Vriendelijk, correct, meedenkend en hoor een jette prijs.

Daar is niets aan toe te voegen.

• Bereikbaarheid

zeer respectvol, waardig en vooral heel vriendelijk/menselijk

Ineens moet je iets regelen. Er was niets en ga je zoeken. wij kwamen uit op Uitvaart24. Na bellen werdt alles goed voor ons geregeld en vooral de menselijke kant was heel goed! in tijd van stress en emotie konden wij dit stuk vol vertrouwen uit handen geven.

Zoveel zorg en contact

Beter had het niet kunnen gaan.. wat een fantastische manier van regelen van alles, ik ben diep dankbaar

• Bereikbaarheid

Alles perfect uitgevoerd zoals afgesproken. Voor ons was het een zeer prettig bedrijf.

Perfecte regeling , praktisch en menselijk, Dank aan Thea van Veenschoten

Alles volgens afspraak, mooi crematorium De nieuwe Ooster, vriendelijk personeel, Merci Bien. !!

ronduit fantastisch!!!!!

Veel dank aan de leiding en personeel voor het verzorgen van het afscheid van onze moeder. Ongelooflijk dat het voor een fractie van de kosten zo goed verzorgd kan worden!!!!!

• Bereikbaarheid

Ik moest binnen 2 dagen een uitvaart regelen voor mijn man in de bloei van zijn leven weg gerukt. Maar super fijne geholpen en te woord gestaan al moesten we dit ivm Z-H en waken telefonisch doen. Deskundig en perfect voorgelicht. Regelen alles prima met polis van verzekeringen, echt ik zou iedereen aanbevelen om hun uitvaart te regelen met Uitvaart24 . Namens mij heel erg bedankt voor alles. D van Dijk
  • Bereikbaarheid

Het was een mooie, waardige uitvaart, waarbij de wensen van de overledene zo veel mogelijk zijn gerespecteerd.

Goede vriendelijke begleiding
  • Bereikbaarheid

alles was vooral heel rustig georganiseerd. Anouk heeft het keurig begeleid.
  • Bereikbaarheid

Mijn ervaring met Uitvaart24 is maar met één woord te beschrijven: VOORTREFFELIJK. Binnen de mogelijkheden van een pakket, kon ik al mijn wensen kenbaar en mijn eigen draaiboek maken. Dit werd met een uitvaartbegeleider in privésfeer besproken. Zo werd het voor mij en mijn kinderen een respectvol en mooi afscheid van mijn man.
  • Bereikbaarheid

Precies zoals wij het wilden.

• Bereikbaarheid

Professionele afhandeling. Snel en zonder al te veel overbodige communicatie. Nette ceremonie. Zorgen uit handen genomen en fijne partners.
  • Bereikbaarheid

Alles geheel naar tevredenheid, kan het iedereen aanraden!
  • Bereikbaarheid

De dienstverlening was erg snel, efficiënt en professioneel. De communicatie over mogelijkheden en kosten was erh duidelijk. Het enige werkpuntje is dat er weinig hulp was met het samenstellen van het draaiboek. Op zich geen probleem mazr dat stond vermeld als onderdeel van de dienstverlening dus dat schiep bepaalde verwachtigingen. Misschien kan de organisatie een template ter beschikking stellen voor het draaiboek zodat men niks over het hoofd ziet. Een template of een aantal instructies voor de rouwkaarten zou ook handig zijn. Wij hadden een mooie kaart samengesteld via de aangeleverde website maar waren helemaal het rouwadres vergeten te vermelden. Er is zoveel om aan te denken dat alle tips welkom zijn. Voor de rest, goede begeleiding, ook tijdens de uitvaart zelf.
  • Bereikbaarheid

Fijne mensen, geen ach en wee. Duidelijk, alleen rek. nacalculatie 2x ontvangen.

zorgvuldig en prettig geholpen
  • Bereikbaarheid

Wat een trieste ervaring je kind te.moeten verliezen maar wat zijn wij als famile lief,goed, begripvol, deskundig en menselijk begeleid in deze zware tijd,mijn complimenten voor iedereen maar vooral voor Marise de uitvaartverzorgster onze geweldige steun en toeverlaat wat een warme vrouw met het hart op de juiste plaats, dit wens ik iedereen toe die hiermee te maken krijgt.
  • Bereikbaarheid

Uitstekend geregeld afscheid via internet van begin tot eind. Goede en deskundige communicatie vooraf en een prima begeleiding in het uitvaarthuis op een mooie locatie. Kan het iedereen aanbevelen !
  • Bereikbaarheid

Alles was perfect geregeld en tot in de puntjes verorgd.
  • Bereikbaarheid

Uitvaart 24 heeft mij deskundig en op een begripvolle wijze geholpen met het regelen en verzorgen van de uitvaart van mijn moeder. Ook de dames, die mijn moeder uit het verpleeghuis kwamen halen toen zij overleden was, hebben mijn moeder deskundig en zeer respectvol behandeld. Zal zeker aan vrienden en kennissen Uitvaart 24 aanbevelen.
  • Bereikbaarheid

Als je een simpele crematie wil en dat wilde mijn oma dan ben je bij uitvaart 24 aan het goede adres. Na datje geliefde is opgehaald kun je haarborstel hem niet meer zien. Kosten 1250 euro andere uitvaart bedrijven hebben mij gewaarschuwd er niet mee in zee te gaan. Reden er zouden extra kosten achteraf worden berekend. Niks van waar na een paar dagen een keurige rekening en geen cent te veel. ik raad iedereen uitvaart 24 aan!
  • Bereikbaarheid

Vriendelijke mensen. goede duidelijke info. Er wordt goed meegedacht. Goede tips
  • Bereikbaarheid

Keurig verzorgd, mooie kist, met respect behandelt, zal het zeker bij anderen aan bevelen, enigste min puntje is de loods aan de buitenkant, maar de binnenkant maakt alles goed, keurig netjes!

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070

Over Uitvaart24