ik patrick renier heb een deurautomaat gekocht en laten plaatsen door JMD

ik ben zeer , zeer , tevreden over de verkoop , de afhandeling en zeker over de installatie van mijn deuropener en alles is zeer degelijk en goed verlopen en daarom sta ik terug bij jullie om een pomp voor een binnendeur te te kopen en te laten plaatsen ? hierbij mijn dank Patrick Nu bij deze als dat kan , een aanvraag voor een offerte van een deurpomp voor een binnendeur , Er moet geen slot op de deur gemaakt worden wat het is voor mij het gemakkelijk te maken om een gewone binnendeur open en dicht te laten gaan voor mij gezeten in een rolwagen Dank u Patrick Renier Herfststraat 5 8730 Oedelem Beernem net zoals mijn adres verleden jaar .

Snel, correct, deskundig, goede monteurs

Goed bedrijf, met fijne monteurs Zo zie je ze maar zelden

perfecte medewerkers.

geweldig en een team die goed op elkaar is ingespeeld. probeer die bij elkaar tehouden grote klasse. wij zijn blij dat we het hebben aangeschaft.

heel secuur

goede uitleg. er werd heel netjes gewerkt. zal het zeker bij anderen aanbevelen

goed geen omkijken naar

Electra aansluiting zat iets verder dan wenselijk. Monteur had goed eigen initiatief om een mooie aansluiting te maken. Erg klantvriendelijk, goede uitleg, wij zeer tevreden.

wij zijn zeer tevreden en alles netjes nagekomen,volgens afspraak.

Bedrijf met korte lijnen en mooi produkt

Monteur denkt in oplossingen i.v.m. schakelaars continue open op de deurdrangers, kan mijn klant vanaf rolstoel niet bij, deze hebben we in de meterkast geplaatst.

Het kan in een woord: TOP

Bij informatie en bestelling vlot en goed van begrip ondanks de lange responstijd van ons. ( door allerlei handelingen en operatie aan schouder van het betreffende Techn. Commissielid van de VvE) Goed en technisch personeel, met geduld voor onze ouder wordende bewoners. Binnen de geplande dagen werk afgemaakt en ruimtes schoon achtergelaten. Wij zijn tevreden.

Goede, snelle service voor een betaalbare prijs

JMD Nederland komt de afspraken stipt na. Vriendelijk personeel zowel telefonisch als ook de monteur op locatie. Duidelijke communicatie en een klantgerichte service. Betaalbaar in vergelijking met andere installateurs van automatische deuren.

Tot op heden geen 100 maar 200 procent tevreden als after sales zo gaat als levering een pluim maar ook een pluim voor de monteurs keurige mannen

Snelle levering nette monteur geen rommel achtergelaten goed contact

snelle levering nette monteur goede offerte begeleiding naar tevredenheid opgeleverd.

Overtreffen de verwachtingen van hun klant.

JMD Nederland heeft een deurautomaat geleverd, geinstalleerd en operationeel opgeleverd op 14 juni 2019. Daarbij is gelet op hun kwaliteit in de ruimste zin v.w.b. het zich conformeren aan gespecificeerde vereisten en voldoen aan verwachtingen: De contacten met hun hoofdkantoor verliepen goed t.a.v. offerte verstrekking. Het geheel maakt een goed georganiseerde indruk. Na opdracht werd snel tot stipte levering overgegaan. De geinstalleerde apparatuur ziet er verzorgd en degelijk uit. Hun personeel is vakbekwaam, installatietechnisch deskundig, klantvriendelijk en welwillend in de omgang. De installatie als geheel is overeenkomstig genormeerde eisen en functioneert onberispelijk en veilig. Onze ervaring met JMD Nederland is uitzonderlijk goed.

Prima service en netjes afgewerkt

Snel een offerte en duidelijk ,alles ter plaatsen door monteurs met mij door genomen en naar onze wensen ingevuld.

Zeer vriendelijk en correct

Vakkeundig hebben keurig de deuropener geplaatst denken mee over wat de beste oplossing is ik kan JMT aan iedereen aanbevelen

Prima werk geleverd. Alles schoon en opgeruimd

Zeer soepel project met een mooi resultaat!

Goed telefonisch bereikbaar, fijne afstemming en (daardoor) zeer snelle en soepele installatie.

Enkel positief. Veel eerder moeten doen.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar en efficiënt bedrijf.

• Afspraken nakomen
  • Heeft u nog aanvullende opmerkingen? Betere inschatting maken vooraf waar de automaat moet komen. Nu is er nogal wat tijd verloren gegaan met de juiste plaatsbepaling

Kundige monteurs en een fijne indruk van JMD

• Afspraken nakomen

Snelle en duidelijke offerte . Komen hun afspraken na en contact is duidelijk en korte lijnen. Werk is keurig uitgevoerd en opgeleverd .

• Afspraken nakomen

Snel duidelijk goed duidelijk overleg vakmensen

• Afspraken nakomen
  • Heeft u nog aanvullende opmerkingen? we hebben een elektrice leiding die gaat loshangen graag vastzetten

• Afspraken nakomen

Perfect werkend systeem , snel en geheel volgens afspraak geleverd. Keurig gemonteerd..

• Afspraken nakomen

Afspraken netjes nagekomen. Alles netjes opgeruimd bij oplevering. Suggestie om afstelling openingstijd voor de videofoon bij te stellen.