Snelle professionele service

Vliegensvlug zijn wij op professionele maar ook vriendelijke wijze binnen 2 weken geholpen. Erg fijn in een tijd waar je vaak pas over maanden aan de beurt bent. Nu is de vloer goed geïsoleerd en hebben we aankomende winter weer warme voetjes.

We zijn erg tevreden over AZ Isolatie. Alles was binnen 2 uur klaar en daar hadden we nu jaren tegenop gezien. Alles werd volgens afspraken gedaan, alles werd keurig opgeruimd. Professioneel gewerkt, netjes afgewerkt. We kunnen nu al merken dat het dak geïsoleerd is, het is een stuk behaaglijker in huis. Blij dat we dit gedaan hebben met dit bedrijf.

AZ Isolatie Ben via open dag van warmtestem Schothorst in contact gekomen met AZ isolatie waar we goed geïnformeerd werden dus al meteen een goed gevoel. Adviseur laten komen ook deze gaf ons goede informatie over de vloer isolatie Dus over een gekomen. 2 mannen isolatie aan gebracht onder de vloer netjes gewerkt en alles keurig weer opgeruimd. petje af voor ze, zeer tevreden

goed en snel geholpen

duidelijk advies gekregen over de isolatie mogelijkheden en onmogelijkheden. Snelle planning en snelle uitvoering van de vloerisolatie. Vriendelijke medewerkers en alles netje opgeruimd

De werkzaamheden zijn tot onze tevredenheid uitgevoerd.

Na het bespreken van de offerte voor de spouwmuur- en bodem isolatie, bleek dat AZ-Isolatie volgens planning tot actie kon overgaan. De 2 mannen waren prettig in de omgang en behulpzaam. De 3 dakpannen van de uitbouw, die al kapot waren, hebben ze vervangen voor de reserve dakpannen die we nog hadden. Ook hebben ze na de klus alles zoveel mogelijk opgeruimd, ondanks de regen en wind.

fijne mensen

Mooi op tijd kwamen de eerste mensen zich melden. Ze startten meteen met het isoleren van het dak.Kort daarna kwamen de mensen die de muren gingen isoleren. Ook zij stelden zich eerst voor en gingen daarna ook meteen aan de slag.Het isoleren van de muren was in no time gebeurd, de mannen maakten schoon en namen afscheid. Kort daarna was ook het zolderteam klaar. Toen zij afscheid hadden genomen heb ik de zolder verder schoongemaakt. Schrok wel van het aangezicht. Ik had me niet voorgesteld dat de isolatie er zo lelijk uit zou zien. Alles moet beslist helemaal bedekt worden. Dat wordt nog een hele klus.

Snelle offerte en uitvoering

Onze vloer werd in slechts 2,5 uur volledig geïsoleerd. Vriendelijke en beleefde mensen. Lieten alles netjes achter. Wel een puntje van kritiek, de isolatie rond het kruipluik bleek niet goed vast te zitten. Een E-mailtje en telefoontje was echter voldoende om de mensen nog een keer terug te laten komen om dit te herstellen. Prima dus.

Top geregeld

Snelle levering van de isolatie. Werken hard door en ruimen alles weer netjes op.

Snel en goed geregeld

Van offerte tot plaatsing was binnen enkele weken geregeld

Fijne en duidelijke service

Goede informatie, ter voorbereiding van een offerte. Prettige communicatie. Netjes werk.

Goed gedaan heren!

Heel fijn geregeld. De mannen die geweest zijn, hebben duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen en hebben dat ook gedaan. Ze hebben alles keurig achter gelaten en waren heel vriendelijk. Complimenten!

Uitstekend bedrijf , levert goed en op tijd werk af.

De contact persoon heeft ons goede informatie gegeven over de voordelen van de isolatie. De werknemers waren goed op de afgesproken tijd aanwezig , en hebben goed werk geleverd.

Spouwmuurisolatie netjes aangebracht, en adequate communicatie met de adviseur.

AZ Isolatie uit Scherpenzeel heeft bij ons huis spouwmuurisolatie aangebracht in de vorm van Knauf Supafil Glaswol. Vooraf was er wat onduidelijkheid t.g.v. de slechte staat van het voegwerk aan de achterkant. Adviseur Karim heeft constructief en snel meegedacht over de te volgen werkwijze. Ik ben heel tevreden over de contacten met deze adviseur en over het aanbrengen van de isolatie zelf. Uiteraard is het nu afwachten in hoeverre deze isolatie mijn energierekening daadwerkelijk gaat verminderen.

Prima,

Het werkt was vlot gedaan. Helaas een miscommunicatie in de omschrijving voor de werkers, waardoor ze nog een keer langs moesten komen voor het plaatsen van bodemzeil. Dit moest ikzelf constateren door het werk na te checken. Niet wenselijke situatie m.b.t. een extra dag vrij organiseren als zzp'er (geen inkomen). Hier werd vanuit AZ mijn inziens wat makkelijk mee omgegaan.

Werkzaamheden zijn netjes en volgens afspraak uitgevoerd.

Wij hebben de kruipruimte onder ons huis laten isoleren en de spouwmuren aan de voor- en achterkant. Van te voren is een medewerker komen kijken en heeft nuttig advies gegeven over wat er wel en niet zinvol was om te laten isoleren. De informatie was duidelijk en alle communicatie is helder verlopen.

netjes en snel

Vloerisolatie laten uitvoeren. Bij AZ terechtgekomen viade collectieve isolatie actie van gemeente Scherpenzeel. Prima werk, netjes en snel uitgevoerd. Net en beleefd personeel.

Prima gedaan, goed werk geleverd

Prima gewerkt, communicatie was soms wat lastig. Het is allemaal goed gekomen en het werk is goed uitgevoerd.

Vriendelijke en goeie service

We zijn goed geholpen en werden vriendelijke geadviseerd. De werkzaamheden zijn snel uitgevoerd en de communicatie was helder.

De isolatie is snel aangebracht en zoals afgesproken.

Kundige mensen die met je meedenken, goed materiaal

Er werd behoorlijk doorgehakt en in het team werd goed samengewerkt. Na een kop koffie werd er flink doorgewerkt en was de klus zomaar geklaard. Zelfs de tl bak werd netjes op een andere manier teruggehangen.

Sympathiek en vakkundig

Onlangs de vloer laten isoleren door AZ Isolatie. Prettig contact met de adviseur en de mannen van de uitvoering. Die stonden wat vroeger voor de deur dan gedacht. In nog geen 2 uurtjes lag de vloerisolatie erin. Fijne ploeg, komt afspraken na. Over een paar weken komen ze de gevel doen. Daar hangen nu de nestkastjes voor de vleermuizen :-)

Snel en goed werk geleverd!

Onlangs vloerisolatie laten aanbrengen. Ze waren er vroeger dan afgesproken, maar waren gelukkig thuis. Waren daardoor eerder klaar en alles spik en span achtergelaten. Waren bang voor veel geluid van al het geboor voor onze buurtbewoners, maar eigenlijk niets van gemerkt. Nu afwachten wat de isolatie voor onze stookkosten gaat betekenen!

Efficiente en snelle manier van verdiepingsvloerisolatie

Van aanvraag, offertebezoek tot en met uitvoering in enkele weken geregeld. Werk zelf binnen een werkdag met dubbele ploeg uitgevoerd. Zoldervloer was niet geheel vrij van spullen, maar daar is soepel mee omgesprongen. Werk netjes en opgeruimd achtergelaten

Snel en goed

Snelle service. Binnen een maand na offerte zou de isolatie aangebracht worden echter ontdekten we houtworm waardoor het niet door kon gaan. Direct gebeld en uitgesteld we zijn uitstekend geholpen. Binnen 2 dagen alles geisoleerd waardoor we er nu lekker warm bij zitten.

Goed en helder advies en supersnelle service

Na drie partijen te hebben gesproken, was het advies van AZ isolatie het meest helder. En prijstechnisch heel gunstig. Tevens is aangeboden de kruipkelder eerst op te ruimen van restmateriaal uit voorgaande isolatie werkzaamheden. Na ondertekening van de offerte werd een dag later gebeld om de volgende dag de werkzaamheden uit te voeren. Super!!

Over AZ Isolatie BV

Hoge energiekosten, een koude vloer, muffe lucht of schimmelplekken? AZ-isolatie maakt aan al deze ongemakken een einde! Wij zijn een erkend, SKG-IKOB gecertificeerd isolatiebedrijf. Wij zorgen dat u comfortabeler kan wonen door spouwmuur, dak, vloer en bodemisolatie! AZ-isolatie bied jarenlange ervaring met een breed assortiment. Wij werken met topproducten zoals Knauf Supafil minerale wol, EPS HR++ Parels, Pif folie en Isobooster T5. Het is dan ook niet voor niets, dat wij door puur vakmanschap en slim gebruik van kwalitatieve isolatiematerialen meestal veel betere isolatieresultaten behalen dan onze concurrenten. Wij komen vrijblijvend bij u langs en kijken wat er mogelijk is voor uw woning. Zo heeft u geen verrassingen achteraf! Wij gaan voor het beste advies! U ook?