploeg, Zeer bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat u de heilzame werking van chiropractie al zo’n lange tijd ervaart. Team chiropractie van Heuven

Denken altijd mee, goede tips!

Vandaag wat extra oefeningen gekregen i.v.m. knieklachten, zodat ik de beenspieren sterker kan maken. Ik kom nog steeds om de 6 weken voor onderhoud. Helemaal geen nek- en schouderklachten meer.

• Locatie: Deventer

Beste Marion, Dank voor je mooie review. Wat fijn Marion te lezen dat je klachten verdwenen zijn en inderdaad goed om voor onderhoud te komen zodat het ook goed met je blijft gaan. Team chiropractie van Heuven

Elke keer dat ik geweest ben voel ik mij herboren.

Professionele en super vriendelijke mensen! Én een weldaad voor mijn lichaam. De chiropractor is top maar de mensen er om heen zijn ook geweldig.

• Locatie: Deventer

Beste Bas, Dank je wel voor de mooie review en je complimenten! Ook erg fijn om te lezen dat je je weer zo goed voelt als je bij ons bent geweest! Team chiropractie van Heuven

Blij dat ik weer geweest ben

Altijd goede behandelingen en eventuele klachten worden verholpen.

• Locatie: Amersfoort

Beste Monique, Dank voor je mooie review, wij zijn ook iedere keer weer blij om je te kunnen helpen! Team chiropractie van Heuven

Probleem verholpen en met onderhoud een klachtenvrij leven!

Door ongevallen was mijn lichaam niet meer in balans. Door in begin intensieve behandeling is het nu mogelijk om nagenoeg klachtenvrij te leven. De hulp is goed persoonlijk en attent. Ik kan een ieder deze praktijk aanbevelen!

• Locatie: Deventer

Beste Sjoerd, Dank voor je mooie recensie! Fijn om te lezen dat ons gefaseerde behandelplan jou zo goed heeft geholpen! Team chiropractie van Heuven