Uitstekende service. Wij zijn super tevreden.

Toen 3 jaar geleden ons eigen apparaat stuk ging. Kwamen wij in contact met Bundles. Wij kregen toen de Siemens EQ-6 Plus 300. Met een Moyee Coffee abonnement. (Echt de lekkerste koffie en #fairtrade) Deze wilde, na al een vervanging van een onderdeel, nu na 3 jaar niet meer echt doen wat die behoort te doen. Bundles heeft als voorwaarde dat ze als een apparaat hapert of stuk is dat ze repareren of vervangen. Repareren lukte helaas niet meer. Dus vandaag een nieuw apparaat gekregen. Prima service, zeer tevreden en wij kunnen weer vooruit de komende jaren..

Top en makkelijk

Goede, fijne communicatie. Goeie koffie en goed apparaat. Ook qua prijs vind ik het prima te doen als student! Feit dat ze fairchain zijn vind ik helemaal geweldig

Top koffie top sevice

Op donderdag besteld , vrijdag binnen. Helaas bleek het apparaat kapot, geen ramp kan gebeuren. Vrijdag hierover gebeld en gelijk is er een nieuwe opgestuurd! Top service. Koffie is overigens ook lekker , ook niet onbelangrijk;)

• Ervaring met: Koffie

Service is prima en de koffie heerlijk!

Het is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat, de communicatie tussen bundles en ik verloopt zeer plezierig en ik krijg van mijn klanten velle complimenten over de koffie

Geweldige koffie

Zeer goede kwaliteit koffie en heerlijk van smaak.

Gewoon top!!

Heerlijke koffie en goede service!!

• Ervaring met: Koffie

Wat een goed concept is dit

Erg tevreden met dit concept. Altijd op tijd je koffie in huis (nu wel met vertraging i.v.m. drukte feestdagen, maar heb voldoende voorraad. Als je een vraag hebt krijg je snel een reactie. Geregeld onderhoud van machine doen & hebt nog lang plezier van je machine & lekkere koffie.

Heerlijke koffie!

Alhoewel we de laaste 2 maanden bijna € 100 kwijt zijn (wat ik niet echt snap...) vind ik de koffie voortreffelijk en wordt er meteen op mailtjes gereageerd.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffievarianten uit een fantastisch apparaat.

Een fantasrisch apparaat met heel veel mogelijkheden. Van heet water naar espresso en via gewone koffie naar vappuccino. En nog vele smaken daartussen. Goede service en snelle levering van de koffie. Enig minpuntje is dat de lekbak vaak geleegd moet worden.

Fantastische propositie - koffie

Heel fijne dienst. Love the concept! Koffie is heerlijk en altijd snel geholpen bij vragen. De halve ster is om het feit dat het wel heel lang duurt voordat alles automatisch wordt uitgelezen. Maar dat komt snel.

• Ervaring met: Koffie

De manier van factureren is "koffiedik"

• Ervaring met: Slapen

Super goed en vriendelijk

Echt goeie service meedenkend en een vriendelijk bedrijf ik gebruik de machine als zakelijk en vind dat ze snel werken met tips doen ze ook wat en zorgen ervoor dat je altijd voldoende voorraad hebt. Ben erg tevreden

• Ervaring met: Koffie

Super service en altijd voldoende koffie in huis

super service altijd op tijd koffie in huis

• Ervaring met: Koffie

Alleen maar goede ervaring.

Goed koffieapparaat. Prima service. Problemen worden snel aangepakt.

• Kwaliteit apparaat N.v.t.
  • Service N.v.t.

fantastisch

gebruik ruim een jaar de koffiemachine. makkelijk in onderhoud, geen flauwekul. omspoelen en klaar. melk voor cappuccino zou iets beter mogen, maar dan maar meteen opdrinken. de koffie is van uitstekende kwaliteit, goed van sterkte. prijs van gemaakt kopje koffie is niet te duur, maar ik drink heel veel koffie. dus met andere woorden, je krijgt waar voor je geld, mooie machine, gebruiksvriendelijk en heerlijke koffie. echt aan te raden dus

Kwaliteit en goede service

Ik gebruik dit abonnement nu een paar maanden, en ben zeer tevreden. Had dit jaren geleden al moeten ontdekken. Met mijn vorige bonenmachines (eerste een krups die 3x terug moest voor reparatie, daarna een philips die gewoon slechte koffie zette) was ik uiteindelijk veel duurder uit Ook de service is top. Niet meegeleverde onderdelen werden zonder problemen nagezonden. Er is wel wat fout gegaan, waardoor ik opeens met een overschot aan koffie zit, maar dat is opgelost door het abonnement twee maanden stop te zetten.

• Ervaring met: Koffie

Als je geld terug moet krijgen, zeggen ze niets.

Ik heb mijn koffiemachine afgekocht, en zou nog 50 euro borg terug krijgen, dus een eindfactuur. Je kunt e-mailen wat je wilt, niemand reageert. Dus let op voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

• Ervaring met: Koffie

Dag Joost, Goed je reactie hier te lezen. We waren inderdaad laat met onze reactie, maar serieus in verlegenheid gebracht door de grote extra voorraad aan koffie die je blijkbaar ontvangen hebt. Daar is nooit iets van gezegd, maar hij is (blijkbaar) wel gebruikt. Dus dit zullen we toch in rekening moeten brengen, want die schade is behoorlijk veel groter dan de 50€ borg die je terug ontvangt. Namens Team CoffeeBundles, Wouter Kreuwel

Gewoon dik in orde

Gewoon dik in orde

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie om de dag te beginnen

Wij van LOISIR.nl Reviews & Vergelijken maken nu meer dan zes maanden gebruik van de Bundles koffiemachine. Het apparaat is van hoge kwaliteit. De koffiebonen zijn altijd op tijd. En de koffie smaakt heerlijk. Het enige verbeterpunt is de prijs: natuurlijk kan dit altijd lager. Is het de prijs waard? Ja, iedere koffieliefhebber wordt hier gelukkiger van.

• Ervaring met: Koffie

Erg praktisch, goede service duidelijke voorwaarden!

Alles prima geregeld, het doorgeven van de gebruikte kopjes koffie, en de koffie bonen is ook zeer eenvoudig. Waarna de nieuwe levering met zakken koffiebonen binnen 3 dagen geleverd worden. Top ! Niets dan lof

• Ervaring met: Koffie

Top service mbt koffie apparaat

Wij genieten nog elke dag van de koffie en de mogelijkheden van het apparaat. Bonen komen ook telkens perfect op tijd. Complimenten daarvoor, wij zijn uitermate tevreden.

Na ruim 4 jaar nog steeds 5 sterren

Sinds begin 2017 heb ik een wasmachine-abonnement bij Bundles. Goede service en het is heel prettig om van een goed werkend apparaat op aan te kunnen. Ik heb de MIele W1 met veel mogelijkheden en ontzettend zuinig in alle opzichten.

• Ervaring met: Wassen

Espresso as a service - and I love it

Kwaliteit prijs en gemak voor een goede prijs. Fan van de show.

• Ervaring met: Koffie

Goede en snelle reactie bij probleem. Koffie voorziening gaat probleemloos

• Ervaring met: Koffie

Er wordt snel gereageerd op mail omtrent smaakwissel bijvoorbeeld. Koffie wordt tijdig bezorgd. Handig met brievenbuspost. Apparaat werkt uitstekend. Mijn dochter en haar partner hebben het abonnement nu ook genomen op mijn aanraden.