Wat een super leuke week

Wat een super leuke week. Sfeervolle accommodatie, heerlijk eten, mooie omgeving en een super leuke groep! De ingrediënten voor een fantastisch weekje Limburg!

Het ultieme vakantiegevoel

Doen! Gezellige groep mensen, top georganiseerd. Niks hoeft en alles mag, oftewel het ultieme vakantiegevoel

• Over welke reis geef je een beoordeling? Summervibes - 18 juli

Er hing een fijne, ongedwongen sfeer en er zijn veel mogelijkheden om de andere te leren kennen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Summervibes - 18 juli

Mocht je twijfelen; hak die knoop door en probeer het een keer! Je zult er geen spijt van krijge

Mijn eerste vakantie met Villa Vibes; toch wel een beetje spannend! Nadat ik de knoop had doorgehakt om het eens te proberen, ben ik vol enthousiasme gestart aan deze singlereis. Het moment dat je voor het eerst alleen op een grote groep mensen moet afstappen, is best een beetje spannend. Maar wat was iedereen ontzettend open, spontaan en toegankelijk! Ik heb echt een fantastische week gehad met Villa Vibes. De locatie was top, het eten perfect en de groep was echt heel leuk. Iedere dag kun je wel met andere mensen optrekken, maar dat maakt voor niemand iets uit! Met elkaar wordt er voor gezorgd dat niemand alleen staat of dat je juist de ruimte krijgt om je even terug te trekken als je dat wilt. Er worden veel activiteiten georganiseerd, waardoor er voor iedereen wel iets leuks tussen zit. Een echte aanrader om met Villa Vibes op vakantie te gaan! Wat ik ook opvallend vond, is hoe vaak sommige andere mensen in de groep al met Villa Vibes waren mee geweest. Dat vind ik heel veelzeggend en is natuurlijk een goed teken. Ik ga mij alvast oriënteren op de volgende reis met Villa Vibes. Dus mocht je twijfelen; hak die knoop door en probeer het een keer! Je zult er geen spijt van krijgen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Summervibes - 18 juli

Prachtige week gehad in Baarlo samen met een ontzettend fijne groep mensen!

Prachtige week gehad in Baarlo samen met een ontzettend fijne groep mensen! Bij thuiskomst had ik meteen heimwee (en dat heb ik normaal na een vakantie echt niet). Na één dag thuis heb ik gelijk voor augustus nog een weekje Baarlo geboekt!

Zeker een aanrader

Zeker een aanrader. Je leert veel mensen kennen, maakt snel contact. Je bent vrij om aan activiteiten mee te doen die je leuk vindt. Als je een dag alleen wilt kijken is dat ook prima. Zo fijn om weer even te kunnen dansen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Summervibes - 18 juli

Echt een hele leuke vakantie gehad!

Echt een hele leuke vakantie gehad! Het weer was super wat ook een hoop goed maakt aangezien je vooral buiten leeft. Het was een erg grote groep waardoor je niet iedereen spreekt. Maar desondanks genoeg leuke mensen gesproken en onwijs gelachen. Heb er nog spierpijn van. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Ik had deze week dan ook voor geen goud willen missen. Zeker na al die maanden thuiswerken was dit een aangenaam uitje. Mis het nu al...

• Over welke reis geef je een beoordeling? Summervibes - 18 juli

Ik heb een super tijd gehad

Vakantie in Nederland... tja ik weet niet dacht ik. Maar ik heb een super tijd gehad. De combinatie van een (sportieve)activiteit en savonds gezelligheid sprak me aan en ik heb er geen moment spijt van gehad. Wat een topvakantie! leuke mensen en crew, en super lekker eten. En natuurlijk moet je in Nederland soms een beetje geluk hebben met weer. En dat hadden we!! Top bedankt.

• Over welke reis geef je een beoordeling? 18 juli - Summervibes

Een geweldige week gehad met een ontzettend leuke groep mensen!

Een geweldige week gehad met een ontzettend leuke groep mensen! Mede door het lekkere Limburgse weer het echte vakantiegevoel gehad. Fijne sfeer, leuke accommodatie en diverse activiteiten. Zeker een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt - 18 juli

Gewoon gaan en beleven!

Ik ben eerder met kleinere groepen weggeweest (max. 20 personen) en had wat twijfels bij een groepsgrootte van ruim 70 personen. Maar nu ik ben geweest zou ik het zo weer doen! Het is een illusie om iedereen in 1 week tijd te leren kennen, dus dat maakt dan ook niet uit. Dat regelt zich vanzelf. Gewoon gaan en beleven!

• Over welke reis geef je een beoordeling? De Berckt 18-07-2020

Super goede vibes!

Prachtig chateau, een heerlijke omgeving, lekker eten, leuke (en diverse!) groep mensen, spanning én ontspanning en nou ja.. Super goede vibes! Ik moest voor het boeken over een klein mentaal drempeltje maar.. mijn verwachtingen zijn overtroffen! En zeg nou zelf... heel veel kwaad kan het niet om een weekendje weg te gaan, toch?

• Over welke reis geef je een beoordeling? 10 juli Ardennen Villa Vibes

Erg leuke en ontspannen manier om nieuwe mensen te leren kennen!

Erg leuke en ontspannen manier om nieuwe mensen te leren kennen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 10 juli

Gewoon boeken

Gewoon boeken, je hebt gegarandeerd een ontzettend gezellig weekend! Niets moet, alles mag tijdens het programma en je ontmoet like-minded medereizigers. Goede crew en nog betere feestjes.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen Villavibes 13 juli

Als je een leuke groep heb is alles super leuk.

Als je een leuke groep heb is alles super leuk. Dit weekend was dat ook zeker geval en dus een super weekend gehad.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 17 juli

Een heerlijk weekend weggeweest naar de Ardennen

Een heerlijk weekend weggeweest naar de Ardennen, met een ontzettend gezellige groep. Vooral in deze Corona tijd voelde het als een echte vakantie. Dit was mijn 2e keer met Villavibes, maar de dynamiek die al zo snel ontstaat in zon weekend blijft mij in positieve zin verbazen. Het is zo mooi om te zien, en te ervaren, hoe snel men met elkaar in contact komt en gemene delers vindt, in bijvoorbeeld humor. Mocht je twijfelen, wat ik ook te lang heb gedaan, niet nodig, gewoon gaan! Je kan het bijna niet niet naar je zin hebben met alle mogelijkheden, luxes en ook vrijheden die er zijn.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen VillaVibes 17 juli

Een geweldig weekend!

Een geweldig weekend! Een mini vakantie met mooie activiteiten, een top crew, lekker eten en mooie feestjes! Een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 17 juli

Villa Vibes is een ontspannen manier om nieuwe mensen te leren kennen

Villa Vibes is een ontspannen manier om nieuwe mensen te leren kennen. Het is echt zo dat er altijd wel een paar mensen tussen zitten waar je een goede klik mee hebt. Hierdoor heb je echt een leuk weekend, met zelfs nog de kans op meer of leuke nieuwe vrienden!

Een heerlijk weekend

Een heerlijk weekend om even heerlijk bij te komen en om veel nieuwe mensen te leren kennen. Tussen de verschillende activiteiten ook nog voldoende ruimte om heerlijk te socializen. Iets waar ik veel eerder aan mee had moeten doen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen - 10 juli

Echt een aanrader

Echt een aanrader dit weekend met Villavibes! Een hele relaxte sfeer in een hele mooie omgeving. Voldoende tijd voor ontspanning naast het deelnemen aan de mogelijke activiteiten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen - 10 juli

altijd een beetje spannend

Het is altijd een beetje spannend om ergens heen te gaan waar je niemand nog kent, maar de spanning was na een half uurtje al omgeslagen in gezelligheid. Ik had niet verwacht dat dit, in die paar dagen, zo fantastisch zou worden.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Vechtdal 31 juli

Zoals altijd: goed georganiseerd

Zoals altijd: goed georganiseerd, leuke reisleiders, heeeeeeeeerlijke kok (Sylvie for president!), voldoende leuke activiteiten en open, gezellige sfeer. Ik vroeg me van tevoren af of een weekend niet wat kort was om contacten te leggen (ik ben eerder 2x een week mee geweest en dan merkte ik dat de sfeer er vanaf dag 3 echt in begon te komen). Maar wellicht dankzij de kleinere groep vanwege coronamaatregelen viel dat me alleszins mee. Ontzettend leuk gesproken (en gelachen!) met heel veel mensen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Vechtdal 17 juli

Hulde

De crew heeft zich werkelijk 100 % positief ingezet, waarvoor hulde. Nieuwe locatie is altijd leuk: zo kom je nog eens ergens! Leuke harmonische groep mensen zonder gekke gebeurtenissen. Er was voor elk wat wils qua activiteiten wat goed is voor een gevarieerd dagprogramma. Ook het weer zat mee met af en toe een buitje. Wel jammer dat mijn verzoek om een kamer voor mij te reserveren op de begane grond niet is ingewilligd ondanks dat zulke kamers er wel waren! Dit kost de volgende keer een punt. Een smoelenboek is leuke maar dan ook alleen als iedereen er in staat met een herkenbare foto, wat nu niet het geval was. Ik blijf herhalen: geef iedereen een key-koord met voornaam & woonplaats plus provincie-initialen vermeld om iemand sneller te leren kennen/makkelijker aan te spreken. Rondleiding door de eigenaar op zondag 12/7 was erg leuk en interessant!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes- Baarlo - 11 juli

avontuur dat ik nooit had willen missen

Ik zal hieronder opschrijven wat ik bij mijn Facebook-bericht over de reis schreef vandaag. Voor mij dekt dat de lading, wellicht halen anderen er ook iets uit. ‘Daar ging ik afgelopen week, op mijn nieuwe bergschoenen, tussen dertig volslagen onbekenden, de Oostenrijkse Alpen op en af. Ik zag de mooiste landschappen. Was de hele dag buiten. Dronk biertjes in de zon. Daarnaast bleek ik een angsthaas als het gaat om afdalen. En af en toe een flinke worstelaar met m'n eigen hoofd, omdat gewoon mezelf zijn te midden van zoveel anderen soms nog enger was dan de zoveelste berghelling. Ik kan nu allerlei kazige parallellen trekken tussen bergwandelen en het leven zelf. Ga ik niet doen. Met al zijn hoogte- en dieptepunten was mijn hikereis naar Oostenrijk gewoonweg een avontuur dat ik nooit had willen missen ❤️‘

Gewoon doen

Als je open staat voor een actieve single reis op niveau, gezellig & sportief, niet twijfelen maar gewoon doen. Hele toffe hikes gemaakt, gezellige (feest) avonden gehad én een echte positieve reiservaring rijker.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos 12 juli

Een groot fantastisch avontuur!

Een groot fantastisch avontuur! Ik heb intens genoten van deze geweldige week. Tijdens de voorbereidingen vond ik het spannend. Met wie ga ik carpoolen en bij wie lig ik op de kamer? Vanaf moment 1 heb ik geen spijt gehad dat ik ben mee gegaan. Wat een lieve, leuke en sportieve lotgenoten heb ik tijdens deze reis ontmoet! De activiteiten en het hotel waren super! Ik mis de vibe nu al en ben pas 1 dag terug! Ik ga zeker nog een keer mee met een villa-vibe singlereis!

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.