Snelle, accurate, zorgvuldige communicatie en afhandeling

Er werd zeer snel gereageerd op mijn on-line bestelling van Zweedse kronen. Ook de afhandeling daarna was vlot en zorgvuldig. Ook het verzoek mbt verdeling van de coupures werd goed uitgevoerd. De levering via PostNL ging vlekkeloos. Dank!

goede en snelle service

zoals altijd weer snel mijn dollars geregeld.

discrininatie,onbeschoft

Pott change discrimineert. Op zondag 12 mei 2019 bestelling usd.gaan halen. Een zekere Diana had de bestelling via mail goedgekeurd. Ik moest legitimatie bewijs meenemen en de pin bedrag verhogen. Met trein naar Amsterdam om het geld op te halen. Een onvriendelijke dame begon vragen te stellen. Meneer waarvoor heeft u het geld nodig.Ik zei,ik ga met vakantie.De mevr.zei, gaat u naar Suriname?Ik zei ja. Mevr; heeft u de ticket bij je.Ik zei nee,want Diana had niets over ticket gezegd. Mevr: zei ,u krijgt het geld niet,ik boos geworden en haar uitgescholden.Ik werd toen een ongewenste klant verklaard. Op straat kwam ik agenten tegen en heb dit verhaal aan hun verteld. De agent zei ,pott change heeft niets te maken wat je met geld gaat doen. De agent heeft een praatje gemaakt met pott change. Ik heb het geld niet kunnen kopen. Dit klacht wordt nog naar andere instanties gestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Kalian, Vervelend dat één en ander zo gelopen is maar ik wil u verhaal toch een beetje nuanceren. U heeft via de mail een bestelling geplaatst. Het was inderdaad handig geweest als van tevoren naar het doel van de transactie was gevraagd. Het ging om een aanzienlijk bedrag aan USD die u wilde kopen. Bij het ophalen was onze privacy cabine bezet door een andere klant waardoor u even moest wachten. Door het wachten nam de irritatie bij u al toe. U was ongeduldig en geprikkeld. Vervolgens werd u normaal geholpen en niet onvriendelijk, maar raakte u snel boos omdat er naar vliegtickets gevraagd werd. Omdat u deze niet direct kon tonen heeft de kassier gevraagd waar de vakantie heen zou gaan. U werd echter zo boos dat u alleen maar verklaarde "op vakantie te gaan" en u werd onredelijk en sprak alleen nog met stemverheffing erbij, waardoor de kassier terecht besloten heeft u niet verder te helpen. Wij helpen zeer veel Surinaamse klanten sinds juli vorig jaar toen de USD beter gebruikt kon worden dan de euro in Suriname. En alle klanten, ook "Nederlanders" en klanten van andere nationaliteiten krijgen dezelfde vragen van ons bij grotere transacties. Indien u normaal had geantwoord zonder irritatie en woede dan had de transactie gewoon door gegaan. Het ligt echt aan u gedrag dat wij de transactie geweigerd hebben. Dit heeft ook niets met discriminatie te maken, het ging uitsluitend om uw gedrag. U geeft zelf ook aan dat u gescholden heeft. Buiten heeft u nog klanten lastig gevallen door negatieve dingen tegen klanten te zeggen over ons bedrijf. De politie heeft overigens niets met dit soort zaken te maken, wij hebben ons te houden aan de financiele regels die er zijn en daar weet een agent doorgaans niets van. Het is óns goed recht om klanten te weigeren en wij zijn wettelijk verplicht de achtergrond van een grotere transactie na te vragen. Ik hoop dat u zelf in ziet dat het verstandig is om bij een transactie rustig te blijven en mee te werken. Wij bedenken de regels ook niet, maar moeten deze wel toepassen. Ondanks deze negatieve ervaring hoop ik dat u een goede vakantie heeft! Pott Change

Prima, vriendelijk, snel, duidelijk!

Gemakkelijk dat ze het aangetekend opsturen! Zeker als je niet in Amsterdam woont.

Fantastisch bedrijf, snelle levering en super service!

Goede communicatie en snelle levering

Great

Snel kunnen bestellen, snelle bevestiging en snelle levering

Perfecte manier om snel en tegen goede prijs buitenlands geld ter beschikking te hebben

zie boven

Ook dit jaar weer naar volle tevredenheid

Na goede ervaring vorig jaar, deze keer weer uiterst snel en makkelijk tegen een voordelig tarief geld gewisseld. Kom graag weer terug.

zo gemakkelijk te bestellen

goed ,correct en betrouwbaar en ja de beste koers onbegrijpelijk dan men nog GWK's heeft op schiphol. Veel te duur deze kantoren Pott Change maak zijn reviews waar

Geweldige service

Wij hebben al enkele keren gebruikt gemaakt van de service van Pott Change. Vanmorgen weer de bestelling ontvangen die op de afgesproken tijd netjes werd bezorgd. Pott Change is goedkoper dan het GWK en ondanks de kosten van 16,50 voor het verzekerd verzenden kregen wij veel meer dollars voor onze euro.

Snel, vriendelijk, behulpzaam en doen wat ze beloven!

Snel, vriendelijk, behulpzaam en doen wat ze beloven!

Teleurgesteld maar dat is door toedoen van postnl

Ik heb op 2 mei een verzoek bij pottchange ingediend en de volgende dag had ik een track&trace. Ik had op de website vernomenndat het 2/3 werkdagen kom duren dus ik dacht ik ruim op tijd was. Had het namelijk uiterlijk 13 mei nodig. Probleem was alleen dat mijn bestelling maar niet uit werd gesorteerd en dus het sorteercentrum niet verliet. Het was inmiddels 9 mei, en er stond nog steeds geen bezorgdatum gepland en het pakketje was ook niet uitgesorteerd. PostNL wist als gewoonlijk van niets en kon mij ook niet verder helpen. Hjn advies was dat pottchange een onderzoek moest starten. Maar ik weet uit ervaring dat die heel lang duren en ik dan alsnog mijn geld niet optijd had. De service van pottchange was werkelijk geweldig! Mijn boze mailtjes werden proffessioneel en binnen 5 minuten beantwoord en daarnaast besloten ze ook het bedrag met spoed terug over te maken waardoor ik het na een paar uur volledig terug op mijn rekening had. Ik beveel pottchange dus zeker weten aan!! Maar zal de volgende keer zeker 3 weken op voorhand mijn geld bestellen, want op postNL kan ik meestal niet rekenen.

Voor de eerste keer Amerikaanse dollars besteld. Goed mail contact. Dinsdagavond besteld, donderdag in huis. Meer dollars gekregen dan bij andere kantoren. Volgende keer gaan we weer hier ons geld wisselen.

Zeer bijzonder

Makkelijk besteld en binnen 48 uur al in huis. Geweldig snelle en nette service. Heb U al aanbevolen voor ik mijn levering had en die persoon heeft het ook al binnen in nog geen 48 uur.

Op zondag Japanse Yen besteld, dinsdag in huis. Valutakoers was ook veel beter dan bij de bank.

• Bezorgservice

Snelle reactie na invullen wensen. Snelle levering , binnen één dag. Verzekerd en met handtekening eis verzonden.

• Bezorgservice

Snel en gemakkelijk besteld en geleverd. Met een duidelijke offerte vooraf.

• Bezorgservice

Zeer vriendelijke service en duidelijk en voordeliger dan gwk of een bank

• Bezorgservice N.v.t.

Snel, zorgvuldig, goed, veilig en niet te duur

• Bezorgservice

Snel en goede service via internet.

Was top geregeld

• Bezorgservice

Alle contacten en afwikkeling betreffende de transactie gingen zeer vloeiend en snel

• Bezorgservice

dollars besteld en levering op een bepaalde datum. dit was het vijfde jaar op rij dat ik wat besteld had en de levering was weer op tijd.

• Bezorgservice

Duidelijk, en snel met reageren en leveren!!

Over Pott Change

Filter op Taal