Deprimerend

We beginnen met hoofdstuk 1. Dit is basiskennis, maar herhalen kan nooit fout. Om vervolgens naar een onbehandeld hoofdstuk te gaan is een keuze die ik niet kan begrijpen. Van veel termen had ik nog nooit gehoord, sinds we deze nog niet behandeld hebben. Daarom snap ik deze keuze niet, en ben ik eerder ontmoedigd dan gemotiveerd voor het vak statistiek.

• Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: N.v.t.
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ben er zeker van dat ze de kennis bezit, maar had er op deze manier niets aan.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl N.v.t.

Leerzaam maar moeilijk

Erg leerzaam omdat we iets moeilijks bespraken, maar wel verwarrend omdat we iets bespraken wat we tijdens de gewone colleges nog niet hadden gehad.

• Gevolgde training: Statistiek blok 1.3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk uitleg en herhalen belangrijke zinnen

Heel duidelijk

De tentamentraining had een goede opbouw, waardoor makkelijk te volgen was waar het over ging. Ook waren daardoor de lastige dingen beter te begrijpen. Ik vond het erg uitgebreid en ben blij dat ik er naartoe ben gegaan.

• Gevolgde training: MGZ Q2 nature nurture
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Rustige manier van praten en duidelijke manier van uitleggen.

Clearly

The training is very good. The trainer explains everything very clearly!

• Course: Statistics 1
  • Things I liked about my teacher Explains very good
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl What are the dates for statistics 2?

Duidelijk!

Heel duidelijk en informatief

• Gevolgde training: Q2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heel duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk

De stof werd duidelijk uitgelegd en er was genoeg ruimte voor vragen. De stof die ze wilde behandelen was iets te veel voor de tijd die we hadden. Daarom niet alles kunnen behandelen. Maar wat we behandelde was wel duidelijk.

• Gevolgde training: Stof op de tijd inplannen
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Nvt

Vooral veel basis

Ik vond de training handig om overzicht te krijgen, maar heb niet veel nieuws gehoord. Nou snap ik dat wel aangezien er rekening moet worden gehouden met de tijd maar het voelt niet alsof ik er veel extra van heb op gestoken. Ook waren er een aantal fouten in de PowerPoint.

• Gevolgde training: MGZ Q2 1
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijk

Goede samenvatting en erg overzichtelijk

Het was een jonge student. Hij vertelde alles duidelijk en overzichtelijk. Het enige wat jammer was is dat hij niet kennis had over heel Q2 maar echter alleen de stukjes die hij vertelde.

• Gevolgde training: Q2 gratis masterclass
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Geduld
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Was fijn, een geprinte samenvatting of iets was fijn geweest.

Slecht

Zeer onvoorbereid

• Inhoudelijke vakkennis docent N.v.t.
  • Hulpbereidheid en betrokkenheid van docent N.v.t.
  • Manier van lesgeven N.v.t.
  • Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: N.v.t.
  • Dit vond ik top aan mijn docent: N.v.t.

Herhaling al bekende stof, maar dat is altijd wel handig.

Twee uur durende masterclass behandelde alleen de basiskennis van burgerlijk recht. Deze stof had ik al lang onder de knie. Maar aan de andere kant kan je in twee uur natuurlijk ook niet heel diep op de stof in gaan.

• Gevolgde training: Masterclass Burgerlijk recht I
  • Dit vond ik top aan mijn docent: heldere uitleg

Heel veel informatie op een goed te volgen tempo

Heel nuttig. Het heeft me meer vertrouwen gegeven in het tentamen .

• Gevolgde training: MGZ Masterlass Q2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Open houding en eerlijk over dingen die hij niet zeker weet.

Bondig, helder en volledig overzicht van de modules

• Gevolgde training: MGZ Q2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Enthousiast, helder, bondig, rustig, volledig

Ik vond het heel leerzaam en ik heb er zeker wat aan gehad!

Ik vond het heel fijn om de belangrijkste dingen terug te horen komen. Ook wat kleine details, die me anders misschien waren ontgaan. Ik kon ook een beetje toetsen in hoeverre ik de stof al beheerste en ik weet nu waar ik me wat meer op moet focussen bij het leren.

• Gevolgde training: 8/10
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Hij koppelde terug op zijn eigen ervaringen
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl -

Duidelijk

Ik vond dat Bas alles duidelijk uitlegde en goed formuleerde. Af en toe vond ik het wel een beetje snel gaan. Zoals snel van dia's wisselen. Verder was het fijn dat er veel oefenvragen voorbij kwamen.

• Gevolgde training: MGZ Q2 gratis masterclass
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Spraak

het was een duidelijke uitleg van de stof op een goed tempo

Ik begreep goed wat hij vertelde en hij ging op een goed tempo door de stof heen. Wel wist hij het antwoord op enkele vragen niet, maar dit ging over een ander stukje van de stof dus dat snap ik op zich wel.

• Gevolgde training: MGZ Q2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Legde duidelijk uit

Educatief en een fijn overzicht

Fijn om een duidelijke lijst van begrippen te hebben. Ook leuk de vragen verwerkt tijdens de slides.

• Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg

Goede samenvatting van de stof

Het is fijn dat alles nog een keer behandeld wordt voor het tentamen. Het geeft je een fijn overzicht. Vind alleen wel dat de keuze van behandelstof niet heel goed is. Vooral veel vwo stof

• Gevolgde training: Tentamen overzicht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Overzichtelijk uitleggen

Super goede uitleg!

Super goed!

• Gevolgde training: MGZ kwartaal 2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goed en duidelijke uitleg! En hij had een kerstmuts op :)
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Super fijn!!

Een hoofdstuk ontbrak aan de samenvatting die ik heb gekregen (Namelijk over internationaal onderzoek). Het was jammer dat de projector de powerpoint niet groter kon maken. Hierdoor kon ik het minder goed lezen.

• Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: Business Research Techniques voor Pre-MSc - Endterm - Marathon Groep
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Dat ze openstond voor vragen na de training

Great

Enjoyed the class

• Response time customer service N/A
  • Course: MRM2
  • Things I liked about my teacher Calm and good explanation
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Efficient, adequaat en toegankelijk!

Ik heb de tering van Gijs echt als super chill ervaren :). Gijs gaat voornamelijk in op de berekeningen omdat dit je cijfer het meest ten goede komt, maar als je theoretische vragen hebt weet hij deze ook goed te beantwoorden. Ik heb het tentamen gemaakt zonder verder nog te leren; ik heb alleen zijn training gevolgd. Nu heb ik het waarschijnlijk niet gehaald, maar her scheelt niet veel!! Ik heb het meerendeel van de lessen tijdens het semester gemist, maar ik heb echt super veel van Gijs geleerd in die 12 uur. Het is een flinke investering (geld & tijd) en het is geen wondermiddel, maar het kan je wel enorm helpen!!

• Gevolgde training: Corporate Finance Tentamentraining
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Zijn kennis!

Goed om alles te herhalen

Edwin vertelde duidelijk in 3 uur de stof die we tot dan toe hadden moeten kennen. Hier was ook genoeg tijd voor pauze en voor vragen. Dit soort gratis master classes geven mij een goed beeld van hoe een tentamentraining kan zijn.

• Gevolgde training: ARW 2 - Gratis Masterclass
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Sprak duidelijk en gaf ruimte voor vragen

Hicham is een Top teacher

Hicham legt alles goed uit. Mocht je wat niet begrijpen dat herhaalt hij dit totdat je het begrijpt. Zijn colleges zijn goed gestructureerd. Er is een logische opbouw in zijn lessen.

• Course: Mrm2
  • Things I liked about my teacher N/A
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Duidelijke uitleg en interessant tot het eind.

Het was fijn om de Masterclass te volgen. Ben blij met de extra uitleg. Wordt interessant verteld.

• Gevolgde training: 1.B.1. Masterclass
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl -

Good training

I liked the overview given for MRM 1

• Course: MRM 1
  • Things I liked about my teacher Enthusiasm
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl Thank you

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!