Op een eerlijke wijze een heerlijk bed verkocht

Vriendelijke benadering in de winkel, eerlijk en oprecht over de verschillen in bedden en prijzen. Prettig meedenkend en alle tijd voor ons genomen. Zeer tevreden over het bed. Het slaapt heerlijk. Enige kritiekpuntje is dat de siernaad waar we het hoofdbord op uitgezocht hebben, nauwelijks zichtbaar is vanwege de grove structuur van de bekleding die we uit hebben gekozen. Een tip om hier de volgende keer klanten op te wijzen. Hadden we ons zelf niet gerealiseerd.

Goed advies

Duidelijke uitleg en goed, deskundig, advies voor de verschillende opties.

Goede service en prima advies

Helemaal top!

Goed advies in zaak. Klantvriendelijk en persoonlijk. Levering keurig verzorgd...netjes gewerkt! Duidelijke en fijne communicatie.

Prima.

Bedrijf mee met maken van een afspraak voor het bezorgen. Bezorger was prima. Duidelijke uitleg.

Prima service en goede kwaliteit ‼️‼️

We hebben twee 2 persoons en een 1 persoons amping bed gekocht en we zijn super tevreden over de kwaliteit van deze bedden en het deskundige advies dat we kregen toen we deze bedden kochten.

Zeer slechte after sales

Zeer vriendelijke verkoper tot dat we handtekening gezet hadden onder contract,daarna was niks meer mogelijk. Een andere beddenzaak heeft de problemen voor ons opgelost

Beste heer en mevrouw van Ogtrop, wat enorm jammer dit te lezen. Uit onze administratie blijkt dat wij u meerdere keren hebben aangeboden te helpen. U anti-slip matjes cadeau hebben gedaan, wisseling van de topper tegen kostprijs hebben aangeboden en zelfs iemand van Pullman contact met u heeft opgenomen. Wij blijven bij ons standpunt dat wij een beslapen bed/topper niet retour nemen en als showmodel gaan verkopen zoals u voorstelde. Wij betreuren het enorm dat we niet samen tot een oplossing zijn gekomen.

Prima advies

Goed advies en prima levering

Een prettige ervaring bij de keuze voor een nieuw bed !

Goede informatie, er werd veel tijd voor genomen en je kunt ervaren welk bed / matras het beste bij je past. Doordat je kunt "proefliggen" in de showroom alle rust, kun je goed de verschillen tussen de bedden en matrassen ervaren en zo een gedegen keuze maken uit de vele mogelijkheden. Een prettige ervaring. De levering kwam veel eerder dan verwacht en werd keurig ruim van tevoren aangekondigd. De monteurs waren vlot en hebben alles prima geïnstalleerd en netjes opgeruimd.

Klantgericht en klantvriendelijk

Keurige, nette manier van benaderen. Juiste product info gegeven. Niet opdringerig.

Geheel compleet

Goede uitleg bij keuze bed. Goede service bij afspraak wanneer plaatsen bed. Bij plaatsing zeer vakbekwaam personeel. Zeer aan te bevelen

BJ Toppers van Hästens zijn OK

Onze Hästens BJX toppers waren aan vervanging toe. Nu BJ toppers besteld en recentelijk bezorgd door Gasse! Blij mee👌

Heerlijk bed. Is genieten

Het bed slaapt heerlijk. Ik heb wel een puntje. Bij de verkoop het bed zei mevrouw dat het bed gelijk zou zijn als bij jullie in de showroom. Echter bij ons eigen zit er geen verlichting aan de onderkant van het bed (blauwe lichtjes). Hier is ook niet over gesproken bij de verkoop.

Goed advies gekregen van vriendelijk personeel.

Ik beveel Gasse Slaapcomfort van harte aan.

Deskundige uitleg bij het kiezen van een bed. Professioneel en vriendelijk personeel. Perfecte service. Ik beveel daarom Gasse slaapcomfort van harte aan.

Goed vakkundig advis

Lekker ontspannen geslapen

alles was prima

geen commentaar alles goed,

perfect

goede voorlichtig,vriedelijk, goede afsprake over e tijdens leverig

Servicegericht

Ruim de tijd voor de klant en duidelijk verhaal

Zeer goede service.. Een aanrader..

Super advies en service

Goed advies gekregen in de zaak, ruim de tijd genomen voor uitleg. Goede transportinfo en nabelservice

prima service voor en bij de levering

kleine vertraging bij de levering zonder erg vriendelijke en perfecte installatie bed

Goed advies en alles top geregeld.

Mooie zaak! Goed advies gekregen .Alles keurig volgens afspraak geregeld.

Goed advies. Klantvriendelijk. Uitstekend bed.

heel vakkundig en vriendelijk

Vriendelijke medewerkers, die ons vakkundig advies gaven!

Over Gasse Slaapcomfort

Al bijna 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen en M line bezoekt u een van onze winkels!