Bonsoir je m'appelle Salim je donne mon n'aviez ce que je ressens, Je suis vraiment contente de vous pour me donner tout les informations concernant les vaccin contre les maladie grave. Je me sens bien Je me sens rassurer Je me sens protège Merci

Fantatisch

Het ging allemaal heel vlot en netjes. Ons hele gezin was binnen een kwartier klaar. De arts was kundig.

Vriendelijke arts, keurig op tijd nam rustig de tijd kortom helemaal goed

Een hele goede ervaring, een aanrader

Ideaal, arts aan huis!

Dit was een van de weinige mogelijkheden om onze vaccinaties te laten vergoeden door de zorgverzekering. Perfect geregeld en handig om niet met de kinderen op pad te hoeven. Ik kan het zeker aanraden.

Relaxed, goed voorbereid

superfijn om - met name voor de kinderen - relatief relaxed vaccinaties en reisadvies te krijgen, Zorgvuldig, veilig en daarmee weinig hassle.

als zeer prettig ervaren

aardige arts, duidelijk, goede uitleg, prima service.

Duidelijk en snel

Ik wist niet het bestaan af van thuisvaccinatie, maar het is fantastisch! Kundige arts en duidelijk advies. Absolute aanrader.

Super ervaring! Makkelijk in te plannen op een moment dat het voor jou schikt. Duidelijk advies en offerte. Ik raad het iedereen aan. Mijn volgende vaccinaties plan ik voortaan zeker in bij jullie!

Heel goed geregeld en goede informatie

Een prettige arts die alles duidelijk uitlegde. Heel geduldig, vriendelijk en deskundig. Goed meedenkend en goed advies.

Top. Snel en duidelijk.

Top. Snel en duidelijk en gewoon lekker thuis. Heel Handig met een baby en als werkende moeder.

SNEL GEREGELD

snel geregeld, goede info, mooi op tijd, vriendelijke arts.

Goede ervaring en prettige arts

Prettige arts, goede uitleg, prik was gezet voordat ik het door had en er was voldoende tijd om vragen te stellen.

Goed en deskundig

Als een vakkundige en goede georganiseerde organastatie met zicht op de client

Gemakkelijk vaccineren.

Thuis vaccinatie is een prima regeling. Goede arts en snel gedaan.

Ik ben er heel tevreden over

De arts komt binnen en geeft de juiste injecties en advies.

Telefonisch onbereikbaar

Het fysieke bezoek en online communicatie gaat prima, maar als je iets wilt wijzigen (bijv. afspraak) is het onmogelijk om dit online te doen en zijn ze telefonisch onbereikbaar. Heb het al 3x geprobeerd en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan was ik nog steeds de 6e wachtende in de rij. Echt onacceptabel voor een firma die facturen stuurt van meer dan 1.000 euro.

Gemak voor het hele gezin

Geen stress voor ouders en kinderen. Fijn om in vertrouwde omgeving deze 'hobbel' te kunnen nemen.

prima geregeld allemaal

nvt

Positief

Kindvriendelijke meneer

Ik heb een 8 gegeven, niet omdat op het huisadres het niet goed was. Want dit ging prima en zeer hygiënisch. Goede informatie. Wat ik wel apart vond was dat je al lang van te voren je dag en tijd in heb gepland en dan de dag te voren te horen krijg dat de tijd niet kan. Gelukkig kon ik de tijd wel verschuiven anders had ik weer een andere afspraak moeten maken, wat voor onze situatie weer lastig was geweest om daar weer een goed moment voor te plannen.

Alles verliep goed!

Aardige vrouw, laat een half uur van te voren weten dat ze komt. Gaat alles goed bij langs en geeft zo veel mogelijk informatie.

Perfecte service

Goed contact. Enorm fijn geholpen. Vooraf gebeld over aankomsttijd. Rustige uitleg. Zeker aan te raden.

Goeie ervaringen met thuisvaccinatie, ze komen bij jouw langs op afspraak en leggen duidelijk uit welke vaccinaties wenselijk zijn. Ze geven ook goed advies wat te doen in bepaalde situaties mocht je de vaccinatie niet nemen.

Vriendelijke dames, professioneel geprikt. Duidelijke uitleg.