Thuisvaccinatie is zeker aan te bevelen. Snelle en goede service aan huis.

Geweldig!

Super vriendelijke arts die langskwam en ons alles rustig uitlegde. Vaccinaties zetten was snel en gemakkelijk gedaan. Super fijn om dit gewoon vanaf huis te kunnen doen! Enige lastige voor ons waren de 'ruime' tijdvakken.

slechte communicatie

Verkeerde prik gehad wel veel mailen over de betaling terwijl de fout bij jullie ligt.

Professioneel en goede service

Professioneel en goede service

super relaxed top

was erg fijn in de thuissituatie en ook een fijne arts wij vonden het perfect

Het was een kort bezoek maar oke

Het was een kort bezoek. Had toen hij weg was nog wel wat vragen maar was het vergeten omdat het zo snel ging. Verder prima gegaan

Zeer fijn en gemakkelijk

Aardige arts en de tijd van de afspraak was goed aangegeven

Vriendelijk, correct en kundig

Alleen een vraag, ook reeds in mail gereageerd ….. ik krijg nota toegestuurd, deze gaat toch naar de zorgverzekeraar direct ?

Snel, makkelijk en goed.

De arts was heel goed. Service top!

zeer chaotisch

na binnenkomst complete chaos. Geen rust in het vinden van een goede plek, in de uitvoering, onduidelijkheid over wie welke spuiten krijgt. Vragen en Prikken door elkaar heen.

Verwarring

Ik vond t fijn om de arts aan huis te krijgen en onze ervaring is dan ook positief. Een -punt is dat er vele male fouten zijn gemaakt in afspraak bevestigingen. Wij hebben dit meerdere keren aangegeven en zou dan aangepast worden in t systeem maar is niet gelukt.

Onvolledige informatie, matige communicatie

Bij het invullen van het formulier, bood u mij de gelegenheid een vraag te stellen. Echter nog voordat die door u beantwoord zou worden moest ik al een keuze voor een datum aangeven. Dat lijkt me tegenstrijdig, omdat van het antwoord de keuze van de datum bepaald wordt. Mijn vraag of de kosten van vaccinaties voor mij en mijn vrouw door mijn ziektekostenverzekering worden gedekt (wij hebben IZZ met aanvullende verzekering) wordt door u niet beantwoord. Welke vaccinaties voor ons van toepassing zijn wordt door u niet beantwoord. Uit eindelijk kwam de arts 2 uur te laat en bood zijn excuses daarvoor aan. Pas van hem kreeg ik antwoord op mijn vragen. Wel is het fijn, dat je er niet de deur voor uit hoeft en dat u zorgt voor verdere financiële verwerking.

Prima! Fijn dat de afspraak door kon gaan!

Prima instituut! Een aanrader voor als je vaccinaties nodig hebt! Aardige dame die heldere uitleg gaf. Sterkte voor jullie in deze periode. Hopelijk wordt er gauw een vaccinatie tegen het Corona virus gevonden!!!!!

Prima!

Aardige medewerkster duidelijke uitleg en genoeg informatie verkregen.

Gemakkelijk, goede afspraken te maken, duidelijk

Vaker gebruik gemaakt van thuisvaccinatie. Altijd goed gegaan. Veel afspraak mogelijkheden, ook in weekend. Duidelijke uitleg

Prima bezoek, voorlichting en vaccinaties in 1

Prettig bezoek. Voorlichting over de verschillende mogelijkheden. Risico's en tips. Toch makkelijk dat het aan huis was, binnen het aangegeven tijdblok.

Top, deskundig en snel en je hoeft zelf niet de deur uit!

Top, deskundig en snel en je hoeft zelf niet de deur uit!

Het is allemaal duidelijk. Aardige mensen. Alles netjes op tijd. Mijn oma is super tevreden.

Fijne uitleg

Fijn dat dit in je eigen omgeving kan plaats vinden en we hebben een.goede en duidelijke uitleg gekregen.

Snel en adequaat

Correct en zorgvuldig

Hij nam de tijd om aandachtig alle belangrijke punten door te nemen om een zo adequaat mogelijk advies te kunnen geven. Deskundig en vriendelijk

Zeker kundige mensen, maar belachelijk duur

Onlangs een medewerker van Thuisvaccinatie over de vloer gehad. Veel informatie ontvangen en netjes gevaccineerd, echter na de rekeningen te hebben ontvangen enorm geschrokken. Niet alleen de vaccinatie is al meer dan EUR 60 per persoon, maar daarnaast wordt er ook per persoon EUR 23 in rekening gebracht voor het consult. En dat dan voor ons maal 4. Terwijl mijns inziens gezondheidszorg niet vanuit winstoogmerk uitgevoerd zou moeten worden. Maar dat is kennelijk al lang van de baan..........

Niet als verwacht, slechte informatie.

De prikster wist niet zeker welke prikken we nodig hadden en onnodige kosten bijgedaan bij het factuur.

Thuisvaccinatie is een uitkomst voor als je op reis gaat. Zorgvuldig, efficiënt en klantgericht.

Ik vond het een uitkomst dat de vaccinatie in de avond gezet kon worden. De website is overzichtelijk en de flexibiliteit om je tijden te veranderen is een bonus. De voorlichting van de arts aan huis was prima. Ook werd er nog advies gevraagd aan een collega arts in mijn geval van twijfel. De levering van medicijnen is prettig. Dat maakt dat je het eerste deel van de reis goed van start is gegaan.

Afspraak thuis is prima verlopen. Goed advies.