Alles is op en top verzorgt het kan gewoon niet beter we waren erg tevreden over alles hoe het is geregeld door uitvaart24 bedankt voor alles

Zeer professioneel,meelevend,meedenkende,en rustbewarend.

Waar wij nog al eens in paniek schoten vanwege alles wat op je af komt bij een overlijden, waren Jan Jaap en Anouk er om rustig alles te beantwoorden. Ook via de app konden we savonds nog vragen stellen. Het was fijn dat op de dag van overlijden gelijk alles geregeld kon worden. Bij de uitvaart kwam alles bij elkaar. We kijken terug op een hele warme samenwerking in een emotionele, hectische periode.

Fantastisch

Vriendelijk, meelevend, professioneel, toen er iets misging met de bestelling van de kaarten is dat heel goed opgelost en er kwam zelfs een boeket bloemen ter verontschuldiging. Wij zijn dik tevreden.

Goed verzorgde uitvaart

Goed luisterende uitvaartbegeleidster. Mijn wensen tot de uitvaart zijn meegenomen en met gepaste afstand heeft zij de uitvaart begeleid. Het was een waardig afscheid en ik had voldoende tijd om achteraf nog even alleen te zijn met mijn overleden vrouw. Een suggestie is om met vervoer minimaal een man erbij te hebben omdat een overleden persoon te zwaar is voor twee vrouwen.

• Bereikbaarheid

Uitvaart was mooi maar vooruit betalen slecht.

De uitvaart verzorger Sjoek heeft de uitvaart prima verzorgd. Er was volop service en aandacht. Wát ik minder en jammer vind is dat ik de kosten moest voorschieten. Als ik dát van te voren had geweten was ik niet naar uitvaart 24 gegaan. Mijn beoordeling gaat over Sjoek Nutma.

• Bereikbaarheid

Respectvol, vriendelijk, professioneel en snel

Via google heb ik Uitvaart24 gevonden en ben prijzen gaan vergelijken met andere aanbieders. Het verschil was dermate groot dat ik ze eerst heb opgebeld voor informatie. Ik werd zo prettig en vriendelijk te woord gestaan wat mij meteen een goed gevoel gaf. Zij hebben uiteindelijk de crematie van mijn tante in Groningen op een bijzondere, professionele, vriendelijke en respectvolle wijze begeleid. En wat ze beloven doen ze! Bellen direct terug nadat ze e.e.a. eerst moesten regelen. Handelen snel alles af via keurige e-mails. Nemen alle tijd voor vragen. Doen tevens aan nazorg. Kortom: ik kan ze voor 100% aanbevelen!

Prima geregeld

Wij zijn zeer tevreden over de professionele begeleiding van UItvaart24

uitstekend!

Uitstekend! met veel respect en op de juiste manier voldaan aan al onze wensen! Ik kan deze uitvaartverzorging ten zeerste aanbevelen. helderheid in kosten, geen bijkomende kosten (behalve de drankjes e.d. achteraf maar dit was in overeenstemming met onze wensen en een heel groot aantal meer gasten dan verwacht was!

Goede rustgevende begeleiding.

Een goede ervaring met Anouk Gallas van Uitvaart24. Haar rustige persoonlijkheid en zelfverzekerde uitstraling neemt de onrust weg die toch een beetje hoort bij zo een spannende gebeurtenis als een uitvaart. Dank, Anouk.

• Bereikbaarheid

Geweldig begeleid door alle medewerkers.

Uitvaart 24, wat een geweldige medewerkers, telefonisch bij het melden van het overlijden van mijn moeder vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Het zorgteam voor jullie een puim voor de werkwijze en menselijkheid. De drukkerij ook geweldig meegedacht en geholpen, de rouwkaarten mooi door jullie uitgevoerd. De betrokkenheid en professionaliteit van alle medewerkers en het nabellen van Jan Jaap Palma, dank u wel voor alle goede zorgen. Onze uitvaartbegeleidster Thea van Veenschoten, wat een fantastische betrokken vrouw, geen vraag was haar te veel. Professioneel en altijd aanspreekbaar. Dankjewel voor alle goede zorgen en begeleiding namens ons allen.

prettig

zeer prettig ervaren, zeer vakkundige mensen

• Bereikbaarheid

Het betreft de crematie van mijn moeder. Het is precies gelopen zoals mijn moeder ook gewild zou hebben. Dhr Palme is zeer meelevend en professioneel. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Fantastisch, hele troost!

Bij overlijden, makkelijk bereikbaar, vriendelijk en erg behulpzaam. Daarbij fantastisch begeleid door Marise den Oudsten die ons op een zeer eerlijke manier geholpen heeft, pakket samen te stellen. En de uitvaart zeer liefdevol heeft begeleid, waarin zij onze teksten prachtig in heeft verwerkt! Wat een topper is dat!!

Fantastisch

Alles keurig verzorgd. Zeer professioneel en liefdevolle aandacht. Ook alles netjes afgehandeld. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

Keurig en respectvol

Uitvaart24 heeft gezorgd dat alles tot in de puntjes geregeld was. Ze dachten goed mee over welke opties mogelijk waren en er was meteen transparantie over de kosten. Ik zou ze een ieder aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf om de toch moeilijke zaken mee te regelen.

Begripvol en stuk voor hartelijke mensen waar je mee te maken hebt. Alles keurig verzorgd en geregeld. Ga zo door.

Respectvol

Luisteren naar je en pushen niet. Houden goed contact en alles tot in de puntjes verzorgd. Profesioneel en vol respect. Altijd bereikbaar.

Respectvol behandeld.

Het ging top mijn moeder was keurig verzorgd helemaal goed.

• Bereikbaarheid

Zeer goed en professioneel geholpen, bedankt!!!

Het is een droevige tijd als je een uitvaart moet regelen. Provisionele begeleiding tijdens dit proces gehad met iemand die echt mee dacht. (Dit was heel fijn) Wij hadden vooraf een pakket in gedachte die goed aansloot en wij ook besteld hadden. Van een aantal zaken zouden wij geen gebruik maken in dit pakket maar dat wisten wij, hiervan achteraf (zonder vragen) een fikse korting op de factuur gehad. Kortom: zeer goede begeleiding, doen wat ze zeggen en meer, dag en nacht bereikbaar en een goede prijs. Iedereen bedankt!!!

Heel mooi gedaan

Het ophalen van mijn schoonvader 88 jaar van uit een geslotenafdeling ivm dementie super gedaan heb meerdere mensen in mijn omgeving weg moeten brengen deze komt boven aan in mijn lijstje

Perfect geregeld

De uitvaart is keurig geregeld heldere en duidelijke uitleg zowel over het verloop als over de kosten

Goed!

Correct en respectvolle behandeling!

• Bereikbaarheid

deskundige en klantvriendelijke begeleiding maar onduidelijk met welke verzekering je direct

Onduidelijk bij aanvang met welke verzekering / uitvaartcentrum je direct toegang hebt bij 24 uitvaartzorg.

• Bereikbaarheid

goede begeleiding, altijd bereikbaar, respectvol

het afscheidshuis vond ik geweldig. vooral de mogelijkheden die er waren om in alle rust afscheid te kunnen nemen van je geliefde.

• Bereikbaarheid

Een warm afscheid in alle rust en liefde

Wij hebben dankzij uitvaart24 een ontzettend fijne en warme laatste herinnering aan onze geliefde naaste. Goed bereikbaar en geen vraag is te gek. Alles is soepel verlopen en dit hebben wij als gezin erg fijn ervaren!

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: www.budgetuitvaart24.nl www.GoedkoopsteCrematie.nl www.GoedkopeUitvaart.nl www.BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070