Goed en duidelijk

Goede service en denkt goed mee

Perfecte service, goede en vriendelijke uitleg

Zeer tevreden, zou ik iedereeen aanbevelen

Prima, beetje gehaast

Vriendelijke meneer, maar voelde wel een beetje gehaast. Verder is alles goed gegaan!

Zeer tevreden over de gegeven zorg.

Professioneel, makkelijk af te spreken, prettig in het weekend of op een avond, duidelijke uitleg.

Perfect!

Alles snel en makkelijk geregeld, perfectie situatie.

Handig, snel en de persoon was zeer vriendelijk.

Ik vond het makkelijk om een afspraak te maken. In de zelfde week kon het nog en hoefde geen vrij te nemen van mijn werk. Samen met mijn moeder terwijl we niet de zelfde verzekeraar hebben. Kregen goed advies en de prikken stelden niks voor.

Wij vonden het ideaal om de vaccinaties via thuisvaccinatie te regelen. Op de afgesproken tijd kwam de medewerker. Ze heeft ons rustig alles uitgelegd en veel extra informatie gegeven. Ze heeft onze zoon, die bang was voor de prik, gerust weten te stellen. Wij vonden dit de ideale manier om vaccinaties te krijgen.

Deskundig, handig

Super handig gehele gezin in een keer thuis. Prikken zonder te reizen hiervoor. Deskundig/grappige arts met handige tips

Vriendelijke arts, goede uitleg en een snelle afhandeling.

De arts was op tijd. Een vriendelijke man die goede uitleg gaf. Deskundige en snelle afhandeling zonder enige rompslomp. Zo kostte het mij erg weinig tijd en dat is fijn!

Zeer tevreden over de service

De afspraak was tussen 9-11 uur. Klokslag 9 uur stond de mevrouw voor de deur. Rustig alles uitgelegd en op een erg goeie manier geprikt. Veel naslagwerk gekregen en advies over welke prikken ik nog moet hebben. Uitermate tevreden!

Uitstekende uitleg en aardige en deskundige arts

Handig en snel afspraken maken. Heel duidelijk en deskundige uitleg. Fijn omdat we beiden medicatie slikken en goed werd uitgelegd welke inenting wanneer en waarom wel en niet nodig was. Ook fijn dat arts nog even kon overleggen met achterwacht. Niet gehaast en toch heel efficient.

Super vriendelijk, goede uitleg Komen de afspraken na en hebben zich vooraf geïnformeerd over jou vakantie locatie. In één woord GEWELDIG

vriendelijk en genoeg tijd genomen ons te infomeren

top

Goede service, aardig personeel, gelegenheid tot vragen stellen, uitleg. Helaas klopte het tijdblok niet; tijdblok dat we doorkregen was 20.05-10.00 uur, maar de arts was er al om 18.15 uur en daar hebben we geen bericht van gekregen. Arts gaf zelf ook aan dat dit niet klopte.

Prettig

Prima ervaring

Vlot, goede uitleg, prima gedaan

Bijzonder handig zo'n aan huis service.

Prikje gehad. Voelde er bijna niks van. Ook de volgende dag geen spierpijn.

vriendelijke vrouw die alles rustig uitlegde en info gaf

Fijn om de vaccinaties thuis te krijgen. Zelf datum en tijd bepalen is prettiger dan afhankelijk te zijn van een agenda van de huisarts

Kort maar krachtig

Kort maar krachtig

Super ! geweldig!

Voor ons de eerste keer dat wij de inentingen via uw organisatie hebben gedaan. Super service! Thuis op 1 tijdstip met het hele gezin tegelijk gevaccineerd.

Makkelijk, snel en prima service.

Goede uitleg sympathieke arts die jet werk. Zeer vakkundig deed

Prima ervaring, veel informatie en deskundig

Ideaal om de vaccinatie thuis te laten doen. Veel informatie gekregen over vaccinatie, zowel mondeling als digitaal over de ziektes in het vakantieland. Dus zeer tevreden.

Fantastisch!!

Netjes, vlot. Heerlijk om dit thuis te laten doen, praktisch! Voor mensen die zich niet zo prettig voelen bij vaccinaties is deze mogelijkheid dit in de thuisoomgeving te doen perfect👍😁

Over Thuisvaccinatie.nl

Filter op Taal