Alles tot in de puntjes geregeld.

Een waardig afscheid kunnen nemen van mijn schoonvader. Alles was perfect geregeld bij de crematie. Korte lijnen en altijd bereid tot aanpassingen. Wij willen u daar hartelijk voor bedanken. Met vriendelijke groet Monique Roosen en Douwe Pen.

• Bereikbaarheid

Zeer goede hulp en begeleiding

Toen de uitvaartleider Mevrouw A. Van Dorth bij ons thuiskwam hadden we gelijk een goed gevoel. Ze was kalm, maar toch zeer meelevend en uitermate vriendelijk. Wij zaten met wat vragen en daar heeft zij ons enorm mee geholpen.. Door haar is de uitvaart van Dhr. M. Jongejan een uitvaart geworden zoals hij was. Het was harmonieus, warm en liefdevol.

helemaal verzorgd!

Voor een normale prijs de uitvaart gehad, die mijn echtgenoot voor ogen had!

• Bereikbaarheid

De gehele uitvaart zeer professioneel verzorgd

We hebben een zeer goed gevoel over het verloop van de uitvaart en complementen voor de begeleidster

Gewoon perfect

Ondanks de trieste gelegenheid is de crematie van mijn moeder dankzij uitvaart24 nu al een mooie herinnering. Anouk Gallen heeft in alle rust de eerste informatie gegeven. Omdat Anouk rooster technisch niet bij de crematie aanwezig kon zijn heeft zij onze wensen doorgespeeld naar haar collega Maikel Naarden. Samen met Maikel hebben wij de puntjes op de i gezet. De warme persoonlijkheid van Maikel heeft bij alle aanwezigen een snaar geraakt. Kortom vanaf het moment van overlijden tot en met het afscheid fantastisch goed geregeld. Bedankt uitvaart24

• Bereikbaarheid

Duidelijk, eerlijk en transparant.

Wij zijn uiterst tevreden. Vooral prijs kwaliteit verhouding is perfect. Je weet van te voren wat je gaat uitgeven. Geen verborgenkosten en onverwachte kosten zoals bij andere uitvaartondernemingen.

• Bereikbaarheid

Deskundig bijgestaan met het regelen van mijn vaders crematie. Precies volgens vaders wens alles geregeld.

Fantastisch!

Het hele proces is zeer naar tevredenheid verlopen. Ik moest de uitvaart van mijn vader alleen regelen en wist niet wat te verwachten. Mijn verwachtingen zijn overtroffen.

• Bereikbaarheid

Gewoon goed en prettig geregeld!!

Het afscheid van onze broer hebben wij als bijzonder prettig ervaren door de manier hoe het bij jullie in Amsterdam was geregeld , geen opsmuk en ongedwongen afscheid kunnen nemen , menigeen van ons zei er voor te tekenen mocht het zover zijn!! Onze hartelijke dank gaat uit naar de uitvaartverzorger die op Portsmuiden 14 te Amsterdam voor ons heeft klaargestaan!!

Goed verzorgde uitvaart

De uitvaart van mijn oom was precies in overeenstemming met onze wensen. Alles is in goed overleg gegaan. We kijken er met voldoening en dankbaarheid op terug. De uitvaartbegeleider heeft het uitstekend gedaan.

echt een hele goede uitvaart verzorgd door Uitvaart 24 gewoon top

De dag dat mijn vader en onze schoonvader kwam te overlijden twijfelde ik geen moment om uitvaart 24 te bellen . Mede omdat mijn vader zijn uitvaart klein en besloten wilde houden. dan zijn we hier ook aan het goede adres , zeer goed geholpen om onze en mijn vader zijn wensen te realiseren Goed advies en heel goed meegedacht wij vinden de hulp en het regelen van de uitvaart zoals Uitvaart 24 het gedaan heeft in een woord TOP hartelijk bedank ook voor het zo prettige contact

Respectvol en eerbiedwaardig

Mijn moeder van ruim 90 jaar was klaar met leven - ze wilde geen toespraken en poespas - en ook niet opgebaard worden / wij respecteerden haar keuze en hebben de crematie laten uitvoeren door Uitvaart24 / ze was zeer goed verzekerd maar waarom zou je ontzettend veel geld uitgeven als het ook op deze respectvolle manier kan - ik heb er een zeer goed gevoel aan over gehouden dat ik alles zelf geregeld heb / het grootste compliment kreeg ik van mijn broer die mij vroeg als hij voor mij zou overlijden , dit op de zelfde manier te regelen als bij mijn moeder / er bleef zoveel geld over van de verzekeringen die we zelf konden besteden aan een eigen invulling van haar crematie !

• Bereikbaarheid

Alles is op en top verzorgt het kan gewoon niet beter we waren erg tevreden over alles hoe het is geregeld door uitvaart24 bedankt voor alles

Zeer professioneel,meelevend,meedenkende,en rustbewarend.

Waar wij nog al eens in paniek schoten vanwege alles wat op je af komt bij een overlijden, waren Jan Jaap en Anouk er om rustig alles te beantwoorden. Ook via de app konden we savonds nog vragen stellen. Het was fijn dat op de dag van overlijden gelijk alles geregeld kon worden. Bij de uitvaart kwam alles bij elkaar. We kijken terug op een hele warme samenwerking in een emotionele, hectische periode.

Fantastisch

Vriendelijk, meelevend, professioneel, toen er iets misging met de bestelling van de kaarten is dat heel goed opgelost en er kwam zelfs een boeket bloemen ter verontschuldiging. Wij zijn dik tevreden.

Goed verzorgde uitvaart

Goed luisterende uitvaartbegeleidster. Mijn wensen tot de uitvaart zijn meegenomen en met gepaste afstand heeft zij de uitvaart begeleid. Het was een waardig afscheid en ik had voldoende tijd om achteraf nog even alleen te zijn met mijn overleden vrouw. Een suggestie is om met vervoer minimaal een man erbij te hebben omdat een overleden persoon te zwaar is voor twee vrouwen.

• Bereikbaarheid

Uitvaart was mooi maar vooruit betalen slecht.

De uitvaart verzorger Sjoek heeft de uitvaart prima verzorgd. Er was volop service en aandacht. Wát ik minder en jammer vind is dat ik de kosten moest voorschieten. Als ik dát van te voren had geweten was ik niet naar uitvaart 24 gegaan. Mijn beoordeling gaat over Sjoek Nutma.

• Bereikbaarheid

Respectvol, vriendelijk, professioneel en snel

Via google heb ik Uitvaart24 gevonden en ben prijzen gaan vergelijken met andere aanbieders. Het verschil was dermate groot dat ik ze eerst heb opgebeld voor informatie. Ik werd zo prettig en vriendelijk te woord gestaan wat mij meteen een goed gevoel gaf. Zij hebben uiteindelijk de crematie van mijn tante in Groningen op een bijzondere, professionele, vriendelijke en respectvolle wijze begeleid. En wat ze beloven doen ze! Bellen direct terug nadat ze e.e.a. eerst moesten regelen. Handelen snel alles af via keurige e-mails. Nemen alle tijd voor vragen. Doen tevens aan nazorg. Kortom: ik kan ze voor 100% aanbevelen!

Prima geregeld

Wij zijn zeer tevreden over de professionele begeleiding van UItvaart24

uitstekend!

Uitstekend! met veel respect en op de juiste manier voldaan aan al onze wensen! Ik kan deze uitvaartverzorging ten zeerste aanbevelen. helderheid in kosten, geen bijkomende kosten (behalve de drankjes e.d. achteraf maar dit was in overeenstemming met onze wensen en een heel groot aantal meer gasten dan verwacht was!

Goede rustgevende begeleiding.

Een goede ervaring met Anouk Gallas van Uitvaart24. Haar rustige persoonlijkheid en zelfverzekerde uitstraling neemt de onrust weg die toch een beetje hoort bij zo een spannende gebeurtenis als een uitvaart. Dank, Anouk.

• Bereikbaarheid

Geweldig begeleid door alle medewerkers.

Uitvaart 24, wat een geweldige medewerkers, telefonisch bij het melden van het overlijden van mijn moeder vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Het zorgteam voor jullie een pluim voor de werkwijze en menselijkheid. De drukkerij ook geweldig meegedacht en geholpen, de rouwkaarten mooi door jullie uitgevoerd. De betrokkenheid en professionaliteit van alle medewerkers en het nabellen van Jan Jaap Palma, dank u wel voor alle goede zorgen. Onze uitvaartbegeleidster Thea van Veenschoten, wat een fantastische betrokken vrouw, geen vraag was haar te veel. Professioneel en altijd aanspreekbaar. Dankjewel voor alle goede zorgen en begeleiding namens ons allen.

prettig

zeer prettig ervaren, zeer vakkundige mensen

• Bereikbaarheid

Het betreft de crematie van mijn moeder. Het is precies gelopen zoals mijn moeder ook gewild zou hebben. Dhr Palme is zeer meelevend en professioneel. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Fantastisch, hele troost!

Bij overlijden, makkelijk bereikbaar, vriendelijk en erg behulpzaam. Daarbij fantastisch begeleid door Marise den Oudsten die ons op een zeer eerlijke manier geholpen heeft, pakket samen te stellen. En de uitvaart zeer liefdevol heeft begeleid, waarin zij onze teksten prachtig in heeft verwerkt! Wat een topper is dat!!

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070