Prima service, handig dat men aan huis komt in de avond.

Goede ervaring, handige tips van de arts gekregen.

Ongeinteresseerd, niet vriendelijk, maar wel profesioneel.

Pinnig en kortaf. Nam weinig tijd voor een gesprekje met mijn dochter die geïnteresseerd was en vragen stelde (Ze zei letterlijk: nou, houd nou je mond maar) wel zeer goed gevaccineerd. Snel en adequaat

Netjes, op tijd en correct

Vriendelijk, deskundig en advies op maat, top!

Aanbevolen door een collega, duidelijke website, vervolgens een advies op maag via de mail wat in het gesprek ook nog eens prima werd uitgelegd. Erg fijn dat het op deze manier kan. Er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke omstandigheden. Erg tevreden!

Op tijd én goede adviezen/informatie. Daar heb ik wat aan.

Op tijd én goede informatie/adviezen

Erg handig zo aan huis!

Vriendelijke jongeman. Goed advies! Zou het aan iedereen aanraden.

Super service, ik kon gewoon op mijn werk blijven

Het enige kleine minpuntje is dat mijn afspraak pas anderhalve week in de toekomst gepland kon worden al had ik dat liever eerder gewild, maar ik begrijp het wel. Verder was de service prima! Was snel geregeld, duidelijke informatie, een vriendelijke dokter en ik hoefde geen vrij te nemen van mijn werk!

Prettig aan huis

Fijn dat we de arts langs kregen aan huis. Een van onze gezinsleden kon niet en ze waren heel flexibel voor het maken van een extra afspraak voor een van onze kinderen. De artsen waren beide vriendelijk. Het bezoek was kort en efficiënt. Het enige vervelende vond ik dat we niet wisten dat we voor de inentingsboekjes bij moesten betalen: voor 5 personen was dat toch 30 euro. Dat had ik graag vooraf geweten dan had ik dat niet gedaan.

Snel, kost geen moeite.

Makkelijk!

Bij je thuis, echt makkelijk! En flexibel.

Goede service en adequate arts

Wij zijn zeer tevreden. Heel fijn dat je thuis kan blijven voor de vaccinaties. De arts was zeer vriendelijk en gaf duidelijk uitleg.

Prima service en alert op medicijngebruik enz.

We zijn erg tevreden over het handelen en waarderen het voorlichten over onze reis betreffende voorzorgsmaatregelen.

Vriendelijk personeel en heldere uitleg

De arts was erg vriendelijk en gaf heldere uitleg. Erg gemakkelijk dat je de reisgegevens online kunt invullen en benodigde vaccinaties aan de hand daarvan worden bepaald.

zeer goed

Goede service en goede raadgeving

Duidelijk, snel en vriendelijk

Service was duidelijk, snel en vriendelijk.

Ik had een goed gevoel bij de arts die langskwam. Netjes spullen op orde en duidelijke informatie ge

Heel fijn dat jullie aan huis komen. Het mail contact is heel goede ,duidelijke berichten, net als de site. Overzichtelijk en duidelijk. Ik kon op korte termijn een afspraak maken.

Mooi op tijd, vriendelijk, snel en goede informatie

Naast vaccinatie ook nog nuttige tips

Prima ervaring met thuisvaccinatie.nl. Arts kwam keurig binnen het gespecificeerde tijdskader en gaf naast de vaccinatie ook nog tips m.b.t. het vakantieland waarvoor ik de vaccinatie heb aangevraagd. Top!

Super aardige, geduldige en behulpzame mevrouw. Fijn dat ze op tijd kwam. Sowieso fijn, dat vaccineren thuis. Ze kwam nog speciaal terug om een tip te geven over een visum. Lof!

Vriendelijk en professioneel

Snel een afspraak kunnen maken voor de hele familie. Super gemakkelijk en ook relaxt dat alles thuis kon geschieden. Goed advies ontvangen. Injecties correct en pijnloos uitgevoerd. Zeker aan te bevelen!

Erg prettige en duidelijke uitleg en handeling van enting.

Ik ben geholpen door Rick Claessen. Prettige en vakkundige man. Goede uitleg en snel klaar.

Correct, snel, geruststellend, informatief

Duidelijke uitleg en vriendelijke medewerker

De medewerker was later dan gepland maar dat kan gebeuren. Hij legde duidelijk uit wie, waarom welke vaccinatie kreeg. De medewerker was vriendelijk en geduldig ondanks dat het al laat op de avond was.

Ideaal!!

Hele prettige en betrokken arts die ons bezocht en van alle informatie voorzag

Fijne service aan huis

Fijn dat er bij last-minute vakanties ook nog op tijd gevaccineerd kan worden. Je kunt dan niet meer terecht bij GGD's of Travel Clinics. Prettig dat er een achterwacht beschikbaar is, omdat de arts die aan huis komt niet overal van op de hoogte lijkt te zijn.

Over Thuisvaccinatie.nl

Filter op Taal