Moet betalen voor iets wat ik niet krijg

Vooraf gebeld of ik mijn medicatie tijdig zou ontvangen. Medicatie uiteindelijk veel te laat toegestuurd gekregen zodat ik het niet mee kon nemen op reis. Krijg vervolgens mijn geld ook niet terug, en heb dus betaald voor niks. De organisatie geeft niets om de klant en neemt niet zijn verantwoordelijkheid wanneer iets niet goed gaat.

Uitstekend, toegepast advies

De arts dacht erg goed mee waardoor we heel gericht advies hebben gekregen. Ze was keurig op tijd en met een half uurtje was alles geregeld

Makkelijk, en goed.

Ondanks dat onze afspraak i.v.m. ziekte vanuit de kant van thuisvacinatie 2 keer verplaatst werd dachten ze goed mee en konden we de afspraak makkelijk op een andere locatie plaats laten vinden . Er wordt de tijd voor je genomen en we kregen extra informatie over onze bestemming.

Op tijd, netjes, compleet in uitleg

Fijne ervaring, rustige verpleegkundige die de tijd nam, zeker toen onze kinderen het spannend vonden.

Luxe dat het thuis kan. Wel dubbel dat er patiënten zijn die, als gevolg van te weinig thuiszorg personeel, niet thuis bezocht kunnen worden voor ( soms een dagelijkse) injectie. En dan bedoel ik geen vaccinatie

Prima, dit doe ik volgende keer opnieuw

Zeer aardige mevrouw. Zij nam er rustig de tijd voor. Enig minpuntje: haar email, noch haar sms over de juiste aankomsttijd hebben mij niet bereikt.

Zeer goed en professioneel

De meneer die mij prikte wist alles goed te benoemen wat hij ging doen. Hij had een inwerker bij en die was ook netjes en was beleefd

Fijne service zo aan huis

Wij moesten met z'n tweeën geprikt worden voor onze reis. We kregen goede tips mee en de vaccinaties waren snel gezet. Enig nadeel was dat de naald te snel uit de arm van mijn vriendin gehaald werd. Vloeistof en bloed kwamen hierdoor een beetje uit haar arm. Bij mij was het wel perfect uitgevoerd.

Ideaal zo thuis vaccineren voor hetzelfde geld

Super fijn dat iemand bij je thuis komt om de vaccinaties toe te dienen. Duidelijke informatie vooraf ook over het tijdstip wanneer ze komen. Erg tevreden

De eerste keer dat we gebruik maken van thuisvaccinatie. nl. Onze ervaring is erg goed. Degene die de vaccinatie kwam zetten was erg vriendelijke gaf goede uitleg over alles. Een volgende keer maken weer gebruik van thuisvaccinatie.nl

Perfect voor reisvaccinaties

Goed contact, kost weinig tijd en volledig volgens afspraak.

Fijne manier van vaccineren

Prettig contact gehad met de arts! Erg duidelijke uitleg over verschillende opties. Ondanks dat ik zelf mijn gele boekje niet meer had toch een oplossing gevonden.

Gemakkelijk en professioneel

Gemakkelijk en professioneel

Arts stond niet open voor vragen

Het was prikken zetten en wegwezen. Wij hadden best wat vragen, maar daar leek hij geen zin/tijd voor te hebben.

Snelle reacties, alles werkt goed uitgezocht en toegelicht

Snelle reacties, alles werkt goed uitgezocht en toegelicht

Was slecht

Er niks over bedrag gezegt zelf dat ik bel zei ze dat via verzemring gaat dan komt ie eers vacantie doen dan krijg factur dat ik moet beteallen

Professioneel

Keurig op tijd. Vriendelijk. Duidelijk.

Zeer professioneel en uitgebreide service

Arts nam de tijd om alles netjes uit te leggen en was uiterst professioneel

Goed fijn en snel

Top service

Duidelijk en correct!

Alles verliep prima.

Snel en goed

Snel en goed

Thuis prima, aan de telefoon nauwelijks voldoende

De beoekende arts was te laat maar had daarvoor wel gebeld om dat te melden. Kan gebeuren en netjes gemeld. Mail met een betalingsverzoek werd gestuurd naar gezinslid dwz niet naar de aanvrager met de geboortedatum in de onderwerpsregel. Dat is een prive gegeven hetgeen niet daar mogen staan volgens de wet. Een telefoongesprek met een medewerker was 1 en al spraakverwarring. Ik vertel 2 dingen nl. het vermelden van een gebooortedatum in een email en dat ik 1 betalingsverzoek krijg voor 2 facturen en dat er aparte facturen moeten zijn aangezien we verschillende verzekeraars hebben. Er werd een notitie gemaakt van het 1 betalingsbericht en niet van het illegaal vermelden van een prive gegeven (zie AVG). Uiteindelijk werden er 2 betalingsberichten alsnog verstuurd. Inmiddels was het gezamenlijke betalingsbericht al afgehandeld. Kreeg niet de medewerker er iets van snapte. Ik kan alleen ja/nee antwoorden op aanbevelen. Ja op thuisbezoek, nee op helpdesk.

Super comfortabel om het thuis te laten prikken.

Het is zeer prettig dat er een arts langs komt en je de nodige voorlichting kan geven. Advies is duidelijk en het liep ver spoedig zonder problemen.

Professioneel, prettig en vakkundig

Mijn ervaring met thuisvaccinatie is ontzettend prettig. Er kwamen 2 artsen bij mij thuis, communicatie via de mail en SMS. Ze stelden mij op mijn gemak en vertelden mij over de verschillende risico's voor het land Costa Rica. Vond het erg prettig hoe de afspraak is verlopen. In het vervolg plan ik zeker mijn afspraak weer bij thuisvaccinatie!

Zeer vriendelijk en belde nog even dat het iets later zou worden, gaf duidelijke informatie over onze reis.