Alles prima geregeld.

Uitvaart24 heeft de uitvaart van onze vader prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden, mede door het vriendelijke personeel dat alles verzorgde. Het moderne Uitvaartcentrum was voor ons gezelschap een fijne plek om afscheid van onze vader te nemen. Onze dank!

Super!

Alles tot in de puntjes geregeld! Voor en natraject ook. Uitvaartverzorger Maikel Naarden is een gigant! Echt een topvent! Je nodigt liever een vriend dan een uitvaartverzorger uit op je verjaardag, maar voor deze uitvaartverzorger maak ik een uitzondering!

• Bereikbaarheid

Geachte heer, Heb uw beoordeling met een glimlach en gepaste trots gelezen! Wij zijn ontzettend blij met Maikel als collega en u zult begrijpen dat ik u lovende woorden met hem heb gedeeld! Dank voor mooie woorden en het gestelde vertrouwen in onze organisatie! Jan-Jaap Palma Uitvaart24

• Bereikbaarheid

Geachte heer/mevrouw, Dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen! Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Te commercieel

Heb veel zelf moeten doen, regelen if na moeten bellen. Werd juist niet ont-zorgt Tijdens elk gesprek kwamen we steeds terug wat iets koste. Naar mijn mening te vaak Het werd uiteindelijk net zo prijzig als direct via de DELA Mijn moeder werd naar een verkeerde locatie gebracht zonder overleg en de kosten kwamen voor mijn rekening

• Bereikbaarheid

Beste Anthony, Dank voor uw beoordeling, maar wat vervelend dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Ik kan mij voorstellen dat het ook wat lastig is geweest omdat u in het buitenland zat (én in een andere tijdzone), maar dat neemt niet weg dat wij u moeten kunnen ontzorgen! Wij trachten als uitvaartondernemer heel transparant te zijn en dat betekent dat wij nooit achteraf een hogere nota neerleggen, maar altijd op voorhand communiceren wat de financiële gevolgen zijn. Ik begrijp dat dit soms wat vervelend/zakelijk kan overkomen. Uw moeder was op last van de politie eerst overgebracht naar een politiemortuarium. Daar hebben wij uiteraard geen invloed op. Na vrijgave van de politie hebben wij haar overgebracht naar het uitvaartcentrum van uw keuze. De keuze die de politie heeft gemaakt worden inderdaad bij u in rekening gebracht, maar dat gaat volledig buiten ons om. Begrijp dat u het gevoel heeft dat onze prijzen op het zelfde niveau liggen als bij Dela, maar wij onderscheiden ons juist door onze tariefstelling. Indien gewenst komen wij graag met u in contact om de factuur nogmaals met u door te spreken en als u dat fijn vindt te vergelijken met de tarieven van Dela. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Zeer netjes en goed geregeld allemaal. Top begeleid en mooi gesproken door de begeleider.

• Bereikbaarheid

Alles uitstekend geregeld door betrokken en deskundige mensen

Een uitvaart regelen is iets wat je niet vaak hoopt te doen. Als het dan toch voor komt dan hoop je dat alles netjes geregeld wordt en alles goed verloopt. Voor Uitvaart24 gekozen na goede berichten uit onze omgeving. Het eerste contact was met de heer Palma om het overlijden te melden. Dit was een prettig contact op een droevig moment. De vervolgstappen werden duidelijk uitgelegd en een afspraak om de uitvaart te bespreken werd gemaakt. De uitvaart is besproken met Anita. Deze geweldige dame heeft verstand van zaken en denkt echt met de 'klant' mee als het gaat over wensen en mogelijkheden. Alles top geregeld. De uitvaartleider tijdens de plechtigheid was Maikel. Een zeer aardige man die de uitvaart op een zeer nette en waardige manier heeft geleid. Uitvaart24 is zeer zeker aan te raden voor een wwardig afscheid van een dierbare. En toch niet geheel onbelangrijk... ook tegen een zeer goede prijs.

• Bereikbaarheid

Proffesioneel en betrokken bedrijf!

Zeer betrokken medewerkers, wie je ook aan de lijn krijgt. Anita een topvrouw die met je meedenkt en heel goed aangeeft wat de mogelijkheden zijn in het budget wat beschikbaar is. Mijn broer heeft n waardig en heel mooi afscheid gehad, Maikel n top begeleider, voekde als familie. Dit was voor ons de 1e x, om met dit uitvaartcentrum te werken, was echt n verrassing, en zeer goed gevoel bij gekregen. Ze maken waar wat ze zeggen, een mooie uitvaart hoeft geen giga kapitaal te kosten! Uitvaart24, beveel ik n ieder aan, dank jullie wel allemaal! Gr van fam Gooyer de Haan

alles keurig en waardig!

Alles verliep rustig, respectvol en professioneel, ondanks het grote verdriet ben ik tevreden over deze laatste verzorging voor mijn vader!

• Bereikbaarheid

Uitvaart zeer goed uitgevoerd. Netjes afgehandeld en tegen een goede prijs. Ook het innen van de jaren geleden afgesloten polis ging vlekkeloos. Ook de ontvangst door Uitvaart24 in het cramatorium was zeer correct.

• Bereikbaarheid

Alle contacten verliepen soepel, alles was mogelijk. Hele vriendelijke benadering van de uitvaart leider, meelevend en meedenkend. Prima nette financiële afwikkeling ook. Ik zou uitvaart 24 absoluut aanraden.

Respectvol

Enorme empathie en keurig geregeld.

Duidelijk en klantgericht

De wens van de overledene was “geen poespas”. Dat was precies hoe jullie ons konden helpen. Jullie hebben ons geweldig geholpen om die wens na te komen. Bedankt!!

• Bereikbaarheid

fijn kontakt, plechtigheid geen klachten.

• Bereikbaarheid

Uitvaart geheel naar wens. Professionele begeleiding en geen verrassingen

De uitvaart is exact uitgevoerd zoals wij graag wilden. De begeleiding er naar toe was adequaat. Er werd heel goed geluisterd en pas op verzoek werden er aanvullende ideeën geopperd. De gehele afwikkeling ook financieel vormde geen enkele verrassing. Wij waren erg blij met de professionele begeleiding van Uitvaart24

• Bereikbaarheid

Prettige ervaring, heldere communicatie, komen afspraken na.

Communicatie was helder, afspraken zijn nagekomen, betrokken personeel (professioneel), zeer schappelijke prijs. Enige 'minpuntje' is dat we voor de as op te halen, heel wat kilometertjes moeten afleggen, maar ook dat was van tevoren duidelijk.

• Bereikbaarheid

garant voor heel goede verzorging van de uitvaart

netjes en accuraat en budgetvriendelijk

Betrokkenheid

Fijne communicatie, prettig contact

• Bereikbaarheid

Eenvoudige, maar goed verzorgde crematie

Duidelijke omschrijving, wat te verwachtten, en een prijstechnisch zeer scherp aanbod. Met daarbij nog vrijheid van keuze voor extra's. De afhandeling en de verzorging was prima, zeer meelevend en tactisch, de situatie goed aanvoelend.

Persoonlijk en adequaat

Heel fijn dat uitvaart24 goed bereikbaar was en snel handelde. Ook als er tussendoor vragen of veranderingen waren, speelden zij daar heel soepel en snel op in. Ook vond ik ze heel geduldig in het contact en op een prettige manier communiceerden.

• Bereikbaarheid

De familie is tevreden en alles is naar wens verlopen

Ze hebben precies uitgevoerd zoals wij dit wensten. Rustig en op een waardige manier.

Zeer positief

Het eerste contact voelde gelijk goed werd goed naar onze wensen geluisterd en kregen goed advies over onze vragen niets dan lof

Uitmuntende organisatie

Uitvaart 24 past zich goed aan aan de wensen van de uitvaart. Communicatie is goed en snel. Overzicht van de kosten zijn duidelijk en ze kunnen alles regelen voor je. Zeer tevreden

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Respectvol

Mijn zuster Cornelia (85) is 25 juni overleden. Ik ben zijn zeer snel geholpen en alles ging in goed overleg. Duidelijke uitleg, ruimte voor ideeën en tips. Mede door de prettige en enthousiaste begeleiding van Thea van Veenschoten (zij verdient een 10 met een griffel) is alles rondom de uitvaart goed en respectvol verlopen. Dat rouwverdriet zal eenieder op zijn eigen manier verwerken.

Goede meedenkende medewerkers

Mijn moeder kwam te overlijden om 6.15 uur gezocht naar een uitvaartverzorging en kwam bij uitvaart24 terecht. Gebeld kreeg een medewerker te spreken en afspraak gemaakt om 9.30 uur stonden Anita en collega Niels bij ons en werd mijn moeder verzorgd en thuis op gebaard. Met Anita gelijk de crematie besproken dit ging heel rustig en er werd goed meegedacht . Met Anita afgesproken dat de uitvaart begeleider Maikel Naarden met ons contact op zou nemen . Wat een rustige man met zo veel empathie Kon alles goed met hem bespreken en hij heeft op een prima manier de crematie begeleid . Al de aanwezige vonden dit ook wij zijn heel blij met hoe alles is gegaan Uitvaart24 staat bij mij in de agenda al hoop ik het niet snel nodig te hebben

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: GoedkopeUitvaart24.nl Crematorium24.nl BudgetUitvaart24.nl BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070