Top weekend gehad!

Gezellige groep, leuke mensen ontmoet.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Moordspelweekend Vechtdal | 25-39 jaar

Top weekend gehad!

Het is een leuk weekend! Je moet het uiteraard treffen betreft de groep, maar het scheelt dat je met gelijkgestemden bent. Hoe dan ook is het gezellig en als het een eerste keer is, is het fijn dat het een weekend is binnen Nederland. Lekker kort en redelijk dichtbij.

Zeker een aanrader!

Zeker een aanrader! Op het begin is het eventjes spannend met zo veel nieuwe mensen maar je leert elkaar automatisch een beetje kennen en dan is het echt super gezellig.

Tof weekend gehad!

Wat een tof weekend! Echt genieten om met zo veel leuke andere singles weg te gaan. Iedereen staat open voor een praatje en je kan overal aansluiten. Er is altijd iets te doen met de toffe activiteiten die worden aangeboden en als je even niks wil doen, is dat ook helemaal prima. Het klopt echt wat ze zeggen: alles mag, niks moet! Door de hoeveelheid aan dingen die je doet, ben je er echt even goed tussenuit en leek het wel alsof ik een week weg was geweest.

Top weekend!

Mijn eerste keer met VillaVibes. Ik was bij aankomst erg gespannen, maar had ook een flinke reis erop zitten. En hoe gaat zo'n weekend verlopen? De crew stelde mij direct op mijn gemak. En door te delen dat ik het spannend vond was de groep ook heel behulpzaam. De volgende dag voelde ik mij al een stuk beter. Ik was erg vroeg wakker en ben dus in de omgeving zelf gaan wandelen. Daarna de keuken ingedoken om de kok te helpen het ontbijt voor te bereiden. De crew was erg gezellig en paste ook super bij de groep en probeerde iedereen te betrekken. Het eten was iedere keer weer een creatie en erg lekker. Ik was wel echt gesloopt na het weekend. Wat mij betreft was het tekort.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Manoir | 25-45 jaar

Goed georganiseerde reizen.

Top reis!

Het is een heel gevarieerde reis die heel veel indruk maakt. Je moet wel over een redelijke goede conditie beschikken. Petra, de dode zee en de kamelentocht in de woestijn zijn de hoogtepunten van deze reis.

Top vakantie!

Voor singles is dit de manier van een leuke vakantie vieren. Er is altijd wel iemand voor een praatje of om ervaringen mee te delen. Je bent nooit alleen en als je even alleen wil zijn is het geen probleem om je even terug te trekken. Als ik thuis kom van een VV reis heb ik altijd moeite dat ik dan weer alleen ben zo stil..

• Over welke reis geef je een beoordeling? JordaniëVibes rondreis | 40-59 jaar

Reisleidster die alleen voor zichzelf gaat

Reisleidster kwam te laat, regelde niks . Was echt bizar. Hotel was treurig met veel Engelsen

• Over welke reis geef je een beoordeling? Fuerteventura padelreis

Top weekend!

Een eerste keer op zo’n reis is best spannend, maar er hangt een hele relaxte sfeer. Niks moet, alles mag. Lekker hiken en in de avond feesten om een voorbeeld te noemen. Met heerlijk eten, een leuke zorgzame crew en een gezellig gezelschap kan zo’n weekend niet stuk.

Echte aanrader!!

Ik ben al een keer met VV mee geweest en dit was mijn 2e weekendje. Ik wist een beetje wat ik kon verwachten en was minder gespannen dan de eerste keer, dit was qua locatie echt een hoogtepunt. Alles klopte zoals het weer - de locatie - de groep - de crew - het eten, letterlijk alles was goed. Ik zou zo weer gaan maar moet helaas ook werken, ik kan echt aanraden deze reis te boeken! Ik heb nu al zin in de zomertrip naar Griekenland, haha...

Gezellig top weekend!

VillaVibes slaagt erin altijd letterlijk de 'vibe' te brengen. Door een goede crew, door leuke thema feestjes, lekker eten en Fijne mensen.

Gezellig top weekend!

Weekend Manoir du Sartay heeft alles wat een gezellig weekend nodig heeft; natuur, ruimte, rust. Zet daar een grote groep gezellige mensen neer en je hebt een top weekend. Crewleden zijn super attent, enthousiast en verbonden met de gasten. De kok zou je het liefst in je auto stoppen als het weekend is afgelopen zodat hij bij je thuis ook de lekkere gerechten kan voorschotelen... Aan eten, drinken en snacks is sowieso geen gebrek. Het is a walk through the park om nieuwe mensen te ontmoeten, solide concept; niks moet (bijna) alles mag...

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Manoir |25-45 jaar

Top week!

Afwisselend, compleet en zeer goed verzorgd.

Mooie reis!

Deze reis is een mooie reis waarbij je veel ervaringen opdoet. Het is een vol programma en er is veel te doen en te zien. Een gezellige groep maakt het af.

Aanrader!

De reis naar Jordanië is er een uit de categorie SpecialVibes. Dit zijn de net wat meer de bijzondere reizen van VillaVibes. Bereid je voor op een intensieve reis waarbij je van hotel naar hotel verplaatst met (soms) een aantal behoorlijke reisuren. Geniet van hoogte punten als de Romeinse opgraving in Jerash, het uitzicht vanaf Mount Nebo en een van de 7 moderne wereldwonderen Petra. Neem een duik in de Rode Zee of smeer je in met modder uit de Dode Zee en drijf, door het hoge zoutgehalte, op water van de Dode Zee.

Aanrader!

Een vakantie met VillaVibes moet je als single een keer meemaken. Dan pas weet je wat je gemist hebt. Veel VillaVibers komen regelmatig terug op verschillende accommodaties.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Manoir | 40-59 jaar

Absolute aanrader!

Wat houdt je tegen?? Nee heb je en leuk ga je het zeker vinden!

Absolute aanrader!

Ik vind de reizen met VillaVibes een absolute aanrader. Gezellige dingen doen en mooie gesprekken met gelijkgestemden. Niks moet alles mag, vrijheid blijheid. Ik ben al meerdere keren mee geweest en dit was zeker niet de laatste keer.

Top weekend!

Gewoon top! Nieuwe mensen ontmoet, geweldige sfeer; alles viel op zijn plaats.

Op stap met vrienden die je nog niet kent!

Ik ging er met een klein hartje naartoe, maar ik voelde me vanaf het eerste moment welkom en mee opgenomen door de groep. Iemand zei: "Je gaat op stap met vrienden die je nog niet kent." Beter kan ik het zelf niet verwoorden.

Topweekend!!

Topweekend gehad met VillaVibes. Ben niet zo'n groepsdier, dus zag er een beetje tegenop om met zoveel mensen op stap te gaan. Door de open, ongedwongen sfeer waarin je lekker jezelf kunt zijn, vind je echter binnen no time je matties. Daar komt bij dat alles mag, en niks hoeft. Dus als het gekakel je toch even te veel wordt, trek je je gewoon even terug.

Aanrader!

Aanrader: leuk weekend op mooie locatie en leuke hoogopgeleide singles uit dezelfde leeftijdscategorie uit het hele land. Zorgt voor verbinding, leuke gesprekken veel humor en een leuke feestsfeer. All inclusive concept gewoon goed. Prima prijs kwaliteit verhouding!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Vielsalm | 50-65 jaar

Aanrader!

Deze locatie heeft een heerlijke jacuzzi en sauna met een fijne relaxruimte er bij. De bedden zijn goed, de badkamer is mooi en in de tuin kun je ook heerlijk zitten met lekker weer. De bar / woonkamer is een fijne ruimte om even lekker te zitten. De eetruimte is handig apart. De locatie is midden in het dorp met diverse winkels dichtbij. Doen!!!

Top weekend!

Je komt leuke mensen tegen, sfeer is heel ongedwongen, mooie gesprekken, veel gelachen en...natuurlijk veel gedanst. Kortom: een unieke gelegenheid om uit je comfort zone te stappen. Ik zou zeggen: gaan, wat hei je te verliezen

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.