Friendly, helpful staff.

Everything from delivery to installation was organised quickly and efficiently. I am happy with the washer and dryer, and the service I have received so far.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

supergeweldignogbeterdandatikgedachthadenkunnenwensennaeenietswatmoeizamestart !!!!!!!!!!!

Ik vind het geweldig...kan het iedereen aanbevelen, en snap niet waarom een concept zoals dit nu pas (in de afgelopen 1-2 jaar) beschikbaar is gekomen. Daarnaast zijn de personen werkzaam bij Bundles die ik ondertussen een keer gesproken heb.. stuk voor stuk even "vriendelijk en behulpzaam".....alleen WOUTER heb ik nog niet aan de telefoon gehad, en dat terwijl hij aangeeft graag advies te geven, en je daarvoor alleen maar hoeft te bellen (hahahaha)......Zonder gekheid, ik vind het een super initiatief, ga het al mijn kennissen, vrienden, familie en medesupermarktvisitors die bij me in de rij staan bij AH met te veel zakken koffiebonen in hun karretje -> die ga ik het aanraden!! En vooral die laatste groep ga ik vragen waar ze mee bezig zijn (nee ik ben geen jehova-wereldverbeteraar-opdringerige AH klant-flirten)....want dat kan natuurlijk toch noch iets beter, weet je wel, de puntjes op de i zetten :)) In een paar tellen zal ik snel uitleggen wat de substainable development goals zijn (want niet iedereen bij mij in de amsterdamse jordaan zal daar van gehoord hebben) dus kort en krachtig: armoede verminderen-verantwoordelijker omgaan betreffende consumptie en productie, en de moeilijkste van de drie maar even vertaald naar makkelijker te begrijpen: en jazeker, ook wij de klanten van AH, uit de Amsterdamse Jordaan dragen hierdoor bij aan ontwikkelingen op het gebied van economie, cultuur, technologie, instituties en natuur en milieu, mooi toch?!?! Jullie krijgen een dikke vette 10! Ga zo door! Groetjes uit de altijd gezellige Amsterdamse Jordaan.

• Ervaring met: Koffie

Sorry voor de heel late reactie, maar alsnog veel dank voor jouw feedback, Mark-Niels - erg leuk!!

Gewelidig

Jullie helpen als we vragen hebben en het contact is heel goed ga door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enorm slechte ervaring gehad. Koffie te laat geleverd, slechte kwaliteit van het apparaat, en als klapper op de vuurpijl beschuldigd door de klantenservice van liegen zodat hij zijn onterechte facturen kon verdedigen. Nog nooit zulke slechte service meegemaakt.

• Ervaring met: Koffie

Tja, echt geen zin om hier inhoudelijk op te reageren. Het onaangename gevoel was absoluut wederzijds. Soms ben je gewoon blij met het vertrek van een klant.

Top service

Ik had een paar vragen en een klein probleempje die zijn (is) top opgelost. Werd snel op mijn e-mail gereageerd en via telefoon super leuk gesprek gehad met een paar goede tips. Emily en Inge zijn toppers.

Dank, Marion, dat laatste kan ik beamen!

Slechte service

Al 3 dagen een kapotte machine en wachte op een telefoontje van 1of andere bedrijf die hem dan moet gaan repareren Wat dan misschien ook weer 2/3 dagen gaat duren ik zeg kut geregeld

Volgens mij is Fred al lang weer blij.....

Everything's perfect, thx.

• Ervaring met: Koffie

Zeer tevreden met concept en snelle service. Inmiddels is ook de Bundles vaatwasser onderweg!

• Ervaring met: Wassen

geweldig koffie apparaat ben nu ook aan het wachten voor wasmachine en droger de service is geweldig vrolijke lieve mensen staan altijd voor je klaar lukt het niet dan gaan ze het helemaal uitzoeken en bellen ze je gelijk terug heel mooi zuiver bedrijf heb me dochter na jullie toegestuurd en die gaat de vaatwasser nemen geweldig team zijn jullie jullie zijn meer dan 10 waard

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie . Geniet ervan. Alleen gebruik van veel water in verband lekbak. Na 4 a 5 kopjes schoonmaken

• Ervaring met: Koffie

Hi Jan, bedankt voor je reactie!

In het begin moesten we wat wennen aan elkaar :-). Maar nu we wat meer ervaren zijn kan ik niets anders zeggen dan dat het een (h)eerlijk kopje koffie is. Dag in dag uit. Af en toe de machine ontkalken/reinigen wat een fluitje van een cent is. Voor de rest geen omkijken naar.

• Ervaring met: Koffie

Fijn dat je dag in dag uit blij bent met je keuze Giel!

Heerlijke koffie, met betekenis!

• Ervaring met: Koffie

Fijn om te horen, bedankt!

Helemaal top

• Ervaring met: Koffie

Mooi dat je tevreden bent Sandra, geniet van je koffie!

Altijd goed kontakt. Eventuele problemen worden direkt aangepakt. Stuk voor stuk Sympathieke mensen.

• Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Bedankt Cothen!

Lekkere koffie en een super mooi koffiemachine. Het duurde even voordat alles op gang kwam qua slimme stekker en bezorging van de koffie e.d. Je merkt wel dat “koffie” vrij nieuw is in het assortiment, het hele proces loopt niet altijd even vlekkeloos. De medewerkers doen er alles aan om de klant tot dienst te zijn. Top!! Mss een tip, koffie pakketten kleiner maken zodat het pakket door de brievenbus kan.

• Ervaring met: Koffie

Hmmmm, de brievenbusdoos van Moyee zou precies moeten passen, Martijn, benieuwd waarom dat bij jullie niet het geval is. Ik probeer je later nog weer te bereiken hierover. Dank en groet! Wouter K.

• Ervaring met: Koffie

De koffie is echt uitstekend van kwaliteit, het apparaat gebruiksvriendelijk en i.v.m. de bekende kunststof/metalen cups, ook duurzaam. Dagelijks genieten voor een koffie liefhebber dus. Prijs is eigenlijk zeer redelijk, zeker als je de afschrijving en mogelijke reparaties van zo'n apparaat eerlijk meeweegt...

• Ervaring met: Koffie

Bedankt voor deze mooie review Werner!

geweldig heerlijke koffie ik geniet elke dag.

• Ervaring met: Koffie

Mooi zo Ria! Dat vinden we top om te horen.

• Ervaring met: Koffie

Ga zo door een super concept..

• Ervaring met: Koffie

Doen we zeker Anneke, bedankt!

Ben zeer tevreden. Koffie is lekker, veel variatie en altijd op tijd nieuwe koffie binnen. Top

• Ervaring met: Koffie

Bedankt voor het compliment Ilona!

The missing link! Gebruiksgemak ELKE DAG, heerlijke koffie want heerlijke bonen, FairChain en dat alles op basis van een circulair business plan! Een heel tevreden klant! Van harte aanbevolen!

• Ervaring met: Koffie

Hi Eddy! Bedankt voor je aanbeveling en positiviteit, daar doen we het voor!

Sinds 1,5 jaar wasser + droger. Prima kwaliteit apparaten en uitstekende wasresultaten. Verbruik van water en energie gedaald t.o.v. onze vorige machine. Sinds een 1/2 jaar ook een koffieabonnement. Prima apparaat en heerlijke koffie. Nog nooit problemen gehad. Prima service. Altijd snel, vriendelijk en adequaat antwoord op vragen.

• Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Hi Adry, mooi om te horen dat je met deze je drie abonnementen zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bedankt voor je reactie.

Heerlijke koffie, prettige machine, goede service, alleen jammer dat je zo vaak moet calken en cleanen

• Ervaring met: Koffie

Hi Cissy, Wat fijn dat je zo tevreden bent! Staat je waterhardheid wel goed ingesteld? Belangrijk om dit even goed te checken. Kom je er niet uit, bel ons dan eventjes. Bedankt voor de moeite!