Perfecte levering en montage, alles functioneert, zoals het hoort.

Afspraken worden perfect nagekomen. Montage gebeurde in overleg met goede adviezen. Ik kan geen negatieve punten duiden !!

Snelle en goede installatie.

Na acceptatie van de offerte kon de deuropener zeer snel (binnen enkele dagen) gemonteerd worden door een aardige en klantvriendelijke monteur. Heel blij mee!

Correcte montage met goede uitleg.

Correct, snelle reactie. En er is overleg mogelijk ivm de situatie van de deur tot de brievenbussen.

JMD komt na wat ze beloven

Installatie en naderhand extra afstelling goed uitgevoerd.Complimenten namens VvE Veerdam Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Vakkundig gemonteerd en heel schoon opgeleverd.

Snelle levering en montage. Topmonteurs en het werk wordt super schoon opgeleverd

Goed werk.

Ondanks dat de heren een uur later kwamen was het werk toch op tijd geregeld. Alleen jammer dat de ene deur te snel opent en de ander wat laat.Moeten wij nu zelf bijstellen. Hoopt dat het lukt.

Professioneel in advies en uitvoering van deurbedienings automaten.

Het orienterend advies gesprek werd als zeer nuttig ervaren, door een goede uitleg over de uitvoerings mogelijkheden op de aangewezen deuren. Een duidelijke en voldoende gedocumeteerde offerte volgde, voorzien van een aantrekkelijke prijsstelling. De montage uitvoering met gebruikers uitleg werd als goed en prettig ervaren.

Zeer tevreden over het resultaat

Bij de opname voor het opstellen van de offerte stond men open voor de wensen die wij als VVE naar voren brachten. Na opdracht voor de uitvoering is er snel gehandeld en was montage van de automaten binnen 4 weken gerealiseerd. Ook de samenwerking met de installateur van onze videofoon - deurintercom verliep op de gewenste manier.

Beleefd, onderhoudend, precies Alles keurig netjes opgeruimd.

perfect

netjes voorgelicht en uitgevoerde werkzaamheden prima

Klantgericht en goede opvolging

Goede uitleg van mogelijkheden voor plaatsing van deurautomaten, correcte en duidelijke offertes. Snelle plaatsing / montage en service is uitstekend bereikbaar.

Uitstekend.

Er wordt prima meegedacht bij bestelling en de plaatsing was uitermate plezierig en accuraat.

Een tien met een griffel !

Onze VvE had voor twee voor- en twee achterdeuren een offerte rondje voor deurautomaten gedaan. JME slaagde met vlag en wimpel. De best verzorgde offerte, goed gedocumenteerd en de beste prijs/prestatie. Op de dag van de installatie arriveerden de medewerkers, drie in getal, keurig op de afgesproken tijd, installeerden de automaten en lieten ons gebouw weer achter zoals ze het hadden aangetroffen. Een klein probleempje dat de volgende dag optrad werd nog diezelfde dag verholpen. Waar kom je dat nog tegen. Alle bewoners zijn super tevreden ondanks dat enkelen initieel tegen waren. Unaniem geven ze nu de complimenten aan JMD.

heel goed en vriendelijk personeel en veilig

professioneel en betrouwbaar

betrouwbaar, professioneel en meedenkend.

Uitstekende service!

Kregen de druppels niet goed geprogrammeerd! Service monteur was binnen twee dagen aanwezig om probleem op te lossen!

Prettige samenwwerking

Goe, informatief en komen de afspraken na.

Vriendelijk contact en goed geholpen

Komen hun afspraken na

Zeer tevreden met onze automatische schuifdeur tussen trappenhuis en galerij.

De bestaande schuifdeur was binnen twee uur op vakkundige wijze geautomatiseerd. De LABEL Eterner JL/90 is een degelijk uitgevoerd systeem dat perfect funtioneert. Alle bewoners zijn enthousiast over deze comfortabele voorziening !

Vakkundige medewerkers, nakomen afspraken, en zeer correct

uitstekende service

Scherp geprijsd en bieden uitstekende Kwaliteit!

Jeroen was onze contactpersoon en Marc heeft de installatie gedaan. Zeer prettig en correct in de samenwerking. JMD Nederland is echt een aanrader!!

Snel ter zake en zoo ook de installatie

De 16 toegangsdeuren van ons complex VVE Zomerteling I zijn door JMD in goed en aangenaam overleg voorzien van automatische deuren. Tevens is er ook een uitgebreid veiligheidssysteem geïnstalleerd. Na uitleg en de instructies werkt het systeem uitstekend.

Deurautomaten maken het wel heel makkelijk.

De medewerkers van JMD zijn vlotte werkers die vooraf aangeven wat er die dag gaat/moet gaan gebeuren. Tevreden over de keurige installatie. De werkplekken worden na de werkzaamheden dagelijks opgeruimd/schoongemaakt. Oplevering wordt ruim binnen de verwachte tijd gerealiseerd. Voor blinde en buitendeuren zou een meer duidelijke sticker wenselijk zijn.

Goede en vriendelijke monteurs

Deurdrangers voldoen uitstekend.