Relaxte Vibes

Wat een fijne club mensen weer in deze surfvibes! Heel fijn om met gelijkgestemden op reis te zijn.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SurfVibes Ericeira 30-49 jaar

Goed hotel, mooie locatie, prachtige tennisbanen. Gezellige groep en goede trainers

Alle tennisreisjes zijn een aanrader. Goede trainers. Mooie locaties en altijd een gezellige groep. Wil je naast het tennissen nog feesten dan zijn daar voldoende mogelijkheden voor.

Aanrader

Doen!!! Tennisleraren die op een prettige manier de juiste aanwijzingen geven. Prima buffetten, ‘s avonds lekker dansen of spelletjes spelen. Chillen in de zon bij het zwembad of aan de zee. Gezellige groep waar veel goede gesprekken gevoerd werden, maar ook veel gelachen werd.

Leuke, sportieve week

Als je tennis liefhebber bent is dit een mooie combinatie van strand/ tennis en cultuur snuiven

Top, zoals altijd

Perfecte tennisbanen, heerlijke ligging van het hotel: direct aan het zeer verzorgde strand (met bedjes, hangmatten, trappetjes het water in). Goede verbinding naar het gezellig Porec met treintje of watertaxi. Genoeg vrije tijd naast het tennisprogramma voor excursies, luieren, dansen etc.

Heerlijke week!

Wat een fantastische reis! Samen met gelijkgestemden, singles én tennisliefhebbers, een week lang genieten in een prachtig land van elkaars gezelschap, de mooie omgeving en de tennislessen en toernooitjes. Het was een ontspannen week met leuke uitjes tussendoor en spontaan georganiseerde feestjes in de avond. Echt een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? TennisVibes Porec 40-59 jaar

Heerlijke week zon, zee en wind

Geweldige week net gelijkgestemde, mooie mensen om mij heen. Prachtig weer met ook een paar dagen mooie wind om echt te kunnen zeilen. Top schippers met liefde en aandacht voor hun vak én wisselende bemanning. Een absolute aanrader voor degenen die openstaan voor zon, zee, wind en het leren kennen van nieuwe mensen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Kroatië 40-59 jaar

Top vakantie. Goed georganiseerd. Fijne mensen. Lekker eten.

Zoals gewoonlijk goed georganiseerd

Altijd goed georganiseerd, leuke mensen en goede gesprekken

Heerlijke vakantie

Het was een hele gezellige, ongedwongen week. ik heb er van genoten!

Genieten!

Vanaf het eerste moment heb ik een grijns gehad van het genieten die er niet meer af is gegaan. Ontzettend leuke groep, prima 'skippers' en een prachtige omgeving. Ik geniet nog steeds na!

Hele fijne vakantie

Ik ben met Villavibes alleen op zeilvakantie in Kroatië geweest maar ik kan het zeker aanraden omdat er een hele goede sfeer was. Het zeilen langs de Dalmatische kust was prachtig. De vakantie was zoals het op de site staat beschreven en de leiding is heel prettig. Ik heb leuke mensen ontmoet en zowel gelachen als serieuzere gesprekken gevoerd. Omdat ik dit jaar 60 ben geworden kon ik nog nèt mee met de groep 45 - 60 en vind het jammer dat ik Villavibes niet eerder ontdekt heb!

Super georganiseerd en gezellig

De reis is heel goed georganiseerd, je hoeft zelf niets speciaals te regelen en er bestaat ook de mogelijkheid om zelf actief te zijn. Kortom, niets moet, heel veel mag Ik vond het super relaxed en kwam wel moe maar vooral ontspannen thuis

• Over welke reis geef je een beoordeling? SailVibes Kroatië 40-59 jaar

Erg gezellig, fijne plek en leuke crew

Super leuk weekend, aan te raden als je graag nieuwe mensen leert kennen, niet bedoeld als rust weekend maar plezier maken. Veel lachen en blij en moe thuis komen.

Zeer prettige omgeving

Open ingegaan. Was super gezellig. Niks moest en alles mag! Top! Bij dit soort vakanties is het goed om anderen te ontmoeten maar niet om een op een elkaar te kunnen leren kennen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen 45-65 jaar

Sfeer, eten, crew, gezelligheid, locatie, in één woord geweldig

Je kunt gewoon zijn wie je bent, fantastische sfeer. Geweldige locatie. Rijke ervaring!

Verwenweekend

Ik zie het als een "verwenweekend", met gelijkgestemde mensen op een prachtige locatie, leuke activiteiten en heerlijk eten!

Heerlijk ontspannen

Mensen van je eigen opleidingsniveau en toch allemaal anders. Je leert opnieuw om je open te stellen voor andere mensen in een heerlijk ontspannen sfeer.

Enorm genoten

Super leuke activiteiten samen; Veel nieuwe mensen leren kennen met allemaal hun eigen verhaal!

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen 45-65 jaar

Fantastisch; leuke activiteiten, goed verzorgd, schitterende omgeving, geweldige Crew, fijne mensen

Weekend Belgische Ardennen is zeer de moeite waard; schitterend gebied, leuke activiteiten (Mountainbike en Kayak), prachtige locatie met bijzonder authentiek 'manoir/kasteel'. Kampvuur op de helling, leuk gezelschap en qua activiteiten voor ieder wat wils.

Geweldige week gehad

Het land, de temperatuur, de zon, de zee, het zwembad, de groep, gezelligheid, excursies, het is zo heerlijk om er even een weekje tussen uit te zijn en te genieten van alles waar vakantie om draait.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kos 30-49 jaar

Hele leuke ervaring gehad, alles goed geregeld, leuke groep

Erg leuke reis gehad, ben heel enthousiast terug gekomen. Was mijn eerste keer, ik weet niet hoe het in andere reizen is, maar onze groep bestond uit heel leuke mensen. De samenhorigheid was groot, iedereen werd erin betrokken, goede info over wie wat ging doen, of waar iedereen ging eten 's avonds, en iedereen was welkom. Veel Excursies en gevarieerd, je was vrij om mee te gaan of niet. Goede communicatie hierover. Je hoefde je geen moment te vervelen, kon overal aansluiten. maar je kon ook je eigen ding doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kos 30-49 jaar

Een erg gezellige week met zeer diverse groep

Genoten van een super gezellige week, volgezellige mensen! Zo leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in deze relaxte ongedwongen sfeer!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kos 30-49 jaar

Leuke reis met leuke activiteiten

Steeds weer een top ervaring. Altijd leuke verdeling man/vrouw en goede leeftijdsgroepen. Goed geregeld en niets moet en veel kan geregeld worden.

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kos 30-49 jaar

Perfecte locatie; leuke activiteiten en een perfect reis begeleidster

Hele goede vakantie gehad met alle gelijkgestemde single mensen. Leuke activiteiten die zeer gevarieerd zijn. Super enthousiaste reis begeleidster

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Rhodos 40-59 jaar

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.