Meeleven Meedenken

De persoonlijke benadering met respect voor de uitdrukkelijke wens van de overledene werd door Uitvaart24 volledig waargemaakt; alles klopte. Chapeau! We kijken er met een goed gevoel op terug.

De uitvaart was goed verzorgd volgens de afspraak.

Alles uitstekend geregeld

Wij hadden pakket 2, in besloten kring. Alles was uitstekend geregeld en de begeleiding ter plaatse door Dhr. Rob was zeer gewaardeerd. De kamer in Crematorium Meppel was sfeervol ingericht voor een intiem vaarwel. We hebben samen met de kinderen de kist versierd en de kinderen kregen een troost knuffel. Het was heel fijn om in zo'n moeilijke periode alles met een paar telefoontjes in over en weer uit handen te geven. Uitvaart 24 is zeer in zeker aan te bevelen.

Een uitvaart die mijn verwachtingen overtrof.

De uitvaart vond plaats met een klein gezelschap in besloten kring. Deze werd door nabestaanden zelf geregeld , bloemen en muziek en sprekers. Op de dag van de crematie waren er twee medewerkers van Uitvaart24 aanwezig die zorg droegen voor de ontvangst en aankleding van de familiekamer. Wij kunnen terug terugkijken op een mooie en warme samenwerking met Uitvaart24

Goed bevallen

Ik werd rustig en begripvol te woord gestaan en voelde mij daardoor erg gesteund. Ook kon ik altijd bellen als ik een vraag had. Heel behulpzaam dus. Wat mij betreft krijgen jullie een dikke 10 Heel erg bedankt voor de goede begeleiding.

alles is naar wens geregeld en ook uitgevoerd!

Vanwege zeer goede ervaringen met de crematie van mijn vader 10 jaar geleden ; nu wederom een beroep gedaan op uitvaart24. Ze hebben hun naam hoog gehouden en alles naar gemaakte afspraken geregeld. We hebben een warm gevoel overgehouden aan het afscheid van mijn moeder, ze wilde een licht en luchtig afscheid en dat is heel goed opgepikt en uitgevoerd. Heel fijn. Uitvaartlijder Willem Fleskens krijgt van ons een extra pluim! Maar ook Anita Gromme heeft het geweldig gedaan, de administratie afwerking is perfect!

met veel zorg een respectvolle uitvaart verzorgt!

wij zijn als nabestaanden van onze vader erg dankbaar voor de uiterst zorgvuldige en warme aandacht die er is besteed aan het afscheid. doordat onze vader niet goed verzekert was waren we bang dat het lastig zou worden om hem een fijne uitvaart te geven, maar met jullie hulp en verzorging is dit helemaal goed gekomen en kijken we met een goed gevoel hierop terug! bedankt ! groetjes Leonie en Tamara Figee

Volledige ontzorging wanneer je dit het hardste nodig hebt

Op het moment dat een naaste overlijdt en de uitvaart georganiseerd dient te worden is het moeilijk om scherp te blijven en alle details te overzien. Dan is het extra waardevol om te merken dat Uitvaart24 wel oog voor deze details heeft en duidelijk de mogelijkheden en implicaties beschrijft. Zo hebben we een goede afweging kunnen maken in bepaalde keuzes waar vooraf niet over nagedacht was. Door de begeleiding en hulp van Uitvaart24 is de uitvaart van mijn vader en de dagen voorafgaand met opbaring thuis vlekkeloos verlopen. Zo konden wij ons richten op het bezoek en de start van het verwerkingsproces. Uitvaart24 is een absolute aanrader!

keurig respectvol en medelevend

keurig respectvol medelevend . en nette nazorg

Precies zoals ik het wilde

Prettige en aardige dames, die mijn moeder verzorgden. Ze zag er daarna prachtig uit (de eerste overledene die wij niet naar"vonden De heren die ons thuis begeleidden waren ook erg prettig!

Mijn ervaring met Uitvaart 24 was wisselend.

De overledene was mooi verzorgd, dat was voor ons als nabestaanden het belangrijkst. Mindere punten waren dat ons niet verteld was hoe we bij de ruimte moesten komen waar hij opgebaard lag. We stonden voor een dichte deur en moesten zoeken en bellen. Er was ons niet verteld dat de overledene in een kist lag bij het afscheid. We kregen zijn kleding terug in een grijze vuilniszak, wat nogal respectloos overkwam. Er was ons niet verteld dat zijn portemonnee en horloge ook waren meegegeven, dat hoorden we dagen later, hiervoor moesten we apart terug komen. We kregen de factuur voordat hij gecremeerd was, dat gaf een naar gevoel. Dat stond in de overeenkomst, maar je realiseert je op dat moment niet hoe dat voelt. Ik vind het moeilijk om Uitvaart 24 wel of niet aan te bevelen. Ik hoop dat ze iets doen met de mindere punten die ik heb benoemd. Dan zou mijn aanbeveling ja zijn, omdat de overledene bijzonder mooi was verzorgd. Marjolein.

Beste Marjolein, Allereerst dank voor het delen van uw ervaring en fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de verzorging. Wij vinden het vervelend om te horen dat het ontvangst bij DELA rommelig was. Het rouwbezoek heeft op een zondag plaatsgevonden. Op deze dag is de locatie niet volledig bemant en is niet alles vrij toegankelijk. Tevens hebben wij vernomen dat de aanwezige geen toegang tot de kluis had, waar de portemonnee en horloge waren opgeslagen. Wij vinden het jammer dat dit zo is verlopen en nemen hierover dan ook contact op met de uitvaartlocatie. Vermoedelijk is in eerste instantie de kleding aangeleverd in een grijze plastic zak. Helaas is deze zak niet door ons vervangen. Dit is niet gebruikelijk en wij zullen hier dan ook extra controle op uitvoeren om dit in de toekomst te voorkomen. Afsluitend vraagt Uitvaart24 voor een betaling van de kosten voorafgaand aan de uitvaart. Mede hierdoor kunnen wij onze kosten drukken en dat voordeel bij u neerleggen. Nogmaals, wij vinden het oprecht jammer om uw vervelende ervaringen te lezen. Maar hopen dat u door onze toelichting en mede door de goede verzorging terug kunt kijken op een mooi afscheid. Via deze weg willen wij u nogmaals veel sterkte wensen. Met warme groet, Javen Brouwer Uitvaart24

heel veel steun gehad

mijn moer lag er zo mooi bij dank u tea je bent zo goed in je werk nog bedankt namens ons allemaal

Goed verzorgd en zeer beleefd

• Bereikbaarheid

Keurig en volledig verzorgde uitvaart

Alles snel en respectvol gedaan. Geen onnodig contact maar altijd bereikbaar en steeds een deskundig advies. Precies goed.

Alles volgens afspraak

Uitvaart 24 heeft alles wat beloofd is op een transparante manier geregeld en verzorgd. Voor mij de ideale manier om van iemand afscheid te nemen. Je kan het van zeer eenvoudig tot eventueel naar je eigen wensen laten verzorgen. Prijstechnisch iets om over na te denken.

Familiar vertrouwd

We werden geweldig ontvangen en begeleid. Op elk vlak was onze ervaring goed. De locatie was knus en prachtig ingericht voor wat wij voor ogen hadden.

• Bereikbaarheid

alles was snel en duidelijk geregeld

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf, duidelijk en overzichtelijk en correct.

In één woord geweldig!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Uitvaart24 is uiterst kundig, vriendelijk en meelevend. Ik zou iedereen aanraden om voor hun te kiezen.

• Bereikbaarheid

Alles zoals onze dochter wilde

Onze schoonzoon is 29 december overleden en onze dochter wist wat ze wilde voor haar man, en dat is helemaal tot op de laatste minuut zo gedaan. Uitvaart 24 heeft alles tot in de puntjes geregeld dank daarvoor.

• Bereikbaarheid

Alles gegaan zoals was afgesproken

Alles is goed verlopen

Klantvriendelijk personeel

• Bereikbaarheid

Beschaaft en respectvol en geen verborgen rekeningen

Uitstekend en respectvol en volledig tevreden Beveel het iedereen aan

Meelevend en goede begeleiding

Denken mee ,en zijn voor alle vragen bereikbaar. De begeleiding tijdens het proces zeer goed.

• Bereikbaarheid

Respectvol ruimte geven om afscheid te doen zoals we wilde

Vooraf alles goed kunnen doornemen waardoor op het moment zelf alleen maar een telefoontje nodig was. Zoals hierboven beschreven respectvol en de ruimte gegeven om het afscheid te doen zoals we dit zelf wilde.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.