Het was een fantastische reis, mede door de relaxte sfeer in de groep en de goede zorgen van Kim de reisleidster. Hotel was uitstekend, leuke activiteiten op het eiland en uitgaansleven was top! Ligging is supergoed, dichtbij het strand en het dorpje Santa Maria!! Ook het eten en drinken was ver boven mijn verwachtingen...en die zijn hoog haha ;)

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kaapverdië - 25-45 jaar

No Stress

Niks is hier te vergelijken met waar dan ook ter wereld. Ze zijn uniek en authentiek. Het is Kaapverdië. NO STRESS..

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kaapverdië - 25-45 jaar

Zeer slechte ervaring met villa vibes

Zeer slechte ervaring met villa vibes, deze organisatie is alleen maar uit op geld, geeft niks om de deelnemers. Zolang er maar betaald word.

• Over welke reis geef je een beoordeling? 1

Te intens voor mij

Erg leuke sfeer. Iedereen staat open voor elkaar en als je veel mensen snel als gezellig ervaart dan is dit een topweekend! Wel een waarschuwing voor diegenen die zichzelf af en toe moeten opladen: dat is in deze setting in één pand niet echt mogelijk. Stel jezelf de perfecte avond voor: Zit je graag met een select gezelschap in een kroeg zonder harde muziek dan is dit mogelijk te intensief. Ga je graag met een grote groep langs meerdere feesttenten tot diep in de nacht dan krijg je waarschijnlijk een boost van de vele contacten en is dit zeker een aanrader! Dus geen positieve of negatieve review omdat dat maar net afhangt waar je je prettig bij voelt. Ken jezelf en doe een afweging. En mocht je toch twijfelen: je kunt altijd eerder weg want je zit nergens aan vast. Bedankt crew en medevibers! Jullie waren fantastisch maar in mijn geval een beetje te veel van het goede..

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Vechtdal 30-45 jaar

Top vakantie!

Als onervaren skiër / snowboarder zou ik niet meegaan. Vooraf aan de reis hebben we gevraagd of er meerdere starters mee zouden gaan. Villavibes heeft toen aangegeven dat dit wel het geval was. Echter bij aankomst werd al snel duidelijk dat ik samen met een dame de enige startende skiër was. Als ik dit van tevoren had geweten, was ik niet meegegaan. Hierdoor was het ook moeilijker om aansluiting te vinden bij de rest van de groep. Ik had geluk dat ik het goed kon vinden met de dame die ook geen ervaring had. De diversiteit aan leuke mensen heeft mijn vakantie gemaakt. Maar in principe heb je daar geen georganiseerde reis voor nodig (hetgeen waar je uiteindelijk ook extra voor betaald). Ik hou een goed gevoel over aan de vakantie, maar dit heeft niets te maken met de organisatie.

Nieuwe leuke mensen ontmoeten

Je ontmoet nieuwe leuke mensen, die ook van skiën houden en ook open staan voor een ontmoeting.

Topvakantie gehad

Echt een topvakantie gehad ! Goed geregeld allemaal: mooie locatie aan de piste, leuk gebied om te skien. Skies huren was goed voorbereid dus ook op de aankomst dag, meteen heerlijk kunnen skien met een leuk groepje. Er werd elke avond een heerlijk diner geserveerd ! En mijn favoriete plek van de vakantie was bij de openhaard waar het goed toeven was met leuke mensen en goede gesprekken !

Helemaal top

Geweldige week, leuke mensen, mooie locatie, lekker eten. Helemaal Top!!!

Altijd leuk

Met VillaVibes kan je altijd een leuke vakantie krijgen. Er zijn allemaal super vriendelijk en gezellige mensen in de groep. Leuk en goede georganiseerd safari bijna elke dag. Heerlijk eten elke avond.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes St. Francois 40-59 jaar

Het concept VillaVibes is top!

Waanzinnig lekker en gezellig om te skiën met groep gelijkgestemden (skiniveau en singles), heerlijk buiten, gezellig met elkaar, actief, in een chalet met kleinere groep. Alles is georganiseerd, dat maakt het zo lekker ontspannend.

Aanrader!

St François Longchamp is een skigebied met veel blauwe pistes, geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Het is een klein gebied dus houd er rekening mee dat je een afdaling meer dan één keer gaat nemen, maar dat is niet erg want het zijn fijne pistes. Je zit met meerdere mensen van rond jouw leeftijd in een chalet of appartement waar je een goede band mee opbouwt en veel mee gaat lachen. Neem ook een paar spelletjes mee voor de avonden. Dit verhoogt zeker de gezelligheid. Wil je met de Bus mee vanaf Utrecht en wil je je auto daar parkeren, kijk dan vooraf even of de P+R parkeerplaats open is. Die was deze week niet open. Het was geen fijn gevoel om mijn auto daar alleen achter te laten. Je vertrekt in Utrecht vanaf een onbeheerde bedrijventerrein. Laat je wegbrengen of rijd naar Eindhoven om daar op de bus te stappen. Heb je tijdens je verblijf problemen of vragen, dan staat de Villavibes crew klaar om je problemen op te lossen en je vragen te beantwoorden. Je zal zeker een zorgeloze vakantie tegemoet gaan. Deze vakantie is zeker een aanrader.

Top geregeld

Dit was mijn eerste keer Villa Vibes. Ik zag voordat ik boekte allerlei beren op de weg: zou de ander op de slaapkamer wel aardig zijn, zouden je chalet-genoten wel bevallen, zou de groep niet te groot zijn etc etc. Maar alle beren op de weg waren afwezig. Ik heb een top-week gehad met skiën op eigen niveau, de mogelijkheid om in niveau naar beneden of naar boven de schuiven gedurende de week, hele fijne mensen leren kennen, mooie inhoudelijke gesprekken mogen voeren in de avond, gezellige een feestelijke bijeenkomsten (veilig plaatsgebonden ivm corona) gehad en samen in het chalet mooie vriendschappen opgebouwd. Verder was het ski-gebied St Francois erg leuk voor een gemiddeld niveau skiër met veel mooie afdalingen. En de organisatie was betrokken, vrolijk, energiek en altijd aanwezig om de week tot een succes te maken. Tot slot hadden we top-koks mee die ervoor zorgden dat iedereen wel een gezellig kilo'tje is aangekomen van het heerlijke eten. Kortom, ik kan iedereen aanraden met Villa Vibes op vakantie te gaan!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes St. Francois 40-59 jaar

Super gezellig en goed georganiseerd

Gewoon doen ! Super gezellig.. Fantastische ervaring en (bijna) alles wordt geregeld.

Ideale vakantie

Sal is een ideale vakantie voor een weekje zon en strand. Niet te lang vliegen en altijd mooi weer. Met Villavibes ben je vrij om te doen wat je wil, meedoen met de groep of je eigen plan trekken. Dit maakt het voor mij een aanrader!

• Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kaapverdië 25-45 jaar

Het was een super gezellig, fijn weekend!

Super tof weekend met heel veel leuke, gezellige, mooie mensen gehad. Mooie gesprekken en veel gelachen. Twijfel je? Absoluut doen!

Niets moet, alles mag!

Ik vond het een heel erg gezellig weekend. Niet te lang en zeker niet te kort. Met iemand naar de bestemming rijden is ook fijn, dan ken je iemand al een beetje voordat je in een grote groep onbekende mensen stapt. Dus om als eerste keer mee te gaan vond ik dat juist heel erg fijn. Even aftasten hoe het er aan toe gaat. Ik dacht dat het gewoon een gezellig weekend zou worden. Maar uiteindelijk was het voor mij echt een super gezellig weekend waarin je nieuwe mensen tegen komt en nieuwe contacten maakt. Niets moet, alles mag. Heel fijn! Dank jullie wel!

Erg leuk

Het was erg leuk en zou het zeker nog een keer doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen 25-39 jaar

Onwijs gezellig weekend, leuke nieuwe mensen leren kennen

Gezellig weekend waarbij niets moet en veel mag met super activiteiten en geweldige mensen.

Echt geweldig

Ik vond dit echt een fantastische ervaring. Het voelde als een lange droom waarbuiten niets anders bestond. Een heel weekend zit je samen in een bubbel en doe je leuke dingen, voer je gesprekken over niks en juist over serieuze dingen, lach je meer dan normaal in een hele maand... Iedereen was aardig en behulpzaam. Als je even wat tijd voor jezelf nodig had, kon je gerust even naar je kamer. Niemand die dat stom vond of wat dan ook. Overigens had ik die behoefte bijna niet (normaal gesproken wel). Ik wilde zoveel mogelijk beleven en kletsen. Echt een van de leukste dingen die ik ooit heb gedaan. Tip: vraag de dag van uitchecken plus eventueel de dag daarna vrij op je werk. Je hebt echt even tijd nodig om bij te slapen en alle herinneringen te 'verwerken' :)

Geweldig weekend gehad

Ik raad deze vakantie bij alle singles aan. Als je open staat voor nieuwe leuke contacten leggen met andere singles ga dan heerlijk een weekend weg met Villavibes! Binnen de eerste 15 minuten stond onze groep al heerlijk met elkaar te mingelen en te praten, dit was voor mij persoonlijk het signaal dat het kwa gezelligheid dit weekend wel goed zou gaan komen. Lekker dansen/drinken gewoon een spelletje spelen of kletsen alles kan en mag. Het was dan ook erg mooi om te zien dat niemand zich geneerde en heerlijk in zijn element was. Als ik 1 verbeter punt zou hebben is het dat een weekend te kort was om iedereen wat beter te leren kennen, dat is dus niet echt een verbeter punt maar meer een compliment.

Genieten in coronatijd

Ik ben net terug van een heerlijke zonvakantie. Ik vond het echt heel fijn om Ireen als reisleidster te hebben. Verbindend, luisterend oor en oog voor mensen die buiten de groep dreigen te vallen, lief voor iedereen en duidelijk en eerlijk over de coronamaatregelen. Ik heb echt een heerlijke week gehad! Leuke nieuwe mensen leren kennen, voor herhaling vatbaar.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Kaapverdië

Mooie mensen

Fijn ski niveau! Mooie mensen, veel plezier en mooie feestjes!

Aanrader

Aanrader. In het minste geval heb je een week kunnen skiën... De leuke mensen, de bergen en de ervaring is dan de bonus ;)

• Over welke reis geef je een beoordeling? Wintersport Saalbach - 25-45 jaar

nog lang van na genieten

Ik had echt geen flauw idee wat ik van deze singlereis had moeten verwachten, de enige hoop die ik had was goede sneeuw zodat ik weer lekker kon boarden. Maar deze reis heeft in alles overtroffen, wat een geweldige groep mensen en heerlijke karakters bij elkaar. Ik heb me geen seconde verveeld en overal van genoten. Single zijn is zo erg nog niet ;-) Bedankt allemaal en ga er nog lang van na genieten.

Top vakantie!

Laagdrempelig een gezellige vakantie vol met leuke activiteiten. Het onderlinge respect en het gemeenschappelijke groepsgevoel is de kracht van deze reizen.

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.