Geweldige service

Ondanks deze rotte tijd hebben wij in een kleine groep erg mooi en rustig afscheid kunnen nemen van mijn moeder. Uitvaartleider Michael heeft nog een mooie speech gehouden,heeft erg geholpen

Een uitvaart online regelen kan prima bij Uitvaart24

Via kennissen Uitvaart24 gebeld en binnen 24 uur was alles netjes geregeld. Het intakegesprek hebben we wel ''fysiek'' gedaan omdat mijn schoonmoeder op leeftijd is en de stap naar ''alles online'' nog te groot was. Verder werd alles prima geregeld en op de dag van de uitvaart bleek alles tot in de puntjes geregeld te zijn.

• Bereikbaarheid

Super goed geregeld met veel empathie

Zeer klantgericht, heel goed bereikbaar en het contact is telkens empathisch. Indien mogelijk doen ze het zoals jij wilt, ook al moeten ze daarvoor iets afwijken van de standaard dienstverlening, heel fijn. De pakketten zijn duidelijk omschreven en begrijpelijk. De uitvoering is ook heel goed en de medewerkers zijn zeer sympathiek in de omgang. Wij waren zeer tevreden over Uitvaart24

• Bereikbaarheid

Heel professioneel, snel en stijlvol geregeld

Uitvaart zeer waardig en volgens onze wensen geregeld. Bedankt hiervoor

• Bereikbaarheid

Als je al weet wat je wil regel je het hier snel en eenvoudig

Wist precies wat ik wilde en Uitvaart 24 kon mij hier uitstekend mee helpen, erg tevreden hoe het gegaan is!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Fijne ervaring, alles verliep zoals besproken

Je krijgt van te voren een overzicht wat alle afgesproken wensen met daarbij per wens wat het kost. Medewerkers gaan heel empatisch en respectvol met de overledene en nabestaanden om. Er wordt meegedacht en ze zijn 24/7 bereikbaar.

Uitvaart goed geregeld

Uitvaart24 heeft de uitvaart van mijn vrouw goed geregeld. Het pakket waarvan zij al eerder had aangegeven gebruik te willen maken voldeed zoals was afgesproken. Vriendelijke medewerkers die hebben gezorgd voor de uitvaart die zij voor ogen had. Duidelijk en geen addertjes onder het gras, adviezen en nazorg waren okay. Bedankt Uitvaart24 !

Goede en correcte afhandeling

Ik moest met spoed een uitvaart regelen omdat we ons lichaam normaal gesproken aan de wetenschap hebben geschonken maar net 1 dag voor zijn overlijden te horen gekregen dat hij dat toch niet wou. Via mijn verzorgster bij budget uitvaarten terecht gekomen waarbij godzijdank het zeer snel geregeld was dat ik een crematie met een afscheid kon regelen voor een prijs wat tenminste normaal is en niet zo torenhoog zoals de meeste uitvaartdiensten. Echt een aanrader. Mijn crematie kostte €1722,- en dan krijg ik de urn naar huis gestuurd omdat ik in een rolstoel zit en het niet kan ophalen.

Alles goed verlopen

Het ophalen van de overledenen is heel goed en netjes verlopen. Ze waren snel ter plaatse ook. Het is bij aankomst op de locatie van de bijeenkomst even anders omdat het een industriegebied is en geen groen gebied zoals bij een uitvaartcentrum. Daar moet je even doorheen kijken. Wij hebben het verder heel fijn en rustig ervaren. De kleinkinderen hebben het vooral heel prettig ervaren omdat het zo'n relaxte omgeving was. Geen opgeprikt gedoe en een heel ontspannen sfeer in familiaire kring. Ik zou het zeker nog een keer zo doen.

Gewoon goed geregeld, prettige mensen en leven mee

Gewoon goed geregeld, prettige mensen en leven mee

• Bereikbaarheid

Zeer netjes, en met zorg

Beide ouders zijn via Uitvaart 24 gecremeerd. Daar zij geen begrafenisverzekering hadden,hebben mijn man en ik besloten om voor uitvaart 24 te kiezen. Het is vreselijk om iemand te verliezen, maar Uitvaart 24 neemr veel zorg uit handen. Zeer netjes, begeleiding wordt ook geboden, zeer zorgvuldig,veel bespreekbaar en doet zeer zeker niet onder voor een dure uitvaart. Wij zijn zeer tevreden, en raden het iedereen aan.

• Bereikbaarheid

Denk dat er altijd wel iets verbeterd kan worden, maar wij waren super tevreden

Nvt

Fantastisch

Hele fijne mensen,heel meegaand. En hele fijne ,goede service.

• Bereikbaarheid

Alle aanwezigen waren zeer tevreden over de verzorging van de dienst.

Goed en respectvol verzorgd.Ook de bloemen keurig geregeld.Zeer aan te bevelen.Je kan alle kanten op Qua wensen,en budget.De nazorg ook prima geregeld.

• Bereikbaarheid

Keurig geregeld van melding tot nazorg

Een waardige uitvaart geregeld door Uitvaart 24, zeer prettige communicatie en meedenkend wat heel fijn is in een toch al moeilijke tijd. Er is veel mogelijk tegen een zeer goede prijsverhouding. Afspraak is afspraak en geen verassing achteraf mbt nota o.i. Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie goede zorgen!

Fijne en waardige dienstverlening van Uitvaart24

Wat een prettig bedrijf welke je nodig hebt wanneer je in een verdrietige periode zit! Snel, deskundig, goed bereikbaar, betaalbaar en ze denken op alle punten mee met je. We hebben Uitvaart24 ervaren als een waardig en transparante organisatie.

• Bereikbaarheid

Fijn, vriendelijk, warm ontvangst, en goed georganiseerd.

Mijn ervaring is zeer positief. Het ontvangst was fijn. Goede organisatie, deskundig en vriendelijk. Ik houd hier een goede herinnering aan over.

Een absolute aanrader

Binnen 11 maanden hebben wij van onze vader en moeder afscheid moeten nemen. Zowel de crematie van onze vader als de begrafenis van onze moeder is zeer eervol verlopen Zeer prettig contact en flexibel meegedacht in deze vreemde corona tijden. Maikel, nogmaals bedankt voor de geweldige uitvaartbegeleiding

• Bereikbaarheid

alles tot in de puntjes verzorgd

wij zijn geholpen door Mark Dietrich en die heeft ons zeer deskundig begeleid en heeft ons alles uit handen genomen alles tot in de puntjes geregeld Mark bedankt. groetjes gonnie en fred.

Grandioos

Na een fijn gesprek,werd het snel en perfect geregeld,wat op de site staat van Uitvaart24 klopt dan ook 100 procent,kan en zal deze onderneming bij iedereen aanraden

• Bereikbaarheid

aangenaam van toon en houding, voorbeeldig ten aanzien van de informatie en de afspraken

Overlijden tijdens corona, een crematie, met een puzzel of je wel/niet bezoek bij de crematie wenst. vanwege de puzzel moesten de afspraken veranderen. Uitvaart24 bleef prima meewerken aan de wijzigingen en waren echt van dienst. En eerlijk over de kosten die erbij hoorden. Via telefoon en mail verliep het prima en kostte het ook niet zoveel tijd.

Ongecompliceerde kundige uitvaartzorg

Ik werd vriendelijk en competent te woord getaan, de opdracht was simpel te geven, en alle zaken hebben zij snel, efficient en correct uitgevoerd. Geen verstopte kosten, en een vlotte afhandeling.

• Bereikbaarheid

Wil graag op deze manier uitvaart 24 bedanken voor de fijne manier waarop mijn man Cees Baptiste op 21 03 2021 weggehaald is uit verzorging huis waterhof in den haag. Ging op een respectvolle manier. Ook het telefonisch consult wat ik vandaag 15 03 2021 had met een zeer vriendelijke dame ..waarvan ik jammer genoeg de naam van ben vergeten..die informeerde of alles naar wens was gegaan en óf ik nog vragen had ..zij toonde oprechte belangstelling en was empathisch...zulke medewerkers zijn goud waard...complimenten. Vrijdag gr Miranda Baptiste

• Bereikbaarheid

een professionele service in een hectische periode

Ik vond de houding van Uitvaart 24 flexibel - bij de betaling van de factuur bleek het kortdag - factuur op donderdag onvangen de crematie was maandag dooropvolgend - voor ouderen die niet internet bankieren is dat een probleem -- vanwege corona moest een bezoek aan de bank volgens afspraak -- eerstvolgende mogelijkheid was dagen na de crematie - misschien kan hiermee rekening worden gehouden voor senioren die niet online bankieren

Respectvolle, zorgzame medewerkers.

Toen mijn vader overleed zonder begrafenisverzekering heeft mijn vrouw contact opgenomen met Uitvaart 24. Mark Diederich heeft haar heel medelevend en correct geholpen. We hebben het zelf niet zo breed en kon niets meer opbrengen dan €2000, maar kregen nooit het gevoel dat we minder waren. Pa was opgehaald binnen 3 uur na zijn dood op 26 december 2021 en de uitvaart was op de 30ste. Alles vlekkeloos gelopen en Pa lag er heel mooi bij. De dames die alles verzorgd waren zo lief voor ons en onze kinderen en kleinzoontje. Wij hielden allemaal een heel goed gevoel over.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070