Efficiënt

Duidelijk en vriendelijk kundig

Senior tropen arts. Kennis van zaken

Proffesioneel

Erg correct, duidelijk en bovenaal aardig en meedenkend.

Verzoek ging simpel met opgave reis overzicht waaruit een volledig vaccinatie advies kwam. Het overzicht was duidelijk digitaal aangeleverd en de afspraak zelf liep ook erg comfortabel.

Goede advisering en accuraat

Goed advies aan huis en geen onnodige vaccinaties

goede dienstverlening

goede voorlichting over medicatie en andere zaken die nodig zijn voor verre reizen.

Duidelijk en goed advies.

Netjes op tijd, volgens afspraak. Makkelijk en snel geregeld. Fijn dat het in het weekend aan huis kan.

Snel en doelgericht.

Goede service, snel en doelgericht

Super goed geregeld. Handig, snel, professioneel

Duidelijke uitleg, aardige man met veel kennis en ervaring. Binnen 1 uur voor 4 mensen een vaccinatie. TOP

Uitstekend prima gecommuniceerd.

Binnen het tijdvak,sterker in het eerste uur was de dokter er. Prima "presentatie" / voorstel/ uitleg en uitvoering. Voordeel: geen reistijd naar de locale GGD en de afspraak was nog eerder. Ideaal dus.

Ervaring is goed

Afspraken worden cf nagekomen waarbij ook goede adviezen worden gegeven. Kortom top!

Prettig en persoonlijk met deskundige uitleg.

Keurig de avond ervoor het mogelijke tijdstip van aankomst van de arts nog iets verder aangescherpt! Prima en duidelijke Website en een prettige arts met de nodige ervaring die de prik of prikken komt zetten. Kan niet anders dan tevreden zijn.

Snel en goed geregeld.

Makkelijk en snel geregeld. Wordt per reis goed advies gegeven. Ook als er niets nodig is op dat moment. En mocht dat wel het geval zijn, komt men gewoon aan huis. Al diverse malen gebruik van gemaakt en alle keren naar volle tevredenheid.

Te lange tijdsblok dag van vacinatie.

Tijdsblok was 09.00 uur tot 12.00 uur en werd telefonisch met een uur verlengd.

Duidelijke communicatie, vriendelijk en benaderbaar

Op 5 oktober kreeg ik een aan huis bezoek van een arts van Thuisvaccinatie voor een herhaalvaccinatie. Topservice dat Thuisvaccinatie deze service biedt. Voorlopig ben ik uit de zorgen. Heldere mails, een correct werkend online klantendossier en de mogelijkheid om in de weekends huisbezoek te krijgen.

Easy, quick service

Was very easy to book my vaccinations, which included a house visit in my case. Great service, swift, and professional. Doctor was really nice and took me through all the travel advice for my destination. Would use again!

Goede informatie

Goed contact en perfect behandeld

Wat geweldig dat ze bij je aan huis komen. Geen vrij van werk moeten vragen dat was voor mij wel een uitkomst. Dit is ideaal.

Uitgebreide en deskundige uitleg van een vriendelijk en gezellig persoon

Uitgebreide en deskundige uitleg. Vriendelijk en gezellig persoon.

Prima, fijn en netjes geregeld

Netjes, keurig en fijn geregeld. Professioneel

Gewoon goed.

Zeer kundige arts gehad voor vaccinaties aan huis. Uitleg is erg goed. Wij kunnen het iedereen aanraden.

professioneel

ik heb een heel goede ervaring gehad met de dokter Margriet, zij is vriendelijk en professioneel

Prima, alleen het feit dat een stel met maar één e-mail adres niet verder kan is vervelend.

Professionele ervaring!

Zo fijn om aan huis advies te krijgen en gevaccineerd te worden. Zeker met kinderen.

Opaallaan 1212

2132LN Hoofddorp