Zoals we het wensten.

Goed en met aandacht verzorgd, tegen een prima prijs, precies zoals we het wensten.

• Bereikbaarheid

Niet naar wens van mijn vader

Schandelijke vertoning . M.n vader was niet gelovig stond er een priester te ...... Ik z,n dochter daar werd niet naar geluisterd , maar afgesnauwd dat ik het maar moest regelen met degene die zich had voorgedaan als vertegenwoordiger z,n ex van 12 jaar geleden !!! Probeer eens naar familie te luisteren , dan was deze zeer trieste aangelegenheid niet gebeurd.

• Bereikbaarheid

Punctueel, goede communicatie, nakomen van alle afspraken. Bravo!

Punctueel, goede communicatie, nakomen van alle afspraken. Bravo!

• Bereikbaarheid

Alles prima geregeld. Geen zorgen gehad.

Vanaf het eerste moment is het prima en soepel verlopen. De dames die mijn moeder midden in de nacht kwamen ophalen, waren zo vriendelijk en alles was zo netjes. Goede begeleiding van Luz. Heb veel contact met haar gehad. Ze heeft mooie woorden gesproken. Heb er een goed gevoel over. Het was voor mij een last minute telefoontje om alles te regelen. Maar heb er goed aan gedaan. Er was vooraf niks geregeld nl. Ik moest ook rekening houden met het budget.

UITMUNTEND een dikke VETTE 10 voor Uitvaart24

Ben aan Uitvaart24 gekomen door een low budget crematie 1 jaar geleden die heel warm aanvoelde dus toen mijn man overleed was het voor mij al helder wie ik wou en waar Door een fout s,avonds van de Schouwingsarts om 23 uur kon mijn man niet mee met jullie en moesten jullie helaas zonder mijn man weer vertrekken en vele uren later mocht hij pas mee na 6 uur wachten ,Dus kwamen John en die mevrouw weer terug rijden En zo mooi hebben jullie het toen gedaan het geheel dat ondanks dat de stemming hier naar het Nul punt was gezakt en we ook boos en verdrietig waren Jullie er toch een heel mooi gebeuren van wisten te maken . John en mevrouw (helaas naam vergeten)wat deden die het klasse zo warm en meelevend ze hadden ook nooit zo iets meegemaakt zo n fout en die moest opgelost worden door dezelfde arts maar die lag in bed en had zijn telefoon uit gezet. Op aandringen van hun kregen we toestemming om zonder de papieren mijn man mee kon . Grote klasse dat jullie dat ook deden .Hartelijk dank daar nog voor John . Verder alleen maar lof Goede Bereikbaarheid aan de telefoon altijd plezierige uitleg en niks is te veel . keurige rouwkamer , keurige kist zeer verzorgt , mooi geschoren , alles voelde prima , mooie crematie door Maikel Alles tot in de puntjes verzorgt , overlijdenskaarten zeer mooi , muziek klasse , PowerPoint mooi goede timing , een zeer mooi geheel . En restant van polis zeer snel uitbetaald gekregen op mijn rekening . Klopte tot op de cent wat we afgesproken hadden Jullie waren zelfs iets vergeten wat ik later had gevraagd en toen ik daar over opbelde zei u dat is service het is goed zo hoeft u niet te betalen Hoop voorlopig geen gebruik te hoeven maken van jullie diensten , maar als er iemand is die een begrafenis of crematie nodig heeft budget of uitgebreid zal ik jullie van harte aanbevelen. Nergens maar dan ook nergens zou ik iets kunnen verbeteren bij jullie GROTE KLASSE nogmaals hartelijk dank Mevrouw Robart - Brand Voorburg

• Bereikbaarheid

De uitvaart was zó mooi en goed geregeld dat het ons echt troost heeft geboden

Onze verwachtingen werden overtroffen! Van te voren fijn contact gehad met iemand goed en rustig uitleg gaf over de mogelijkheden. Goed dat je zelf per onderdeel kunt kiezen wat je wel en niet wilt; met duidelijke prijsstelling. Tussentijds netjes overleg met ons over eventuele extra diensten. De dienst in de familiekamer van het crematorium in Haarlem was echt erg mooi: sfeervolle kamer die veel intiemer voelde dan een grote aula. Onze moeder was ook erg mooi opgemaakt. Duidelijk gedaan door iemand met liefde voor zijn/haar vak. Alles bij elkaar kan ik echt zeggen dat we dankzij Budgetuitvaart24 hebben ervaren hoeveel troost een mooie uitvaart kan bieden. Dank!

• Bereikbaarheid

Mijn beide ouders hebben een prima verzorging gehad via uitvaart24! Dat zegt genoeg

Mijn ouders wisten precies hoe zei hun uitvaart wilde! Uitvaart 24 heeft dit voor hun beide mogelijk gemaakt! We zijn geweldig geholpen alles is gegaan zoals mijn ouders het wilde. Bedankt!

• Bereikbaarheid

Oprechte interesse en betrokkenheid tegen betaalbare prijzen en volledig transparant

Uitvaart24 laat zien dat het regelen van een afscheid dat voldoet aan specifieke wensen ook voor een normaal bedrag kan zolang je het geen probleem vindt dat zij de locatie bepalen en er beperkte keuze is in tijd. Wij konden prima uit de voeten met 9.30-10.30 u in het intieme paviljoentje bij het crematorium in Ugchelen. Omgeven door veel groen, deur open en een bescheiden opstelling van de uitvaartbegeleider.

• Bereikbaarheid

In een verdrietige periode zijn deze mensen een enorme steun

Om online een crematie te regelen doe je niet zo snel. Maar in een gekke tijd ontkom je er bijna niet aan. Ik heb niets meer dan lif. Alles is me uit handen genomen en heel goed geregeld.avond voor de crematie een persoonlijk gesprek gehad via de telefoon met de uitvaartbegeleider. Er werd alle tijd genomen en heel fijn meegedacht. Ik ben ze zeer dankbaar voor een respectvolle serene crematie waar ik heel fijn op kan terug kijken.

• Bereikbaarheid

Prima en zeer nette uitvaart waarbij het persoonlijke niet over het hoofd wordt gezien, tegen een ze

Naar het overlijden van mijn vader, werden wij door verwezen naar een lokale uitvaartondernemer vanuit de verzekering die mijn vader had afgesloten. Omdat de verzekering van mijn vader niet erg hoog was wilde wij graag zo dicht mogelijk bij dit bedrag blijven. Helaas was de offerte van deze uitvaartondernemer het dubbele dan wij in gedachten hadden. Ook vonden wij sommige zaken wel erg hoog. De goedkoopste kist was bijna €1000,-. Wij zijn op internet gaan zoeken en kwamen uit bij Uitvaart 24. die de gehele uitvaart hebben overgenomen van de lokale uitvaartondernemer en dit naar volle tevredenheid hebben uitgevoerd, voor de heeft van de kosten. Ik raad iedereen aan ga meteen in gesprek met uitvaart 24 en u komt niet met een kater te zitten i.v.m. de kosten.

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden, alles goed geregeld

Het is respectvol en goed verlopen, een eenvoudige crematie zoals mijn man het wilde. Goed gevoel erbij, top.

Vakkundig

Ongedwongen ze geven je een fijn gevoel. Denken met je mee.

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geweldig afscheid

Bij Uitvaart24 is alles mogelijk. Ze begeleiden alles goed. Wij hebben een heel mooi afscheid gehad met alle wensen van iedereen. Ook het condoleance afscheid in Portsmuiden was erg mooi en goed verzorgd.

Prettig contact

Zeer nette discrete persoonlijke service, ondanks dat de gesprekken via de telefoon gingen. Aan alle onze wensen kon voldaan worden. De standaard aangeboden pakketten kunnen naar wens uitgevoerd worden.

perfecte organisatie

Heel aimabel zeer sterk betrokken, niet alleen professioneel maar ook menselijk en ondanks alle organisatorische bijkomstigheden niet duur.

Fijne uitvaartverzorging

Heel prettig kontakt, goed gericht op het voorkomen van problemen. Altijd bereid om mee te denken en schatten van mensen die weten wanneer ze nodig zijn! Zelfs een rolstoel stond klaar toen die nodig was. En ook nog goede mogelijkheden bij een goedkope uitvaart. Veel dank voor alle fijne begeleiding.

• Bereikbaarheid

Zeer fijne organisatie, was top

De uitvaart was super geregeld. Vriendelijke mensen en hebben aan alle eisen voldaan, zeer hartelijk. De as kregen we ook vrij snel mee zodat we de overledene snel op doorreis aan haar laatste wens kon voldoen, dat was een hele opluchting. Ik kan iedereen deze uitvaart aanraden. Met vriendelijke groeten en bedankt voor de fijne zorg. Avyola Jozsi

• Bereikbaarheid

Professioneel, deskundig, informatief en prijs kwaliteit.

Alle lof voor de deskundigheid van Tamar en Luz. Zeer goed en duidelijke telefonische uitleg. Precies gedaan zoals wij, de nabestaande en de overledene, het wilden zonder poespas. Ook zeer tevreden over de afgesproken prijs.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Zoals verwacht

Keurig te woord gestaan, duidelijk, en snel geholpen. Misschien een tip: wanneer men de overledene komt ophalen is het fijn als nabestaanden niet zien hoe de overledene van het bed op de grond en/of horizontaal door de deur zien gaan. Als het niet anders kan, is het wenselijk de nabestaanden even daarop voor te bereiden en hen te adviseren even weg te gaan. Achteraf kan dat beeld je teveel bijblijven.

Alles zeer goed geregeld

Goed, snel en duidelijk contact. Kan niet anders zeggen dat alles perfect geregeld was. Het was een mooi afscheid

• Bereikbaarheid

Betrokken met goed oog voor eigen wensen

Oprechte interesse, oog voor je eigen wensen.Prettige samenwerking. Prima zorg.

Alles Perfect geregeld

Vanaf mijn eerste contact werd alles snel en professioneel geregeld. Een snelle en correcte bevestiging van de afspraken welke stipt en nauwkeurig werden opgevolgd. Wij zijn zeer tevreden met Uitvaart 24. Want je hebt op het moment van het overlijden van een dierbare wel andere dingen aan je hoofd.

Altijd meedenken

Als prettig omdat men zich niet opdringt en advies geeft waar nodig.

Super geregeld alles.

Ben ontzettend blij dat ik voor uitvaart24 gekozen heb, onze moeder is vandaag gecremeerd en niks dan lof over het telefonische contact met Mark en ook een hele lieve uitvaart begeleider bij het crematorium zelf. Alles was tot in de puntjes geregeld.

• Bereikbaarheid

Een voorbeeldige uitvaart met professionele topservice

Omdat we geen groot budget hadden voor de uitvaart van mijn vader kwamen we via google bij Uitvaart24 terecht. Met enige scepsis, omdat zij ver onder de prijzen zaten die de andere uitvaartondernemers vroegen, hebben we de gok toch maar genomen. Die scepsis bleek volstrekt onterecht. Vanaf het eerste telefonische contact was de begeleiding professioneel, warm maar zakelijk, zonder al te veel emotionele poespas. We kregen een uitvaartbegeleidster toegewezen (Luz) die alles in een (halfuur durend) telefoongesprek glashelder uitlegde. Daarna volgde een duidelijke offerte zonder verrassingen: de op de site vermelde prijzen werden gehanteerd en verder niets extra's, dat wij niet hadden afgesproken of zien aankomen. Heel fijn. Voor mijn vader werd daarna goed gezorgd en ook het verzorgen van de crematiedienst werd goed voorbereid. Voor ons was heel duidelijk wat wij moesten doen en wat Uitvaart24 regelde. Iedere dag werd er door Luz even gebeld of alles nog goed ging, of er nog vragen waren. De crematiedienst zelf, op de locatie van onze keuze, was ook perfect. Een mooie kist (gewoon de basiskist, maar heel netjes), een goede opening en afsluiting door Luz en de dienst volgens een door een samen met haar opgesteld draaiboekje. Ook hierbij trof ze de juiste stijl en toon. Ik wilde graag een lied live zingen voor mijn vader bij de dienst. Volgens de coronaregels van Yarden mocht dat eigenlijk op die locatie niet, maar zij heeft dat voor ons besproken en het tóch mogelijk gemaakt. Dat zijn nét de extra's die het verschil echt maken. Ik heb er geen enkel belang bij, maar ik kan Uitvaart24 écht van harte aanbevelen. We kijken alleen maar terug op een fijne samenwerking en een prachtige crematiedienst en het scheelde ons zonder overdrijven duizenden euro's.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070