Schrikken niet van gekke wensen, empatisch, professioneel, duidelijke communicatie.

Al bij het eerste telefoontje kreeg ik een warm gevoel. Wij zijn een bijzondere familie en wilden bijzondere dingen. Zo hebben wij o.a. zelf de kist gemaakt, een wielerwedstrijd georganiseerd en onze geliefde rondgereden op een bakfiets door Amsterdam. Uitvaart 24 vond niet te gek, dachten mee. Vonden het geen probleem dat we niet alles bij hun afnamen (Dat lieten ze in ieder geval niet merken). Omdat de zelfgemaakte kist te breed was voor de lift zou ik zelf de handvaten er 'even' afschroeven voor en na de lift maar ook dat werd van me over genomen. Heel fijn. We hebben het echt samen gedaan. De mannen waren de hele dag ook aanwezig en daardoor liep alles gesmeerd. En de prijs was zeer duidelijk en vriendelijk.

Onverwachte perfecte service!

Na een aarzelende start met Uitvaart24 hebben zij het tegendeel bewezen. Alles wat zij beloven komen zij na en denken ook met jou mee. Te gek en nogmaals dank voor de uitvaart van mijn vader. @Thea: jij hebt je hart op de goede plek, top!

prima service

Prima service,geen onverwachte dingen en een eerlijke prijs.

• Bereikbaarheid

2e begrafenis bij jullie en wederom vakkundig gedaan.

1e Contact was met empathie en begrip behandeld en ook via de mail was alles duidelijk en netjes.Echt reclame maken is wat ongemakkelijk maar als mensen het vragen dan zou ik jullie aanraden.Bedankt voor de afhandeling.

• Bereikbaarheid

zonde dacht dat het goed was... RADAR!!!!

Erg Jammer je hebt al zoveel stress de begeleiding was knudde fout op fout

• Bereikbaarheid

Geachte heer Dekker, Het moge duidelijk zijn dat wij het oprecht vervelend vinden dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Onze excuses hiervoor. Inmiddels heeft onze directeur persoonlijk contact met u opgenomen en zijn wij met u in gesprek om te kijken hoe wij dit gevoel bij u weg kunnen nemen. Wij hopen oprecht dat dit ons lukt en blijven uiteraard altijd voor u bereikbaar als u aanvullende vragen heeft! Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Zoals mijn echtgenoot zijn wens was

Het afscheid van mijn echtgenoot was zoals hij dat gewenst heeft. In kleine kring en vooral niet te duur. Dat was heel mooi en ik kan het iedereen aanbevelen. Het afscheid was plechtig, heel goed verzorgd en ik denk met liefde aan mijn echtgenoot terug. Mijn keuze gaar zeker ook uit naar uitvaart 24.

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Eerlijk en transparant over wat een crematie kost

Goed bereikbaar en duidelijke communicatie dit naast een eerlijk en transparant inzicht in de kosten van de crematie. Ook zijn de verschillende mogelijkheden duidelijk weer gegeven. Alles is modulair opgebouwd.

Respectvol / waardig

Alles is zoals was besproken gebeurt. Ook de uitvaartleidster wil ik in deze heel veel dank toe laten komen. Mvg Terlaak

• Bereikbaarheid

Goede ervaring met Uitvaart 24. Respectvol en waardig.

Vriendelijke mensen,

Geweldige service

Ondanks deze rotte tijd hebben wij in een kleine groep erg mooi en rustig afscheid kunnen nemen van mijn moeder. Uitvaartleider Michael heeft nog een mooie speech gehouden,heeft erg geholpen

Een uitvaart online regelen kan prima bij Uitvaart24

Via kennissen Uitvaart24 gebeld en binnen 24 uur was alles netjes geregeld. Het intakegesprek hebben we wel ''fysiek'' gedaan omdat mijn schoonmoeder op leeftijd is en de stap naar ''alles online'' nog te groot was. Verder werd alles prima geregeld en op de dag van de uitvaart bleek alles tot in de puntjes geregeld te zijn.

• Bereikbaarheid

Super goed geregeld met veel empathie

Zeer klantgericht, heel goed bereikbaar en het contact is telkens empathisch. Indien mogelijk doen ze het zoals jij wilt, ook al moeten ze daarvoor iets afwijken van de standaard dienstverlening, heel fijn. De pakketten zijn duidelijk omschreven en begrijpelijk. De uitvoering is ook heel goed en de medewerkers zijn zeer sympathiek in de omgang. Wij waren zeer tevreden over Uitvaart24

• Bereikbaarheid

Heel professioneel, snel en stijlvol geregeld

Uitvaart zeer waardig en volgens onze wensen geregeld. Bedankt hiervoor

• Bereikbaarheid

Als je al weet wat je wil regel je het hier snel en eenvoudig

Wist precies wat ik wilde en Uitvaart 24 kon mij hier uitstekend mee helpen, erg tevreden hoe het gegaan is!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Fijne ervaring, alles verliep zoals besproken

Je krijgt van te voren een overzicht wat alle afgesproken wensen met daarbij per wens wat het kost. Medewerkers gaan heel empatisch en respectvol met de overledene en nabestaanden om. Er wordt meegedacht en ze zijn 24/7 bereikbaar.

Uitvaart goed geregeld

Uitvaart24 heeft de uitvaart van mijn vrouw goed geregeld. Het pakket waarvan zij al eerder had aangegeven gebruik te willen maken voldeed zoals was afgesproken. Vriendelijke medewerkers die hebben gezorgd voor de uitvaart die zij voor ogen had. Duidelijk en geen addertjes onder het gras, adviezen en nazorg waren okay. Bedankt Uitvaart24 !

Goede en correcte afhandeling

Ik moest met spoed een uitvaart regelen omdat we ons lichaam normaal gesproken aan de wetenschap hebben geschonken maar net 1 dag voor zijn overlijden te horen gekregen dat hij dat toch niet wou. Via mijn verzorgster bij budget uitvaarten terecht gekomen waarbij godzijdank het zeer snel geregeld was dat ik een crematie met een afscheid kon regelen voor een prijs wat tenminste normaal is en niet zo torenhoog zoals de meeste uitvaartdiensten. Echt een aanrader. Mijn crematie kostte €1722,- en dan krijg ik de urn naar huis gestuurd omdat ik in een rolstoel zit en het niet kan ophalen.

Alles goed verlopen

Het ophalen van de overledenen is heel goed en netjes verlopen. Ze waren snel ter plaatse ook. Het is bij aankomst op de locatie van de bijeenkomst even anders omdat het een industriegebied is en geen groen gebied zoals bij een uitvaartcentrum. Daar moet je even doorheen kijken. Wij hebben het verder heel fijn en rustig ervaren. De kleinkinderen hebben het vooral heel prettig ervaren omdat het zo'n relaxte omgeving was. Geen opgeprikt gedoe en een heel ontspannen sfeer in familiaire kring. Ik zou het zeker nog een keer zo doen.

Gewoon goed geregeld, prettige mensen en leven mee

Gewoon goed geregeld, prettige mensen en leven mee

• Bereikbaarheid

Zeer netjes, en met zorg

Beide ouders zijn via Uitvaart 24 gecremeerd. Daar zij geen begrafenisverzekering hadden,hebben mijn man en ik besloten om voor uitvaart 24 te kiezen. Het is vreselijk om iemand te verliezen, maar Uitvaart 24 neemr veel zorg uit handen. Zeer netjes, begeleiding wordt ook geboden, zeer zorgvuldig,veel bespreekbaar en doet zeer zeker niet onder voor een dure uitvaart. Wij zijn zeer tevreden, en raden het iedereen aan.

• Bereikbaarheid

Denk dat er altijd wel iets verbeterd kan worden, maar wij waren super tevreden

Nvt

Fantastisch

Hele fijne mensen,heel meegaand. En hele fijne ,goede service.

• Bereikbaarheid

Alle aanwezigen waren zeer tevreden over de verzorging van de dienst.

Goed en respectvol verzorgd.Ook de bloemen keurig geregeld.Zeer aan te bevelen.Je kan alle kanten op Qua wensen,en budget.De nazorg ook prima geregeld.

• Bereikbaarheid

Keurig geregeld van melding tot nazorg

Een waardige uitvaart geregeld door Uitvaart 24, zeer prettige communicatie en meedenkend wat heel fijn is in een toch al moeilijke tijd. Er is veel mogelijk tegen een zeer goede prijsverhouding. Afspraak is afspraak en geen verassing achteraf mbt nota o.i. Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie goede zorgen!

Fijne en waardige dienstverlening van Uitvaart24

Wat een prettig bedrijf welke je nodig hebt wanneer je in een verdrietige periode zit! Snel, deskundig, goed bereikbaar, betaalbaar en ze denken op alle punten mee met je. We hebben Uitvaart24 ervaren als een waardig en transparante organisatie.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070