Professionele service.

Alles was perfect en volgens wensen.

Eindelijk een eerlijke uitvaartverxorger

Open en eerlijk waavoor je betaalt en een uitstekende service en begeleifing

Respectvol en zeer efficiënt

Respectvol, kraakhelder en zeer efficient! "Essentie"-pakket crematie. 's Ochtends vroeg het online intake formulier ingevuld, binnen het half uur terug gebeld. Omdat ik in het buitenland woon had ik een paar uur nodig om in Delft te komen om afscheid van mijn moeder te kunnen nemen. "Geen probleem, als u er klaar voor bent belt u maar even." Daarna stond er binnen het uur een even stijlvol als professioneel team voor de deur. Tezelfdertijd kreeg ik een email met de opdrachtbevestiging, datum en tijd van de crematie en natuurlijk de rekening. Helemaal zoals afgesproken, pakketprijs plus kosten (zeer redelijk tarief) aangifte overlijden bij de gemeente door Uitvaart24. Binnen twee dagen email van Uitvaart24 met scan van akte overlijden, een week later origineel per post in het buitenland. Precies zoals aangekondigd door Uitvaart24, ontving ik binnen drie weken na de crematie een bericht van het crematorium in Delft over de asbestemming, die ik vervolgens met het crematorium heb geregeld. Ik hoop Uitvaart24 niet snel weer nodig te hebben, maar ik kan me geen betere behandeling voorstellen.

• Bereikbaarheid

kan dus ook via het internet

Goed contact telefonisch en vooral via e mail. Geen problemen ondervonden. het is gegaan zoals het is afgesproken. Dit betrof een herbegrafenis. zowel de Gem.Zaanstad als Uitvaart 24 brengt de kosten voor een kist in rekening. Bij Zaanstad heb ik bezwaar aangetekend. Hoop dat dit zonder troubles wordt opgelost.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Slecht

Geen postzegels bij de enveloppen, alles zelf regelen, in een garage de kist sluiten geen begeleiding van uitvaart 24. Vooraf betalen terwijl de crematie nog niet eens is geweest respectloos! Duur, terwijl er beweerd wordt van niet. Geen wens van een kerkdienst kunnen vervullen, in een aula van een crematorium is toch geheel anders als in een kerk! Wegens sluwe marketing via Google geen Monuta maar uitvaart 24 aan de lijn krijgen! Niet voor herhaling vatbaar! Begrijp ook al die goede recensies niet op internet klopt niet! Zelfs om onze vader te zien voor een half uurtje hoe hij er überhaupt bij lag wordt €200,- in rekening gebracht echt schandalig!

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Heb u getracht telefonisch te bereiken om een vervolgafspraak te maken. Helaas wenst u verder geen contact en kunnen wij derhalve uw onvrede ook niet wegnemen. Het is goed om te weten dat alle afspraken niet met u, maar met uw zuster zijn gemaakt. Zij is derhalve onze opdrachtgeefster. Uiteraard hebben wij met haar alle wensen doorgenomen en die wijken wellicht af van de wensen die u heeft. Indien u alsnog besluit om het gesprek aan te gaan dan verneem ik dat graag van u. Indien gewenst kan ik altijd bij u langskomen om kennis te maken en alles stap voor stap door te nemen. Oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Voortreffelijk, Waardig en Respectvol.

Goed geholpen, prettige communicatie en alles keurig geregeld, vanaf het begin tot het eind!

Prima verzorgde eenvoudige uitvaart

Heel tevreden met de verzorging van de eenvoudige uitvaart van mijn moeder. Alles zorgvuldig en efficient geregeld voor een transparant bedrag.

Meedenkend

Op vakantie schoonmoeder overleden. Binnen 1 dag alles geregeld en mijn hulpvragen allemaal beantwoordt. Bedankt mark

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, correct, meedenkend en hoor een jette prijs.

Daar is niets aan toe te voegen.

• Bereikbaarheid

zeer respectvol, waardig en vooral heel vriendelijk/menselijk

Ineens moet je iets regelen. Er was niets en ga je zoeken. wij kwamen uit op Uitvaart24. Na bellen werdt alles goed voor ons geregeld en vooral de menselijke kant was heel goed! in tijd van stress en emotie konden wij dit stuk vol vertrouwen uit handen geven.

Zoveel zorg en contact

Beter had het niet kunnen gaan.. wat een fantastische manier van regelen van alles, ik ben diep dankbaar

• Bereikbaarheid

Alles perfect uitgevoerd zoals afgesproken. Voor ons was het een zeer prettig bedrijf.

Perfecte regeling , praktisch en menselijk, Dank aan Thea van Veenschoten

Alles volgens afspraak, mooi crematorium De nieuwe Ooster, vriendelijk personeel, Merci Bien. !!

ronduit fantastisch!!!!!

Veel dank aan de leiding en personeel voor het verzorgen van het afscheid van onze moeder. Ongelooflijk dat het voor een fractie van de kosten zo goed verzorgd kan worden!!!!!

• Bereikbaarheid

Ik moest binnen 2 dagen een uitvaart regelen voor mijn man in de bloei van zijn leven weg gerukt. Maar super fijne geholpen en te woord gestaan al moesten we dit ivm Z-H en waken telefonisch doen. Deskundig en perfect voorgelicht. Regelen alles prima met polis van verzekeringen, echt ik zou iedereen aanbevelen om hun uitvaart te regelen met Uitvaart24 . Namens mij heel erg bedankt voor alles. D van Dijk
  • Bereikbaarheid

Het was een mooie, waardige uitvaart, waarbij de wensen van de overledene zo veel mogelijk zijn gerespecteerd.

Goede vriendelijke begleiding
  • Bereikbaarheid

alles was vooral heel rustig georganiseerd. Anouk heeft het keurig begeleid.
  • Bereikbaarheid

Mijn ervaring met Uitvaart24 is maar met één woord te beschrijven: VOORTREFFELIJK. Binnen de mogelijkheden van een pakket, kon ik al mijn wensen kenbaar en mijn eigen draaiboek maken. Dit werd met een uitvaartbegeleider in privésfeer besproken. Zo werd het voor mij en mijn kinderen een respectvol en mooi afscheid van mijn man.
  • Bereikbaarheid

Precies zoals wij het wilden.

• Bereikbaarheid

Professionele afhandeling. Snel en zonder al te veel overbodige communicatie. Nette ceremonie. Zorgen uit handen genomen en fijne partners.
  • Bereikbaarheid

Alles geheel naar tevredenheid, kan het iedereen aanraden!
  • Bereikbaarheid

De dienstverlening was erg snel, efficiënt en professioneel. De communicatie over mogelijkheden en kosten was erh duidelijk. Het enige werkpuntje is dat er weinig hulp was met het samenstellen van het draaiboek. Op zich geen probleem mazr dat stond vermeld als onderdeel van de dienstverlening dus dat schiep bepaalde verwachtigingen. Misschien kan de organisatie een template ter beschikking stellen voor het draaiboek zodat men niks over het hoofd ziet. Een template of een aantal instructies voor de rouwkaarten zou ook handig zijn. Wij hadden een mooie kaart samengesteld via de aangeleverde website maar waren helemaal het rouwadres vergeten te vermelden. Er is zoveel om aan te denken dat alle tips welkom zijn. Voor de rest, goede begeleiding, ook tijdens de uitvaart zelf.
  • Bereikbaarheid

Fijne mensen, geen ach en wee. Duidelijk, alleen rek. nacalculatie 2x ontvangen.

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070