Gewoon goed. Correct en vriendelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen afspraken na.

Heel netjes

Keurig geholpen en aan al onze keuze voldaan

• Bereikbaarheid

Redelijk goed verlopen, maar niet voor herhaling vatbaar.

Op zich prima geholpen en begeleid, maar zou zelf nooit weer kiezen voor een soort online uitvaartbegeleiding. Tijdens het 1e telefonische contact werd gevraagd of we het 1e gesprek telefonisch of persoonlijk (thuis) wilden. Uiteraard kozen we voor een gesprek thuis. Achteraf zag ik dat dit € 249,- extra kostte. Dit is ons tijdens het 1e contact niet verteld, dus niet netjes. Ik heb dit ook aangegeven, uiteindelijk is deze € 249,- als korting op de factuur verwerkt. De rouwkaarten moet je zelf online maken: ik ben van mening dat je bij een overlijden zoveel mogelijk ontzorgd moet worden. Goed dat de mogelijkheid er wel is, maar zorg ook voor een andere optie. De condoleance is niet helemaal goed verlopen, doordat er verkeerde gegevens waren doorgegeven aan het uitvaartcentrum (schoonvader lag ik de aula opgebaard i.p.v. een familiekamer). De volgende dag heb ik dit direct gemeld bij Uitvaart24, hier werd gelukkig wel direct op gereageerd. Ik ben uiteindelijk teruggebeld door de directeur zelf. Tijdens de condoleance was er geen uitvaartbegeleider aanwezig. Gelukkig hadden we zelf een rouwkaart meegenomen, zodat we deze bij het condoleanceregister konden neerzetten. Het telefonisch contact met uitvaartbegeleider Maikel Naarden was prima, de uitvaart heeft hij verder prima begeleid. Behalve dan dat hij mijn naam tot 2 keer toe verkeerd zei. Persoonlijk vind ik dat niet netjes. Ik denk dat dit toch te maken heeft met het feit dat we Maikel tot aan de uitvaart niet persoonlijk hadden ontmoet. Ik heb achteraf dus nog contact gehad met de directeur van Uitvaart24, hierbij heb ik al mijn ervaringen gedeeld. Hij stond hier wel voor open, maar de vraag is natuurlijk of hier iets mee wordt gedaan. Persoonlijk zou ik niet meer voor Uitvaart24 kiezen, omdat wij bij een overlijden liever volledig ontzorgd worden dan dat we minder betalen en veel zelf moeten regelen.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Klein, Dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen. Vervelend dat u over een aantal zaken niet tevreden bent, maar goed om te lezen dat uw opmerkingen direct zijn opgepakt door ons team. Het klopt dat wij nabestaanden de keuze bieden tussen telefonische/online bespreken óf een persoonlijke kennismaking aan huis. Juist in deze Corona tijd vinden sommige nabestaanden dat prettiger en anderzijds kost het ons minder tijd én daarmee geld. Uiteraard vermelden wij dit transparant op onze website. In het verleden benoemde wij bij het eerste telefoongesprek alle kosten, maar kregen als feedback vaak terug dat het eerste gesprek wel erg zakelijk was; Blijft lastig om daar (voor iedereen) een goede modus in te vinden! Steeds meer nabestaanden hechten waarde aan een persoonlijk (ontworpen) rouwkaart. Onze werkwijze geeft nabestaanden de mogelijkheid om dit te doen. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de werkwijze t.b.v. de rouwkaart inmiddels aangepast; Nabestaanden kunnen nu kiezen om de kaart zelf te ontwerpen óf door ons te laten ontwerpen. Dank voor het gestelde vertrouwen, uw open en eerlijke communicatie tijdens en ook na de uitvaart. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Eigenaar Uitvaart24

In die moeilijke periode een rots van vertrouwen

Wij hebben de uitvaart moeten regelen van ons moeder/ schoonmoeder en zij had zelf al uitgezocht en ons gevraagd dit via Uitvaart 24 te laten regelen. Wat een prima ervaring hebben we gehad. Na het melden van het overlijden binnen anderhalf uur teruggebeld en in korte tijd daarop waren twee keurig uitziende heren voor het verzorgen van ons moeder/schoonmoeder. Alle geduld, luisterend oor en goede adviezen. Openstaand voor onze wensen hebben zij er uiteindelijk een prachtige uitvaart van gemaakt. Zeker in deze drukke coronatijd stonden ze zelfs altijd voor ons klaar met raad en daad. Onze enorme dank voor alle hulp en contacten die we hebben gehad rond deze uitvaart.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service voor een gunstige prijs

Een budget uitvaart waarbij Uitvaart24 alles is nagekomen wat vooraf werd beloofd. Een waardig afscheid en voor een gunstige prijs. Daarmee is een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding geleverd. Ik ben erg tevreden over de door Uitvaart24 geleverde service!

• Bereikbaarheid

Precies zo als ik het wilde

Ik had bij een andere uitvaart Maikel horen spreken als uitvaart begeleider. Vond dat zo mooi zo warm hoe hij sprak en de mensen verbond ,dat ik zie als ik een uitvaart in de toekomst heb wil ik deze man er bij hebben. Helaas contact met uitvaart 24 was eerder nodig dan ik had verwacht. Alles uitvoerig besproken wat een goed gevoel, er was veel mogelijk. iedereen ging met respect en liefde met ons om. Het geeft mij nog steeds een fijn gevoel dat ik de uitvaart van mijn man op deze manier heb kunnen doen. Ik raad de mensen aan om contact met uitvaart 24 te zoeken.

keurig bedrijf

behulpzaam

• Bereikbaarheid

Prima geregeld allemaal en een fijne spreker gehoord

Prima geregeld allemaal een fijne spreker gehoord en een goede begeleiding gehad.

• Bereikbaarheid

Snel en prettig contact via de telefoon.

Je wordt op je gemak gesteld omdat het toch een verdrietige gebeurtenis is. De medewerkers nemen ruim de tijd om alles door te spreken. Het Was een mooie en integere uitvaart in het crematorium. Wij wilden geen dienst en hebben alleen gebruik gemaakt van de familiekamer wat erg prettig was.

• Bereikbaarheid

Vanaf het eerste zware moment tot aan het allerlaatste moment betrouwbaar

Als iets zo onverwachts en onherroepelijks gebeurt is het fantastisch dat je bij Uivaart 24 mensen aan de telefoon krijgt die meteen helpen en je geruststellen. Ze doen precies wat ze afspreken, je kan op ze rekenen, het zijn professionals.

• Bereikbaarheid

Zoals afgesproken is de gehele uitvaart verzorging A tot Z goed verlopen.

De uitvaart verzorging met alle wensen van de overledene is van A tot Z volledig naar wens verlopen en wij kijken met een goed gevoel daarop terug. Persoonlijk heb ik alles voor mijzelf al vastgelegd, zodat mijn nabestaande met één telefoontje en met al mijn wensen zonder zorgen of extra toestanden mijn uitvaart te gemoed zien en beleven.

geweldig

Vlotte afhandeling, heel respectvol, alle keuzes mogelijk Goedkoop en alle extra's bij te boeken, raad het iedereen aan ook voor mensen met een kleine beurs

• Bereikbaarheid

Een royale uitvaart op maat door professionals die meedenken

Toen mijn nicht was overleden werd mij gevraagd de uitvaart te regelen. De uitvaartverzekering was minimaal , maar ook haar sociale netwerk bestond uit hooguit 5 personen. Ik ben Uitvaart24 erg dankbaar dat ze van begin tot eind met me hebben meegedacht. Geen pakket waar je de helft ,onder deze omstandigheden , niet van gebruikt. Je kunt eenvoudig zelf een rouwkaart maken , via een toegestuurde link kiezen voor een bloemstuk en via telefonisch overleg de dienst invullen. Je hebt het budget zelf in de hand en bepaalt zelf wat zij doen en wat jij doet. Het afscheid was waardig , intiem in de "woonkamer" van het crematorium en de uitvaartleidster deed het uitstekend. Het idee van een uitvaartverzekering is denk ik achterhaald. Leg tijdens je leven een bedrag opzij en regel het als het zover is met Uitvaart24. Je komt niet bedrogen uit !

Zeer professioneel.

Wij waren zeer tevreden over de communicatie, ervaring en professionaliteit tijdens en voorafgaand aan de uitvaart van onze moeder. Door de goede begeleiding is alles perfect naar wens verlopen. Dank aan Uitvaart24!

• Bereikbaarheid

Heb reeds ervaring met deze Uitvaart 24.

Beter kan het gewoonweg niet

• Bereikbaarheid

Uitermate vriendelijk, flexibel en duidelijk!

Niets dan lof voor Uitvaart24. Alle medewerkers waar ik contact mee heb gehad waren zeer prettig in de omgang en communicatief vaardig. Erg fijn om in zo’n verdrietige tijd zo goed en flexibel geholpen te worden in de wetenschap dat je een eerlijke prijs betaald. Alles online geregeld met paar keer telefonisch contact om van de standaard af te wijken. De begeleiding op de uitvaart zelf was warm en professioneel. Dit was de eerste ervaring met Uitvaart24 maar kan het iedereen aanraden!

Zeer kundig en betrouwbaar

Prachtig

Voor de 3e keer uitvaart24 ingeschakeld, wederom een prettige benadering ervaren. Deze keer was het voor onze tante, de eerste ontmoeting met de uitvaartverzorgster Thea was heel goed er was direct een klik. Ze heeft ons (mijn zus en mij) prima geholpen en de uitvaartplechtigheid tot een mooi samenzijn gebracht. We hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden, en wensen meer mensen dit warme bad. Dank je Thea, je bent bijzonder.

• Bereikbaarheid

Precies zoals wij het ons wenste

Wij wisten al een tijd dat het overlijden van mijn schoonmoeder aanstaande was en hadden dus goed de tijd om zelf alles voor te bereiden en ook diverse offertes aan te vragen van uitvaartverzorgers. Al het eerste contact met Jan-Jaap was buitengewoon plezierig. Hij legde alles heel helder uit, met de nodige empathie. De prijs was het aantrekkelijkst en de mogelijkheden heel flexibel. Ik heb zelf alles geregeld omdat wij het zo wilden. Dit doe je (gelukkig) niet dagelijks. Waar moet je allemaal aan denken? De medewerkers van Uitvaart 24 en Thea van Veenschoten heeft ons daarbij uitstekend ondersteund, was er op de momenten dat het nodig was, en trad terug waar het niet hoefde. Zo hebben wij zelf de kist gesloten, aangifte van overlijden gedaan, de plechtigheid geleid, aanvraag bij de begrafenis verzekering gedaan, de kaarten gestuurd etc. Juist de flexibele mogelijkheden, de transparante prijs en het meedenken gaven ons houvast en steun waar wij het nodig hadden.

Humaan, klantvriendelijk, accuraat en servicegericht

Humaan, klantvriendelijk, accuraat en servicegericht

Goed verzorgd

Ervaring van de familie is, dat er veel uit handen genomen is, waardoor er ruimte was om te rouwen. Er was deskundigheid bij de coördinator over de ceremonie. Dit voelde heel vertrouwd.

• Bereikbaarheid

Prima contact en alles is keurig afgehandeld zonder extra kosten.

Ik heb het contact met en de begeleid g door uitvaart24 als erg goed ervaren.

• Bereikbaarheid

Heel goed ontzorgt bij een verdrietige gebeurtenis

Uitvaart24 heeft ons heel persoonlijk geholpen. We hebben weinig hoeven regelen dankzij de uitvaartservice.

Geweldig begeleiding gehad

Het was mooie dienst alles was goed geregeld en ook de begeleiding was heel erg goed en uitvaartbegeleiding was heel goed

Zeer slecht

Geen heldere communicatie, zeer slechte service, overledene zeer slecht opgebaard, kist snel gesloten, onrespectvol.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Vervelend dat u onze dienstverlening op deze wijze beoordeelt. Uiteraard betreuren wij dit. Ons team zet zich juist 24/7 in om te zorgen dat iedereen afscheid kan nemen op de wijze die hij/zij wenst. Omdat wij in de week van de uitvaart diverse contactmomenten hebben gehad hebben wij u klachten op dat moment doorgenomen en direct voor u gecorrigeerd. Wat aan onze zijde zorgt voor een wrange bijsmaak is dat de uitvaart bijna 1,5 jaar geleden heeft plaatsgevonden en u nu een slechte beoordeling plaatst. Precies op het moment dat wij het incassotraject uit handen hebben gegeven. Helaas zorgen dit soort situaties ervoor dat wij tegenwoordig een betaling vooraf vragen. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070