Niet twijfelen gewoon en gewoon boeken!!

Niet twijfelen gewoon en gewoon boeken!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Manoir | 25-39 jaar

Ik ga graag nog een keer!

Het was een geweldig weekend, geweldige ervaring en ik zou het iedereen aanraden! Ik ben vandaag thuis gekomen en ik ben al aan het kijken voor het volgende reisje met VillaVibes

Voor herhaling vatbaar!

Ontzettend prettige manier om nieuwe mensen te leren kennen! Voor iedereen zijn er passende activiteiten te ondernemen en ook de mogelijkheid tot lekker niks doen. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en ga zeker nog een keer!

Ik heb echt een heel leuk weekend gehad.

Super goede ervaring met het weekend naar de Ardennen. Alles was goed geregeld en de sfeer tussen zowel de deelnemers als de crew was top! Het is in het begin een beetje spannend wie er allemaal zijn en hoe het gaat lopen maar dit was eigenlijk de eerste avond al weg. Mocht je twijfelen, dan raad ik je aan om het gewoon te doen.

Super leuk, gezellig, goed georganiseerd

Het is een super leuke ervaring om een keer mee te maken en om nieuwe mensen te leren kennen! Een goed georganiseerd weekend, leuke activiteiten, met veel gezelligheid, leuke gesprekken en heerlijk eten!

Je leert in korte tijd veel mensen kennen

Je leert in korte tijd veel mensen kennen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 50-69 jaar

Ik heb een topvakantie gehad, leuke contacten met gelijkgestemden.

Goed georganiseerd, goed groepssamenstelling. Goede begeleiding door de reisleidster. Accommodatie meer dan prima. Leuke activiteiten waar je zelf kunt aangeven of je meedoet.. de groep is dusdanig groot dat je altijd een paar personen hebt waar je het mee kunt vinden. Het was voor mij de eerste singlereis en smaakt naar meer.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 50-69 jaar

Het was een geslaagd experiment!

Het was een experiment. De verwachtingen op 0 gezet en mijn koffer ingepakt. Geen moment spijt. Eén keer een vakantie met een random samengestelde groep meemaken leek mij in ieder geval boeiend. Alleen om deze reden zou ik het waarschijnlijk nog een keer doen. Het was heel gezellig! Omdat boeken van een aparte hotelkamer niet meer mogelijk was moest ik de hotelkamer delen. Ik had een super room-mate (met een onbekende op één hotelkamer is trouwens ook interessant en leerzaam in het kader van het ophalen van interpersoonlijke skills, ik moest gelijk aan mijn studententijd en het studentenhostel denken), het is geven en nemen en dat ging verassend goed! Ik zou deze vakantie in ieder geval aanraden ongeacht of jij van strandvakantie wel/niet houdt: als je zeker weet dat strandvakantie jouw ding is dan kan het bijna niet misgaan, als je het niet zeker weet dan doe maar toch een keertje gek, geniet van de zon en van de zee, experimenteer, ontdek, uitprobeer en dan weet je het tenminste wél zeker. Daarnaast is de organisatie (inclusief communicatie) van de vakantie heel goed en de reisleidster is top.

Heerlijke strandvakantie

De groep is vrij open, het is steeds makkelijk om bij anderen aan te sluiten. Accommodatie op A-locatie. Als je van de zee houdt en lekker Grieks eten is dit wel je vakantie!

Super gezellige vakantie!

Heerlijke tijd gehad op Kreta. Op de meest mooie plekken 's avonds overheerlijk gegeten en daar dan de sunset te zien. Leuke excursies aangeboden. De boottocht was ook goed geregeld. Qua locatie ook top natuurlijk. Twee super mooie beach-clubs om de hoek. Daar kun je heerlijk lunchen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 50-69 jaar

Ik zou het zeker aanbevelen en ik zal zelf zeker nog een keer gaan!

Heerlijke vakantie gehad met een groep mooie mensen en een super reisleidster die zorgdraagt voor ieders welzijn. De locatie is heel fijn met mooie kamers en ligt direct aan het zandstrand met ligbedjes. Verder vond ik het heel fijn dat er iedere dag wel wat georganiseerd werd en je kan aansluiten als je zin hebt….alles mag niets moet. Dit was mijn eerste single reis en het was super gaaf. De organisatie is top en we hadden een gezellig groep. Bij twijfel zou ik echt zeggen….. doen!!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 50-69 jaar

Ik zou het zeker aanbevelen en ik zal zelf zeker nog een keer gaan!

Prachtige locatie en accommodatie. Er zijn verschillende leuke activiteiten om uit te kiezen maar als je een dagje rust wil is dat ook prima. Er is een achter een grote tuin waar je overdag lekker kan zonnen en 's avonds om het haardvuur kan zitten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen-Vielsalm | 40-55 jaar

Heel goed verzorgd weekend

Top locatie, leuke activiteiten en we hadden natuurlijk ook een hele leuke groep.

Zeer leuk weekend gehad, veel lol en mooie gesprekken

Ik zal VillaVibes zeker aanraden bij iedereen, ik heb nu 2 week vakanties gedaan 1x Cyprus en 1x Lapland en 1 weekend Vielsalm en dat is mij zeer goed bevallen, hierdoor ben ik meer uit mijn sociale isolement gekomen en heb ik leuke vriendschappen en contacten opgedaan. Normaal ben ik best gesloten en introvert naar nieuwe mensen en kijk ik eerst een aantal dagen de kat uit de boom waardoor ik mijzelf nog wel eens op de achtergrond kan houden. Het leuke van alles is dat dit nog geen enkele keer is voorgevallen op de vakanties en was er vaak een hele fijne sfeer en goede vibes waardoor het allemaal soepel en leuk verliep. Mooie indrukken en echt genoten van de vakanties

Prima weekend

Leuke manier om mensen te leren kennen. Het enige minpunt was de slechte akoestiek in de Eetzaal.

Heel fijn en aangenaam, en zeker voor herhaling vatbaar!

Vrijblijvend een fijne tijd beleven en nieuwe mensen ontmoeten in een aangename omgeving. Het biedt wat je er zelf uit wilt halen op een heel plezierige manier.

Geweldige ervaring, echte een aanrader

Mij eerste vakantie met VillaVibes was een geweldige ervaring. Zo’n ontzettend leuke en gezellige groep, het voelde als één grote familie. De locatie in Vielsalm is een echte aanrader.

Echt een energie-boost gekregen van deze vakantie.

Als je houdt van veel diverse mensen, mooie gesprekken, lekker eten, leuke activiteiten, heerlijk ontspannen in de sauna, borrelen, dansen en vooral heel veel lachen dan moet je zeker niet meer twijfelen en boeken. Ondanks de drukte en gezelligheid is er ook voldoende tijd om een momentje voor jezelf pakken, daar ben je helemaal vrij in. Voor mij was het echt een energie-boost. Als je echt niet tegen drukte kan en snel overprikkeld raakt, is dit wellicht niet zo'n goed weekend. Voor sommigen was het echt te veel en die zijn ook eerder naar huis gegaan.

Gezellig weekend gehad

Ik was al vaker op weekreizen mee geweest en Vielsalm was mijn eerste weekend als gast. Het is een leuke locatie in een mooie omgeving. Het activiteitenaanbod is divers. De VR Escapegame was geinig en de rit op de e-step avontuurlijk. Bij het kampvuur was uitgebreid gelegenheid om elkaar beter te leren kennen door goede gesprekken te voeren en ook hard met elkaar te lachen.

Niet twijfelen, maar gewoon boeken

Ben je ook ook zo nieuwsgierig, wil je nieuwe mensen ontmoeten en leuke activiteiten ondernemen in een mooi omgeving? Stop met twijfelen en gewoon doen..

Mooie ervaring!

Ben blij dat ik de stap heb genomen om mijn eerste singlereis bij VillaVibes te boeken. Vooral voor mij als strandliefhebber, bleek Kreta een geweldige keuze en was het een prachtige ervaring om leuke en gelijkgestemden mensen te ontmoeten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kreta | 40-59 jaar

Iedereen aan te raden!

Heerlijke wandelingen in de bergen met leuke mensen en hele goede begeleiding. Iedereen aan te raden!

Mooie ervaring

Prachtige fietsvakantie in Filzmoos gehad. Heerlijk om met gelijkgestemden te fietsen en ervaringen te delen. Voldoende vrije tijd voor jezelf in geweldig hotel met perfecte voorzieningen.

Supergave vakantie

Ongedwongen sfeer, lekker sportief bezig zijn, gelijkgestemden ontmoeten en een prachtige omgeving!

Een absolute aanrader

Deze vakantie is een absolute aanrader voor mensen die op zoek zijn naar gelijkgestemden die ook van een actieve vakantie houden. Aan het begin van de vakantie ben je nog volslagen onbekenden van elkaar en na een week wil je eigenlijk geen afscheid meer nemen.

Utrechtsestraat 61

6811LW Arnhem

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.