Betrouwbaar, zoals verwacht.

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Uitvaart 24. Na een prettig gesprek met Thea van Veenschoten, waarbij haar hoge betrokkenheid en empathisch vermogen opvielen werden alle zaken, zoals muziek, fotopresentatie en rouwkaarten tot in detail en professioneel geregeld. We kijken daardoor terug op een emotionele, maar prachtige plechtigheid. Daarnaast werd alles ook nog eens geregeld voor een eerlijke prijs.

• Bereikbaarheid

Een snelle en zorgvuldige dienstverlening.

Kosten zijn transparant weergegeven op de website en er komen geen onverwachte kosten achteraf bij. Uitvaart 24 is s'avonds goed bereikbaar en komt direct is actie bij het onverwacht overlijden van mijn vader in de avond.

• Bereikbaarheid

Respectvolle mooie uitvaart (crematie)

Alles is goed verlopen, de voorbereidingen waren fijn, ook het contact met uitvaart 24, zowel het uitvaartcentrum. goed uitgevoerd met respect en rust.

• Bereikbaarheid

Fijne en een goede begeleiding

Wij zijn fijn geholpen en ondersteunt en zijn zeer tevreden over de uitvaart van mijn moeder

Helder en duidelijk

Mijn ervaring was zeer positief. Ze hebben alles goed geregeld .

Met heel veel zorg

Wij hebben ondanks ons verdriet een mooi zorgeloos afscheid gehad.

Prima geregeld

Maikel heeft ons heel fijn begeleid ondanks mijn verdriet

• Bereikbaarheid

goed verzorgde uitvaart voor budget

Informatie (van te voren) zonder probleem te verkrijgen dan weet je als er geen uitvaart verzekering aanwezig is wat er op je af komt m.b.t. kosten. hij/zij die betaald die bepaald !!! alles zwart op wit! Dus geen verrassingen en discutabele rekeningen !

alles goed geregeid.

alles wat besproken is waar gemaakt.

• Bereikbaarheid

Zeer goede ervaring met Uitvaart24. Vanwege het online en telefonische karakter iets huiverig geweest, ( gaat dat wel goed? ) maar vanaf het ophalen uit het verzorgingshuis tot en met de crematie van mijn vader in Laren is uitstekend verlopen. Keurig personeel en duidelijke communicatie. We hebben een prachtige uitvaart gehad voor een zeer schappelijke prijs. Volgende uitvaart weer via hun.

Alles heel prettig verlopen

Heel deskundig en met veel ruimte voor de wensen van de familie.

Zeer goede zaken

Ik Ben een kleindochter van de heer Giang Jullie doen het heel goed in bedrijfsleven Zeer goede zaken In mijn hart wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie hulp tijdens het overlijden van mijn opa de heer Giang 1927-2022 Ik nam afscheid van mijn opa Ik ben erg tevreden Zonder Jullie hadden we een groot probleem gehad heel fijn dat ik hier kan ontlasten Ik wens Jullie geluk leven en gezondheid

• Bereikbaarheid

Tot in de puntjes verzorgt

Na het overlijden van onze moeder heb je geen zin in het regelen van een begrafenis of crematie. Jack van Amstel Uitvaarten kwam bij ons thuis en nam alles uit handen. Hij straalde rust en vertrouwen uit en heeft alles geregeld. Één en al lof over hoe dit afgehandeld is, we zijn zeer te spreken over het geheel maar met name over Jack. Onze dank is groot.

Super fijn!

Heel fijn, rustig en aangenaam ervaren.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Volkomen ontzorgd door Uitvaart24

Budget betekent bij dit bedrijf zeker geen goedkoop uitgevoerde uitvaart. De uitvaart was keurig en respectvol geregeld. Wij hebben hier een goed gevoel aan overgehouden. Erg bedankt!

Liefdevol

Ik kan niet anders zeggen dat het afscheid van mijn partner begripvol , met respect en liefdevol is begeleid door Uitvaart24 .nl. Daarbij hielp ook dat wij duidelijke informatie hadden online zodat we al onze persoonlijke wensen konden inwilligen, snel en duidelijke afspraken konden maken en jullie als organisatie waren altijd te bereiken. Dank voor alle service.

• Bereikbaarheid

Low budget en toch met zorg

Personeel vriendelijk. Meedenkend, meelevend, begripvol. Je zou bij low budget kunnen denken dat er dan afgeraffeld wordt, of dat alles heel traag werkt maar het tegendeel klopt, efficiënt, zorgzaam, vriendelijk. Kortom; bijzonder tevreden!

Volledig ontzorgd!

Ik heb inmiddels (helaas) 2x gebruik mogen maken van de diensten van Uitvaart 24 en die zijn beide keren uiterst goed bevallen. Snel handelen, alle begrip en geduld en net dat stapje extra in meedenken en ontzorgen. En dat met een prijs/prestatieverhouding die wel klopt. Ik kan het een ieder aanbevelen als je een goed beeld beeld hoe je iemand naar zijn laatste rustplaats wil begeleiden.

Zeer vriendelijk en meelevend

Na het overlijden van mijn vader de uitvaart via Uitvaart24 geregeld. Erg vriendelijk, behulpzaam en meelevend contact per telefoon en zeer prettige uitvaartbegeleider toegewezen gekregen

Super georganiseerd

Van het begin tot het einde heeft Uitvaart24 ervoor gezorgd dat alles prima is verlopen. Alles ging zoals mijn moeder dat had gewenst. Mijn dank daar voor

• Bereikbaarheid

Onze dierbare overleed om 3 uur s nachts. Zij had haar lichaam ter beschikking gesteld aan de wetenschap. Vumc gebeld maar deze liet ons weten dat wegens corona geen lichamen werden opgehaald. We waren gedwongen om snel te handelen en een keuze te maken. Uitvaart 24 heeft ons snel en correct geholpen voor een goede prijs.

• Bereikbaarheid

Netjes geregeld, maar door onvoldoende informatie misleidend

Wij hebben voor mijn moeders crematie uitvaart24 ingeschakeld. Wij zijn wel heel vriendelijk en netjes te woord gestaan en ook de uitvaart was netjes geregeld. Wat wij alleen heel vervelend vinden, is dat er wordt aangegeven dat er altijd binnen een paar uur iemand aanwezig is, maar doordat mijn moeder in het ziekenhuis is overleden kon dit schijnbaar niet. Wij moesten in het ziekenhuis op het formulier van het mortuarium invullen naar wie deze rekening moest. Wij hebben dit gelijk nagevraagd bij uitvaart24 en er werd gezegd dat de rekening naar uitvaart24 gestuurd kon worden. Tot onze verbazing kregen wij toch zelf de rekening van het ziekenhuis mortuarium. Wij deze doorgestuurd naar uitvaart24, waarna wij te horen kregen dat deze kosten voor onze eigen rekening zijn en dit ook in de voorwaarden staat. Dit staat inderdaad in de voorwaarden, maar deze voorwaarden krijg je pas later, bij de rekening. Dus dan heb je uitvaart24 al ingeschakeld en kan je eigenlijk niet meer terug. Wij begrijpen dat deze kosten dan wettelijke gezien voor onze rekening komen, maar hier is uitvaart24 absoluut niet duidelijk over geweest en had dit wel moeten vermelden toen wij vroegen waar de rekening naar toe moest. Jammer en ondanks dat alles netjes geregeld was, hebben wij over deze onduidelijk/ misleiding een nare bijsmaak overgehouden en zullen daarom de volgende keer niet meer voor uitvaart24 kiezen.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Brouwers, Dank voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat de uitvaart netjes is verzorgd. Vervelend dat u een nare bijsmaak overhoudt aan de mortuariumkosten. U geeft aan dat u bij het ziekenhuis kenbaar heeft gemaakt dat de nota naar ons mocht, maar dat u de nota toch rechtstreeks vanuit het ziekenhuis heeft ontvangen. Dit vinden wij spijtig, maar dit ligt buiten onze macht. Als het ziekenhuis de nota naar ons had verzonden hadden wij deze kosten vervolgens bij u in rekening gebracht; Het is niet zo dat wij het dan bekostigen. Dit doet elke uitvaartondernemer. (Met andere woorden; per saldo is het eindresultaat het zelfde.) Wij kunnen altijd snel ter plekke zijn op het adres van overlijden. Echter is het bij het ziekenhuismortuarium niet altijd (vooral in de nacht) mogelijk om de overledene op te halen. Hierdoor ontstaan kosten waar wij geen invloed op hebben. Het ziekenhuis heeft u, direct na het overlijden, dan ook gevraagd om een formulier te ondertekenen waarmee u akkoord gaat met de mortuariumkosten vanuit het ziekenhuis. (Uitvaart24 is hierin geen partij!) Mortuariumkosten zijn kosten waarover Uitvaart24 zich regelmatig uitspreekt in de media en daarbij het belang van de consument vooropstelt. Wij trachten juist die transparantie te bieden die vaak binnen de uitvaartbranche ontbreekt. U spreekt over misleiding en wij erkennen die misleiding, maar die misleiding ligt niet bij Uitvaart24, maar bij de ziekenhuizen die belang hebben bij deze werkwijze. Heb u gister reeds mijn mobiele nummer gedeeld en kenbaar gemaakt dat u mij altijd kunt bellen indien u wenst dat voor u gaan schakelen/bemiddelen met het ziekenhuis. Jammer dat u onze wijze van communiceren als misleidend heeft ervaren. Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Vriendelijk, behulpzaam, nette prijs

Snel contact met zeer vriendelijke mensen. Behulpzaam met alles wat je wil of dat je deels zelf wil regelen. Nette prijs en toch goed verzorgd.

Ronduit uitstekend!!!!

Ik heb mijn beide ouders in 3 dagen tijd verloren. Ik ben in contact gebracht met Uitvaart 24 en deze mensen zijn echt heel goed. Thea is echt een hele lieve vrouw en heel behulpzaam. De uitvaart was heel mooi en speciaal omdat er 2 kisten stonden en er een hele mooie dienst is verzorgd. Thea, je bent echt heel goed en zorgzaam, dank je wel!!!!! Je hoeft je geen zorgen te maken over de kosten. Zij regelen alles voor je. Je hoeft alleen je polisnummers door te geven en toestemming te geven. Dat soort administratieve sores nemen ze ook uit handen. Als je een uitvaart voor een betaalbare prijs wil regelen is dit het adres! Ik wil iedereen die mij bijgestaan heeft in deze hele moeilijke tijd uit de grond van mijn hart bedanken voor de goede zorgen en een prachtige uitvaart.

• Bereikbaarheid

Heel snel en correct behandeld.

Alles perfect gegaan,tot in de puntjes goed verzorgd,en heel vriendelijk personeel,en wist niet dat je nog zo voordelige crematie c.q. uitvaart bestond. Uitvaart24 is wat mij betreft een aanrader.Nogmaals bedankt. Elly.. Oostzaan.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070