Dear Lisa, We understand. The problem was not that your father wanted to take the order instead of you, but that he did not want to identify himself. A copy of your ID, without you being present, is not allowed. If your father had been able to show his ID, we could have delivered the order. We're sorry it turned out this way. Best regards, Team Bundles
Dank je, Hans! Ja, die vervangend apparaat-service hebben we nog niet zo lang, maar is onontbeerlijk bij een service als de onze. Heel blij dat we dit nu ingericht hebben. Geniet ervan!
Beste Simone, Inderdaad spijtig hoe dit is gegaan. Onze communicatie in jullie geval verdient niet de schoonheidsprijs, waarvoor mijn oprechte excuses. Wel is jullie bestelling op 23-1 doorgezet naar onze transporteur, omdat er toen weer apparaten beschikbaar kwamen voor uitleveren. Jouw partner gaf toen aan dat hij niet is gebeld, dus we hebben onze transporteur gevraagd of ze contact hadden opgenomen met jullie voor de plaatsingsafspraak. Ze bleken jouw nummer op 27 januari en 30 januari gebeld te hebben en een voicemail te hebben achtergelaten. Al met al hoe dan ook zeer spijtig hoe dit is verlopen. De borg is uiteraard teruggestort, maar we hadden jullie natuurlijk graag als nieuwe gebruiker verwelkomd. Met vriendelijke groet, Wouter Kreuwel
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd