goede service en goede uitleg. Makkelijk thuis je vaccinatie krijgen

goede service en goede uitleg. Makkelijk thuis je vaccinatie krijgen

Stipt op tijd, hele goede service en uitgebreidt geinformeerd.

Hij was mooi op tijd. Heeft ons gedetaileerd geinformeerd en geadviseerd. Excellente service een echte aanrader.

handig in de avond uren

Altijd handig tweede keer dat ik dit deed.

Goed.

Duidelijke communicatie, komt afspraken na, gewoon goed.

de service was uitmuntend, zeer netjes.

onze ervaring met thuis vaccinatie is zeer positief. die dokter? arts? verpleegkundige? was zeer vriendelijk en beleefd. en zeer vakkundig. wij zijn zeer dankbaar voor zijn vaccinatie.

Vriendelijke dokter en keurig op tijd.

Goede service en Vriendelijke dokter

Zeer vriendelijke artsen, geduldig met kinderen.

Na vorig jaar een negatieve ervaring te hebben gehad, doordat de arts niet de tijd nam voor de kinderen, heb ik een verzoek gedaan voor een vrouwelijke arts. Gisteren was het zover. En ondanks dat prikjes nooit leuk worden, was deze ervaring vele malen beter. Dana nam de tijd, straalde rust uit en probeerde waar kon de kinderen gerust te stellen maar gaf ook ons wat tijd en ruimte om dit voor elkaar te krijgen. Dit was echt heel fijn. Er was nog een collega bij waarvan ik even de naam ben vergeten (excuus) welke mij goed heeft geadviseerd mbt een herhaling. Kortom, echt heel fijn!

Snel en goed consult

Duidelijke uitleg gehad van de arts en daarna de inentingen gekregen.

Top !!

Prima geregeld !! Invullen gegevens via duidelijke kaders. Afspraak prima op tijd. Mail werd direct beantwoord.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijke uitleg

We werden op 20 mei thuis gevaccineerd voor onze reis naar Tanzania, in juli. Het ging goed, alles was duidelijk en heel relax.

Onze laatste entingen gehad. Perfect!!

Keer op keer weer een fijne arts. Werkt snel, maar neemt wel de tijd voor je vragen. Voor een druk gezin is dit de ideale oplossing. Voor ons nooit meer iets anders.

Goede service, aardige dokter en professioneel advies

Fijne ervaring gehad. Tijdens het consult alle tijd voor vragen en duidelijke uitleg over de nodigde vaccinaties en eventuele risico's.

goede service maar erg voorzichtig met leeftijdsgrens

Eenvoudig en makkelijk aan huis. Ik ben net 1 maand de 60 gepasseerd en het advies om wel of niet een gele koorts prik te krijgen lag daarmee in een risico gebied. Werd erg voorzichtig gebracht, wel gekregen op Eigen verzoek.

Super goeie service

Heel netjes behandeld. Kwam iets later maar werd optijd aangegeven. Vriendelijke arts.

Praktisch, duidelijk en prettig

Afspraak maken liep wat stroef omdat er geen goede optie werd aangeboden via de website. Vervolgens zelf contact op moeten nemen. Verder zijn in het proces onze gegevens verwisseld. Dit is door de art allemaal goed doorgenomen en aangepast. Duidelijk advies over malaria en andere zaken.

Perfect!

Zeer professionel :-)

Deskundige mensen, mooi op tijd. Al met al perfect!

Ideaal, super geregeld

Je maakt online een afspraak en tussen het aangegeven tijdsbestek komen ze langs. Geven de benodigde vaccinatie en geven een goede uitleg. Erg tevreden over.

Goed geïnformeerd en handig bij ons thuis

Zeer prettig

Deskundig personeel met juiste informatie

Eenvoudig en makkelijk te regelen

Goede service en goede uitleg

Fijn dat je thuis gevaccineerd kunt worden. Fijn personeel en zeer duidelijke uitleg.

Goede service en ik ga nu met een goed gevoel op reis

Bij een bedrijf als thuisvaccinatie weet je niet zo goed wat je kunt verwachten van te voren, maar het feit dat de arts thuis komt geeft juist een minder gehaast gevoel. Dat er echt even de tijd voor je wordt genomen is fijn. Een eerlijk en betrouwbaar advies waarbij er goed wordt meegedacht en geen onnodige dingen worden aangesmeerd, gewoon eerlijk en transparant. Een hele goede ervaring.

Deskundig, vriendelijk, vlot!

Positieve wijze waarop de tijd werd genomen om alles uit te leggen, terwijl het vlot verliep.

Goede voorbereiding en info

Klantvriendelijk en makkelijk

Geen problemen ondervonden, snel behandeld en vooraf goede communicatie.

Over Thuisvaccinatie.nl

Filter op Taal