Goede herhalingsinformatie, prima docent en deskundige Lotus medewerker

Goede herhalingsinformatie, prima docent en deskundige Lotus medewerker

Duidelijk

Goede uitleg

leerzaam

Op deze herhalingscursus hebben wij veel gedaan,geleerd en ook veel informatie gehad !! We zouden het fijn vinden als de volgende keer meneer Theo weer kwam!!

leerzame en ook nog gezellige dag

Op een vriendelijke en duidelijke ons geheugen opgefrist na 1 jaar (zonder- gelukkig-enige slachtoffers in wat voor aard ook)

Duidelijke korte uitleg over verschillende onderwerpen !!

goede, positieve ervaring !!

Geweldig en niet saai

Het was een super cursus volgend jaar weer

Perfecte instructeur

Op 13 Juni in Rijswijk (NB) een BHV herhalingsdag mee gemaakt. Veel heel veel praktijk, incl een Lotus, wat voor de beginners wat heftig was, maar gelijk ook realistisch. Daarnaast humor en goede uitleg. Succesvolle dag

Het was een zeer leerzame dag

Prima,

zeer goede instructie maar ook de administratie van jullie geveldig

geweldige instructeur met veel praktijkervaring kon de lesstof heel goed overbrengen we hebben een fijne dag gehad niet langdradig en hielt zich mooi aan de tijd

Leerzame dag met prima catering.

Goed praktisch ingestelde instructeur. Boeiend tot het einde. Van alle keren BHV is deze het best blijven hangen. Lotus ook een hele goede. Realistisch, maar niet eng.

Aardige meneer (Theo), goede sfeer

Was een leerzame dag.

uitstekende uitleg

Onze instructeur had een boeiend verhaal en uitstekende uitleg over de diverse onderwerpen. Echt super

leuke cursus, veel praktijkvoorbeelden

Blij met een andere instructeur. Veel nieuwe inzichten gekregen en goede voorbeelden.

Was een goede afwisselende herhaling

De manier van de cursus geven was effectief en prettig. Het was ook een gezellige dag. En het onderwerp diabetes is mij duidelijker geworden.

kundig

Goed uitgelegt, en wat je kan verwachten bij de examen.

Prettig

Een hele duidelijke uitleg en een goede praktijk ervaring met dank aan de lotus.

Veel geleerd

Lokatie was minder i v m licht

Met het rollenspel blijft altijd leerzame ervaring

Wat mij opviel was de communicatie tussen onze huidige BHV mensen , die eigenlijk niet wisten hoe ze moeten communiceren met elkaar Dit is zeker een aandachtspunt verder was de cursusleider erg spraakzaam met name over zijn eigen ervaringen Maar boven vakkundig

Heldere uitleg. Actuele onderwerpen. Tijd voor vragen behandeling.

Een goede en heldere uitleg van actuele onderwerpen door een deskundige instructeur.

Dit was de beste EHBO herhaling die ik ooit in 25 jaar heb meegemaakt

Instructeur met zoveel (werk)ervaring uit de praktijk, dat de cursus zeer doeltreffend was.

Leerzaam

Onze bhv leraar kon de lesstof heel goed overbrengen. Het was duidelijk en begrijpelijk. Kortom, heel goed en leerzame tijd.

Een interessante en, toch weer, leerzame dag gegeven door gedreven instructeur en lotus.

Fijn en leerzaam

Het was gezellig en leer zaam

Over KAMbode

Filter op Taal