Ben heel blij dat ik voor Aluku heb gekozen

Afgelopen drie dagen zijn er kozijnen en een deur geplaatst. Alles verliep voorspoedig en is professioneel geplaatst, afgewerkt, schoongemaakt en gepoetst. Ziet er nu prachtig uit!

betrouwbaar en correct bedrijf

snelle reactie op verzoeken, houden zich aan afspraken, en een correcte afhandeling van overeen gekomen opdrachten.

Wat een GEWELDIG resultaat!

De mannen van Aluku zijn 3 dagen bezig geweest met het plaatsen van kozijnen op de 1e etage en de begane grond. Wat ben ik blij met het eind resultaat. De kozijnen zien er piekfijn uit, de voordeur staat geweldig en de afwerking is helemaal top. Het nieuwe metsel werk is bijna niet te onderscheiden van de oude stenen, dus maakt het het plaatje helemaal compleet! Ik zie ze dit jaar weer, want er komt nog een schuifpui deze kant op. Kijk ik daar al naar uit?, JA!

Geweldig werk geleverd.

De afpraten volledig en zeer vakbekwaam uitgevoerd

Doen wat ze afspreken

Geweldige vaklieden die weten wat ze doen en meedenken,bedrijf levert kwaliteit en komt afspraken na.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden met onze ramen, de plaatsing was snel en alles was keurig afgewerkt. De heren werken ontzettend hard en denken ook graag mee. Cora heeft ons telkens goed op de hoogte gehouden en zorgde ervoor dat alles geregeld werd. Helaas wat tegenslag gehad met het weer waardoor de plaatsing van het velux dak raam een paar keer verzet moest worden maar Cora kwam telkens met nieuwe datums en deed ons goed op de hoogte houden. Wij willen hier graag weer terug komen om de overige houten ramen die er nu nog in zitten om die in de toekomst door Aluku te laten vervangen. Onze enige feedback is dat het fijn zou zijn om nog nét iets meer informatie te krijgen hoe het zit met het plaatsen van het velux dakraam (bijvoorbeeld als je zonnepanelen wilt plaatsen hoeveel afstand je moet houden, wat het weer voor invloed kan hebben voor een ingeplande afspraak en dat het velux raam op een ander moment werd geplaatst dan de rest van de “normale” ramen (maar misschien was dit alleen bij ons t geval door omstandigheden en de grote klus die wij hadden). Verder dan dat is het een 10! Aluku ontzettend bedankt en ooit tot ziens!

Service, kwaliteit en klantvriendelijk

Nu voor de derde keer Aluku laten komen voor het installeren van een pui. Wederom naar volle tevredenheid. Top team, fijne mensen.

Helemaal geweldig!

Het gehele traject van aankoop tot en met montage hebben wij als zeer prettig ervaren! Zeker ook een heel groot compliment aan de vier heren die alles bij ons hebben geplaatst. Vakkundig, netjes werkend en gewoon “goede gasten”! Dank je wel allemaal!

Raamkozijn netjes geplaatst.

De slaapkamer kozijn is op vakkundige wijze vervangen door een kunststof kozijn.

Prima werk door de mensen geleverd

Personeel werkt goed samen. Omgeving wordt regelmatig opgeruimd. Oplevering naar volle tevredenheid.

Vakkundig werk

De werknemers van Aluku werken al langere tijd voor het bedrijf. Die ervaring zie je terug in de wijze waarop de montage plaatsvindt: keurig werk!

Wij zijn super blij met het mooie resultaat en het vakmanschap van dit bedrijf

Wij zijn super blij met het mooie resultaat en het vakmanschap van dit bedrijf

Buitengewoon fijn bedrijf om verbouwingen mee te realiseren.

Na verschillende en buitengewone teleurstellende contacten met andere aannemers kwamen we bij Aluku terecht. We hadden met Aluku een afspraak gemaakt voor een bezoek aan de showroom en kregen daar een prima voorlichting wat mogelijk en en niet mogelijk was. Een duidelijke offerte was het resultaat van prettige voorbesprekingen. Op afgesproken datum werden de werkzaamheden aangevangen. Een groep van 4 personen realiseerde de renovatie van de dakkapel in 1 dag. De volgende dag werd nog een 2e raam geplaatst en diverse afwerkingen gerealiseerd. De kwaliteit van de geleverde werkzaamheden was absoluut uitstekend. Buitengewone fijne mensen om over de vloer te hebben. Veel aannemers kunnen een voorbeeld nemen aan Aluku.

Super.. Alles perfect uitgevoerd.

Prettige samenwerking. Na een eerdere opdracht nu weer voor de tweede keer bij Aluku terecht gekomen. Prima. Zeer tevreden.

Net werk op tijd geleverd door vakmensen

De mensen van Aluku hadden geen makkelijke klus, een schuifpui op de 2e etage. De opname van het werk was duidelijk, de uitvoering volgens afspraak waarbij de mannen niet de moeite spaarden om de werkzaamheden boven verwachting op te leveren.

Blij met het resultaat

Er is netjes gewerkt en alles ziet er mooi uit. Wij zijn tevreden.

Professioneel bedrijf

De installateurs werkte netjes correct en hadden kennis van zaken. Gaven uitleg waar nodig en beantwoorde vragen waar nodig. De adviseur was correct en gave duidelijke uitleg en advies. Inmeten ging naar wens en kleine aanpassingen aangegeven wat niet klopte werd netjes overgenomen. Inplanning ging goed er werd duidelijk rekening gehouden met de wensen van de klant.

Zeer tevreden.

Gedurende het hele project van offerte t/m uitvoering wordt op een zeer plezierige manier vakkundig werk geleverd.

Zijn heel erg tevreden.

Super netjes gewerkt.

Goede kwaliteit en prima service

Goede kwaliteit en prima service

Goede communicatie en professionele uitvoering van de werkzaamheden.

Goede communicatie en professionele uitvoering van de werkzaamheden. Prima product voor een aanvaardbare prijs. Tot dusver zeer tevreden.

Prima bedrijf!

Kundige en aardige installateurs

Wederom een goede ervaring met Aluku. Goede en duidelijke communicatie. Goede vakmensen. Keurig werk geleverd. Alles mooi afgewerkt. Het is prachtig geworden. We zijn erg tevreden.

Goed, Duidelijke communicatie. Afspraken nakomen.

Goede ervaringen met Aluku met vervangen kozijn/voorraam. Spullen worden netjes afgedekt en overtollig materiaal meegenomen. Zij hadden eerder bij ons al achterpui vervangen tot tevredenheid.

Geweldig!!

Zowel bij de besluitvorming als de uitvoering wordt er meegedacht om de klus te klaren. Er wordt zorgvuldig en netjes gewerkt. We zijn zeer tevreden.