Fijn, vriendelijk, warm ontvangst, en goed georganiseerd.

Mijn ervaring is zeer positief. Het ontvangst was fijn. Goede organisatie, deskundig en vriendelijk. Ik houd hier een goede herinnering aan over.

Een absolute aanrader

Binnen 11 maanden hebben wij van onze vader en moeder afscheid moeten nemen. Zowel de crematie van onze vader als de begrafenis van onze moeder is zeer eervol verlopen Zeer prettig contact en flexibel meegedacht in deze vreemde corona tijden. Maikel, nogmaals bedankt voor de geweldige uitvaartbegeleiding

• Bereikbaarheid

alles tot in de puntjes verzorgd

wij zijn geholpen door Mark Dietrich en die heeft ons zeer deskundig begeleid en heeft ons alles uit handen genomen alles tot in de puntjes geregeld Mark bedankt. groetjes gonnie en fred.

Grandioos

Na een fijn gesprek,werd het snel en perfect geregeld,wat op de site staat van Uitvaart24 klopt dan ook 100 procent,kan en zal deze onderneming bij iedereen aanraden

• Bereikbaarheid

aangenaam van toon en houding, voorbeeldig ten aanzien van de informatie en de afspraken

Overlijden tijdens corona, een crematie, met een puzzel of je wel/niet bezoek bij de crematie wenst. vanwege de puzzel moesten de afspraken veranderen. Uitvaart24 bleef prima meewerken aan de wijzigingen en waren echt van dienst. En eerlijk over de kosten die erbij hoorden. Via telefoon en mail verliep het prima en kostte het ook niet zoveel tijd.

Ongecompliceerde kundige uitvaartzorg

Ik werd vriendelijk en competent te woord getaan, de opdracht was simpel te geven, en alle zaken hebben zij snel, efficient en correct uitgevoerd. Geen verstopte kosten, en een vlotte afhandeling.

• Bereikbaarheid

Wil graag op deze manier uitvaart 24 bedanken voor de fijne manier waarop mijn man Cees Baptiste op 21 03 2021 weggehaald is uit verzorging huis waterhof in den haag. Ging op een respectvolle manier. Ook het telefonisch consult wat ik vandaag 15 03 2021 had met een zeer vriendelijke dame ..waarvan ik jammer genoeg de naam van ben vergeten..die informeerde of alles naar wens was gegaan en óf ik nog vragen had ..zij toonde oprechte belangstelling en was empathisch...zulke medewerkers zijn goud waard...complimenten. Vrijdag gr Miranda Baptiste

• Bereikbaarheid

een professionele service in een hectische periode

Ik vond de houding van Uitvaart 24 flexibel - bij de betaling van de factuur bleek het kortdag - factuur op donderdag onvangen de crematie was maandag dooropvolgend - voor ouderen die niet internet bankieren is dat een probleem -- vanwege corona moest een bezoek aan de bank volgens afspraak -- eerstvolgende mogelijkheid was dagen na de crematie - misschien kan hiermee rekening worden gehouden voor senioren die niet online bankieren

Respectvolle, zorgzame medewerkers.

Toen mijn vader overleed zonder begrafenisverzekering heeft mijn vrouw contact opgenomen met Uitvaart 24. Mark Diederich heeft haar heel medelevend en correct geholpen. We hebben het zelf niet zo breed en kon niets meer opbrengen dan €2000, maar kregen nooit het gevoel dat we minder waren. Pa was opgehaald binnen 3 uur na zijn dood op 26 december 2021 en de uitvaart was op de 30ste. Alles vlekkeloos gelopen en Pa lag er heel mooi bij. De dames die alles verzorgd waren zo lief voor ons en onze kinderen en kleinzoontje. Wij hielden allemaal een heel goed gevoel over.

Vlot, zorgvuldig, no nonsens

Mijn moeder wilde geen poespas, kaarten, aula of opbaring. Dood is dood, weg is weg vond zij. Een paar weken voor haar overlijden heb ik gekeken bij uitvaart24 en n paar zaken met haar besproken. Haar sprak het gemak aan, praktische opties, de keuze van het ontzorgen of het zelf regelen: dat is aan jou zei ze. Ik heb 's-nachts dat mijn moeder overleed, gebeld, nog voor de ochtendspits was mijn moeder al opgehaald. Geheel volgens haar wens, sober, eenvoudig, zorgvuldig, respectvol. Ok heb zelf aangifte gedaan van overlijden, dat voelde goed voor mij persoonlijk. Vooraf betalen had ik al wel rekening mee gehouden, en de prijs is laag dus ook goed voor te schieten als dat zou moeten. Keurig ben ik geïnformeerd wanneer de crematie zou zijn: in dat tijdsvak hebben we thuis met de kleinkinderen haar favoriete muziek gedraaid en de hele ochtend warme herinneringen opgehaald, geluchd samen, gewoon, fijn thuis. Achteraf gezien had ik mijn moeder zelf toch naar de oven willen begeleiden, dat heb ik nu niet gedaan, op haar wens, maar voelt voor mijn gevoel wat minder. Zo goed, comfortabel en eenvoudig geregeld kan het gaan na een overlijden. Het samenzijn, samen herinneren kan prima losgekoppeld worden van de formaliteiten.

Duidelijk en betrokken

Telefonisch contact was duidelijk en betrokken. Persoonlijke begeleiding voor en tijdens de uitvaart door Maikel Naarden (Uitvaartleider) Wat een gevoelsmens, duidelijk en oprecht betrokken. Ik zal uitvaart24 zeker aan iedereen aanbevelen. Nogmaals dank voor alles!

• Bereikbaarheid

duidelijke informatie en goed en respectvol verzorgd

Het telefonisch contact vooraf was duidelijk en betrokken evenals de persoonlijke begeleiding tijdens de uitvaart.

waardig en professioneel

Goede, professionele en vriendelijke service. Begripvol en waardig. Alle mogelijkheden kunnen telefonisch goed worden besproken met aansluitend email contact voor verdere afhandeling van rouwkaarten, nota etc.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Prima, snel en goed geregeld.

Bepaal zelf hoe en wat de "laatste" service moet zijn. Leg dat vast en zorg ervoor dat je iemand hebt die als het zover komt, de opdracht gaat geven. Mijn ervaring met mijn Oom, waren prima en hij had zelf vastgelegd hoe het allemaal moest gebeuren. En precies is het ook zo gegaan. Heel correct, netjes en ook financieel zoals vooraf was vastgelegd. Ik beschouw het als de uitvaart 2.0.

Hele goede service

Heel tevreden. Alles netjes verzorgd.

Helemaal top

Van het begin tot het eind is alles professioneel en toch met warme belangstelling geregeld. We zijn zeer tevreden en zullen uitvaart 24 aan iedereen aanbevelen. Anouk belde zelfs na 6 weken om te vragen hoe het met ons ging en of ze nog iets konden betekenen.

vertrouwd en zorgeloos

Zeer persoonlijke en prettige begeleiding

• Bereikbaarheid

Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen

Goed contact; vriendelijke, rustige benadering.

• Bereikbaarheid

Keurige uitvaart, adequaat opgepakt en transparant in de kosten. Supertevreden!

Bij de grote, erkende uitvaartverzorgers zijn de kosten buitensporig te noemen. Uitvaart24 laat zien dat dit niet hoeft. Professionele aanpak, goede begeleiding en duidelijk over jouw wensen in verhouding tot de bedragen. Een goede, waardige uitvaart hoeft niet duur te zijn en dat bewijst Uitvaart 24 zeer zeker. Ik ben zeer tevreden en zou Uitvaart24 zeker aanraden in mijn omgeving.

• Bereikbaarheid

Uitstekende en waardige zorg voor een betaalbare uitvaart!

Aangezien wij voor mijn oom die op hoge leeftijd was gestorven, heel weinig belangstellende verwachten en volgens zijn wens de uitvaart in kleine en besloten kring wilde plaatsvinden, was dit een uitstekende manier om waardig en respectvol van iemand afscheid te nemen! Met zo een lage prijs lijkt het onmogelijk, toch kan het.. Fijn ook de diverse uitvaart mogelijkheden voor ieders portemonnee. Van af het moment van aanmelden tot aan de uitvaart en de as ophalen werden we vriendelijk en respectvol behandeld, zoals het hoort. Vanochtend net een telefoontje gehad van een medewerkster die vroeg hoe het was en of ze nog iets konden betekenen.. Financieel moest nog iets worden afgehandeld en dat werd direct geregeld.. Chapeau!! Rob Roelofs, Houten

Snelle service

Uitstekende begeleiding bij technische crematie. Prijs kwaliteitsverhouding prima in orde.

Uitstekend.

Zonder poespas,snel aanwezig,een telefoontje en alles was geregelt. Wij danken Uitvaart24 voor de goede verzorging.

respectvol

Uitvaart24 laat zien dat een betaalbare begrafenis/crematie mogelijk is, zonder te kort te doen aan een respectvolle werkwijze. Ook wordt er goed meegedacht met de nabestaanden. Mijn complimenten.

• Bereikbaarheid

Denkt goed mee met uitvaart regeling.

Goede begeleiding bij uitvaart. Ook op afstand (Leeuwarden / Den Haag) regelen van een crematie.

Snel , duidelijk en ruimdenkend

Wat een enorm fijn en warm gevoel hebben deze mensen ons gegeven. Alles ging telefonisch ivm Corona. We wilde het simpel houden zonder poespas, ze hebben mij geweldig geholpen, kort en duidelijk, ik hou ervan. Mede hierdoor hebben wij een mooi afscheid gehad van mijn veels te vroeg gestorven man .

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070