Duidelijk, gezellig, goed gedaan in deze tijd.

Bedankt voor de gezellige dag. Duidelijke uitleg en behandeling van het boek. Ga zo door en tot over 10 jaar.

Prima voorbereiding en uitleg

Duidelijk verhaal met praktijkvoorbeelden. Uiteindelijk de cursus met goed gevolg afgesloten.

erg prettig ook de lotus was fantastisch

heb weer heel veel nieuwe dingen geleerd de cursus was geweldig. de docent wist veel nieuwe dingen te vertellen en was duidelijk in zijn verhaal jammer dat we maar 1 keer cursus hebben per jaar

Goed en netjes verzorgd

Goed en goede uitleg op vragen die we hadden

Veel van opgestoken!

De lesstof word goed en duidelijk uitgelegd. Doordat de instructeur op steekproef mensen vragen stelt over een bepaald onderwerp, blijf je gefocust. Doordat meneer bij de brandweer heeft gezeten kan hij veel verhalen en illustraties gebruiken wat hij zelf heeft meegemaakt. Dat maakt her nog boeiender en interessant. Kortom, een goede en duidelijke herhaling.

Prima herhaling BHV gehad

Super dag gehad , veel geleerd!

Leuke cursus met goede lotus

Weer nieuwe dingen geleerd en de lotus deed goede verwondingen die wij makkelijk in de praktijk tegen zouden kunnen komen

Instructie goed gegeven

Had een iets praktijk gerichte opdracht tussen door gegeven de theorie is wel heel veel.

Heb betere trainingen gehad van jullie

Miste praktijk onderdelen hij vertelde veel uit eigen ervaring. Samenstelling van de groep was niet ideaal zwembadpersoneel en haven medewerkers. Ging uiteindelijk meer over ontruimingsplan van het zwembad en wat daar niet goed was. Waren wel lekker op tijd klaar. Ben eerder in Loosdrecht geweest met een training dit was met een lotus die ik ook in de haven dreef veel meer praktijk. Waren ook veel engelse termen die wij niet hadden gehad in onze opleiding. Leraar weet wel waar hij het over heeft veel praktijk ervaring. Aanbeveling zou nu nee zijn op basis van de laatste training, maar heb ook goede gehad en dan zou ik het wel aanbevelen.

Goed uitgelegd van wat ik hoor te weten.

Goede ervaren instructeur met duidelijke bondige uitleg van wat een BHV'er behoor te weten.

goede herhaling van de stof en puntjes op de i

Door het door ons splitsen van de opleiding in alleen herhaling en nieuwe opleiding is deze herhalingscursus soepel verlopen.

bijzonder fijne en boeiende dag

fijne en duidelijke uitleg met goede praktijk voorbeelden gewerkt in kleine groepjes zodat de 'wachttijd' niet lang is goed praktijk gedeelte

Een leerzame dag

Een goede instructeur die goed op de hoogte is van alles.

Redelijk tot goed.

Ik mis een theorie cursus, naslag werk.

Andre is top

We waren met een klein groepje waardoor we alles uitgebreid konden bespreken. Het was ook fijn om naar andre te luisteren.

Duidelijke lesstof met een goede praktijkbegeleiding

Onze instructeur voelde goed aan waar wij als cursisten behoefte aan hadden qua kennis en praktijkoefening. Ik heb hem ervaren als zeer kundig, grondig en prettig in de omgang. Voor het praktijkdeel zou ik een 10 geven. Mijn enige minpunt gaat over het theoriedeel; lesmateriaal was duidelijk alleen tijdens het maken van het online examen kwam er een vraag voorbij die niet in de lesstof behandeld werd. Dit ging over chemische verbranding waar in het boek stond vermeld dat dat valt onder een andere cursus. Al met al een goede ervaring.

De manier van les geven was leuk

Veel informatie gekregen en het was vooral een bewustwording van bepaalde situaties Die eigenlijk niet zo veilig waren als gedacht

Altijd weer goed

Weer een geslaagde dag BHV.

Was een goede cursus

Perfekt

Prima goede dag gehad Duidelijke uitleg! Gelijk voor code 95

Goed leerzaam

Goede uitleg en erg leerzaam

leerzaame dag

Goede leerzaame cursus

saaie cursusleider

Ik zou u adviseren een cursusleider te zoeken met meer passie voor het vak.

cursus is goed georganiseerd, perfecte uitleg.

goede curcus, goede locatie, goede lunch. goede behandeling van de stof door docent.