Sfeer is fantastisch

Ontzettend mooie beleving, ook voor niet zeilers. Sfeer is fantastisch, daar draag je zelf natuurlijk aan bij. De kleine ruimte is even wennen, maar dat is snel gebeurd, kwestie van op voorhand op instellen. Weer anders dan de Hike&Bike, maar zeker niet minder.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 14sep

Best even getwijfeld, maar absolute aanrader

Absolute aanrader. Best even getwijfeld of ik het wel ging doen, Was eerste keer dat ik met groepsreis meeging en wist niet goed wat ik er van moest verwachten. Maar wat een gave ervaring gehad. Ontzettende leuke groep in zijn geheel, maar met onze boot in het bijzonder. Binnen no-time hadden we een goede klik met elkaar en hebben we enorm kunnen lachen, en serieuze momenten met elkaar gedeeld. heerlijk genoten van het zeilen en het gewoon op het water zijn.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 14sep

Reis is zeer goed opgezet

Als je heel actief wilt zeilen kun je beter een soort zeilcursusvakantie kiezen. Nadat de zeilen zijn gehesen is het veel luieren en relaxen aan boord. Verder moet je er goed tegen kunnen dat je weinig privacy hebt en het grootste gedeelte van de dag tot een uur of vier op de boot zit. Reis is verder zeer goed opgezet, iedere dag meezeilen op een andere boot, prachtige havenlocaties en zwemplekjes onderweg en 's avonds lekker eten on restaurantjes aan het water, top!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 14 sep

Iedereen heeft een buddy

De formule om in de loop van de week evenredig op een ongedwongen manier met de andere deelnemers in contact te komen is speels. O.a. doordat je samen met een buddy elke dag van boot wisselt en soms samen klussen als boodschappen moeten doen. Zo heeft iedereen een buddy, een hut maatje en vast een paar mensen waarmee het klikt tijdens de reis. Leuk ook dat gezamenlijk eten en dansen dat steeds niet al te ver van de boot is en tot de late uurtjes kan doorgaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 14 sep

Al mijn verwachtingen overtroffen

Al mijn verwachtingen overtroffen, was super! En ja de hutten zijn echt klein, daar moet je je wel op instellen. Aan de andere kant, iedereen zit in hetzelfde schuitje ;)

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland - 14sep

Echt een geweldig waardevolle week

Vanaf het eerste tot op het laatste moment was het geweldig. Veel gelachen, intense gesprekken, idyllische omgeving, zon, zee, mooie jachten, lekker gegeten en gedanst met een fantastische groep mensen, kortom alle factoren voor een onvergetelijke week. Ook tussendoor ruimte om met een groepje of zelf je eigen ding te doen. Dat was ook fijn, want het was best intensief (de drukte van de groep t/m het te laat je slaaphut induiken omdat het nog te gezellig was haha) . Al met al een waardevolle fantastische week, één om te koesteren!

Erg leuke vakantie

Het is een erg leuke vakantie zowel als je zeilervaring hebt en ook zonder zeilervaring kun je prima mee. De krapte van de hutten vond ik erg meevallen en ook de douches aan boord waren prima. Het is erg leuk om van eilandje naar eilandje te zeilen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Griekenland 14 september

Doe het zoals jij het wilt

De reisleiding biedt een goed, gevarieerd en leuk aanbod van activiteiten. Ook doen ze goede suggesties voor dingen die je zelf (eventueel met een groepje) kunt ondernemen, zoals een auto huren of met een brommertje rondrijden op Formentera. Dat maakt het ontzettend makkelijk om jouw vakantie helemaal in te richten zoals jij dat wilt.

Twijfel om niks

Ik twijfelde om me aan te melden omdat je niet van te voren weet of er mensen in de groep zitten waarmee je het goed kunt vinden. Maar iedereen heeft natuurlijk hetzelfde probleem. En achteraf blijkt dat iedereen er gewoon zin in heeft. Twijfels dus om niks. Fijne vakantie dus gehad!

Lang getwijfeld

Lang getwijfeld om een singelreis te boeken. Echter is het meer dan 1000 % mee gevallen. De nadruk ligt vooral op gezellig samen dingen doen. En niet op het ontmoeten van de ware. Wat natuurlijk wel kan gebeuren. De sfeer was super ontspannen in de groep. En de match mijn kamergenootje was ook echt een schot in de roos. Daarbij een goed hotel op een mooi veelzijdig eiland heeft het tot een top vakantie gemaakt. Kortom niet twijfelen maar zeker boeken

Geweldige ervaring

De Ibizavibes zijn echt een geweldige ervaring: nieuwe mensen leren kennen, super feesten, prima hotel, heel vaak mooi weer. Het is een ervaring om nooit, nooit te vergeten!

Alles mag, niets moet

VillaVibes is heel simpel, alles mag en niets moet. Alles is goed geregeld, goede reisleider, goed hotel, je komt niets te kort. VillaVibes werkt met een leeftijdscategorie, dat doen niet alle reisorganisaties.

Zeker aan te raden

Ibiza is zeker aan te raden. Het is heel leuk om dit met een groep singels te doen. Je kan aansluiten bij het programma wat je het meeste aanspreekt en dat kan variëren van non-stop party tot extreem chill. Bij twijfel altijd doen

Leuke reis

Leuke reis, goed georganiseerd met super accommodatie

• Over welke reis geef je een beoordeling? IbizaVibes 13 augustus

Het MTB'en is zeer aan te raden

Het mountainbiken is zeer aan te raden aangezien je de meest fantastische uitzichten krijgt en de mogelijkheid hebt voor een E bike waarbij je met enige fietsconditie zeker weet dat je mee kunt fietsen met de top. De routes zijn zeer mooi door rivierbeddingen, koeienweilanden en mooie steile spectaculaire afdalingen. Er heerst een hecht groepsgevoel en s'avonds heerlijk eten en gezellig de kroeg in.

Goede sfeer

De sfeer was bij deze reis aan een stuk door open, gezellig, vriendelijk. Je bevindt je onder gelijkgestemden dus er zitten altijd wel mensen bij met wie je klikt voor een goed gesprek, humor of een leuke activiteit. Er is genoeg te doen: wielrennen, mtb, hiken, volleybal, zwembad, spelletjes, pubquiz, maar als je je even terug wil trekken kan dat ook altijd.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 11 augustus

Deze vakantie is echt een aanrader voor singles die een sportieve vakantie willen houden

Het mooie hotel (geheel geboekt door Villavibes!) met uitstekend eten, de keuze uit meerdere sporten tijdens de vakantie en een kroeg in de buurt zorgen ervoor dat je je geen moment hoeft te vervelen. Kortom, een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 11 augustus

Wat een heerlijke week Portugal!

Enorm veel lol gehad met de zeer gemêleerde groep mensen. Niks moet, alles mag. Een aantal dingen is georganiseerd, maar ook genoeg vrije momenten. Surfen vond ik best pittig, maar de afwisseling met de yoga en de ontspanning maakte het een geslaagde week.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Golfsurfvibes Portugal 10 augustus

Hele leuke manier om mensen te ontmoeten

Hele leuke manier om mensen te ontmoeten in een informele setting. Aangezien iedereen onzeker is bij aankomst heb je sowieso iets om over te praten en daarna ben je zelf in de regie om er een top weekend van te maken! Aanrader.

Stap uit je comfortzone

Bij twijfel WEL boeken. Stap uit je comfortzone en kies voor een unieke ervaring met gelijkgestemden, je hebt niets te verliezen!

Je maakt makkelijk contact

Erg gezellig weekend waarin je veel kunt ondernemen en je makkelijk contact maakt met nieuwe mensen, laag drempelig, iedereen wordt opgenomen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal - 9 augustus

Leuke mensen, gezellige en goede gespreken

Aanrader: leuke mensen, gezellig, goede gesprekken, leuke feestjes in de avond, altijd wel mensen waarmee je een klik hebt, ongedwongen sfeer, goede begeleiding

Ga er open minded in

Volgens mij is heel belangrijk naar dit zo weekend met "open mind" te gaan - niet veel verwachtingen hebben, genieten van de activiteiten en nieuwe mensen ontmoeten die misschien ook vrienden worden. Dan wordt het een fantastisch weekend!

Geen dating reis

Als je zin hebt om een gezellig weekend te hebben met andere mensen en actief wil zijn. Dan is een reis Villa Vibes heel geschikt. Enthousiaste reisleiding die inspringen op de vraag van de groep en openstaat voor ideeën. De reis is minder geschikt, wat mij betreft, als je op zoek bent naar een partner Het is geen dating reis.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal - 2 augustus

Echte aanrader

Een echte aanrader, na lang wikken en wegen toch besloten een single weekend te boeken in Villa Vechtdal. Heb er zeker heen spijt van gehad. Ik heb een fantastisch weekend gehad een echt aanrader, prima concept en voor een ieder wat wils en een fantastische culinaire verzorging.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal - 2 augustus

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.