Beste lezer, Als eerste wil ik aangeven dat de installatie van het internet wederom is uitgesteld en daarom nog geen internet aansluiting hebben gedaan van de wasmachine. Daarnaast, topservice; goede kwaliteit machine voor een fair prijs, of het wassen niet nog duurzamer kan weet ik niet, maar verwacht ik wel. Misschien is het aan jullie om hiernaar onderzoek te blijven doen en daardoor marktleider te worden en daarna kunnen blijven. Het aanbieden van abbonements vorm is natuurlijk duurzaam / circulaire economei en goede kwaliteit hoort daar ook bij. Maar of het het eindstation is, dat weet ik niet:) Verder goed bezig, ik zou jullie aan iedereen aanraden al maken we daarmee maar een klein beetje meer impact in de huidige (lees: vervuilende) maatschappij.
De vaatwasser staat er net een paar dagen, maar ik vind het hele concept super en de afhandeling van de aanvraag, plaatsing enz. was heel erg goed.
levering wasmachine en aansluiting vlot geregeld , prima wasmachine en zeer tevreden met de was. Kan niet beter.
Het gebruik van de machine moet zich nog bewijzen daar ik nog maar 2x gewassen heb. Ik heb er wel vertrouwen in!
Uitstekende communicatie bij vragen en bestellen. De bezorging van de machine had een kleine vertraging opgelopen en dit is gecompenseerd met wat gratis wasmiddel. De machine zelf werd vakkundig aangesloten en werkt naar behoren. Door te betalen per was ben ik een stuk bewuster geworden met wassen!
Top oplossing om relatief goedkoop en duurzaam aan een wasmachine te komen.
Het bezorgproces was niet echt vlekkeloos, nu snap ik dat jullie samenwerken met een derde partij. De logistieke partij was per telefoon niet de meest klantgerichte partij, alsin een verzoek om welk dagdeel het voorkeur had werd nog niet afgesneerd, met 'we komen gewoon op vrijdag'. Ik heb vervolgens aangegeven dat vrijdag niet lukte, en dat maandag beter uitkwam, waarna ze wel op vrijdag zijn langsgekomen. Ik was hiervan niet op de hoogte (geen update ontvangen dat ze langs waren geweest). Vervolgens gebeld op maandagochtend wanneer ze langs zouden komen, (omdat ik ze nog steeds verwachte op maandag), dit bleek niet in hun systeem te staan, waardoor de eerstvolgende mogelijkheid afgelopen woensdag was. Daarop volgend ontving ik een berichtje vanuit jullie dat jullie mij 89 euro in rekening wilde brengen, omdat ik afgelopen vrijdag niet thuis was, toen Vonk voor mijn deur stond. Dat was een klein beetje druppel, gezien de communicatiefout bij Vonk lag. Voor een next time, zou een belletje vanuit Bundles fijn zijn, om te checken hoe het verhaal aan de klantzijde ligt, ipv de 89 euro in rekening te brengen. Ik heb na die e-mail, netjes een telefoontje ontvangen, waarna ik het relaas heb toegelicht en de 89 euro is daarna niet in rekening gebracht. Opstart was niet vlekkeloos, maar snap dat het ergens mis kan lopen met een 3e partij, machine staat nu en draait perfect, dus all is good. Moet wel zeggen dat de bezorgers juist erg klantvriendelijk, gezellig en geinformeerd waren, dus dat is een grote plus :)
Beste David, sorry voor het misverstand. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. We kunnen inderdaad geen dagdeel beloven, maar je krijgt wel de dag van te voren een tijdsindicatie (tijdsframe van 3 uur). Bovendien kun je de bezorging op de dag zelf live volgen via hoelaatkomenze.nl en zie je precies hoeveel bezorgingen er nog voor je zijn!
De communicatie vindt ik waar wat aan te verbeteren is De vervoerder was keurig op tijd en de mannen hebben hem netjes en keurig afgeleverd toppie En ja Miele er is geen betere Groetjes uit Emmen
Hallo Eduard, zou je jouw beoordeling iets kunnen toelichten misschien? Wat kunnen we precies verbeteren aan de communicatie? Bedankt!
Alles volgens afspraak. Vriendelijke bezorgers. Machine bleek bij aankomst defect, werd z.s.m. omgeruild.
Geweldig. Goede was en droogresultaten. Keurig op tijd geleverd en geplaatst. Geen dure investering en Miele apparaten. Energie zuinig in één woord geweldig!
Gewoon goed. Fijne machine. Stil. Was komt bijna droog uit de centrifuge.
- Bestelling ging wat rommelig, ik had per overboeking gekozen maar toen bleek de bestelling om onduidelijke redenen geannuleerd en moest ik er achteraan bellen om de levering in gang te zetten. - Bundles meldt dat je je inboedelverzekering op de hoogte moet stellen dat je huurapparaten hebt staan. Nu blijkt niet iedere inboedelverzekering zomaar gehuurde spullen te dekken. Check dat dus eerst bij je verzekeraar!
Beste Reinout, we vragen alleen om het even door te geven aan de verzekeraar. Mocht er iets gebeuren en de verzekering het niet dekken, dan hoef je je geen zorgen te maken hoor!
Goede service, snelle levering en zeer klantvriendelijk! Zal jullie zeker aanbevelen!
xxx
Terrible customer service. We wait 3 weeks to have the delivery ! The customer support on the website was terrible and the delivery guy was really mean !
De service is vlot, binnen een paar dagen na mijn aanvraag werd ik al gebeld om een afspraak in te plannen. In een tijdsbestek van een week had ik de wasmachine in mijn nieuwe huis werkend en wel. Zeer tevreden! Eén puntje van aandacht is dat ik het wel handig had gevonden direct een handleiding van de wasmachine tot mijn beschikking te hebben. Het is wellicht handig om in de welkomstmail de handleiding van het gekozen apparaat toe te voegen.
De levering looptijd was niet goed genoeg (En niet wat is op de website aangegeven). Ik word ook verteld dat ik de aansluitingen van de apparaat moest kopen voordat de wasmachine geleverd wordt. Dat wat een foute informatie als de machine werd eindelijk geleverd toch met aansluitingen. Dus hebben wij noodzakelijke aansluitingen gekocht.
De bezorgers van de wasmachine waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Alles werd keurig uitgelegd en verder werkt de wasmachine naar volle tevredenheid.
Het enige wat ik raar vond, dat op de website dingen worden gezegd en dan niet nagekomen worden.Bijvoorbeeld voor 12 uur 's middags besteld zelfde dag bericht over je levering gebeurde niet en dat het binnen twee werkdagen word geleverd was ook niet het geval. Voor de duidelijkheid, ik ben heel tevreden over het geheel , top kwailiteit produkt wat ze leveren en service voor de rest prima.
Ik heb nog geen echt oordeel. Dus ik geef "verplicht" een 7. Met verplicht "Nee" of "Ja" kan ik niet zoveel kanten op. Hijzelf staat rustig in een hoekje. Ik heb één keer met hem gewassen. En twee keer heb ik hem per ongeluk aangezet en snel weer uit. Hij loste dat zelf goed op. Dat telt het spionnetje nu zeker als twee extra volledige wasbeurten?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.