geweldig

zeer professioneel team, goede kwaliteit kozijnen en zetten net het stapje extra bij een vraag of opmerking. en fantastische service . hier wordt een mens blij van.

Vaklui die het uitvoeren en een bedrijf dat kwaliteit levert, meedenkt en keurig afwerkt.

Ik ben heel tevreden over de hele gang van zaken. Van begin tot het einde. De mannen die het uitvoeren zijn vakmensen, zijn vriendelijk en ruimen na hun werk de rommel van de straat op. De kwaliteit van de aluminium kozijnen is van zeer goede kwaliteit en is mooi om te zien. Kan er weer 40 jaar tegenaan.

Achterdeur en dakapel

Keurig werk afgeleverd door vakmensen.

Prachtige schuifpui geleverd met veel aandacht voor de afwerking. Prachtig !

Aluku kan ik aanbevelen bij iedereen die interesse heeft in een mooie schuifpui. Die ervaring had ik al en is nu opnieuw bevestigd.

Vakwerk

Aardig en vakkundig personeel. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

Vakkundig en vrij schoon

Vakkundig werk en werkte best schoon . Nazorg op de tweede dag was ook erg fijn en kwam ook met goede ideeën.

Prima werk

De monteurs waren op tijd, werkten rustig en ruimden netjes op. Prima dus

Top vakmensen!

Ontzettend goed geholpen bij Aluku, Goede vakmensen, en alles netjes afgewerkt!

Super werk geleverd!

Zeer netjes gewerkt door de monteurs en ook alles opgeruimd! Wij zijn zeer tevreden met de schuifpui. Gewoon top vakwerk geleverd!

Geweldig product en service !

Prima service , prima team!

Vakkundig personeel en werken heel netjes. Alles is heel mooi afgewerkt en het resultaat mag er zijn!

Mooi geworden

Aluminium kozijnen met kantelkiep ramen op de bovenverdieping laten plaatsen. Netjes en zorgvuldig gewerkt, hoefde zelf alleen maar te stofzuigen en de tuin aan te vegen. De aluminium kozijnen met hr++ glas is een flinke comfort verbetering tov mijn 40 jaar oude houten kozijnen met enkel glas. Over de duurzaamheid of probleemoplossing kan ik nog weinig zeggen, doordat Aluku in mijn dorp bevindt verwacht ik geen problemen. In de toekomst komt de benedenverdieping aan de beurt, eerst hier maar eens van genieten.

Alles is bespreekbaar.

Iedereen denkt met je mee om het beste resultaat te krijgen. Hele fijne, vriendelijke monteurs. Snelle en nauwkeurige vakmensen. Goede communicatie tussen alle betrokkenen. Er is heel mooi werk geleverd. We zijn er erg blij mee.

Zeer professioneel bedrijf.

Zeer correcte vakmensen met oog voor detail. Keurige montage en afwerking. En alles na elke dag keurig opgeruimd, daar waar mogelijk was.

Uitvoering geheel conform gemaakte afspraken.

Voor de 4e of 5e keer in de afgelopen 20 jaar vakkundig en toegewijd personeel.

Prachtig geworden!

Netjes gewerkt met een mooi resultaat! Ik ben er blij mee!

Heel goede service en keurig werk geleverd

De kozijnen zijn heel snel geleverd en door de mannen snel geplaatst en keurig afgewerkt. Niets dan lof!

Gezellige vaklieden

Aardige kerels die weten wat ze doen en onderling ook plezier hebben en een dolletje maken, maar vooral vakwerk leveren. Op het kantoor zelf ook heldere en duidelijke informatie. Gewoon goed allemaal

Topbedrijf.

Goede communicatie en top werk. Echt heel blij met onze overkapping.

Snel, netjes gewerkt.

Vriendelijke mensen, snel, netjes schuifpui en raam geplaatst en.... alles heel netjes opgeruimd.

Prachtig product gemonteerd door een zeer deskundig team

Uitstekende ervaring met Aluku Zuidland. Mooie producten, heldere communicatie en komen gemaakte afspraken na. Eerder alle kozijnen en horren geplaatst, nu weer screens gemonteerd door een heel vakbekwaam team. Werken heel netjes, top.

Resultaat fraaier nog dan de verwachting

Zeer mooie afwerking en schone oplevering, aardige en vakkundige mensen

Perfect bedrijf en Perfecte Verkopers, Top team voor de uitvoering.

Wij hebben heel goede ervaring met Aluku Zuidland BV en hun mensen: alles kon en was mogelijk en het werd allemaal super goed voorbereid en geïnstalleerd. En in de loop van een paar jaar heeft Aluku BV, ons hele huis voorzien van aluminium puien, deuren, ramen, horren en Keralit gevelbekleding! En niet 1 keer ging er iets niet goed! Als klanten kunnen kunnen we elke potentiële klant dit bedrijf en haar mensen aanbevelen! Echt top!

In één woord: geweldig!

Ontzettend blij met onze nieuwe ramen en kozijnen, gezet door een geweldig team! Ook de afwerking is perfect gedaan.

Kon niet beter.

Alles tijdig en perfect opgeleverd.