Leuk en gebalanceerd programma

Leuk en gebalanceerd programma! Goede tennislessen en leuke partij-indelingen smiddags, dat maakt een erg leuke groepssfeer. Naast het tennisprogramma is/zijn er voldoende vrije tijd en mogelijkheden voor eigen invulling ervan; zwembad, zee, fietshuur, horeca en stad Porec bezoeken.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Tennisvakantie Porec | 30-49 jaar

Aanbevelen maar....

Deze tennisvakantie combineert een aantal fijne dingen: gelijkgestemden singles, beter leren tennissen, mooi weer, een fijn hotel met zwembad op een goede locatie. Zeker een aanrader.

Aanbevelen maar....

Ik zou het zeker deze tennisvakantie aanbevelen maar wat echt direct gewijzigd moet worden is de pendeldienst van/naar europoint garage. Die garage is zo'n gribus en de pendeldienst zo abominabel slecht qua communicatie en afspraken. Dat bleef echt wel (ook bij anderen) als vervelende nasmaak hangen. Past ook totaal niet bij de VillaVibes beleving. Onaardige en onduidelijke mensen aan de lijn van de dienst, lang wachten buiten, afspraken worden niet nagekomen en die garage lijkt wel een drugs-hol. Gewoon niet meer aanbevelen op de site en/of alternatief vinden!

Tranen met tuiten gelachen

Mijn eerste ervaring met Villa vibes was fantastisch. Door de organisatie, door Afke en Marcel en zeker ook door de fantastische groep die wij hadden. En aan deze singlereis ook een nieuwe hele goede vriendin over gehouden, Noortje. We werden al de Siamese tweeling genoemd en er werd gevraagd of we al een hypotheek hadden samen... Een hele fijne, warme, gezellige week achter de rug. Tranen met tuiten gelachen, heerlijk mezelf kunnen zijn met deze mensen!

Waanzinnig leuke tennisvakantie

Waanzinnig goede en leuke tennisvakantie! Ik ga zeker nog een keer.

Fantastische tennisvakantie

Het was een fantastische vakantie, mede door de saamhorigheid in de groep. De combinatie van actief bezig zijn en ontspanning is top. Prachtige nieuwe herinneringen gemaakt met veel leuke lieve mensen.

Ontzettend leuke sportieve tennisreis

Sportieve tennisreis met een ontzettend leuke groep onder de enthousiaste begeleiding van Afke & Marcel! Absolute aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Tennisvakantie Porec | 40-49 jaar

super leuk alternatief voor singles

Villavibes is een super leuk alternatief voor singles die van gezelligheid, cultuur en sportieve activiteiten houden. Fantastische reisbegeleiding met Afke en Marcel. Lekker hotel en super tennislessen en toernooitjes

Wie wil dit nou niet?

De combinatie van sport, ontspanning, een fijne groep in een heel fijn zonnig land.. Tja.. Wie wil dat nou niet!?

1e single tennisreis was uitstekend

Dit is mijn eerste singles reis en die is uitstekend bevallen. Mix van activiteit en ontspanning maakt dat je snel met verschillende mensen contact krijgt. Geen kliekvorming en ook de mensen die zich af en toe terug trokken, vielen niet buiten de groep.

Fijne tennisvakantie

Ook deze tennisreis was het weer leuk. Mooie herinneringen gemaakt. Niks op aan te merken...en wellicht ben ik de liefde van mijn leven tegengekomen en ga ik geen gebruik meer van jullie reizen. Sorry ;-)

Fijne tennisvakantie

Als je van sportieve vakanties houdt, maar ook van gezelligheid en groepsdynamiek dan is deze tennisvakantie op je lijf geschreven. Er is ook alle tijd om te relaxen met of zonder deelnemers van de groep. Kortom een echte aanrader!

Fijne tennisvakantie

Fijne tennisvakantie gehad met prachtig weer. 's Ochtends een uur les en aan het eind van de middag twee uur wedstrijdjes. Laatste dag toernooi, wat langer. Leuk dat je ook gebruik kon maken van padelbanen en welness. Mooie uitstapjes gemaakt. Vrijheid blijheid! Tip: Wil je een kamer voor jezelf dan moet je er wel snel bij zijn.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Tennisvakantie Porec | 25-45 jaar

Top tennisvakantie

Ik raad deze tennisvakantie van harte aan! Alles was tot in de puntjes geregeld en we hebben met z'n allen een top week gehad.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Tennisvakantie Porec | 25-45 jaar

Goed hotel en mooie excursies

Een vakantie in Gambia biedt meer dan een doorsnee vakantie: naast gezelligheid, een goed hotel en eten en drinken bieden de excursies een blik op het leven van de bevolking van een land met een mooie natuur.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Gambia | 40 - 59 jaar

Gambia is 100% kans op mooi weer

Een vakantie in Gambia is 100% kans op mooi weer, terwijl het in Nederland koud en vaak nat is. Het hotel biedt mogelijkheden om met de groep op te trekken en elkaar makkelijk te vinden, maar ook om je te kunnen afzonderen als je daar behoefte aan hebt. Het ruime aanbod aan excursies laten je het echte leven in Africa zien, maar ook de mooie natuur.

Wat een aanrader

Voor mij was dit de eerste keer dat ik met villa vibes op vakantie ben geweest. En samengevat in één woord: aanrader! Als single is het best spannend om alleen, met een groep, op vakantie te gaan. Maar al op dag 1 wordt je gerustgesteld, en kan het genieten beginnen. Misschien wel omdat je met allemaal gelijkgestemden gaat en daarom een ongedwongen sfeer is. En iedereen heeft hetzelfde doel: heel veel plezier hebben met elkaar.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Gambia - 40-59 jaar

Heerlijke en soms confronterende vakantie

Gambia is een derde wereldland waar het leven buiten het luxe hotel confronterend kan zijn. Veel armoede. Het hotel is geweldig maar het is onverstandig om zonder begeleiding het hotel te verlaten. Dat is gewoon onveilig. Ik vond dat geen probleem omdat er veel interessante begeleide excursies waren en er een mooie balans was te kiezen tussen deze excursies en relaxen bij het zwembad. Het buffet was voortreffelijk met voor iedereen wat wils: frietjes, pasta, rijst, salades en een ruime keuze uit groente, vlees en fruit. Voor mij de perfecte combinatie van een gezellige week met de groep, het heerlijke weer, lekker bij het zwembad liggen, de prachtige natuur en het besef van de armoede en het harde dagelijkse leven voor de mensen daar hetgeen we genoeg te zien kregen. Ik geef het een 9!

Aanrader deze groepsreis naar Gambia

Ik zou deze vakantie aanraden omdat het een prachtige kennismaking is met Afrika, in een land waar de mensen over 't algemeen vriendelijk zijn. Het hotel was zo goed als je in een Afrikaans land maar kunt wensen en op een prachtige locatie, op 3 zijden omsloten door zee. De andere reizigers waren bijna zonder uitzondering aardig en prettig gezelschap.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Gambia - 40-59 jaar

Singlereis die ik absoluut aanraad

Absolute aanrader, mijn eerste kennismaking met een derde wereld land. Heeft heel veel indruk gemaakt, een zeer mooie ervaring.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Gambia

Hard genieten

Voor het mountainbiken is een goede conditie vereist aangezien er heel stijl wordt geklommen (in vergelijking met filszmoos) het huren van een fiets is zeer aan te bevelen, de huurfietsen zijn van topkwaliteit met full suspension, als je twijfelt over conditie zeker een E Mountain bike huren

Een leuke ervaring!

Geweldige wandeltochten, met wat meer kilometers dan de 8-12 die in de beschrijving vermeld staan. Leuke gidsen, een gezellig, enigszins gedateerd, gastvrij hotel met goede verzorging. De week is intensief, niet alleen vanwege de activiteiten, maar ook omdat je continu onder de mensen bent. Een leuke ervaring!

Supervakantie gehad!!!

De Hike & Bike naar Molveno is een echte aanrader! Fijn hotel, heerlijk eten en gezellig dorpje met verkoelend meer. Een supermooie omgeving met voor ieder wat wils. Je kunt makkelijk overstappen van wielrennen of MTB om ook een dagje mee te hiken. Zelfs op de rustdag heeft bijna iedereen nog een leuke activiteit gedaan (raften/canyoning/wijnproeverij). Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden. Grote groep deelnemers schrikt wellicht wat af, maar daardoor zitten er voor iedereen sowieso mensen bij met wie je het gezellig kan hebben!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Molveno | 25-39 jaar

Een ervaring die je nooit meer vergeet!

De week begon erg spannend, maar wanneer je iedere toffe persoon leert kennen, des te meer je ontspannen gaat worden. Hierdoor ontstaat er een fijne en ongedwongen sfeer en kan het een ervaring zijn die je nooit meer zal vergeten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Molveno | 25-39 jaar

Goed georganiseerd, leuke groep, prettige locatie en mooie hiketochten.

Een heerlijke sportieve vakantie met een groep gelijkgestemden op een prachtlocatie! De kamers hebben een prachtig uitzicht over het meer. Het is goed te merken dat Maurice en Karin hotel Lory met liefde runnen. De zelfgemaakte limoncello is aan iedereen aan te raden! We hebben mooie hiketochten gemaakt met fantastische uitzichten. Er moest flink gestegen worden in de steile Dolomieten, maar iedereen uit de groep kon wel meekomen (in de cappuccino of isostar groep).

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.