Prima service en mooie producten.

Prima service en duidelijke product uitleg alvorens de aanschaf. Na snelle in overleg geleverde producten, met monteurs met veel ervaring en een vriendelijk gezicht. Een heel mooi eind resultaat waat we zeker geen spijt van hebben.

Resultaat boven verwachting .

Goed advies gekregen.Alles geplaatst door team van vaklui.Zij werken heel secuur en netjes .

Erg professioneel bedrijf die weten wat ze doen. Werken erg netjes en zijn erg klantvriendelijk.

Prachtig resultaat, nette werkers

Het totale proces, vanaf het opvragen van de offerte tot aan het daadwerkelijk plaatsen van de kozijnen, prettig geholpen. Het resultaat mag er zijn! Ook voor volgende projecten gaan wij naar Aluku

Ons huis is geheel veranderd. Een prachtige voorkant geworden. De werkzaamheden zijn glad verlopen door zeer deskundig personeel. De voorbereiding zijn zonder moeilijkheden verlopen met tekeningen en een goede offerte. Ik heb geen enkele probleem ondervonden bij de uitvoering. U mag gerust bij ons komen kijken.

Alles keurig geregeld.

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Mooie en degelijke kozijnen.

Zie hieronder.

Afgezien van de vertraging door corona, die helaas niet was doorgegeven, hebben wij geen negatieve ervaringen.

Vanaf offerte tot oplevering prima service

Duidelijke offerte. Levertijd van materiaal op tijd en vriendelijke en goede communicatie rondom de levering. De plaatsing is uitgevoerd door vriendelijke en vakkundige medewerkers. Kort samengevat: Een top bedrijf.

Mooi werk!

Prachtige pui, deskundige plaatsing en zorgvuldige afwerking. Plezierig team in huis!

Supernetjes gewerkt, ondanks de hitte!

Binnen 3 dagen hebben de vakmannen van Aluku bij ons kunststofkozijnen vervangen en rolluiken geplaatst. Heel netjes (af)gewerkt en ondanks de hitte hard doorgewerkt. Kwaliteit en vakmanschap, zeker aan te raden!!

een zeer klantgerichte aanpak en behandeling

Bij de werkzaamheden werden mijn vragen en opmerkingen zeer goed meegenomen en beantwoord. Er werd zeer goed overleg gepleegd over de situatie en de mogelijke oplossingen. Al met al een prima ervaring.

Prachtige ‘staallook’ kozijnen voor een prima prijs!

Voor onze verbouwing van de keuken en woonkamer, we plaatsen een grote uitbouw, zochten we uiteraard kozijnen. Een dubbele openslaande deur in de kamer met ramen en een enkele openslaande deur met ramen in de keuken. Modern, maar met een knipoog naar de rest van het huis dat uit 1921 stamt. In eerste instantie wilden we stalen kozijnen. Maar die zijn best prijzig. Dus op zoek gegaan naar aluminium kozijnen in een zogenaamde ‘staal look’. Daar waren we best wat sceptisch over, de soms wat plastic aandoende kozijnen van vele jaren terug in onze gedachten. Meerdere bedrijven gevonden en bezocht. Daarbij natuurlijk ook goed gekeken hoe de kozijnen eruit zien, het advies en natuurlijk de prijs. Aluku sprong daar uit. Vanuit Rotterdam een bedrijf in Zuidland bezoeken, ligt niet voor de hand. Maar zij was wel een van de eerste die op basis van de toegezonden tekeningen een offerte uitbracht. De showroom is niet de meest flitsende, dat zegt Angelo Verhoeven zelf ook, maar het gaat om het product en het advies. En de prijs valt daar ook niet tegen... Er werd goed met ons meegedacht, een advies van Angelo over het ontwerp hebben we overgenomen. Gekozen voor een uitvoering in zwartgrijs (Ral7021), met een vlak profiel (RT72) in een fijnstructuur. Echt prachtig! We kunnen niets anders zeggen. Goede kwaliteit, het paste perfect en levering ruim binnen de termijn, dit ondanks de Coronacrisis. Een kleinschalig familiebedrijf met een grootst product... We zijn er zeer, zeer content mee!

topservice erg fijn bedrijf

Ons gevoel vanaf het eerste contact met dit bedrijf was super en dit is ook zeker bewezen alle monteurs zijn kundig netjes en zorgen voor een mooie afwerking Wij zijn heel blij met alles en bevelen het bedrijf dan ook zeker aan

Klantvriendelijke benadering in showroom en door uitvoerder.

Prettige mensen die proberen mee te denken. Vakwerk.

Uitstekend en vakkundige uitvoering

Prima werk. Kundig snel en mooie afwerking. Tot in de kleinste details goed afgewerkt. Degelijke materialen. Komende decennia geen omkijken meer naar.

Vriendelijk personeel, goede service.

Het personeel was ruim op tijd. Ze werkten snel door en namen zelfs na afloop de radiator mee. Alles werd keurig netjes opgeruimd.

Top kwaliteit en top service

Zeer prettige klantbenadering. Alles is bespreekbaar. Het montageteam is top en verstaat zijn vak. Zij werken zeer netjes. Ook de afwerking binnenshuis met extra metalen strips, kit, etc. is vakwerk. Men heeft zelfs de zonwering binnen weer opnieuw bevestigd. In een woord: geweldig.

Super net bedrijf en uitstekende montageploeg

Vanaf de showroom t/m montage prima volgens afspraak verlopen. De mannen van de montage ploeg zijn echt vaklui en niet te beroerd om mee te denken. Echt top kwaliteit en uitstekende service!

top bedrijf in kwaliteit afspraken en service

Geweldig familiebedrijf waar de kwaliteit , service en afspraken na worden gekomen. Dit zijn nog echte vakmensen. Als alle bedrijven nu zo zouden werken, kwamen er geen klachten meer binnen. Ingewerkt team, met ieder zijn eigen specialiteit. Niets is te veel en werken keurig netjes. Zeker om aan te bevelen.

Perfecte produkten, perfect geplaatst, fijne mensen.

Van de bestelling tot en met de installatie in één woord perfect. Fijne verkoper, en een topteam die e.e.a. komt plaatsen. Keihard werkende mensen, héél prettig in de omgang. En als het werk dan klaar is: wat is dit geweldig mooi geworden!!

Rustig, goed en netjes.

5 keer hebben ze een project gedaan en nog steeds zeer te vrede. bedankt.

Ben heel tevreden over Aluku

Onze kunststof schuurdeur is naar volle tevredenheid geplaatst. Er is goed meegedacht met onze wensen. Werken heel netjes en alles is opgeruimd super gedaan mannen. Zeker tot de volgende keer.

VAKKUNDIG EN NETJES

VAKKUNDIG EN KEURIG PERSONEEL

Snelle en keurige levering, heldere afspraken en keurige montage

Aluku Zuidland heeft gezorgd voor een snelle en keurige levering, zij maken heldere afspraken en het kozijn is keurig gemonteerd.

Goede uitleg en perfecte installatie van het raam.

Zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Vanaf een eerste bezoek aan de showroom tot het plaatsen.