Filters

3

Voorrijkosten niet vergoed

Sinds vorig jaar blijken de voorrijkosten niet meer vergoed te worden. 2 jaar geleden was dit nog wel zo. Is ook niet verteld bij het maken van de afspraak. Als je dan een factuur krijgt waar alleen het bedrag op staat en je dan belt naar thuisvaccinatie.nl krijg je te horen dat je er toch voor getekend hebt?! De arts die hier kwam vult wat gegevens in en dan wordt er gezegd dat ik in het vakje moet tekenen zonder in de gelegenheid te worden gesteld om het geheel door te lezen om te kijken of het ook daadwerkelijk ergens vermeld staat. Thuisvaccinatie.nl had van tevoren moeten vertellen dat deze kosten niet meer vergoed worden. Voor Rabiës heb je 2 prikken nodig en zou ik dus 2 keer dat bedrag moeten betalen. De 2e afspraak dus geannuleerd en dan maar naar de GGD in onze stad.

  • Aanbevelen? Nee
10

Werd keurig geholpen en kreeg goede uitleg

Werd vlot geholpen, kreeg uitleg over de vaccinaties en de medewerkster was uitermate vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg prettige ervaring.

Een hele fijne arts die alles goed uitlegde met veel geduld.

  • Aanbevelen? Ja
10

professioneel, vaccinatie en uitleg aan huis

De arts heeft uitvoerig uitleg gegeven alvorens te vaccineren. Aan huis is een luxe.

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes geholpen

Goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed geholpen, goede informatie. Geen extra vaccinaties opgedrongen. Gewoon aangeboden wat geadviseerd was voor China.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede communicatie en goed reisadvies

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede voorlichting en service

In ons gezin waren verschillende soorten vaccinaties nodig en keuzes waren wat ingewikkelder; vriendelijke medewerkers Thuisvaccinatie leveren uitzonderlijk maatwerk thuis!

  • Aanbevelen? Ja
8

De afgesproken afspraak was mooi op tijd. Nette ontvangst.

Is oké

  • Aanbevelen? Ja
6

goed advies maar enorm lang moeten wachten

Doordat de naam thuisvaccinatie doet vermoeden dat je ook thuis geholpen kan worden, was ik al een beetje teleurgesteld dat ik naar Tilburg (vanuit Breda) moest voor mijn afspraak. De communicatie verliep wat moeizaam via mail, bellen was handiger geweest. Echter aangekomen bij mijn afspraak, die vervroegd was op mijn verzoek, bleek dit niet doorgekomen te zijn. Natuurlijk kan dit gebeuren maar meer dan 30 min uitloop is wel flink. Advies was verder prima, maar twijfel of ik hier nog terug zou komen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Mijn ervaring was prima

Prima,goed voor ons was het de derde keer,dat jullie thuis kwamen. Zou niet anders meer willen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima deskundige arts

Goede uitleg, fijne arts in een wat kleine ruimte van de apotheek.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima gegaan.

Prima gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel, geduldig en duidelijk.

De arts was ruim op tijd, duidelijk bij de instructie en een goede toelichting op hetgeen wat gedaan moest worden. Tevens informatie achteraf wat zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
6

OK

Slechte website: bij aanmelding veel gedoe. Wel snelle reactie helpdesk. Advies matig: nette uitleg, en alleen relevante vaccinaties worden aanbevolen. Wat jammer is, is dat er geen echt advies/mening wordt gegeven of een vaccinatie echt aan te bevelen is. Zelf die keuze maar gemaakt na raadplegen internet. Merkbaar dat er een commercieel belang is om niet te beperken op vaccinaties.

  • Aanbevelen? Nee
8

Duidelijke info, goede service

Op basis van bestemming en nog geldige vaccinaties wordt een helder advies gegeven over wat nodig/geadviseerd wordt. Soepel in aanpassen tijden. Enig minpunt: de parkeermogelijkheden in A'dam N

  • Aanbevelen? Ja
10

Zonder de hulp van Esther waren we elders onze vaccinaties gaan halen.

Ik vind het online systeem ingewikkeld en niet klantvriendelijk maar begreep dat het net online/nieuw was dus heb daar uiteraard alle begrip voor. HULDE aan Esther!!! Echt een kanjer eerste klas, zij heeft al mijn frustraties weggenomen door mij PERFECT te helpen en werkelijk ALLES voor mij te regelen!! Zij is een gouden kracht voor jullie, wees daar zuinig op!!! De arts in Eindhoven heeft ons ook netjes geholpen. Nu nog wachten op de herhaling vrijdag aanstaande thuis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en fijne ervaring

Kon er snel terecht, mailcontact werd goed onderhouden en ook op locatie snel en fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ideale oplossing

Aardige man, geruststellend, flexibel, eerlijk advies. Op korte termijn afspraak mogelijk, handig om zo met t gezin in te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fijne site, afspraak op tijd en keurig gebeld voor vervolg afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige arts die op de afgesproken tijd langs is gekomen.

De arts heeft echt de tijd genomen om met ons te sparren over de spierreuma van mijn partner. Hij gaf duidelijke uitleg. De arts heeft ons ook gerust kunnen stellen over h.e.e.a.

  • Aanbevelen? Ja
8

Beetje rommelig

Gekozen voor locatie Haarlem. Konden eerst geen wachtruimte vinden en de verwijzing in de email was verwarrend. Behandelruimte was klein en rommelig.

  • Aanbevelen? Ja
9

duidelijke verhaal en kennis

Ontvangst prima. Heeft alles uitgelegd. Prikken ging goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima verlopen

Binnen voorgesteld tijdvak en adequaat behandeld…

  • Aanbevelen? Ja
10

Vaccinatie prima geregeld

Vriendelijke arts aan huis, gaf goede informatie over hoe te handelen bij problemen op de vakantiebestemming

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Opaallaan 1212

2132LN Hoofddorp

023-303 1200

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.