very helpful

best tenteman teacher i had

• Course: 2.2 statistics
  • Things I liked about my teacher flexible and helpful
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Great explanations, straight to the point

10/10 would recommend

• Course: statistics 1 resit
  • Things I liked about my teacher N/A
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Hicham is the reason EBE students pass !

Hicham singlehandedly has taught and made more students pass than likely any tutor in any course ever could. Always flawless lessons and very enjoyable.

• Course: Statistics 1
  • Things I liked about my teacher Everything

Great

So far so good, but make sure to request a refund right away cause they don't make exceptions if your even a day late!

• Course: Stats1
  • Things I liked about my teacher he's good and funny

Good

Good

• Course: Statistics
  • Things I liked about my teacher N/A
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Informative and great teaching style

Great information about what is needed for exams and teachers are great.

• Course: Statistics 1 resit
  • Things I liked about my teacher Great teaching style

Very enlightening

Very good training

• Course: Statistics 1 for economics
  • Things I liked about my teacher Very direct and takes his time explaining
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl Nothing

Chaotische en onoverzichtelijke masterclass.

Ik vond het een onoverzichtelijke masterclass. Aan het begin van de training ging het vrij gestructureerd, maar al snel was dit niet meer het geval. De powerpoint die werd gebruikt stond vol met foutjes -> begrippen verkeerd geschreven etc. Ook was het vrij storend dat allemaal vragen tussendoor werden beantwoord, want hierdoor was er geen rode draad meer. Na de pauze werd het eigenlijk alleen nog maar erger. De vragen die werden gesteld -> in socrative waren wel erg fijn om de stof nog even te testen. Als laatste kreeg ik de indruk dat de instructeur niet helemaal goed op de hoogte was van de stof. Namen waren niet bekend, feiten werden anders omschreven en heel makkelijke onderwerpen werden moeilijker uitgelegd dan ze waren. Na deze masterclass heb ik niet het idee dat ik bij deze organisatie een training zou boeken. Integendeel ik zou hier geen samenvattingen kopen, trainingen boeken etc. Jammer ik hoop dat het in het vervolg beter gaat.

• Gevolgde training: masterclass rechtsgeschiedenis
  • Dit vond ik top aan mijn docent: vragen via socrative duidelijk uitleggen waarom dat het goede antwoord was.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl N.v.t.

Redelijk

Uitleg op zich goed. Ze ging alleen wel echt van hak op de tak en haperde erg veel. Ze was af en toe meer bezig met de powerpoint en de vragen ipv met de echte uitleg. Ze was erg veel afgeleid tussendoor. Telkens in een zin stopte ze en ging ze weer over iets anders praten. Daarnaast vertelde ze soms ook echt verkeerde dingen.

• Gevolgde training: Rechtsgeschiedenis
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Overzichtelijke schema’s.

Geld niet waard

n- Powerpoint bevat veel fouten!: terwijl dit vak jaarlijks inhoudelijk NIET verandert...(onvoorbereid?); - Veel uhm ehm en meer van dat soort kreten: komt o.a. daardoor onvoldoende voorbereid over. Dat is jammer, want volgens mij heeft deze dame wel heel veel kennis van dit vak; - Tempo ligt laag: weet niet of dit normaliter ook zo is, maar op dit tempo wordt in een reguliere training niet alle relevante stof behandeld lijkt mij; - Uitspraak latijnse termen klopt niet: civilis en syfilis/syfilé(?) wordt bijv NIET hetzelfde uitgesproken (wellicht niet het meest belangrijke, maar irriteert op den duur wel);

• Gevolgde training: Masterclass Rechtsgeschiedenis
  • Dit vond ik top aan mijn docent: N.v.t.

de uitleg was top

er werd duidelijk uitgelegd en de vragen werden goed behandeld.

• Gevolgde training: 1C3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg

Legt duidelijk uit en weet er alles van!

• Gevolgde training: 1B3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Praat rustig

Een leerzame training

Ik heb door deze training echt meer het overzicht kunnen zien. Ik vond het fijn dat we oefende per onderwerp. Het heeft mij zeker geholpen.

• Gevolgde training: CMI-1 her
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Je laat veel weten dat we nog bij je terecht kunnen, dat is heel fijn.

Veel informatie op een makkelijke manier te volgen

• Gevolgde training: CMI her 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Aan iedereen uitleg geven

Het was een hele fijne ervaring!

Ik had een een-op-een training voor Q2 nature en nurture. Ze was altijd betrokken en kon goed uitleggen.

• Gevolgde training: Q2 nature-nurture
  • Dit vond ik top aan mijn docent: heel toegankelijk

Goede duidelijke uitleg tentamenstof!

• Gevolgde training: CMI-1 Hertentamen
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke manier van uitleggen

Ik heb er een tevreden gevoel aan over gehouden.

De training van Dario was fijn, omdat hij alles in een rustig tempo goed met ons doornam en al onze vragen wilde beantwoorden. Hij kon onze vragen ook goed beantwoorden en uitleggen dus dat was heel fijn. Echter werd er in de eerste lessen niet frequent genoeg pauze genomen vond ik, waardoor het een beetje langdradig en moeilijk te volgen werd. De concentratie er dan voor vier uur lang bij houden werd toen erg moeilijk. Ik vond hierdoor de eerste les meer passief, dan echt actief. Misschien kan hij in het vervolg meer gebruik maken van: vaker poll-vragen tussendoor stellen, tussendoor vragen of iedereen het begrijpt, of meer structuur aanbrengen in het pauze houden, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en verloopt de training iets fijner vind ik. Verder wil ik nog een keer extra benadrukken dat de training echt heel fijn was, en ik zou dit zeker aan andere studenten aanraden!

• Gevolgde training: CMI 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Aardig, behulpzaam en gemotiveerd!
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Ik heb een zeer goede ervaring met Tentamentrainingen, en ik vind het een goede prijs kwaliteitratio!

Helemaal prima

Helemaal prima

• Gevolgde training: CMI-1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Rustig en bekwaam

Zeer leerzaam met goede uitleg

Dit is mijn eerste ervaring met tentamentrainingen. Dario legde alles goed en duidelijk uit, waarbij hij illustratief bepaalde aspecten verduidelijkte. Dit zorgde ervoor dat ik een beter beeld kreeg van de stof. Daarnaast nam hij ook uitgebreid de tijd voor vragen en vond hij het niet erg wanneer je er eentje stelde.

• Gevolgde training: CMI1-her
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg + illustratieve afbeeldingen
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl -

Het was een goede training, waarbij de relevante stof goed is besproken.

Nicole legde de stof goed en duidelijk uit. Zij had bijna bij alle onderwerpen wel een goed voorbeeld, waardoor het allemaal ook duidelijker werd. Ik heb echter wel twee minpuntjes. Ik vond dat het soms best lang duurde om de relevante rechtsregel te vinden of dat zij moest vragen aan ons wat de relevante rechtsregel was. Ik denk dat het handiger was geweest als zij die van te voren allemaal had opgeschreven, zodat dat ook wat tijd had geschild. Mijn tweede puntje is dat zij had beloofd om later een schema met voorbeelden te sturen over een wat lastiger onderwerp. Deze is uiteindelijk nooit gestuurd. Ik had daar ook over gemaild, maar nooit een reactie ontvangen. Dus dat was wel jammer. Maar voor de rest een hele goede training!

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: Bestuursrecht (EUR)
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goede voorbeelden en duidelijke uitleg

Goede en duidelijke training

Goede training met heel veel handige oefenvragen en humor van de Bryan.

• Gevolgde training: 3B2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Humor en enthousiasme

Training waarmee je goed wordt voorbereid

Door deze training ga ik straks met een goed gevoel het tentamen in

• Gevolgde training: LBV1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goede voorbeelden erbij gegeven
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl -

• Gevolgde training: LBV1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Interactie

Goede en leerzame uitleg van de stof

Ik heb de training bestuursrecht 2 gevolgd bij Steven. Ik heb veel trainingen gevolgd bij tentamentrainingen van verschillende docenten, maar Steven is zonder twijfel de beste. Het was een fijne en duidelijke training. Steven kon de stof ook 'leuker' maken door veel praktijkvoorbeelden te noemen, zodat het wat ging leven. Ook vond ik hem heel behulpzaam en was het echt duideijk zichtbaar dat hij kennis had van de stof. Kortom: zeer tevreden!

• Gevolgde training: Bestuursrecht 2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heeft veel kennis en was heel behulpzaam

Heel leerzaam

Carmen is een zeer goede trainer en legt alles heel duidelijk uit

• Gevolgde training: CMI-2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heldere manier van uitleggen

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!