Deskundig en goed te volgen

Een leerzame dag, met een prima lotus en een kambode die weet wat ze doet.

Top opgefrist

Prima opfrissen cursus BHV gekregen. Ook complimenten voor de lotus .

goed verlopen die dag

De docent en de lotus hebben het goed en duidelijk gebracht naar de cursisten

toppie

toppie

Goedgeregeld

Was goed en deskundig vertelt en uitgelegd

Als prettig ervaren

Het was weer leerzaam

Het was een leuke leerzame dag. Weer genoeg opgestoken en opnieuw herhaald. Ook duidelijke uitleg gehad op deze cursus.

Het was een leerzame dag

Bedankt. Was een goede opfris dag.

Annemiek heeft weer heel goed les gegeven. Met een grapje af en toe en hele goede aanvullingen/tips tijdens de les. Ook de Lotus was echt heel goed.

Zeer leerzaam en heel nuttig

Mijn eerste ervaring met de bhv cursus was heel erg leerzaam en nuttig om te helpen voo mensen in nood

Prima verzorgd

Duidelijk les gegeven had voor mij wel korter gemogen

Leerzame, absoluut niet saaie cursus(dag)

Hoewel een hele dag cursus een uitdaging kan zijn, maakte de cursusleider er een inspirerende dag van. Concrete voorbeelden en beeldende situaties. Denken in plaatjes helpt fantastisch om situaties te kunnen onthouden.

Goede cursus!

Fijne uitleg, en goede sfeer. Locatie Brabantse Land vond ik niet zo schoon, je bleef plakken aan de vloer.

Een leerzame gezellige dag.

Theo is een leuke en goede instructeur, we hadden een grote leuke en gezellige groep (15 personen). Het was een geslaagde dag. Ik zou bijna zeggen volgend jaar weer de zelfde groep voor BHV herhaling.

Superknap dat 'de klas' de hele dag bij de les wordt gehouden

Dynamisch, leuk, afwisselend, interactief, boeiend! Hoe breng je op zich saaie materie gedurende een dag-vullend programma zodanig over dat je je als deelnemer geen moment verveeld en glansrijk het examen kunt afsluiten? Zo dus!

Een erg goeie leraar die het boeiend houdt.

Erg tevreden. Zag het niet zo zitten de VCA vol cursus....maar het ging goed. De leraar deed het erg goed. Een 10 voor hem. Groet Ben Duineveld EQUANS

Boeiende dag

Er was prima afwisseling tussen uitleg, powerpoint en video's. Ondanks de droge stof bleef het toch interessant.

Een interessante een leerzame ervaring

De cursus bood waardevolle inzichten in noodsituaties en de juiste procedures om daarop te reageren. Ik heb veel praktische vaardigheden opgedaan, zoals reanimatie en brandbestrijding, die essentieel zijn voor de veiligheid op de werkvloer. Bovendien was de cursus goed georganiseerd en de instructeur was zeer deskundig en behulpzaam.

Prima herhalings curses

Goede herhalingscursus ehbo

Leerzaam, goede uitleg

Altijd weer leerzaam, die herhaling. Goede uitleg gekregen van Theo

Cursus goed

Cursus was prima; lunch kon beter, erg karig

Leuke dag

Erg leuke dag en goede Bhv instructrice

Leer altijd weer iets nieuws…

Al 20 jaar BHV-er, maar leer bij KAMbode toch altijd weer nieuwe dingen en over nieuwe producten.

Een leuke en interactieve les

Een mooie en weer leerzame les

Prima leerzaam

Uitgebreid nieuw lesmateriaal behandeld. Baby en kind naast de gebruikelijke Pop om te reanimeren, Leuke Lotus met goede uitbeelding.

Industrieweg 30 A

4283GZ Giessen