Weer een perfekt uitgevoerd project door Aluku!

Prettige mensen, harde werkers, prachtig materiaal en toen het weer klaar was, was ons huis wéér mooier geworden!

Gewoon afspraken nakomen en prima werk afleveren door een mooi team

Gewoon afspraken nakomen en prima werk afleveren door een mooi team

Er werd goed gekeken naar wat wij wilden. De monteurs werkten heel netjes. Jammer genoeg was er iets niet goed gegaan met de levering en hebben we nog langer moeten wachten, maar het is gelukkig goed opgelost. Resultaat is mooi.

2e keer werkzaamheden laten uitvoeren

- Vriendelijk ploeg installateurs - nette werkers, vaklui - mooie kwaliteit Zojuist zijn de werkzaamheden afgerond, wederom uiterst tevreden!

Technisch goede ervaring.

Uiteindelijk na ingrijpen meer ervaren medewerker netjes en goed opgeleverd, wat jongere collega begreep het begrip service en netheid nog niet zo goed.

Prima verlopen, ziet erg mooi uit.

Ze werkten heel netjes, prima vakmensen!

Goede aardige werklui werken hard en nauwkeurig niks anders dan lof.

Prima uitgevoerd

Goed gewerkt, prima afgewerkt, keurige werknemers

Geweldig!

Van offerte tot oplevering is de ervaring alleen maar zeer positief geweest. Keurig, mooi en verder alles volgens afspraak. Zeer betrouwbaar.

Meer dan verwacht

6 kozijnen en nieuwe gevelbekleding laten plaatsen door dit familiebedrijf. Van begin tot eind super service bij Aluku. Het begon al bij de eerste kennismaking waarbij het advies erg waardevol is gebleken. Alles is in 3 dagen door 4 erg fijne maar vooral kundige mannen geplaatst waarbij niets te gek was. De afwerking is ook super. Al met al een zeer positieve ervaring. Het is niet de vraag of we nog een keer gebruik maken van Aluku maar wanneer we dat gaan doen.

Wij zijn bijzonder tevreden over het geleverde werk

Het kozijn is prachtig geplaatst door vakmensen. Prettige communicatie, complimenten!

Materiaal en werkzaamheden van hoog niveau.

Zoals gezegd, mooie goed afgewerkte materialen. Plaatsen van hoog technisch niveau. Afwerken en opleveren goed werk.

De verkoop en de installatie waren top.

Zowel de aanschaf van de ramen als het advies waren top De installatie door de monteurs en hun adviezen waren uitstekend en ik en mijn vrouw zijn uitermate tevreden over de behandeling door Aluku Zuidland BV.

Goede communicatie en snelle plaatsing.

Fijne communicatie met het bedrijf. Goed geholpen en alles was netjes en snel geplaatst.

Zeer correct personeel en perfect geplaatst

Bescherming dekens werden op de vloer gelegd en na de werkzaamheden werd alles netjes aangeveegd en opgeruimd Perfecte installatie

perfect

Het product is van goede kwaliteit. Het personeel deskundig en vriendelijk.

Ontzettend blij met onze kozijnen en de plaatsing ervan

Afspraken worden nagekomen. Duidelijke uitleg gekregen in de showroom. De monteurs denken met je mee in mogelijkheden. Er wordt netjes en vlot gewerkt en de monteurs zijn erg vriendelijk. Op vragen per mail wordt erg snel gereageerd. Erg tevreden!

Een mooie schuifpui, vakkundig geïnstalleerd

Aluku heeft bij ons een schuifpui vervangen. Levertijd duurde wel lang, maar dat geldt denk voor de meeste bedrijven. Afspraken voor het inmeten en het plaatsen zijn goed nagekomen. Het plaatsen van van de schuifpui verliep keurig netjes. Alles werd direct opgeruimd en alles werd meegenomen. Afwerking aan binnen- en buitenzijde is keurig netjes wij kunnen alleen maar zeer tevreden zijn

Vakkundig

Sympathieke monteurs. Vakkundig en van aanpakken wetrn.

Netjes en prijs kwaliteit is super

Vanaf het begin tot eind top. Wij zijn begin dit jaar (2020) rond gaan kijken voor Kozijn voor de slaapkamer. Na wat speur werk zijn we bij diverse kozijn boeren uitgekomen. Bij sommige idd echt boeren en vielen af ander vielen af gezien onze speurtocht duidelijk werd dat online offerte zonder gezien en gesproken te hebben geen optie is en raad ik niemand aan. Lang verhaal kort wij we uiteindelijk 2 optie over. Bij beide in de winkel geweest te zijn stond Aluku boven aan. Uit hun duidelijke verhaal en advies hebben we na nog eens in Zuidland bij hun geweest een keus kunnen maken. In hun showroom was het allemaal duidelijk en voor een leek goed te snappen uitgelegd. Ook bij Aluku kregen we al snel het gevoel dat ze niet je geld uit je broekzak kijken. Ze hebben ondank ze het wel hadden kunnen doen betreft het raam niet het duurste aangeboden maar het beste voor ons. Zo gaande weg 2 keer in de showroom en mail verkeer vertrouwen gekregen die tot een samen werking tot stand gekomen. Eerlijk ze zijn niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar zover wij het nu hebben mee hebben gemaakt en gezien wel kwaliteit en zeker service. Ook het plaatsen van kozijn, raam en rolluik is netjes en snel gedaan. de 3 monteurs zij ook beleeft en netjes te werk gegaan en na plaatsing een duidelijk korte uitleg over de afstand bediening van rolluik en raam (bv zomer en winter stand) Dank U en na waarschijnlijkheid tot volgend jaar als de ander slaapkamer gedaan moet worden ander zeker het jaar daarop. Fam.Schepers.

Prima werk geleverd

Voor de tweede keer dit jaar een opdracht gegeven aan Aluku en wederom zeer tevreden over de gehele gang van zaken. De monteurs zijn zeer service gericht en vakbekwaam.

Het zijn vakmensen , secuur ,opgeruimd.

Houden zich aan de afspraak ,werken netjes. Een betrouwbaar adres. En wat een plaatje zijn de nieuwe aluminium kozijnen. Bedankt. Bij een volgende verbouwing kom ik zeker terug. Een zeer tevreden klant.

Prima service en mooie producten.

Prima service en duidelijke product uitleg alvorens de aanschaf. Na snelle in overleg geleverde producten, met monteurs met veel ervaring en een vriendelijk gezicht. Een heel mooi eind resultaat waat we zeker geen spijt van hebben.

Resultaat boven verwachting .

Goed advies gekregen.Alles geplaatst door team van vaklui.Zij werken heel secuur en netjes .

Erg professioneel bedrijf die weten wat ze doen. Werken erg netjes en zijn erg klantvriendelijk.