Het was geweldig !!

Het was een hele prettige ervaring met de persoon die kwam vaccineren. Hij was duidelijk kundig en vooral erg gezellig. Bedankt !!!

Deskundige vaccinaties in je eigen omgeving

Ik heb 2 jonge kids en die zagen erg tegen de vaccinatie op. Doordat het thuis gebeurde en de arts alle tijd nam was het zonder spanning.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden , alles verliep zoals gepland:)..

Niks aan toe te voegen

Vriendelijk en professionele thuis service

Het was erg fijn dat ze aan huis komen, zeer vriendelijk en geven veel informatie over ziektes in het buitenland en ze te nemen voorzorgsmaatregelen.

Heel prettig en professioneel

Waanzinnig vriendelijk en prettige begeleiding van de kinderen bij hun vaccinatie.

Goed geregeld

Altijd goed geregeld en keurig op tijd. De site zou iets eenvoudiger kunnen bij het maken van herhaalafspraken voor minderjarigen.

Goed geholpen alleen opgegeven tijdvak van 2 uur is wel lang

Professioneel

De arts had vertraging, maar nam alle tijd voor uitleg en vaccinatie.

Goed en makkelijk te regelen, duidelijke communicatie.

Had een thuis afspraak tussen 18.00 en 22.00, kreeg dag van te voren mail met tijdslot. Arts stond ook binnen die tijd voor de deur. Zeer vriendelijk, secuur en goede informatie gegeven. Hadden een hele positieve ervaring met thuisvaccinatie.

IDEAAL

Ideaal als je met 2 gezinnen tesamen alle vaccinaties en medicatie thuis kan regelen.

Super service

Vriendelijke en snelle service

Hele aardige en bekwame medewerker.

Stipt op tijd, netjes en vrolijk. Heel geduldig richting onze kinderen.

Prima service goede uitleg en mooi op tijd

uitstekend in alle opzichten

Het aanvragen van een inenting en de uitvoering waren tot 100% tevredenheid.

Op tijd en professioneel

Op tijd en professioneel

Heel fijne uitleg/ begeleiding en advies. Aardige arts.

Goede en snelle service

prima uitleg

de dame was keurig op tijd en gaf ons alle informatie over mogelijke "gevaren" in het land. de vereiste prik was zo gezet.

Vriendelijk en deskundig

Top ervaring. Vriendelijke en deskundige hulpverlening.

Geweldige service

Gezien de korte tijd en de snelle service kan ik iedereen dit aanraden.

Alles was tot in de puntjes geregeld. Zeer vriendelijke en professionele vaccinatie-arts op bezoek gehad, die alles rustig uitlegde en al onze vragen beantwoorde. Zeer aan te bevelen!

zeer fijn

erg fijn dat dit meteen voor het gehele gezin thuis kan. mss een tip. Stel dat er een adres in de buurt voor een ander tijds slot gepland staat zou je altijd even kunnen bellen of we aansluitend daaraan kunnen

Prima!

vlot maar persoonlijk.

Mijn arts was zeer vriendelijk, stond zeer open voor een praatje. Maar ze wist wanneer het tijd was door te gaan. heel prettig!