Alles goed geregeld

Goede ervaring

Prima cursus met een leuke leraar die de les ook leuk houd

Prima dag gehad

Een nuttige/leerzame dag.

De nagespeelde ongevallen/incidenten door de Lotus als nuttig/leerzaam ervaren. De trainer liet wat mij betreft iets te veel over aan de wensen/keuzes van de groep. Iets meer zelf inbreng/voor opgezet programma van de trainer lijkt me beter. Wel een heel kundige trainer.

Goede uitleg en hoop praktijk ervaring van docent

goede en afwisselende uitleg en de vragen van ons zijn naar tevredenheid afgehandeld.

Gericht op praktijksituaties

Deze cursus was erg gericht op praktijksituaties zoals deze zich ook eerder binnen andere bedrijven hebben voor gedaan. Hierdoor is er een realistische kijk op de eigen bedrijfssituatie. Er werd goed ingespeeld op de behoefte van de cursisten.

Zeer interessant en interactief

De BHV cursus was erg interessant. Er zijn geen sheets gebruikt, maar de docent heeft op basis van de behoefte van de groep en eigen praktijkvoorbeelden de cursus geleid. Het enige nadeel was dat de beschikbare ruimte ervoor zorgde dat we minder makkelijk konden oefenen.

Positief

Educatie en op de praktijk gericht

Marcel is een zeer goede praktijk trainer.

Fijn dat er toch nog even een lotus kwam, waarbij je meer praktijk situaties te zien krijgt. Goed om nog even in te gaan om verschijnselen te herkennen van bepaalde ziekten.

Mannen uit de praktijk daar leer je het meeste van. Heel veel opgestoken deze dag.

Gemotiveerde mensen die een goede cursus geven

Theorie is in orde. Vooral de oefeningen waren zeer leerzaam en leuk.

Goede herhalingsinformatie, prima docent en deskundige Lotus medewerker

Goede herhalingsinformatie, prima docent en deskundige Lotus medewerker

Duidelijk

Goede uitleg

leerzaam

Op deze herhalingscursus hebben wij veel gedaan,geleerd en ook veel informatie gehad !! We zouden het fijn vinden als de volgende keer meneer Theo weer kwam!!

leerzame en ook nog gezellige dag

Op een vriendelijke en duidelijke ons geheugen opgefrist na 1 jaar (zonder- gelukkig-enige slachtoffers in wat voor aard ook)

Duidelijke korte uitleg over verschillende onderwerpen !!

goede, positieve ervaring !!

Geweldig en niet saai

Het was een super cursus volgend jaar weer

Perfecte instructeur

Op 13 Juni in Rijswijk (NB) een BHV herhalingsdag mee gemaakt. Veel heel veel praktijk, incl een Lotus, wat voor de beginners wat heftig was, maar gelijk ook realistisch. Daarnaast humor en goede uitleg. Succesvolle dag

Het was een zeer leerzame dag

Prima,

zeer goede instructie maar ook de administratie van jullie geveldig

geweldige instructeur met veel praktijkervaring kon de lesstof heel goed overbrengen we hebben een fijne dag gehad niet langdradig en hielt zich mooi aan de tijd

Leerzame dag met prima catering.

Goed praktisch ingestelde instructeur. Boeiend tot het einde. Van alle keren BHV is deze het best blijven hangen. Lotus ook een hele goede. Realistisch, maar niet eng.

Aardige meneer (Theo), goede sfeer

Was een leerzame dag.

uitstekende uitleg

Onze instructeur had een boeiend verhaal en uitstekende uitleg over de diverse onderwerpen. Echt super

leuke cursus, veel praktijkvoorbeelden

Blij met een andere instructeur. Veel nieuwe inzichten gekregen en goede voorbeelden.

Over KAMbode

Filter op Taal