Goede service, vriendelijk personeel, goede kwaliteit

geheel conform afspraak en heel prettig verlopen

de genomen tijd en de adviezen bij het uitzoeken en de aankoop zijn super, dit service niveau is ook doorgezet in de levering en montage. Met het bed zelf zijn wij ook helemaal tevreden !

Prettige winkel en goede ontvangst.

Voldoende uitleg en keuze mogelijkheden. Vond het verrassend dat ik 14 dagen na de aankoop nogmaals gebeld werd en erop gewezen werd dat er een omruilmogelijkheid is indien de matras niet na wens is. Heb ik zeer positief ervaren. Alle afspraken waargemaakt...en nagekomen

Dat wij netjes en correct behandeld zijn.

zie de eerste vraag.

Je krijgt de rust en de informatie de juiste matras voor jou uit te zoeken.

Ik heb alle informatie over alle mogelijke matrassen gekregen; op elke matras waarop ik ging liggen, kreeg ik informatie over wat die matras voor mij deed of niet deed. Zo kwam ik op een matras die niet alleen volgens de verkoper goed voor me zou zijn, maar waar mijn lichaam ook perfect op reageerde. Ik kreeg alle ruimte om nog eens terug te komen, nog een proef te liggen en alle vragen werden geduldig beantwoord. Er werd meegedacht over een gunstige prijs en toen werd de knoop doorgehakt. Ruim binnen de levertijd werd hij geleverd, prima. Opnieuw werd ik geïnformeerd over het regelmatig moeten keren van het matras. Alle hulp en advies was daar. Grote klasse.

Prima; prettige verkoopstijl

Rustig verkoopverhaal; niet opdringerig. Indruk van deskundigheid.

Correcte afspraken en levering

Wij kopen al zeker 25 jaar bedden en toebehorsn bij Gasse. Je merkt het verschil.Het is een zaak met aandacht voir de klant

Goed advies met een prachtig resultaat

Goed advies met een prachtig resultaat

Goed bed goede service

De winkelexperience is prima. Goed de tijd genomen en goed naar de persoon gekeken. Zo past het bed bij ons prima. De monteurs waren aardig en hebben netjes gewerkt. Klein puntje is de planning. Zat wat veel marge in de tijd. De bijgeleverde producten (molton en hoeslakens) waren niet naar onze wens. We hebben deze geruild voor andere producten. Het restant kregen we via een cadeaubon. Na kritiek hebben we uiteindelijk het geld retour gekregen. we zijn heel tevreden over het bed. We slapen heerlijk dus omtrent dat verdienen jullie een pluim. Het proces van retourneren verdiend nog aandacht. Maar dat is uiteindelijk goed opgelost.

prima service

wat betreft de advisering in de zaak en de aflevering ter plekke ben ik zeer tevreden. Bij de aflevering was het prettig dat de chauffeurs een SMS'je stuurden 5 min. voor aankomst. zie gewijzigd Email adres!

Nog nooit zo lekker geslapen

Pullman aangeschaft uitstekende kwaliteit en slaapcomfort

Zeer klantvriendelijk en deskundig personeel.

Deskundig advies en veel tijd om alles uit te leggen. Zeer klantvriendelijk. Zeker aanbevelen .

Klantvriendelijk. Professioneel

Heel goed advies bij aanschaf.

Door prima advies hebben wij voor ins de perfekte matrassen:)

Goede service en een vriendelijke bediening

We moeten nog wennen aan de nieuwe matrassen.

Correct en vriendelijk

Voor mijn dochter een mooie boxspring gekocht. Fijn en eerlijk advies, snelle service tm de levering thuis. Absoluut een aanrader.

Wij zijn zéér tevreden!

Afspraak klopte...., plaatsen van de matras correct, toelichting goed.... dus bleef er voor ons niets te wensen over! Nogmaals: zeer tevreden! Fa. Wierts

Prima dienstverlening!

Wij kregen een goed en duidelijk advies. Prima service!

Service en kwaliteit

Vakkundige uitleg en advies in de winkel. Duidelijke opvolging over de status van de bestelling en meer dan keurige insatallatie. Aanrader!

Goed advies, geleverd conform afspraak, perfect geïnstalleerd. Top!

Goed advies, geleverd conform afspraak, perfect geïnstalleerd. We zijn gewoon hartstikke tevreden!

voldoet aan de verwachting.

Keurige aflevering.

Goede advisering, installatie was top! Vriendelijke monteurs, werken erg netjes en waren beleefd.

Zeer tevreden over advies en aankoop.

Door het goede advies ivm welke matras is geschikt voor mij tot uiteindelijk een goede keuze gekomen. De uiteindelijke levering is correct afgehandeld.

In een woord klasse ( uitstekende voorlichting en topmerken) , echte aanrader

Positief, klantgericht en uitstekende aflevering.

Goede professionele service en heel klant vriendelijk.

Een aanbeveling vorr eenieder

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!