Ik ben er heel tevreden over

De arts komt binnen en geeft de juiste injecties en advies.

Telefonisch onbereikbaar

Het fysieke bezoek en online communicatie gaat prima, maar als je iets wilt wijzigen (bijv. afspraak) is het onmogelijk om dit online te doen en zijn ze telefonisch onbereikbaar. Heb het al 3x geprobeerd en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan was ik nog steeds de 6e wachtende in de rij. Echt onacceptabel voor een firma die facturen stuurt van meer dan 1.000 euro.

Gemak voor het hele gezin

Geen stress voor ouders en kinderen. Fijn om in vertrouwde omgeving deze 'hobbel' te kunnen nemen.

prima geregeld allemaal

nvt

Positief

Kindvriendelijke meneer

Ik heb een 8 gegeven, niet omdat op het huisadres het niet goed was. Want dit ging prima en zeer hygiënisch. Goede informatie. Wat ik wel apart vond was dat je al lang van te voren je dag en tijd in heb gepland en dan de dag te voren te horen krijg dat de tijd niet kan. Gelukkig kon ik de tijd wel verschuiven anders had ik weer een andere afspraak moeten maken, wat voor onze situatie weer lastig was geweest om daar weer een goed moment voor te plannen.

Alles verliep goed!

Aardige vrouw, laat een half uur van te voren weten dat ze komt. Gaat alles goed bij langs en geeft zo veel mogelijk informatie.

Perfecte service

Goed contact. Enorm fijn geholpen. Vooraf gebeld over aankomsttijd. Rustige uitleg. Zeker aan te raden.

Goeie ervaringen met thuisvaccinatie, ze komen bij jouw langs op afspraak en leggen duidelijk uit welke vaccinaties wenselijk zijn. Ze geven ook goed advies wat te doen in bepaalde situaties mocht je de vaccinatie niet nemen.

Vriendelijke dames, professioneel geprikt. Duidelijke uitleg.

Goede doctor

Heel erg goed

Geweldige service

Geweldig om niet de deur uit te moeten voor reisvaccinatie. Vriendelijk geholpen en er wordt met je mee gedacht.

Super tevreden en goed geholpen

Ik ben goed geïnformeerd over alle vaccinaties die aangeraden werden en waar ik voor moest oppassen als ik naar mijn bestemming toe zou gaan. Verder heb ik een topuitleg gehad en geen last gehad van de prikken!

Snel en professioneel geholpen

Ik had een afspraak gemaakt via de website van Thuisvaccinatie en ik kon meteen binnen een week terecht. De arts was een vriendelijke, professionele man en dacht goed met mij mee. Zeker een aanrader!

Super service en erg vriendelijk

Ik ben zeer tevreden. De arts is netjes, komt op tijd en geeft veel informatie. Echt een aanrader

Fantastisch

Goede voorlichting op de site. Duidelijke communicatie per mail en telefoon. Goede overige uitleg door de arts tijdens het consult aan huis. Kloppende tijdafspraken. Kortom zeer positieve ervaring.

Profesional

Perfect caring and very professional.

Was perfect zeer professioneel

Op tijd, alles dubbel checken, goede uitleg, goede tips

Vriendelijk, correct en professioneel

Heel prettig, snel en pijnloos.

Ontzettend praktisch

Heel fijn dat er iemand aan huis komt vaccineren. Duidelijke uitleg en aardig persoon.

Fijne manier om gevaccineerd te worden.

Er wordt de tijd genomen om met je in gesprek te gaan als het nog niet helemaal duidelijk is welke vaccinaties bij bepaalde gebieden vereist zijn. Er wordt meegedacht en goed geadviseerd. Prima ervaring.

Fijne en duidelijke uitleg gehad

Zeer prettig ervaren

Competente en vriendelijke arts

Prettig en deskundig persoon neemt de tijd voor de vaccinatie.

Accuraat

Empathisch, goede uitleg