Een unieke ervaring in geweldige natuur met een supertoffe groep mensen (ook al was ik één van de jongste) met een bord vol Kaiserschmarrn 's middags. Ik hoefde daar niet over te twijfelen, dit was echt top!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 12 oktober

Ik heb heel erg genoten van mijn vakantie met Villavibes. Het hotel waar wij verbleven was erg mooi en het personeel was ook top! Vanaf de eerste dag kenden ze je naam al. De omgeving was prachtig en de gidsen waren erg aardig en hebben mooie wandelingen uitgezocht om basis van de input die wij gegeven hebben. Het was een top week!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 12 oktober

VillaVibe heeft in deze bijzondere tijd waar reizen voor singles extra moeilijk is gezorgd voor een fantastische vakantie. Ondanks de maatregelen heb ik een topweek vakantie gehad, fijn om even wat meer sociale contacten te hebben, gecombineerd met frisse berglucht!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 12 oktober

Wederom een topreis gehad met Villa Vibes. Goed verzorgd met prima begeleiding van Lizzy! Je bent er echt even uit en ontmoet fantastische, gelijkgestemde mensen die met dezelfde interesse op vakantie gaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 12 oktober

Opnieuw een top Hike&bike week gehad. Wat is Filzmoos een goed alternatief voor Mallorca in deze lastige tijd. Perfect hotel met zeer attente en aardige eigenaren, mooie kamer en heerlijk eten. Alles was super geregeld dankzij Afke. Een week gezelligheid, zon, bergen en lekker actief, heb weer genoten!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Prachtige omgeving voor zowel hiken, wielrennen en mountainbiken, fijne gidsen en een top accommodatie.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

VillaVibes heeft voor mij dé vibes: gezelligheid, saamhorigheid, alles tot in de puntjes geregeld waarbij er echt rekening wordt gehouden met elke persoon! Zo dankbaar dat ik deze week in Filzmoos met zo’n gave reisleider, gids én toffe groep heb mogen ervaren. Een herinnering voor het leven! Dankjewel!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Deze vakantie is een pure belevenis! Een week buiten zijn in de bergen met een groep sportief ingestelde mensen, een geweldige ervaring. Grenzen verleggen met hiken en biken, op een veilige manier, onder leiding van een gids. En tegelijkertijd genieten van leuk gezelschap!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Goed georganiseerd, met hele fijne reisbegeleiding.

Goed georganiseerd, met hele fijne reisbegeleiding.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Twijfel niet of een single reis iets voor je is....ga en ervaar!!! Na de reis hoop je eigenlijk voor altijd vrijgezel te mogen blijven!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Goede balans in activiteit, ontspanning, en groep tbv leeftijd en m/v. Ontzettend gelachen, we hadden een top groep!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Voor de eerste keer VillaVibes. Erg leuke ervaring waarbij eigenlijk alles klopte! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Wat een heerlijke week op pad met andere singles om gezamenlijk lekker actief bezig te kunnen zijn. Ondanks, of misschien wel dankzij een relatief grote groep van mensen, super gezellige avonden gehad met boeiende gesprekken. De week is voor mij om gevlogen en heb een fantastische vakantie gehad die ik zelf nooit op deze manier had kunnen organiseren. Het heeft al mijn verwachtingen overtroffen en zou het direct weer doen! Heel erg bedankt voor deze geweldige ervaring en dierbare herinneringen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Zeker aanraden!!als je de schoonheid ziet in oostenrijk en het gemutliche vd oostenrijkers,en dan da

Zeker een aanrader!! Als je de schoonheid ziet in Oostenrijk en het gemutliche vd Oostenrijkers en dan daarbij de gezelligheid van alle VillaVibers is dit kortom zeker een aanrader.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Filzmoos 5 oktober

Als je niet alleen op vakantie wil en er voor open staat om nieuwe/andere mensen in je leven toe te laten, is dit een kei leuke manier. Als je het spannend vindt begin dan met een weekendje, dat is zo voorbij. Dan rol je er vanzelf tussen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 18 september

Enthousiaste, leuke en gezellige crew, leuke en spontane mensen die meegaan. Onwijs gezellig, mooi w

Enthousiaste, leuke en gezellige crew. Leuke en spontane mensen die meegaan. Onwijs gezellig, mooi weer gehad en alles is goed geregeld.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 18 september

Wat een super geregeld weekend! Gezellig, vrijblijvend en rustige planning en toch geen moment mezelf verveeld!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 18 september

Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar het was meer dan ik had gehoopt. Ik heb alleen maar leuke mensen ontmoet en een tijd gehad om nooit te vergeten.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt 11 september

Van te voren heb ik lang getwijfeld of ik een weekend weg met VillaVibes zou boeken omdat ik het spa

Van te voren heb ik lang getwijfeld of ik een weekend weg met VillaVibes zou boeken, omdat ik het spannend vond en niet wist wat te verwachten. Nu ik een weekend geweest ben kan ik zeggen dat het een aanrader is! Ik heb nog geen moment spijt gehad, leuke mensen ontmoet, nieuwe activiteiten buiten mijn comfort zone gedaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt 11 september

Een reisje met villavibes is toegankelijk, goed georganiseerd en heeft een ontspannen sfeer. Je leer

Een reisje met VillaVibes is toegankelijk, goed georganiseerd en heeft een ontspannen sfeer. Je leert super veel nieuwe mensen kennen in allerlei soorten en maten en de gezelligheid kent geen grenzen. Ook qua voeding wordt overal rekening mee gehouden. Stel je ervoor open en ga voor een gezellig weekend vol vibes!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt 11 september

Leuke groep en een gezellige sfeer. Voldoende activiteiten, maar niks is verplicht Er is interesse e

Leuke groep en een gezellige sfeer. Voldoende activiteiten, maar niks is verplicht. Er is interesse en aandacht voor elkaar, onder het genot van een drankje.

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt 11 september

Een superleuk actief maar ook ontspannen weekend

Een superleuk actief maar ook ontspannen weekend op een mooie locatie. Met zelf alle keuze hoe je je weekend in wil delen. Ik heb leuke activiteiten meegemaakt met een hele gezellige groep mensen, waar ik nog steeds contact mee heb. Voor mij was dit de eerste keer dat ik zo op vakantie ging, ik kan het iedereen aanraden. De tweede is inmiddels al geboekt!

• Over welke reis geef je een beoordeling? SummerVibes De Berckt 11 september

Ik heb lang getwijfeld om mee te gaan,

Ik heb lang getwijfeld om mee te gaan, maar eigenlijk vanaf de voorpret mail voelde ik mij welkom. Het is fijn dat er vooraf energie gestoken wordt in het carpoolen en het contact maken. Vanaf aankomst op locatie voelde ik mij welkom en leek het alsof we met een groep vrienden op vakantie waren. Erg leuk! Dit wordt zeker niet de laatste keer!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 11 september

Heerlijke vakantie gehad.

Heerlijke vakantie gehad. Kan het zeker aanraden. Mooie locatie, gezellige groep, crew die net dat stapje extra maakt om het deelnemers naar de zin te maken, lekker eten en activiteiten (wandelen en kanoën iig) ook prima te doen als je wat minder sportief bent maar wel van lekker buiten zijn houdt en genoeg ruimte om ook je eigen plan te trekken.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen 11 september

Altijd weer een ander Vibe

Hallo , Ik.ben Sylvie en kook al een tijd voor Villa Vibes. Het leuke van mijn werk is dat je met allerlei verschillende mensen te maken krijg. Gesprekken worden zo makkelijk aangegaan. Of het nou tijdens de afwas is of het helpen in de keuken of een activiteit. Er is maar 1 doel en dat is het samen gezellig en leuk hebben Geen verplichtingen, gewoon Chill ! De Hostessen zijn ook alleen maar mensen met een XFactor en weten met wat instructies vanuit het management er een geweldig weekend van te maken Ook altijd leuk als er terugkerende gastten je herkennen en vragen of er weer een rijsttafel word gekookt

• Over welke reis geef je een beoordeling? N.v.t.

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.