het fijne van A D elektra is dat er met je mee wordt gedacht en de prijs is meteen duidelijk. service en snelheid zijn prima.

• Snelheid

Voor onze nieuwe keuken moest de electra aangepast worden. Er is een extra leiding onder de vloer aangelegd en er zijn een aantal groepen toegevoegd. Alles is netjes afgewerkt en de samenwerking was erg prettig.

klantvriendelijk en vakkundig

• Snelheid

Mijn ervaring is dat AD Elektra gedegen werk levert. Ze hebben ons nu een aantal keer geholpen, bij kortsluiting en bij aanpassing van stopcontacten. Ze doen eerst een goede analyse en gaan dan pas aan de slag. Daardoor wordt onnodig werk voorkomen en ben je uiteindelijk goedkoper uit.

• Snelheid

Acuut probleem; vaatwasser en oven deden het niet meer. Bleek iets doorgebrand te zijn. A.D elektra kwam de volgende dag al, vind het pribleem snel en heeft gelijk alles aangepast. Weg met de oude en onveilige zekeringskast. Snel, vriendelijk, goed geadviseerd en ook niet onbelangrijk, betaalbaar. Ik heb ons vast adresje wel gevonden

super tevreden in alles

• Snelheid

Deskundig advies en snelle oplossingen

• Snelheid

Meneer kwam snel toen er een aardlekschakelaar kortsluiting bleef maken. Probleem was snel opgelost en de service in combinatie met de prijs een dikke prima!

• Snelheid

Prima werk geleverd door de monteur. Gaf goede raad en was heel duidelijk.

• Snelheid

Snelle en vriendelijke afhandeling van de klacht. Maakte direct bij het contact een betrouwbare indruk oa door de uitleg van de werkzaamheden.

• Snelheid

Ondanks dat ik op zondag hulp nodig had, werd ik snel en accuraat geholpen. Helemaal top.

• Snelheid

Ervaren en nette professional.

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen oplossing kunnen vinden. Twee uur nodig gehad voor het checken van stopcontacten en onder de vloer kijken tegen weekend tarief. Conclusie: offerte voor het aanleggen van nieuwe leidingen. Volgende dag bleek er niets aan de hand, toen de stekker van de magnetron nog in één van de stopcontacten te hebben gezeten. Kortom, voor 200 euro geen oplossing, niets gevonden. Offerte tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen (ruime week later), hoe lang denkt men dat we zonder stroom willen zitten?

• Snelheid

A D Elektra is 2x bij ons geweest. Eerst onderzoek uitgevoerd naar een doorgebrand stopcontact bij de oven. Vervolgens nieuw stopcontact geplaatst, 2 groepen samengevoegd in de meterkast en een groep gereserveerd voor de nieuwe aansluiting. Werkt snel, netjes en legt goed uit wat hij doet en waarom. Daar bovenop is hij snel beschikbaar en komt afspraken goed na. Al met al een hele fijne ervaring, volgende keer weten we waar we moeten zijn!

• Snelheid

Een bijzonder betrouwbaar bedrijf dat altijd snel voor je klaar staat. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

• Snelheid

AD Elektra vond een storing die 3 anderen niet konden oplossen en toch voor een hele nette prijs! Top vakmensen! Daarnaast ook de meterkast op slimme manier uitgebreid zodat alles nog net past.

• Snelheid

na afspraak: precies op tijd,, heel snelle reactie buitengewoon vriendelijk

• Snelheid

Geweldig geholpen afgelopen zaterdag. Na een vakkundige analyse bleek de kortsluiting in de schuur veroorzaakd door een slakje in de contactdoos/schakelaar. Dit hadden we nooit gevonden. Hulde!!

• Snelheid

Zeer snelle reactie op mijn storing. Storing is keurig verholpen. Tevens ook zonder problemen direct aanvullend en nieuwe groepenkast aangelegd. Met een uurtje was het weer piekfijn in orde.

• Snelheid

De eigenaar van AD Elektra staat garant voor snelle en duskundige hulp bij problemen. Hij is in staat een gedegen analyse te maken en is eerlijk over de oplossingen. Daarnaast werkt het bedrijf op een prettige en respectvolle manier. Ik ben een zeer tevreden klant!