Prima accurate afhandeling, alles digitaal dus heel praktisch en tijdbesparend.

Goed bevallen, geen aanmerkingen.

Snel en goed geholpen met een verklaring van erfrecht tegen een redelijk tarief

Snel en goed en accuraat geholpen met een verklaring van erfrecht waarbij snel gereageerd word op mail, en alle informatie is online en via mail uitgewisseld.

Uitstekende snelle service

Vorige week vrijdag digitaal een verklaring van erfrecht aangevraagd. Op donderdag, dus binnen een week, de verklaring al ontvangen.

Procedure verliep heel soepel

snelle en nauwkeurige afhandeling van de procedure. Goede bereikbaarheid, duidelijke antwoorden. Inzichtelijke en redelijke kosten. Ben heel tevreden.

Snelle, efficiënte en betaalbare dienstverlening

Na het overlijden van mijn moeder eiste de SNS bank een verklaring van erfrecht, omdat haar spaargeld net boven een door hen gestelde grens kwam. Een prijsopgave van een willekeurige notaris bleek in verhouding een fors bedrag. Gelukkig vonden wij op internet deze digitale dienstverlening voor minder dan de helft van bovengenoemde kosten. Wij hebben het ervaren als een vriendelijke en efficiënte manier van werken. Het invullen van de benodigde gegevens kostte weinig moeite. We werden goed op de hoogte gehouden van het verloop van het proces.

Goed en heel eenvoudig

Simpel en eenvoudig in te vullen en vrij snel de juiste documenten binnen. En dat voor een schijntje van de prijs van een gewone notaris. Zeer tevreden

Afhandeling verklaring erfrecht

De afhandeling verliep niet helemaal soepeltjes maar dat had meer met de gemeente (gegevens moesten handmatig gezocht worden) te maken dan met de notaris. Werden keurig op de hoogte gehouden van de situatie van de vertraging.

Netjes en snel

Korte en snelle communicatie. Prettig contact

Goedemiddag, Uw beoordeling hebben we ontvangen. In het voortraject en bij de voorbereiding van de DoeHetZelf verklaringen van erfrecht zijn wij in het geheel niet betrokken, maar dat is in handen bij Notariële Diensten. U kunt bij hen ook een beoordeling posten. Inderdaad gaat het daar vaak om niet te ingewikkelde dossiers en dat zal in uw geval misschien anders zijn geweest. Omdat wij er niets aan konden doen, stuur ik u ook een verzoek tot aanpassing met uw goedvinden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, mr A.J.W. Kuiper, notaris te Oudewater

Heel fijn ervaren

Na een overlijden moesten wij een erfgename verklaring hebben . Zo kwamen wij hier terecht en hebben een goed en fijn gevoel gekregen met deze advocaat. Bedankt voor alles en de fijne snelle afhandeling

Fijne service

De afhandeling van de verklaring van erfrecht is goed en prettig verlopen en afgehandeld. Hoewel de afhandeling wat langer duurde dan verwacht lag niet aan het notariskantoor maar aan de gemeente Alphen aan den Rijn die de zaken slecht en traag afhandelde. Voor het notariskantoor alleen maar lof en ook de declaratie hiervoor vonden wij zeer billijk.

Prettig

Snelle mailwisseling. Snel afgerond.

Snelheid-prijs

Zeer snel handelen, aardige medewerkers aan telefoon. Duidelijk. Prijs ! Echt top!

Duidelijke communicatie

Via Facebook bij deze online notaris terecht gekomen. Het aanvraagformulier was makkelijk in te vullen vergeleken met andere online notarissen. De communicatie was helder en duidelijk over wat de stappen waren die ondernomen moesten worden. Vlotte afhandeling en informatie.

Fijne, snelle en accurate service

Het is een verademing om online notariële stukken te kunnen regelen. Scheelt tijd en kosten ten opzicht van fysieke notaris

Helemaal prima !

Nette en vlotte afhandeling, topgebruik van huidige digitale middelen. Kortom: tevreden, dank.

Goed geholpen, best wel snel gehandeld.

Mijn eerste keer via Notariele zaken kan ik iedereen aanraden. Hele goede ervaring. Nemen veel werk uit handen.

Uitstekend, ik ben snel en zorgvuldig geholpen.

Niets toe te voegen aan bovenstaande zin.

wij waren verrast door de snelle afwikkeling

Er wordt uitgevoerd wat is toegezegd

Makkelijker kan niet

Ideaal zo’n online notaris. Je vult alles wat nodig is in, stuur het door en de notaris regelt de rest. Niet meer fysiek naar de notaris toe maar gewoon vanuit je lui3 stoel of tijdens de koffiepauze op werk. En binnen een week is alles geregeld.

Snel en vakkundig

Verklaring van erfrecht binnen 3 werkdagen geregeld, vakkundig en snel.

Uitstekende dienstverlening

Vriendelijk en betrouwbaar, bij elke stap veel duidelijke informatie en snelle reactie op vragen en toelichtingen.

Overall prima proces, lijkt goed geborgd

Kleine opmerking; op de website staat prijs inclusief 3 erfgenamen gemeld. Tijdens proces bleek dat ook de inmiddels overleden ouders als erfgenaam aangemerkt werden, hetgeen voor een leek niet direct duidelijk is. Er was mij al bekend dat wij als broers en zus 3 erfgenamen waren, dus wij dachten dat we de prijs van €298,- voor ons van toepassing was, helaas niet, hetgeen dus een beetje een domper was. Misschien duidelijker melden op de website dat igv overleden ouders (en misschien ook broer e/o zus) dit dus neerkomt op slechts een levende erfgenaam inclusief.

De papieren, verklaring van Erfrecht, super snel ontvangen.

De papieren, verklaring van Erfrecht, keurig en snel ingevuld en ontvangen. Hoefde geen weken of maanden te wachten. Heel fijn, ik kon weer snel verder met het afronden van de papieren en wat al niet meer na het overlijden van mijn man.

Gematigd verloop

Eerste aanvraag verliep prima, echter vervolg actie moest ik om vragen en kreeg als antwoord dat jullie zaten te wacht op het testament. Deze vraag is nooit bij mij terecht gekomen. Ik heb nogmaals aangegeven dat er geen testament is, hiermee kwamen jullie met de informatie over de reeds beëindigde testamenten (langstlevende testament) Na het verstrekken van deze testamenten verliep alles redelijk snel, met een goed resultaat

Prettig, snel en accuraat

Snelle afhandeling, prettig aan de telefoon, alleen maar positief