Helder zoals afgesproken

De verschillende banken en wisselkantoren vergelijkend had Pott absoluut de beste wisselkoers. Als je dit bij een groot bedrag kunt combineren met een bezoek aan Amsterdam centrum dan is dat zeker de logistieke moeite waard, zelfs als je verder van Amsterdam woont of verblijft.

uitmuntend

gewisseld van euro naar Astralische dollar. Het verschil met GWK is erg groot. Ik had vooraf nog gebeld of het echt zo was en het bleek waar. Vriendelijk te woord gestaan en supersnel geregeld. Nooit meer naar een ander gaan.

Perfecte service

Nadat ik het bestelformulier had ingevuld, kreeg ik binnen een uur al antwoord dat de bestelling klaar lag op de gewenste datum. De volgende dag een mail gestuurd dat ik een hoger bedrag wilde wisselen en ook dat was geen probleem. Het geld lag keurig klaar en de service was uitstekend. De koers was gunstig en er wordt geen commissie berekend. Helemaal top!

Uitstekende service

Jammer

Zo jammer dat jullie zijn gestopt met verzenden. Was er dan echt geen andere mogelijkheid dan Post.nl? Vele klanten zijn nu de dupe en kunnen niet “ even “ naar Amsterdam komen om geld te wisselen. Ik zou willen vragen om met andere partijen om te tafel gaan zitten want dit moeten jullie toch voelen in jullie omzet.

• Prijs en kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatie en communicatie N.v.t.

Beste Ary, Bedankt voor uw review. Helaas is het niet mogelijk om met andere partijen dan PostNL te werken omdat geen enkele vervoerder contant geld verzekerd. Wij hebben daar al eerder naar gekeken, maar in NL zijn er geen mogelijkheden. Het enige wat wij kunnen adviseren is om op een "goedkoop" moment te bestellen en de bestelling binnen een week bij ons op te halen of laten ophalen indien mogelijk door een bekende die in de buurt van Amsterdam moet zijn. Ook het ophalen combineren met een dagje shoppen of museumbezoek in Amsterdam is een leuke optie. MVG Pott Change

Zeer tevreden, kan niet beter.

Al eerder gebruik gemaakt van Pott Change, vriendelijk, snel en een goede wisselkoers. Kom zeker weer terug.

• Informatie en communicatie

Snelle levering tegen redelijke kosten

Makkelijk om geld te bestellen, ook als het om minder gangbare valuta gaat. Je krijgt snel een reactie en het is snel beschikbaar. Aardig personeel en fijn dat er een aparte aflever ruimte is

• Informatie en communicatie

Geweldig, en voordelig, vlotte en goede service

Positief

Vlot en goed geregeld

helemaal prima

scherpe prijs goede service, vriendelijke en professionele baliemedewerkster

• Informatie en communicatie

Flexibel en goede communicatie.

3x bestelling gewijzigd, netjes reactie gehad. Kosten vallen mee (in vergelijk met GWK). Lag keurig klaar.

• Informatie en communicatie

reisde speciaal van Rotterdam naar Amsterdam omdat het zoveel scheelt!

was twee tientjes kwijt aan reis met mijn 40 procent korting kaart van de NS en spaarde 70 euro uit! toch vijf tientjes verdient!

Fantastisch

Geweldige service,komen afspraken na.

• Informatie en communicatie

Zo als elk jaar geld besteld alles lag weer keurig klaar Schatten van mensen beste koers Kortom een aanrader Milly en gideon braasem

Jammer

Zo jammer dat Pott Change gestopt is met verzenden. Ik kan nu geen gebruik meer maken van de goedkope koersen. Ze waren en zijn echt de goedkoopste. Heel veel mensen zijn nu verplicht om geld te wisselen bij het GWK, die de lachende derde zijn

Prima service.

Toen Post.nl het adres anders doorgaf dan Potts had opgegeven zijn ze er meteen achteraan gegaan. Zelfde dag was het nog binnen. Prima wisselkoers ook.

Zeer positieve eerste ervaring met Pitt Change

Duidelijke, prettige en snelle manier van informatie en handelen.

• Informatie en communicatie

Geweldige service, snelle levering en zeer betrouwbaar.

Heb woensdagavond dollars besteld en vrijdag al in huis. Ga Pott Change zeker aan andere aanbevelingen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Prima geregeld

Zoals elke snelle communicatie en prima leveringen binnen enkele dagen.

• Informatie en communicatie

2 maal geld besteld,eenmaal opgehaald,eenmaal thuisgestuurd. Beide keren perfect geregeld. TOP

Geweldig, snelle levering en bezorging.

Alles goed georganiseerd voor vlotte levering aan huis van de gevraagde valuta. Heel goede wisselkoers t.o.v. de banken. Jammer genoeg dat ze (min of meer gedwongen i. v. m. de risico's) stoppen met de bezorging aan huis.

TOP TOP TOP

Mailcontact verloopt vlekkeloos, snelle reactietijd en duidelijke antwoorden. Dit keer gekozen om bestelde valuta te laten opsturen en dat ging uitstekend. Binnen enkele dagen alles ontvangen en prima verpakt. Jammer dat deze service is vervallen per 1-9-2019. T.o.v. andere aanbieders staat Pott Change duidelijk op nummer 1. #lage kosten #klantvriendelijk

Goede wisselkoers. Makkelijk contact. Vond het best spannend om geld op te laten sturen maar dat gaat prima. Doen precies wat ze beloven.

Snelle, duidelijke, gunstige en positieve eerste ervaring opgedaan bij bestelling!

Via vrienden naam Pott Change doorgekregen, snel opgezocht op internet en actie ondernomen. Alles is correct en zeer snel keurig geregeld.

Simpel, Goed en Duidelijk

We hebben een mail gestuurd met hoeveel Dollars we wilde hebben en welke biljetten ik graag wilde ontvangen. Was allemaal geen probleem en na het overmaken van het geld had ik binnen een half uur de link van Post NL.