Deskundig

Geven goede informatie. Kunnen laten zien op een landkaarten wat je per land nodig hebt. En ideaal om zelf de plaats en tijdstip te kiezen.

Deskundig advies in een ontspannen omgeving

Wij zijn op een ontspannen en deskundige wijze geadviseerd en gevaccineerd. Verder hebben we zeer uitgebreide informatie ontvangen over diverse andere relevante onderwerpen.

Prettige ervaring

Prettige en rustige benadering. Zeker ook naar de kinderen toe. Kwam op tijd en alles coronaproef.

Probleemloos geholpen en loopt mee met de tijd

In deze onzekere tijden weet dit bedrijf zich optimaal aan te passen en voert zijn service ook klantvriendelijk uit. Zowel de website, de medewerkers aan de telefoon en de arts die langs kwam waren allen erg meewerkend en behulpzaam. Een service die zeker mag blijven!

Heldere hulp door het goede personeel!

Goede voorlichting, lekker snel en gewoon thuis

Fijn contact met de arts. Het ging erg snel, maar alles is duidelijk. En erg prettig dat het thuis kan.

Super prettig en klantgericht

Fijn!

Ontspannen en vriendelijke medewerkers

De afspraak was zo gemaakt, alles was netjes corona proof geregeld en het is gewoon heel fijn om thuis gevaccineerd te worden. De arts was zeer vriendelijk en zeer duidelijk in haar uitleg. Wij hebben absoluut geen spijt dat we voor thuisvaccinatie.nl gekozen hebben.

Goed georganiseerd

Het is vrij duur voor 10 minuten werk , voor in totaal vier spuiten geven. Helaas ook nog 2 April afgestempeld in het vaccinatie paspoort, terwijl het 6 April was. Jammer ook dat er met een goede afstemming samen met de GGD ook niet tegelijk COVID - vaccinatie geplaatst kon worden.

Het ging heel soepel

Ik vond het heel soepel en snel gaan. Ideaal dat iemand aan huis langs komt om je te vaccineren.

perfect

zeer te vreden met de arts geeft ook een goede voorlichting en neemt de tijd voor vragen

Netjes en goed

De medewerker die bij mij langst kwam heeft alles netjes uitgelegd. Het vaccineren deed ook geen pijn.

Kundig en vriendelijk gevaccineerd

Degene die kwam vaccineren kwam iets eerder dan gepland maar liet dit keurig vooraf even weten. De vaccinatie werd vriendelijk, snel en met duidelijke uitleg gedaan. Ook werd meteen de mogelijkheid geboden om voor de tweede vaccinatie een afspraak in te plannen. Alles is prima en goed geregeld.

Ideaal!

Snel geregeld en ze komen wanneer het jou uitkomt. Duidelijke uitleg en prikken zijn ook zo gezet.

Praktisch zo in je eigen omgeving laten prikken

Altijd weer up to date advies en inzicht op eigen locatie. Heerlijk om dit thuis in te plannen !

Vriendelijk en duidelijk

Makkelijk om afspraak te maken. Duidelijke berichten in welk tijdsblok ze komen. Vriendelijke arts

Vlot en kundig

Prettig bezoek, goede kennis van zaken

Perfect ga zo door vooral in deze moeilijke tijd

Perfect ga zo door vooral in deze moeilijke tijd

De afspraken worden goed nagekomen

Ik vond het fijn dat de vaccinatie thuis kon worden gedaan

Goed geregeld!

Vaccinatie aan huis is elke keer weer prima geregeld. Snel en vakkundig!

Perfect geregeld!

Geen op of aanmerkingen, gewoon goed

Heel fijn

Goede medewerker, zeer vriendelijk.

Prettig

Goed geregeld, snel gepiept

Prima en netjes!

Netjes volgens planning. Snel en makkelijk verlopen!