Aanbevelenswaardig

Goede training gehad.

Leerzame dag geweest.

Leerkracht Andre was zeer kundig in het geven van de les. Andre mag het zeker te weten meer doen en hij is een aanrader!!! Leuke groep/ samenstelling met mensen uit verschillende sektoren. Interessant om ervaring uit te wisselen in het handelen als een BHV'er nodig is. Eten en drinken in de Waterman was in 1 woord "Perfect geregeld en lekker"

Prima training en goede organisatie!

Heel positief. Leerzaam en ook leuk

Zeer interresant

De training werd zeer proffesioneel gebracht, zowel theoretisch als in de praktijk. Het geheel was een opfrissing en zeker een aanvulling op de bestaande kennis in de uitvoering van hulpverlener.

De instructeur heeft de dag goed gemaakt

Ik heb al eerder via kambode de cursus bhv gedaan in 2018. Ik zag er dit jaar wat tegenop omdat er echt niks aan was en de instructrice erg streng was en er geen ruimte was voor eigen verhalen. Dit jaar hadden we een hele goede instructeur waar we alles konden vragen. De beste man had pakkende voorbeelden en samen met de lotus was het een dream team. De volgende cursus zie ik weer positief tegemoet!

Duidelijk en effectief

Duidelijk verhaal, goede uitleg zowel praktisch als theoretisch.

Superleuk. Docent met Humor.

Geen zin om in te vullen.

zeer praktische cursus

Prettige manier om de BHV op pe[l te houden

Prima geweest

Het was zeer praktisch en ontdaan van veel geneuzel. En op de situatie geënt waarvoor wij B.H.V. ers zijn. Heb het als zeer leerzaam ervaren. Echt een praktijk man.

Goede dag

Goede instructies door zowel instructeur als Lotus slachtoffer.

Fijne docent, weet van soms saaie stof toch iets te maken.

vlot en duidelijk

duidelijk les gegeven vlot en rekening gehouden met genoeg korte onderbrekingen

Ging lekker door de stof en was genoeg ruimte voor vragen.

Leerzame dag met voldoende theorie en praktijk oefeningen

leerzame dag

Open cultuur

Mooi de active rol van alle deelnemers

Prima basis cursus

Prima basis cursus als begin voor de algemene kennis over bedrijfshulpverlening. De ochtend was heel interactief. De middag was veel zitten en luisteren, misschien kan dat wat interactiever. Nu zakte het energielevel heel erg in na de lunch. Bedankt voor de cursus.

Leerzame dag waarbij de herhaling en samenwerking positief was

Wijze van educatie van de trainer heb ik positief ervaren. Geen presentatie of filmpjes op scherm maar kennis overdragen, veel rollenspellen en vooral doen waren deze dag belangrijk. Hierdoor vloog de tijd voorbij maar niet met het idee iets gemist of niet behandeld te hebben. Fijne trainer met veel ervaring, kennis en inlevingsvermogen.

Goede uitleg en zeer informatief

De gegeven uitleg en informatie waren professioneel en duidelijk

Taaie stof wat mijn inziens aantrekkelijker kan met tips examenvragen

Inleiding kan beter en op tijd aanwezig te zijn? Nu wel excuus file. Te snel van sheet veranderen terwijl er nog gesproken wordt over de vorige sheet wat bij mij een onrustig gevoel gaf. Tijdens de presentatie dacht ik eigenlijk steeds hoe kan je dit nou leuker maken. Ik erken het lastige dat de cursisten niet op het puntje van de stoel zitten. Tips : er van uitgaande dat iedereen het boek heeft gelezen wat tenslotte gewoon een eis moet zijn. De eerste saaie hoofdstukken korter en indien mogelijk met filmpjes opleuken. Dat geldt eigenlijk voor de hele dag. Gezien het bekende feit dat de toehoorders meer 30% opnemen is dat denk een verfrissing. Niet te snel van plaatje naar plaatje zappen. Ontkracht jouw prestatie niet met negatieve zinnen want de toehoorders weten al dat het deels saai is :-). Maak de presentatie meer klantgericht (wat ik begrijp dat dit voor Engie al gedaan wordt) maar ik denk dat HSE afdelingen vast wel foto's hebben hoe het niet of wel moet. Geef meer tips over vragen wat we in het examen kunnen verwachten. Proefexamen mag wel wat meer toegespitst worden op het echte examen met al die vol zinnen en afwijkende situaties dan boek. Dus zoiets van "let op! deze vraag kan wel eens naar voren komen". Voor de rest bedankt dat je ons weer even wegwijs hebt gemaakt in veilig werken. Hopelijk kan jij er wat mee, Met groet, Theo

Top !

Herhaling BHV was weer top dit jaar! Goed maatwerk geleverd en wederom leerzaam. Top docent. André weet vanuit zijn praktijkervaringen op de ambulance alles heel concreet te maken. Echt goeie tips meegekregen. Het was weer een gezellige en vooral nuttige dag.

Ik vond het prima verlopen.

Het ging zoals verwacht.

Goede uitleg en een goede lotus.. Alleen jammer dat meneer van lotus niet een broodje mag meeeten .. kinderachtig

Kambode prima, BHV-"leraar" onder de maat

De BHV-"leraar" die wij bij de bijscholing bij Wetterwille in Loosdrecht hadden was ver onder de maat. Buiten dat we geen enkel verbandje hebben gelegd noch brandjes hebben geblust (volgens hem regende het), waren zijn seksistische opmerkingen ronduit ongepast. Een aantal: - mannen hebben ook een tutje hoor, niet alleen vrouwen (oid) - voor het zingen de kerk uit - er zijn mensen die van mijn dikke vingers genieten - iets over sm toen we bezig waren om iemand op de brancard vast te binden - "vrij veilig vanavond en denk vooral niet aan mij want dan gebeurd er niks" oid Daarbij bleken er 3 deelnemers te zijn die voor de eerste keer waren. Zij krijgen dus nu een pasje zonder ooit een brand geblust te hebben of verbandje gelegd te hebben. Vind ik schokkend. Niet gewend zo'n leraar van Kambode, jammer. De Lotus-mevrouw was echter top, heel fijn persoon.

Top en duidelijke

Zou wel eens weer leuk zijn als we een container brandje of vlam inde pan konden zien op een echt oefen terrein

goede cursus, praktijk gericht, weer wat bijgeleerd

kundige docent, goede lotus, interessante onderwerpen, praktijk gericht, goed tempo