Top. Super lieve mensen, prima verzorging goed eten.

Top, super lieve mensen, prima verzorging, goed eten. Leuke activiteiten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surf Camp Montalivet 26 juni

Ik zou deze reis zo nog een keer boeken

Twijfel jij....? Niet doen. Deze reis is echt heel leuk en prima te ondernemen indien je géén surf ervaring hebt. Heb je die wel dan dan wordt je bij mooie golfen zeker uitgedaagd. De voorzieningen van BoardX dit het kampeertermijn beheerd zijn zeer goed. Afstand tot het strand is prima lopend (12min) af te leggen en geeft je een goede opwarming voor het surfen, géén zin om te lopen pak dan 1 van de gratis verkrijgbare leenfietsen. Er is ook een gave skateboard ramp, basketbal en volleybal court aanwezig.. benodigdheden zijn gratis verkrijgbaar. Ik zal deze reis zo nog een keer boeken, zie ik je dan????? Groetjes Bram

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surf Camp Montalivet 26 juni

Heerlijke vakantie, vooral gericht op een leuke tijd, niet op daten.

Heerlijke vakantie gehad, veel activiteiten, gezellige mensen. Vooral gericht op een leuke tijd met elkaar en niet perse om te daten of een partner te vinden!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surf Camp Montalivet 26 juni

Kreeg een zeer compleet beeld van de vakantie en het klopte

Jullie geven een zeer compleet beeld van de vakantie. Ook dat er tegenwoordig leeftijden bij staan vind ik echt een hele goede toevoeging!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surf Camp Montalivet 26 juni

Ben 26 jaar, voelde me gelijk thuis. Altijd gelijkgestemden te vinden.

Als je alleen op vakantie wilt, maar wel de gezelligheid en veiligheid van een groep wilt ervaren; zal ik je VillaVibes zeker aanraden! Ik ben 26 en voelde mij gelijk thuis, ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en raad het zeker aan. Er zijn altijd gelijkgestemden in de groep waarmee je jouw droomvakantie invulling kan geven.

Relaxte sfeer, leuke mensen

Relaxte sfeer, leuke mensen, de accommodatie is prima, toiletten en douches wat basic maar niet storend.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Surf Camp Montalivet 26 juni

Super geregeld. Niets moet, alles mag

Gewoon super geregeld, niets moet, alles mag, alles wordt geregeld, en dat met een gezellige groep gelijkgestemde mensen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal 16 juli

Ongedwongen sfeer met leuke mensen

Erg leuk en gezellig en ongedwongen sfeer met leuke mensen en enthousiaste crew.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal 16 juli

Zorgzame crew, leuke mensen en fijne accommodatie

Ik zou een vakantie met VillaVibes zeker aanraden. Een enthousiaste en zorgzame crew. Leuke mensen, de groep is groot genoeg om makkelijk te rouleren. Leuke activiteiten gedaan in een mooie omgeving. De accommodatie was ook erg fijn.

Gewoon doen!

Niet te veel denken. Gewoon doen. Spijt zul je niet krijgen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 9 juli

Begeleiding, deelnemers, activiteiten: alles was top!

Samenvatting: direct boeken! De deelnemers zijn sociale mensen waardoor je je direct thuisvoelt in de groep. De crew is professioneel maar tegelijkertijd ook super gezellig waardoor zij ook echt onderdeel van de groep zijn. Daarnaast wordt er erg goed rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren en zijn de georganiseerde activiteiten erg leuk, terwijl er tegelijkertijd ook voldoende tijd is voor jezelf om de tijd in te vullen hoe jij dat wil (even terugtrekken, of juist een spelletje doen met andere deelnemers). Doordat het een reis voor hoger opgeleiden is zijn de gesprekken daarnaast vaak diepgaander dan bij andere reizen, terwijl de feestjes minstens even gezellig zijn :).

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 9 juli

Mooie locatie en grote groep diverse mensen levert mooi gesprekken op

Een mooie locatie met leuke activiteiten. Grote groep met hele diverse mensen. Levert leuke en mooie gesprekken op.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 9 juli

Super ambiance. Stap eens uit je comfortzone. Valt best mee!

Gewoon doen. Super ambiance. Stap eens uit je Comfortzone !!! Valt best mee!!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 2 juli

Al twee keer een enthousiaste groep meegemaakt

Ik zou het zeker aanraden, Ardennen is een mooie locatie met veel activiteiten, heel leuke crew en fantastische kok! Al twee keer heb ik een heel enthousiaste groep meegemaakt.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 2 juli

Contact bij binnenkomst meteen prettig

Gezellig !! Zonder verwachting gegaan. Het contact was bij binnenkomst erg prettig met de overige mensen. Uiteindelijk een heel leuk weekend gehad..

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 2 juli

Op vrijdag als vreemden aangekomen, op maandag als vrienden vertrokken

Fantastisch weekend gehad! Op vrijdag als vreemden aangekomen en maandag als vrienden vertrokken. Ligging van de accommodatie is prachtig, het eten is super en de crew doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader voor iedereen die een gezellig weekend wil. Minpuntje ... Te weinig slaap

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 2 juli

Je ontvangt veel liefde hier, da's nog mooier dan dé liefde!

Met grote groep gelijkgestemden zijn er altijd mensen bij met wie het supergoed klikt. In je eentje is misschien wat spannend, maar al snel ervaar je dat iedereen moeite doet om elkaar te leren kennen en vooral een leuke tijd wil hebben. Het kan niet anders dan dat je al binnen een paar uur met je nieuwe bestie een drankje drinkt, je hart hebt gelucht of een bondje hebt gesmeed voor de eerst volgende activiteit. De liefde van je leven vinden is uiteraard mooi, maar je ontvangt zoveel liefde hier... Da's nog veel mooier!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 2 juli

Geweldige locatie en ook lekker eten voor vegetariërs

Ik heb een fantastisch weekend gehad in de Ardennen met VillaVibes, de locatie van de villa is geweldig, gelegen op een prachtige heuvel omringd door schilderachtige bossen, de kamers zijn niet groot maar genoeg comfortabel. Ruime tuin met verschillende zithoeken. Verwacht geen luxe, maar gezelligheid. De bemanning is ongelooflijk vriendelijk, organiseert verschillende soorten activiteiten om aan alle verwachtingen te voldoen, en staat klaar om de verblijf van de gasten aangenaam en onvergetelijk te maken. Het eten is lekker en gevarieerd, ook heel goed voor de vegetariërs. Ik raad dit weekend zeker aan.

Aanrader

Dit schreef ik zojuist in onze funappgroep en is precies waarom ik het aanraadt: Wat mij betreft ook een weekend om nog vaak aan terug te denken. Een hele mooie combinatie van actief bezig zijn, feest vieren, ontzettend lachen en delen van verhalen over hoe het leven niet altijd loopt zoals gehoopt maar hoe je daar mee omgaat. Op alle gebied inspirerend dus! Heel veel dank daarvoor.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 2 juli

Eerste keer en voor herhaling vatbaar

Het was mijn eerste VillaVibes ervaring en zeker voor herhaling vatbaar zolang ik single ben. Ik heb genoten op Rhodos met een super leuke groep mensen. De begeleiding was ook helemaal ok!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Rhodos 24 juni 2021

Rhodos is een heerlijk decor

Een sociaal, communicatief sterk en actief gezelschap, een mooie gerenoveerde locatie, een goede betrokken reisleidster, en een heerlijk decor. Jungletocht was origineel, had wellicht iets korter gekund. Wijnproeverij/eiland tour was met leuke wetenswaardigheden maar een teleurstellende proeverij. Mooi hotel met voldoende koelte van de zeelucht, gastvrije medewerkers op een fijne locatie. De constant wisselende temperatuur van douchewater waren minder en ik ben persoonlijk niet van buffet eten hoewel het niet slecht was.

Prima vakantie vol Vibes

Prima vakantie gehad met Villa Vibes! Genoten! Tis leuk en ongedwongen. En een mooie manier om nieuwe mensen te leren kennen. 8 dagen is wat kort met 2 volle reis dagen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Rhodos 24 juni 2021

Heerlijke reis met leuke mensen.

Heerlijke reis met leuke mensen. Vrijheid en blijheid, goede sfeer en leuke activiteiten. Anouscka

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Rhodos 24 juni 2021

Fantastische ervaring met leuke mensen!

Fantastische ervaring met leuke mensen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 20 juni 2021

Heerlijke week

De Hike & Bike week was heerlijk. Gezellige mensen, prachtige wandelingen, goed hotel en leuke gidsen. Niet over twijfelen, gewoon doen!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 20 juni 2021

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.