Geweldig concept

Vanaf dag één een perfect kopje koffie zonder omkijken. Voldoende keuze in de soorten koffie. De machine is er één met een zeer groot gebruiksgemak en een luxe uitstraling.

Prima coffee en wasdroger. Mis alleen een tarief voor 250 kopjes koffie

Erg tevreden

Goede levering, goede machine, heerlijke koffie en op tijd geleverd.

• Ervaring met: Koffie

Goede en zeer snelle service

Alles wordt goed geregeld. Klantencontact is er volop ..

• Ervaring met: Koffie

Goede Koffie Vriendelijke klantenservice goede kwaliteitprijs verhouding.

De koffie is lekker het apparaat is perfect mits je hem goed schoon houd de klantenservice is vriendelijk 1 keer zonder koffie gezeten maar word normaal altijd op geleverd de keer dat ik zonder koffie zat bonnetje van jumbo opgestuurd word gelijk verrekend zonder morren belde een keer op dat ik bijna door kalktabletten heen was pats gelijk een nieuwe doos met kalk en reinigingstabletten ben heel tevreden en blijf ook klant bij bundles jullie doen het Superrrrrrrrrrrr.

• Ervaring met: Koffie

Wij zijn heel erg tevreden over de service van Bundles

• Ervaring met: Koffie

Prima koffie en prima service

Altijd genoeg koffiebonen in huis. Prima apparaat ook. Verse koffie!

• Ervaring met: Koffie

Hele lekkere koffie met goede service

zoals hier boven staat hele lekkere koffie, ik drink nu meer dan ooit koffie hihi. Ik kan het iedereen aanraden.

• Ervaring met: Koffie

Super alleen rommelig rond reparatie

Wat ik al zei rommelig rond de reparatie maar dat kan gebeuren verder super service en heerlijke koffie verder wordt ik goed geholpen door de medewerkers van bundles henk hageman

perfecte communicatie en service

Bedankt voor de service

super koffiemachine en koffiebonen

bonen zijn op tijd. jammer dat de app niet helemaal goed werkt.. maar wij genieten van elke bak koffie..

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie en een prima service

Kleine opstartproblemen, verder oke

Bundles is prima, ook goed geholpen aan telefoon. Logistiek iets minder, maar inmiddels opgelost.

• Ervaring met: Drogen

Unclear delivery instructions. Paid but no machine!

The delivery company would not deliver to my father at home, who had my proof of identity. The website does not say that only the person who orders the machine can receive it. I was not prepared to pay extra for another delivery so ended up being invoiced for delivery and collection costs and no machine.

• Would you recommend us? No
  • N/A

Dear Lisa, We understand. The problem was not that your father wanted to take the order instead of you, but that he did not want to identify himself. A copy of your ID, without you being present, is not allowed. If your father had been able to show his ID, we could have delivered the order. We're sorry it turned out this way. Best regards, Team Bundles

Geweldige koffie en na mankementen aan de machine in 1 dag vervangen door een nieuwe top

/oen mijn machine na ongeveer een jaar deed hij niks meer we waren zeer verdrietig want de koffie is verslavend lekker na contact te hebben gehad stond er de volgende dag al een nieuwe voor de deur top service

• Ervaring met: Koffie

Dank je, Hans! Ja, die vervangend apparaat-service hebben we nog niet zo lang, maar is onontbeerlijk bij een service als de onze. Heel blij dat we dit nu ingericht hebben. Geniet ervan!

Ik hou van het concept

Mooie apparaten goed geregeld

• Ervaring met: Vaatwassen

Dit is de toekomst!

Overgestapt van Nespresso naar dit geweldige concept. Geen aluminium afvalberg meer. Echt een goed apparaat en heerlijke koffie. Top!

• Ervaring met: Koffie

Survice goed,duurt alleen lanf voordat ik de vaatwasmachine krijg.

Ervaring goed, alleen lang wachten op de afwasmachine.

• Kwaliteit apparaat N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Ervaring met: Vaatwassen

Goede ervaring en altijd koffie in huus

Hele goede service en mocht er iets mis gaan met levering kan je zelf bonen halen en dat word gecrediteerd echt hheel blij mee Mvg Michael

Goede snelle service

Betrouwbaar bedrijf met goede service. 1.5 jaar plezier gehad van de droger. Momenteel niet meer nodig. Heel blij met deze tijdelijke oplossing.

• Ervaring met: Drogen

Het leukste abonnement dat ik heb!

Bundles is een super klantgerichte organisatie. Ze doen niet alleen hun best om je als klant binnen te krijgen, maar vooral ook veel moeite om je als tevreden klant te behouden. In mijn dagelijkse parktijk als marketeer en specialist in de Customer journey, gebruik ik Bundles graag als positief voorbeeld.

Erg fijne koffieervaring!

We hebben sinds een paar maanden nu een bundles koffie abonnement. Hierbij krijg je een Siemens bonenautomaat. Met een slimme stekker en de webapp hebben ze in de gaten wanneer de koffiebonen voorraad bijna op is. Deze wordt dan weer besteld bij Moyee koffie. We zijn erg tevreden over sowieso de koffie zelf, als met de service. Zo ging bij ons helaas al redelijk snel het verwarmingselement kapot. De automaat is toen hier opgehaald en gerepareerd terug gebracht. De tijd dat we toen geen machine hadden is verrekend.

• Ervaring met: Koffie

Leuk koffie apparaat maar koffie wel erg duur

Het is een gemakkelijk te bedienen koffie apparaat. Wat wel opvalt is dat de lekbak vaak leeggemaakt moet worden. Daarnaast is abonnement toch wel duur in verhouding met aantal koppen koffie die je dan drinkt. Wij drinken gemiddeld maar 1 a2 koppen per dag. Goedkoopste abonnement ben je rond de 40euro per maand kwijt. Er staat bij abonnement, € 0,45 per kop. Als ik 50 koppen koffie heb in maand kom ik op € 25,00. Maar begrijp nog steeds niet dat het dan elke keer rond de 40 euro is. Wat betreft de smaak vd koffie dat is persoonlijk. Maar zelf vinden we Douwe Egberts nog steeds de beste. Dus die kopen we dan zelf af toe ook nog maar. Op jaarbasis dus duur. 12 x40 is 480. In 2 jaar heb je koffie apparaat dus eigenlijk al betaald. En het apparaat wordt dus nooit je eigendom.

Levert helaas niet

Na eind november een bestelling te hebben geplaatst voor een koffie apparaat, hebben we nu ruim 2 maanden later nog niets ontvangen. We worden totaal niet op de hoogte gehouden wanneer we de levering kunnen verwachten. Ben nu op het punt dat ik mijn geld heb teruggevraagd. Erg jammer!

• Kwaliteit apparaat N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Beste Simone, Inderdaad spijtig hoe dit is gegaan. Onze communicatie in jullie geval verdient niet de schoonheidsprijs, waarvoor mijn oprechte excuses. Wel is jullie bestelling op 23-1 doorgezet naar onze transporteur, omdat er toen weer apparaten beschikbaar kwamen voor uitleveren. Jouw partner gaf toen aan dat hij niet is gebeld, dus we hebben onze transporteur gevraagd of ze contact hadden opgenomen met jullie voor de plaatsingsafspraak. Ze bleken jouw nummer op 27 januari en 30 januari gebeld te hebben en een voicemail te hebben achtergelaten. Al met al hoe dan ook zeer spijtig hoe dit is verlopen. De borg is uiteraard teruggestort, maar we hadden jullie natuurlijk graag als nieuwe gebruiker verwelkomd. Met vriendelijke groet, Wouter Kreuwel

Zeer goede wasmachine & service

2 jaar lang klant geweest en erg blij. Goede service, juiste levering en bij vragen staan ze altijd klaar. Zeker aan te raden als je geen apparaat wilt kopen maar toch gebruik wilt maken van een goede wasmachine.

• Ervaring met: Wassen