Onwijs fijne docente

Gaf haar eerste training en heeft dit echt fantastisch gedaan. Er was een fijne sfeer, stof werd duidelijk behandelt en ze wist goed wat wij terug konden krijgen op het tentamen. PowerPoint zag er goed uit en het gebruik van plaatjes was super fijn. Ook waren de oefenvragen uit recente tentamens, wat ik persoonlijk fijner vond dan vragen uit 2013-2014 zoals in de bundel vaak het geval is.

• Gevolgde training: 2B3 Digitale Training - Groep 2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Zorgt voor een fijne omgeving, wil graag helpen, legt duidelijk uit en heeft zich goed ingelezen in wat wij moeten weten.

Zeer tevereden

Julia legt goed uit, had een hele duidelijke powerpoint en legde heel chill focus op de belangrijke onderdelen. Ze was erg bezig ook met hoe wij reageerden en wat wij wilden leren of weten.

• Gevolgde training: Sturing en stofwisseling
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Opgewekte manier van praten

Ik heb een een duidelijk overzicht gekregen over de stof!

De onderwerpen waren onduidelijk bij mij waardoor ik een training heb gevolgd. Dit was zeer verhelderend.

• Gevolgde training: Organisatie psychologie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Voorbeelden

Duidelijke uitleg met veel voorbeelden

Ze gaf erg veel voorbeelden en hierdoor ging de theorie meer leven. Ook ging ze rustig door de stof heen en waren de presentaties duidelijk.

• Gevolgde training: Organisatiepsychologie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: De hoeveelheid voorbeelden

Hele fijne trainer met duidelijk uitleg + voorbeelden

• Gevolgde training: 1.7 Organizational psychology
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Behulpzaam, duidelijke voorbeelden + uitleg

top

alles was heel duidelijk en overzichtelijk

• Gevolgde training: 1.7
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg

Het was goed

Het was in het algemeen was het goed, er had wel meer voorbeelden gegeven mogen worden.

• Gevolgde training: 1.7
  • Dit vond ik top aan mijn docent: is meedenkend

Docent ging rustig door de stof heen, maar is nooit uitgelopen. De docent heeft goed gereageerd op berichten in de groepsapp. En heeft rustig de tijd genomen om alles rustig uit te leggen.

• Gevolgde training: 2B3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Nam de tijd om goed over de stof te gaan

Heel uitgebreid, super goed

Was zeer goed

• Gevolgde training: 2b3 geneeskunde
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goed voorbereid

Leerzaam en enthousiast

Ik vond het een goed tentamentraining. Ze was erg interactief en had veel kennis.

• Gevolgde training: Tentamentraining 2B3 groep 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Haar kennis

Top docent!

Het was echt een hele fijne tentamentraining. De docent was super goed en legde alles heel goed uit! Fijne powerpoint en goede uitleg!

• Gevolgde training: 2B3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Super goede uitleg!

Trainster was goed, maar stof ontoereikend

De stof sloot niet aan op het niveau vd hc's en werkcolleges. Te weinig behandeld. Trainster Amy was wel erg prettig om naar te luisteren en haar uitleg was helder. Ik mis voor een tentamentraining wel de interactie. Focus lag met name op stof bespreken ipv tentamentraining/oefenen. Helaas ook geen ervaring met de tentaminering op de radboud

• Universiteit: Radboud Universiteit Nijmegen
  • Gevolgde training: Staatsrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Behulpzaam, vriendelijk en rustig

Hi! Heel erg bedankt voor zo’n mooie review. We zullen je tips meenemen om het niveau van onze trainingen te blijven verbeteren! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Oke, maar kan beter

Over het algemeen kan het wat proffesioneler. Volgens is er nog niet heel veel ervaring, misschien had ze wat meer tijd voor de voorbereiding moeten nemen.

• Universiteit: Rijksuniversiteit Groningen
  • Gevolgde training: Masterclass Strafrecht 1 JFV
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze was toegankelijk, vragen stellen kon makkelijk.

Goede lessen, hadden alleen wat langer gemogen

Mijn ervaring is dat Julia het heel goed uitlegde, het enige jammere was, dat we niet alles af hebben kunnen krijgen (wat oefenvragen niet samen kunnen bespreken. Hierom zou ik als tip geven de volgende keer de training 1 of 2 uur langer te maken, zodat je ook voor deze dingen ruim de tijd hebt. De antwoorden van de oefenvragen staan ook in de powerpoint dus dat is prima.

• Gevolgde training: Sturing en Stofwisseling
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Betrokken, veel kennis

Fijn!

Julia was een hele goede docent, ze legt duudelijk uit en weet dingen op een simpele manier uit te leggen waardoor je het beter onthoudt. Vond het een hele fijne training!

• Inhoudelijke vakkennis docent
  • Hulpbereidheid en betrokkenheid van docent N.v.t.
  • Gevolgde training: Sturing en stofwisseling
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg, vraagt vaak of iedereen het heeft begrepen

Hi! Top dat de training zo goed is bevallen. We zullen dit ook aan de docent doorgeven :) Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Zeer positief en verduidelijkend

Aan het begin van de training vond ik de stof erg moeilijk te volgen. Maar na de uitleg van Meike werd de stof begrijpelijk. Ze legde de stof gestructureerd uit en pastte zich aan aan mijn tempo wat zorgde voor een goede sfeer. Meike was ook erg flexibel en zorge er echt voor dat ik goed kon oefenen. Ik ga dan ook met vertrouwen het te tentamen in.

• Universiteit: Hogeschool van Amsterdam
  • Gevolgde training: Verbintenissenrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze nam echt de tijd om mij alles te leggen op mijn tempo

Hi! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze docent! Bedankt voor het invullen van de enquête en ik wens je heel veel succes met je tentamen! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Handige training om de stof beter te begrijpen en meer inzicht te krijgen in de stappenplannen. Wel erg jammer dat er van tevoren op de website staat dat er vier trainingen worden gegeven en het er ineens maar drie blijken te zijn. De stof van de laatste onderdelen werd hierdoor nogal afgeraffeld en is voor mij nog steeds onduidelijk.

• Universiteit: N.v.t.
  • Gevolgde training: Aansprakelijkheidsrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Vriendelijk, probeert de stof zo goed mogelijk over te dragen

Hi! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback aan ons door te geven. Altijd fijn om zo’n mooie review te ontvangen en we zullen je tips zeker meenemen in de evaluatie van deze training! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

It was really helpful and I would totally recommend it.

• Course: 1.7 Organisational Psychology
  • Things I liked about my teacher everything.

Hi! Thank you for filling out the evaluation. Great to hear that the training was helpful for you. We hope to see you again soon. Kind regards, Martin from Tentamentrainingen

Nice tutor

Tutor was very nic eand kind, but it would be nice If more of the Manual structure was followed during class because it think the PowerPoint wasn't very in depth, but questions where answered well by the tutor in the last meeting :)

• Would you recommend us? No
  • Course: 1.7 work psychogy
  • Things I liked about my teacher Very nice and open willing to answer all questions

Hi! Thank you very much for this great review, we will do our best to keep improving the level of our training sessions. Kind regards, Martin from TentamenTrainingen

I liked the training and it was helpful.

I'm very satisfied.

• Response time customer service N/A
  • Course: Organisational psychology
  • Things I liked about my teacher Kind, explained many times without any frustration

Hi! Thank you for your feedback! I am happy to hear that the training helped you a lot. Good luck with your exams! Kind regards, Martin from Tentamentrainingen

useful, helpful

its good

• Course: 1.7
  • Things I liked about my teacher knows everything, very patient

Hi! I’m happy to hear that the training went so well. We will also pass this along to the teacher! Kind regards, Martin from TentamenTrainingen

Amazing experience

• Course: People at work
  • Things I liked about my teacher Very open-minded, would know to answer every question we would have, and so so friendly and cating

Hi! Good to hear that you benefited so much from the training. Thank you for filling in the evaluation! Kind regards, Martin from TentamenTrainingen

Fijn om deze training gevolgd te hebben, heb nu het idee dat ik de stof veel beter begrijp

• Gevolgde training: Fiscaal Recht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Rustig alles uitleggen, de tijd nemen als iets niet duidelijk is

Hi! Bedankt voor deze super mooie review! We zullen dit ook zeker even aan de docent doorgeven! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Duidelijk!

Mark is duidelijk in zijn uitleg. Haalt alle twijfel weg over onderwerpen. Prachtige samenvattingsslides in de powerpoint.

• Gevolgde training: Materieel strafrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk in uitleg

Fijne uitleg, alles duidelijk en veel oefenvragen!

Er is veel tijd besteed aan het maken van oefenvragen, wat ik persoonlijk heel fijn vind omdat ik daar vaak meer moeite mee heb. Ook even de stof doornemen was fijn voor het overzicht. Ik voel me goed voorbereid op het tentamen!

• Universiteit: Tilburg University
  • Gevolgde training: Bestuursrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Niet altijd superserieus

Hi! Bedankt voor het invullen van de enquête. Ontzettend fijn om zo’n mooie review te ontvangen! Groetjes, Martin van TentamenTrainingen

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!