Het was een mooi geregeld zeer goed

Keurig alles geregeld

Onze ervaring vanaf begin alles goed uitgelegd je moet wel wat dingen zelf doen maar dat was voor ons prima te doen.Ze hebben ons heel goed begeleid. We zijn heel tevreden.

• Bereikbaarheid

Direct begrip van wensen en deze omgezet in concrete afspraken.

Het betrof een bijzondere uitvaart met een specifieke en daardoor afwijkende procedure wat betreft de uitvaart ceremonie. De uitvaartwensen werden direct begrepen en omgezet in heldere afspraken. Deze werden vervolgens in de vorm van een offerte bekrachtigd. Dat gaf beide partijen duidelijkheid. Vervolgens heeft de uitvaart ook plaats gevonden zoals eerder vastgelegd.

• Bereikbaarheid

Goede, snelle en betrouwbare en betaalbare service !

Mijn zeer positieve ervaring met Uitvaart 24 is dat de eigen keuze van de cliënt gerespecteerd wordt zonder opdringen van uitgebreidere pakketten etc. Geweldig!

Goed geholpen

Heel erg goed geholpen. Helemaal omdat ik totaal in het diepe werd gegooid... onverwachts overlijden geen verzekering... telefonisch en per mail continu goed contact gehad!!

• Bereikbaarheid

Uitstekende service voor een goede prijs

Uitstekend geholpen. Goede service tegen een lagere prijs dan gebruikelijk bij anderen.

• Bereikbaarheid

Zeer goede begeleiding in het kort: goed en correct!

Wij hadden zo'n goede service nooit verwacht in dit korte tijdsbestek! Gewoon online gegoogeld naar een betaalbare uitvaart zonder uitvaart verzekering. Ik kan Uitvaart 24 met een gerust hart aanbevelen, wij kijken terug op een waardig en ook een betaalbaar afscheid. M. Schrijvers

Na alle redelijk goed

wel vreemd dat na toe gezonden poststuk van overlijdensakte wij achteraf porto kosten moesten bij betalen.

• Bereikbaarheid

Geachte heer/mevrouw, Wat ontzettend knullig van ons dat wij te weinig porto hebben betaald voor het versturen van de overlijdensakte. Dit willen wij uiteraard graag rechtzetten door het bedrag rechtstreeks aan PostNL te voldoen zodat u hier verder geen hinder van hoeft te ondervinden. Kunt u ons de factuur mailen? Mocht u het reeds hebben voldaan dan maken wij het bedrag graag aan u over. Er is tevens een een boeket bloemen naar u onderweg! Nogmaals excuus en wij hopen dat de verdere dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

goedkoop vriendelijk veel respect.

ik kan wel een heel verhaal gaan vertellen maar kan het in een paar woorden ook af goed betaalbare uitvaart verzorger hele vriendelijke mensen die met extreem veel respect de overledene en hun nabestaanden behandelen.

Warm en respectvol overleg

Ik heb een zeer fijne ervaring met Uitvaart24 gehad. Alles werd goed geregeld in overleg. Men was heel behulpzaam en meedenkend. Zelfs toen ik op het laatste moment nog een verandering wilde, kon dit zonder problemen en werd ik lief opgevangen.

• Bereikbaarheid

Na een moeilijke beslissing binnen de familie,tot een keuze gekomen tot een stille crematie. Goede keuze, weinig budget, goede oplossing.

Prima geregeld.

Het was allemaal netjes en mooi verzorgd Het enigste min puntje dat niet alle dingen die wij wilde doen, aan het crematorium volledige waren doorgegeven. Maar dat is dan ook het enige.... Anders waren het 5 sterren.

Alles perfect geregeld

Contact en verdere afhandeling zoals op de website beloofd, in één woord: prima. En een absoluut correct tarief.

Correct, snel en attent.

Waardig

Wij zijn zeer tevreden over de waardige dienst die voor onze vader is gehouden.

Vriendelijk, duidelijk, servicegericht.

Heldere informatie, komen afspraken (terugbellen) na. Vriendelijke medewerkers. Raad Uitvaart24 zeker aan, denken goed mee, wat erg prettig is.

Fantastisch

Mijn ervaring met uitvaart 24 was perfect alles keurig geregeld en goede vriendelijke ervaring Vind het echt een aanrader

• Bereikbaarheid

No nonsens, reëele prijs, prettig contact.

No nonsens, reëele prijs, prettig contact.

Voor de 2e keer uitvaart laten verzorgen, precies naar wens,fijne communicatie

Beide uitvaarten van mijn ouders laten verzorgen door Uitvaart 24. Ook in deze "speciale" Coronatijd ging alles naar wens, fijne communicatie, medewerking en meedenken. Ik kijk terug op een warm en waardevol afscheid van zowel mijn vader als moeder !

• Bereikbaarheid

Snel alles naar wens geregeld.

Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen m.b.t. de uitvaart van mijn vader. Het was heel duidelijk wat de kosten zouden zijn en hoe deze waren opgebouwd. Zeer tevreden.

Goed geholpen met 1 aandachtspunt

Na de bestelling kreeg ik een telefoontje om alles te bevestigen en door te nemen. Dat was heel fijn. Alleen kwam het busje een uur eerder de bestelling afleveren dan gepland, zonder hier mij van in kennis te stellen. Hier werden wij erg door overvallen, ook omdat er op dat moment nog buren en kennissen aanwezig waren. Die schrokken van het zwarte (rouw)busje.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Alle zorg uit handen genomen.

Integer, behulp- en zorgzaam.

• Bereikbaarheid

Precies als wij wilden en zoals afgesproken.

Onze wens was zoveel mogelijk zelf regelen en dat werd super gerespecteerd. En daar waar we uitvaart24 nodig hadden stonden ze voor ons klaar. Hele vriendelijke mensen en we werden ook nog blij verrast doordat een medewerker voor de rouwstoet uit ging lopen. Dat maakte het heel indrukwekkend allemaal. Niets dan lof.

Geweldig meedenkende medewerkers

Men laat je vrij in het samenstellen van de uitvaart. Men dringt zich niet op maar geven gevraagd en ongevraagd advies. Men was ook goed telefonisch bereikbaar. Zowel de eerste persoon die je aan de telefoon krijgt als diegene die de uitvaart begeleid waren personen die zich gereserveerd opstelden maar toch net die dingen doen en zeggen waardoor het voor ons een mooie uitvaart is geworden. Bedankt Jan-Jaap en Anouk.

Fantastisch

alles prima geregelt door Uitvaart24,De man die ons begeleide op de uitvaart[ben even zijn naam kwijt]was in 1 woord TOP, Wat een prachtig mens en heeft mede gezorgt dat we een mooie herrinnering hebben aan de begrafenis

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070