Het is allemaal goed geregeld en netjes gedaan allemaal.

Respectvolle, totale ontzorging

Vanaf het eerste contact voelde het goed. Er werd vol begrip en met respect omgegaan met onze, ietwat bijzondere, situatie. Een totaalpakket voor een kleine beurs en een veel betere ervaring dan bij een grote bekende waarvan ik de naam niet zal noemen.

Inlevend en goed georganiseerd

Prettig contact, zowel telefonisch als op de lokaties. Heldere uitleg mbt kosten. Zeer nette, inlevende en waardige uitvaartbegeleiders.

Prettige communicatie

We werden goed begeleid bij het hele uitvaartproces.

hart verwarmend .

onze ervaring helemaal top. uitvaart 24 heeft aandacht en tijd voor je . ook denken de mensen van uitvaart 24 met je mee. dat was een hele fijne en warme ervaring. ik raad iedereen uitvaart 24 aan. wij waren er heel blij mee. wij wensen uitvaart 24 nog veel succes. van ons krijgt uitvaart 24 een dikke 10 groetjes . peter en rineke fransen

Gewoon heel goed geregeld

Alles werd zoals afgesproken afgehandeld. Kon alles vragen en het werd geregeld. En dat alles voor een mooie prijs. Super gewoon

uitstekend

ze zijn echt ongelofelijk goed vooral die ene dame die voor hen werkt Corrine Jonkers is echt een top vrouw. Alles wat ze snel en accuraat geregeld heeft voor mij, gaf Corrine na en voor de crematie genoeg steun aan mij. Ik waardeer haar inzet enorm! Mensen bij Uitvaart zorg 24 zijn ontzettend klant vriendelijk en snel met alles. Mijn complimenten…

Goede ervaring met Uitvaart24

Onze ervaring is dat Uitvaart24 waardig, transparant en zonder achteraf bijkomende kosten werkt. De dienstverlening is vriendelijk, respectvol en inlevend, er wordt duidelijk en transparant gewerkt. We kijken terug op een mooie uitvaart. Nb; ook het bestellen van de kaarten en (betaalbare) rouwboeketten via Uitvaart24 hebben wij als prettig ervaren.

Helemaal naar wens

Geheel volgens eens eenvoudige maar zeer respectvolle uitvaart van onze vader.

• Bereikbaarheid

Wij kijken terug op een mooi afscheid

Het contact met uitvaart 24 is prettig verlopen. Er is in de week voor de uitvaart veel contact geweest, over de mail en telefonisch. Dat was fijn, er was snel contact mogelijk indien nodig. Wij hebben het draaiboek zelf gemaakt, uiteraard met tips van de uitvaartbegeleider. Ook de muziek en de PowerPoint hebben wij zelf in het juiste format aangeleverd. Dit gaf ons het idee dat we echt samen een mooi afscheid neer konden zetten.

• Bereikbaarheid

Alles is netjes en goed verzorgd

De uitvaart van mijn moeder is door jullie goed geregeld

Prettige ervaring, goed geregeld

Fijne medewerkers, duidelijk en helder. Goed en snel geregeld, prima service

• Bereikbaarheid

Heel fijne ervaring ondanks het verdriet.

Alles was perfect geregeld, vooral de uitvaart begeleidster Miranda Krijgsman wist heel goed waar ze mee bezig was. Ze heeft ons super veel zorgen uit handen genomen en ook op de uitvaart was de begeleiding van de allerhoogste kwaliteit en met super veel gevoel voor het moment.

• Bereikbaarheid

goed , netjes , accuraat en geen onzin prijzen.

vooraf nooit van gehoord , maar vanaf moment 1 duidelijk over mogelijkheden en prijzen en manier van handelen. Geen verborgen kosten achteraf. Telefonisch en per mail goed te bereiken en met respect behandeld.

• Bereikbaarheid

Zeer goede verzorging van de uitvaart van mijn moeders

Prima telefonisch overleg. Ik kon ten alle tijden bellen met vragen. Niets was te veel. Heel erg vriendelijk en respectvol te woord gestaan. Geheel verzorgde crematie voor een heel schappelijke prijs. Ook nog nazorg. Je word gebeld na een aantal weken hoe je alles hebt ervaren en hoe het met de nabestaanden gaat. Ik kan iedereen uitvaart 24 aanraden. Van te voren weet je precies hoeveel de uitvaart gaat kosten. Geen extra nota’s achteraf. Zeer vriendelijk personeel. Je word als mens behandeld.

uitstekend

Goed team dat heel goed luisterd naar de wensen en vragen helpen mee out off the box te denken voor speciale wensen. Keurige uitvaart absoluut niets op aan te merken Cond meer dan keurig geregeld terwijl het echt geen standaard gebeuren was heel warm gevoel aan overgehouden Laatste bezoek en sluiten van de kist in een nette goed verzorgde ruimte

Medeleven

Moeilijk om dit te omschrijven en in woorden uit te drukken. Zulke fijne mensen die alles voor je doen. Het gevoel de emoties ook daar hebben ze tijd voor. Staan voor je klaar met wat voor vraag je ook komt. Dank namens ons maar ook van mijn broer die in de hemel is.

Gedenkwaardige uitvaart

Na het overlijden van mijn geliefde vrouw met veel compassie en deskundigheid geholpen met het gehele traject Nogmaals mijn dank

Overdonderend geweldig

We kwamen terecht in een rollercoaster door het overlijden van mijn vader Wat waren we blij met de professionele hulp van Uitvaart24 Liefdevol tijdens de zorg van pa Kennis tijdens de bespreking door Anita, rustig en nam alle tijd voor ons En dan Maikel, doortastend toekijkend en daar waar nodig inspringen, tijdens de condoleance En wat was hij een steun voor ons tijdens de uitvaartdienst Onze gasten waren dan ook diep onder de indruk Heel veel dank voor alles en hoop dit team weer te mogen ontmoeten als mijn moeder over de drempel gaat Jeanet

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Wat een ontzettend mooie beoordeling zeg! Dank voor u lovende woorden, maar vooral erg fijn dat u op deze wijze kunt terugkijken op de uitvaart! Wij hopen dat u ons voorlopig niet nodig heeft, maar mocht het zover zijn dan staan wij graag 24/7 voor u klaar 🙏🏻 Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Alles prima geregeld.

Uitvaart24 heeft de uitvaart van onze vader prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden, mede door het vriendelijke personeel dat alles verzorgde. Het moderne Uitvaartcentrum was voor ons gezelschap een fijne plek om afscheid van onze vader te nemen. Onze dank!

Super!

Alles tot in de puntjes geregeld! Voor en natraject ook. Uitvaartverzorger Maikel Naarden is een gigant! Echt een topvent! Je nodigt liever een vriend dan een uitvaartverzorger uit op je verjaardag, maar voor deze uitvaartverzorger maak ik een uitzondering!

• Bereikbaarheid

Geachte heer, Heb uw beoordeling met een glimlach en gepaste trots gelezen! Wij zijn ontzettend blij met Maikel als collega en u zult begrijpen dat ik u lovende woorden met hem heb gedeeld! Dank voor mooie woorden en het gestelde vertrouwen in onze organisatie! Jan-Jaap Palma Uitvaart24

• Bereikbaarheid

Geachte heer/mevrouw, Dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen! Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Te commercieel

Heb veel zelf moeten doen, regelen if na moeten bellen. Werd juist niet ont-zorgt Tijdens elk gesprek kwamen we steeds terug wat iets koste. Naar mijn mening te vaak Het werd uiteindelijk net zo prijzig als direct via de DELA Mijn moeder werd naar een verkeerde locatie gebracht zonder overleg en de kosten kwamen voor mijn rekening

• Bereikbaarheid

Beste Anthony, Dank voor uw beoordeling, maar wat vervelend dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Ik kan mij voorstellen dat het ook wat lastig is geweest omdat u in het buitenland zat (én in een andere tijdzone), maar dat neemt niet weg dat wij u moeten kunnen ontzorgen! Wij trachten als uitvaartondernemer heel transparant te zijn en dat betekent dat wij nooit achteraf een hogere nota neerleggen, maar altijd op voorhand communiceren wat de financiële gevolgen zijn. Ik begrijp dat dit soms wat vervelend/zakelijk kan overkomen. Uw moeder was op last van de politie eerst overgebracht naar een politiemortuarium. Daar hebben wij uiteraard geen invloed op. Na vrijgave van de politie hebben wij haar overgebracht naar het uitvaartcentrum van uw keuze. De keuze die de politie heeft gemaakt worden inderdaad bij u in rekening gebracht, maar dat gaat volledig buiten ons om. Begrijp dat u het gevoel heeft dat onze prijzen op het zelfde niveau liggen als bij Dela, maar wij onderscheiden ons juist door onze tariefstelling. Indien gewenst komen wij graag met u in contact om de factuur nogmaals met u door te spreken en als u dat fijn vindt te vergelijken met de tarieven van Dela. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Zeer netjes en goed geregeld allemaal. Top begeleid en mooi gesproken door de begeleider.

• Bereikbaarheid

Alles uitstekend geregeld door betrokken en deskundige mensen

Een uitvaart regelen is iets wat je niet vaak hoopt te doen. Als het dan toch voor komt dan hoop je dat alles netjes geregeld wordt en alles goed verloopt. Voor Uitvaart24 gekozen na goede berichten uit onze omgeving. Het eerste contact was met de heer Palma om het overlijden te melden. Dit was een prettig contact op een droevig moment. De vervolgstappen werden duidelijk uitgelegd en een afspraak om de uitvaart te bespreken werd gemaakt. De uitvaart is besproken met Anita. Deze geweldige dame heeft verstand van zaken en denkt echt met de 'klant' mee als het gaat over wensen en mogelijkheden. Alles top geregeld. De uitvaartleider tijdens de plechtigheid was Maikel. Een zeer aardige man die de uitvaart op een zeer nette en waardige manier heeft geleid. Uitvaart24 is zeer zeker aan te raden voor een wwardig afscheid van een dierbare. En toch niet geheel onbelangrijk... ook tegen een zeer goede prijs.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: GoedkopeUitvaart24.nl Crematorium24.nl BudgetUitvaart24.nl BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070