Alle zorg uit handen genomen.

Integer, behulp- en zorgzaam.

• Bereikbaarheid

Precies als wij wilden en zoals afgesproken.

Onze wens was zoveel mogelijk zelf regelen en dat werd super gerespecteerd. En daar waar we uitvaart24 nodig hadden stonden ze voor ons klaar. Hele vriendelijke mensen en we werden ook nog blij verrast doordat een medewerker voor de rouwstoet uit ging lopen. Dat maakte het heel indrukwekkend allemaal. Niets dan lof.

Geweldig meedenkende medewerkers

Men laat je vrij in het samenstellen van de uitvaart. Men dringt zich niet op maar geven gevraagd en ongevraagd advies. Men was ook goed telefonisch bereikbaar. Zowel de eerste persoon die je aan de telefoon krijgt als diegene die de uitvaart begeleid waren personen die zich gereserveerd opstelden maar toch net die dingen doen en zeggen waardoor het voor ons een mooie uitvaart is geworden. Bedankt Jan-Jaap en Anouk.

Fantastisch

alles prima geregelt door Uitvaart24,De man die ons begeleide op de uitvaart[ben even zijn naam kwijt]was in 1 woord TOP, Wat een prachtig mens en heeft mede gezorgt dat we een mooie herrinnering hebben aan de begrafenis

Gewoon goed.

Goede en duidelijke afspraken, prijs kwaliteit naar mijn mening goed. De begeleiding in het uitvaartcentrum was meer dan goed, de uitvaartverzorger deed meer dan zijn best om de dienst naar het laatst aangepaste draaiboek aan te passen. Hierover waren nabestaanden zeer te spreken.

Meer dan uitstekend

Vanaf het eerste moment dat we contact hadden, mijn vader overleed 's avonds om elf uur, was de afhandeling zeer fijn. Nog diezelfde nacht werd mijn vader gewassen en aangekleed, ieder van ons werd bij dit ritueel betrokken, dit maakte het minder beladen dan wij dachten dat het zou zijn. Dankzij dit snelle handelen kon mij vader ook thuis opgebaard blijven. Zo kon iedereen op ieder gewenst moment nog even langs gaan. Verder contact moest veelal via videobellen en telefoon, RIVM maatregelen, maar alles was duidelijk en vragen die ik had werden meteen behandeld. Dit was zo fijn. Zij gaven mij de handvatten die ik nodig had om het hele gebeuren rond de uitvaart op te starten en tot een goed einde te brengen. De uitvaart was intiem, slechts kleine groep aanwezigen mogelijk, en werd extra speciaal door het mooie verhaal dat uitvaartbegeleider Maikel vertelde. Dit begon eigenlijk al in huis en bij het verlaten van het huis. Iedereen hing aan zijn lippen. Ook de kleinkinderen. Mijn moeder en de kinderen en kleinkinderen zijn heel blij met hoe alles ging. De beladenheid die normaal nog wel eens rond een uitvaart wil hangen was er niet. Ik, als contactpersoon, was ook heel blij met de goede zorgen. Het was pinksterweekend, maar wanneer ik ook belde met vragen, er was altijd direct live contact met een medewerker. Dus al met al hartelijk dank voor deze mooie uitvaart.

• Bereikbaarheid

Van begin tot einde uitstekend geregeld

Omdat ik als bewindvoerder al veel had voorbereid/geregeld voor de uitvaart van mijn schoonzus zocht ik een uitvaartondernemer die hierin wilde meedenken. Uitvaart 24 heeft vanaf het eerste contact zeer snel en correct gereageerd en alles was tot in de puntjes verzorgd.

Helemaal prima

Vanaf het begin ging het er heel respectvol aan toe en dat is ook zo gebleven. De begeleiding was ook fijn en er werd met me meegedacht over de uitvoering van de crematie en de gedachtenis prentjes. Een minpuntje was , dat de prentjes te laat werden geleverd door DHL, maar dat werd door uitvaart 24 weer prima opgelost .

• Bereikbaarheid

Goed, goedkoop en no nonsense!!!!!!!!!!!!!!!!

Uitvaart24 heeft gezorgd voor een respectvolle en mooie uitvaart en alles wat afgesproken was in goede banen geleid. De prijs was conform het afgesproken budget zonder onverwachte rekeningen achteraf. We waren allen heel tevreden!

Correct, snel, voordelig

Ik zocht voor mijn overleden vader een uitvaartondernemer die de technische zaken voor zijn rekening nam en waarbij wij als nabestaanden zelf voor een afscheidsceremonie op eigen locatie konden zorgen. Uitvaart24 was hiervoor de ideale en zeer betaalbare partij. Erg goede en adequate dienstverlening.

Perfecte begeleiding

Zeer adequaat gereageerd en een mooie uitvaart georganiseerd. Geen verrassingen. Helder draaiboek en men laat aan de familie een vrije inbreng. Dank!

• Bereikbaarheid

In deze Corona periode hebben wij, in overleg met Uitvaart24, waardig afscheid kunnen nemen van onze moeder. De ceremonie werd met muziek gehouden in de buitenlucht. Onze uitvaartleider hield een warme toespraak dat precies onze gevoelens verwoordde. Wij zijn zeer tevreden!

Netjes, snel, behulpzaam.

Netjes telefonisch te woord gestaan, snel geregeld en goed geadviseerd door medewerker. Top!

• Bereikbaarheid

Heel goed en snel geregeld

Mijn contact heel vriendelijk en snel te woord gestaan alles volgens afspraak geregeld j.terink

Prima geregeld

Goede dienstverlening,helder en meteen dezelfde dag alles voor elkaar. Geen poespas,lage kosten maar verder perfect geholpen

• Bereikbaarheid N.v.t.

Alles netjes geregeld

Goed contact met uitvaartorganisatie, waardig en respect vol alles naar tevredenheid verlopen

• Bereikbaarheid

Toevoeging: 15-06-2020 Dank voor het aanpassen van de onvoldoende naar een voldoende, maar vraag mij nog steeds af of uw beoordeling wel over ons gaat. U heeft bij uw eerste beoordeling immers getracht het crematorium een onvoldoende te geven, maar ,voor zover ik kan zien, geen enkel gebruik gemaakt van onze dienstverlening. Eerste reactie: Geachte heer/mevrouw, Begrijp uw teleurstelling, maar uw beoordeling gaat echter niet over Uitvaart24, maar over het crematorium in Schagen. Dit crematorium is niet van ons en op basis van uw naam kan ik helaas ook geen verdere gegevens terugvinden waaruit blijkt dat wij de uitvaart hebben verzorgd. Ik vrees dan ook dat u getracht heeft om een beoordeling te schrijven over het crematorium, maar per ongeluk op onze website bent beland. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Over-all een Voldoende

Paar punten: - aanbevolen drukkerij, wel keuze uit veel soorten kaarten, maar geen format hoe een standaard tekst eruit ziet. Wel fijn dat je rechtstreeks kon sturen. - rouwkamer maar tot 16.00 uur open, jammer dat het niet bv 1 avondopening is, we hadden mensen die van ver moesten komen, wilden in de avond komen - akte van overlijden niet gehad, zelf achter gekomen en gebeld, dit hoef ik niet in de gaten te houden maar is jullie taak. - verzekering had nog niet uitgekeerd, nog geen opdracht gekregen van jullie, zelf achtergekomen, is ook niet mijn taak - zullen de regels zijn van nwe noorder maar we vonden het niet menselijk dat wij 3-en ook op 1.5mtr moesten zitten, niet overal is dat zo, weten van andere mensen dat familie gewoon naast elkaar mocht zitten. Misschien toch in gesprek met ze om hiervoor uitzondering te maken.

Perfect geregeld

Op 13 mei ‘20 overleed mijn moeder en we belden om 18 uur naar Uitvaart 24. De telefoniste deed het uitstekend en legde alles rustig en duidelijk uit. Al een zorg minder want via internet dit regelen gaf eerst een wat onzeker gevoel. Een uur later konden we mijn moeder uitgeleide doen. De volgende morgen kwam de uitvaartleidster Thea. Ze kwam bij ons thuis in coronatijd omdat we in onze woonkamer met gemak 5 meter uit elkaar zitten. Behalve dat. ze heel aardig en betrokken is merk je ook haar professionaliteit. Ook de uitvaart was heel goed verlopenThea deed het voorwoord en het afsluitende woord prachtig vertolkt. Ze had zich goed ingeleefd in info die we haar gaven over mijn moeder en onze familie. Heel veel dank Thea. En Uitvaart 24 is wat ons betreft een aanrader

Gewoon goed

Prima uitvaart instelling

Alles voortreffelijk geregeld.

Een bijzonder goede uitvaart onderneming. Alles keurig geregeld. Heel redpectvol. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hele fijne ervaring

Zeer professioneel, altijd beschikbaar, snelle service, fijne communicatie, duidelijkheid, niet de duur, meedenkend en vriendelijk.

• Bereikbaarheid

De zorg van de medewerkers overtrof onze verwachtingen

Telefonisch contact met uitvaart 24 verliep uitstekend. Duidelijke uitleg gekregen over diverse mogelijkheden. Gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Onze wensen waren geen probleem. Respectvolle behandeling door de medewerkers ijdels de overbrenging.

• Bereikbaarheid

Sober, correct en waardig.

Als u op zoek bent naar een waardige én goedkope uitvaart, dan is Uitvaart24 een goede keuze.

• Bereikbaarheid

Geweldig, heel persoonlijk en professioneel geregeld.

Bij zowel mijn moeder als mijn vader zijn we erg goed begeleid door Maikel de uitvaartbegeleider. Wat een warm en aardige man is dat. Hij wist ons beide keren te raken met zijn waardevolle levenswijsheden en steun tijdens de dienst. Met name in deze corona tijd was het fijn dat hij erbij was. Uitvaart 24 is zonder zorgen alles goed geregeld.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070