Top geregeld

Ik moet voor mijn opleiding een aantal vaccinaties (optioneel). Snel afspraak kunnen maken en het was ook snel gezet! Vriendelijke en goede man’

Snel en erg vriendelijk

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van de service van Thuisvaccinatie. Fijn dat je op korte termijn terecht kunt en de service ter plekke is altijd er erg vriendelijk en geruststellend.

Snel en eenvoudig

Een groot gemak van thuis vaccineren. Geen onnodig gereis naar "prikpost".

Super gemakkelijk!

Super gemakkelijk geregeld en in het comfort van jouw eigen woonkamer

Snelle service en goed advies

Dokter was er binnen afgesproken tijd,ook zelfde week waarin afspraak gemaakt is , gaf goed aanvullende informatie voor de vakantie

Super goed

Super aardige mensen die komen om de prik te zetten en het gaat snel en super op tijd.

Goed geregeld

Goede site, makkelijk om te plannen. Goede communicatie. Arts keurig op tijd en goede adviezen

Makkelijker kan het niet. Goede uitleg door een professionele arts. Zeer tevreden.

Excellent

Wij zijn meer dan tevreden over het bezoek van de thuisvaccinatie arts. Binnen een week al een afspraak, allemaal tegelijk, voor een van ons daardoor geen stressmoment maar relaxed prikken halen. Een zeer deskundige arts die goed voorbereid aankwam, zich goed had ingelezen wie hij kwam prikken en waar we naar toe gingen. Na de prikken nog deskundig advies over het land en de voorzorgsmaatregelen. De bijdrage voor het thuisbezoek echt meer dan waard. Gecombineerd met een familie pizzaavond was het een topdag!

Tevreden

De vaccinatie arts was extreem nerveus en bezweet. Hij vond dat hij te laat was, had denk ik gehaast om bij ons te komen. Wij hadden er geen probleem mee. Hij trilde erg. Vaccinaties zijn prima gezet maar het was fijner geweest als hij gewoon rustig was geweest.

Zeer makkelijk!

Perfecte service en een vriendelijke dame die kwam prikken. Duidelijke uitleg gekregen.

Goede service en zeer nette dame

Precies binnen het tijdslot en zeer gastvrije jongedame.. Na vragen over onze reisbestemming, goede tips en adviezen meegekregen.

Super fijn

Heel fijn dat het zo kon, kundig personeel en volgens afspraak

Erg gastvrij en duidelijk over wat nodig te hebben.

Ik werd vriendelijk benaderd, kreeg goed en duidelijk advies over wat nodig te hebben. Sociaal ook leuk even tussendoor gepraat. Dus voor herhaling vatbaar! Enige feedback puntje is dat het fijn zou zijn als zodra de vaccinatie(s) gegeven is, de spullen weer mee te nemen i.p.v. de spuit etc. bij mij te laten liggen.

Fijn om thuis geholpen te kunnen worden. Ook nog even kunnen lachen.

Duidelijke website en afspraken altijd punctueel

Goed voorlichting over vaccinaties vooraf en ook door de bezoekend arts. Fijn dat het thuis kan en je zelf de dag en het tijdstip kunt kiezen.

Snel, vriendelijk, attent

We werden goed geholpen. Vriendelijk en alle spullen op orde Wel een kleine verassing. De veel hogere kosten voor de malariapillen dan verwacht. De ongeveer eu20 (eu1 per stuk) bleek eu55 per persoon

Zeer goed geholpen

De afspraak inplannen ging zeer makkelijk en de arts aan huis was erg vriendelijk en kundig en heeft alles heel goed uitgelegd en nog vele reis adviezen gegeven! Erg blij mee

Gewoon heel goed

Goede voorlichting en heel fijn om thuis gevaccineerd te kunnen worden.

Snel een afspraak

Snel een afspraak, goede service en duidelijke uitleg!

Makkelijk en hele aardige arts

Hele aardige arts Kwam goed op tijd Makkelijk thuis

Zeer klantvriendelijk

Goede service , denkt met de klant mee. Er wordt niet zomaar gevaccineerd, er wordt nagekeken, nagevraagd wat nodig is, moet of eventueel niet nodig is.

Goede communicatie en afspraak is afspraak

Perfect geregeld

Het maken van de afspraak, de informatie vooraf, de tussentijdse updates per e-mail, advies via e-mail, de arts aan huis en de administratie allemaal strak, klantvriendelijk en professioneel georganiseerd!

Bedrijfsgegevens

Opaallaan 1212

2132LN Hoofddorp

06-82753038

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.