Thuisvaccinatie geeft maatwerk mbt vaccinaties die verplicht zijn en welke geadviseerd worden.

Afspraak, advies, prikken klaar. Simpel en geen”gedoe”.

Thuis Vaccineren raadt ik een iedereen aan !!

Alles is fantastisch verlopen , de dokter is precies op tijd aangekomen Je kan vragen stellen over de vaccinatie ! Dit is de beste manier om te laten vaccineren , afspraak maken en de dag zelf bepalen + tijd .!!!

Duidelijke adviezen en keurige afhandeling.

Hele goede service en heel plezierig bezoek.

Easy to organize.

Het was super leuk.

Ik vond het heel goed. U hebt heel goed gedaan. Ik heb ook goede informatie gekregen over mijn reis en hoe ik zelf moet zorgen.

Snel, uiterst correct en vriendelijk

Voldeed aan alle verwachtingen.

Zeer goede service, flexibel in afsrpraak maken

- Kon op korte termijn afspraak regelen. - Werd avond vooraf per e-mail over ingeschatte tijdsvenster tijdsvenster geinformeerd - Werd kundig geadviseerd. - De vaccinatiearts kwam op tijd thuis.

Prima!

Comfortable

Fantastisch!!

Zeer goede informatie en neemt de tijd.

Super service aan huis

Op jouw tijd en het hele gezin in 1x klaar

handig

gewoon thuis, dus handig

Professioneel en plezierig

Super!

Het bezoek was heel prettig. De arts gaf goede uitleg en de vaccinaties werden snel gezet. Niks op aan te merken.

Behulpzaam en vriendelijk

Hulp en meedenken bij het inplannen. Vriendelijke en snelle vaccinatie aan huis. Zeer gemakkelijk.

Erg goed geholpen

Ik ben snel en goed geholpen. Compliment voor degene die mij hielp!

Heel rustig

De arts die bij mij langskwam was een hele rustige man en heeft me goeie informatie gegeven over de vaccinaties die ik moest hebben. De prikken zaten er zo in en de arts is maar een half uurtje binnen geweest. Hele fijne service!

Deskundig

Geven goede informatie. Kunnen laten zien op een landkaarten wat je per land nodig hebt. En ideaal om zelf de plaats en tijdstip te kiezen.

Deskundig advies in een ontspannen omgeving

Wij zijn op een ontspannen en deskundige wijze geadviseerd en gevaccineerd. Verder hebben we zeer uitgebreide informatie ontvangen over diverse andere relevante onderwerpen.

Prettige ervaring

Prettige en rustige benadering. Zeker ook naar de kinderen toe. Kwam op tijd en alles coronaproef.

Probleemloos geholpen en loopt mee met de tijd

In deze onzekere tijden weet dit bedrijf zich optimaal aan te passen en voert zijn service ook klantvriendelijk uit. Zowel de website, de medewerkers aan de telefoon en de arts die langs kwam waren allen erg meewerkend en behulpzaam. Een service die zeker mag blijven!

Heldere hulp door het goede personeel!

Goede voorlichting, lekker snel en gewoon thuis

Fijn contact met de arts. Het ging erg snel, maar alles is duidelijk. En erg prettig dat het thuis kan.

Super prettig en klantgericht

Fijn!

Ontspannen en vriendelijke medewerkers

De afspraak was zo gemaakt, alles was netjes corona proof geregeld en het is gewoon heel fijn om thuis gevaccineerd te worden. De arts was zeer vriendelijk en zeer duidelijk in haar uitleg. Wij hebben absoluut geen spijt dat we voor thuisvaccinatie.nl gekozen hebben.