In aller stilte goed verloopen

Uitvaart was goed en best in aller stilte verlopen en goed verzorgt.

Uitstekend.

Alles ze er netjes en zorgvuldig verlopen.

Heel positief!

Hele fijne telefonische begeleiding waar ik met al mijn vragen terecht kon. Ontzettend vriendelijke mensen die ons naar het crematorium begeleiden en goed naar onze wensen geluisterd hadden. Groot compliment!! Bb

• Bereikbaarheid

Kan iedereen aanbevelen ben heel erg tevreden mensen houden je het hele proces op de hoogte en is precies gegaan zoals wij wilden,mijn dank hiervoor

• Bereikbaarheid

Top bedrijf met goede ideeën

Mijn vrouw is 27 October overleden en uitvaart 24 heeft alles goed geregeld was iets niet duidelijk je kon altijd terecht bij een collega het was een prettige samenwerking vooral met Mevr.A Gromme Ik heb een goede ervaring met uitvaart 24.

GRADIOOS GOEDE BEGELEIDING VAN BEGIN TOT EIND

Wij zijn zeer goed begeleid door Arie. Hij stelde je gelijk op je gemak. Hij ving een aantal dingen heel goed op. Het gaf ons veel rust. Op ieder moment van de dag en of avond was hij er voor ons.

• Bereikbaarheid

Precies de aandacht die nodig was

Uitstekend rustgevend

Een goede begeleiding die een hoop uit houden neemt Namens de hele familie bedankt

Sereen en hartverwarmend

Wat een ervaring sereen , respectvol, liefdevol correct in afhandelen van zakelijke formaliteiten .m.n. .Anita Gromme-Verhoef. Bedankt. Ook de uitvaartbegeleiders uit Kampen Bedankt Alles tot in de puntjes .voor mij geen andere uitvaartondernemer meer. Wat wij bij de mensen van uitvaart24 hebben ervaren heeft het gevoel achter gelaten als dat van een warme deken. . Nogmaals bedankt jullie zijn super !!!

• Bereikbaarheid

met respect verlopen en doen wat er afgesproken is

Ik heb de uitvaart van mijn schoonzus destijds voor mijn broer online geregeld. Daardoor was het met communiceren iets ´lastiger´ omdat ik alles weer aan mijn broer per telefoon moest doorgeven. Maar ondanks dat kwamen we er goed uit en is de uitvaart en het pakket waarvoor we gekozen hadden naar wens en tevredenheid verlopen. Even een misverstand van mijn kant: koeling gedurende de hele periode. Daar zou ik achter zetten: in het crematorium. Dan is het duidelijker. mvrgr en dank aan het team Uitvaart24

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw van der Gouw, Dank voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat de uitvaart en onze dienstverlening naar wens is verlopen. Begrijp dat de communicatie onderling wat lastiger was, maar heb van mijn collega begrepen dat het uiteindelijk prima gegaan is. M.b.t. uw suggestie over het anders benoemen van de locatie van de koeling hebben wij er voor gekozen dit juist niet zo te benoemen. Afhankelijk van de mogelijkheden in de regio, op basis van de persoonlijke of financiële voorkeur, kan de gekoelde bewaring ook plaatsvinden in een uitvaartcentrum, dienstencentrum of een andere afscheidslocatie. Dit i.v.m. een rouwbezoek, 24-uurskamer of ander mogelijk afscheidsmoment. Uiteraard informeren en bespreken wij indien nodig hoe we hier samen met u de beste invulling aan kunnen geven. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben wensen wij u alle sterkte toe. Met warme groet, Javen Brouwer Uitvaart24

Niet O als gewenst

We hadden jullie gebeld. Doordat we de andere uitvaartverzekering niet te pakken kregen. Toen jullie kwamen werd er gezegd dat me moedernaar Den Haag ging. Daar waren we helemaal niet blij mee. We hadden liever gezien dat ze in Dordrecht was gebleven waar ze thuis hoorde. Maar dat is helaas anders gelopen

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Rijsdijk - Jiskoot, Dank voor het delen van uw ervaring. Het klopt dat wij, met name buiten openingstijden van een uitvaartcentrum, eerst overbrengen naar onze eigen locaties. Vervolgens vindt er in de dagsituatie een gesprek plaats met de uitvaartleider en worden de wensen in alle rust besproken. In dit geval is er in de dagsituatie direct overgebracht naar het uitvaartcentrum van uw voorkeur. Deze “extra” overbrenging brengen wij niet in rekening. Wij kunnen ons voorstellen dat het gevoelsmatig wat vreemd voelt als uw dierbare eerst naar een ander uitvaartcentrum overgebracht is, maar veel uitvaartcentra zijn niet 24/7 bemand en hebben niet alle uitvaartkisten op voorraad. Dat betekent dat het uitvaartcentrum hoge kosten zal rekenen voor het openen van de locatie buiten hun reguliere openingstijden én dat er een extra bezorging plaats moet vinden voor de (gekozen) uitvaartkist. Juist om eerlijke kosten en transparantie te bieden zijn wij hier open over. Wij hopen dan ook dat de uitleg van onze bewuste keuze hiervoor u enige opheldering hierover geeft. Rest ons niets anders u via deze weg alles sterkte toe te wensen. Met warme groet, Javen Brouwer Uitvaart24

Hele goede begeleiding

Vanaf het begin tot het eind super begeleiding gehad. Alles werd goed geregeld volgens onze wensen.

Voldoende

De uitvaartverzorgster was prima , vond het wel vervelend zelf de kaarten te moeten regelen

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Beste Marian, Dank voor uw beoordeling en vervelend dat u het zelf maken van de kaart als vervelend heeft ervaren. Uitvaart24 beidt nabestaande een platform waarbij zij zelf rouwkaarten kunnen ontwerpen. Indien wenselijk bieden wij hier de nodige ondersteuning bij. Wij vinden het jammer dat de mogelijkheid tot ondersteuning het vervelende gevoel niet heeft kunnen voorkomen. Evenwel stellen wij het delen van uw positieve ervaring met onze uitvaartverzorgster ook op prijs. Wij wensen u alle sterkte toe voor de komende tijd. Met warme groet, Javen Brouwer Uitvaart24

Het was allemaal korrelt geregeld zoals ik had verwacht

• Bereikbaarheid

Geen moment het gevoel gehad dat er iets mis kon gaan of vergeten kon worden.

In 2017 heeft Uitvaart24 de uitvaart van mijn moeder verzorgd en dit was heel goed bevallen. Na het overlijden van mijn vader dit jaar wederom gekozen voor Uitvaart24 en deze keuze was juist. De uitvaart werd deze keer verzorgd door Corinne Jonkers. Een uiterst betrokken, begripvol en prettig persoon met verstand van zaken.

Waardig

De uitvaart van onze moeder was een heel mooi en serene. De mensen van Uitvaart 24 hebben ons heel goed begeleid en alles is met heel veel respect gedaan. Zowel de bespreking over de wensen van de uitvaart als de uitvaart zelf. Tijdens de crematie was er een heel fijn gevoel, zowel tijdens als na de crematie. We hebben allemaal een heel fijn gevoel hieraan over gehouden. De mensen die dit voor verzorgd hebben willen wij met liefde bedanken.

• Bereikbaarheid

De wijsheid, rust en samenwerking in een toch moeilijke tijd.

Wij wisten dat de persoon man 91, waarvoor de uitvaart moest geregeld worden, tevreden was hoe het ook voor zijn vrouw gedaan was. Het verzoek van hem om ook alles te laten verzorgen door uitvaart 24 gaf hiermee rust. Niets werd er aan het lot overgelaten. Wanneer nodig bereikbaar per mail of telefonisch. De samenwerking met Thea was weer prettig. Een voorbereiding waar met een kundig ook nog naar gekeken werd. Als de enige zoon zei dat "deze crematie erg geborgen voelde" en ook binnenkwam met de "muziek" , Dan kan deze moeilijke tijd goed worden verwerkt. Iedereen dank jullie wel !

• Bereikbaarheid

Wij zijn erg blij met hoe jullie onze oma/moeder hebben verzorgd. Ze lag er mooi goed verzorgd bij. Erg bedankt voor dit laatste stukje, die we mooi hebben kunnen afsluiten dankzij jullie. Ook zijn jullie goed bereikbaar. En liep het contact goed. Bedankt voor alles.

Heel fijn

Uitvaart was helemaal in de guest van mijn moeder, heel fijn

Fantastisch geholpen

Goed geholpen , daar er in het Maasstad de papieren waren zoek geraakt , zijn wij door uw bedrijf verder geholpen zonder te betalen. Alsnog dank daarvoor

• Bereikbaarheid

Meteen na overlijden fijn contact

Ondanks akelige familierelaties bleef de uitvaartverzorgster professioneel. Omgaan met narcisten is heel moeilijk, dus petje af. Het team van de laatste verzorging was echt top, zeer respectvol voor mijn vrouw, mijn moeder tot het laatst toe. En deze 2 dames hadden ook aandacht voor de directe familieleden. Wij hadden echter verwacht dat eerst de familie bij mijn vrouw, mijn moeder binnen zou komen en dan de genodigden. Nu waren er al mensen binnen, die wij overigens niet kenden, voor de afgesproken tijd van de uitvaart.

• Bereikbaarheid

Mijn ervaring met uitvaart 24 was erg goed.

Wij zijn super bijgestaan door Thea. In een moeilijke tijd heeft zij veel zorgen bij ons weg genomen en was een echte steun voor ons. Mochten wij ooit nog een dienst zoals dit moeten regelen zijn jullie de eerste die ik bel.

bureaucratische medewerker?

Update: Uitvaart24 is inderdaad niet Haagse Duinen. Echter, zakelijk gezien heb ik geen overeenkomst met Haagse Duinen maar met Uitvaart24. Met Uitvaart24 heeft in eerste instantie een goed gesprek plaatsgevonden. Via hen zou ook van Haagse Duinen een soort van excuses komen. Totdat pas naderhand bleek dat dat alleen kon NA aanpassing van mijn review. Verder stond er in die email nog iets wat opgevat kon worden als twijfelen aan de waarheid van mijn verhaal hieronder. Men was zelfs zover gegaan dat men had opgezocht hoever ik vanaf Haagse Duinen woonde. Zoals beloofd heb ik de beoordeling aangepast, van een 2 naar een 6. Eigenlijk had ik een 8 in gedachten maar na bovenstaande vind ik dat erg moeilijk. Originele beoordeling: De eerste medewerker van Crematorium Haagse Duinen was zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen ik een week later belde om een afspraak te maken om de as op te halen trof ik echter een dame die haar dag niet had of zo? U heeft het formulier nog niet ingevuld en opgestuurd. (Vreemd, de eerste keer dat ik belde hadden ze het niet over een formulier) Pas 5 werkdagen na ontvangst mag u bellen om een afspraak te maken!!! En nee, het was ook niet mogelijk om het formulier ter plaatse in te vullen. Formulier alsnog ingevuld en opgestuurd. Toen ik de derde keer belde was dat nog niet verwerkt maar de medewerker die ik toen aan de lijn kreeg was weer heel vriendelijk. Ze bood uit zichzelf aan dat ik het formulier zonodig ter plaatse in mocht vullen. Ok, ik heb dus onnodig meer dan 220km gereden en drie uur in de auto gezeten terwijl het toch mogelijk was geweest een week eerder (toen ik toch al in de buurt was) het formulier ter plaatse in te vullen? Dat de afhandeling zo verschilt per medewerker is niet goed te praten.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste heer, Dank voor uw beoordeling over crematorium Haagse Duinen. Wij zijn echter Uitvaart24 en niet crematorium Haagse Duinen. Onlangs hebben wij contact met u gehad inzake uw beoordeling en hebben wij gesproken over dat uw beoordeling bij de uitvaartlocatie behoort. Op basis hiervan heeft u ook aangegeven uw beoordeling aan te passen. Waarvoor alvast bij voorbaat dank. Uiteraard hebben wij uw klacht bij het crematorium neergelegd en hebben zij u een passende oplossing geboden. Wij vinden het vervelend dat u niet goed geholpen bent door het crematorium. Hopende u via deze weg nogmaals geïnformeerd te hebben wensen wij u alle sterkte toe. Met warme groet, Javen Brouwer Uitvaart24

Zeer warm en betrokken ook financieel duidelijk

Ondanks de nare periode hebben wij Uitvaart24 als zeer prettig en warm ervaren. Wij werden zeer professioneel bijgestaan door het team. Dachten met ons mee en zelfs op zondagavond namen zij de moeite om het draaiboek van de uitvaart wat op maandag was nog even door te nemen. Omdat het overlijden van onze vader niet onverwacht was hadden wij van te voren diverse offertes opgevraagd en Uitvaart24 kwam als enige met een uitgebreide offerte voor een zeer redelijke prijs. Dus geen kosten achteraf. Wij kunnen dan ook Uitvaart24 aan iedereen aanraden. Iemand verliezen is al moeilijk genoeg.

Perfect geregeld!

Duidelijk en overzichtelijk! Zelfs de ketting werd aangetekend opgestuurd.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.