Kwaliteit en goede service

Ik gebruik dit abonnement nu een paar maanden, en ben zeer tevreden. Had dit jaren geleden al moeten ontdekken. Met mijn vorige bonenmachines (eerste een krups die 3x terug moest voor reparatie, daarna een philips die gewoon slechte koffie zette) was ik uiteindelijk veel duurder uit Ook de service is top. Niet meegeleverde onderdelen werden zonder problemen nagezonden. Er is wel wat fout gegaan, waardoor ik opeens met een overschot aan koffie zit, maar dat is opgelost door het abonnement twee maanden stop te zetten.

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Als je geld terug moet krijgen, zeggen ze niets.

Ik heb mijn koffiemachine afgekocht, en zou nog 50 euro borg terug krijgen, dus een eindfactuur. Je kunt e-mailen wat je wilt, niemand reageert. Dus let op voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

• Ervaring met: Koffie

Dag Joost, Goed je reactie hier te lezen. We waren inderdaad laat met onze reactie, maar serieus in verlegenheid gebracht door de grote extra voorraad aan koffie die je blijkbaar ontvangen hebt. Daar is nooit iets van gezegd, maar hij is (blijkbaar) wel gebruikt. Dus dit zullen we toch in rekening moeten brengen, want die schade is behoorlijk veel groter dan de 50€ borg die je terug ontvangt. Namens Team CoffeeBundles, Wouter Kreuwel

Gewoon dik in orde

Gewoon dik in orde

• Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie om de dag te beginnen

Wij van LOISIR.nl Reviews & Vergelijken maken nu meer dan zes maanden gebruik van de Bundles koffiemachine. Het apparaat is van hoge kwaliteit. De koffiebonen zijn altijd op tijd. En de koffie smaakt heerlijk. Het enige verbeterpunt is de prijs: natuurlijk kan dit altijd lager. Is het de prijs waard? Ja, iedere koffieliefhebber wordt hier gelukkiger van.

• Ervaring met: Koffie

Erg praktisch, goede service duidelijke voorwaarden!

Alles prima geregeld, het doorgeven van de gebruikte kopjes koffie, en de koffie bonen is ook zeer eenvoudig. Waarna de nieuwe levering met zakken koffiebonen binnen 3 dagen geleverd worden. Top ! Niets dan lof

• Ervaring met: Koffie

Top service mbt koffie apparaat

Wij genieten nog elke dag van de koffie en de mogelijkheden van het apparaat. Bonen komen ook telkens perfect op tijd. Complimenten daarvoor, wij zijn uitermate tevreden.

Na ruim 4 jaar nog steeds 5 sterren

Sinds begin 2017 heb ik een wasmachine-abonnement bij Bundles. Goede service en het is heel prettig om van een goed werkend apparaat op aan te kunnen. Ik heb de MIele W1 met veel mogelijkheden en ontzettend zuinig in alle opzichten.

• Ervaring met: Wassen

Espresso as a service - and I love it

Kwaliteit prijs en gemak voor een goede prijs. Fan van de show.

• Ervaring met: Koffie

Goede en snelle reactie bij probleem. Koffie voorziening gaat probleemloos

• Ervaring met: Koffie

Er wordt snel gereageerd op mail omtrent smaakwissel bijvoorbeeld. Koffie wordt tijdig bezorgd. Handig met brievenbuspost. Apparaat werkt uitstekend. Mijn dochter en haar partner hebben het abonnement nu ook genomen op mijn aanraden.

Goeie service, lekkere koffie

Snelle reactie's . lekkere koffie super snel geleverd.

• Ervaring met: Koffie

Prima koffie voor een eerlijk prijs, mooi apparaat.

Alles positief, alleen jammer dat je na een jaar nog steeds je tellerstand/voorraad moet doorgeven.

• Ervaring met: Koffie

Prima, snelle reactie op vragen.

• Ervaring met: Koffie

Heerlijk koffie, en reuze gemakkelijk

De koffie is niet goedkoop, maar wel goed en dat is ook wat waard.

Handig

Nooit meer zonder goede koffie en een fijn apparaat!

Fantastische koffie en koffiemachine

Nog steeds elke dag een feestje met de heerlijke koffiebonen van Moyee en de fantastische koffiemachine van Siemens. Een match made in Heaven! Bundels heeft zijn zaakjes goed op orde Wij waren eerst op zoek naar een goede koffiemachine maar een goede kost ook veel centjes. Tijdens het Googlen kwam de website van Bundles tevoorschijn. Na alles doorgelezen te hebben waren wij om en durfde de stap te zetten om dit aan te gaan. Alle voorzichtigheid bleek voor niets. Tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad en wij kunnen het iedereen aanraden. Ga zo door en wij blijven tot in de lengte van dagen klant bij jullie mooie en duurzame onderneming! Een 10+ voor Bundles.

• Ervaring met: Koffie

Top service, heerlijke koffie en echt oog voor wie de klant is.

Heerlijke koffie, goed werkende aparaat en een geweldige service. Geen verborgen kosten of niet verwachte rekeningen. Heerlijke handel met oog voor duurzaamheid en de klant staat centraal

Goede koffie, goede service, adequate levering

Goede koffie, goede service, adequate levering

• Ervaring met: Koffie

Top koffie en super service

Ik ben fan! Bij vragen word je goed geholpen! En de koffie is lekker

• Ervaring met: Koffie

Goede service, heerlijke koffie!

Al geruime tijd maken we gebruik van het Bundles koffie abonnement, nog geen moment spijt. Mooie machine, lekkere koffie en prima service. Altijd op tijd koffiebonen geleverd en op vragen wordt altijd zeer snel gereageerd. Aanrader!

Top product

Ik gebruik deze formule al een tijdje. Prima service en heerlijke koffie.

• Ervaring met: Koffie

Prima service, lekker koffie!

Prima service, lekkere koffie!

Perfecte service

Erg blij met bundles, vooral het gemak van genoeg Koffie in huis hebben is iets waar wij niet meer zonder zouden kunnen. Daarnaast een erg vriendelijke en snel oplossende klantenservice

• Ervaring met: Koffie

Koffiemachine en koffie van goede kwaliteit

Koffiemachine en koffie van goede kwaliteit.

heel goed

wordt goed reageert op vragen jammer vind ik wel dat in corona tijd toch aantal kopjes gehaald moeten worden. maar er mag geen bezoek komen

• Ervaring met: Wassen