Fijne partij om mee samen te werken

Gebruik gemaakt van een technische crematie. Ik heb ze een paar keer gebeld voor vragen en dachten echt mee. Zelfs nog keer terug gebeld door de eigenaar om te checken of alles goed was. Op dag zelf alles keurig geregeld zoals afgesproken en fijn dat ik er zelf niet bij hoefde te zijn. Ze hadden per ongeluk wat papierwerk meegenomen en zowel de eigenaar als chauffeur belde voor excuses en hebben het direct weer netjes in de brievenbus gedaan. Dus meer dan prima opgelost en totaal geen probleem. Ook deden ze niet moeilijk omdat door miscommunicatie de tweede persoon niet aanwezig was die zou helpen. Chauffeur gaf aan, joh het is gelukt dus daar hebben we het niet meer over. Dat geeft dan gelijk rust dat je niet nog een narekening of zo krijgt. Kortom, professionele en betrokken partij. En ze nemen de dingen uit handen waar je zelf niet bezig mee wil zijn. Jan Jaap Palma en collega's, bedankt.

Alles netjes geregeld

Contact en communicatie verliep zeer goed. Duidelijk richtlijnen vanwege het Covid-19 virus en alles leidde tot een nette uitvaart.

• Bereikbaarheid

Mooi kaarten netjes verzorgd via post 👍🏻

Kaarten besteld ,ging allemaal makkelijk via de site Snel en keurig verzorgd in pakket. Als we ooit in de toekomst nodig hebben dan deze site. Groetjes jolanda.

Alles uitstekend geregeld

Ondanks de vervelende situatie met de corona vinden wij dat alles zeer goed geregeld was.

Heel mooi verzorgd

alles goed verzorgd, ik Ben heel tevreden en dankbaar

Een hele goede ervaring

Contact via telefoon en mail uitstekend verlopen.(goed bereikbaar) Zeer tevreden over het adviseren, informeren en het uitleggen. Alles tot in de puntjes goed geregeld! Uitvaart is helemaal naar wens verlopen! En zeer tevreden over de rouwbegeleider, die een hele mooie dienst heeft gegeven. Ik zou de rouwbegeleider aan iedereen willen aanbevelen. Zijn naam is Maikel Naarden. Heel veel dank Maikel!!

Stijlvol flexibel en medelevend

uitvaart24 voor de 2e maal gebruikt. Wederom een uiterst positieve ervaring in een verdrietige tijd. Snel ter plekke, duidelijk in alles. De uitvaart zelf was stijlvol en geheel volgens afspraak.

• Bereikbaarheid

Goede zorg, duidelijk over kosten, denken met je mee over diversen zaken, regelen alles goed

Alles bovenverwachting geregeld.

Vaak komt een uitvaart plotseling. Heel toevallig een week voor het overlijden van mijn moeder een verhaal gehoord over Uitvaart 24. Dus eigenlijk zonder verder te kijken Uitvaart 24 gebeld. En alles verliep TOP. Communicatie erg goed, korte lijnen, Een afscheid om naar volle tevredenheid op terug te kijken.

Zeer bevlogen medewerkers.

Mijn ervaring met uitvaart24 is zeer goed, persoonlijk vond ik het erg prettig om alles via de telefoon en de mail te regelen. Men is zeer transparant als het gaat om de kosten en er word respectvol omgegaan met de keuzes die je maakt. In eerdere ervaringen met de reguliere gang van zaken bij een begravens ondernemer waren er achteraf toch nog wat financiele verrassingen. Hier was alles van af het begin tot het eind zeer goed geregeld.

• Bereikbaarheid

Zeer goede zorg hulp en goede lieve mensen

Goed contact nette mensen zijn goed op onze wensen ingegaan fijne uitvaart onderneming

Prima geregelde uitvaart

Met Uitvaart24 zijn eenvoudig duidelijke afspraken te maken. Er is persoonlijke aandacht en je merkt dat het een professionele organisatie is. Alles wordt goed geregeld, tegen een redelijke prijs. Er zijn bedrijven die voor dezelfde service een veel hoger bedrag vragen. Je hebt een vaste medewerker die alle contacten onderhoudt, dus je hoeft niets twee keer te bespreken.

Zeer professional

Fijn en zeer liefdevol begeleid door Thea. Hoe zij met mijn moeder omging, na het overlijden van onze vader, chapo. Je moet alleen wel zelf op internet een kaart kunnen maken maar dat was ook zo geregeld. Alle mogelijkheden die de nabestaanden willen worden onderzocht of dat mogelijk is. En tegen een zeer betaalbaar bedrag

• Bereikbaarheid

Prima , precies zoals het hoort

In lijn met errdere positiev ervaringen.

• Bereikbaarheid

Respectvol. Alles Prima geregeld.

Zoals hierboven vermeld.

respektvol

voor mensen met een klein budget is uitvaart24 een uitkomst. Je word heel vriendelijk en goed geholpen. Hartelijk bedankt

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Bereikbaarheid

We zijn goed opgevangen alles is uitstekend verlopen en hebben verder geen klachten.

Heel goed !

Thuis een gesprek gehad en alles kunnen vragen . Ook geholpen met muziek keuze. De kosten waren heel duidelijk en het klopte precies . Alles heel respectvol tijdens de uitgeleide van de Hospice . Echt een topper . Bedankt hiervoor het gaf een hoop rust om alles geregeld te hebben

• Bereikbaarheid

Ze hebben belangstelling voor de nabestaanden.

Dit is helaas de tweede keer dat we van Uitvaart24 gebruik hebben moeten maken, De begeleiding is super er is tijd voor de mensen en geen moeilijk gedoe met uitzoeken van bloemstukken of andere dingen.

Ontzorgt

Heel fijne begeleiding. Weliswaar andere zaken (rouwkaarten, bloemen en muziek) digitaal zelf regelen, maar alles is duidelijk uitgelegd en wijst zich vanzelf.

heel proffesioneel

Mijn moeder was niet goed verzekerd en ik had geen geld om de uitvaart te regelen. Ik kwam op het pad van Uitvaart 24 gelijk bij de eerste zoektocht. Ze zijn met alle begrip en zeer proffesioneel aan de slag gegaan en hebben een mooi Uitvaart verzorgd voor mij en mijn familie. Het was precies als de wens van mijn moeder. Financieel was alles binnen het budget en ze hebben echt geduld gehad met mij om mij aan te horen en mij te kunnen helpen.

• Bereikbaarheid

zeer prettig in alle aspecten,in zowel de voor-nazorg.

communicatie met uitvaart24 was zeer prettig en hebben ons een hoop regelwerk uit handen genomen. het was een waardige crematie.

• Bereikbaarheid

Snel effectief en in alle rust kunnen doen

Het is fijn om direct keuzes te kunnen bedenken zonder allerlei invloeden. Na contact telefonisch kunnen overleggen. Aan de hand daarvan enkele offertes ontvangen. En uiteindelijk daarin wijzigen aangebracht, dat is mogelijk. Alles kan eraan toegevoegd of ervan weggehaald. Ik vond het bijzonder prettig, ik bekijk alles via internet nl. Ik had genoeg aan eigen verdriet en geen behoefte aan officiële bezoeken omtrent de uitvaart. Alles was zoals ik had gekozen. Uitvaartcentrum in de buurt, rouwbwzoek, persoonlijke keuzes, en een beetje normale prijs

• Bereikbaarheid

Rustig, professioneel, snel en prima ondersteuning!

Doordat uitvaart24 over koeling voor thuis beschikt, kon mijn moeder thuis opgebaard worden. De heren waren met anderhalf uur ter plaatse. Geen poespas geen gedoe. Netjes. De herdenking hebben wij ook thuis gehouden tussen haar eigen spullen, intiem, zonder dat er iemand op zijn horloge kijkt en zegt dat je moet vertrekken omdat de volgende al klaar staat. Ook naar het crematorium brengen verliep vlekkeloos. Ondanks dat er nauwelijks budget was is dit toch precies de uitvaart die zij wilden. Dank!

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070