heel veel steun gehad

mijn moer lag er zo mooi bij dank u tea je bent zo goed in je werk nog bedankt namens ons allemaal

Goed verzorgd en zeer beleefd

• Bereikbaarheid

Keurig en volledig verzorgde uitvaart

Alles snel en respectvol gedaan. Geen onnodig contact maar altijd bereikbaar en steeds een deskundig advies. Precies goed.

Alles volgens afspraak

Uitvaart 24 heeft alles wat beloofd is op een transparante manier geregeld en verzorgd. Voor mij de ideale manier om van iemand afscheid te nemen. Je kan het van zeer eenvoudig tot eventueel naar je eigen wensen laten verzorgen. Prijstechnisch iets om over na te denken.

Familiar vertrouwd

We werden geweldig ontvangen en begeleid. Op elk vlak was onze ervaring goed. De locatie was knus en prachtig ingericht voor wat wij voor ogen hadden.

• Bereikbaarheid

alles was snel en duidelijk geregeld

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf, duidelijk en overzichtelijk en correct.

In één woord geweldig!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Uitvaart24 is uiterst kundig, vriendelijk en meelevend. Ik zou iedereen aanraden om voor hun te kiezen.

• Bereikbaarheid

Alles zoals onze dochter wilde

Onze schoonzoon is 29 december overleden en onze dochter wist wat ze wilde voor haar man, en dat is helemaal tot op de laatste minuut zo gedaan. Uitvaart 24 heeft alles tot in de puntjes geregeld dank daarvoor.

• Bereikbaarheid

Alles gegaan zoals was afgesproken

Alles is goed verlopen

Klantvriendelijk personeel

• Bereikbaarheid

Beschaaft en respectvol en geen verborgen rekeningen

Uitstekend en respectvol en volledig tevreden Beveel het iedereen aan

Meelevend en goede begeleiding

Denken mee ,en zijn voor alle vragen bereikbaar. De begeleiding tijdens het proces zeer goed.

• Bereikbaarheid

Respectvol ruimte geven om afscheid te doen zoals we wilde

Vooraf alles goed kunnen doornemen waardoor op het moment zelf alleen maar een telefoontje nodig was. Zoals hierboven beschreven respectvol en de ruimte gegeven om het afscheid te doen zoals we dit zelf wilde.

Heel vriendelijk geholpen

Onze uitvaartbegeleider Maikel heeft zo een aangename stem, de nieuwe Morgan Freeman.

Goede begeleiding en service

Ik ben goed begeleid, geïnformeerd en ondersteund. Alleen maar lof

• Bereikbaarheid

Na het overlijden van mijn man op 3 december. Hadden wij een mooi gesprek met Anita die alles netjes aan ons uitlegde. Onze uitvaart is verzorgd door Maikel wat een indrukwekkende man was hij. Iedereen was onder de indruk van zijn woorden op de uitvaart of hij mijn man persoonlijk had gekend. Mijn schoonvader zei meteen als er iets met mij gebeurd wil ik ook Maikel die mij uitvaart gaat verzorgen. Dus hierbij wil ik jullie bedanken voor de mooie uitvaart van mijn man en vader van Lisa.

• Bereikbaarheid

Geweest zoals iedereen heeft gewenst

Wij kunnen niet anders zeggen dan een goed georganiseerde bijzondere uitvaart volgens de wensen die er waren. Veel moeite is gedaan door Anita en alle andere medewerkers ons te begeleiden door de hele periode heen. Met succes. Hartelijk dank daarvoor. Annie van der Meulen-van Mil Sonja van der Meulen Ineke van der Meulen Arno van der Meulen

Heel goed

Ik werd regelmatig gebeld hoe het met ons ging en of zij nog ergens mee moest helpen . Angelique is een topper Dank je wel voor alles

• Bereikbaarheid

Wij zijn heel fijn geholpen.

Vriendelijke mensen, bij ons thuis en op kantoor. Wij voelden ons gehoord en men heeft met ons meegedacht. We hebben met een fijn programma gewerkt om de muziek en foto's zelf te regelen. We zijn daar fijn bij begeleid.

• Bereikbaarheid

Gewoon / eerlijk / fijne ervaring !!!

Mijn eerste contact met UITVAARTVERZORGING 24 was er meteen een goede klik , en dat is zo gebleven van het eerste gesprek tot de begeleiding op de begraafplaats. Uitvaart 24 DANKJEWEL .

• Bereikbaarheid

toegankelijk, prettige ontvangst en mooie familie kamer met koffie en thee.

Zie hierboven

keurig

In een toch al zo'n moeilijk moment heb ik bij Uitvaart 24 heel veel ondersteuning in het aan melden van het overlijden van mijn moeder gehad,

Behulpzaam en vriendelijk

We zijn heel vriendelijk geholpen altijd bereikbaar en alles wordt duidelijk uitgelegd hele nette verzorgde uitvaart. We hebben een hele fijne ervaring gehad in een droevige tijd.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.