Ok

dank je

Helemaal prima

Ons nieuwe bed werd opgezet door vakkundig personeel. We kregen uitleg over het bed en wasadvies over de nieuwe lakens. Aardige jongens die alles netjes hebben opgeruimd. We zijn helemaal tevreden

zeer tevreden.

Verkoop en bezorging naar tevredenheid.

Fijn bedrijf, met duidelijke goede voorlichting. Bed geweldig, en diegene die het bed in elkaar hebben gezet waren zeer vriendelijk en vakkundig

Top !

Ik ben zeer tevreden over hoe het allemaal is gegaan.

Prima advies, heel klantgerichte behandeling, uitstekend produkt

Twee nieuwe matrassen gekocht ivm vervanging, uitstekend advies in de winkel, over alles werd meegedacht, voor alles was een oplossing. De levering was snel en netjes, de aftersales wederom heel klantgericht.

Prima vriendelijke service.

Goede en vakkundige service.

goed bedrijf

precies datgene wat we van auping hebben verwacht

Ok

We zijn goed geholpen bij het omruilen van een aanbevolen matras. Helaas duurde dat erg lang, maar daar kon Gasse niets aan doe.

Goede uitleg en service

Prettige service

Super bedrijf

Service en aftersales zeer goed, kan volgens ons niet beter

De verkoper gaf de doorslag!

De verkoper van Gasse Maastricht gaf voor ons de doorslag om onze aankoop bij hem te doen en niet bij Beter Bed.

Compleet, vriendelijk, meedenkend, professioneel het complete plaatje zoals het eigenlijk bij iedere

Van het advies in de winkel tot de aftersale of we tevreden zijn over het wisselen van hardheid van matras. Gewoon professioneel en compleet. Onze zoon moet ook een nieuw bed met matras. Ik weet waar ik daarvoor moet zijn. Daar kunnen andere winkels zich een mooi voorbeeld aan nemen.

Klantgerichtheid

Vriendelijk, professioneel en volgens afspraak alles geregeld. Content over servicegerichtheid en bed(!)

Prima alles naar wens.

Alles is naar wens perfect is even wennen maar nu super.

Goed geholpen conform afspraken

We zijn tijdens de aankoop voldoen geadviseerd en de levering is heel conform afspraak. Enige aanmerking zou kunnen zijn dat toen ik een vraag had nadat zaken geleverd waren er maar een persoon hier antwoord op kon geven en die toevallig op vakantie was ik dus moest wachten op het antwoord totdat deze persoon terug was. Overdracht van info ontbrak. Geen groot probleem maar wel een constatering.

Een uniek niveau!

inmiddels slapen wij alweer 2 maanden op een heerlijk bed. Onze allergrootste complimenten voor jullie filiaal in Simpelveld. We hebben nog nooit zo'n uitgebreid, maar nog belangrijker zo'n goed advies gehad. Daar kunnen de Duitsers met hun Beratung nog wat van leren! Tevens ook de allergrootste complimenten voor jullie montage afdeling! Ook daarbij kunnen nog heel veel andere bedrijven iets van leren. In het bijzonder de vriendelijkheid en de benadering naar de klanten. Ga vooral zo door. Onze ervaring is van een uniek niveau. We kunnen niet anders als onze volste lof uitspreken. Het gaat zelfs zo ver dat onze vrienden door ons enthousiasme jullie aanbevelen bij hun vrienden en kennissen. Wij wensen jullie verder veel succes met een uitzonderlijk bedrijf!

Vriendelijk en deskundig personeel

Prijs, kwaliteitverhouding is prima. Netjes geleverd volgens afspraak.

Zeer klantvriendelijk, goede info en correct aan de telefoon. Heel blij met het nieuwe bed.

Goede uitleg

Alle aandacht en goede uitleg

Heel prettig bedrijf!

Klantgericht en heel goed georganiseerd

Gewoon een heel goede ervaring, vriendelijk, deskundig, meedenkend, professioneel

Een hele goede ervaring, vanaf het moment van kopen tot en met de aftersale. Goede begeleiding in de winkel, we hebben wel 2-3 uur nodig gehad om het een en ander te bespreken. Goede deskundige uitleg, geduldig luisteren en meedenkend. Goede adviezen gekregen waarom wel en dat niet. Levering ging zeer soepel, de monteurs, vriendelijk, meedenkend. Gewoon TOP, zeer tevreden en zeker een aanrader.

Ik kan nu heerlijk slapen

Dat de matrassen inderdaad beter zijn dan de vorige

Goede service.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Deskundig advies en levering nieuwe matrassen volgens afspraak

Akkersteenweg 60

6227AB Maastricht

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!