Snel online geregeld, fijn contact en binnen 10 minuten klaar

Het online regelen ging snel en prima en het kon ook op mijn gekozen dag. Ik had voor de avond gekozen en kreeg op een paar dagen van tevoren een mail dat er iemand tussen 20 en 22 uur zou langskomen. Ongeveer 15 min van tevoren ben ik gebeld dat ze eraan kwam. Contact was prettig en prik was snel gezet.

Kort maar krachtig.

Het was een erg kort consult, maar het was goed en helder.

Prima geholpen!

Duidelijke uitleg, alles verliep soepel

Een goede ervaring!

Er kwam een fijne, aardige arts bij ons. Ook het prikken van ons 2 jarige zoontje verliep prima. Wat fijn dat dit aan huis kan!

Duidelijke uitleg en snel afgehandeld

Goede ervaring gehad met de persoon die mij gevaccineerd heeft. Alles duidelijk uitgelegd met de prikken en de bijwerkingen ervan maar ook waar het tegen beschermt.

Gezellig

Die was de eerste, die dochter praat heel netjes en heel duidelijk. Het advisie van hun is ongelofelijk. Heel prachtig

Uitstekende uitleg en kundigheid.

Prettig en handig om je thuis te laten prikken. Het scheelt reistijd.

Duidelijk en makkelijk

Goede informatie werd verstrekt we konden gewoon thuis blijven. Heel makkelijk dus

Perfect !

De dokter was heel erg ervaren. Ze heeft alles goed uitgelegd ik ben er erg tevreden mee geweest en zou het zeker iedereen aanraden!

Het is ideaal

Het is heel fijn dat ze langs huis kunnen komen, omdat ik 5 dagen werk en dan kan je gewoon een afspraak maken voor in de avond.

Netjes en snel afgehandeld.

A very professional and knowledgeable service

A thorough consultation clearly stating the pros and cons of certain medicines. I felt that I was being given time to understand travelling to exotic locations in these uncertain times

Klantvriendelijk en duidelijk uitleg

Klantvriendelijk en duidelijk uitleg

Helemaal top!!

Nette en fijne dokter. Alles ging netjes en snel.

Professioneel, duidelijke uitleg en heel erg vriendelijk.

Fantastisch

Wat een uitkomst de thuisvaccinatie. Gewoon met 2 personen tegelijk thuis gevaccineerd in het weekend, lekker efficiënt, ik houd ervan. Alles werd netjes uitgelegd en in overleg werd bepaald welke vaccinaties nodig zijn. Echt een aanrader. Enige minpuntje zou zijn dat ze telefonisch niet zo goed bereikbaar zijn. Ik had m’n afspraak online verkeerd ingepland en wilde die graag omzetten, maar kreeg niemand te pakken. Ze gaven later aan dat ik beter even had kunnen mailen, dus dat weet ik voor de volgende keer.

Goed en snel geholpen

Op korte termijn een afspraak kunnen plannen. In het weekend, dus erg fijn voor werkenden. Goed en duidelijk advies, erg fijn geholpen met de vaccinaties.

Vriendelijk & duidelijk

Vriendelijke man, leg alles goed uit.

Goed geholpen en vriendelijke service

Heel fijn, zeker met kinderen, dat thuis de vaccinaties gegeven kunnen worden

Zeer positief. Professioneel geholpen.

Arts was heel vriendelijk en zorgvuldig. Uitstekende uitleg.

Arts kwam mooi op tijd. Ze heeft alles goed uitgelegd, folders achtergelaten, soepel geprikt. Geen enkel minpunt of aandachtspunt. Prettig!

Snel en duidelijk

Ervaren arts duidelijke advies werd snel geholpen

Heel fijn dat het zo kan. Aardige Arts

Fantastische service. Fijne prikster!

Erg blij dat ik op deze manier een griepprik kon krijgen

Vriendelijk en kundig

Duidelijke voorlichting