Dit is de toekomst!

Overgestapt van Nespresso naar dit geweldige concept. Geen aluminium afvalberg meer. Echt een goed apparaat en heerlijke koffie. Top!

• Ervaring met: Koffie

Survice goed,duurt alleen lanf voordat ik de vaatwasmachine krijg.

Ervaring goed, alleen lang wachten op de afwasmachine.

• Kwaliteit apparaat N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Ervaring met: Vaatwassen

Goede ervaring en altijd koffie in huus

Hele goede service en mocht er iets mis gaan met levering kan je zelf bonen halen en dat word gecrediteerd echt hheel blij mee Mvg Michael

Goede snelle service

Betrouwbaar bedrijf met goede service. 1.5 jaar plezier gehad van de droger. Momenteel niet meer nodig. Heel blij met deze tijdelijke oplossing.

• Ervaring met: Drogen

Het leukste abonnement dat ik heb!

Bundles is een super klantgerichte organisatie. Ze doen niet alleen hun best om je als klant binnen te krijgen, maar vooral ook veel moeite om je als tevreden klant te behouden. In mijn dagelijkse parktijk als marketeer en specialist in de Customer journey, gebruik ik Bundles graag als positief voorbeeld.

Erg fijne koffieervaring!

We hebben sinds een paar maanden nu een bundles koffie abonnement. Hierbij krijg je een Siemens bonenautomaat. Met een slimme stekker en de webapp hebben ze in de gaten wanneer de koffiebonen voorraad bijna op is. Deze wordt dan weer besteld bij Moyee koffie. We zijn erg tevreden over sowieso de koffie zelf, als met de service. Zo ging bij ons helaas al redelijk snel het verwarmingselement kapot. De automaat is toen hier opgehaald en gerepareerd terug gebracht. De tijd dat we toen geen machine hadden is verrekend.

• Ervaring met: Koffie

Leuk koffie apparaat maar koffie wel erg duur

Het is een gemakkelijk te bedienen koffie apparaat. Wat wel opvalt is dat de lekbak vaak leeggemaakt moet worden. Daarnaast is abonnement toch wel duur in verhouding met aantal koppen koffie die je dan drinkt. Wij drinken gemiddeld maar 1 a2 koppen per dag. Goedkoopste abonnement ben je rond de 40euro per maand kwijt. Er staat bij abonnement, € 0,45 per kop. Als ik 50 koppen koffie heb in maand kom ik op € 25,00. Maar begrijp nog steeds niet dat het dan elke keer rond de 40 euro is. Wat betreft de smaak vd koffie dat is persoonlijk. Maar zelf vinden we Douwe Egberts nog steeds de beste. Dus die kopen we dan zelf af toe ook nog maar. Op jaarbasis dus duur. 12 x40 is 480. In 2 jaar heb je koffie apparaat dus eigenlijk al betaald. En het apparaat wordt dus nooit je eigendom.

Levert helaas niet

Na eind november een bestelling te hebben geplaatst voor een koffie apparaat, hebben we nu ruim 2 maanden later nog niets ontvangen. We worden totaal niet op de hoogte gehouden wanneer we de levering kunnen verwachten. Ben nu op het punt dat ik mijn geld heb teruggevraagd. Erg jammer!

• Kwaliteit apparaat N.v.t.
  • Ervaring met: Koffie

Beste Simone, Inderdaad spijtig hoe dit is gegaan. Onze communicatie in jullie geval verdient niet de schoonheidsprijs, waarvoor mijn oprechte excuses. Wel is jullie bestelling op 23-1 doorgezet naar onze transporteur, omdat er toen weer apparaten beschikbaar kwamen voor uitleveren. Jouw partner gaf toen aan dat hij niet is gebeld, dus we hebben onze transporteur gevraagd of ze contact hadden opgenomen met jullie voor de plaatsingsafspraak. Ze bleken jouw nummer op 27 januari en 30 januari gebeld te hebben en een voicemail te hebben achtergelaten. Al met al hoe dan ook zeer spijtig hoe dit is verlopen. De borg is uiteraard teruggestort, maar we hadden jullie natuurlijk graag als nieuwe gebruiker verwelkomd. Met vriendelijke groet, Wouter Kreuwel

Zeer goede wasmachine & service

2 jaar lang klant geweest en erg blij. Goede service, juiste levering en bij vragen staan ze altijd klaar. Zeker aan te raden als je geen apparaat wilt kopen maar toch gebruik wilt maken van een goede wasmachine.

• Ervaring met: Wassen

Charmant concept, goeie kwaliteit en service

Goeie ervaring met alle producten: koffie, afwassen, wassen en drogen. Kwalitatief goeie producten, erg tevreden mee.

• Ervaring met: Koffie

Ik gebruik de koffie in mijn schoonheidssalon en al mijn klanten vinden het heerlijke koffie

Superrrrr

Koffie is heerlijk al met al een super deal

• Ervaring met: Koffie

Gewedig, fantastisch lekker en super service.

Alleen bij instaleren veel meer uitleg verwacht. Uiteindelijk ging dat ook fout met het apparaat. Maat het is helemaal super opgelost. Erg klantvriendelijk personeel. En de koffie fantastisch ik drink niet anders meer. Mijn complimenten

• Ervaring met: Koffie

Goed apparaat, goede service, heerlijke koffie

Apparaat werd snel geleverd. De koffie is heerlijk. Krijg op tijd koffie toegezonden. Goed bereikbaar. Vriendelijk bedrijf. Uitstekende aervice. Zou graag een app zien ipv web omgeving.

• Ervaring met: Koffie

Beste koffie, top machine en goeie service!

• Ervaring met: Koffie

Hele goede koffie, makkelijk geregeld en vriendelijke/goede service

Half jaar geleden begonnen. Koffie is erg goed. Aanvullingen van de koffie komen automatisch en tijdig binnen. Was online heel snel geregeld om te beginnen. Eindelijk goede koffie die duurzaam is.

Duur

Achteraf toch duur in gebruik, ook na ‘n aantal keer opbellen komt er toch teveel koffie. Dus dit gehele abonnement maar geannuleerd.

• Ervaring met: Koffie

Fijne telefonistes goede service aan te raden

Goede ervaring fijne mensen

• Ervaring met: Vaatwassen

Fan van Bundles!

Allereerst, wat een onzinnige reactie hieronder van Leroy! Kan niet over dit bedrijf gaan of is een concurrent die Bundles omlaag probeert te halen. Ik heb al enkele jaren wasmachine en droger via Bundles (Miele W1 en T1). Nu ook een tijdje de Moyee koffie op de zaak en dat hadden we veel eerder moeten doen. Van Nespresso Professional naar Cafebar naar Coffee@Work naar opnieuw Nespresso Professional en nu naar Bundles. Voorgaande aanbieders waren allemaal vaste contracten waar je jezelf uit moest kopen en zeer slechte service en geen bijzondere koffie. Ja okee Nespresso was wel lekker maar drama levering van de Pro capsules wat soms een week duurde. Nu met Bundles dagelijks goede reacties van onze klanten, automatisch bonen geleverd en nog eens de goedkoopste oplossing ook! Onderhoud van de Siemens ook stuk makkelijker dan de Schaerer die we voorheen hadden. En ook de onderhouds middelen krijg je er netjes bij geleverd. Afgelopen week is onze droger kapot gegaan. We hebben dit maandag bij Bundles gemeld en vandaag is Miele gekomen om het defect te herstellen. Droger is nu net ouder dan 2 jaar dus bij koop was het direct een kostenpost, nu krijgt Bundles de rekening. Ideaal! Bundles: wel de gemakken, niet de risico's. PS ik geef kwaliteit apparaat 4 sterren omdat het apparaat iets minder geschikt is voor hogere afname volumes. Waterreservoir en lekbak van de Siemens koffiemachine hadden iets groter gemogen maar zijn wel prima voor (groot) huishoudelijk gebruik. Bedrijfsmatig iets minder geschikt maar valt mee voor zo'n compacte machine.

• Ervaring met: Koffie

Dank hiervoor, Ben, leuk! W.b. review Leroy: er was bij hem inderdaad iets niet helemaal goed gegaan met ophalen van het apparaat (via PostNL). Gedeeltelijk fout van CoffeeBundles en gedeeltelijk miscommunicatie. In the heat of the moment heeft hij toen 's avonds die review geplaatst. We hebben inmiddels de vrede getekend en zijn review mogen weghalen, want hij was wel heel erg boosaardig en venijnig. Maar goed, leert ons wel weer om scherp te zijn en te blijven, zeker w.b. onze service. Het kan altijd foutlozer. Gegroet en goed weekend! Wouter

Toppie!

Vriendelijke klantenservice en snelle service!

Dank je, Dennis!

Lekkere koffie en gebruiksvriendelijk apparaat.

Elke ochtend is het opnieuw genieten met een Bundles koje koffie.

• Ervaring met: Koffie

Dank, Dianna - blij met jullie als trouwe gebruikers!

Lekkere koffie, zonder zorgen

Altijd genoeg voorraad verse koffie in de brievenbus, makkelijk te bedienen apparaat en gemakkelijk schoon te houden

Lekkere koffie

Goede koffie ,gemakkelijk in gebruik.alleen jammer dat de eerste factuur aan de hoge kant is .en er geen regeling kan worden getroffen voor de eerste factuur .

• Ervaring met: Koffie

Fijn apparaat, lekkere koffie en goede service...

Gewoon goed!

Lekkere koffie, mooi apparaat, goede klantenservice.