Een mooie uitvaart werd verzorgd door een lieve en betrokken uitvaartverzorgster Corinne

Zie boven…

Nemen de zorg van je over

Vanaf het eerste contact had ik het gevoel dat veel mogelijk was en men op een zorgzame manier met mij meedacht.

Uitstekende en respectvolle begeleiding gehad

In deze moeilijke tijd zijn wij als familie respectvol en uitstekend begeleid, zowel bij het eerste contact als de verzorgers van onze dierbare en daarna door uitvaartbegeleider Corinne.

Heel fijn!

Alles is keurig en correct naar onze wens uitgevoerd. Hele vriendelijke en betrokken medewerkers. Ontzettend bedankt voor alles.

Niets dan lof, met name voor Anita Gromme die ons in de voorbereiding heel goed heeft geholpen en voor de fijne begeleiding van Maikel Naarden tijdens de uitvaart van onze moeder. Mede dankzij hen kijken wij met een goed gevoel terug.

Heel goed!

Prima bedrijf,no nonsense en geen poes pas het is wat het is. Ik heb zelf veel geregeld en dit bedrijf deed de moeilijke dingen tegen een redelijk tarief.

Zeer goed geholpen, alles naar eigen wensen en crematie goed inelkaar gezet Ingrid bedankt voor alle steun, hulp en begeleiding van moeders laatste reis.

Fijn contact

Mijn wens was een stille crematie voor mijn moeder. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, bij vragen kon ik altijd nog bij hem trechter mocht dit nodig zijn geweest.

Goede begeleiding,in vergelijking met anderen ook een redelijke prijs. De bespreking mbt mijn wensen zijn allemaal uitgevoerd. Op de dag van de uitvaart begeleid door Corinne op een hele fijne persoonlijke manier,alsof je elkaar al heel lang kende.

Super vriendelijke en behulpzaam mensen

Wij zijn heel goed geholpen door hele fijne mensen Mijn oom heeft een mooie uitvaart gehad Dank zij jullie medewerking Zelfs toen het niet kon door gaan in de aula voor koffie tafel werd er heel snel iets anders geregeld Mijn complimenten

Vriendelijke medewerkers

Heel prettige ervaring. Goede heldere afspraken die nageleefd worden. Duidelijke website zonder vervelende verrassingen. Prettig geholpen door stuk voor stuk vriendelijke medewerkers

Alles liep volgens plan ,alles zo wij besproken hadden met dank aan .. Anneke Kroon

Goede service bij het organiseren van de Uitvaart

Ik heb een erg goede ervaring met Uitvaart24. Ik had zelf ooit wel gehoord van Budget uitvaartondernemers, maar zelf nog nooit gebruik van hoeven te maken. Er werken super vriendelijke mensen, goede prijs-kwaliteitsverhouding, goed contact. De Uitvaart is super netjes georganiseerd en verzorgd. Dus heb je niet veel te besteden of juist toch wel, maar wil je een sobere uitvaart waarbij alles toch goed geregeld is? Dan is Uitvaart24 een uitstekende keuze. Aarzel niet, gewoon naar ze toe bellen

Netjes en erg tevreden.

Uitvaart 24 Goed en verzorgde uitvaart. Met veel respect .

Uitstekende verzorging

De aandacht die wij ontvingen van uw medewrker Angelique Fossen gedurende het hele proces van voorbereiding voor de uitvaart dienst was buitengewoon prettig Onze dank aan haar voor haar inzet.

Het is heel netjes en heel liefdevol verzorgd door de dames we zijn heel erg tevreden het is precies

Het enige minpuntje was dat de kist van het karretje afgleed ze hadden even moeten vragen of de mannen even wouden helpen maar goed het is gebeurd verder zeer tevreden Mvg Christien Voortman

Plot uitvaart voor mijn overleden neef voor famillie in buitenland

Ik kan alleen vertellen aan velen dat ik niet op de hoogte was van een kleinschalig afscheid met meer intimiteit, goed besproken en veilig in Amsterdam. Het hoeft niet te duur, maar als uw dierbare vervoerd moet worden naar het buitenland overweeg afscheid bij UITVAART 24 , kleine groepen. Alles kan worden besproken en nagedacht worden over uw beschikbaar budget. Dank aan een warm en rustig afscheid.

Menselijkheid voorop!

Plotseling kom je als kinderen voor het overlijden van je vader te staan. Er komt enorm veel op je af en hoe fijn is het dan dat er goed en heel correct met je gehandeld wordt. Uitvaart 24, vanaf ons 1e telefoontje is onze vader en opa netjes en vol eerbied begeleid tot aan zijn afscheidsdienst toe. Een speciale dank aan Thea, voor haar hele fijne begeleiding en hartelijkheid.

Perfect geregeld, niets op aan te merken

Per toeval ben ik bij Uitvaart24 terechtgekomen omdat ik met spoed een uitvaartondernemer nodig had en ik in de hectiek een ander telefoonnummer had gevonden en gebeld (via Google) dan het nummer van de oorspronkelijke uitvaartverzekering. Dat is gelukkig niet verkeerd uitgepakt. Het hele proces vanaf de melding van overlijden tot de uitvaart en de administratieve nazorg is vlekkeloos verlopen en precies zoals wij het wilden. Wij kijken met een goed gevoel terug op het waardige afscheid dat ons familielid heeft gekregen.

Alles volgens afspraak afgehandelt

Ik heb vandaag de as opgehaald. Van ophalen naar overlijden tot cramatie en ophalen van de as was alles van uitvaart 24 alles zeer goed geregelt.

Heel mooi

Het was een super mooie uitvaart speciaal door het toe doen van Maikel wat heb die man een passie voor ze werk geweldig!!!!

De juiste zorg op het juiste moment

We hadden al eerder met uitvaart24 te maken gehad en nu ook alles weer goed geregeld en de persoon die de uitvaart voor ons verzorgden hadden we meteen we goed gevoel over

Erg tevreden

Uitvaart 24 - heeft alles keurig geregeld , wij zijn erg tevreden ! Nogmaals vriendelijk dank

uitstekende service

Zeer goede begeleiding, opbaring, crematie en nazorg. Alles tot in de puntjes verzorgt. Alles uit handen genomen door Uitvaart24 Wij zijn erg tevreden

Professioneel, meelevend

Zie boven

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.