Alles volgens afspraak

Uitvaart 24 heeft alles wat beloofd is op een transparante manier geregeld en verzorgd. Voor mij de ideale manier om van iemand afscheid te nemen. Je kan het van zeer eenvoudig tot eventueel naar je eigen wensen laten verzorgen. Prijstechnisch iets om over na te denken.

Familiar vertrouwd

We werden geweldig ontvangen en begeleid. Op elk vlak was onze ervaring goed. De locatie was knus en prachtig ingericht voor wat wij voor ogen hadden.

• Bereikbaarheid

alles was snel en duidelijk geregeld

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf, duidelijk en overzichtelijk en correct.

In één woord geweldig!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Uitvaart24 is uiterst kundig, vriendelijk en meelevend. Ik zou iedereen aanraden om voor hun te kiezen.

• Bereikbaarheid

Alles zoals onze dochter wilde

Onze schoonzoon is 29 december overleden en onze dochter wist wat ze wilde voor haar man, en dat is helemaal tot op de laatste minuut zo gedaan. Uitvaart 24 heeft alles tot in de puntjes geregeld dank daarvoor.

• Bereikbaarheid

Alles gegaan zoals was afgesproken

Alles is goed verlopen

Klantvriendelijk personeel

• Bereikbaarheid

Beschaaft en respectvol en geen verborgen rekeningen

Uitstekend en respectvol en volledig tevreden Beveel het iedereen aan

Meelevend en goede begeleiding

Denken mee ,en zijn voor alle vragen bereikbaar. De begeleiding tijdens het proces zeer goed.

• Bereikbaarheid

Respectvol ruimte geven om afscheid te doen zoals we wilde

Vooraf alles goed kunnen doornemen waardoor op het moment zelf alleen maar een telefoontje nodig was. Zoals hierboven beschreven respectvol en de ruimte gegeven om het afscheid te doen zoals we dit zelf wilde.

Heel vriendelijk geholpen

Onze uitvaartbegeleider Maikel heeft zo een aangename stem, de nieuwe Morgan Freeman.

Goede begeleiding en service

Ik ben goed begeleid, geïnformeerd en ondersteund. Alleen maar lof

• Bereikbaarheid

Na het overlijden van mijn man op 3 december. Hadden wij een mooi gesprek met Anita die alles netjes aan ons uitlegde. Onze uitvaart is verzorgd door Maikel wat een indrukwekkende man was hij. Iedereen was onder de indruk van zijn woorden op de uitvaart of hij mijn man persoonlijk had gekend. Mijn schoonvader zei meteen als er iets met mij gebeurd wil ik ook Maikel die mij uitvaart gaat verzorgen. Dus hierbij wil ik jullie bedanken voor de mooie uitvaart van mijn man en vader van Lisa.

• Bereikbaarheid

Geweest zoals iedereen heeft gewenst

Wij kunnen niet anders zeggen dan een goed georganiseerde bijzondere uitvaart volgens de wensen die er waren. Veel moeite is gedaan door Anita en alle andere medewerkers ons te begeleiden door de hele periode heen. Met succes. Hartelijk dank daarvoor. Annie van der Meulen-van Mil Sonja van der Meulen Ineke van der Meulen Arno van der Meulen

Heel goed

Ik werd regelmatig gebeld hoe het met ons ging en of zij nog ergens mee moest helpen . Angelique is een topper Dank je wel voor alles

• Bereikbaarheid

Wij zijn heel fijn geholpen.

Vriendelijke mensen, bij ons thuis en op kantoor. Wij voelden ons gehoord en men heeft met ons meegedacht. We hebben met een fijn programma gewerkt om de muziek en foto's zelf te regelen. We zijn daar fijn bij begeleid.

• Bereikbaarheid

Gewoon / eerlijk / fijne ervaring !!!

Mijn eerste contact met UITVAARTVERZORGING 24 was er meteen een goede klik , en dat is zo gebleven van het eerste gesprek tot de begeleiding op de begraafplaats. Uitvaart 24 DANKJEWEL .

• Bereikbaarheid

toegankelijk, prettige ontvangst en mooie familie kamer met koffie en thee.

Zie hierboven

keurig

In een toch al zo'n moeilijk moment heb ik bij Uitvaart 24 heel veel ondersteuning in het aan melden van het overlijden van mijn moeder gehad,

Behulpzaam en vriendelijk

We zijn heel vriendelijk geholpen altijd bereikbaar en alles wordt duidelijk uitgelegd hele nette verzorgde uitvaart. We hebben een hele fijne ervaring gehad in een droevige tijd.

Helemaal prima

Was prima alleen jammer dat mijn naam continu verkeerd wordt geschreven.

• Bereikbaarheid

Beste heer Schoordijk, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en wat vervelend dat uw naam meermaals verkeerd is geschreven. Wij hebben hier intern extra aandacht aan gegeven om dit in de toekomst te voorkomen. Rest ons u nogmaals veel sterkte te wensen de komende tijd. Met vriendelijke groet, Uitvaart24 Javen Brouwer

Goed geregeld.

Tevreden over Uitvaart 24.uitvaart en begeleiding perfect Er was een ruime keuze aan mogelijkheden wel een Minpunt: extra kosten zijn aan de belachlijke hoge kant, schijnt landelijk te zijn, maar daar ben ik het niet mee eens

• Bereikbaarheid

Beste heer Smit, Dank voor uw beoordeling en wat fijn om woorden als 'perfect' terug te lezen! Uw opmerking over de uitbreiding begrijpen wij. Onze dienstverlening begint bij de basisdiensten die het afscheid mogelijk maken. Vanuit daar kan dit volledig naar wens uitgebreid worden. Hierdoor kunnen wij een waardige uitvaart voor iedereen toegankelijk maken. Daarnaast zijn wij in veel gevallen afhankelijk van partners en toeleveranciers. Dit kan uitbreidingen inderdaad kostbaar maken. Gelukkig zijn de uiteindelijke uitvaartkosten beduidend lager als bij andere uitvaartondernemers en lager als de uitvaartpolis, waardoor er nog een mooi uit te keren bedrag over blijft. Nogmaals dank voor het gestelde vertrouwen en uw mooie worden. Via deze weg willen wij u nogmaals alle sterkte wensen de komende tijd. Met warme groet, Uitvaart24 Javen Brouwer

Zeer goede begeleiding in een lastige tijd

Fijne begeleiding door Thea in de uitvaart van m'n vader. Maakte lastige zaken makkelijk en was erg meelevend.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: GoedkopeUitvaart24.nl Crematorium24.nl BudgetUitvaart24.nl BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.