k

k

Top ervaring

Heerlijk thuis, geweldig voor kleine kinderen. Zeer vriendelijke en kundige arts, die leuk om weet te gaan met de kleintjes. Zeker een aanrader

Aardige man, goede uitleg. Vlot afgewikkeld. Duidelijke digitale communicatie middels mail en SMS. Enige minpunt vind ik dat we 5x consult betalen waarbij dit eigenlijk 1 verhaal is wat wordt verteld aan 5 mensen waarvan 3 kinderen. Ik zou hier een gezinstarief van maken voor dit soort gevallen of in ieder geval de kinderen gratis maken.

Goed geholpen. Arts was wel te vroeg.

Goed geholpen. Arts was wel te vroeg

Een bijzonder positieve ervaring

Prikken is nooit leuk en het proces is meestal omgeven door ongemakken waaronder lang wachten tot dat het kan, naar priklocatie rijden, wachten, gehaast proces en zeker bij meerdere prikken onduidelijk hoe lang je ermee uit kunt. Thuisvaccinatie komt aan al deze ongemakken tegemoet en creert een bijzonder fijne ervaring, thuis, met veel persoonlijke aandacht en tijd. Een bijzonder positieve ervaring

vriendelijk en deskundig

fijn dat dit zo thuis kan

Vlot en duidelijk

Alles werd duidelijk stap voor stap uitgelegd. De arts bracht rust. Geen last gehad van de vaccinatie.

Positieve en aangename ervaring

Positieve ervaring met Thuisvaccinatie.nl, relatief gemakkelijk in te vullen en in te plannen. Het bezoek vind op de aangegeven tijd plaats en is snel voorbij. Arts is vriendelijk en weet wat hij doet, voor iemand met prikangst is dat erg fijn. Al met al een aangename ervaring, en zou het een ieder aanraden!

Duidelijk advies, snelle service

Tijdstip duidelijk aangegeven. Nog op laatste moment een SMS met verwachte tijdstip. Advies duidelijk. Tijd voor overleg momenten. Fijn dat ze thuis komen.

Professioneel

Enige minpuntje, maar daar kon niemand iets aan doen, is de vertraging door de file, daardoor kwam ik voor een volgende afspraak in tijdnood.

Top ervaring ondanks prikangst

Ik heb enorm veel last van prikangst en daar had de arts veel begrip voor en vroeg meteen wat ik het fijnste vond. Dat hielp mij enorm om toch een soort van controle te voelen. En meteen kunnen bijkomen op je eigen bank is toch echt een top ervaring!

Zeer prettig

Goed uitleg over de vaccinaties

Prettig

Rustig en aardig persoon die de tijd nam en ons ook nog wat tips gaf.

Fijn contact gehad, meedenkend.

Netjes geregeld en vriendelijke mevrouw die de vaccinatie geeft.

Ideaal

Ideaal om thuis de vaccinaties te ontvangen. Wij doen dit al jaren en daardoor is er ook een historie opgebouwd.

Super handig zeker met meerdere in 1 keer vaccineren

Vaccineren was nog nooit zo handig. Zeker met meerdere mensen achter elkaar. Goede uitleg met betrekking tot onze reis, waar te opletten, wat mee te nemen op reis, etc.

Netjes en duidelijk

Alles wordt goed uitgelegd en je krijgt alle informatie die je nodig hebt

Kundig en makkelijk aan huis

Vriendelijke arts die uitgebreid de tijd nam uit te leggen welke vaccinaties we nodig hebben adhv eerdere reizen en vaccinaties. En heel praktisch dat hij thuis langskomt

Thuisvaccinatie ontzorgt

Vriendelijk, stipt en professioneel. Absolute aanrader.

Prima.

Prima verzorgd, goed geregeld.

Vriendelijke, en professionele arts met veel goede tips.

Arts kwam op een goed tijdstip. Goede uitleg over waarom deze vaccinaties worden aangeraden. Ook veel tips voor onze reis . Buiten dit was hij ontzettend vriendelijk.

Gemak vanuit huis, kundige en vriendelijke arts en duidelijk advies.

Na veel mailtjes verscheen arts op tijd. Heel makkelijk te combineren met het thuiswerken. Kundige en vriendelijke arts die alles duidelijk en geduldig besprak. Fijn en begrijpelijk adviezen gekregen.

Fijne rustige arts

Hele fijne en kundige arts. Zeker aan te raden als je naaldenangst hebt. Alles verliep rustig en alles werd goed uitgelegd.