is in orde alleen door de maatregels Carona te weinig praktijk

Goede uitleg met presentatie

Duidelijk.

Goede uitleg en lesmateriaal weer helemaal op de hoogte van laatste wijzegingen en vernieuwing geslaagde dag.

duidelijke cursus

Leuke cursus en prima uitgelegd

Prima gegaan ondanks de Corona maatregel

Mijn ervaring was prima .zoals altijd .

goede uitleg

Ik heb de dag ervaren als veel uitleg waar ik aan het einde van de dag met het examen veel nut had.

erg goed

het was erg goed

Was goed

Was zeer goes

Goede duidelijke uitleg

Het was een erg gezellige en leerzame dag!

Heel goed

Goede uitleg en duidelijk

Rekening houdend met carona vond ik de opleiding zeer matig

Vooral het verbinden was zeker zwaar onder de maat dit werd gegeven door een lotus de rest was ook matig maar rekening houdend met corona heeft de docent er wel wat van proberen te maken .in mijn taak als veiligheid/ preventie had ik graag meer ehbo ervaring opgedaan.

Gezellige, goede uitleg

Zeer prettige BHV cursus. Goede balans tussen gezelligheid en uitleg van de stof. Ook ruimte voor persoonlijke vragen en verhalen.

Prettig en leerzaam

De cursusleider wist de hele dag boeiend te maken.

Het was een leerzame cursus

Annemiek gaf goede praktijk voorbeelden. Die goed konden worden beoefend ondanks corona maatregelen.

Lange maar goede dag

Het is een wat taaie zit, maar de lesstof wordt goed doorlopen. Afwisseling tussen interactief (met proeftoets) en pauzes is goed.

Goede cursus

Duidelijke cursus en ervaren leraar.

Zeer informatieve bijeenkomst met veel praktijkervaring en voorbeelden

Andre is een zeer vriendelijk en sociaal vaardig persoon met erg veel praktische vooral medische kennis voortkomend uit zijn beroepstijd als verpleegkundige. Ondanks de COVID19 restricties toch een interessante en leerzame dag gehad en de nodige kennis vergaard dan wel opgefrist. Enig minpunt mijns inziens zou zijn dat er wel een iets betere voorbereiding, begeleiding en/of controle mag zijn bij het oefenenen van de praktijkhandelingen zoals, verbanden aanbrengen, reanimeren en brandbestrijding. Verder een prima cursusdag gehad.

goed, en zeer duidelijk

Ik heb de dag positief ervaren. Veel geleerd en de docent was prettig om naar te luisteren.

Zeer gedreven docent

Zeer praktijk gericht en daar hebben we wat aan

Zeer goede ervaring. Zeker als het gaat om weer even ververst te worden. De docent was heel goed en wist veel!

Was super

Vond erg interessant. Was duidelijk en leerzaam

Goede en genoeg informatie

Ik heb dit weer als heel fijn ervaren. We zijn weer lekker bijgespijkerd

Goeie les, goeie begeleiding.

Altijd prettig om een dag geïnformeerd te worden.

Goede training

Ondanks dat we ivm corona geen fysieke oefeningen konden doen, was de training wel erg informatief. De trainer had veel filmpjes om voorbeelden te laten zien en de lotus beeldde ook enkele situaties uit. Pluim voor beiden! Een klein puntje: we kwamen wel erg traag op gang.

Leerzaam

Erg leuk en leerzaam en goede luch