Snelle service

Uitstekende begeleiding bij technische crematie. Prijs kwaliteitsverhouding prima in orde.

Uitstekend.

Zonder poespas,snel aanwezig,een telefoontje en alles was geregelt. Wij danken Uitvaart24 voor de goede verzorging.

respectvol

Uitvaart24 laat zien dat een betaalbare begrafenis/crematie mogelijk is, zonder te kort te doen aan een respectvolle werkwijze. Ook wordt er goed meegedacht met de nabestaanden. Mijn complimenten.

• Bereikbaarheid

Denkt goed mee met uitvaart regeling.

Goede begeleiding bij uitvaart. Ook op afstand (Leeuwarden / Den Haag) regelen van een crematie.

Snel , duidelijk en ruimdenkend

Wat een enorm fijn en warm gevoel hebben deze mensen ons gegeven. Alles ging telefonisch ivm Corona. We wilde het simpel houden zonder poespas, ze hebben mij geweldig geholpen, kort en duidelijk, ik hou ervan. Mede hierdoor hebben wij een mooi afscheid gehad van mijn veels te vroeg gestorven man .

deskundig, vriendelijk, zakelijk

Met name het contact met de dame die het gesprek kwam doen, vonden wij heel plezierig. Een nicht van de weduwe heeft, helaas, veel ervaring dus we hebben ons goed voorbereid op het gesprek. We wisten wat we wel en niet wilden en deze dame probeerde ons niet tot meer te pushen. Dezelfde nicht heeft de "plechtigheid" geleid en dat ging in goede verstandhouding met de uiteindelijke uitvaarleider. Een paar dagen van te voren belde hij om zich voor te stellen en te vragen of er nog wensen waren. Helaas kon door de coronasituatie de plechtigheid niet helemaal gaan zoals we wilden, maar de weduwe was heel blij met de manier waarop alles is gegaan.

alles perfect geregeld

Wij hebben ons nergens druk om te maken. Alles is heel goed geregeld en verzorgd.

Zeer klant vriendelijke onderneming

Klant gericht, altijd een vriendelijk woord. Nette prijs en ik had binnen zeer afzienbare tijd een offerte in mijn mailbox

• Bereikbaarheid

Gewoon goed........Er wordt gedaan, hetgeen wordt toegezegd.

Bij bijzondere overlijden (geen/of verre familie van de overledene // een suïcide // of anderszins wordt diverse zaken discreet en netjes afgewikkeld.

Uitstekend verzorgd!!

Vanaf het overlijden tot na de crematie was het allemaal goed geregeld.

• Bereikbaarheid

goed en met respect verzorgde crematie

ik ben zeer tevreden

alles super geregeld

Ik belde naar uitvaart 24. Werd gelijk geholpen. Prettige medewerkers, denken goed mee. Zeer hulpvaardig.

Fantastisch

Heel goed verzorg allemaal we zijn zeer tevreden hoe het geregeld was zeker een aanrader

Alles is goed verlopen

Uitvaart24 is een prima organisatie. Alles is goed verlopen.

• Bereikbaarheid

Respectvolle behandeling, intensieve begeleiding en professionaliteit

Een moment waarop een moeilijke beslissing genomen moet worden en dan bang zijn dat je een verkeerde keuze maakt. Zo kun je het noemen als je gaat zoeken naar een begrafenisondernemer. Een beslissing nemen via internet lijkt dan een onpersoonlijke en onlogische keuze. Echter niets is minder waar gebleken. Vanaf het moment van ophalen van de overledene tot het einde van het gehele proces is dit op een persoonllijke, betrokken en deskundige manier afgehandeld. De kostenstructuur is duidelijk en ook van aanvullende diensten staan de kosten duidelijk vermeld. Tevens bestaat er de mogelijkheid om in overleg persoonlijke wensen te bespreken die buiten de paketten vallen. Je weet waar je aan toe bent en wat het allemaal gaat kosten, dus geen verrassingen achteraf. Een goed gevoel. De medewerkers geven je een betrokken gevoel. Zijn telefonisch, via de mail en via what's app. bereikbaar. Soms zelfs tot laat in de avond om je door het hele proces te begeleiden. Dit is een geruststellende gedachte. Waar je wel rekening mee moet houden is dat er best wel wat contracten getekend moeten worden die je via de mail binnen krijgt. Het bezit van een printer met scanner is onmisbaar om de documenten te printen, te tekenen, te scannen en terug te sturen naar de organisatie. Ook voor het regelen van rouwkaarten en bloemen krijg je netjes een mail met links doorgestuurd, zodat dit ook zonder veel gedoe direct afgehandeld kan worden via internet. Voor het maken van de rouwkaarten dien je wel een beetje vaardig te zijn, maar je krijgt netjes een gebruiksaanwijzing toegestuurd. Al met al heb ik een heel goed gevoel gekregen hoe het allemaal geregeld is. Een klein minpuntje is dat er in mijn geval om informatie werd gevraagd die ik al eens gecommuniceerd had. Dit kwam waarschijnlijk doordat er 2 verschillende personen zich bezig gehouden hebben met de begeleiding (wat normaal niet gebeurt) en dat er ook nog de algemene mail van de organisatie gebruikt werd voor de communicatie.

• Bereikbaarheid

Respectvol, zorgvuldig en ze maken waar wat ze beloven

De dienstdoende mensen ‘s nachts, de uitvaart begeleidster Thea, de mensen van de drukkerij, allemaal even vriendelijk, behulpzaam, geduldig en zorgvuldig. We zijn echt heel tevreden. Totaal onnodig om 1000 den euro’s meer uit te geven aan een meer ‘ traditionele ‘ uitvaart verzorger.

DUIDELIJK & PERSOONLIJK & GOEDE AFSPRAKEN & GEWELDIGE BEDANKT

Het kiezen van een uitvaart, kosten en afspraken was bij jullie heel duidelijk. Heel persoonlijk en dat doet nabestaande goed. Want een keuze kan niet meer ongedaan worden en spijt hebben van een verkeerde beslissing heeft met afspraken te maken. Afspraken die jullie nakomen dat is geweldig. BEDANKT ALLES

Vera

De uitvaart van mijn broer was perfect geregeld. Met warmte en respect hebben we afscheid kunnen nemen. Met name Thea wil ik noemen. Zij voelde perfect aan, in welke sfeer wij afscheid wilde nemen. De kosten werden glashelder uitgelegd. Dank jullie wel!

Netjes

LIEVE Mensen en de ceremonie meester was alsnog een topper en heb ons met liefde begeleid.Ondanks de situatie en al intens verdriet.Bedankt allemaal..Ik ben zeer tevreden Groetjes MD.Cairo

Prima dienstverlening

De communicatie met de uitvaartverzorgster Anouk was prima, goed bereikbaar en er werd goed geluisterd, er werden goede adviezen gegeven, belafspraken e.a. werden na gekomen, en de uitvaartdienst was respectvol en verliep zoals afgesproken. Ook het kostenplaatje was duidelijk, verschillende mogelijkheden werden goed uitgelegd en wisten we precies waar we aan toe waren, geen verrassingen achteraf. Mijn moeder was thuis opgebaard, de laatste zorg werd kundig uitgevoerd. Eerder had ik meegemaakt dat een begrafenisondernemer dagelijks kwam controleren, dat was nu niet het geval. Er kon wel iemand komen als je het niet vertrouwde, maar daar hing dan ook weer een prijskaartje aan. Het basis bedrag voor een uitvaart is laag en voor alle extra’s betaal je. De online kaartenservice was iets minder, we hadden een kant en klaar ontwerp, foto en tekst, maar het was niet mogelijk om die in zijn geheel te uploaden. Je moest de foto en de tekst apart invoeren en je was daardoor afhankelijk van de beschikbare lettertypes op de website. Gelukkig was het allemaal wel te doen en is het toch een mooie kaart geworden.

Correct en respectvol

Vanaf het moment van overlijden van onze zoon waren ze er voor ons. Gelijk bij het melden via het centraal nummer werd veel aandacht en respect getoond. De hele procedure werd duidelijk uitgelegd en tot en met de uitvaartplechtigheid in het crematorium in Lelystad werden we zeer goed begeleid door iedereen. Speciale dank aan Thea, zij heeft geen moeite bespaard om de plechtigheid respectvol en professioneel te laten verlopen. Henk, Stadskanaal

Een mooi respectvol afscheid

Mijn lieve moeder overleed helaas op 18 november 2020 en wij waren overmand door verdriet. Vanwege de hele goede ervaring die wij hadden met uitvaart24 bij de uitvaart van onze zus twee jaar geleden, was het niet moeilijk om opnieuw voor deze uitvaartmaatschappij te kiezen. Mijn moeder was goed verzekerd maar waarom belachelijk veel betalen als dit niet nodig is. Van het allereerste contact tot aan het moment van het laatste afscheid, zoveel warmte en respect. Mijn moeder werd zo liefdevol en met veel respect opgehaald in haar woning door twee kundige medewerkers die goed voor haar zorgde en haar naar de locatie in Amsterdam brachten. De uitvaart werd geleid door dhr. Naarden. Hij heeft met zijn warmte en mooie woorden ervoor gezorgd dat haar afscheid voor ons iets rustgevends en een bijzonder mooie dierbare herinnering zal blijven. Ik hoop voor ieders afscheid zo'n uitvaartbegeleider waarbij de woorden gesproken worden uit het hart. Heel veel dank voor het verzorgen van een mooi afscheid van onze lieve moeder en oma.

• Bereikbaarheid

Tsja, wat moet ik zeggen...

En toen stierf mijn lieve, arme, oude moeder en de wereld werd grijs, mijn gedachten verward en mijn handen onwillig. Eigenlijk wil je op dat moment niets anders dan rust en stilte om je heen en dat terwijl je juist in actie moet komen. We leven tenslotte in een georganiseerde dienstenmaatschappij en dat schept vrijheid maar ook verplichtingen. Het is eigenlijk zo'n moment dat je een paar mensen naast je nodig hebt die weten van de hoed en de rand, die letterlijk een hand op je schouder leggen en je zachtjes toefluisteren; rustig, rustig maar jongen, het komt goed, wij zijn erbij, je bent in goede handen, je bent nu even één van ons. Maak je geen zorgen hoor, wíj leiden je hier doorheen, omdat het ons werk is, maar vooral omdat we dat willen, omdat we houden van de grenzen die vervagen tijdens groot verdriet en de mogelijkheden die dat ons weer schenkt om een beter mens te worden, daarom zijn we hier voor jou. Omdat wij als geen ander weten wanneer ´zaken doen´ tersluiks behoort over te gaan in puur en rechtschapen medeleven schenken we onze ziel voor een kort moment aan jou, om je wat verlichting te geven, gewoon, omdat dat goed voelt. Bedankt mamma, bedankt Mark, Ceylan en Jan Jaap en bovenal, bedankt Maikel, jij steeg waarlijk boven jezelf uit en schonk ons de eeuwige herinnering, bij jou voelden we ons thuis..

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070