Filters

9

Geweldig

Goede uitleg serieuze zaken maar ook humor goede maaltijd en service alles netjes geregeld ook met corona

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd weer goed om te herhalen

Ondanks Covid hebben we een nuttige herhalingsdag meegemaakt. Instructeur en "lotus" waren zeer enthousiast met ruime praktijkvoorbeelden. Het brandbestreidingsdeel blijft eigenlijk al jaren matig. Hier zou wat meer variatie op zijn plaats zijn. Dit heeft ongetwijfeld met kosten te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede gevarieerde lesstof

Alle aspecten komen aan bod. De lessen worden met goede kennis van zaken door instructeur gegeven,

  • Aanbevelen? Ja
10

Een zeer lerzame ervaring

Ik vond dat de leraar het heel goed uit kon leggen en de man van lotus kon heel erg de ziekte beelden uitbeelden het was een aparte leerzame ervaring ik hoop dat ik in de toekomst weer erbij mag zijn van mijn leiding gevende

  • Aanbevelen? Ja
8

goede uitleg en ervaren docent

top

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke en leerzame dag

Het was voor mij de eerste keer dat ik de VCA heb gedaan, maar ik vond het leuk om te doen. In het begin keek ik een beetje op tegen een hele dag redelijk droge aan te horen, maar ik vond dat de cursus erg leuk en duidelijk was opgezet en dat degene die de cursus gaf erg energiek zijn verhaal deed waardoor de dag omvloog.

  • Aanbevelen? Ja
4

Invulling door instructeur sloot niet aan bij verwachting

De instructeur heeft enorm de neiging om zijn mening te delen ipv de lesstof zoals in bijvoorbeeld de EHBO omschreven staat. Je moet dan denken aan bijvoorbeeld zijn persoonlijke kijk op Covid maatregelen, zijn ergernis over het niet inzetten van zijn ambulances door de veiligheidsregio, of brandweer aangelegenheden en verhalen over hoe de verpleegkundige in een ambulance om gaat met medicijnen. Alles niks te maken met wat wij moeten leren of ons gaat helpen in de taken die wij moeten uitvoeren. Dit heeft alles bij elkaar denk ik wel anderhalfuur van de les ingenomen. Tevens heb ik hem helaas ook moeten wijzen op onwaarheden als hij commentaar levert op het C2000 netwerk waar de hulpdiensten gebruik van maken. Ik ben er van overtuigd dat deze meneer echt wel waarde kan toevoegen, maar door overtuigd te zijn dat je vooral geen presentatie of iets dergelijks moet gebruiken is hij aangewezen op praten, en dat doet hij iets te graag over zaken die voor een bedrijfshulpverlener niet van belang zijn.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede instructeur.

Goede les, ophalen van kennis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Priman

Prima en goede uitleg

  • Aanbevelen? Nee
10

Leerzaam

Het was weer leerzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede bijscholing gehad!

Ondanks de beperkingen van de Corona maatregelen een goede bijscholing gehad. Het een en ander bijgeleerd, werd duidelijk uitgelegd. De Lotus was een geweldige aanvulling, heel leerzaam!

  • Aanbevelen? Ja
8

Het was een leerzame en interessante cursus, de spreker kon het goed brengen met veel praktijk.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Behoorlijk leerzaam

Ik heb de cursus heel leerzaam ervaren. De uitleg was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima Kambode

Wederom een leerzame en opfrissende dag gehad.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Praktisch

Leerzame dag gericht op wat je in werkelijkheid tegen komt als je hulp gaat verlenen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd weer goed om te herhalen

Leerzaam, interactief en jullie gaan heel goed met de huidige regels om van het RIVM

  • Aanbevelen? Nee
9

Weer een hoop opgehaald

Doordat je maar 1 keer per jaar bhv hebt zakt een hoop informatie weg. Door de manier van lesgeven door de docent is een hoop weggezakte informatie weer naar boven gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Iets teveel gericht op kantoor/vaste locatie Personeel ik zelf zit veel op verschillende locatie door het land en zit ook veel in de industrie daar komt zowat niks van terug in de cursus . Ik hoop dat daar een keer wat aan gedaan wordt .

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel sheets

er waren 300+ sheets, erg veel. Misschien een suggestie om vooraf te vragen alles te bestuderen en dan tijdig vragen en de meer lastige stof door de cursisten te laten aanduiden. Dan vang je het eigen leervermogen en initiatief van de cursisten en je zit dan niet in een sneltreinvaart de sheets te behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

was een leuke informatieve dag, ondanks covid-19

Het was een klein groepje (10 man) maar de interactie wasgoed. Er waren goede voorbeelden en gesprekken over veiligheid. De opmerking dat ENGIE personeel altijd met voldoende slaagt was goed te horen, en klopte ook vandaag weer.

  • Aanbevelen? Ja
8

gewoon top gedaan.

goed en duidelijk les gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Net niet voldoende

Het is/ was een te lange dag van 8 t/m 16,30 dan examen.... en op sommige punten net niet voldoende diepgang. Met de verschillende mogelijk heden die op het examen gevraagd worden. In het examen zijn te veel punten die compleet niet behandeld worden in het boek of in de cursus dag. Ik snap dat er dingen toegevoegd worden om uit te dagen. maar is dat het of moeten we veilig werken. Ik ga er van uit dat er meer diepgang beter is en dan niet in de tekst de moeilijkheid zit maar om de kennis te vergroten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Goede practice instructeur en goede omgeving met voldoende afstand dan wel maatregelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Al jaren een super goede ervaring met de lessen bhv en aed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 30 A

4283GZ Giessen

0183-645050

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.