Ik koop zelden een dienst of product op basis van een review, voor Lagarde maak ik een uitzondering

Ik ben hartstikke blij met en onder de indruk van de snelle en professionele aanpak van Lagarde! Hun team van experts heeft Amaliazorg positief bijgedragen om onze technologische infrastructuur naar een hoger niveau te tillen. Hierdoor hebben wij wij niet alleen efficiency slagen gemaakt, maar hebben ook gemerkt dat we sneller op kunnen schalen naar meer soortige en complexere Cloud applicaties. Als je op zoek bent naar een business partner die je kan ondersteunen bij het transformeren van je bedrijf door middel van technologie, en waar het bovendien gezellig en fijn mee samenwerken is, neem dan contact op met deze club!

Betrokken, betrouwbaar en deskundig

Wij ervaren Lagarde als een onderdeel van onze organisatie, in hun doen, denken en handelen. Onderscheidend is Lagarde in de betrokkenheid en verantwoordelijkheid die zij tonen bij het oplossen van vraagstukken en problemen, ook als dat buiten hun scoop of expertise ligt. Duidelijke structuur en communicatie, het overleg wordt telkens gevoerd met de juiste mensen die beschikken over de juiste kennis en deskundigheid. Lagarde heeft voor onze organisatie de afgelopen jaren veel betekend en mogelijk gemaakt, we zijn daarover zeer tevreden.

Lagarde maakt het werk makkelijker

Te maken met Lagarde als telefonie-specialist en mijn algehele ervaring is dat Lagarde mijn werk een stuk makkelijker maakt. De contact-momenten zijn prima en vol informatie die eventueel verdere problemen kunnen ondervangen.

Dramatisch slechte service

dramatische slechte service. Lossen problemen niet op. werken met computer nerd ticketsystemen, waar ze tickets afsluiten als naar hun mening tickets opgelost zijn, dan moet je weer bellen en krijg je een koffie juffrouw aan de lijn die het weer niet kan oplossen. DRAMA. BOOS

Beste Thierry, Bedankt voor uw reactie. We hebben destijds meerdere malen contact met u gehad en het probleem voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Lagarde Groep

Prettige engineers die je op een goede en professionele manier van dienst zijn.

Vooraf gebeld en een ticket aangemaakt. Op de dag van installatie een belletje en korte tijd later was het voor mekaar.

Klantvriendelijke medewerkers. Proactief meedenken in mogelijkheden en oplossingen. Daarnaast een zeer snelle afhandeling!

Zeer goede en snelle service. Uitstekende en nette monteur.

Op mijn aanvraag is uitstekend gereageerd. Op een snelle adaquate manier zijn onze toegangs tokens geinstaleerd.

Goede ondersteuning en een deskundig team

Sinds jaar en dag werken wij samen met Lagarde, zij kunnen onze omvangrijke omgeving prima ondersteunen. Goede bereikbaarheid en klantvriendelijke hulp!

Service met een gouden rand

Na duidelijke gesprekken met Christiaan en onze wensen kenbaar gemaakt, goede afspraken over wat wij verwachten en wat Lagarde kan bieden als leverancier. Begonnen aan een bijzonder project. De eerste keer voor Lagarde thermische camera's op een recycling locatie waar de grondstoffen elke keer op een andere plek liggen en daar ook beide duidelijk in geweest . Helaas hebben we vaak te maken gehad met zaken zoals levertijd of instellingen en onderdelen die snel stuk gingen maar altijd wordt dit opgelost en nooit ja maar nog steeds nu ruim 1.5 jaar na plaatsen staat Lagarde nog steeds open voor een goede communicatie en luister echt naar ons als klant. Wij zijn echt blij dat we deze keuze gemaakt hebben met Lagarde. Voor ons verdienen alle medewerkers een dikke pluim.

Altijd meedenkende wedewerkers.

Een club met medewerkers die altijd voor je klaar staan voor een oplossing als je een probleem hebt. Wie je ook aan de lijn, hebt je wordt altijd geholpen, en de juiste medewerker wordt in geschakeld. Ook als je zelf meer wil doen, om zo kosten te besparen. Is geen probleem. En dat laatste komt niet veel voor bij bedrijven.

Medewerkers zijn duidelijk, goed te bereiken en vriendelijk. En geven niet zomaar op.

helemaal top

op en top pro

Prettig door de ict-puzzle geloodst waar ik als senior mee wordt geconfronteerd.

Ik ben goed telefonisch geholpen bij het instellen van een extra beveiligingslaag voor mijn zakelijke mail.

Goede ondertsteuning!

Goede ondersteuning, snel en met duidelijke uitleg...

Super Service

Super service en zeer geduldig en bekwaam personeel.

Geen goede ervaring

Wij hebben een probleem (Seafrozen), en dat is dat er geen melding naar de meld kamer gaat als het alarm afgaat. nu moet daar een monteur voor komen, en die komt pas over een week. Ik vind dat dit veel te lang is. Ik vind dat dit een urgentie is, en dat dit sneller opgelost kan worden.

Geachte heer Kramer, Bedankt voor uw reactie. Het probleem hebben we destijds opgelost, hopelijk werkt het systeem naar uw volle tevredenheid. Het is mogelijk om afspraken te maken met Lagarde Groep over responstijden. Voor meer informatie hierover vragen we u contact met ons op te nemen.

Prima geholpen

Prima geholpen in nog geen kwartier

Adequaat en rustig geholpen door monteur

Probleem deskundig en met volle aandacht opgelost

Door mijn laatste ervaring heeft de medewerker zeker een positief beeld achter gelaten.. Met alle rust, aandacht en deskundigheid t probleem opgelost.

Lagarde is een betrouwbaar bedrijf.

Komt gemaakte afspraken na. Reageert adequaat op div storingen, Tilt het netwerk met de daarbij horende software naar een hoger level. Beheerd het Wifi netwerk als geen ander. Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken.

De monteur is een vakman

Dit is voor de eerste keer dat ik te maken heb met jullie bedrijven ben zeer tevreden over wat de monteur heeft gedaan. Heb nog gevraagd voor een onderhoudscontract maar dat zie ik wel tegemoed. Vriendelijke groet Ton vd Heiden

Mijn abonnement was afgelopen en ik heb een passend aanbod gekregen voor een nieuw verbeterd abonnement, alsmede voor vervanging van mijn (antieke) telefoon. Deskundig advies ontvangen en vriendelijk behandeld. Aan te bevelen Arti Vocaal Ben Vos

Heldere kundige service, prettige samenwerking

• Ervaring met: Beveiliging

snel antwoord en vriendelijke mensen

• Ervaring met: Telecommunicatie

Prima vlotte reactie.