prettige arts,

prettige arts, goede en duidelijke uitleg. Ik las later in de bijsluiter dat de twee vaccinaties die ik kreeg op verschillende locaties geinjecteerd moeten worden. ik kreeg beide in dezelfde arm. Heb er geen last van , het is alleen een aandachtspuntje.

Prettig

Prettig gesprek. Wordt netjes van te voren gebeld. Vragen kunnen kundig beantwoord worden. Afstand werd gewaarborgd.

Super netjes en behulpzaam

Deze dame die ik had was zeer behulpzaam, netjes en legde alles keurig uit. Zij gaf mij ook folders ter voorbereiding voor mijn reis naar Zuid Afrika. Zij kon zich inleven in mijn situatie en vertelde over waar je als mens onschuldig over zou denken grote gevolgen kan hebben voor je gezondheid. Ik ben erg tevreden met de dame.

Super en duidelijk!!!

Supersnel en duidelijk geprikt!

Zeer prettige arts

Fijn contact

Precies op afgesproken tijd. Aardige arts, alles goed uitgelegd.

Nee

Nee

Super goed advies. Prettige ervaring

Ervaren als prettig.

Goed geregeld

Goed advies, ze hielpen herinneren aan vervolg vaccinatie. Aardige arts(en). Heel fijn dat ze aan huis komen.

MEGA tevreden!!

Heel aardige dokter (nou ja, tropenarts), zeer pijnloze prikken (ik kreeg er DRIE!), AANRADER!!!

Makkelijk, snel en professioneel.

Makkelijk, snel en professioneel.

Super fijne arts, erg betrokken.

Ik vond het super fijn dat voor alle 3 de inentingen steeds dezelfde arts is gekomen. Hij heeft ons goede adviezen gegeven. De oudste zoon kon niet tegen de spuit en de arts is hier heel fijn mee omgegaan. Hij maakte zich ook echt zorgen om hem.

Fijne service

Online een afspraak gemaakt en een tijdslot gekozen. Ik kreeg de avond van te voren netjes een mailtje met een specifieker tijdslot en op de dag zelf ook nog een mail met een tijdslot van een half uur waarbinnen de arts zou langskomen. Dat vond ik heel prettig. Het ging heel gemakkelijk, ook met alle getroffen corona maatregelen. Ik zou het zeker aanraden!

Niks negatiefs op aan te merken

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

Goede klantenservice en vriendelijke artsen die je goed op je gemak weten te stellen.

Mijn vragen werden aan de telefoon duidelijk en geduldig behandeld en de afspraak kon snel. De artsen die ik tot nu toe gehad heb, waren allemaal ontzettend vriendelijk, geduldig en wisten me op mijn gemak te stellen. Gezien ik al sinds jaar en dag flauwval van vaccinaties, is dit voor mij erg belangrijk en sinds ik de artsen thuis laat komen, ben ik zelfs voor het eerst sinds ik een peutertje was niet meer flauwgevallen van de prikken. Dus zeker voor de mensen met angsten of gevoeligheid is het echt een aanrader.

Top geregeld

Top geregeld Geen rompslomp Gewoon lekker op de bank wachten tot de prikker komt

Netjes, duidelijk

Keurig alles verteld en uitgevoerd

Prima uitleg zeer secuur en professioneel.

Prima uitleg zeer secuur en professioneel. Beantwoord alle vragen op een deskundige manier.

Uit stekend .

Vriendelijk . Netjes . Zeer deskundig geprikt. Afspraken stipt volgens afspraak. Zeer fijn dat het zo kan.

Alles werd goed uitgelegd en geregeld. Geen spierpijn door de tip arm goed ontspannen houden.

Goeie ervaring

Heel erg vriendelijk