Zeer tevreden over zorgvuldigheid en snelheid van afhandelen

Aanvraag en afgifte van de Verklaring van Erfrecht (digitaal) verliep voorspoedig en zorgvuldig. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling daarvan.

Twee dingen over de teksten in uw emails A expliciet schriftelijk is een term die mij niet lijkt te passen hij de volledig digitaal verlopende procedure B gebruik van een bankpas is in het geval van ING niet nodig om in de account in te loggen. Deze opmerking heb ik eerder gemaild, maar geen reactie ontvangen.

In vlissingen een notaris gebeld zou terug bellen maar niets de volgende had geen tijd Daarna notaris kantoor Oudewater gebeld en gingen gelijk aan de slag

Makkelijk en prima dienstverlening en snel

Toegankelijk, telefonisch indien nodig, via beveiligde omgeving en mail makkelijk. Snelle dienstverlening. Ik ben zeertevreden.

Enorm goed

Goede serviceverlening, alles is eenvoudig thuis te regelen, alle benodigde stappen zijn bijzonder goed uiteengezet en waar nodig adequaat toegelicht. Afhandeling is snel gerealiseerd

Alles heel goed en snel afgehandeld voor een redelijke prijs

ik vond het een lang proces

contact was soms moeilijk en diverse personen

Deze vijf is dan denk ik niet voor Notariskantoor Oudewater maar bedoeld voor Notariële Diensten, die u heeft ingeschakeld voor het opstellen van deze akte. Wij zijn daarbij alleen betrokken in de eindfase en bij de ondertekening van de akte en bij de toezending van de afschriften. Mag ik u vragen deze beoordeling te herzien? Dank! Met vriendelijke groet, mr A.J.W. (Arjan) Kuiper

Online verklaring van erfrecht voor scherpe prijs

Inzake overlijden verklaring van erfrecht nodig via een Notaris. Je hoeft de deur niet uit naar een notaris, alles is online te regelen voor een zeer scherpe prijs en wordt ook nog eens snel afgehandeld; in 1 woord: top !

Zeer goede en snelle afhandeling van de verklaring van erfrecht

De aanvraag en verdere afhandeling is correct en duidelijk uitgevoerd. Bij iedere vraag of handeling werd duidelijk aangegeven wat er werd en wat de volgende stappen zouden zijn. Ik ben erg tevreden.

Professioneel en betrouwbaar

Tijdens het proces m.b.t. aanvraag Verklaring van Erfrecht helder geinformeerd. Goede communicatie, correct in het nakomen van afspraken en waar mogelijk wordt snel gehandeld.

Het blijft een hoop geld voor een stukje papier om aan te tonen wie de erfgename zijn. Terwijl dat ook al in de verklaring van erfrecht van de eerder overledene echtgenote staat. Maar goed zo houden het notariële-gilde elkaar aan het werk. Verder Prima geregeld redelijk snel en voor een, in vergelijking met wat andere notarissen er voor vragen, een concurrerendbedrag

efficient en snel geregeld

ik ben heel tevreden over de hoe snel en correct notariskantoor Oudewater mijn aanvraag voor een akte heeft behandeld. Alles kon online geregeld worden. Super

Perfect en snel geholpen

Perfect en zeer snel geholpen

Prima, snel geregeld

Na het aanvragen ging opmaken van de akte erg snel en soepel. Professionele club.

Snelle service met goed persoonlijk contact waar nodig.

Via Notariskantoor Oudewater heb ik een verklaring van erfrecht laten opmaken. Het proces verliep zeer goed. Vooral de elektronische toestemming/identificatie via IDIN was erg makkelijk. Daar waar er toch nog vragen waren werden deze snel beantwoord.

netjes en vlot afgehandeld!

Opdracht is vlot en goed afgehandeld. Duurde iets langer door onderzoek door derden maar wij zijn correct op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Kantoor is beslist aan te raden.

Goede service, snelle reactie.

Goede service, snelle reactie. Als er iets gedaan moest worden werden we op hoogte gebracht wat en hoe en wat voor kosten er bij kwamen kijken. Na enkele vragen ook altijd snel antwoord retour. Goed geregeld zo, zonder echt naar notaris toe te moeten.

Keurige afhandeling met duidelijke communicatie

Aanvragen van de acte ging eenvoudig en er werd tijdig gecommuniceerd. een tevreden klant.

Correct en snel

De afwikkeling van de Verklaring van Erfrecht verliep correct en snel

Zeer tevreden over de (online) dienstverlening!

We hebben Notariskantoor Oudewater ingeschakeld voor het opstellen van een verklaring van erfrecht. Hoewel er bij aanvang een interne communicatiefout was, heeft men ons tijdens het vervolgtraject zeer goed geholpen. De mogelijkheden om via iDIN en beveiligde Skype-verbindingen officiële documenten te kunnen ondertekenen, is ons heel goed bevallen. Er was in ons geval sprake van een afwijking van een standaard-situatie, maar men heeft ons hierbij vakkundig geholpen. Prijs-kwaliteit-verhouding voor de geleverde dienst is uitstekend!

Snelle en duidelijke afhandeling van een Akte van Erfrecht

Dank voor de snelle en correcte afhandeling. Het verliep veel soepeler en sneller dan ik verwachtte. Dank.

Uitstekende dienstverlening

Aangemeld via doehetzelfnotaris.nl. Daar wordt goede uitleg gegeven, wel alles even rustig en goed doorlezen, maar dan is alles wel duidelijk. Gedurende het hele proces steeds goed op de hoogte gehouden en afronding in een anderhalve week is m.i. prima.

Uitstekende service!

Klantenservice goed bereikbaar en kundig. Snel geregeld voor een goede prijs.

Goede, duidelijke en snelle communicatie

Alles correct en foutloos afgehandeld.

Alles correct verlopen. Als je de juiste stukken tijdig aanlevert dan verloopt het traject soepel.