Eén van m'n beste ervaringen

Ik was eerst wat terughoudend om (als Belg) met onbekenden mee te gaan maar het was heel gemakkelijk om nieuwe mensen te leren kennen en zou het wel 1 van m'n beste ervaringen kunnen noemen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza - 6 augustus 2019

Heel positief! Geen moment verveeld en positief verrast.

Een hele stap om "alleen" weg te gaan, maar een hele leuke ervaring waarin nieuwe vriendschappen kunnen ontstaan. Elke dag ontdek je nieuwe dingen en heb je de leukste gesprekken met elkaar. Het is nooit saai!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza - 6 augustus 2019

Direct een hecht gevoel binnen de groep. Veel vrijheid.

Ik wist dat een weekje Ibiza leuk zou worden, maar zo leuk had ik niet durven dromen! Mijn leukste vakantie ooit! Wat een ervaring met een groep van 40 mensen. Bijna iedereen 30+, maar non stop feesten. 6 dagen op rij een groot feest gepakt met verschillende groepjes en regelmatig met bijna de hele groep. De hele week bijna niet geslapen, maar wat kriig je veel energie! Overdag met z'n allen in het zwembad of dagelijks met wisselende groepjes het eiland verkennen, je krijgt alle vrijheid! Het contact binnen de groep gaat eigenlijk vanzelf dus je voelt je nooit alleen. Ook gaan er verschillende type mensen mee op zo'n reis waardoor er altijd aansluiting is.. van feestbeesten, tot rustigere types. Blij dat ik er zelfs leuke vriendinnen aan heb overgehouden en overige contacten die ik zeker nog ga zien tijdens een reünie of feestje! Ik had zeker nog langer willen blijven!!

Persoonlijke en klantvriendelijke benadering

Voor mij is dit de perfecte formule: buitensport, gezelligheid en gelijk gestemde mensen, je kent het wel ;-) De eerste reis een paar jaar terug was ik eerst ook wat gespannen, maar dat was snel voorbij toen we de eerste avond gezellig aan het eten zaten.

Ongedwongen sfeer

Gewoon een hele goede set up voor de single buitensportmens die graag ook een gezellig gesprek wil.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike

Goede verdeling van de sportieve activiteiten en voor elk niveau een groep.

Zeer goede opzet en ook een prima prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast goede informatie vooraf en begeleiding tijdens het verblijf. Een perfecte reis voor iedereen die graag actief bezig wilt zijn. Voor elk niveau is er iets te doen en ook als je even geen zin hebt, is er in de omgeving genoeg te doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike

Een ongecompliceerde manier om nieuwe mensen te leren kennen die eenzelfde passie delen

Na een zomer alleen in de bergen te hebben gefietst, dit jaar hike en bike geboekt. De prachtige hoogtemeters samen beleven en je avonturen kunnen delen maakte deze zomer onvergetelijk. Bij twijfel, doen! Het ergste wat je kan overkomen is om met leuke nieuwe mensen te fietsen ;)

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike

Het was een geweldig leuke en lieve groep. Zou zo weer terug gaan.

Het was een geweldig leuke en lieve groep. Iedereen stond voor elkaar klaar. Het hotel was prima met een goed buffet. Zwembad en bediening ook top. Zou zo weer terug gaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kos, Griekenland, 30 juli 2019

Er gaan veel leuke mensen mee. Er hangt een super sfeer.

Er gaan veel leuke mensen mee, van elk type wel 1. Er hangt een super gezellige vriendschappelijke sfeer en je verveelt je geen moment.

Bij 39 man altijd wel een klik met iemand

De reis naar Kos was geweldig. De groep was zo leuk naar elkaar en de sfeer was erg goed onderling. Het hotel was super mooi en ook het eten was prima te doen. Het mooie met 39 man is dat je altijd wel een klik hebt met iemand.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kos, Griekenland, 30 juli 2019

Ik ga het mezelf ook nog eens aanbevelen

Leukste vakantie die ik ooit heb gehad! Los op Kos!

Zo'n reis is echt top

Dit is echt een top vakantie met gelijkgestemden, geweldige groep en ik had echt een toptijd!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kos, Griekenland, 30 juli 2019

Een ervaring om nooit meer te vergeten

De drempel om te boeken is voor de eerste keer begrijpelijk hoog, maar als je hem eenmaal over bent en je alles op je af laat komen met als streven er gewoon een gezellige week van te maken, dan kan het niet anders dan een topvakantie worden. Er is genoeg te doen en niets is verplicht. Het is een mooi eiland waar je lekker kunt fietsen, toeren en eten. De stranden zijn netjes en gezellig en het hotel is super goed. Natuurlijk kun je de barstreets in de avond niet links laten liggen voor shotjes, cocktails en dansjes. Het was een ervaring om nooit meer te vergeten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kos, Griekenland, 30 juli 2019

Mooie gesprekken. Breed scala aan mensen, maar wel een hechte groep.

VillaVibes is zeker aan te raden. De groepen zijn leuk en door de intelligentie binnen de groep ontstaan er altijd interessante gesprekken aan tafel, bij elkaar op de kamer. Ik heb er enorm van genoten van de diversiteit aan mensen. Uiteindelijk ben je allemaal als een hechte groep.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Bormio, 27 juli 2019

Prachtige natuur, historische cols, aanrader

Prachtige natuur, historische cols, aanrader

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Bormio, 27 juli 2019

Fijn dat leeftijden en interesses matchen

Super leuke vakantie voor singles. Leuk dat je allemaal binnen dezelfde leeftijdscategorie valt en redelijk dezelfde interesses hebt (bijv actieve vakantie). Daarnaast worden er nog van allerlei dingen georganiseerd (bbq, het dorpje in etc)

Kan het alle sportieve singles aanraden

Kan het alle sportieve singles aanraden

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Molveno, 27 juli

Leuke contacten aan overgehouden. Denk er met een warm gevoel aan terug.

Ik zou de vakanties van VV iedereen aanraden. De reisleiding is betrokken en behulpzaam. Afke vind ik een ster! Daarnaast heb ik tijdens mijn vakantie in de Dolomieten me heel erg thuis gevoeld in het hotel met al die verschillende singles en sympathieke staf. We waren allemaal heel verschillend, maar dat was juist zo leuk, omdat het je blik verbreed en anderen ook beter leert begrijpen. Ik heb er leuke contacten aan over gehouden en denk er echt met een warm gevoel aan terug.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Molveno, 27 juli

Iedere avond weer op een andere plek maakt deze reis zo afwisselend

Wat is Griekenland een geweldig land met al die verschillende eilanden. Iedere avond meer je weer aan op een andere plek en dat maakt dat de reis afwisselend is. Zeker een aanrader als je van zon, zee, zeilen en gezelligheid houdt!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Zeilvakantie Griekenland 27 juli 2019

Topweek

Deze zeilreis heeft echt zoveel voor ontspanning en lol gezorgd. Voor mij was het de eerste keer ‘alleen’ en ook nog met villa vibes. Ik heb er een maatje(s) ontmoet en er komen nog vele reünie feestjes aan😉! Topweek.

Fantastische vakantie als je houdt van zee, zeilen, zwemmen en zon.

100% gezelligheid en genieten in Griekenland !

Bij twijfel, boeken. Krijg je geen spijt van

Bij twijfel, gewoon boeken, krijg je geen spijt van!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza 16 juli 2019

Ik durfde eerst niet te boeken, maar blij dat ik het gedaan heb

Ik durfde niet te boeken, vond het triest dat ik niet gewoon met mijn vriendinnen kon gaan? Maar ja, zij gaan met aanhang en het andere deel heeft kinderen of geen geld. Durf ik dit, krijg ik wel aansluiting en is het geen groep die alleen maar gaat feesten en geen rust pakt? Allemaal vragen die constant door mijn hoofd gingen. Met zenuwen liep ik het vliegveld op, komt vast goed riepen mijn vriendinnen nog. Ik kon alleen maar denken, maar jullie laten me wel alleen gaan. Eenmaal binnen zag ik de reisleider staan die de handdoeken aan het uitdelen was dus als snel herkenning. Oke, ga ik dan maar een rondje lopen om mezelf voor te stellen? Je staat er letterlijk alleen voor. Ik zette de stap naar voren en stelde mezelf bij diegene die er stonden voor, er waren al een aantal ingecheckt. Al snel checkte we met de laatste groep in, bleef je al een beetje bij elkaar en beginnen de gesprekken. Je wordt al snel rustiger en meer ontspannen. Oke, iedereen vindt dit even spannend en voor de meeste was het nieuw. De sfeer zat er al snel in, natuurlijk heb je met de een meer als met de ander en vormen er wat kleinere groepjes omdat de groep zo groot is maar dat was juist fijn. Met iedereen had ik het leuk, kletste ik wat en wilde ik niet meer naar huis. Contact na de vakantie is er nog steeds en ik zit al te kijken naar een nieuwe reis. Niet twijfelen, gewoon doen het komt echt goed!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza 16 juli 2019

Als enige Belg de tijd van mijn leven

DOEN!!! GEWOON DOEN!!! NIET TWIJFELEN!!! En ga ja als enige Belg mee, dan beleef je de tijd van je leven met die Nederlanders!!! Heb er een Nederlandse familie met 5 zussen en 3 broers aan overgehouden!!!

Beste reis ooit

Gewoon doen, dit was mijn beste reis ooit.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kos, Griekenland 23 juli 2019

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.