geweldig

Mijn partner was zeer plotseling overleden en alles was tot op de puntjes geregeld.

Het kan ook anders

Mijn vader had financieel niets geregeld, maar hij wilde zelf ook geen uitvaartdienst. Hij had er niets mee. Dus heb ik via uitvaart24.nl een stille crematie geregeld. De informatie die ik online bleek echt te kloppen. Mijn vader is na zijn overlijden thuis opgehaald door twee jonge vrouwen. Ze waren erg liefdevol en respectvol en vroegen me alles hoe ik het wilde en namen alle tijd. Nadat mijn vader op een brancard in de auto was gelegd, maakte ze een buiging en ging 1 van de twee voor de auto lopen. Het was voor mij een soort privé afscheidceremonie. Heel fijn was dat! Later kreeg ik per e-mail bericht waar en wanneer mijn vader werd gecremeerd. Dat was in ons geval zo’n 100 km ver, maar dat begrijp ik, want het ging om een stille crematie. Op die dag hebben wij thuis een hele fijne bijeenkomst gehouden en met een stilte moment en kaarsjes. Dat was eigenlijk allemaal veel fijner dan in zo’n aula zitten met een kist. Zo kan het dus ook. En erg goedkoop. Oh ja de kist had een beschadiging werd me verteld. Lekker duurzaam dus, zoals mijn vader het ook wilde.

Precies wat ik verwachten

Zo wel voor als na zorg was voor mijn heel goed

Goed geregeld en alles volgens afspraak

Wij zijn zeer tevreden over Uitvaart24. Afspraken werden nagekomen en alles werd keurig geregeld.

Helder en respectvol

Goed telefonisch te bereiken en luisteren echt naar wat jouw wensen zijn.

Beter is niet mogelijk

Niets dan lof voor de vakkundigheid van Uitvaart24. Alle medewerkers/ters respectvol, zeer vriendelijk en uitermate correct. Al onze wensen voor een waardig Afscheid zij meer dan verlangd ingewilligd.

Zeer fijne begeleiding

Wij werden begeleid door Corine. Ik heb dit zeer fijn gevonden. Niets was teveel en ze hielp ons bij alles. In deze hectische periode gaf zij mij een zekere rust en het gevoel dat zij er voor ons was. De uitvaart was heel goed geregeld en erg mooi . Dank u wel

Heel goed geregeld

Wij zijn goed geholpen en ze hebben veel uit onze handen genomen wat wij zelf niet hoefde te regelen

Keurig geregeld

Heel fijn persoonlijk contact en hulp bij regelen en de uitvaart was keurig en mooi gesproken

Alles is naar wens verlopen

Tamar was onze contactpersoon. Het contact met haar verliep erg prettig en ze was goed bereikbaar. Ze dacht goed met ons mee en zorgde ervoor dat we geen details over het hoofd zagen. Ook het vervoer was goed geregeld door een vriendelijke chauffeur.

Zeer professioneel.

Wij hebben Uitvaart24 van het begin tot het einde als zeer professioneel ervaren. Duidelijk in de communicatie, aangeven wat de mogelijkheden zijn maar ook de beperkingen t.a.v. het budget wat voorhanden was. Ook tijdens de uitvaart van mijn moeder is alles goed verlopen, naar ieders tevredenheid. Voor alle nabestaanden heeft dit enorme rust gegeven in zo een moeilijke periode. Wij willen dan ook Uitvaart24 bedanken voor de begeleiding bij het overlijden van onze moeder.

Heel eenvoudig te regelen

Mijn vader was een kluizenaar, stille genieter en een man van weinig woorden. Een stille crematie paste zowel bij hem als bij de familieleden die nog over waren. Voordat ik Uitvaart24 benaderde via de website wist ik niet eens dat het bestond, een stille crematie. Geen poespas, maar wel waardig. Mijn vader kwam in de hospice en op dat moment ben ik ook begonnen met de crematie regelen. Op het moment van overlijden was dus alles al geregeld en doorgesproken. Ik hoefde enkel nog maar te bellen. Dat was heel fijn.

ervaren uitvaart medewerkerster, heeft de tijd genomen. Mee gedacht en de dag van de uitvaart ons rust gegeven. Dag voor de uitvaart nog even telefonisch contact opgenomen of het bij ons als nabestaanden allemaal goed ging. Ook medewerkers aan telefoon uiterst vriendelijk, en meedenkend. Voor ons is de uitvaart gegaan zoals de wens was.

Uitstekende begeleiding

Uitvaart24 zorgde ervoor dat mijn broer midden in de nacht kon worden overgebracht naar een uitvaartlocatie. De begeleiding van Anneke was professioneel en warm. Daarbij was zij een enorme steun in moeilijke tijden! Ook sprak zij bij de uitvaart mooie woorden bij de ontvangst en het afscheid. Alles verliep zoals gehoopt mocht worden. Achteraf kunnen we heel tevreden terugkijken. Het enige minpuntje bij uitvaart24 is, is dat de uitvaart van te voren betaald moet worden (voor zover niet verzekerd) - dat moet je wel even weten.

Wij hebben voor het eerst een uitvaart laten verzorgen door uitvaart24en dit hebben ze super geregeld voor ons. Onze dank hiervoor.

uitstekend

mijn ervaring was uitstekend ik hoefde maar te vragen en deden het gelijk mijn tevreden heid is een tien en een griffel ik heb het door gegeven aan mijn familieen kennissenkring nog vele malen dank hiervoor wf rietbroek en familie

Zo moest het gaan, helemaal zoals ik wilde.

Zie mijn opmerking in een zin.

Erg goed compliment voor Anneke Kroon

Correct en behulpzaam!

Zorgvuldige begeleiding. Mooie omgeving en binnenruimten. Vriendelijke medewerkers!

Respect vol en warm

Dit was mijn 2e ervaring met uitvaart 24, na mijn vader 2 jaar geleden heb ik nu de uitvaart van mijn moeder door uitvaart 24 laten verzorgen. In alle 2 de gevallen hadden we gekozen voor de compacte uitvaart. Alles werd keurig geregeld,er was telefonisch contact en dat was ook voldoende voor onze wensen.mijn moeder werd opgehaald door de plaatselijke uitvaart onderneming . We hadden op de dag zelf een fijne familie kamer waar een intieme sfeer was. Er werd niet moeilijk gedaan over 2 mensen extra, we waren wat vroeg dat was ook geen probleem. De nazorg was ook heel goed. Voor mensen met een kleine beurs of geen verzekering is dit een hele goede uitvaart onderneming.

Dit is de 2e keer bij Uitvaart24 prima verzorgt en personeel heel vriendelijk.

Alles perfect verlopen .

Was prime

Na enige dingen die mis waren gegaan maar die snel en netjes werden opgelost waren wij erg tevreden met hoe corinne ons begeleid heeft Bedankt hier voor Groetjes monique

Meedenkend, meelevend en creatief in het vinden van oplossingen.

Wij hadden ideeën over de uitvaart. Anneke liet ons volledig in onze waarde en kon heel goed onze setting, levenswijze en karakters doorgronden en wist met haar kennis en inzichten ons fantastisch loodsen door de zware tijd waarin wij ons bevonden. Resultaat, een waardig afscheid in onze eigen stijl. Top. Ook nazorg was zeer fijn. “Wij zijn elkaar niet tegengekomen gekomen maar wij hebben elkaar ontmoet.”

Goedezorg

Bedankt jullie allemaal voor de goede zorg

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.