Beste heer/ mevrouw Gul, Wij vinden het ook heel jammer dat wij u op die manier niet meer van dienst kunnen zijn, maar al zouden wij dat willen kan dit niet omdat wij geen betalingen van klanten direct op onze bankrekening mogen ontvangen. Wij hebben hier namelijk een ander soort vergunning voor nodig. Ook raakten er helaas teveel pakketjes zoek en of kwamen te laat bij de klant aan wat zoals u kan begrijpen ook veel gedoe gaf. Wij hopen u dan toch nog eens bij ons aan de balie in Amsterdam te zien en wellicht kunt u er dan een gezellig dagje uit aan vastplakken. Wat betreft het verkeer, probeert u eens de app Waze of Google Maps, daarmee omzeilt u de drukte en wegwerkzaamheden. Mvg, medewerker Pott Change
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd