Fijne service

Ik ben er erg over te spreken, fijn dat je een dag van te voren een tijdslot ontvangt van de verwachte aankomsttijd. Professionele arts.

Vriendelijk, goede kennis, meedenkend.

Dit is de tweede keer dat ik een vaccinatie haal bij Thuis vaccinatie. Vriendelijk personeel en professioneel. Leggen duidelijk uit wat elke vaccinatie inhoud en welke ziektes er voorkomen, met bijbehorende uitleg, in het desbetreffende land waar je heen gaat. Eventuele extra vaccinaties worden goed uitgelegd waarom het extra is en verteld of het verstandig is om te nemen. Ik ben zeer tevreden over thuis vaccinatie, zeker een aanrader.

Prima verlopen

Binnen de gestelde tijdzone vakkundig gevaccineerd

zeer tevreden.

Wij hebben een fijne ervaring gehad met thuis vaccinatie. De vrouw die ons geholpen heeft was heel duidelijk in wat ze deed of ging doen. Bedankt !

Prima ervaring

Iets later dan de geplande tijd maar kreeg keurig een telefoontje

Prima uitleg en vlotte afhandeling

Prima uitleg en vlotte afhandeling

Aanrader

Gemakkelijker kan niet. Ze komen aan huis met een koelbox vol prikken en je krijgt duidelijke uitleg. Daarnaast nog wat tips waar we echt wat aan hadden dus ik zou hier zeker weer gebruik van maken.

Heel fijn

Ik ben zelf een beetje angstig voor prikken, maar de omgang was heel rustig en heel fijn.

Helder, duidelijk en een fantastische dienstverlening

Erg tevreden. De kosten hiervan worden automatisch met de zorgverzekeraar verrekend (mits de vaccinaties worden vergoed vanuit jou zorgpakket). Totaal geen omkijken naar. Ook de huisbezoeken zijn erg duidelijk en ontzettend vriendelijk. Bij een herhalingsvaccinatie zou ik weer kiezen voor thuisvaccinatie.nl.

Prima thuisbezoek, met veel advies

Keurig thuisbezoek, met veel advies

Duidelijk en snel geregeld

Vriendelijke vrouw die duidelijke informatie gaf, vaccinatie was zo gepiept.

Prima advies en goed naar ons geluisterd

Er werd goed naar ons geluisterd en juist advies gegeven.

Wat een fantastisch bedrijf, geweldig geregeld. Alle tijd en veel informatie en advies.

Super handig

Scheelt een hoop tijd.

Erg vlot en geruststellend

Ik kreeg een vrolijke vrouw aan de deur. Zij was ook een paar keer naar noord Macedonië geweest. Ze heeft me goed geïnformeerd en we hebben een goed gesprek gehad. Het prikken ging snel en alles was duidelijk. Een dikke 10/10!

Alles netjes verzorgd, top!

Mooi op tijd volgens afspraak, top verzorgd!

Een kundig en objectief advies

De arts heeft goede adviezen gegeven. Hij heeft zo goed mogelijk uitgezocht wat we nodig hebben en wat juist overbodig is. Hij heeft het ook goed uitgelegd.

Prima geregeld aan huis. Top

Ik kan het iedereen aanraden..

gewoon goed

een vaccinatie in de avond bij je thuis, is erg fijn dat je na je werk er niet op uit hoeft. Voor een volgende keer melden wij ons weer bij thuisvaccinatie

Afspraak was eerder dan gepland. Was voor ons perfect. De dame die mijn dochter en mij kwam vaccineren kwam bij mij vakkundig over. Ze gaf ons ook veel informatie m.b.t. onze reis naar Bali en waar wij op moesten letten. Ook beval ze mij aan om extra diarree remmers mee te nemen omdat ik problemen heb met mijn maag. Dat is nou echt meedenken. Mijn complimenten aan deze dame.

Een afspraak maken is zeer makkelijk, we hebben goede voorlichting gekregen van de arts. Jammer dat het niet makkelijker is om een tijd af te spreken die goed past in onze agenda's.

Duidelijk,

De arts vertelde duidelijk waar we allemaal op moesten letten. En legde alles goed uit, was vriendelijk.

Goed, duidelijk, op tijd en geen wachtrijen - een voorbeeld ;-)

Onze derde (herhaal) vaccinatie, onze positieve ervaringen zijn vergelijkbaar met de vorige keren. Fijn dat op de dag zelf de arts kort vooraf (telefonisch / sms) nog doorgeeft dat hij/zij over xx minuten (volgens zijn routeplanner) voor de deur staat!

Het gemak waar je naar zoekt

Aangeraden door de huisarts. Je moet alle gegevens online invoeren, dat stond me wat tegen. Daarna merkte ik dat hier uiterst professioneel mee werd omgegaan en de arts hierop in dialoog ging. Niet voor niets dus! Al met al heel fijn, kundige arts thuis. Geen gesleep met de kinderen en zo klaar.