betrouwbaar en professioneel

We wonen in een oud huis (115+ jaar), waar af en toe iets gemaakt moet. Dit is de 3de keer dat ze bij ons geweest is voor een en een ander reden. AD legt alles uit, en denkt fijn mee voor de lange termijn. Ik krijg een veilig gevoel bij deze bedrijf; dat het werk is vakkundig uitgevoerd dan hoef ik geen zorgen te maken.

Goed en snel geholpen

Goede service en snel geholpen. Heel fijn meegedacht met een goede oplossing voor een aansluiting in onze kinderkamer.

Meneer was zeer behulpzaam, meedenkend en gaf goed advies. Zeker iemand om in het adresboek te houden!

Professioneel, goed, betrouwbaar en vriendelijk

Ik heb heel goede ervaringen met AD Elektra. We hadden kortsluiting, die hebben zij heel snel gevonden en gerepareerd. Terwijl het op een heel lastige plek zat achter een keukenkastje. Ook hebben ze onze totale stoppenkast gerenoveerd, veiliger gemaakt en verbeterd. Je krijgt helder advies, ze houden zich 100% aan hun afspraken en zijn bovendien erg vriendelijk. Absoluut aangeraden!

Snel en deskundig geholpen door deze vakman

Meerdere keren een beroep gedaan op AD electricien. Dit keer afdoppen stroomkabel, vorige keer overgang gas naar inductie. Duidelijke communicatie en zeer goeie service! Dik tevreden, aanrader!!

Vakkundig en snel geholpen, prettig contact

Al meerdere keren ben ik vakkundig en snel geholpen, en ook het contact is erg prettig. Van harte aanbevolen dus!

Storing dezelfde dag verholpen

Dezelfde dag meteen een afspraak om een storing te verhelpen. Binnen een paar minuten de oorzaak van de kortsluiting gevonden en verholpen. En ook nog even de oude aardlekschakelaar vervangen. Geweldige vakman!

betrouwbare vakman

Een betrouwbare vriendelijke bescheiden vakman. Hij overlegt duidelijk wat hij gaat doen en voor welke prijs. Komt afspraken na, en levert fatsoenlijk werk. Een aanrader voor iedereen die een betrouwbare electricien zoekt. Hij heeft de groepenkast vervangen en uitgebreid met 3 nieuwe groepen en bijbehorende leidingen aangelegd. Plaatsing van leidingen werd goed overlegd. Had eerder voor noodhulp contact gehad en n.a.v. die ervaring opnieuw voor AD Electra gekozen.

Zeer aan te bevelen

Snel beschikbaar, geen uitzinnige voorrijkosten en deskundige afhandeling en advies. Doet wat in de offerte staat en zorgt niet voor verrassingen. Vakkundig en snel.

Snel, efficiënt, adequaat advies.

De elektricien kon de dag nadat ik hem had gebeld komen en kon mijn probleem direct verhelpen. Erg fijn.

Snel, vakkundig, meedenken

Hij lostte snel een onduidelijke en plotselinge kortsluiting op en gaf advies over het verbeteren en moderniseren van onze stoppenkast.

Snel en goed werk

Vlotte reactie op aanvraag en snelle beschikbaarheid voor aanleggen nieuwe leiding met randaarde. Goed en degelijk werk. Nette uitvoering. Extra service bij herinstalleren schilderijlijsten. Niet de goedkoopste.

Storing verstandig en goed opgelost

Mijnheer Appo is een rustige man die zijn werk met inzicht doet. Erg pretttg in de omgang.

Goede vakman, prettig in de omgang!

Goede vakman, weet wat hij doet. Is ook na de klus nog aan te spreken en geeft dan ook nog service. Ik zou hem weer bellen.

Fantastisch en snel geholpen

Bij stroomstoring na een kortsluiting gebeld en meteen adequaat geholpen via de telefoon. Ik zal AD Elektra zeker onthouden voor de toekomst en kan het van harte aanbevelen

Prima service, betrouwbaar, komt afspaken na.

Storing in electra netwerk. Zelfde dag probleem opgelost met workaround en vervolgafspraak gemaakt om alles netjes te herstellen. Binnen 1,5 week vervolg afspraak en alles in samenspraak hersteld en opgelost. Zeer tevreden komt afspraak na, denkt mee en lost het probleem op.

Snel, correct en zorgvuldig stoppenkast vervangen

Deze week stoppenkast vervangen door nieuwe. Het ziet er allemaal goed uit. Ook erg blij met nalopen van de groepen in het huis.

Prima werk en goed meegedacht.

Een eenvoudige aansluiting van een inbouw- inductiekookplaat op tweefase stroom is altijd ingewikkelder dan je denkt. De oude gasplaat eruit gaat nog maar dan is de opening in het aanrecht te klein en lijkt de onderstaande oven te hoog voor de diepte van de nieuwe plaat. Zagen, meten en nog eens meten , plaats van het Perilex-stopcontact bepalen (in de Meterkast i.p.v. onder de kookplaat) en dat alles in regelmatig overleg .Reultaat: een zeer tevreden klant. Dank aan Apo.

Supergoed geholpen

Snel en goed geholpen. Er is een nieuwe meterkast geplaatst, nieuwe elektriciteitspunten gemaakt, extra groepen naar de keuken. Professioneel, volgens afspraak, vriendelijk en nette prijs. Bij de volgende klus zal ik ze gelijk bellen.

Een absolute aanrader!

Apo heeft in onze kluswoning de gehele elektra aangelegd. Hij is flexibel in zijn agenda en bij vragen gedurende de verbouwing goed bereikbaar. Daarnaast heeft hij regelmatig met ons meegedacht en geadviseerd hoe we een aantal zaken t.a.v. de elektra anders kunnen doen. Wij kunnen AD Elektra absoluut aanraden.

Perfecte snelle service

Snelle en goede service. Ook nadat na een paar maanden bleek dat een dimmer niet goed werkte werd deze direct en snel vervangen, top!

Top ervaring

Ik dacht dat een schakelaar in de meterkast lam was. Bel met AD elektricien en krijg als vraag om een foto te sturen van de meterkast. Binnen 1 minuut teruggebeld met als tip hoe te handelen bij dit type schakelaar. Probleem opgelost. Zelden in zo'n korte tijd, zo goed geholpen!

Goed werk geleverd

AD Elektra heeft een extra stopcontact in de meterkast geplaatst. Netjes gewerkt en het was snel voor elkaar!

Snelle, goede en vriendelijke service

Ik heb ‘s ochtends met AD elektra gebeld en aan het begin van de middag konden ze al langskomen. Hebben alles netjes en met een lach op het gezicht opgelost.

Supersnel via de telefoon geholpen

Mijn probleem van een niet functionerende groep na kortsluiting werd supersnel over de telefoon verholpen. Een afspraak was toen dus niet eens meer nodig. Superservice!