Zeer goede vakmannen!

In alle opzichten Prima! Afspraken zeer correct nagekomen! Een zeer goed samenwerkend team ! Complimenten!

Super bedrijf...

Super service...álles volgens afspraak...goed kwaliteit.....jongens met heel veel ervaring. Vakmanschap toj toj toj. Jongens veel succes......

Kennis met vakmanschap

Na lang zoeken voor een PVC-vloer en meerdere vloerzaken bezocht te hebben, viel onze keuze op MH-Vloeren mede door de kennis en het goede advies met voor ons een plezierige prijsstelling. Wij besloten de Citta Napoli klik-PVC te bestellen, welke een heel goede keus bleek te zijn, deze vloer ziet er geweldig uit en is zeer vakkundig gelegd door Mirnes en zijn team. Ondanks dat in iedere kamer de meubels verplaatst moesten worden was dit geen probleem voor hun en verliep alles zeer soepel en voorzichtig. Wij kunnen dit bedrijf dan ook voor de 100% aanbevelen !

Vakmannen met veel ervaring en kennis
  • Ervaring met: Laminaat Vloer

Leggen goed uit wat gaat gebeuren. Werken heel nettjes.
  • Garantie / nazorg

MH Vloeren heeft een prachtige eiken vloer gelegd met vakmanschap. Tips en adviezen worden op een prettige manier gegeven. Er wordt meegedacht in datgene wat de klant wil. Heel prettig en afgestemd. We zijn zeer tevreden over het resultaat.
  • Garantie / nazorg

Heel tevreden met het bedrijf. Duidelijke afspraken, goede communicatie, aardige en hardwerkende mannen hebben er voor gezorgd dat de houten vloer die ik in mijn nieuwe huis vond nu weer jaren mee kan. Heel mooi geworden!
  • Ervaring met: Renovatie

N.a.v. waterschade oplossing voor de slaapkamervloer nodig... Buiten openingstijden contact gehad, snel een afspraak gemaakt om laminaat te kiezen. Binnen een week lag de laminaat. Goede communicatie, aardige vaklui.
  • Ervaring met: Laminaat Vloer

Top service, eerlijke/goede communicatie en mooi resultaat! Heel tevreden over de vloer, bedankt!
  • Ervaring met: Beton Cire

Wij bevelen zeer zeker MH vloeren aan, sterker nog, wij hebben het al gedaan. Er wordt echt vakwerk geleverd. De vloeren in de keuken, bijkeuken en hal zijn schitterend geworden. De gashaard in de kamer een pronkstuk! Mocht je twijfelen, kom gerust eens kijken naar het eindresultaat. Mannen van MH vloeren.....super bedankt en veel succes met jullie prachtige bedrijf.
  • Ervaring met: Beton Cire

Het hele team is met volledige aandacht bezig om een super eindresultaat te bereiken. Missie absoluut geslaagd!! Ze weten wat ze doen, zijn harde werkers, komen afspraak altijd correct na en zijn prettig in de omgang.
  • Ervaring met: Beton Cire

Die mannen zijn bij ons de douche komen doen. Al bij al was het 15m2 beton cire waar ze vier keer voor terug zijn gekomen omdat het proces nu eenmaal veel tijd vraagt om te drogen. Ook toen er een hapje uit de vloer bleek te zijn, zijn ze het komen herstellen. Eerst plaatselijk en toen dat niet mooi was, de hele vloer. Ik ben zo tevreden over MH vloeren dat ze in januari op mijn werk een PVC vloer mogen komen leggen.
  • Ervaring met: Beton Cire

Wat een genot om met deze heren te werken. We hadden het geluk dat er door verplaatste klussen in te natte nieuwbouw 2 dagen vrij vielen om onze vloer te schuren en in 3 lagen te lakken. Dag 1 schuren en laklaag 1. Dag 2 de laklagen 2 en 3. De mannen werken niet voor een klant, ze werken alsof ze in hun eigen huis bezig zijn. Met een precisie alsof er een charmante maar strenge verloofde achter ze staat. Ze stellen hoge eisen aan zich zelf (moet goed zijn, moet mooi vlak zijn) en pas naar huis als het af is. Prima service, realistisch flexibel maar belangrijkste: prachtig resultaat. Top!
  • Ervaring met: Renovatie

Vakkundig en snel gelegd, met eerlijk advies.
  • Ervaring met: Laminaat Vloer

De parketvloer in het hele huis mooi geschuurd. Vakkundige en zeer behulpzame mannen. Geven hiernaast nog nuttige tips voor de verdere verbouwing. Wij zijn super tevreden! Een echte aanrader!
  • Ervaring met: Parket vloer

De jongens hebben prima werk geleverd: vloer geschuurd en in de lak gezet. Ze leveren niet alleen goed werk, maar komen zelf ook met nuttige adviezen. Het zijn verder zeer correcte, aardige en hardwerkende jongens. Ik zou ze zeker aanbevelen !
  • Ervaring met: Renovatie

Zeer klantvriendelijk, parket ziet eruit als nieuw. We zijn steeds goed geïnformeerd. Alles ging in goed overleg. Boven vloeren laten egaliseren en nageschuurd dit is ook keurig netjes gebeurd.
  • Ervaring met: Parket vloer

Mh Vloeren hebben wij benaderd voor een vloer in onze berging. Aan de berging hebben wij zelf veel gewerkt. Hierdoor konden wij geen strakke planning doorgeven. Ondanks dat ging mh vloeren hier flexibel mee om! Zij hielpen ons zelfs aan andere vakmannen. Wat betreft de vloer is beton cire echt een aanrader. Voordat de vloer gelegd werd hadden wij gaten in de ondervloer en was het totaal niet geschikt om er iets overheen te leggen. Mh vloeren heeft de gaten opgevuld en de vloer geegaliseerd. Hierna kwam de beton cire vloer. Wij zijn er blij met het resultaat! Een mooi familiebedrijf en erg klantvriendelijk.
  • Ervaring met: Beton Cire

MHvloeren heeft bij ons een massief eikenhouten vloer gelegd. Zeer moeilijke robuuste planken. Vooraf eerst keurig alle tapijtlijmresten weggeschuurd, vervolgens geegaliseerd en later andere oneffenheden met mortel geegaliseerd. Daarna de vloer erin gelegd, noesten gestopt, egaal geschuurd en ingewaxt. Met drie man keihard gewerkt en de vloer ligt er fantastisch bij. Omdat ze het druk hebben hadden ze iemand anders langsgestuurd om randen af te kitten, maar dat was slordig en er was wax van de vloer beschadigd. Na dit gemeld te hebben kwam MHvloeren direct de dag erna langs om die dingen zelf te herstellen en netjes af te werken! Al met al top werk geleverd, volgende maand vraag ik ze ook om boven een vloer te leggen.
  • Ervaring met: Parket vloer

We zijn aan het renoveren en van het een komt het ander. De vloer moest ook maar worden gedaan. Spontaan Mirnes gebeld en meteen het werk kunnen regelen. Een week later is de vloer perfect opgeschuurd, opnieuw ingekleurd en gelakt. We zijn heel tevreden en blij met het resultaat. Mirnes komt zijn afspraken volledig na en denkt mee in de planning. Bovendien ook een vertrouwde man die we enkele dagen zijn werk konden laten doen, terwijl wij niet thuis waren. Top!
  • Ervaring met: Renovatie

Deze jongens zijn vaklui!!! buiten het feit dat ze top werk leveren heb ik het zeer prettig ervaren dat Mernis een man van zijn woord is, afspraak is afspraak!! geen dag overgeslagen. Dit laats genoemde stel ik zeer op prijs. Helaas in deze tijden is het erg schaars om met aannemers/verbouwers afspraken te maken die ze nakomen!!! Mernis en je team hartstikke bedankt voor jullie werk!!! Ga zo door!!!
  • Ervaring met: Beton Cire

Ze hebben vakkundig werk geleverd. Kwamen nog paar keer checken of alles oké was en bleef Goede service.
  • Ervaring met: Beton Cire

Super mooie vloer. Geheel naar wens en top jongens.
  • Ervaring met: Beton Cire

Deze week onze oude grenen vloeren op laten schuren en lakken. Mooi resultaat, duidelijke communicatie en behulpzaam. Aanrader

• Ervaring met: PVC Vloer

Over MH Vloeren Roermond