Heeft alles goed uitgelegd!

klantvriendelijkheid is top

tijdsblokken is heel slecht. slechte tijdsblokken, midden op de dag en als we dan aangeven zo laat mogelijk en we zitten in eerste tijdsblok.... terwijl we maand van tevoren afspraak inplannen....

Top service

Goede uitleg en communicatie. Nemen ook voldoende tijd voor vragen.

Gezellige arts die pijnloos prikte

Gezellige arts die pijnloos prikte

vriendelijk en geduldig

Ik heb zelf prikangst en de verpleegkundige/arts heeft goed geduld gehad met mij. Ook in het contact was het prettig en niet gehaast of opdringerig. Ondanks mijn prikangst was het een prettige ervaring geworden.

Super service

Makkelijk en goede service. Een arts die goed op de hoogte is van de laatste adviezen qua vaccinaties.

Super snel, misschien soms iets te

Alles geregeld binnen 15min na de arts binnen was. Enkele dagen later ook reizigersmedicatie in huis. Had iets duidelijker gecommuniceerd kunnen worden dat de medicatie meteen besteld zou worden.

Snel geregeld

Afspraak snel gemaakt. Arts kwam op de afgesproken datum en tijd langs. Goede voorlichting gekregen voor mijn vakantie naar Kenia.

Nette service en goed geholpen

Voor de afspraak sms gehad met verwachte tijd van aankomst. Netjes geholpen en zeer vriendelijke mensen.

Professioneel advies gegeven door zeer vriendelijke artsen.

Het is fijn om een afspraak voor vaccinaties thuis te kunnen organiseren, met name als er kinderen bij betrokken zijn. Altijd vriendelijke artsen die je professioneel en vakkundig te woord staan.

Zeer zeer goed!

Zeer goede service.

De enigste opmerking is: Dat je een tijdspad krijgt, een hele erge grote. En vlak van te voren een prcs tijdstip. Dat is niet prettig Maar de Mw die vaccineerde en uitleg gaf/ Een 10.

Snel en vakkundig

Prima op tijd en goede uitleg, ook zonder probleem afgehandeld super.

Snel en behulpzaam

Mooi op tijd goede afspraak Makkelijk thuis de prikken Ik ben zeer tevreden

zeer tevreden

zeer tevreden

Handig en snel

Wat een service , je hoeft niet meer naar een polikliniek om je prikken te halen , ze komen bij je thuis en hebben allerlei extra tips voor het land waar je naar toe gaat.

Vaccinatie volgens plan verlopen

Rustig en gestructureerd zijn wij alle drie gevaccineerd. Ook andere relevante vaccinatie werd aangeboden. En er was ruimte voor vragen.

Alles naar wens. Heel aardige, meedenkende arts !

Fijn en prettige ervaring

De arts was heel erg meelevend, gaf duidelijke instructies en uitleg. Ik keek er erg tegen op vanwege mijn prikangst, maar het viel heel erg mee.

Topservice!

Correct en snel met afspraken. Communicatie prima

Het was een prettige ervaring!

Uitgebreid en deskundig consult

De arts nam de tijd voor een helder en professioneel consult.

Fijne service

Goede voorlichting en heel fijn dat het aan huis kan.

Prima geregeld, duidelijke communicatie

Duidelijke mails, je weet hoe laat er iemand komt, wat de voorwaarden zijn. Goed geregeld