Filters

10

9+

Zeer klantgericht en maatschappelijk betrokken

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele dienstverlening naar wens!

Heb zelf een heel goede ervaring omdat ik via doehetzelfnotaris.nl de nodige artikelen naar eigen inzichten heb kunnen formuleren. De verificatie was ook conform. De afhandeling - het proces - in dit geval online - was super professioneel opgezet en uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slechte ervaring

helaas is onze ervaring zeer slecht door ons kosten te laten maken die echt niet nodig waren geweest,bij ondertekening werd er niet naar de vereiste papieren gevraag ,en dit gebeurde zonder notaris maar door de koffiedame,

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Soepel en hulpvaardig

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig

Zeer begripvolle en deskundige medewerkers die goed met ons hebben meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben bijzonder tevreden over de notaris. Vriendelijk en altijd bereidt een toelichting te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima geholpen. Snel en gemakkelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima advies, correct behandeld, daadkrachtig en proces als plezierig en accuraat ervaren. chapeau !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer ervaren, proffesioneel en efficiente dienstverlening. Vriendelijke mensen en een kantoor welke ik anderen zou aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Geachte heer, mevrouw, Duidelijke cijfers lijkt me, en de voor zich spreken. Ik wil u hierna laten zien hoe deze conclusie tot stand is gekomen. Na het eerste contact met uw kantoor volgde een onduidelijke offerte. Zo was bijvoorbeeld niet duidelijk in het daaropvolgende telefoongesprek of bestaande hypotheken wel of niet doorgehaald moesten worden. Er werd mij gevraagd wat daarmee moest gebeuren. Daarna bleef het bijna een week stil en heb ik zelf gevraagd naar de voortgang. Het opsturen van een volmacht was daarbij onderdeel van de werkzaamheden. Verteld is dat deze volmacht per post verstuurd zou worden. Twee dagen na mijn contact is dit per mail gedaan. 'Dat gebeurt altijd per mail', werd later gezegd. Ik maakte uit een van de telefoongesprekken op dat de Rabobank Montfoort volgens u geen informatie aan u mocht verstrekken, vanwege geheimhouding richting derden. Dat vond ik vreemd, temeer omdat u veel met elkaar samenwerkt. Navraag door mij bij de bank bevestigde mijn gedachte, ook zij vond dit vreemd om te horen. Het kan misschien aan de betreffende medewerker van de bank hebben gelegen, resultaat was echter dat van enige ontzorging geen sprake was. Iets wat je van een notariskantoor mag verwachten. Dan de rekening. Een dag voor tekening van de aktes wordt ik telefonisch gevraagd een bedrag over te maken. Een zeer korte deadline, rekening houdend met de transactietijd van bedragen. 'Het rekeningnummer staat op de nota', werd er daarbij gezegd. De nota ontbrak, laat staan een specificatie van de gemaakte notariële kosten. Tot slot een dag later met verbazing de ontvangst bij de afspraak van ondertekening meegemaakt. Niet het gevoel gehad dat daarbij enige aandacht vanuit uw kantoor voor een toch niet onbelangrijk moment is gegeven. Niet bekend was bijvoorbeeld waarvoor ik kwam en werd ik met een andere, wachtende, client kort in contact gebracht. Ik mocht vervolgens plaatsnemen aan de ronde tafel, vanwaar ik uw medewerkers aan het werk zag. En kon horen overleggen. Onbegrijpelijk. Ik kon niet anders dan uw nota voor het transport te voldoen, maar de hoogte van uw honorarium staat in geen enkel verband met de geleverde kwaliteit van de dienstverlening die je van een notariskantoor mag verwachten. Ik zou een creditering als zijnde 50 procent van de gemaakte uren gerechtvaardigd vinden, maar ik dicht mijzelf weinig kans daartoe. Wat rest is mijn kritiek die misschien helpt om nog eens goed naar uw dienstverlening te kijken. Met vriendelijke groeten, Rik Bakker

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een laagdrempelig notariskantoor zonder teveel toeters en bellen. Zeker geen 9 tot 5 mentaliteit! Ik ben vlot geholpen met het overschrijven van mijn garagebox. Voor een volgende keer kom ik graag weer bij dit notariskantoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij werken al heel lang samen met dir Notariskantoor en zijn een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn super goed ontvangen en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima no-nonsense advies en voorbereiding. Prima prijs- en kwaliteitspeil. Verdere diepgang in beoordeling is wat lastig, daar dit het eerste bezoek betreft. Wellicht dat ik wat uitgebreider kan toelichten in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al jaren een goede relatie tussen ons advocatenkantoor en het notariaat in Oudewater

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed, moeilijk in cijfer uit te drukken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes en accuraat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie

Bedrijfsgegevens

Rodezand 42

3421BB Oudewater

0348-561427

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.