Altijd goed kontakt. Eventuele problemen worden direkt aangepakt. Stuk voor stuk Sympathieke mensen.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Bedankt Cothen!

Lekkere koffie en een super mooi koffiemachine. Het duurde even voordat alles op gang kwam qua slimme stekker en bezorging van de koffie e.d. Je merkt wel dat “koffie” vrij nieuw is in het assortiment, het hele proces loopt niet altijd even vlekkeloos. De medewerkers doen er alles aan om de klant tot dienst te zijn. Top!! Mss een tip, koffie pakketten kleiner maken zodat het pakket door de brievenbus kan.
  • Ervaring met: Koffie

Hmmmm, de brievenbusdoos van Moyee zou precies moeten passen, Martijn, benieuwd waarom dat bij jullie niet het geval is. Ik probeer je later nog weer te bereiken hierover. Dank en groet! Wouter K.

• Ervaring met: Koffie

De koffie is echt uitstekend van kwaliteit, het apparaat gebruiksvriendelijk en i.v.m. de bekende kunststof/metalen cups, ook duurzaam. Dagelijks genieten voor een koffie liefhebber dus. Prijs is eigenlijk zeer redelijk, zeker als je de afschrijving en mogelijke reparaties van zo'n apparaat eerlijk meeweegt...
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor deze mooie review Werner!

geweldig heerlijke koffie ik geniet elke dag.
  • Ervaring met: Koffie

Mooi zo Ria! Dat vinden we top om te horen.

• Ervaring met: Koffie

Ga zo door een super concept..
  • Ervaring met: Koffie

Doen we zeker Anneke, bedankt!

Ben zeer tevreden. Koffie is lekker, veel variatie en altijd op tijd nieuwe koffie binnen. Top
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor het compliment Ilona!

The missing link! Gebruiksgemak ELKE DAG, heerlijke koffie want heerlijke bonen, FairChain en dat alles op basis van een circulair business plan! Een heel tevreden klant! Van harte aanbevolen!
  • Ervaring met: Koffie

Hi Eddy! Bedankt voor je aanbeveling en positiviteit, daar doen we het voor!

Sinds 1,5 jaar wasser + droger. Prima kwaliteit apparaten en uitstekende wasresultaten. Verbruik van water en energie gedaald t.o.v. onze vorige machine. Sinds een 1/2 jaar ook een koffieabonnement. Prima apparaat en heerlijke koffie. Nog nooit problemen gehad. Prima service. Altijd snel, vriendelijk en adequaat antwoord op vragen.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Hi Adry, mooi om te horen dat je met deze je drie abonnementen zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bedankt voor je reactie.

Heerlijke koffie, prettige machine, goede service, alleen jammer dat je zo vaak moet calken en cleanen
  • Ervaring met: Koffie

Hi Cissy, Wat fijn dat je zo tevreden bent! Staat je waterhardheid wel goed ingesteld? Belangrijk om dit even goed te checken. Kom je er niet uit, bel ons dan eventjes. Bedankt voor de moeite!

• Ervaring met: Koffie

Fijne koffie, fijn apparaat. En...gemak dient de mens. Heerlijk dat je zelf nergens achteraan hoeft maar alles naar je toegestuurd wordt.
  • Ervaring met: Koffie

Hi Guusje, gemak vinden we inderdaad erg belangrijk, fijn dat dit ook zo overkomt. Bedankt voor het mooie cijfer dat je ons geeft!

Het idee van Bundles is natuurlijk gemak, en dat het dan toevallig duurzaam is is natuurlijk fijn. Maar het gemak van lekkere koffie is wel wat waard
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor je reactie Raymond, die win-win-win situatie is inderdaad waar we het voor doen!

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Wij hebben het apparaat sinds eind januari en zijn hier thuis grote koffie drinkers, het is goeie kwaliteit koffie en ze leveren een hele goeie service niks te klagen ik zeg ga zo door
  • Ervaring met: Koffie

Bedankt voor je reactie Riekie! We gaan zeker zo door en nu met nóg meer plezier na het mooie cijfer dat je ons geeft.

Heerlijke koffie, erg fijn en gemakkelijk apparaat, zonder meer prima en aan te raden service. We drinken inmiddels meer dan we ooit deden, aangezien mijn vrouw nu over is gegaan op cappuccino's - dus ik denk dat we moeten switchen naar "De Liefhebber"....

super bedrijf geweldig
  • Ervaring met: Drogen|Koffie

Bedankt Ibrahim!

Sinds kort bij Bundles ook een vaatwasser gehuurd. De aparaten zijn nagenoeg geluidloos. Fijn! Service is prima en ik ben gewoon erg tevreden.
  • Ervaring met: Wassen|Vaatwassen

Hi Judith, bedankt dat je een reactie hebt geplaatst en fijn dat de service bevalt! Heb je nog vragen dan horen we het uiteraard graag.

Na even wachten op de koffiemachine zijn wij zeer tevreden over contact met al onze vragen. We werden goed geholpen en op de hoogte gehouden. Ga zo door echt super nu gaan wij lekker genieten van heerlijke koffie.
  • Ervaring met: Koffie

Hi Patricia, bedankt voor je fijne reactie :-) Geniet van de koffie!

Ik ben enorm tevreden met Bundles. Wasmachine werkt naar behoren en ik hou van de merk Miele. Uiteindelijk hebben we ook een droger via bundles aangeschaft. Service is top en duurzaamheid is goed.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen

Hi Mary, goed om te horen en bedankt voor het compliment!

Ben erg tevreden met de wasmachine en alles is wasgoed komt er schoon uit dat was wel eens anders met mijn oude wasmachine. De wasmachine er stil ook daar moest ik wel even aan wennen. Dus ben super tevreden met Bundels.
  • Ervaring met: Wassen

tot nu toe alleen maar positief! erg lekkere koffie, met veel keuze in smaak. Apparaat werkt tot nu toe zonder enig probleem.
  • Ervaring met: Koffie

Super machines, kreeg twee nieuwe. Bij de eerste wasbeurt ben ik een paar keer wezen kijken omdat ik dacht dat de machine het niet deed. Ik ben mijn oude siemens apparaten gewend en die maakten veel lawaai zodat ik wist dat de boel draaide. Verder geen klachten alles komt er super schoon, en droog, uit.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen