Alles volgens afspraak...

Alles volgens afspraak en een vriendelijke dame die me als laatste client voor de sluiting ivm Corona zonder gestress mijn prikken kwam geven.

Snel, makkelijk, goede communicatie

Makkelijk afspraak te plannen en prettig dat het thuis kan.

Vriendelijk en deskundig

De vaccinaties naar alle tevredenheid afgewikkeld. Ook goed advies gekregen over extra DTP vaccinatie voor 18-jarige zoom. Zeer tevreden over het bezoek.

gewoon goed en niks op aan te merken

alles ging zoals we verwacht

Leuke gezellige arts die kwam vaccineren! En goede voorlichting.

Goede ervaring mee gehad al diverse keren!

Helemaal top!

Zeer prettige ervaring, zou het aanbevelen!

Prima ervaring

Prima manier om je vaccinaties te krijgen. Op een tijdstip doekje uitkomt, bij ons zelf thuis! Super! Aardige arts die ook echt even naar de kinderen luisterde en ze probeerde gerust te stellen!

Vriendelijke en deskundige arts

Heel prettig dat jullie thuis komen, ondanks Corona toch een afspraak kunnen maken voor de herhalingsvaccinatie.

Goed en snel contact

Goed en snel contact

Goede voorlichting vriendelijk duidelijk en begrijpbaar!

Vakkundig personeel die de klant voor het vaccineren alles duidelijk uit legt.

Prima, zou het een ander aanraden

Prima, zou het een ander aanraden

Prima wb tijdsindicatie en vlot handelen.

De arts kwam binnen de aangegeven tijdsindicatie. Vaccinatie zo klaar en geen last gehad.

Fijne ervaring

Hele fijne ervaring met thuisvaccinatie.nl Door onze uiteenlopende werktijden hadden we voor ons zessen een afspraak op zondagavond, heel fijn dat dat kon. Ook de arts was bekwaam en meedenkend. Omdat 1 van onze dochters een imuunstoornis heeft was er van tevoren contact gezocht met haar arts, en krijgt ze een antibioticakuur ter preventie mee. Ook krijgt ze nog bloedonderzoek om te kijken of de enting aangeslagen is. Super dat ze er zo zorgvuldig mee omgegaan zijn!

Positief

Snel en efficiënt

Op tijd aanwezig en goede uitleg

Zie bovenstaande

Fijn met het hele gezin in een keer gevaccineerd. Vriendelijke en kundige artsen. Datum en tijd van vaccineren is zelf uit te kiezen. Bij vragen worden per mail snel beantwoord. Ook telefonisch goed geholpen bij vragen. Prima service.

Snel en efficiënt

De vaccinaties waren snel gezet, maar toch zeker wel nog een duidelijke uitleg gekregen. Heel efficient!

Fijne service met goede aanbeveling en uitleg over medicatie en inentingen

Deskundig en adequaat

Deskundig en adequaat

Fijn

Thuis op een tijd die mij uitkomt mijn vaccinatie gehad. Perfect.

Goede ervaring. Goede voorlichting.

Doeltreffend

Snel en makkelijk

Makkelijk en snel geregeld.

Makkelijk vooral omdat het in het weekeind mogelijk is zonder extra kosten. Perfect op tijd en vriendelijke arts.

Prima en snelle service aan huis!

Goede uitleg en goed geregeld