Fantastisch, hele troost!

Bij overlijden, makkelijk bereikbaar, vriendelijk en erg behulpzaam. Daarbij fantastisch begeleid door Marise den Oudsten die ons op een zeer eerlijke manier geholpen heeft, pakket samen te stellen. En de uitvaart zeer liefdevol heeft begeleid, waarin zij onze teksten prachtig in heeft verwerkt! Wat een topper is dat!!

Fantastisch

Alles keurig verzorgd. Zeer professioneel en liefdevolle aandacht. Ook alles netjes afgehandeld. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

Keurig en respectvol

Uitvaart24 heeft gezorgd dat alles tot in de puntjes geregeld was. Ze dachten goed mee over welke opties mogelijk waren en er was meteen transparantie over de kosten. Ik zou ze een ieder aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf om de toch moeilijke zaken mee te regelen.

Begripvol en stuk voor hartelijke mensen waar je mee te maken hebt. Alles keurig verzorgd en geregeld. Ga zo door.

Respectvol

Luisteren naar je en pushen niet. Houden goed contact en alles tot in de puntjes verzorgd. Profesioneel en vol respect. Altijd bereikbaar.

Respectvol behandeld.

Het ging top mijn moeder was keurig verzorgd helemaal goed.

• Bereikbaarheid

Zeer goed en professioneel geholpen, bedankt!!!

Het is een droevige tijd als je een uitvaart moet regelen. Provisionele begeleiding tijdens dit proces gehad met iemand die echt mee dacht. (Dit was heel fijn) Wij hadden vooraf een pakket in gedachte die goed aansloot en wij ook besteld hadden. Van een aantal zaken zouden wij geen gebruik maken in dit pakket maar dat wisten wij, hiervan achteraf (zonder vragen) een fikse korting op de factuur gehad. Kortom: zeer goede begeleiding, doen wat ze zeggen en meer, dag en nacht bereikbaar en een goede prijs. Iedereen bedankt!!!

Heel mooi gedaan

Het ophalen van mijn schoonvader 88 jaar van uit een geslotenafdeling ivm dementie super gedaan heb meerdere mensen in mijn omgeving weg moeten brengen deze komt boven aan in mijn lijstje

Perfect geregeld

De uitvaart is keurig geregeld heldere en duidelijke uitleg zowel over het verloop als over de kosten

Goed!

Correct en respectvolle behandeling!

• Bereikbaarheid

deskundige en klantvriendelijke begeleiding maar onduidelijk met welke verzekering je direct

Onduidelijk bij aanvang met welke verzekering / uitvaartcentrum je direct toegang hebt bij 24 uitvaartzorg.

• Bereikbaarheid

goede begeleiding, altijd bereikbaar, respectvol

het afscheidshuis vond ik geweldig. vooral de mogelijkheden die er waren om in alle rust afscheid te kunnen nemen van je geliefde.

• Bereikbaarheid

Een warm afscheid in alle rust en liefde

Wij hebben dankzij uitvaart24 een ontzettend fijne en warme laatste herinnering aan onze geliefde naaste. Goed bereikbaar en geen vraag is te gek. Alles is soepel verlopen en dit hebben wij als gezin erg fijn ervaren!

Hele goede service

Kort samengevat alles werd geregeld naar mijn moeders wens. Er werd gelachen en er werd gehuild.

Onverwacht , goed en persoonlijk

Ik had geen hoge verwachting, mede doordat we het via internet hadden gevonden. Maar we werden bij alles blij verrast !

• Bereikbaarheid

in alle opzichten goed geregeld

Geen enkel minpuntje! Altijd bereikbaar, flexibel, meedenkend maar ook nog wat eigen initiatief welke respectvol en zeer goed aangevoeld werd uitgevoerd. Daarbij werd financieel geen misbruik gemaakt van de emotionele situatie en werd voor een heel betaalbaar bedrag een keurig verzorgde uitvaart geregeld. Klasse deze onderneming!

• Bereikbaarheid

Een aanrader voor die prijs alles netjes verzorgd. Vriendelijke mensen.

Supergoedgeregeld

Wij zijn blij dat wij jullie via internet gevonden hebben crematie was erg netjes en alles super goed geregeld!!!!! Super vriendelijk !!!!!

Proffesionele begeleiding en ondersteuning

Ik ben zeer tevreden over Uitvaart24. De uitvaartleidster was erg goed en de ondersteuning bij bijvoorbeeld het bestellen van de kaarten was ook erg goed. Iedereen is goed bereikbaar en behulpzaam.

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Uitstekend en correct

Prettig contact vanaf eerste moment, alles op voorhand geregeld ivm euthanasie van moeder afspraken alle nagekomen en uitvaart plechtigheid op een mooie manier geregeld met speciale dank aan uitvaart leider Maikel Naarden .

• Bereikbaarheid N.v.t.

Zeer goede en verzorgde uitvaart door lieve en deskundige mensen

Wij hebben reeds 2 maal gebruik gemaakt van jullie diensten en wij zijn alleen maar zeer tevreden. Helaas hoort het bij het leven , maar als het zo ver is hoop je wel op een mooi afscheid, en dit is ook zeker gebeurt dankzij jullie hulp. Onze dank daar nog voor.

• Bereikbaarheid

Kwaliteit en betrokkenheid voor een scherpe prijs

Na het plotseling overlijden van mijn dierbare die helaas niet verzekerd was heb ik deze persoon met de hulp , expertise , betrokkenheid en goede service van Uitvaart24 toch een mooie en waardige begrafenis kunnen geven.

• Bereikbaarheid

Uitstekend contact en integer gehandeld.

Vanaf het eerste contact zijn wij als gezin ont zorgt. Alle contacten werden met veel respect en integer afgedaan. Dit heeft ons bij het verwerken van ons verlies heel veel geholpen. Bij het opsturen van documenten is mijn advies om dat aangetekend te doen. Dit om te voorkomen dat er documenten zoek raken.

Precies naar wens

Mijn schoonmoeder wilde eenvoudig netjes en zonder poespas worden gecremeerd. Dat is helemaal gelukt. Traumatisch overlijden en dan een heel fijne en rustige uitvaart.

• Bereikbaarheid

Geen poespas, duidelijk verhaal, uitgebreide keuzemogelijkheden, de klant bepaald! Persoonlijk heel tevreden.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070