als er iets is word goed opgelost

Gewoon goed.

Van bestelling tot oplevering alles prima geregeld.

Goed product. Fijne mensen. Goede service.

Inmiddels 13 deurautomaten via JMD laten plaatsen. Altijd een fijn contact. Meedenken en ze doen wat ze zeggen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Super! Snel en duidelijk

x

Netjes geplaatst top

Werkt zoals besproken tijdens offerte

Uitstekend !

Onze VVE Hondsroos 2-24 te Dedemsvaart is zeer tevreden over de aangeboden diensten van JMD Nederland. Uitstekend materiaal en verrichte werkzaamheden. Snel en accuraat. Een dag na de oplevering bleek een onwillige beveiligingssensor zijn werk niet goed te doen, maar dat was in no time opgelost. Top!

Klant vriendelijk en goede monteurs

We zijn op het bedrijf geweest en hebben een prima uitleg gehad, de man dacht met ons mee om de beste keuze te maken. Deze is ook op locatie geweest en heeft het perfect uitgelegd wat er gemaakt ging worden. De monteurs waren klant vriendelijk en een goede vakkennis, we hadden een kleine storing de monteur was er binnen het uur en meteen opgelost

prima bedrijf

prima bedrijf!

Goede kwaliteit en service tegen een scherpe prijs

We hebben nu inmiddels 13 deurautomaten in ons nieuwe appartementen complex Zeer tevreden over de service en kwaliteit

Zeer goed en vriendelijke personeel

Zeer goed en vriendelijke personeel

Snelle en duidelijke service

Op mijn vragen wordt snel en duidelijk gereageerd. Installatie is keurig uitgevoerd. Storing snel verholpen

We zijn blij met onze nieuwe deurautomaten.

Prima offerte. Medewerkers vriendelijk, netjes gewerkt, meegedacht en oplossingen gevonden. Alles werkt prima.

Top !

Monteur op afgesproken tijd aanwezig en deed keurig zijn ding ! Alles netjes gemonteerd en goed werkzaam opgeleverd. En dat allemaal voor een heel schappelijke prijs.

Beste prijs, snelle levering en installatie, prima kwaliteit.

de automatische deurautomaat in ons appartementencomplex was aan vervanging toe. Offerte aangevraagd bij JMD, deze lag binnen een uur op tafel. Offerte was zeer uitvoerig en duidelijk opgesteld. Nog even tel. contact gehad voor de laatste details en installatie termijn. Bestelling geplaatst en 3 weken later was alles geinstalleerd zoals besproken. Alles netjes afgewerkt door de monteur. De automatische deurautomaat incl. de veiligheidssensoren functioneert prima.

Goede service en vlotte afhandeling van het probleem

Uitstekende voorlichting vooraf, uitstekende uitvoering tijdens het plaatsen.

JMD kan ik bij iedereen aanbevelen als u deurautomaten overweegt te laten plaatsen. Veel offertes opgevraagd, maar bij JMD was de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Met een perfecte uitvoering in ons appartementengebouw en goede nazorg kan ik me geen beter bedrijf voorstellen. Zij leveren uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ook op vragen reageren ze vrijwel direct! Wat mij betreft mogen ze marktleider worden.

zeer tevreden over de installatie en de automatische deuren

De installatie heeft op een keurige en prettige manier plaatsgevonden

UItstekend

Het bedrijf heeft bij ons op de gebouwen ruim 30 deur automaten vervangen en hebben prima kwaliteit geleverd en de het personeel was heel kundig en vriendelijk.

Snelle actie en prima uitvoering

Snelle actie en prima uitvoering

Top geregeld allemaal.

Installatie ging heel voorspoedig. Na vertrek kwam er een storing welke meteen dezelfde avond wordt opgelost door JMD. Gewoon top. Dank je wel Bart.

Vele malen prettiger dan de bekende grote spelers.

Gevonden op internet omdat ik toenmalige grote leverancier beu was. Werd getriggerd vanwege de snelle reactie op mijn vraag via hun website. Indien gewenst komt men eerst langs om de situatie te bekijken om zodoende verassingen te voorkomen. Daarna snelle levering en installatie van het product. De monteurs ruimen alles op voordat ze weggaan en de prijs voor dit alles is voordeliger dan de grote spelers.

Nette monteur alles uitgevoerd volgens afspraak

Alles nagekomen volgens afspraak

Systemen werken prima

Goede en snelle dienstverlening

Goede en snelle communicatie. Meteen actie ondernomen en binnen 5 dagen een nieuwe deurautomaat geleverd.

Zeer klantgericht en goed bereikbaar

Reageren snel en accuraat.