Perfecte snelle service

Snelle en goede service. Ook nadat na een paar maanden bleek dat een dimmer niet goed werkte werd deze direct en snel vervangen, top!

Top ervaring

Ik dacht dat een schakelaar in de meterkast lam was. Bel met AD elektricien en krijg als vraag om een foto te sturen van de meterkast. Binnen 1 minuut teruggebeld met als tip hoe te handelen bij dit type schakelaar. Probleem opgelost. Zelden in zo'n korte tijd, zo goed geholpen!

Goed werk geleverd

AD Elektra heeft een extra stopcontact in de meterkast geplaatst. Netjes gewerkt en het was snel voor elkaar!

Snelle, goede en vriendelijke service

Ik heb ‘s ochtends met AD elektra gebeld en aan het begin van de middag konden ze al langskomen. Hebben alles netjes en met een lach op het gezicht opgelost.

Supersnel via de telefoon geholpen

Mijn probleem van een niet functionerende groep na kortsluiting werd supersnel over de telefoon verholpen. Een afspraak was toen dus niet eens meer nodig. Superservice!

snel en net werk geleverd

Rustige en beleefde elektricien die snel vakkundig en netjes een nieuwe stoppenkast heeft geïnstalleerd. Daarna heeft hij de werking van het nieuwe systeem uitgelegd en hoe ik eventueel zelf problemen kan oplossen middels tips op hun web site Ik ben heel tevreden.

Geweldige service

Zeer professionele houding van 2 heren die onze afspraak ook tip top nakwamen. Wij zijn meer dan tevreden!

Erg prettige, vlugge en vriendelijke service

Ik werd vlug geholpen door een zeer vriendelijke man die in no time alles gemaakt had, heel fijn.

Fantastisch en super snel ter plekke!!

Vijf minuten na mijn telefoontje was de monteur er al!! En binnen 1 minuut was het probleem (in de stekkerkast) opgelost.

Professioneel en behulpzaam

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van A D Elektra. Ze kunnen steeds op korte termijn al langskomen. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en denken goed mee over een (nood)oplossing voor een probleem. Onlangs heb ik mijn deurbel laten repareren. De electricien ontdekte nog een ander probleem en bood direct aan dit ook op te lossen zonder extra arbeidskosten (omdat dit nog binnen het reeds betaalde uur viel). Kortom erg tevreden.

Oplossingsgericht en to the point.

Binnen 10 minuten werd een doorgebrand contact gevonden en hersteld. Kennis van zaken zonder de poespas er omheen.

Snelle en vakkundige service door de electriciën. Is de tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van de diensten. Absoluut aan te raden.

• Snelheid

Er kon snel een afspraak worden gemaakt en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Overleg ging gemakkelijk.

• Snelheid

Problemen waren snel geconstateerd en net zo snel heel netjes opgelost. Elektricien was erg vriendelijk en professioneel. Zeker aan te raden.

• Snelheid

Wij waren erg blij met de snelle service en het telefoontje over het uitlopen van de afgesproken tijd op vrijdag.

• Snelheid

Goed bereikbaar en snelle reactie. Stroomstoring is snel opgelost en we kregen ook nog tips om evt andere problemen te voorkomen. Vakkundig en nette prijs.

• Snelheid

al een aantal malen snel en vakkundig door deze firma geholpen

• Snelheid

In de afgelopen jaren al meerdere keren hulp ingeroepen van AD Elektra. Vorige week zijn ze hier weer geweest. Nooit iets te klagen. Ze werken snel, goed en zijn heel klantvriendelijk.

• Snelheid

Snelle en goede service. Het probleem met de elektra wordt vooraf met u besproken net als de kosten om het probleem te verhelpen. Het probleem wordt vervolgens snel en professioneel verholpen door een zeer vriendelijk en beleeft vakman, erg prettig in de communicatie. Ik raad A D Elektra aan iedereen aan!

• Snelheid

Snelle, vakkundige afhandeling, men weet duidelijk waar men het over heeft, ook bij ingewikkelder klussen. Eerlijke voorlichting. Ook de prijs is goed, zeker vergeleken met andere (grotere) bedrijven. Ik zou AD Elektra zeker aanbevelen.

• Snelheid

prima services goed gewerkt, denkt mee in oplossingen zal AD Elektra zeker aanbevelen

• Snelheid

Deskundig, klantvriendelijk en supersnel!

• Snelheid

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat AD Elektra levert. Het enige minpunt is dat niet gereageerd werd op twee verzoeken via email (kontaktformulier AD) om kontakt met ons op te nemen voor een aanpassing van onze installatie. Via telefonisch kontakt lukte dat wel. Vandaar de mindere score snelheid. Dat slaat dus nadrukkelijk niet op het tempo waarin het werk werd uitgevoerd.

prima werk verricht