Goede meedenkende medewerkers

Mijn moeder kwam te overlijden om 6.15 uur gezocht naar een uitvaartverzorging en kwam bij uitvaart24 terecht. Gebeld kreeg een medewerker te spreken en afspraak gemaakt om 9.30 uur stonden Anita en collega Niels bij ons en werd mijn moeder verzorgd en thuis op gebaard. Met Anita gelijk de crematie besproken dit ging heel rustig en er werd goed meegedacht . Met Anita afgesproken dat de uitvaart begeleider Maikel Naarden met ons contact op zou nemen . Wat een rustige man met zo veel empathie Kon alles goed met hem bespreken en hij heeft op een prima manier de crematie begeleid . Al de aanwezige vonden dit ook wij zijn heel blij met hoe alles is gegaan Uitvaart24 staat bij mij in de agenda al hoop ik het niet snel nodig te hebben

• Bereikbaarheid

Heel fijn geregeld allemaal vooral goede contqcten met Anita en Micheal

Prima!

• Bereikbaarheid

Zeer empatisch en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Geweldig meelevende organisatie. Ook prijs verhouding is uiterst goed. Op 4 mei is mijn schoonvader overleden en op 5 mei zijn wij ouders geworden. Wij hadden nauwelijks contact met mijn schoonouders maar begrepen van mijn schoonmoeder dat zij niet verder kwam met een begrafenisondernemer. Zij zijn immers niet verzekerd en ook nooit verzekerd geweest voor uitvaartkosten. Uiteindelijk hebben wij dan ook noodgedwongen de verantwoordelijkheid genomen Het lichaam van mijn schoonvader lag inmiddels al 10 dagen in het mortuarium omdat ik nog herstellende was en ben van een spoedkeizersnede en we ons eerst op de kraamweek hebben gefocust. Ik heb uitvaart24 alles uitgelegd en zij waren uiterst begripvol en hebben enorm meegedacht met ons. Ook hebben zij daarna uiterst snel actie ondernomen en alles geregeld. Ze hebben ons echt ontzorgd. Ze hebben ons zelfs een kaartje gestuurd met een enorm mooi, lief en persoonlijk bericht. Daarnaast is het bedrijf aanzienlijk goedkoper dan andere bedrijven. Als de gemeente er tussen was gekomen waren we nog duurder uit geweest aangezien zij het gaan verhalen bij de nabestaanden (zelfs als de erfenis verworpen is).

Vlotte en goede service

Onze moeder/oma is in juni overleden. Wij zijn zeer vlot geholpen en alles ging in goed overleg. Duidelijke uitleg, ruimte voor eigen ideeën en tips. Mede door de prettige en enthousiaste begeleiding van Thea van Veenschoten is alles rondom, en de uitvaart goed geregeld. Ook de begeleiding van de dames die de overledene verzorgden was prima in orde. Zeer respectvol! Dat er na een aantal weken wordt gebeld door Budget Uitvaart24 hoe het gaat en of er nog vragen zijn is uiteraard zeer attent. Het gemis van onze moeder/oma is groot. Dat rouwverdriet zal eenieder op zijn eigen manier verwerken. Wij kunnen Budget Uitvaart aanbevelen! Vriendelijke groet, Jolanda, Anne-Marie, Jorik en Wouter

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar,goede communicatie en inleving in de situatie, correcte wijze van werken,

Nu voor de 3 keer binnen de familie gekozen voor Uitvaart 24, daar deze uitvaartorganisatie zeer deskundig-, meelevend, en uiterst correct is in de wijze van afwikkeling van alle zaken die op iemand afkomen na een overlijden. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk, reageren adequaat op vragen en hebben een plezierige manier van omgang. Deze onderneming beveel ik zeker aan.

• Bereikbaarheid

Een uitvaartorganisatie zonder veel poespas en zeer betaalbaar is!

Als oud-medewerker van een begraafplaats/crematorium heb ik vele uitvaartorganisaties langs zien komen. Echter Uitvaart24 sprong er voor mij uit omdat zij ondanks de lage tarieven altijd toch een hele mooie respectvolle uitvaartplechtigheid neer konden zetten. Toen mij door familie, met een kleine budget, werd gevraagd om een uitvaart voor te bereiden heb ik direct voor Uitvaart24 gekozen. Maanden van te voren had ik een intakeformulier van Uitvaart24 via internet ingevuld. Toen het overlijden bekend was heb ik direct gebeld en is alles direct in gang gezet. Familie kijkt nu terug op een mooi afscheid.

• Bereikbaarheid

Unieke organisatie, kan wedijveren met de grote spelers!

Uiterst hulpvaardig! Ook het allereerste contact (kan 24/7!!) was erg fijn en de medewerker behulpzaam. Na duidelijke informatie volgde snel een thuis afspraak met Thea van Veenschoten. Een erg vriendelijk en rustig contactpersoon die ons de gehele uitvaart heeft begeleid. Een zeer plezierig persoon, ter zake kundig, die alles voor ons heeft geregeld tot in de puntjes. Sceptisch hoeft men niet te zijn als men kijkt naar de prijzen die op de site staan. Het is gewoon waar! Alles klopt. Een mooie uitvaart voor een veel lagere prijs dan de grote spelers in uitvaart-land. Het ging ons in eerste instantie niet eens om het geld maar ik ben wel van mening dat je niet te veel moet betalen voor alleen maar de naam (ook al is dat ook een uitstekend bedrijf!)

• Bereikbaarheid

Geweldig goed geregelde crematie.

Ik heb een goed gevoel overgehouden na de crematie van mijn moeder. Alles zo goed verzorgd door Uitvaart24 en heel goed meegedacht met alles, met dank aan Anita. Diepe buiging voor jullie.

Heel mooi.

Heel verzorgd, respectvol en goed geregeld.

Zeer tevreden over alles

Telefonisch goed bereikbaar. Behulpzaam personeel. Er werd alle tijd voor me genomen. Respectvolle en keurige benadering. Goede duidelijke uitleg. Gekozen voor een technische/stille crematie. Als service werd de ring van de vinger van de overledene verwijderd en thuis langs gebracht. Correcte prijsopgave, lage kosten, geen achterafkosten. Geen enkel punt van kritiek van mijn kant. (In het verleden nav mijn wensen schriftelijke opties plus de bijbehorende kosten toegestuurd gekregen mbt een ander persoon die zijn ziekte gelukkig overleefd heeft. Ook hier verliep alles zeer correct).

alles prima geregeld

in korte tijd twee uitvaarten in de familie, de eerste keer werden we overvallen en gingen vol het schip in bij een ‘gevestigde naam’ de tweede via uitvaart24 en naar alle tevredenheid. alles werd keurig en naar wens verzorgd, en voor veel minder geld !

• Bereikbaarheid

Waren alle bedrijven maar zo transparant en menselijk!

Toen onze vader plotseling overleed had hij geen uitvaartverzekering. Wij als zijn kinderen moesten meteen schakelen. Omdat wij nog alles moesten uitzoeken was onze vader nog in zijn huis. Dus wij stonden meteen voor de vragen: Waar moet hij heen? Wat kost een begrafenis? Hoe gaan we dit doen? Wat moeten we regelen? Na met een aantal uitvaartverzorgers te hebben gebeld. waar we meteen de vraag kregen, wie staat er garant? en wat de kosten zouden worden. (omdat mijn vader geen verzekering had moesten wij de kosten zelf betalen) kwamen wij via google bij uitvaart 24 terecht. Wij kregen Jan Jaap Palma aan de telefoon die direct een menselijke aanpak had. Hij was de eerste die ons vroeg: zullen wij iniedergeval jullie vader uit huis halen, en als jullie toch voor een andere uitvaatverzorger kiezen dan hoeven jullie alleen die kosten te betalen. Maar dan is hij daar iniedergeval weg. Dat gaf ons meteen een goed gevoel. Daarna nam hij ons helemaal mee in het proces en wat ons te wachten stond. En in plaats van ons te vragen wie er garant zou staan. Vroeg hij ons: wat is jullie budget? dan gaan we kijken wat daarvoor mogelijk is. Op dit moment wisten we meteen dat we de uitvaart via uitvaart 24 zouden laten verzorgen. Met deze fijne aanpak. Wij kunnen oprecht zeggen dat mijn vader een prachtig, respectvol en mooi afscheid heeft gehad door uitvaart 24. Welke verzorgd was door de proffesionele uitvaartbegeleider Micheal Naarden. Hij heeft ons echt bij de hand genomen in deze moeilijke situatie en ons het gevoel gegeven dat hij ons begreep en er naar ons geluisterd werd. En op de uitvaart zelf zelfs nog een paar mooie en persoonlijke wooren heeft gezegd. Uitvaart 24, Bedankt.

Zeer respectvolle geholpen

Vanaf dat me moeder was overleden tot aan de uitvaart is alles zo goed en duidelijk geregeld. Professionele en zeer respectvolle medewerkers die er voor zorgen dat alles in goede banen loopt in een heel verdrietige periode.Thea van Veenschoten heeft ons zo goed gesteund echt een topper. Net als de mensen die me moeder hebben gekoelt en hebben opgehaald alleen maar respect voor. Ik zou hun echt aanraden. Super bedankt voor alles

• Bereikbaarheid

Van begin tot eind zo respectvol en goed geregeld.

Vanaf het ophalen van mijn vader tot de uitvaart is alles zo goed en duidelijk geregeld. Professionele en zeer respectvolle medewerkers die er voor zorgen dat alles in goede banen loopt in een heel verdrietige periode.

• Bereikbaarheid

Eerlijk, betrouwbaar, betaalbaar top service en aan te raden

Uitstekend Top uitvaart goede ervaring gehad. Zij zouden eigenlijk meer dan 5 sterren verdienen. Iedereen aan te raden. Eerlijk, betrouwbaar, betaalbaar top service.

Goede voorlichting

Ben bijzonder prettig geholpen. Meedenken met wat goed bij de crematie past. Anita een duidelijk verhaal heeft. Niets opdringt en rekening houden met mijn budget.

Betrouwbaar, zoals verwacht.

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Uitvaart 24. Na een prettig gesprek met Thea van Veenschoten, waarbij haar hoge betrokkenheid en empathisch vermogen opvielen werden alle zaken, zoals muziek, fotopresentatie en rouwkaarten tot in detail en professioneel geregeld. We kijken daardoor terug op een emotionele, maar prachtige plechtigheid. Daarnaast werd alles ook nog eens geregeld voor een eerlijke prijs.

• Bereikbaarheid

Een snelle en zorgvuldige dienstverlening.

Kosten zijn transparant weergegeven op de website en er komen geen onverwachte kosten achteraf bij. Uitvaart 24 is s'avonds goed bereikbaar en komt direct is actie bij het onverwacht overlijden van mijn vader in de avond.

• Bereikbaarheid

Respectvolle mooie uitvaart (crematie)

Alles is goed verlopen, de voorbereidingen waren fijn, ook het contact met uitvaart 24, zowel het uitvaartcentrum. goed uitgevoerd met respect en rust.

• Bereikbaarheid

Fijne en een goede begeleiding

Wij zijn fijn geholpen en ondersteunt en zijn zeer tevreden over de uitvaart van mijn moeder

Helder en duidelijk

Mijn ervaring was zeer positief. Ze hebben alles goed geregeld .

Met heel veel zorg

Wij hebben ondanks ons verdriet een mooi zorgeloos afscheid gehad.

Prima geregeld

Maikel heeft ons heel fijn begeleid ondanks mijn verdriet

• Bereikbaarheid

goed verzorgde uitvaart voor budget

Informatie (van te voren) zonder probleem te verkrijgen dan weet je als er geen uitvaart verzekering aanwezig is wat er op je af komt m.b.t. kosten. hij/zij die betaald die bepaald !!! alles zwart op wit! Dus geen verrassingen en discutabele rekeningen !

alles goed geregeid.

alles wat besproken is waar gemaakt.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070