Perfecte service

Plezierig

Prima services, aandacht en zorg!

De arts nam alle tijd en legde alles goed uit. Het gaf een geruststellend gevoel.

Ideaal zo aan huis, relaxed voor de kinderen om thuis geprikt te worden. Duidelijke informatie ontvangen

Zeer professioneel en kundig

Zeer professioneel en kundig

Zeer persoonlijk en super makkelijk aan huis

Vriendelijke artsen die langs komen. Super makkelijk en de afspraken online bijhouden werkt heel goed. Ook super dat een dag vantevoren de tijd tot een blok van maximaal 2 uur wordt teruggebracht

Fijne uitleg, aardig personeel

Zeer positief

Je kunt afspreken op een tijdstip dat het je uitkomt

Prima advies

Prima advies

Goed op de hoogte gehouden en binnen afgesproken tijd

Goed op de hoogte gehouden en netjes binnen afgesproken tijd aanwezig

Hele snelle en goede service over telefoon

Hele goede ervaring.

Fijn dat ze aan huis komen. Hele goede communicatie over wanneer ze komen. En vriendelijk personeel.

Professioneel to-the-point advies

Professioneel advies

Zeer kundig en geduldig

Met 2 kids zeer geduldig behandeld! Top!

Snel, makkelijk, correct

Snel en gemakkelijk afspreken, keurige mensen en altijd stipt op tijd.

Vriendelijk en mooi op tijd

Vriendelijke prikkendokter, keurig op tijd en niet spannender dan nodig is

Topp

Mvr wie ons geprikt heeft gaf aan 'nieuw' te zijn binnen Thuisvaccinatie. Mvr was erg open in haar communicatie en zorgde voor een gemoedelijke sfeer. Ook collega begeleider was erg vriendelijk en vulde aan waar nodig. Waar het zetten van een prik soms best spannend kan zijn, was het heel fijn om het in deze setting te doen met deze zeer vriendelijke mevrouwen.

Geweldig efficiënte ervaring.

Binnen de afgesproken tijd kwam de vriendelijke arts. Inhoudelijk correcte, no nonsens info. Naalden nam hij mee, rest bleef achter zodat ik dat afval gescheiden kon afvoeren. Zeer tevreden, ook over vlotte inplannig.

Perfect aan huis zonder gedoe en gezellig

Perfect aan huis zonder gedoe en gezellig

Heel goed systeem om je reis vaccinaties bij te houden

Makkelijk om een afspraak te maken via de website. Keurige e-mail bevestiging. Melding over priktijd. Vriendelijke mensen (zowel telefoon als vaccinatie arts) Goede voorlichting.

Heel goed

Zeer ontspannen ervaring

Voor herhaling vatbaar

voor herhaling vatbaar

Alles prima geregeld .

Fijne service aan huis. Mooi binnen de afgesproken tijd.

Erg goed geholpen

De arts heeft alles goed en duidelijk van tevoren uitgelegd. De adviezen voor preventie en andere zaken zijn ook allemaal besproken en helder. De arts was erg vriendelijk en meedenkend.

ik vond het goed

goed gehandeld

Snel en goed geregeld!

Vorige week een afspraak gemaakt, gisteren al alles geregeld! Ik kreeg een extra mail na de afspraakbevestiging met persoonlijk advies ivm medische voorgeschiedenis. De arts was erg vriendelijk en kundig. Nam de tijd om alles door te nemen! Volgende keer zou ik zeker weer een afspraak maken hier!