Betrouwbaar , perfect geregeld.

• Bereikbaarheid

Wat een geweldig mooi afscheid met hele lieve en kundige medewerkers.

Ik moest hals over kop een crematie regelen voor mijn tante. Zij was overleden maar had geen begrafenispolis of ook maar iets geregeld. Ik hoorde over uitvaart 24 en dit was het beste dat mij kon overkomen. Voor een heel schappelijke prijs werd de crematie inclusief een afscheidsmoment door hun geregeld. Chapeau.

Geen opmerkingen

Alles geregeld zoals besproken incl alle kosten

Waardig afscheid.

Uitvaart 24 heeft ervoor gezorgt dat mijn vader een waardig afscheid heeft gehad. Nette mensen die heel respectvol zijn. Bedankt

• Bereikbaarheid

Uitstekende ervaring op afstand en toch persoonlijk en betrokken

Uitstekende service op afstand waarbij er tijdens het proces continue contact is geweest. Tijdens en na het proces goede zorg en ook nazorg. Alles op tijd, correct en volgens afspraak. Nabestaanden die niet teveel zorgen willen kunnen dit prima uit handen geven. Een uitvaart is een emotie en voor ons was het heel erg wennen om dit via internet te regelen. Uiteindelijk zijn wij als familie blij dat wij gebruik hebben gemaakt van deze organisatie

Respectvol en eerlijk

Onze vader had achteraf geen verzekering, en ik en mijn zus waren behoorlijk in paniek daardoor, omdat een uitvaart... wat ik bij de zogenaamd bekende bedrijven zag duizenden euro's kost. En ik zocht verder online en kwan bij uitvaart 24..we konden niet naar de crematie, maar zeg eerlijk hoe kan je daar eigenlijk bij zijn... Gebeurt toch achter gesloten deuren.. Wij kunnen binnenkort zijn as op een mooie plek uitstrooien met onze liefjes.. Bedankt uitvaart 24..

Top!!

ik heb een supermooie ervaring gehad, de begrafenisondernemer was erg lief en respectvol en gaf vooral een luisterend oor. Gaf juiste informatie en feedback als dat nodig was en dacht supergoed mee, alles wat je nodig hebt voor een prachtige uitvaart.

• Bereikbaarheid

Professioneel, vriendelijk en meedenkend.

Vanaf het eerste gesprek zeer vriendelijk en meedenkend. Geen “commerciële” antwoorden. Er werd geluisterd naar jouw wensen. Geen 20x terugbellen voor wat dan ook. In een keer prima geregeld en inderdaad geen gezeur achteraf. Een fijne onderneming voor iedereen die door de bomen het bos niet meer ziet in een toch al hectische en moeilijke tijd. Het klinkt banaal, maar dat is niet zo bedoeld: een absolute prijs aanrader voor een mooi, waardevol afscheid.

• Bereikbaarheid

Wij hoopten dat het zo zou gaan.

Wij waren tevreden, omdat het ging zoals we wilden. Kalm en sereen en toch ontspannen.

Netjes verzorgd.

Naar volle tevredenheid.

• Bereikbaarheid

Keurig netjes en aan te raden

Ik ben zeer tevreden over de respectvolle, zorgvuldige werkwijze van deze organisatie. Zou ze in de toekomst zeker weer inschakelen.

Respectvol

Wij hebben heel veel respect gekregen en alles was uitstekend geregeld, vriendelijkheid, medeleven van alle mensen die de uitvaart van begin tot eind hebben geregeld en ons hebben bijgestaan. Nogmaals onze hartelijke dank hiervoor!

Goed ondersteund en geholpen

Vanuit de thuiszorg nova,is het de eerste keer dat we een uitvaart van een client hebben verzorgd. De uitvaart24 hebben nova bij alles goed geholpen en begeleidt. Dank voor jullie begeleiding,bij deze bijzondere sitautie Met vriendelijke groet, Nova zorggroep

• Bereikbaarheid N.v.t.

Het was een mooi geregeld zeer goed

Keurig alles geregeld

Onze ervaring vanaf begin alles goed uitgelegd je moet wel wat dingen zelf doen maar dat was voor ons prima te doen.Ze hebben ons heel goed begeleid. We zijn heel tevreden.

• Bereikbaarheid

Direct begrip van wensen en deze omgezet in concrete afspraken.

Het betrof een bijzondere uitvaart met een specifieke en daardoor afwijkende procedure wat betreft de uitvaart ceremonie. De uitvaartwensen werden direct begrepen en omgezet in heldere afspraken. Deze werden vervolgens in de vorm van een offerte bekrachtigd. Dat gaf beide partijen duidelijkheid. Vervolgens heeft de uitvaart ook plaats gevonden zoals eerder vastgelegd.

• Bereikbaarheid

Goede, snelle en betrouwbare en betaalbare service !

Mijn zeer positieve ervaring met Uitvaart 24 is dat de eigen keuze van de cliënt gerespecteerd wordt zonder opdringen van uitgebreidere pakketten etc. Geweldig!

Goed geholpen

Heel erg goed geholpen. Helemaal omdat ik totaal in het diepe werd gegooid... onverwachts overlijden geen verzekering... telefonisch en per mail continu goed contact gehad!!

• Bereikbaarheid

Uitstekende service voor een goede prijs

Uitstekend geholpen. Goede service tegen een lagere prijs dan gebruikelijk bij anderen.

• Bereikbaarheid

Zeer goede begeleiding in het kort: goed en correct!

Wij hadden zo'n goede service nooit verwacht in dit korte tijdsbestek! Gewoon online gegoogeld naar een betaalbare uitvaart zonder uitvaart verzekering. Ik kan Uitvaart 24 met een gerust hart aanbevelen, wij kijken terug op een waardig en ook een betaalbaar afscheid. M. Schrijvers

Na alle redelijk goed

wel vreemd dat na toe gezonden poststuk van overlijdensakte wij achteraf porto kosten moesten bij betalen.

• Bereikbaarheid

Geachte heer/mevrouw, Wat ontzettend knullig van ons dat wij te weinig porto hebben betaald voor het versturen van de overlijdensakte. Dit willen wij uiteraard graag rechtzetten door het bedrag rechtstreeks aan PostNL te voldoen zodat u hier verder geen hinder van hoeft te ondervinden. Kunt u ons de factuur mailen? Mocht u het reeds hebben voldaan dan maken wij het bedrag graag aan u over. Er is tevens een een boeket bloemen naar u onderweg! Nogmaals excuus en wij hopen dat de verdere dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

goedkoop vriendelijk veel respect.

ik kan wel een heel verhaal gaan vertellen maar kan het in een paar woorden ook af goed betaalbare uitvaart verzorger hele vriendelijke mensen die met extreem veel respect de overledene en hun nabestaanden behandelen.

Warm en respectvol overleg

Ik heb een zeer fijne ervaring met Uitvaart24 gehad. Alles werd goed geregeld in overleg. Men was heel behulpzaam en meedenkend. Zelfs toen ik op het laatste moment nog een verandering wilde, kon dit zonder problemen en werd ik lief opgevangen.

• Bereikbaarheid

Na een moeilijke beslissing binnen de familie,tot een keuze gekomen tot een stille crematie. Goede keuze, weinig budget, goede oplossing.

Prima geregeld.

Het was allemaal netjes en mooi verzorgd Het enigste min puntje dat niet alle dingen die wij wilde doen, aan het crematorium volledige waren doorgegeven. Maar dat is dan ook het enige.... Anders waren het 5 sterren.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070