op tijd en netjes en goed behandeld bedankt

zeer Goed en tevreden

Vriendelijk en correct

Het was een feest om met jullie zaken te doen. Alles werd keurig gebracht en gehaald.Dank je wel

super

laatste moment twee koelkasten besteld en was geen probleem. Op afgesproken tijd geleverd en opgehaald en prima qualiteit

Goede service en producten. En vriendelijk personeel.

Volgende keer plaatsen we daar weer onze bestelling.

Top prijs/kwaliteit met perfecte en snelle service

Voor mijn bruiloft had ik op korte termijn grote wijnglazen nodig. Via de locatie kon dat alleen voor een zeer hoge prijs, maar bij Habets was ik voor 1/6 van die prijs klaar!

Prima bereikbaar en vriendelijk

Het bier dat wij bestelden was Duits bier. Er werd echter geen Duits bier geleverd maar Dommels bier. De smaak was ondanks dat prima. Vermeld geen bier dat je niet levert. Wij huurden een locatie tot met zondagmiddag. Het was erg vervelend dat de spullen niet op zondag opgehaald konden worden. Ik heb een paar uur vrij moeten regelen omdat de spullen pas op maandagochtend opgehaald werden. Dat is niet fijn!

goede service

Bestelling zoals afgesproken keurig op tijd .Ook de service is geweldig ,hadden pech met de warmtelamp op zaterdagavond ,maar binnen 15 min was er een medewerker van Habets met een nieuwe lamp ,ook retour van de spullen zoals afgesproken .SUPER .

goede ervaring, communicatie ook erg fijn en duidelijk, geen borg, geen overdreven transportkosten. Had een buffetkoeling gehuurd en die was in goede staat, ook de prijs is goed! Erg tevreden. Dank

efficient en 'to the point'

In het kader van de 4 mei herdenking hebben we spullen besteld : een mailtje en een telefoontje en het was geregeld ! levering op tijd en het ophalen ook. Snel en zonder problemen : een compliment waardig

vriendelijk telefonisch contact. duidelijk, behulpzaam, snel. Geen (negatieve of kritsche) op- of aanmerkingen

• Persoonlijke benadering N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een vriezer gehuurd bij Habets. De vriezer was oud, vies, krakkemikkig, en heeft bij ons 3 keer kortsluiting veroorzaakt, omdat het bedieningspaneel er los aan hing. Ik was blij (en bijna verrast) dat ik geen schok van 220V heb gekregen van dat ding. Aangegeven bij retour brengen dat deze vriezer niet verhuurd zou moeten worden, en de dame van Habets gaf mij daarin gelijk. Ze gaf zelfs aan dat ze bij het uitleveren van de vriezer al twijfels had of het wel kon. Kortom, Habets staat niet voor kwaliteit.

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Beste Rink Lycklama à Nijeholt, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. Onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd en ingekocht. Wij overwegen hierbij een aantal factoren waaronder de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit. Daarnaast worden onze materialen jaarlijks en zo nodig tussentijds voorzien van onderhoud. Wij gebruiken hiervoor enkel gerenommeerde producten en laten ons hierin adviseren door gerenommeerde bedrijven. Dat gebeurt dus ook met een dergelijke vriezer. We hebben n.a.v. uw mededeling de vriezer gecontroleerd. Uw opmerking omtrent de vriezer en het loshangende bedieningspaneel hebben wij gecontroleerd en middels een simpele handeling van vastklikken van een aantal lipjes weer op zijn plek gezet. Helaas moet ik concluderen dat wij dit wellicht vooraf zelf hadden moeten opmerken en herstellen maar dit is helaas niet gebeurt. Dan is de vriezer ook nog op de door u omschreven kortsluiting gecontroleerd en hebben wij deze niet kunnen vaststellen. Dit hebben we dan ook als zodanig geformuleerd in uw factuur. Jammer dan ook te moeten constateren dat u niet de moeite heeft willen nemen om ons persoonlijk om een reactie of oplossing te vragen. Onze vrouwelijke medewerker waar u over schrijft heeft u te kennen gegeven dat we uw opmerking zeer serieus nemen en dan ook zullen controleren. Dit hebben we, zoals ook vermeld in de factuur, dan ook direct gedaan. Van kortsluiting is dus geen sprake. Wellicht dat u de groep binnen uw woning met het gebruik van deze vriezer net te zeer heeft belast en daardoor de stop gesprongen is. De opsomming en beoordeling die u dan vervolgens uit pure emotie over onze materialen en service doet is dan ook zeer spijtig en jammer en past ook niet in de lijn van de overige beoordelingen die we krijgen. Dan te weten dat we er middels een simpel gesprek zeer zeker naar ieders wens uit hadden kunnen komen. Mocht uw beoordeling per slot van rekening wel waar zijn, dan neem ik aan dat u, met dezelfde moeite als die u aan deze beoordeling heeft gespendeerd, ons ten tijde van de levering ook al gewezen zou hebben op deze eventuele tekortkomingen. Daarnaast bieden wij een 24 uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Helaas heeft u hiervan ook geen gebruik gemaakt. Al met al heel spijtig dat e.e.a. zo gelopen is.

Super tevreden over de service van dit bedrijf. De site is duidelijk en werd vooraf netjes gebeld over de planning van de levering. Toen bij levering de nabestelling er niet bij zat kwamen ze deze netjes nabrengen. Top!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Ook bij onverhoopte problemen, staan de mensen van 123feestverhuur je met raad en daad terzijde!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Dit maal was zowel de service als ook de hapjes van een excellent nivo. complimenten

• Persoonlijke benadering
  • Ervaring met: een compleet verzorgd evenement

goed meedenkend

• Persoonlijke benadering

Klopte allemaal t/m de prijs. En, gehuurde werkte prima. Ben zeer tevreden.

• Ervaring met: losse verhuur (techniek)

Super service en goede prijs. Lonneke is een topper en verdient een goede gevulde schoen van Sinterklaas!

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: losse verhuur (techniek)

Wij zijn altijd heel erg tevreden over de service van 123 feestverhuur! De ene keer gaan we all out voor een feestje (koelkast, luxe statafels, barkrukken, servies, muziekinstallatie) en afgelopen week waren er alleen wat statafels nodig. Dit werd last minute nog netjes geregeld en de mannen die de tafels komen brengen/ophalen zijn ook erg vriendelijk! Bovendien: dat het kan voor deze prijs!

• Ervaring met: losse verhuur (feestbenodigdheden)

Prima communicatie en volgens afspraak

• Ervaring met: een offerte op maat

Perfect geregeld, prima offerte en advisering. Bezorging op maat en een prima contact. Als ik ooit weer een feestje zou geven, zou ik zeker gebruik maken van jullie!

• Ervaring met: een offerte op maat

prettige, degelijke service. Wat je afspreekt, gebeurt

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.

Filter op Taal