Mooie, goed georganiseerde wandelingen

Fantastische wandelingen door de bergen en langs allerlei bloemetjes begeleid door een profi gids. Pubquiz en feestavond waren top!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos | 35-55 jaar

Goed hotel, leuke gidsen, prachtige omgeving!

Goed hotel, leuke gidsen, prachtige omgeving!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos | 35-55 jaar

Geweldige, zorgeloze week waarin alles is geregeld

Topweek! Activiteiten en het open contact met de andere deelnemers waren een fijne combinatie. En het is ook een zorgeloze week: alles is geregeld, je hoeft alleen maar mee te doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos | 35-55 jaar

Zou zo nog een keer boeken

Weer een top HikeBike gehad naar Filzmoos. De tweede keer hier, zou zo nog een keer gaan.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos | 35-55 jaar

Geweldige actieve week met veel vrijheid

Geweldige actieve week in Oostenrijk. Mooi programma, keuze uit drie sportieve activiteiten op meerdere niveaus, naast de gezamenlijke activiteiten tevens genoeg ruimte voor eigen invulling.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos | 35-55 jaar

Een feestje om in Filzmoos te zijn

Wat een feestje om in Filzmoos te zijn! Mooie tochten, leuke mensen en goede gesprekken waar ik over een tijdje ook nog aan zal terugdenken. Ook heel fijn om de mogelijkheid te hebben om te kunnen wisselen van activiteiten. En na de activiteiten nog de gezelligheid op het hotelterras of de biergarten als afsluiter. Ben al aan het nadenken voor de volgende trip.

1 groot feest, de hele week lang

Nog nooit zoveel min of meer gelijkgestemde leeftijdsgenoten bij elkaar meegemaakt. Deze week was 1 groot feestje. Volgend jaar weer!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Filzmoos | 35-55 jaar

Wederom genoten van de crew & leuke gasten

Dit is de 2de keer dat ik met Villavibes ben meegegaan, en ook deze keer heb ik enorm genoten. De crew is enorm gezellig en de andere gasten komen allemaal met een fijne positieve instelling naar een weekend. Dit resulteert erin dat het erg makkelijk is om elkaar te leren kennen en misschien een leuke connectie met iemand te maken.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen | 25-39 jaar

Super gezellig weekend met ongedwongen sfeer

Super gezellig weekend met leuke mensen, leuke activiteiten en op een fantastische locatie. Ongedwongen sfeer, niks moet. Bij twijfel zou ik het vooral doen.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen | 25-39 jaar

Niet twijfelen: het gaat fantastisch worden

Mocht je nog twijfelen over een weekendje weg met Villavibes... Gewoon doen! Je gaat een fantastisch weekend tegemoet met gezellige mensen, goede organisatie, leuke activiteiten en lekker eten. Het is echt een aanrader!

Heel gezellig weekend

Heb een heel gezellig weekend gehad. Bijna iedereen was alleen. De sfeer was erg sociaal en voelde me erg welkom.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen | 25-39 jaar

Gevarieerde groep mensen en veel activiteiten

Super leuk weekend in de Ardennen. Gevarieerde groep mensen, en ruime keuze in activiteiten. Omdat iedereen in principe alleen op reis gaat is het veel makkelijker aansluiting te vinden dan bij groepen waar al bestaande kliekjes in zijn opgenomen. Dat vond ik persoonlijk erg fijn!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen | 25-39 jaar

Niet twijfelen, gewoon gaan!

Als je twijfelt: gewoon gaan! Het is even spannend maar zodra je je reisgenoten leert kennen begint de gezelligheid! Een weekend vol activiteiten, relaxen, lekker eten en borrelen, goede gesprekken en feestjes. Echt een fantastisch weekend gehad met een heel leuke groep gelijkgestemden!

Erg goede 1e ervaring

Dit was mijn eerste reis met VillaVibes en is erg goed bevallen. De groepssamenstelling was gevarieerd met een gezellige een relaxte vibe. Ik heb veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Het eten en drinken was zeer goed verzorgd en de combinatie van zeilen en een bezoek aan Oerol maakte het af.

Wat een fantastische ervaring

Wat een fantastische ervaring was dit! Gezellige groep mensen, heerlijk eten verzorgd door topkok Dirk en dit alles onder de bezielende vooroplopende feestjeszoekende reisleider Roy! En laten we het weer niet vergeten, top! Ik heb intens genoten van dit weekend. Zou bijna gaan wensen dat ik volgend jaar nog single ben zodat ik nog een keer kan gaan!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Oerol Festival | 25-45 jaar

Top weekend op een top locatie

Top weekend op een top locatie, als het kon boekte ik meteen voor volgende Oerol weer via villa vibes

Vibes op Oerol

Met ruim 30 singles samen op een zeilboot varen en hierna de Vibes van Oerol ervaren, echte aanrader!!

Een absolute aanrader

Absoluut een aanrader! Geweldig weekend gehad, fantastische voorstellingen, prachtige omgeving, mooi weer, heerlijk eten en last but not least een hele fijne en ontspannen groep!

Echt een superweekend

Wat een super weekend op een mooie klipper naar Terschelling! Het eten was super aan boord en de sfeer op het eiland was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ontzettend gezellige groep

Na Corona was het weer even spannend om met een groepsreis mee te gaan. Dat bleek volledig onnodig, Ik kwam terecht in een ontzettend gezellige, (vals) zingende en praatgrage groep. Daarnaast hadden we super mooi weer, de wind heerlijk in de zeilen en Oerol was weer oerend gezellig. Dank aan Villavibes voor dit oh zo fijne concept. Tot de volgende keer

Unieke ervaring op Oerol

Met de Klipper naar het eiland, slapen in de haven vond ik echt geweldig. Natuurlijk kwam ik voor Oerol (1ste keer), maar dit maakte de ervaring compleet. Oerol vond ik ook leuk, sfeer op het eiland, gelukkig niet te druk (mijn beleving). Volgende keer zou ik wel een dag langer willen om eerst even te oriënteren. Nu ging het zo snel voorbij. Volgend jaar maar weer dan

• Over welke reis geef je een beoordeling? Oerol Festival | 40-59 jaar

Heel fijn dat alles zo ongedwongen is

Het fijne van Oerol en het gaan met een Klipper is dat alles vrij ongedwongen is. Je kunt zelf beslissen wat bij je past. Je kunt kiezen voor 'het feestje', of voor de voorstellingen en de rust van het eiland. Zorg dat je fietsconditie op peil is want je fietst wat af;-)) De klipper en het zeilen op de terugweg zorgt voor nog meer sfeer.

Super ontspannen sfeer

De bootreis was een super kans om eerst elkaar relaxt te leren kennen tijdens t varen. Daarna lekker het eiland op en iedereen vond wel iemand om bij aan te haken voor een voorstelling of andere activiteit. 'S avonds zocht iedereen elkaar weer op voor n borrel en uitwisselen van ervaringen en de volgende dag weer lekker op t fietsje op pad. Heel ontspannen allemaal. Aanrader.

• Over welke reis geef je een beoordeling? Oerol Festival | 30-49 jaar

Superspannend vooraf, maar wat was het top!

Mijn eerste Villa Vibes-ervaring naar Oerol was top! Ik vond het superspannend vooraf. Niet nodig zo bleek: het was net of je 31 nieuwe vrienden had waar je leuke dingen mee kon doen. Vrijheid blijheid was het motto; je kon je ook even terugtrekken wanneer je dat nodig had. Voor iedereen, ook voor de meer introverte mensen - waar ik me zelf trouwens niet onder reken - was ruimte. Heerlijk eten, fijne reisleiding, ja ik ga zeker nog een keer met Villa Vibes op vakantie!

• Over welke reis geef je een beoordeling? Oerol Festival | 30-49 jaar

Heerlijk festival met verblijf in bijzondere Klipper

Een aanrader voor als je een keer wat anders wilt! Heerlijk eiland, heerlijk festival en vanuit een bijzondere uitvalsbasis de Klipper!

Over VillaVibes

Single zijn was nog nooit zo leuk De singlereizen van VillaVibes zijn al jaren dé favoriet onder hoger opgeleide singles (hbo-wo). Supergoed georganiseerde groepsreizen en events bomvol positieve Vibes. Elk jaar kiezen duizenden vrijgezellen met ons mee op reis. En weet je wat ze vaak zeggen? Single zijn was nog nooit zo leuk! Kies jouw ideale singlereis uit meer dan honderd vakanties. Van leuke weekendjes weg tot geweldige surfvakanties voor singles. En van feesten op Ibiza met andere vrijgezellen tot wielrennen in Oostenrijk met sportieve reisgenoten.