AD Elektra vond een storing die 3 anderen niet konden oplossen en toch voor een hele nette prijs! Top vakmensen! Daarnaast ook de meterkast op slimme manier uitgebreid zodat alles nog net past.

• Snelheid

na afspraak: precies op tijd,, heel snelle reactie buitengewoon vriendelijk

• Snelheid

Geweldig geholpen afgelopen zaterdag. Na een vakkundige analyse bleek de kortsluiting in de schuur veroorzaakd door een slakje in de contactdoos/schakelaar. Dit hadden we nooit gevonden. Hulde!!

• Snelheid

Zeer snelle reactie op mijn storing. Storing is keurig verholpen. Tevens ook zonder problemen direct aanvullend en nieuwe groepenkast aangelegd. Met een uurtje was het weer piekfijn in orde.

• Snelheid

De eigenaar van AD Elektra staat garant voor snelle en duskundige hulp bij problemen. Hij is in staat een gedegen analyse te maken en is eerlijk over de oplossingen. Daarnaast werkt het bedrijf op een prettige en respectvolle manier. Ik ben een zeer tevreden klant!