Perfect advies en service

Goede service en advies in de zaak en op locatie met het opbouwen van het bed

Goed advies en prima service!

Goed advies gekregen in de zaak en alle aankopen keurig afgeleverd.

goede winkel , personeel ; vriendelijk en kundig.

Vriendelijk en kundig personeel. Komt afspraken na.

TOP!

In de winkel zeer uitgebreid de aandacht voor de wensen die er lagen. Tijd speelt geen rol. Zeer duidelijk de verschillen aangegeven over het ligcomfort tussen verschillende merken. Uiteindelijk voor Jensen gekozen. Levering en plaatsing is zeer correct verlopen. Hier wil ik aan geven: een bed koop je in de fysieke winkel en niet online. Gasse slaapcomfort bevelen wij dan ook enorm aan.

Top klantervaring

Veel aandacht, interesse en geduld voor de klant. Top informatieverstrekking, top service.

Heel goed zo zie je ze niet meer vaak.

Goede en vakkundige mensen zeer vriendelijk super.

Alles volgens afspraak verlopen

Wij zijn echt goed en uitgebreid geïnformeerd, wij hebben de matrassen nu ongeveer 2 maaeenden.

Na 2 maanden na onze aankoop hebben wij nog geen spijt gehad van onze aankoop

Je krijgt je geld niet terug

Voor €70 gekocht maar bij nader inzien ongebruikt terug gebracht. Ik krijg me geld echter niet terug maar een tegoedbon waar ik niets aan heb. Ik ben zwaar teleurgesteld!

Prima geholpen met ons nieuwe bed - we slapen heerlijk!

Deskundig en vriendelijk winkel personeel. Ook nog meegedacht in de vorm van een CZ korting op ons matras. Beloofde levertijd ook waar gemaakt en correcte levering en klantenservice. Het enige wat niet goed was gegaan was de matrassen beschermer (die waren ze vergeten), maar deze hebben we dezelfde dag nog kunnen ophalen. Kan gebeuren.

Goed advies en goede service

We waren op zoek naar 2 nieuwe matrassen. We zijn hier vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd.

Goed advies en levering.

Alles verliep naar verwachting.

Tot nu toe goed. Vriendelijk personeel in de winkel en op de weg

Prettig. Denken met je mee.

Geweldige kwaliteit en uitstekende uitleg met professionele plaatsing.

Geweldige kwaliteit en uitstekende uitleg.

Gasse is klasse

Goede service en merkdealer Wederom zeer tevreden met matras van Pullman Houden zo

Bij Gasse moet je zijn!

Mooie zaak met vriendelijk en deskundig personeel dat alle tijd heeft. Kompleet met kopje koffie. Termijn van levering zoals gepland. Vriendelijke bezorgers. Ben heel tevreden en blij met mjn nieuwe Pullman matras.

Matig

We verschijnen in de winkel in Simpelveld om 17.20 uur. Ons wordt gevraagd waarmee men ons van dienst kan zijn. We geven aan dat we een matras willen uitzoeken. reactie dat gaat niet lukken, de winkel sluit om 17.30 uur. We hebben een afspraak gemaakt voor de daarop volgende week om alsnog de matras uit te zoeken. Dat verliep verder goed.

Goed advies en prima service

Tijdens ons bezoek aan de winkel in Simpelveld werd ruim de tijd genomen om ons te voorzien van goed advies. De diverse keuzes werden helder uitgelegd en aan de hand van de showroom modellen toegelicht. Op die manier werd er een weloverwogen advies gegeven en zijn we tot de keuze van ons nieuwe bed gekomen. Bij de aflevering verliep de opbouw van het nieuwe bed vlekkeloos.

Prima advies, dito aflevering.

Wij hebben een zeer goede ervaring met Gasse, in die zin dat we zeer kundig advies kregen en men heeft zich aan alle afspraken gehouden! Geweldige zaak!

Deskundig advies en correcte levering

Goed geadviseerd bij de verkoop en de levering is geheel volgens wens correct verlopen.

Correct, aandacht, afspraak is afspraak duidelijkheid kennis

Zoals boven beschreven niets verder op te merken

Prossionerl en klantgericht

Op basis van de klantwensen wordt een maatgesneden voorstel uitgewerkt met keuze uit verschillende varianten

Super service!

Super service!

Klant vriendelijk

Goede service, klant vriendelijk en komen afspraken na.

Ok

dank je

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!