Mooi en netjes (af)gewerkt

Afspraken worden nagekomen. Schuifpui met hor en klein raam in badkamer laten plaatsen. De monteurs werken netjes en alles is mooi afgewerkt.

Geweldig !!

Prachtige plissé raam horren en voor de achter deur. Heel snel geleverd en geplaatst Het ziet er fantastisch uit en wat een top service !!! Ik ben er ontzettend blij mee Dank je wel Aluku

Zoals verwacht netjes en correct uitgevoerd.

De plaatsing vroeg twee dagen. De eerste dag de montage, welke werd gecontroleerd door de kwaliteitsbewaker. Alle bouwmaterialen, bouwvuil verwijderd en werkplek schoon opgeleverd. Dag 2, nacontrole en aanbrengen van de tochtlijsten in het verschuifbare deel. Dat ik weer voor Aluku gekozen heb, komt omdat de door hun in 1999 geleverde pui dubbelglas had, dat nu niet meer aan de huidige isolatie eisen voldoet.

Weer een prima werk geleverd

Het is nu de vierde keer dat we ALUKU ramen en deuren hebben laten vernieuwen. Het is wederom een prima stukje vakwerk. De monteurs werken “geruisloos” door en leveren prima werk af. Het eind resultaat is er dan ook naar. Het bedrijf is een aanrader. Geeft goede adviezen en er kunnen makkelijk afspraken worden gemaakt. Wij zijn weer heel tevreden!

Moo gewordeni en netjes gewerkt!

Het is heel mooi geworden.

Goede en vriendelijke vakmensen

Onze ervaring met Aluku Zuidland is een prima ervaring. Goede en vriendelijke vakmensen.

Wij zijn uiterst tevreden

Ervaren personeel, vakkundig en netjes gewerkt. Alles is schoon opgeleverd.

Goede afspraken en zeer nette plaatsing

Nette/vriendelijke monteurs die de nieuwe pui perfect hebben geplaatst. Vanaf offerte tot en met plaatsing verloopt e.e.a. conform wens / afspraak. Zeer tevreden!

vakwerk!

Vriendelijke, gezellige , meedenkende en hardwerkende mannen!

Top service en kwaliteit

Ons huis is rondom Aluku proof, werken netjes, snel en kwaliteit is erg goed. Altijd weer leuk om de mannen te zien

Uitstekend werk geleverd

Nieuw keukenraam door Aluku geplaatst. Werknemers op afgesproken tijd aanwezig. Professioneel mannen. Goed en snel gewerkt. Goede communicatie en uitleg. Ook zeer vriendelijke mensen. Gewoon.....ZEER TEVREDEN!!!!!!!!!

zeer deskundig

Werken snel en netjes en voor een nette prijs

Prima bedrijf

Ze zeggen wat ze doen in goed overleg en makken het waar

Fantastich resultaat en werk geleverd .

De werkzaamheden bestonden uit een grote schuifpui en zijraam om mijn veranda dicht te zetten , het resultaat overtrefd onze verwachting . Wat een ruimte erbij . Erker woonkamer verwijderd en raam in de muur . Ook dit is heel mooi . Alu profiel in mooier dan kunststof vinden wij

Kwaliteit van Werken.

Fijne samenwerking en prima resultaat.

Geweldig bedrijf

Schuifpui geplaatst door zeer capabele werknemers. Zeer netjes gewerkt,

Prima werk geleverd door deze mannen

Aaanbevolen voor het plaatsen van een serre.

Zorgvuldig met de vloer waarop een zwaar apparaat moest rijden voor het plaatsen van glas.ong 6 werkdagen bezig geweest. Alle rommel werd elke dag opgeruimd.

Zeer positief

Vriendelijk, gedegen, en kwalitiet.

Alles is perfekt geleverd volgens afspraak door prima vaklui geinstalleerd.

Nieuw kunststof kozijn, ziet er prima uit en geinstalleerd door vaklui. Alles volgens afspraak gegaan.

Buitengewoon goed

We hebben een schuifpui en een loopduur laten vervangen. Zeer vakkundige monteur en ze hebben net werk afgeleverd. Zeker het aanbevelen waard.

Snel en vakkundig werk

Prima contact met alle medewerkers en luisteren goed naar je wensen en houden daar goed rekening mee. Prijzen zijn ook heel goed vergeleken met andere leveranciers.

Er is in 4 dagen, met 4 man sterk, fantastisch werk verricht. Wij zijn heel erg tevreden. Voorpui, zijpui en dakkapel (incl. dakbedekking en nieuw gootwerk). Hetgeen we gekozen hadden, aluminium kozijnen met keralit afwerking in dezelfde uitvoering als de achterpui die we al door Aluku hadden laten plaatsen. Fijne groep vriendelijke vakbekwame mensen en harde werkers. Dit was voor ons project met een dikke pluim.

Supertevreden

Gisteren een schuifpui bij mij geplaatst en ik ben zeer tevreden. Hele vriendelijke en nette jongens.de afwerking is ook keurig en ze hebben netjes alle rommel opgeruimd en meegenomen. Ik ben tevreden over het hele proces van verkoop tot en met de plaatsing en de aftersales.

Mooie ramen en top personeel

Mooie robuuste ramen en schuif pui. Zeer deskundig geplaatst en zeer vakkundig afgewerkt. Personeel om trots op te zijn. Een aantal buren zijn ook al geïnteresseerd