Soepel verlopen proces!

Behoudens enkele meerkosten uit hoofde van onderzoek naar het testament en gemeentelijke verificaties, is de verklaring van erfrecht zonder problemen opgemaakt en geleverd.

Heel goed.

Duidelijke communicatie en snelle reactie. Heel prettig!

Heel tevreden over de verleende documenten

Ondanks vanuit onze zijde strubbelingen over de aangeleverde gegevens toch een snelle afhandeling.

Snel een oplossing gevonden

Vanuit onze kant was er iets niet goed gegaan. Zij dachten mee in de oplossing en het kon alsnog geregeld worden.

Snel en discreet een verklaring van Erfrecht

Via Google bij Doehetzelfnotaris een aanvraag ingediend. Ondanks de wat uitzonderlijke privé situatie toch heel snel alles geregeld. Ook telefonisch contact verliep heel vriendelijk. De bijlagen zouden iets logischere namen kunnen hebben bij e-mail verkeer. Maar dat is ook het enige waar ik iets negatiefs over kan zeggen.

Top service!

Online invullen van alle benodigde gegevens was zeer duidelijk aangegeven en ging daardoor heel eenvoudig. De te nemen volgende stappen werden zeer duidelijk geformuleerd en het gehele proces is zeer vlot verlopen.

Razendsnel en transparant

Voor het opstellen van een verklaring van erfrecht maakte ik gebruik van de diensten van dit kantoor. Het gehele traject was digitaal, van offerte en aanvraag, tot identificatie en facturatie. De correspondentie met betrekking tot de te nemen stappen en de uitleg over te maken keuzes en te verstrekken informatie was uitermate transparant. Zowel als opdrachtgever als als erfgenaam kijk ik terug op een zeer soepel en bovendien razendsnel (nog geen week van offerte tot aanbieden van verklaring bij het kadaster) traject.

Voortvarend en redelijk in prijs

Verklaring voor erfrecht met gebruikmaking van IDIN snel geregeld.

Het opstellen van een Verklaring van Erfrecht verliep heel goed: duidelijke informatie vooraf, dus geen verrassingen. Ook gedurende het gehele proces goed op de hoogte gehouden. Als zaken langer gingen duren, werd daarover schriftelijk gecommuniceerd. Fijn dat alles online kon, niet hoeven reizen zeker een pre. Absoluut een aanrader!

soepel en snelle reacties

vanaf het eerste contact is alles soepel via de mail verlopen. de vragen waren duidelijk ook naar mijn broer en zussen en die hebben ook goed de mails kunne beantwoorden. eea is snel afgehandeld. dank

goede en correcte afhandeling

Wij zijn goed geholpen. snelle en goede communicatie. Ondanks een verdrietige periode hebben wij online veel zelf kunnen doen om een verklaring van erfrecht aan te vragen.

Alles heel snel geregeld binnen een paar dagen had ik de acte van erfrecht

Ik had een verklaring van erfrecht nodig na het overlijden van mijn moeder om de financiële zaken te kunnen regelen. Alles is supersnel geregeld. Binnen een week had ik de benodigde papieren

Duidelijke en snelle opvolging

Voor de afwikkeling van een erfenis was een verklaring van erfrecht nodig. De procedure om deze te verkrijgen was helder, we werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de doorlooptijd was erg kort. We zijn erg tevreden.

Wat een uitkomst om dit online te kunnen regelen

Wij moesten helaas voor 2 ouders tegelijk een bewijs van erfrecht hebben. Nadat we door de abn amro op de doe-het-zelf notaris waren gewezen heb ik ze gebeld hoe we het voor beide ouders tegelijk konden regelen. Het bleek erg makkelijk te zijn, en enorm tijd besparend in een drukke hectische periode. We werden van elke stap direct per mail op de hoogte gehouden en binnen twee weken was het bewijs van erfrecht er zodat we verder kunnen met zaken regelen. Heel prettig dat je hier niet voor de deur uit hoeft. Jezelf legitimeren kan via de bank en alle opties die je hebt mbt tot een erfenis staan uitgebreid uitgelegd in alle correspondentie. Het is ook nog eens een stuk betaalbaarder dan een fysieke notaris , en hoe wrang ook, bij 2 bewijzen van erfrecht krijg je nog korting ook. Absoluut een aanrader als je dingen moet regelen, maar door alle andere zaken er eigenlijk geen tijd voor hebt.

Prima optie- online Notaris

Verklaring van erfrecht… Op school leer je van alles. Maar dit soort onderwerpen is het net of je terug gaat in de “ schoolbanken “. Je weet er eigenlijk veel te weinig van. Ik denk wel eens Waarom is dit allemaal zo goed GEREGELD. Dat zal vast een REDEN hebben.. Online is prima te regelen. Maar dan moet niet niet te “ complex” worden. Bedankt voor de prima afhandeling. Heel goed geregeld.

Prima en vlot geholpen.

Het hele proces werd goed uitgelegd en verliep vlekkeloos. Ik zou dit kantoor zeker aanraden.

Via de bank op deze mogelijkheid gewezen. Ontzettend snel geregeld met snelle communicatie en terugkoppeling en voor zeer correcte tarieven! Top!

Snel en correct afgehandeld

Nadat ik de verklaring had aangevraagd heb ik vrij snel antwoord gekregen. Het hele proces is vrij snel gegaan. Steeds als ik iets stuurde werd er snel op gereageerd. Het is allemaal netjes afgehandeld.

Uitstekende ervaring

Ik heb de notaris per email gevraagd een verklaring van erfrecht af te geven. Er volgde een duidelijke procedure, geheel online, die door alle betrokkenen aan mijn kant probleemloos kon worden gevolgd en uitgevoerd. Vervolgens ging de notaris met de aangeleverde informatie aan de slag, hetgeen enige tijd in beslag nam. Over de tijdslijn werd ik adequaat ingelicht. Uiteindelijk ontving ik de gevraagde verklaring. Een goed proces voor een alleszins redelijke prijs.

Zeer behulpzaam en professioneel

Heel goed geholpen!

Goede begeleiding, goede uitvoering

Zeer tevreden over zorgvuldigheid en snelheid van afhandelen

Aanvraag en afgifte van de Verklaring van Erfrecht (digitaal) verliep voorspoedig en zorgvuldig. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling daarvan.

Twee dingen over de teksten in uw emails A expliciet schriftelijk is een term die mij niet lijkt te passen hij de volledig digitaal verlopende procedure B gebruik van een bankpas is in het geval van ING niet nodig om in de account in te loggen. Deze opmerking heb ik eerder gemaild, maar geen reactie ontvangen.

In vlissingen een notaris gebeld zou terug bellen maar niets de volgende had geen tijd Daarna notaris kantoor Oudewater gebeld en gingen gelijk aan de slag

Makkelijk en prima dienstverlening en snel

Toegankelijk, telefonisch indien nodig, via beveiligde omgeving en mail makkelijk. Snelle dienstverlening. Ik ben zeertevreden.

Rodezand 42

3421BB Oudewater