Perfect geregeld

Op 13 mei ‘20 overleed mijn moeder en we belden om 18 uur naar Uitvaart 24. De telefoniste deed het uitstekend en legde alles rustig en duidelijk uit. Al een zorg minder want via internet dit regelen gaf eerst een wat onzeker gevoel. Een uur later konden we mijn moeder uitgeleide doen. De volgende morgen kwam de uitvaartleidster Thea. Ze kwam bij ons thuis in coronatijd omdat we in onze woonkamer met gemak 5 meter uit elkaar zitten. Behalve dat. ze heel aardig en betrokken is merk je ook haar professionaliteit. Ook de uitvaart was heel goed verlopenThea deed het voorwoord en het afsluitende woord prachtig vertolkt. Ze had zich goed ingeleefd in info die we haar gaven over mijn moeder en onze familie. Heel veel dank Thea. En Uitvaart 24 is wat ons betreft een aanrader

Gewoon goed

Prima uitvaart instelling

Alles voortreffelijk geregeld.

Een bijzonder goede uitvaart onderneming. Alles keurig geregeld. Heel redpectvol. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hele fijne ervaring

Zeer professioneel, altijd beschikbaar, snelle service, fijne communicatie, duidelijkheid, niet de duur, meedenkend en vriendelijk.

• Bereikbaarheid

De zorg van de medewerkers overtrof onze verwachtingen

Telefonisch contact met uitvaart 24 verliep uitstekend. Duidelijke uitleg gekregen over diverse mogelijkheden. Gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Onze wensen waren geen probleem. Respectvolle behandeling door de medewerkers ijdels de overbrenging.

• Bereikbaarheid

Sober, correct en waardig.

Als u op zoek bent naar een waardige én goedkope uitvaart, dan is Uitvaart24 een goede keuze.

• Bereikbaarheid

Geweldig, heel persoonlijk en professioneel geregeld.

Bij zowel mijn moeder als mijn vader zijn we erg goed begeleid door Maikel de uitvaartbegeleider. Wat een warm en aardige man is dat. Hij wist ons beide keren te raken met zijn waardevolle levenswijsheden en steun tijdens de dienst. Met name in deze corona tijd was het fijn dat hij erbij was. Uitvaart 24 is zonder zorgen alles goed geregeld.

• Bereikbaarheid

Simpel en zonder gedoe maar erg netjes

Ik ben blij dat er een uitvaart zonder poespas mogelijk was, en ook erg blij met de lage prijs. Het past bij onze familie om het afscheid in te vullen op een moment dat ons uit komt (als de corona stress gezakt is), op een manier zoals wij dat zelf bepalen (dmv een as-uitstrooiing) en met alleen die mensen die ons na staan en zonder plechtige rituelen. Met 2 telefoontjes was alles netjes en professioneel geregeld. Heb al veel mensen gehoord die dit zelf ook erg interessant vinden.

• Bereikbaarheid

Uitvaart professioneel en vlot geregeld

Uitvaart24 heeft mij prima geadviseerd en op professionele wijze de uitvaart van mijn moeder geregeld in deze rare corona-tijd

Heel netjes verzorg

Wij hebben dit bedrijf als zeer prettig ervaren. Wij werden geholpen door Anouk, die ook het woord deed tijdens de dienst. Hele lieve warme professionele vrouw. Verder hele goede communicatie en met al je vragen word je super geholpen. Onze grote dank hiervoor.

• Bereikbaarheid

het was het zoals het hoorde

weinig tijd om afscheidt te nemen van ons vader vooral in deze tijd met de carona geen extra dag om afscheidt te nemen ,maar wij begrijpen het wel. de uitvaart 24 heb alles gedaan wat wij hebben gevraagd voor ons gevoel zijn wij dik tevreden erover. van ons krijgen van en wel verdiende 10. bij deze danken wij uitvaart 24 voor het uitvaart van onze paps en opa en overgroot opa.en de begeleider Maikel Naarden u spraak zoals onze paps was en u krijg van een wel verdiende 10. nogmaals dankjewel voor alles. vriendelijk groet familie wiedijk, glaasker

• Bereikbaarheid

Goed geregeld, waardig, zeer correct zonder verrassing achteraf voor een perfecte prijs.

Na de telefonische melding bij Uitvaart24, midden in de nacht, werd alles snel en correct in gang gezet. De volgende ochtend werden we terug gebeld en vond overleg plaats over wat onze wensen waren en hoe verder alles werd afgehandeld. Via mail kregen we de benodigde papieren en het contract met de afspraken waarbij we over het verdere verloop en de details op de hoogte werden gehouden. Na der hand werd er nogmaals contact met ons opgenomen om te vragen of alles naar wens was verlopen en of er nog ondersteuning gewenst was. Een organisatie die een voorbeeld mag zijn voor andere.

Goed, duidelijk en betrouwbaar

Vanaf het eerste felefonisch contact duidelijk geïnformeerd. Dhr. Palma was mijn contact persoon waarmee ik afspraken maakte welke ook zo werden uitgevoerd. Geen extra verkooppraatjes maar alles volgens afspraak. Wanneer ik vragen had kon ik bellen bij voicemail werd ik altijd heel snel teruggebeld. Er werd zelfs via whatapp contact gelegd over het bloemstuk. Een goedkope, respectvolle en goed verzorgde crematie.

• Bereikbaarheid

perfect verzorgd met gepaste aandacht

ondanks redelijke prijs zeer verzorgde uitvaart en goede service

Professioneel met gevoel

Ondanks de corana beperkingen en binnen een kort tijdbestek ontzettend veel geregeld.. Onze vraag om live streamen, motor politie escorte, luxe rouwwagen, ere haag, dia reportage, alles is tot in de kleinste details uitgevoerd.. Alle lof voor mw. Thea van Veenschoten, super professioneel en ook begaan en warm..

Coronaproof

Gegeven de omstandigheden een goed en mooi georganiseerd afscheid. De aandacht en zorg voorafgaande hieraan is naast warm als zeer waardevol ervaren.

• Bereikbaarheid

Geen poespas, geen zorgen voor de nabestaanden.

Snel, terzake, luisterend, adviserend en dat zonder verkooppraatjes. Zeer duidelijke offerte en rekening volgens afspraak. Klasse

Keurige respectvolle uitvaart

Alles goed geregeld , transparant en keurig volgens afspraak. Zeer respectvol mijn complimenten.

• Bereikbaarheid

We zijn vakkundig geholpen en geadviseerd

We zijn zeer goed geholpen. Ze dachten mee en waren bereid om bij elke nieuwe situatie ons te woord te staan. Ze waren open en transparant. We kregen snel antwoorden via de mail, app en de telefoon. Ze kwamen beloftes na en stonden altijd klaar, 24 uur per dag. Ze hebben tot nu toe alles goed voor ons gerekend. Ze zorgen voor een redelijk budget een goede uitvaart.

Uitstekend.

Op 19 maart overleed mijn zus. Op 23 maart verzorgde uitvaart 24 de, door corona geplaagde uitvaart. Binnen de mogelijkheden was ik meer dan tevreden. In alle eenvoud werd het wegdragen van de kist met respect gedaan. Daarvoor dank. Vriendelijke groet, Marga Smits.

• Bereikbaarheid

Uiterst zorgvuldig, respectvoll, duidelijk, inzichtelijk, meedenkend, rustig begeleide crematie.

Ik zou niet kunnen bedenken wat er beter zou kunnen in het voortraject, na de aanmelding, tijdens de uitvaart en in de nazorg. Mijn complimenten.

Professioneel

In het coranatijdperk is het afscheidnemen vreemd. Hier is goed op ingespeeld

• Bereikbaarheid

Uitvaart24 dacht goed mee over de kosten en heeft het overeengekomen werk netjes uitgevoerd.

• Bereikbaarheid

Wij waren heel blij met de manier waarop Uitvaart 24 ons heeft geholpen!

Het overlijden van mijn moeder was niet gemakkelijk in dit Coronatijdperk, maar de mensen van Uitvaart 24 hebben ons geweldig bijgestaan. Het had niet beter gekund!

• Bereikbaarheid

Een fijn contact heel respectvol

Altijd gedacht dat er heel veel kwam kijken met een uitvaart. Maar deze mensen hebben ons zo goed geholpen. Precies naar de wensen van mijn vader. Dank u voor de goede zorgen en meedenken.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070