Duidelijk en doortastend

Bij de opname bleek de kruipruimte waar normaal gesproken altijd water staat droog te zijn. Voor de volgende bui was de isolatie uitgevoerd. Het ging allemaal vlot en de ploegen medewerkers die het uitvoerden waren zeer vriendelijk. Verder werd zeer duidelijke informatie verstrekt over de subsidie en werden de juiste documenten die als bijlage bij de subsidieaanvraag moeten netje verzorgd.

Naar tevredenheid

Kleine miscommunicatie gehad, maar uiteindelijk is alles netjes opgelost en geregeld. Product en werkwijze zijn zeer naar wens.

Goed en snel

Mijn moeder zag er enorm tegenop, maar Jeroen en John hebben prima werk geleverd. Snel, efficiënt, netjes en ze zijn ook nog eens heel aardig. Inmiddels is het een stuk kouder en het blijft binnen merkbaar warmer. Echt fijn!

Gevel isolatie

Professioneel, transparant, goede prijsstelling en komt afspraken na, ook na het isoleren! Kortom, erg tevreden.

Professioneel geisoleerd

Monteurs waren keurig op tijd en hebben net werk afgeleverd

fijne samenwerking

In Juli j.l Vloer PIF isolatie laten uitvoeren . Netjes gewerkt door monteurs. Prettig contact met verkoop adviseur Guido, klantenservice , en planning. Ook nazorg , controle beluchting kruipruimte of die voldoende is. Enig minpunt is dat er geen vochtmeting voor en na is gedaan. In de praktijk moet nog blijken of deze mannier van isoleren voldoed. Pif en bodemfolie.

Alles kwam goed ;-)

Ondanks tegenslagen tijdens de werkzaamheden is uiteindelijk alles naar tevredenheid uitgevoerd.

De kwaliteit van de opgeleverde diensten is ronduit slecht.

De medewerkers hebben bij het plaatsen van de dakisolatie mijn bank en mijn strijkplank beschadigd (ze hebben deze gebruikt om de folie te snijden). Bij het aanbrengen van de isolatie onder het dak hebben ze deze onvoldoende goed aangeschroefd waardoor deze los is komen te staan. Ik heb meermaals gevraagd om met ons contact op te nemen, maar helaas heeft AZ isolatie geen blijk van interesse getoond om dit op te lossen. AZ isolatie biedt scherpe prijzen aan, helaas staat daar een zeer lage kwaliteit tegenover. Ik beveel daarom dit bedrijf absoluut niet aan.

Goed vakkundig bedrijf, aardig personeel, alles keurig netjes afgewerkt.

Fantastische hulp en vaardigheid bij isolatie

Bij eerste bezoek professioneel advies mtb de kruipruimte. Hierdoor duurde het wat langer voordat het isoleren door kon gaan. T9en dit eenmaal kon gebeuren, binnen twee weken geholpen. Alles binnen 1 dag (vloer en spouwmuurisolatie). Vriendelijke vakmensen. Alles netjes achter gelaten en na betaling factuur hulp met subsidie aanvraag middels uitgebreide pdf bestand.

Perfect.

Alles keurig volgens afspraak in orde gemaakt. Uiterst correcte en vakkundige vakmensen. Aan iedereen aan te raden.

Alles snel en conform offerte uitgevoerd.

Mijn ervaring met A.Z Isolatie is uitstekend. De verwachte wachttijd werd geschat op 4 a 5 weken, echter door een geluk was ik binnen 1 week aan de beurt. De monteurs Jeroen en Jhon hebben de werkzaamheden uitstekend uitgevoerd en na het werk werd alles keurig opgeruimd. Als laatste heeft Jeroen met mij alles buiten nagelopen en uitgelegd wat er precies was gebeurt. Kortom om goed bedrijf die doen wat ze beloven.

Super in alles

Monteurs keurig op tijd. Beschaafde en super aardige monteurs. Er stonden 2 dagen in de planning, maar ze hebben het in 1 dag afgemaakt. 's morgens om 07.15 uur begonnen tot 18.45 doorgewerkt. Wat een kanjers. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Onze zolderetage ziet er pico-bello uit.

Afzetters

Afzetters! Wilden voor isolatie middels PIF 1800,-. voor 45M2. Dit was akkoord. Toen ik navroeg of de vochtigheid van de kruipruimte een issue was werd hier negatief op geantwoord. Echter, bij uitvoering bleek dat toch PFE moest worden gebruikt. Dit kon ineens voor dezelfde prijs alsof dat een geluk was. Verkoper had echter al 1250 genoemd. Een PFE parel isolatie met HR++ kost gemiddeld zo'n 1200 euro voor 45M2. Hetgeen hun verkoper ook aangaf in 1e instantie. Dit heb ik zelfs zwart op wit. Toen ik toch van de isolatie middels hen af wilde zien dreigden ze gelijk met kosten en een proces via de rechtsbijstand. En inmiddels heb ik nu een faktuur voor annuleren voor 700 euro. Het gaat nu dan ook naar de rechtsbijstand.

Goed geregeld

Goedemorgen communicatie,was iemand ziek geworden,dus afgesproken tijd werd niet gehaald. Maar toch hun best gedaan en 5 uur later werd er binnen 1.5 uur isolatie aangebracht. Goede prijs/kwaliteit ,prima hardwerkende installateurs en een hele goede verkoper van AZ.Duidelijke uitleg en tevreden.

Van A tot Z goed geregeld

Afspraak om te bepalen welke isolatiemaatregelen bij onze hoekwoning passen was snel gemaakt. Professioneel onderzoek. Binnen een maand vloerisolatie aangebracht. Medewerker maakte foto’s van proces in kruipruimte. Hoeveel het scheelt in ons gasverbruik moet natuurlijk nog blijken. Onze vloerverwarming presteert vast beter.

Correcte en snelle afhandeling

Wij hebben positieve ervaringen met AZ Isolatie en de medewerkers, zowel in het offerte- als in het uitvoeringstraject. Ook de hulp bij het indienen van de subsidie-aanvraag verliep snel en correct. Op desbetreffende aanvraag werd dan ook zonder problemen positief beslist.

Perfect conform afspraak uitgevoerd.

Na een prettige en uitvoerige inventarisatie een correct voorstel ontvangen met subsidie toelichting. De uitvoering is professioneel gedaan met zorgvuldig geboorde gaten in de hoeken van de voegen. Achteraf zijn deze gaten onzichtbaar.

Helemaal top! Snel, netjes mensen weten wat ze doen.

Was super. Goed advies gesprek gehad en ook de uitvoering was top. Leuke jongens die van aanpakken weten. Waren er om 8 uur en om 14 uur reden ze weeg en hadden 132m2 spouwmuur geïsoleerd. Ook de gaatjes zijn niet meer te zien.... Zeker een aanrader!! Gr Jacco

Perfect bedrijf.

Vandaag de mannen van A-Z isolatie aan het werk gehad. Hard werkend en alert personeel. Keurig werk geleverd en alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Toppers!!

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ik heb vloerisolatie laten doen via dit bedrijf *. *** Het snel inplannen van de afspraak was het idee van de adviseur die mij achteraf extra * euro heeft gekost. Hy heeft mij nooit verteld dat snel inplannen extra geld kost anders had ik niet gedaan. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Mensen geen zaken doen met dit bedrijf niet te vertrouwen.

Duidelijk, snel, kwalitatief

Duidelijk verhaal bij binnenkomst, snelle levering en afwerking binnen een dag. Niks op aan te merken, goed geregeld

positief

Vandaag Jeroen en Marc over de vloer gehad . Die gasten zijn correct en werken hard . En dat op zaterdag ! Hoop dat mijn spouw goed gevuld is . . .

Eigenlijk prima

Het offerte traject ging prima. Duidelijke uitleg en toelichting. Dank daarvoor Bas. De afspraak voor het isoleren zelf kwam sneller dan verwacht (een week of 5 na opdracht). En hoewel er wat geschoven moest worden met agenda's van een middag werk naar een ochtend en aansluitend een middag werk (voor spouwmuur en vloerisolatie) lijkt alles prima in orde. Ik hoop wel dat de boorgaatjes nog wat lichter gaan kleuren, maar daar heb ik alle geloof in. Ook administratief vriendelijk en adequaat dus prima. Geen spijt van absoluut niet. (want ook de prijsstelling is meer dan redelijk)

Geachte de heer H. Oeges, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Ik heb uw complimenten doorgegeven binnen ons team. Mochten de boorgaatjes met een maand of 2 toch te donker blijven, laat u het ons dan weten? Dit kan het gemakkelijkste door een mail te sturen naar klantenservice@az-isolatie.nl.

Klantvriendelijk en deskundig

Een groot compliment aan Jeroen. Zijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen mag menig baas trots op zijn. Uiteraard ook de mensen zoals ‘ limbo en stuiterbal’ willen we bedanken ondanks het late uur voor hun inzet en gedrevenheid. In een woord vakmensen met het hart voor de klant. Kortom een prima bedrijf om zaken te doen! Bedankt mensen!

Over AZ Isolatie

Hoge energiekosten, een koude vloer, muffe lucht of schimmelplekken? AZ-isolatie maakt aan al deze ongemakken een einde! Wij zijn een erkend, SKG-IKOB gecertificeerd isolatiebedrijf. Wij zorgen dat u comfortabeler kan wonen door spouwmuur, dak, vloer en bodemisolatie! AZ-isolatie bied jarenlange ervaring met een breed assortiment. Wij werken met topproducten zoals Knauf Supafil minerale wol, EPS HR++ Parels, Pif folie en Isobooster T5. Het is dan ook niet voor niets, dat wij door puur vakmanschap en slim gebruik van kwalitatieve isolatiematerialen meestal veel betere isolatieresultaten behalen dan onze concurrenten. Wij komen vrijblijvend bij u langs en kijken wat er mogelijk is voor uw woning. Zo heeft u geen verrassingen achteraf! Wij gaan voor het beste advies! U ook?