supergeweldignogbeterdandatikgedachthadenkunnenwensennaeenietswatmoeizamestart !!!!!!!!!!!

Ik vind het geweldig...kan het iedereen aanbevelen, en snap niet waarom een concept zoals dit nu pas (in de afgelopen 1-2 jaar) beschikbaar is gekomen. Daarnaast zijn de personen werkzaam bij Bundles die ik ondertussen een keer gesproken heb.. stuk voor stuk even "vriendelijk en behulpzaam".....alleen WOUTER heb ik nog niet aan de telefoon gehad, en dat terwijl hij aangeeft graag advies te geven, en je daarvoor alleen maar hoeft te bellen (hahahaha)......Zonder gekheid, ik vind het een super initiatief, ga het al mijn kennissen, vrienden, familie en medesupermarktvisitors die bij me in de rij staan bij AH met te veel zakken koffiebonen in hun karretje -> die ga ik het aanraden!! En vooral die laatste groep ga ik vragen waar ze mee bezig zijn (nee ik ben geen jehova-wereldverbeteraar-opdringerige AH klant-flirten)....want dat kan natuurlijk toch noch iets beter, weet je wel, de puntjes op de i zetten :)) In een paar tellen zal ik snel uitleggen wat de substainable development goals zijn (want niet iedereen bij mij in de amsterdamse jordaan zal daar van gehoord hebben) dus kort en krachtig: armoede verminderen-verantwoordelijker omgaan betreffende consumptie en productie, en de moeilijkste van de drie maar even vertaald naar makkelijker te begrijpen: en jazeker, ook wij de klanten van AH, uit de Amsterdamse Jordaan dragen hierdoor bij aan ontwikkelingen op het gebied van economie, cultuur, technologie, instituties en natuur en milieu, mooi toch?!?! Jullie krijgen een dikke vette 10! Ga zo door! Groetjes uit de altijd gezellige Amsterdamse Jordaan.

Gewelidig

Jullie helpen als we vragen hebben en het contact is heel goed ga door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enorm slechte ervaring gehad. Koffie te laat geleverd, slechte kwaliteit van het apparaat, en als klapper op de vuurpijl beschuldigd door de klantenservice van liegen zodat hij zijn onterechte facturen kon verdedigen. Nog nooit zulke slechte service meegemaakt.

Top service

Ik had een paar vragen en een klein probleempje die zijn (is) top opgelost. Werd snel op mijn e-mail gereageerd en via telefoon super leuk gesprek gehad met een paar goede tips. Emily en Inge zijn toppers.

Slechte service

Al 3 dagen een kapotte machine en wachte op een telefoontje van 1of andere bedrijf die hem dan moet gaan repareren Wat dan misschien ook weer 2/3 dagen gaat duren ik zeg kut geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Everything's perfect, thx.
  • Ervaring met: Koffie

Zeer tevreden met concept en snelle service. Inmiddels is ook de Bundles vaatwasser onderweg!
  • Ervaring met: Wassen

geweldig koffie apparaat ben nu ook aan het wachten voor wasmachine en droger de service is geweldig vrolijke lieve mensen staan altijd voor je klaar lukt het niet dan gaan ze het helemaal uitzoeken en bellen ze je gelijk terug heel mooi zuiver bedrijf heb me dochter na jullie toegestuurd en die gaat de vaatwasser nemen geweldig team zijn jullie jullie zijn meer dan 10 waard
  • Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie . Geniet ervan. Alleen gebruik van veel water in verband lekbak. Na 4 a 5 kopjes schoonmaken
  • Ervaring met: Koffie

In het begin moesten we wat wennen aan elkaar :-). Maar nu we wat meer ervaren zijn kan ik niets anders zeggen dan dat het een (h)eerlijk kopje koffie is. Dag in dag uit. Af en toe de machine ontkalken/reinigen wat een fluitje van een cent is. Voor de rest geen omkijken naar.
  • Ervaring met: Koffie

Heerlijke koffie, met betekenis!

Helemaal top
  • Ervaring met: Koffie

Altijd goed kontakt. Eventuele problemen worden direkt aangepakt. Stuk voor stuk Sympathieke mensen.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Lekkere koffie en een super mooi koffiemachine. Het duurde even voordat alles op gang kwam qua slimme stekker en bezorging van de koffie e.d. Je merkt wel dat “koffie” vrij nieuw is in het assortiment, het hele proces loopt niet altijd even vlekkeloos. De medewerkers doen er alles aan om de klant tot dienst te zijn. Top!! Mss een tip, koffie pakketten kleiner maken zodat het pakket door de brievenbus kan.

• Ervaring met: Koffie

De koffie is echt uitstekend van kwaliteit, het apparaat gebruiksvriendelijk en i.v.m. de bekende kunststof/metalen cups, ook duurzaam. Dagelijks genieten voor een koffie liefhebber dus. Prijs is eigenlijk zeer redelijk, zeker als je de afschrijving en mogelijke reparaties van zo'n apparaat eerlijk meeweegt...
  • Ervaring met: Koffie

geweldig heerlijke koffie ik geniet elke dag.

• Ervaring met: Koffie

Ga zo door een super concept..
  • Ervaring met: Koffie

Ben zeer tevreden. Koffie is lekker, veel variatie en altijd op tijd nieuwe koffie binnen. Top
  • Ervaring met: Koffie

The missing link! Gebruiksgemak ELKE DAG, heerlijke koffie want heerlijke bonen, FairChain en dat alles op basis van een circulair business plan! Een heel tevreden klant! Van harte aanbevolen!
  • Ervaring met: Koffie

Sinds 1,5 jaar wasser + droger. Prima kwaliteit apparaten en uitstekende wasresultaten. Verbruik van water en energie gedaald t.o.v. onze vorige machine. Sinds een 1/2 jaar ook een koffieabonnement. Prima apparaat en heerlijke koffie. Nog nooit problemen gehad. Prima service. Altijd snel, vriendelijk en adequaat antwoord op vragen.
  • Ervaring met: Wassen|Drogen|Koffie

Heerlijke koffie, prettige machine, goede service, alleen jammer dat je zo vaak moet calken en cleanen

Over Bundles.nl

Filter op Taal