Zeer flexibel en snel professionele support gekregen

1e ervaring nu gehad met Johan en zijn team: snel in reageren direct van oordeel en voorstel snel in handelen uitvoering naar wens complimenten

Fijne service en een uitgebreid assortiment

Al meerdere malen fijne zaken gedaan met Habets Event Support. Producten zien er altijd netjes en verzorgd uit en afspraken worden goed nageleefd.

alles op tijd gebracht. Super tevreden met de gehuurde spullen

Super gijne service

super fijne service bestel er altijd mijn party benodigdheden en zal ik ook blijven doen 1 woord top

Altijd prima geregeld!

Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van Habets en alles wordt altijd prima geregeld!

Erg goed

Er wordt goed meegedacht, en met een goede communicatie krijg je het beste resultaat wat je wilt.

Even een kleine dip maar deze factuur is super!

Goed en veel succes in Valkenswaard!

Ook in moeilijke tijden !!!

Habets Event Support staat altijd voor ons klaar. Directe communicatie, helder, wachttijden zijn extreem kort. Zowel directie als werknemers spannen zich 100 % voor je in. Ook in moeilijke tijden.

Goede service en komt afspraken na

Goede spullen en fijne communicatie.

Goed maar wel met enkele verbeterpunten.

Fijn contact. De levering ging soepel en op tijd. Medewerker zorgde ervoor dat alles werkte en dacht goed mee. Materiaal was netjes en schoon. Helaas bij het ophalen niemand gezien. De spullen stonden in de garage en ineens waren ze weg zonder dat er iemand zich gemeld had of gevraagd had of alles naar wens was geweest. Ook de factuur met de retourneringen duurde vrij lang voordat die binnen was. Heb er zelf een aantal keren naar moeten vragen. Tevens had ik graag geïnformeerd willen worden over waar je de lege flessen in kon leveren. Je betaald er statiegeld voor maar je kan ze in vrijwel geen 1 winkel inleveren.

Goede service!

Een week voor het evenement heb ik contact gezocht met Habets. Zij hebben perfect meegedacht wat er nodig was om de avond succesvol te laten verlopen. Fijn als je hier zelf wat minder ervaring mee hebt. Daarnaast heb je er verder geen omkijken naar. Habets regelt het! Een aanrader.

Super en altijd vriendelijk

Ik bestel als jaren bij 123feestverhuur en ben erg tevreden, ze denken met je mee en super snel service. schoon Services en heel mooi verhuur artikelen. Top beter kan niet

Prima service en net meubilair

We hebben voor een familie kerstdiner een set tafels en stoelen gehuurd. Meubilair zag er netjes uit. Meubilair werd netjes op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald. Kortom zeer tevreden.

Helemaal super !

Mijn ervaring met Habets Event Support is helemaal super ! Wij huren als band al een aantal jaar podiumdelen bij Habets Event Support voor optredens en zijn zeer tevreden over de kwaliteit, het afhandelen en flexibiliteit vwb het brengen en ophalen van de spullen. Ook de prijs is zeer scherp en daarom kiezen wij iedere keer Habets Event Support.

Super !!

Vriendelijk, snel geregeld en goede service!

behulpzaam personeel maar nakijken is nodig

Alles werd al snel voor mij ingeladen, mensen waren behulpzaam, snel en flexibel. Een groot nadeel was dat we maar de helft van de witte statafelrokken konden gebruiken vanwege, dit veranderde niets aan de prijs.

Zeer kundig geholpen, flexibele en snelle support

doorgaans heb ik telefonisch contact met Habets Event Support en ben zeer tevreden over de vakkennis en adequaat advies. levering verloopt soepel en snel. materialen zijn in prima staat

Super service

Geweldige haal en breng service. Kwaliteit goed. Communicatie ook super.

Prettig

Meer dan geweldig!!!!!

Ik had een verrassingsfeest georganiseerd voor mijn vriend en bij Habets deden ze er alles aan om de tap en toebehoren te bezorgen op een tijd dat mijn vriend er niet was. De chauffeur belde zelfs toen hij er bijna was of de kust veilig was. Verder alles super, alles netjes aangesloten, goede en duidelijke uitleg. Ik weet waar ik volgende keer een tap ga huren!

Goede service!

Jammer dat de koelkast niet degene was die op internet was afgebeeld!

Zeer tevreden klant

Goed overleg en de offerte is aan te passen tot kort van te voren. Alle producten zijn kwalitatief goed, van meubilair tot catering.

Helaas waren een aantal tafels vies en beschadigd.

Helaas waren een aantal tafels vies en beschadigd.

Beste Chantal, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid. We willen graag leren van een dergelijke feedback. U heeft ons na het gebruik van de producten op de hoogte gesteld van uw klacht. Heel vervelend dat dit is mis gegaan. We hebben de handeling rondom het pakken en vervoeren van uw materialen n.a.v. uw klacht goed nagekeken. Helaas hebben we moeten constateren dat wij een fout hebben gemaakt. We hebben de inkomende materialen in de dagelijkse hectiek per ongeluk verwisseld met de uitgaande materialen. Heel vervelend! Omdat wij onze materialen altijd met de grootste zorg voorbereiden door ze netjes in te sealen en te voorzien van pak dekens is dit mis gegaan en is deze fout niet geconstateerd. Een menselijke fout dus maar heel vervelend als dit gebeurt. Die mening waren we dan ook toegedaan toen we uw klacht in behandeling hebben genomen. We hebben u dan ook een flinke korting toe laten komen wegens het feit dat de materialen niet netjes schoon waren. Dit in de hoop dat we de omstandigheden daarmee voor u konden verzachten. Uit uw beoordeling moeten we helaas opmaken dat u alsnog een andere mening bent toegedaan. Dat vinden we jammer om via deze weg te moeten constateren. Mocht dit in de toekomst onverhoopt voorkomen verzoeken wij dringend om direct bij constatering contact met ons op te nemen. Wij zullen alles in het werk stellen onze fout alsnog te verbeteren! Voor dergelijke voorvallen bieden wij een 24 uurs service, deze is altijd te bereiken door contact met ons op te nemen via 040-2223500. Ongeacht welke dag of op welk tijdstip, wij staan voor u klaar! Deze service heeft maar één doelstelling en dat is het zo spoedig mogelijk oplossen van eventuele stortingen of ongewenste tekortkomingen aan onze materialen en diensten. Helaas heeft u hiervan geen gebruik gemaakt.

Goede service! Er was duidelijk contact en vragen zijn allemaal binnen 24 uur beantwoord! Tweede keer dat ik gebruik maak van 'Habets Event Support' en geen klachten gehad!

Prima prijs en nette service.

Last minute een koeling besteld voor een feestje. Fijne medewerkers die meedenken, goede service en het materiaal heeft een prima kwaliteit.

Over Habets Event Support

Habets Event Support- 123Feestverhuur is een flexibele en volwaardige marktspeler op het gebied van feesten, evenementen en partijen. Als het gaat om het organiseren en verhuren van materialen voor uw feest, evenement, receptie, vergadering of beursstand kunt u bij ons terecht. Het ‘ontzorgen’ van de klant staat centraal bij ons waarbij vakbekwaamheid, servicegerichtheid, maar vooral een persoonlijke benadering voor iedere opdrachtgever en ieder evenement tekenend zijn.