Gewoon een keer meegaan!

Gewoon een keer meegaan! Je vindt heel snel gespreksstof doordat je vaak veel hetzelfde hebt meegemaakt. Door de leuke afwisselende activiteiten ook snel contact met iedereen. En ook nog eens het hele weekeinde een chef kok tot je beschikking. Wat een luxe! Het voelde als een schoolreisje van vroeger.

Ontzettend geslaagd weekend!

Het was voor mij de eerste keer en ik vond het best spannend. Dat viel echter van me af zodra ik binnenstapte en verwelkomd werd. We hadden een ontzettend leuke groep mensen bij elkaar. Ik ben mee wezen wandelen en heb een kano tocht gemaakt over de Vecht, ontzettend leuk om te doen. Wat ik fijn vond is dat je ook de ruimte krijgt om bv even niet mee te doen. Kortom mooie en fijne gesprekken gehad en heel veel gelachen. Nu eerst even een week bijkomen. De dagen zijn namelijk lang en de nachten nogal kort, maar ik zou zo weer meegaan!

Gewoonweg top!!

Geweldig genoten van een heerlijk weekendje ongedwongen gezelligheid met mooie bijzondere mensen. Gelijk gestemd en toch iedereen zichzelf. Samen met een goed programma, een fantastische kok en een enthousiaste crew maakte dat een heel leuk feestje! Villa Vibes maakt waar wat ze beloven.

Spannend, maar fantastisch!

Had ik spanning, ja een beetje wel. Gezonde spanning wel te verstaan want wat kun je verwachten. Nou het was een fantastische ervaring. Het eten was geweldig, de crew heel behulpzaam en aardig. Je werd enorm vrij gelaten en kreeg geen enkele keer het gevoel dat je een andere beslissing moest nemen. Het eten was elke dag weer een feestje en de dansavonden super gezellig. Mooie gesprekken gehad met de anderen, leuke activiteiten, veel gelachen en gedanst. Ik zeg ga het zeker zelf eens ervaren :-)

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Vechtdal | 40-59 jaar

Super fijn weekend gehad!

Super fijn weekend gehad waarbij de crew er echt alles aan doet om je een fijne ontspannen tijd te geven. Veel gelachen en een heel leuk concept! Als je twijfelt of het spannend is, dat is het ook even maar dat gaat al heel snel over in heel veel fun met vooral leuke mensen!!

Aanrader!

Ik zou deze vakantie zeker aanraden als je een week wilt genieten en connectie wilt maken met andere mensen. Bijzonder wat voor mooie gesprekken tot stand komen met mensen die je pas net kent. Je kunt ook veel over jezelf en andere mensen leren als je hiervoor open staat. En natuurlijk heel veel lol hebben met de groep!

Aanrader!

Ik heb een erg leuke reis beleefd. Het had ook 10 dagen mogen duren! Er was genoeg aanbod qua bij te boeken activiteiten. Je loopt vanaf het hotel zo het zandstrand op en de zee in. We hadden mooie gesprekken in de groep. Fijn dat de barretjes iets verder weg zijn, waardoor het geen zuipvakantie wordt. Gezellig drankjes tot laat in de nacht kon op het hotel ook prima! Aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 30-49 jaar

VillaVibes is gewoon een top organisatie!

VillaVibes is gewoon een top organisatie! Wil je van A tot Z geen zorgen qua vakantie, dan is een reis boeken met hen gegarandeerd een succes. Het gemak van alles is geregeld, de vrijheid (en blijheid) om aan te haken bij de groep en/of de activiteiten en tevens hele leuke mensen ontmoeten waar je een leuke tijd mee hebt. Altijd wel iemand die het zelfde is of wil als jij, genoeg mogelijkheid om je eigen ding te doen. Dat alles zijn de juiste ingrediënten voor een goede portie positieve vakantievibes met VillaVibes die ik iedereen zou gunnen. Hotel, locatie en de activiteiten op Kreta zijn ook echt van goed niveau en voor ieder wat wils! Ik zeg doen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 30-49 jaar

Heerlijke reis met onbekenden die erg snel als vrienden aanvoelden

Heerlijke reis met onbekenden die erg snel als vrienden aanvoelden. Ongedwongen sfeer, veel mogelijk! De boottocht met zwemstops was fantastisch en het verse fruit was heerlijk! Kreta is een mooi eiland en de kloofwandeling is een aanrader, neem daarvoor wel echt wandelschoenen mee, want met sneakers is het een uitdaging! Mocht je willen uitgaan dan is het beter om niet in het voorseizoen te gaan, want in de avonden was het in de omgeving van het hotel erg rustig. Hotel was heerlijk, vooral de regendouche in de badkamer en de gemeenschappelijke jaccuzi met uitzicht op zee!

Genoeg vrijheid

Naast samen zijn, ook vrijheid hebben om ergens anders te kunnen eten zonder problemen. Niet iedere dag bij hotel terras blijven.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Cyprus | 40-59 jaar

Ga dit zeker nog een keer doen!

Voor mij was het de eerste keer en ga dit zeker nog een keer doen. Mallorca was een mooie combinatie van actief zijn en lekker bij het zwembad het vakantie gevoel hebben. Alles was top geregeld.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Mallorca | 30-49 jaar

Alle verwachtingen ruim overtroffen!

Ik heb de bike portie voor mijn rekening genomen en al had ik geen idee wat ik kon verwachten, al mijn verwachtingen zijn ruim overtroffen! Heb een superweek beleefd waarin ik eerst fantastisch heb afgezien op de fiets en daarna heerlijk heb kunnen bijkomen en nagenieten bij het zwembad en met een drankje op de boulevard met de groepsgenoten.

Aanrader!

Mooie uitdagende fietstochten gemaakt die de gidsen aanpassen aan de groep. Santa Ponsa en het hotel zijn niet erg sfeervol, maar de leuke groep compenseerde dat.

Aanrader!

Nieuwe mensen leren kennen en leuke activiteiten doen (en wie weet zit er wel wat tussen). ;)

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Manoir | 25-39 jaar

VillaVibes is ene gezellige manier om nieuwe mensen te leren kennen!

VillaVibes is een gezellig manier om nieuwe mensen te leren kennen! Er heerst een open en gezellig sfeer. Je voelt je erg welkom. De crew is erg enthousiast en zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Het is een fijne manier om met gelijkgestemde een heerlijke tijd te hebben en leuke activiteiten doen!

Top weekend gehad!

Leuk weekend gehad in de Ardennen met een groep gezellige mensen. Diverse activiteiten, maar niks moet alles mag! Waar je op vrijdagavond nog onbekenden bent voor elkaar, zo jammer is het dat maandag iedereen weer naar huis gaat.

Gezellig weekend gehad!

Hartstikke gezellig weekend gehad met andere Vibers. Vanaf het eerste moment zat de sfeer er goed in en was het feest.

Geweldige ervaring!

Mallorca is een prachtig eiland en de wandeltochten waren dan ook geweldig mooi. Ook al was e.e.a. goed omschreven, de wandelingen waren toch best vrij intensief. Maar dat mocht de pret geenszins drukken. Prachtige groep mensen en een betrokken en zeer komische reisleider maakte dit alles een geweldige ervaring.

Was geweldig!

Was geweldig: leuke groep, prachtig eiland, super hotel, alles top geregeld! Ben heel enthousiast!

Aanrader!

Wel aanraden als je niet alleen wilt avondeten, op strand liggen, en beetje aanspraak wilt hebben. Het zijn vaak alleenstaanden, dus dat is niet voor niks, ook al kunnen sommigen er niks aan doen (weduwen enzo) je moet beetje mazzel hebben met de groep, maar vaak zit er toch mensen bij waar je een klik mee hebt, en dat maakt het de moeite waard.

Vakantie vol vibes!

Ontmoet singles op een sportieve manier, waarbij de leeftijdsgroep en thema-reis het makkelijker maakt om aansluiting te krijgen. Je stopt energie in een club van compleet vreemden, maar na één dag heb je zeker al aansluiting met enkelen en na een paar dagen met de rest van de groep en dus krijg je vanzelf die VIBE! Bijzonder hoe dit zich ontwikkelt.

Ideale vakantie!

Als je op zoek bent naar een actieve vakantie maar stiekem ook wel geniet van af en toe relaxen in de zon, dan is dit de ideale vakantie. Overdag pittige wandelingen maken en dan afsluiten met paar uurtjes (rooftop-)zwembad of strand. En dit samen met een gezellige groep medereizigers, wat wil je nog meer.

Fantastische week gehad!

Vooraf vond ik het spannend te boeken: gaat de reis wel leuk zijn? Gaat de groep ook leuk zijn? Maar wát ben ik blij dat ik dit gedaan heb. De groep was fantastisch, iedereen klikte met elkaar en we hebben ontzettend veel plezier gehad. Voor iedereen die twijfelt: écht doen. Ik wou dat ik het veel eerder had gedaan.

Zeer leuke week gehad!

Ik heb de week als zeer leuk ervaren. Ik had geen idee wat ik moest verwachten van mijn eerste ‘single-reis’, maar het heeft heel goed uitgepakt. Ik zal dit nog een keer gaan doen.

Gewoon doen!!

In het begin zoals iedereen denk ik, een beetje huiverig om met zoveel onbekende op vakantie te gaan. Echter iedereen zit in hetzelfde schuitje. Het is echt een top vakantie geweest en ik heb er een hoop nieuwe vrienden aan over gehouden. Gewoon doen!!

Bedrijfsgegevens

Utrechtsestraat 61

6811LW Arnhem

026-3707910

[email protected]

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.