Als ik er nu aan terug denk krijg ik gelijk weer een lach op m'n gezicht

Super week gehad in Saalbach met VillaVibes groep. De hele trip was top geregeld, van accommodatie tot skisafari's tot avondprogramma's. De groep paste goed bij elkaar, toch was er ook genoeg ruimte om een eigen groepje te creëren en daar mee op pad te gaan. Als ik er nu aan terug denk krijg ik gelijk weer een lach op m'n gezicht; wie weet volgend jaar weer!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Saalbach - 7 maart

Niet na denken gewoon boeken het is echt leuk!!

Een leuke manier om nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe vrienden te maken en een mooie tijd te beleven. Zeker een week wintersport, heerlijk sportief en een mooi feestje aan het einde van de dag. Niet na denken gewoon boeken het is echt leuk!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Flachau - 7 maart

Het is echt een plek waar je je meteen thuis voelt.

De reis naar Lapland kan ik echt aanbevelen. Het is een unieke en bijzondere ervaring. Veel excursies die je tijdens deze reis maakt zijn onvergetelijke herinneringen geworden. De lokale bevolking is ook erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Het is echt een plek waar je je meteen thuis voelt.

• Over welke reis geef je een beoordeling? LaplandVibes Levi - 1 maart

Als je op zoek bent naar goede vibes dan is op vakantie gaan met Villa Vibes een aanrader. Je mede reisgenoten hebben vaak allemaal hetzelfde doel: een fijne vakantie hebben met elkaar. De openheid en interesse in elkaar is echt erg leuk waardoor er een goede dynamiek in de groep heerst. Is er iets wat je graag wilt doen op je vakantie dan kun je dat kwijt bij de reisleider die dan haar uiterste best doet om ervoor te zorgen dat het geregeld wordt.

• Over welke reis geef je een beoordeling? LaplandVibes Levi - 1 maart

Er komt zeker een vervolg met een volgende trip!

Fantastische skiweek met een fijne groep in st.Anton gehad met VillaVibes! Fijne groepsgrootte waarbij er altijd wel skimaatjes te vinden zijn op gelijk niveau om vervolgens aan het einde van de dag met zijn allen in de apres ski te eindigen. Er komt zeker een vervolg met een volgende trip!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes St. Anton - Chalet Inge - 29 februari

Een super toffe reis gehad!

Geen familie of vrienden om mee te gaan? En zin in een week vol feestjes, leuke en gezellige mensen, goed georganiseerde skitours en alles tot in de puntjes geregeld? Dan is deze reis echt top! De reisleiding doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar ieders zin te maken. Met een goed hotel, lekker eten, hele leuke après ski en 50 gezellige mensen, een super toffe reis gehad!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Flachau - 29 februari

Er is geen sociale druk om overal aan mee te doen.

Ik zou zeker aanraden om mee te gaan met VillaVibes op wintersport. Vrijwel alles is prima geregeld en er heerst een fijne, ontspannen sfeer tijdens de hele week. Je kunt met iedereen gemakkelijk contact maken en de week indelen zoals je zelf wilt. Ik ben bijvoorbeeld op woensdag niet gaan skiën, maar wezen wandelen rondom de Jagersee. Verder kan je het skiën of feesten zo heftig maken als je zelf wilt, er is geen sociale druk om overal aan mee te doen. Het is wel aan te raden van tevoren al enige ervaring te hebben met skiën/snowboarden.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Flachau - 29 februari

Hotel Elisabeth in Lech met de "inclusief formule" is echt een aanrader!

Hotel Elisabeth in Lech met de "inclusief formule" is echt een aanrader! Sneeuwzeker en uitgestrekt gebied, ruime nette gemeenschappelijke ruimtes, de hele dag door is drinken beschikbaar, ruime slaapkamers met goede bedden, eten prima en goed verzorgd, ligging "in" het dorp, op 4 min. loopafstand van de liften (met mogelijkheid tot depot skies en schoenen tegenover de lift), sauna en zwembad voor de liefhebbers... De echte apres ski liefhebbers kunnen wellicht alleen beter naar bv. St. Anton gaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Lech - 29 februari

Ik had net als vorig jaar veel lol en gezelligheid.

Erg leuk om met een groep gelijkgestemde singles op vakantie te gaan die natuurlijk hier ook voor een ding komen: skiën. Door de grote van de groep zitten er altijd mensen bij waar je een Vibe mee hebt. Ik had net als vorig jaar veel lol en gezelligheid. Ik dacht eerst na het succes van vorig jaar, het zal vast niet zo leuk worden maar niets is minder waar! Het was dus helemaal top!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Lech - 29 februari

De vibe in de groep is niet afhankelijk van jou

Het is fijn om van een groep van een dergelijke grootte, met eenzelfde doel (skiën) op te kunnen trekken en op een niveau naar keuze (blauw, rood, zwart) met een groep mee te gaan. De vibe in de groep is niet afhankelijk van jou, natuurlijk kun je wel een positieve invloed hebben. Dan zijn er altijd mensen die je beter liggen dan een ander, maar je hoeft niet met allemaal vriendjes te worden om de gezelligheid in de groep te waarborgen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Lech - 29 februari

No worries voor mensen die nog wat aarzelen.

Ik kende al iemand die vaker was mee geweest. Dit gaf de leuke optie om zowel met die vriend als met de groep en / of wat anderen op pad te gaan, maar ook alleen zou ik het zo doen. Het viel me op dat er door de groepsgrootte voor iedereen wel ergens snel aansluiting werd gevonden, dus no worries voor mensen die nog wat aarzelen. Desondanks: je moet er zelf wat van maken. Als je dat doet komt het bij Villa Vibes altijd goed.

Echt een top bestemming.

Fins lapland is echt een aanrader. Je ervaart weer is de kou die je hier niet snel meer tegenkomt, met alle bijbehorende activiteiten om je weer heerlijk warm te krijgen. Het eten is zeer goed en de mensen zijn heel vriendelijk. Iedereen kent er Engels dus er is geen taalbarrière. De groep grote maakt het leuk om in een week veel nieuwe mensen te leren kennen en met iedereen een band te krijgen. Natuurlijk is het ook mogelijk om jezelf terug te trekken als je daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik erg genoten van de sneeuwscooter rit en heb op alle 2 de vrije dagen nogmaals gereden. Doordat er naast de activiteiten genoeg tijd is heb je ook de mogelijkheid te gaan skiën of boarden of andere activiteiten te kunnen doen die niet in de reis in begrepen zijn. Echt een top bestemming.

• Over welke reis geef je een beoordeling? LaplandVibes Levi - 1 maart

Sankt Anton is een mooi skigebied

Sankt Anton is een mooi skigebied, maar er zijn veel pistes die langere vlakken stukken hebben (prikken/lopen). Omdat er zoveel sneeuw ligt, sneeuwt het er ook vaak/is het vaak bewolkt en zie je dus maar weinig zon. De prijzen (in de horeca) zijn zo'n 25% hoger dan in de rest van Oostenrijk.

Hoop dat ik volgend jaar nog vrijgezel ben, dan ga ik weer mee!

Wil je skiën of snowboarden, maar kunnen of willen je vrienden niet mee? En ben je vrijgezel en vind je het leuk om nieuwe mensen te leren kennen? Dan is deze vakantie perfect! Er waren verschillende niveaus, van beginner tot vergevorderd en iedereen was blij en enthousiast. Ik heb een geweldige week gehad. Hoop dat ik volgend jaar nog vrijgezel ben, dan ga ik weer mee!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Flachau - 29 februari

Het was mijn eerste keer met VillaVibes.

Leuk weekend gehad in Vechtdal. Het was mijn eerste keer met VillaVibes. Het is me goed bevallen! Leuke activiteiten, goed georganiseerd en in ongedwongen sfeer.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Villa Vechtdal - 28 februari

Super gezellig!

Heerlijk om in een ongedwongen sfeer gelijkgestemden te ontmoeten. Veel verhalen, veel luisteren en veel kletsen. Super gezellig!

Met veel herinneringen terug naar huis.

Wil je met gelijk gestemden een heel gezellig, prima verzorgd en gevarieerd weekend hebben, dan moet je zeker boeken bij Villa Vibes. Of het nu gaat om het programma aanbod, de staf met vrijwilligers, het verzorgen van de diverse maaltijden, de vibes komen binnen en je gaat, wel een beetje moe, weer met veel herinneringen terug naar huis.

Dit weekendje geboekt zonder al te veel verwachtingen vooraf

Dit weekendje geboekt zonder al te veel verwachtingen vooraf.. maar wat was het leuk! Ik was alleen gegaan en kan dit iedereen aanbevelen. Door de vrije en relaxte sfeer hoef je echt geen moeite te doen om een plekje te vinden binnen de groep want vrijwel iedereen staat open voor een gesprek. Zoveel leuke mensen ontmoet. De activiteiten en feestjes waren top, de hottub was heerlijk. Het was zo'n leuke ervaring!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Villa Vechtdal - 21 februari

Dit was de 2e keer dat ik mee ging op een weekeind en ik kan het iedereen aanraden. Het gebeurt maar zelden dat ik zo terug verlang naar een plek en het gezelschap. De gezelligheid, de warmte, de goede gesprekken. Ik kan het iedereen aanraden.

Leuke ontspannen setting

Leuke ontspannen setting. En de accommodatie leent zich er prima voor grote groepen te huisvesten en heeft voldoende relaxruimte en faciliteiten om de gezelligheid te creëren en anderzijds tot rust te komen. De insteek met de activiteiten qua variatie werkt effectief en het eten leent zich prima voor grote groepen en was veelzijdig. Kortom: een aanrader!

One big happy family

In het begin nog wat onwennig, maar al snel ervoer ik de groep als one big happy family. Ik denk terug aan een onvergetelijk weekend met leuke activiteiten en spelletjes, waarin ik veel lieve mensen heb ontmoet. Ik kwam er niet per se voor een relatie, en zo stonden de meesten erin, waardoor het een heel ontspannen en gezellig weekend werd. En ik hou van de mindset: niks moet, alles mag. Uiteraard wordt er wel wat geflirt.

Het is een super gezellig weekend waarbij je veel mensen leert kennen.

Het is een super gezellig weekend waarbij je veel mensen leert kennen. Ga niet heen met de gedachten dat je een relatie gaat krijgen. Dit werkt echt tegen je. Geniet van het feestje en zie dan verder. Je hebt alle vrijheid om je ding te doen. Vind je het dansen 's avonds niet leuk, ga lekker spelletjes spelen of in de hot tub zitten. En wees lief voor de crew. Ze doen heel erg hun best :)

Ik was de enige Vlaming in het gezelschap, maar dat maakte totaal niet uit.

Ik was de enige Vlaming in het gezelschap, maar dat maakte totaal niet uit. Het leverde wel wat taalgrapjes op ;) Het weekend in Villa Vechtdal was er een om nooit te vergeten: spontane, leuke mensen, ontspannende activiteiten, heerlijk eten, knallende feestjes, ... gewoonweg heerlijk! En het slaaptekort neem ik er graag bij ;)

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Villa Vechtdal - 14 februari

Ik ging zonder verwachtingen mee naar dit weekend en wat een goede keuze was dat! Vanaf het moment dat ik binnenkwam heb ik me enorm welkom gevoeld. De hele groep had er duidelijk zin in, je bent vrij om te doen waar je zin in hebt en er waren zo veel leuke activiteiten dat ik soms moeilijk kiezen kon. Ook voor de inwendige mens werd heel goed gezorgd, wat kan een mens veel en lekker eten en drinken in een weekend... Ik heb ontzettend leuke mensen ontmoet en zou Villavibes zeker aanraden!

Een ontzettend leuk weekend waarin je heel veel mensen leert kennen.

Een ontzettend leuk weekend waarin je heel veel mensen leert kennen. De sfeer is relaxt, gezellig en de activiteiten en het eten zijn super goed geregeld. Als je twijfelt, je moet het een keer mee maken. Elke groep is anders maar het is ook wat je er zelf van maakt.

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.