Klantvriendelijk engere service!

Ruim de tijd genomen om alle opties te bespreken en te proefliggen op de verschillende soorten matrassen. Levering vlgs afspraak, netjes geplaatst en afgewerkt. Top service!

Alles top geregeld!

Van aankoop tot levering was alles heel fijn geregeld.

Wij zijn zeer tevreden over het team van Gasse. Zowel de verkoop die zeer goede en uitgebreide uitleg gaf en alle tijd nam om ons de bedden te laten uitproberen als wel de monteurs die het probleem van ons te kleine trapgat zeer vakkundig oplosten en ons nieuwe bed perfect hebben geplaatst

Ruime keuze klant is koning

Vandaag boxspring gekocht merk Polman. Verkoopster Lana neemt de tijd en legt duidelijk alle verschillen en mogelijkheden uit. Met een goed gevoel naar huis gegaan. Nu nog een paar weken wachten op ons nieuwe bed.

goed geholpen en advies gekregen

zeer prettig in de omgang duidelijk en goed advies gekregen zeker een aanrader

prettige ervaring

goed advies, goede service , heerlijk bed gekocht

Prima!

Goed advies met een correcte afhandeling en een prima installatie met uitleg daarbij.

Goede ontvangst in de zaak te Maastricht en voorlichting om matras uit te zoeken

Een prettige ervaring om daar een product aan te kopen en de aflevering was ook correct. Zal deze winkel aan iedereen aan bevelen.

Twee jaar geleden een Auping boxspring gekocht bij Gasse. Een lampje flikkerde al vanaf het begin en is blijven liggen door corona. Vandaag door Gasse de lampjes buiten de garantie vervangen. Zeer vriendelijke monteurs. Super!

Goede service en goede matrassen.

Goede en complete service

Wij hebben na lange tijd weer een nieuwe Hästens gekocht.service was zeer goed ! Daarbij werd het oude bed niet alleen verplaatst naar de logeerkamer maar ook de motor gratis vervangen.

Prima service. Correcte levering.

We kregen uitgebreide, heldere en eerlijke informatie over de mogelijkheden. De levering was correct (als extra service werd het oude bed verplaatst). Heel tevreden!

Prettige verkoper en complete service

De verkoper in Maastricht was compleet in zijn uitleg en prettig in de omgang. We werden goed geholpen bij onze keuze. De keuze voor ons nieuwe bed was al voor een deel thuis gemaakt. Na samen alles in de offerte te hebben gezet, werd de koop afgerond. Na ongeveer 10 weken werd het bed geleverd en door een top service team in elkaar gezet. De extra wasbeschrijvingen bij het bedlinnen is top, daarmee blijft het bedlinnen als nieuw! Een complete service zoals gezegd. Een echte aanrader deze zaak.

Ben zeer tevreden.de hulp in de winkel was perfect ,aflevering en plaatsen ook perfect.

Fijn bed, goede servicej

+ Prachtig en heerlijk bed volgens afspraak geleverd. Helaas moest ik vanwege bouwvertraging een eerdere afspraak annuleren. Was geen probleem. Bed werd netjes gemonteerd. Werd naderhand gebeld of ik lekker had geslapen. En of! - Liever had ik het bed nog wat langer in het magazijn gelaten zodat ik eerst nog de vloer had kunnen schuren. Dat was helaas niet de bedoeling. Durf het zelf ook niet meer te demonteren want dat zag er nogal ingewikkeld uit.

Prima gesprek met duidelijk uitleg gehad.

Goede uitleg gehad over het bed en onderhoud. Zeer tevreden over levering en plaatsing.

Prima service!

Prima service!

Top aanrader

Vele proefmodellen gecombineerd met professioneel advies en stipte levering. Service op niveau.

Geweldige service en kundig team

Wij werden van begin tot eind goed en kundig geïnformeerd. We slapen inmiddels als roosjes in ons nieuwe bed. We zijn heel tevreden.

Top zaak

Top service perfect personeel geweldig advies

Heel goede uitleg. Klantgericht.

Goede uitleg,je hoeft niet meteen te beslissen. Topkwaliteit van boxspring Auping. Kan het iedereen aanbevelen!

Prima voorlichting, vriendelijk in contact afspraken nagekomen binnen tijdsbestek geleverd

Goede en uitgebreide uitleg plus uitstekende levering

In de winkel werd alle tijd genomen om ons uitgebreid over Pullman boxsprings te informeren. De planning van de levering ging sneller dan verwacht. De levering werd vervolgens secuur gedaan. Na de eerste nacht nam een medewerker telefonisch contact met ons op om te vernemen hoe we geslapen hadden en of er nog op/aanmerkingen waren. Onze complimenten voor de goede kwaliteit, scherpe actie-prijs, prima service en klantvriendelijkheid!

Dé zaak voor slaapcomfort

Hier moet je zijn voor ruime keus bedden, wij zochten een mooie boxspring. Gedegen advies bij de keuze. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Aflevering en installatie professioneel uitgevoerd. Nazorg in het vooruitzicht gesteld. Telefonische navraag of alles in orde is.

Prima !

Vanaf verkoop en levering.

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!