Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer prettige instructie van Ada

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn 1e x bhv. Prima voorlichting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ada is een prettige en kundige instructrice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ada deed het perfect, die verdient een 10, ik vond de man die van Kambode er bij was ergelijk. zijn houding straalde niet iets uit van wou! en hielp Ada ook niet. (zelfs niet toen we er als groep iets van zeiden!) verder vond ik de lunch tegenvallen. Zelf je broodjes moeten smeren, geen snack of zo, vond dat de prijs niet rechtvaardigen. jammer, Volgendjaar is kijken of we elders terecht kunnen voor dat geld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ada is gedreven en deskundig. Ze brengt het zonder dat je je gaat vervelen en probeert iedereen er echt bij te betrekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Nogmaals bedankt jullie zijn een geolied team !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nuttige dag. Herhaling maakt zekerder. Volgende keer misschien wat aandacht aan verbinden en drukverbanden aanleggen. Nu niet gedaan. Verder hebben we een warmte pak aangebracht maar dat is voor ons werk niet van toepassing. We hebben de middelen niet aan boord. Aangezien een herhalingsdag best kort is, kan die tijd misschien iets praktijk gerichter worden ingevuld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

nadeel....in sept 2017 nieuw studie boek uitgekomen, in oktober al diverse foute antwoorden geconstateerd bij de vragenlijst, dit netjes goede antwoorden als bijlage bijgevoegd, nu de 23ste tijdens de les met leraar nog steeds verkeerde antwoorden geconstateerd. Dit is niet goed, zo wordt alles alleen maar verwarrend

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BVCA, VOLVCA
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Herhalen gaat vluchtig, reanimatie en aed is goed om elk jaar te doen, zwemmen hoeft voor mij niet elk jaar. Wat me opvalt met onwel worden van wat of door wat dan ook gaat heel stil het is meer zaak om op te merken dat het gebeurd als dat je meer kan doen, dan zo snel mogelijk dan hulp inschakelen. Lokatie was ruk ik hoef niet op een boot te zijn om te oefenen, niet voldoende ruimte om te oefenen, geen ruimte om te luisteren of projectie scherm te zien, boot koud op de grond , te warm om te luisteren , kachel uit zit je in een beslagen bak. Verder was ik tegelijkertijd ook schipper van de cursuslokatie dat is geen goede dombi voor mij, ik ben tegelijkertijd verantwoordelijk voor de Lokatie die het bedrijf aanbied voor de training terwijl het geen geschikte lokatie is om een gehele dag training te geven of te ontvangen. Terwijl wij, om half 12, na het eerste deel van de training in het zwembad nog wachten op een bakkie, speelt de Lotus een hypo om aan te geven dat het belangrijk is om op tijd te eten en goed voor je eigen (veiligheid) te zorgen,hoe cynisch! Daar had ik geen Lotusslachtoffer voor nodig op dat moment. En als schipper was ik dus ook verantwoordelijk voor deze slechte verzorging van de mensen aan boord,m terwijl de koffie dan nog niet klaar is, percolator is 3 kwartier, komen er 28 broodjes, geen fruit oid, dat is niet genoeg voor 19 personen, dus ook deze break ben ik weer bezig om te zorgen dat de voorkomende ongemakken opgelost worden. De spagaat wordt te groot ik kan niet schipper zijn en tegelijk cursus volgen. Dus lokatie een zware onvoldoende , verzorging idem,. Zwembad ver weg gaat veel tijd verloren. Voor me zelf: een dubbele taak op zo' n dag, niet meer doen. Omdat 1 herhalingsdag niet meer genoeg voor het aantal mensen dat op herhaling moet binnen het bedrijf stel ik voor om op onderwerpen in te schrijven en reanimatie en blussen als vast onderdeel te houden en daarnaast een 3 tal keuze blokken per onderwerp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede voorlichting , goed eten .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BVCA, VOLVCA
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mindere cijfers hebben te maken met de locatie en die is geregeld door stromma zelf

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was weer geweldig en nuttig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele fijne leerzame dag gehad. het no nonense gehalte is me op het lijf geschreven! echt top! hopelijk tot volgend jaar! hartelijke groeten Nicole!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurig verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie tijdens de cursus is een moeilijk punt. Dat komt ook door onze groep. Veel afleiding. Docent Ada heeft daar wel eens moeite mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Cursus BHV, Verlenging BHV

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 30 A

4283GZ Giessen

0183-645050

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.