Het was plasierig om mee te doen, antwoorden op vragen zijn goed onderbroken, om beter begrip.

Duidelijk uit gelegd

Leerzaam

Herhaling is altijd goed

De docente was erg profisioneel

Ik heb een hoop geleerd

goede uitleg

Vlot verteld en goed te begrijpen

Leerzame dag

Goed om weer een herhaling te hebben gedaan. Elke keer verandert er toch weer iets.

Goed!

Misschien kan het blussen van branden enz. In een ruimte ofzo want nu hebben we ieder jaar het zelfde!! Maar door andere dingen te oefenen krijg je ook meer ervaring voor aan boord of thuis.

Een leerzame leuke dag.

Ik had geen idee wat ik van deze dag moest verwachten. De lotus die elke keer ertussen door kwam, vond ik stoord. Wel leerzaam maar volledig kwijt waar we het daarvoor over hadden. De brandjes blussen buiten is leuk. De lunch was ook netjes verzorgd. Ga zo door.

super goed gegeven

Duidelijk en zeer praktijk gericht

Goede herhaling gehad

ik ben weer helemaal bij met reanimatie ,ontruiming en verbandje leggen.

Lekkere vlotte les door een nieuw persoon

Zij ging in een vlot tempo door de stof ,ook was er ruimte voor weder hoor , en zij gaf duidelijk les waar wij voor kwamen .

Netjes en goed geregeld

Alles keurig en netjes geregeld en voldoende informatie tot me gekregen.

Ik vond het een fijne en leerzame cursus

De curces was erg divers, en erg leerzaam. Ik heb er een hoop van op gestoken. De lunch was ook buiten gewoon. Het was een fijne dag.

Instructeur prima, lokatie ook prima, verzorging en schoonheid minder

Instructeur was prima. Een echte praktijkman. Daar hou ik wel van. De lokatie op zich was ook prima. Ik vond de verzorging ( koffie en lunch ) maar net aan. Ik vond de locatie ook niet echt schoon. Vooral de vloer was ronduit vies. Overal zaten opgedroogde vlekken op de vloer.

Tevreden

Leuke, spontane docente en goede uitleg (Annemieke v Limbeek) Voor herhaling vatbaar

Ik vond het een leerzame dag omdat er veel praktijk in zat

goede opfrissing en wet, regelgeving opfrissen

Goede Herhaling

Goed om eens een andere docent te hebben. Hierdoor komt de herhaling toch anders binnen. Het "Brandje" blussen zou eigenlijk meer moeten aansluiten op de realiteit. Deze training voegt eigenlijk niet veel toe.

Is voor herhaling vatbaar ;-)

Alles rustig uitgelegd en er word tijd genomen om naar je te luisteren

Prima dag en weer het nodige opgestoken

Overal goed geïnformeerd goed info

Het was een goede interessante dag

Het was een goede interessante dag

Leerzaam en leuk

Het was een leuke en leerzame ervaring.

Een leerzame en goede cursusdag.

Ik vond het een leerzame en prettige ervaring. We hebben een goede cursusdag gehad.

Leerzaam gezellig duidelijk

Wel eens leuk en weer leerzaam als we bij een groot oefen terrein kunnen blussen