Scherp geprijsd, eerlijk, beleefd en netjes.

De vloer en de spouwmuren laten isoleren. Vooral de muren was een flinke klus, dat gepaard ging met een hoop rommel en stof. Maar zelfs na een lange werkdag, werd alles keurig opgeruimd en schoongespoeld. Dank jullie wel.

Superstrak werk geleverd door een leuk team

Wij hebben door AZ Isolatietechniek de vloer en de spouwmuur laten isoleren. Een compliment is op zijn plaats voor de mannen die dit hebben gedaan. Het resultaat ziet er super strak uit en het is een gezellig stel dat met respect voor andermans eigendommen hun werk doet. Ze leggen veel uit en overleggen wanneer nodig. Verder hebben ze hun best gedaan alles zo netjes mogelijk weer achter te laten. Wij zijn zeer blij dat we jullie de klus door AZ hebben laten klaren.

Netjes gedaan

De aardige jongens deden hun werk heel netjes en wilden het zo netjes mogelijk achterlaten. Op dit moment niks om op aan te merken. Ik ben heel benieuwd hoeveel effect de bodemisolatie zal hebben op de warmte van de vloer in de koude maanden.

Eerlijk

Onze woning is in het verleden al eens voorzien van spouwmuurisolatie. Wij hadden het idee dat deze isolatie was weggezakt in de spouw. Bij inspectie blijkt dat dit niet het geval is en word er aangegeven dat na isoleren niet nodig is.

netjes en vlot afgewerkt

Op afgesproken tijd aanwezig. Correcte persoon. Vlot werkend en daarna alles netjes achter gelaten

Service staat voorop!

AZ Isolatietechniek heeft op professionele wijze onderzoek verricht naar de isolatie in mijn spouwmuren. In tegenstelling tot collega's hebben zij monsters genomen om te achterhalen waarmee de muren geïsoleerd waren en wat de staat van het isolatiemateriaal was. Uiteindelijk bleek dat er op dit moment geen investering nodig is om de isolatie verder te verbeteren en daarmee kan ik andere elementen van mijn woning verduurzamen. Een superservice met een eerlijk advies. Een aanrader!

Goeie info uitleg bij start gesprek, harde nette werkers.

Niet zoals gepland, maar toch prima afgewerkt

Onze spouw was, lang geleden, geschuimd. Na inspectie was besloten glaswol in te spuiten. De spuitploeg echter kwam er niet doorheen (het schuim kregen ze niet weggeblazen) en zijn na een uurtje weer vertrokken. Ze hebben alles netjes weer opgeruimd. Guido (de inspecteur) heeft nog aangeboden eens goed te kijken, vooral boven, maar we hebben besloten het schuim te laten voor wat het is: blijkbaar zijn we, achteraf gezien, goed genoeg geïsoleerd. Toch zijn we tevreden: naar ons idee zorgvuldig advies, maar daarna geen onnodige werkzaamheden, al dan niet "alsof". En de rekening: €0,--.

Positieve ervaring

Snelle en duidelijke communicatie, goed werk afgeleverd. Ook fijn dat alles netjes opgeruimd werd!

Uitstekende service

De hele aanvraag is heel professioneel afgehandeld. De medewerkers waren heel klantgericht en werkte netjes. De isolatie van spouwmuur en kruipruimte was in 4 uurtjes geregeld. Top!

ik heb 3 isolatie maatregelen laten uitvoeren door AZ-isolatie, namelijk Vloer in de kruipruimte, spouwmuur en dak. Nadat de dakisolatie was aangebracht bleek later dat dit niet overal zorgvuldig was gedaan, maar na contact met de vertegenwoordiger Guido, die terplaatse kwam kijken, was discussie totaal niet nodig en er werd direct een nieuwe afspraak ingepland om de gebreken te verhelpen. Dit was daarna voor mij naar alle tevredenheid gedaan. Dus voor de service verdient dit bedrijf en met name vertegenwoordiger Guido, een 10.

Eindelijk het hele huis bewoonbaar!

Tot op heden bevalt het resultaat van de isolatiemaatregelen uitstekend. Het wordt minder snel te warm in huis en op kille dagen blijft het aangenaam. Zelfs het zijkamertje dat voor een deel direct onder het schuine dak ligt en waar het in de winter te koud en in de zomer te heet werd om er te kunnen werken, is nu jaarrond bewoonbaar. Ook het subsidiebedrag is inmiddels door het Ministerie toegekend, exact volgens uw berekening.

Prima uitgevoerd

Vriendelijk en deskundig personeel hebben de isolatiewerkzaamheden prima uitgevoerd. Nadat de werkzaamheden waren uitgevoerd zijn de restmaterialen opgeruimd en is alles netjes achtergelaten. Laat de winter nu maar komen.

Uitstekende services

Ik was al prima te spreken over het opgeleverde resultaat. Na een 1 jaar kwam ik erachter dat een afvoer geraakt was met het plaatsen van een ventilatierooster. Na een vriendelijk telefonisch gesprek gelijk een afspraak gemaakt om het probleem op te lossen. Het zat op een onmogelijk plek maar door vastberadenheid en vindingrijkheid hebben deze twee monteurs alles uitstekend opgelost. Erg te spreken over AZ-isolatie en zijn medewerkers.

Goede service!

Tijdens het gesprek werd er al goed meegedacht. De uitvoering is ook goed verlopen. Er is hard gewerkt. Naderhand bij de nota alle formulieren en instructies voor de subsidie aanvraag, dit is meedenken en scheelt een hoop!

Goed resultaat

Snel en goed geregeld. Duidelijk merkbaar verschil

alles snel goed en netjes opgeruimd

goed werk afgeleverd en alles netjes opgeruimd

Zouden bij mij spouwmuur isolatie plaatsen.

Van 10cm. Bleek bij een second opinion dat ik al isolatie had. En spouw bleek maar 6cm te zijn! Toen de opdracht, logischerwijs, geannuleerd. Factureren ze 30% van het totaalbedrag. Ze verwijzen naar hun algemene voorwaarden. Nergens in de algemene voorwaarden staat dat ze dat kunnen maken. Dus heb de rechtsbijstand nu maar ingeschakeld. Professioneel zijn ze overigens ook niet. Want moest met met hoofdkantoor contact opnemen, en toen kreeg ik de vrouw van de adviseur aan de lijn.

Goed werk geleverd voor scherpe prijs

Goede vakmannen die de spouwmuur van mijn huis hebben volgespoten met Knauf superfil. Zelfs de muur tussen de garage en de woning is niet vergeten. 3 gaatjes waren niet dichtgemaakt met cement maar dat heb ik zelf gedaan met de cement die ze achterlieten.

AZ isolatietechniek is ons uitstekend bevallen

Bij het eerste gesprek duidelijke uitleg gehad,later per mail nog een duidelijk overzicht van wat wij konden verwachten. Alle afspraken zijn uitstekend nagekomen. Ook bij de afwerking met de subsidie zijn we heel goed geholpen.

Van advies van Edwin tot uitvoer door de jongens , helemaal goed.

De adviseur heeft alles goed en rustig uitgelegd hoe het werkt . Met prijs is prima te leven . De jongens waren precies op de afgesproken tijd om te beginnen . Ook zij vertelden nog een keer hoe het ging gebeuren . Na het isoleren hebben ze alles netjes opgeruimd . Ik direct weten dat het werkt , cv sloeg veel vaak aan en ik hoor het verkeer een stuk minder. Az isolatie kan ik zeer aanbevelen .

Prima!

Snelle service, vriendelijk in contact, prijs-kwaliteit goed.

prima verlopen

keurig netjes en goed verzorgd, geen een negatieve opmerking borrelt er bij mij omhoog

Ze hebben duidelijke afspraken,niet duur en leveren uitstekend resultaat.

Wij hebben AZ Isolatie ervaren als vriendelijk mensen. Ze komen op tijd doen goed hun werk ze zijn sociaal en ruimen nadien ook alles netjes op. En wat het mooiste is, je houd er aan het eind van het jaar ook nog wat aan over kwa geld.

Goed product uitleg en uitvoering

Natuur vriendelijkere isolatie in muren, kruipruimte en dak, dit met een hoge rendement waarde. Uitgevoerd door klant vriendelijke medewerkers en vakman timmerman. Kwamen zelfs nog later terug nadat een vogelnest in de spouw uitgevlogen was.

Over AZ Isolatietechniek

Hoge energiekosten, een koude vloer, muffe lucht of schimmelplekken? AZ-isolatie maakt aan al deze ongemakken een einde! Wij zijn een erkend, SKG-IKOB gecertificeerd isolatiebedrijf. Wij zorgen dat u comfortabeler kan wonen door spouwmuur, dak, vloer en bodemisolatie! AZ-isolatie bied jarenlange ervaring met een breed assortiment. Wij werken met topproducten zoals Knauf Supafil minerale wol, EPS HR++ Parels, Pif folie en Isobooster T5. Het is dan ook niet voor niets, dat wij door puur vakmanschap en slim gebruik van kwalitatieve isolatiematerialen meestal veel betere isolatieresultaten behalen dan onze concurrenten. Wij komen vrijblijvend bij u langs en kijken wat er mogelijk is voor uw woning. Zo heeft u geen verrassingen achteraf! Wij gaan voor het beste advies! U ook?