Top week!

Mijn zoontje van 8 heeft het super leuk gehad. De verhalen en liedjes blijven komen. Het slapen was best even spannend maar hij heeft genoten en het diploma behaald. Top georganiseerd! Aanrader!

Reactie kids: liefst de hele zomer op zeilkamp

5 jaar geleden ging onze oudste zoon voor de eerste keer op zeilkamp bij het Stekelbaarsje. Inmiddels gaan ze alle 3, de jongste dit jaar voor het eerst. Vrees was heimwee maar daar is totaal geen sprake van geweest. Ze heeft net als de andere 2 een top week gehad en kan niet wachten op volgend jaar. De andere 2 willen het liefst 2 weken. Super gaaf dat ze leren zeilen en in de avond fantastische activiteiten hebben!!!!

Eerste keer zeilkamp was top!

Onze zoon (12) ging voor het eerst mee op zeilkamp. Naast de geweldige sfeer, liedjes, dansjes, vriendschappen heeft hij ook nog eens binnen een week goed leren zeilen. Hij was zeer enthousiast over het zeilen, het thema, de begeleiding en activiteiten! Volgend jaar weer!

Super gezellig

Het was leuk met veel avontuur en spelen maar ook veel zeilen alles was leuk en gezellig iedereen is altijd enthousiast en energiek maar je leert er ook super veel op een leuke wijze en met veel liesjes ik vond het weet super en kom volgend jaar zeker weer

Fantastisch!

Onze dochter is voor de 3e keer geweest en heeft wederom een fantastische week gehad! Goed leren zeilen en super leuke activiteiten met dit jaar een ritje op de banaan en een schuim party als hoogtepunt. Niks is te gek voor de instructeurs. Onze dochter had op enig moment heimwee, maar was vast besloten om niet naar huis te gaan. Ook daar zijn de instructeurs heel goed mee omgegaan waardoor je er als ouder alle vertrouwen in hebt. Als ouder word je ook continue op de hoogte gehouden met elke dag een uitgebreid verslag en heel veel foto’s.

Super leuk! Beste zeilschool van Nederland

Het was erg leuk, fijne instructeurs, veel geleerd rondom het zeilen. Erg leuke activiteiten!

Fantastische week op een super zeilschool

Onze zoons hebben wederom een heerlijke week gehad bij het Stekelbaarsje. Goed leren zeilen wordt afgewisseld met de leukste activiteiten. Ouders worden dagelijks op de hoogte gehouden van de belevenissen. Wat een feest.

Droom- zeilkamp

Een zeilkamp zoals in je stoutste dromen! Veel en echt goed leren zeilen; leiding die zelf de grootste lol heeft en als kind zelf op het kamp zijn geweest, schuimfeesten en pruiken en heel veel klooien op het water. Mijn kinderen zijn al meerdere keren geweest en staan altijd weer te trappelen… als ouder wordt je er ook zo blij van!

Unieke zeilschool waar je kind leert zeilen en ongelooflijk veel lol heeft!

Onze zoons zijn beide een week op ‘t Stekelbaarsje geweest een een top ervaring gehad. Geweldig originele zeilschool waar ze er echt een feestje van maken! Als ouders worden we gedurende de week opende hoogte gehouden via een groepsapp met prachtige verhalen en leuke foto’s. Onze kids kunnen niet wachten tot ze weer mogen…

Fantastisch! Een groot feest en heel professioneel

Onze zoon van 14 jaar ging voor het eerst, vond het spannend maar heeft een geweldige week gehad! Veel leiding met oog voor ieder kind, niets is te gek! Naast veel lol en plezier ook veel aandacht voor het zeilen zelf, hij heeft ontzettend veel geleerd (meer dan bij eerdere zeilscholen), door de benadering in kleine groepjes. Prachtige oude boerderij, idylische plek. Wij lazen de eerdere recensies, en het is dus echt zo. Het Stekelbaarsje is fantastisch: heel persoonlijk, veel leiding en daarnaast ook heel professioneel! Wat een feestweek!

Onze zoon is al een aantal jaren flink tevreden en heeft een fantastische week achter de rug.

Hij heeft al jaren geweldige zeil weken! Deze week was alles perfect! Animatie top! Weer top! Wind top! En hij was mooi bekaf

De beste week van het jaar

Het Stekelbaarsje is gewoon de beste plek op aarde en de vibe is geweldig.

Een enorm gave zeilweer waar niets te gek is

Onze twee kinderen gaven tijdens de week aan dat ze geen tijd hadden om te bellen of te appen omdat het te leuk was op kamp

Gezellige mensen en sfeer

Het begin was onverwacht en ik dacht waar ben ik nu belandt. Toen werd het super gezellig. Avondspellen waren top. Instructeurs waren super aardig. Ik heb leuke vrienden gemaakt. Sfeer was geweldig.

Beter weer dan alle voorgaande jaren!

Mooie tijd doordat er veel lol was met medecursisten, instructeurs top, programma naast zeilen top en eten was super !

Goed.

Goed.

Onze dochter van 17 heeft genoten van het zeilkamp.

Onze dochter heeft enorm van alle activiteiten en het zeilen heeft ze goed aangeleerd. Een leuk en betrokken team.

Superleuke zeilschool met leuke instructeurs!

Wij hebben een super fijne week gehad waarin we lekker hebben gezeild, een hoop nieuwe vrienden hebben gemaakt, super gek hebben gedaan en dit alles met veel plezier.

Super kamp in wk 32

Wat een heerlijke positieve week voor onze twee kids. De tweede keer naar ‘t Stekelbaarsje en nog mooier dan de eerste keer. Super leren zeilen in de Pico en leuke vrienden en vriendinnen gekregen. Tot volgend jaar!

Toch best spannend zo'n eerste keer op kamp zonder vriendjes, maar meteen na aankomst was het goed. Enthousiaste instructeurs, veel geleerd en leuke activiteiten. Tot volgend jaar!

Vakantie plus

Onze zoon van 9 jaar heeft het fantastisch gehad; op het water super goede begeleiding en tof gezeild, en op het land heel afwisselend programma en alles heel erg leuk. Als ouders hebben we via de app kunnen zien hoe de instructeurs zich hebben uitgesloofd om de kinderen steeds weer op heel creatieve wijze te vermaken. Echt heel knap gedaan.

Een unieke zeilschool

Mijn dochters hebben meerdere zeilscholen bezocht maar deze spant qua kwaliteit de kroon. Elke dag een update met vele foto’s via de whatsapp, een wisselend thema en goede en enthousiaste instructeurs. Mijn dochter gaat het liefst naar ‘t Stekelbaarsje. Ten opzichte van andere zeilscholen een breed aanbod qua boottypen en gunstige prijs.

heel bijzonder

Een zeilschool met theater! Als ouder is het geweldig om dagelijks een update te krijgen van wat er gebeurd is. Voor mijn dochter is het elk jaar weer een hele belevenis én uiteraard heeft ze een diploma gehaald.

FANTASTISCH!!!

Veel zeilen en theorie van hoge kwaliteit naast veel plezier, originele activiteiten, fantastische sfeer en een onvergetelijke week voor kinderen!!!

Ge-wel-dig!

Alweer het tweede jaar en wat een blij kind krijg je terug! In de auto verhalen aan éen stuk door over het zeilen (er was dit jaar ook super wind) en natuurlijk volgend jaar weer! Na het zeilen maken ze er één groot feest van met bijna straattheater-achtig entertainment. Een tien voor het Stekelbaarsje en alle instructeurs.