Prima!

Goed advies met een correcte afhandeling en een prima installatie met uitleg daarbij.

Goede ontvangst in de zaak te Maastricht en voorlichting om matras uit te zoeken

Een prettige ervaring om daar een product aan te kopen en de aflevering was ook correct. Zal deze winkel aan iedereen aan bevelen.

Twee jaar geleden een Auping boxspring gekocht bij Gasse. Een lampje flikkerde al vanaf het begin en is blijven liggen door corona. Vandaag door Gasse de lampjes buiten de garantie vervangen. Zeer vriendelijke monteurs. Super!

Goede service en goede matrassen.

Goede en complete service

Wij hebben na lange tijd weer een nieuwe Hästens gekocht.service was zeer goed ! Daarbij werd het oude bed niet alleen verplaatst naar de logeerkamer maar ook de motor gratis vervangen.

Prima service. Correcte levering.

We kregen uitgebreide, heldere en eerlijke informatie over de mogelijkheden. De levering was correct (als extra service werd het oude bed verplaatst). Heel tevreden!

Prettige verkoper en complete service

De verkoper in Maastricht was compleet in zijn uitleg en prettig in de omgang. We werden goed geholpen bij onze keuze. De keuze voor ons nieuwe bed was al voor een deel thuis gemaakt. Na samen alles in de offerte te hebben gezet, werd de koop afgerond. Na ongeveer 10 weken werd het bed geleverd en door een top service team in elkaar gezet. De extra wasbeschrijvingen bij het bedlinnen is top, daarmee blijft het bedlinnen als nieuw! Een complete service zoals gezegd. Een echte aanrader deze zaak.

Ben zeer tevreden.de hulp in de winkel was perfect ,aflevering en plaatsen ook perfect.

Fijn bed, goede servicej

+ Prachtig en heerlijk bed volgens afspraak geleverd. Helaas moest ik vanwege bouwvertraging een eerdere afspraak annuleren. Was geen probleem. Bed werd netjes gemonteerd. Werd naderhand gebeld of ik lekker had geslapen. En of! - Liever had ik het bed nog wat langer in het magazijn gelaten zodat ik eerst nog de vloer had kunnen schuren. Dat was helaas niet de bedoeling. Durf het zelf ook niet meer te demonteren want dat zag er nogal ingewikkeld uit.

Prima gesprek met duidelijk uitleg gehad.

Goede uitleg gehad over het bed en onderhoud. Zeer tevreden over levering en plaatsing.

Prima service!

Prima service!

Top aanrader

Vele proefmodellen gecombineerd met professioneel advies en stipte levering. Service op niveau.

Geweldige service en kundig team

Wij werden van begin tot eind goed en kundig geïnformeerd. We slapen inmiddels als roosjes in ons nieuwe bed. We zijn heel tevreden.

Top zaak

Top service perfect personeel geweldig advies

Heel goede uitleg. Klantgericht.

Goede uitleg,je hoeft niet meteen te beslissen. Topkwaliteit van boxspring Auping. Kan het iedereen aanbevelen!

Prima voorlichting, vriendelijk in contact afspraken nagekomen binnen tijdsbestek geleverd

Goede en uitgebreide uitleg plus uitstekende levering

In de winkel werd alle tijd genomen om ons uitgebreid over Pullman boxsprings te informeren. De planning van de levering ging sneller dan verwacht. De levering werd vervolgens secuur gedaan. Na de eerste nacht nam een medewerker telefonisch contact met ons op om te vernemen hoe we geslapen hadden en of er nog op/aanmerkingen waren. Onze complimenten voor de goede kwaliteit, scherpe actie-prijs, prima service en klantvriendelijkheid!

Dé zaak voor slaapcomfort

Hier moet je zijn voor ruime keus bedden, wij zochten een mooie boxspring. Gedegen advies bij de keuze. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Aflevering en installatie professioneel uitgevoerd. Nazorg in het vooruitzicht gesteld. Telefonische navraag of alles in orde is.

Prima !

Vanaf verkoop en levering.

Mooie klantvriendelijke winkel.

We hebben bij Gasse Slaapcomfort 2 pullman matrassen gekocht en voor onze zoon een bed en matras van Auping. In de winkel vriendelijke en duidelijk geholpen, mooie nette en ruime winkel met goede kwaliteitsmerken. Bij aanschaf nog een mooie fles wijn cadeau gekregen. Bij levering was even een kleine onduidelijkheid over afspraken die we in de winkel mondeling gemaakt hadden, deze waren niet bekend tijdens levering, echter werden die direct netjes ter plekke opgelost zonder verdere problemen. We hebben ons bezoek en de aanschaf als zeer positief ervaren bij Gasse, zeker een aanrader!

Top kwaliteit en goede service

goede service en fijne bezorging

Mooie winkel met vriendelijk en behulpzame medewerkers. Absolute aanrader!

Prima, snelle en correcte service

Prima, snelle en correcte service.

Uitstekende service

Uitstekende service.

Kan niet beter !

De Scandinaviërs maken zonder meer perfecte bedden! Echter de aangename, deskundige adviezen en dienstverlenende afhandeling van Gasse Slaapcomfort maken u tot ware Ambassadeurs van Jensen ! Wij zijn sinds 16.09.20 jl de gelukkigste slapers in Cadier en Keer en verre omgeving. Om bij ons vak te blijven: Gasse Slaapcomfort zou minstens voor 1 Michelin Slaap-Ster in aanmerking moeten komen ! Gewaardeerde Familie Gasse en medewerkers hartelijk dank voor de geweldige nachtrust, die u ons heeft bezorgd. met een Bourgondische groet, Arthur sr & Anja Kissels

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!