Superleuke manier om leuke nieuwe mensen te leren kennen. Al dan niet van hetzelfde geslacht. Fijn huis, mooie omgeving en heerlijk eten. En, veel vrijheid en geen volgepropt programma.

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Manoir - AMS/UTR special - 12 apr.

Door de grote en gevarieerde groep vind je sowieso gelijkgestemde zielen. Het enthousiasme van de crew werkt aanstekelijk en zet gelijk de sfeer. Je wordt met open armen verwelkomd en hebt daardoor vrij snel het gevoel dat je elkaar al langer kent. En zoek je als Belg een ad-rem gezelschap dat de kat niet uit de boom kijkt, maar meteen betrokken is, dan ben je hier aan het juiste adres! Niet twijfelen, gewoon doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Heuvelrijk - 5 apr.

Eerste keer met VillaVibes naar Heuvelrijk in Groesbeek geweest. Geweldig weekend gehad,wat een feest! VillaVibes legt je echt in de watten. Niet langer twijfelen, maar gewoon doen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Heuvelrijk - 5 apr.

Het blijft altijd leuk en verrassend om in 1 weekend onder de beste omstandigheden gecreëerd door Villa Vibes nieuwe mensen van uiteenlopende pluimage te leren kennen! Gewoon niet twijfelen maar doen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Heuvelrijk - 5 apr.

Dit had ik veel eerder moeten doen - is het eerste wat er in mij opkomt als mij vraagt hoe ik het weekend heb ervaren. Natuurlijk is het even spannend bij binnenkomst, maar iedereen is zo relaxt en staat er net als jij hetzelfde in en praatjes zijn zo aangeknoopt met elkaar. Na 3 dagen voelt het als een grote vriendengroep die elkaar al veel langer kennen. Niet twijfelen dus, gewoon doen!!

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Heuvelrijk - 29 mrt.

Compleet boven verwachting. Iedereen is open en je kan helemaal jezelf zijn. Niks moet en alles mag. Perfect weekend.

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Heuvelrijk - 29 mrt.

Spannend om voor het eerst met een reis mee te gaan, maar iedereen heeft dezelfde tennis interesse. Voldoende verschillende mensen, zodat je altijd wel een klik hebt. Ik ben erg enthousiast en kijk al uit naar mijn volgende reis naar Ibiza

• Over welke reis geef je een beoordeling? TennisVibes Mallorca - 27 mrt.

Ik was heel erg benieuwd wat voor type mensen deze reis nog meer zouden boeken. En ik heb gemerkt dat het heel veel verschillende type mensen zijn. Maar één dingen hadden we allen gemeen; iedereen was heel open minded, positief, relaxt en gezellig. Ik heb heel veel leuke contacten opgedaan, goede gesprekken gevoerd, veel gelachen en genoten van de fantastische sfeer die er hing onder de vibers. De dynamiek in de groep was heel goed.

• Over welke reis geef je een beoordeling? TennisVibes Mallorca - 27 mrt.

Je tennist vooral met en tegen anderen van vergelijkbaar niveau, dat maakt het voor iedereen leuk. Je hebt voldoende tijd voor jezelf en het is niet alleen tennis 's avonds is er ook tijd voor een drankje of dansje.

• Over welke reis geef je een beoordeling? TennisVibes Mallorca - 27 mrt.

Geweldige reis gehad met veel leuke mensen. Goede tennislessen, en leuke toernooitjes 's middags. En er gaan mensen van allerlei tennisniveau's mee, waardoor het een gemengde groep is waar je veel kan leren en veel lol mee kan hebben.

• Over welke reis geef je een beoordeling? TennisVibes Mallorca - 27 mrt.

Wat een geweldige en intense week met mooie mensen. Leuk om meer mensen te leren kennen door de formule die heel goed in elkaar zit werkte dit prima! Ik zou zo weer mee gaan! Ik kan wel uren vertellen over de vakantie maar in één woord was deze week AWSOME!

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Les Menuires - 23 mrt.

Tuurlijk is het spannend en wellicht eng om op een singlereis te gaan. Maar je komt hier echt in een warm bad thuis. Geweldige mensen, super hotel, prachtig skigebied en wat een leuke feestjes. Genoten van elke seconde. Dus als je nog twijfelt. DOEN!!

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Kirchberg - 16 mrt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vandaag terug gekomen van het weekendje in Vechtdal en wat heb ik genoten. Leuke begeleiding, veel mensen leren kennen en onwijs veel gelachen. De sfeer was erg ontspannen en vrijblijvend. Gevoel alsof ik één week ben weg geweest. Ik denk dat ik weer móet wennen aan de rust thuis. Gauw weer een volgend reisje :)

• Over welke reis geef je een beoordeling? Paas weekend Vechtdal

De opzet van de wintersport in Frankrijk is erg goed. We zaten verdeeld over 6 chalets. Iedere avond eet je met andere Villavibers afhankelijk van de keuze van het menu. Overdag lekker skiën met Villavibers van hetzelfde niveau

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? Wintersport Les Menuires 16 maart 2019

Leukste georganiseerde ski vakantie die ik ken.

• Hoe beoordeel jij deze reis?
  • Over welke reis geef je een beoordeling? dr.roelski@gmail.com

• Hoe beoordeel jij deze reis?

Ik zou het aanraden aan mensen die geen moeite hebben om in een grote groep te verblijven. Dit moet je namelijk niet onderschatten als je gevoelig bent voor 'prikkels'.

• Hoe beoordeel jij deze reis?

Ik vind het een erg goed concept om op heel natuurlijke wijze nieuwe mensen te ontmoeten.

• Hoe beoordeel jij deze reis?

Ik hoop oprecht dat deze blijft bestaan: gedeeld appartement met leeftijdsgenoten, met kok in frankrijk waar de nadruk op apres-ski iets minder is.

• Hoe beoordeel jij deze reis?

Je moet wel openstaan voor een groep en echt single zijn. De reizen zijn zo populair aan het worden dat een aanbeveling niet meer nodig is. Snel inschrijven is noodzaak geworden, met name voor dames.

• Hoe beoordeel jij deze reis?

Een bijzonder prettige ervaring, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, in zichzelf een uitstekende vakantie, maar ook goed doordacht opgezet om andere mensen te ontmoeten. Zeker doen.

• Hoe beoordeel jij deze reis?

8 dagen zeer intensief geskied. Hier erg van genoten. Ook van het après-skiën, van de nieuwe contacten en van het 'skiteam'. De eerst werkdag erna hebben ze nog niet veel aan mij gehad omdat ik nog wel even moest bijkomen...-

• Hoe beoordeel jij deze reis?

Een hele toffe manier om een heerlijke, ontspannen vakantie te hebben! Met veel leuke mensen en veel lol!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Amsterdam

Over VillaVibes