Teleurstellend

Bij het bestellen van een matras met afmeting 160 X2meter verwachtte ik een matras uit EEn stuk. Bij levering bleek echter de matras uit 2 delen te bestaan. Hierdoor ligt deze niet echt lekker in het midden, vanwege de rits. Daar ik alleen slaap is dit niet echt wat ik ervan verwacht heb. Is dit normaal of is er sprake van een vergissing? Graag uw reactie. G.Claerman

Beste mevrouw Claerman, inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en heeft u aangegeven dat de matras beter ligt en dat het inderdaad om een misverstand gaat. Vervelend vinden wij dit. Gelukkig wel fijn om te horen dat de matras inmiddels goed bevalt.

heel goed geholpen en blij met onze aankoop

we hebben goed advies ontvangen bij Gasse Maastricht. De verkoopster nam echt de tijd om samen met ons te zoeken naar het beste bed. uiteindelijk ook bed gekocht bij Gasse en we zijn meer dan tevreden over de service, vriendelijkheid en betrouwbaarheid. We hebben ons bed nu een paar weken en het bevalt toch nog toe prima.

Ik ben heel tevreden over de totale service van Gasse Slaapcomfort.

Bij het uitzoeken van mijn nieuwe matrassen had de medewerker van Gasse alle tijd voor mij en hij gaf zeer deskundig advies. Ook heb ik ruim de tijd en de mogelijkheid gekregen om diverse matrassen uit te proberen en ik kreeg bij iedere matras de benodigde uitleg. Verder is ook bij de aflevering alles naar wens verlopen en zijn alle afspraken nagekomen. Nogmaals dank voor de uitstekende service.

Super service, zeer professioneel en top advies

Van de 1e stap over de drempel in de winkel tot en met de levering van het bed 100% tevreden. Zeker aan te bevelen en bij de volgende aankoop gaan wij zeker terug bij Gasse slaapcomfort! Zeer professioneel, meedenken, voor elk budget en over elk detail is nagedacht; in één woord top!

Uitstekend geholpen en top geleverd

Zeer prettig geholpen met advies voor topper, bedbank en bedlinnen. Levering zoals verwacht en in 1 keer goed door eigen personeel; dat zie je tegenwoordig niet vaak meer dus wij zullen Gasse dan ook van harte aanbevelen! Ga zo door team Gasse!

Goede en degelijke uitleg

Medewerker ruimschoots tijd genomen om onze vragen te beantwoorden en een goed advies gegeven

mooie ruime, schone winkel met vriendelijk personeel, die de tijd voor je nemen om een goed advies te geven, duidelijke uitleg, 'n korte pauze met koffie om alles te laten bezinken en begrijpen ook dat je over de aankoop "n nachtje moet slapen" de medewerkers die het bed kwamen monteren waren vriendelijk, netjes, werkten secuur, en gaven ook een duidelijke uitleg. chapeau voor jullie allemaal!

Uitstekende after services

Ik heb een klein jaar geleden 2 Pullman matrassen gekocht. Na een paar maanden kreeg ik last van mijn rug en wist niet waar het vandaan kwam. Twee maanden geleden hier melding over gemaakt in de zaak. Ik heb op advies een nieuw matras gekocht en binnen een week werden mijn rugklachten al minder en is nu zo goed als weg. Slecht matras was dus de oorzaak. De eigenaren van de zaak hebben, na overleg, een vergoeding geven over de eerste aankoop. In mijn ogen een service waardoor ik klant ben, blijf en anderen aanraad om klant te worden. Zeer goede service en ben ik tevreden met de goede afloop.

Klantvriendelijk engere service!

Ruim de tijd genomen om alle opties te bespreken en te proefliggen op de verschillende soorten matrassen. Levering vlgs afspraak, netjes geplaatst en afgewerkt. Top service!

Alles top geregeld!

Van aankoop tot levering was alles heel fijn geregeld.

Wij zijn zeer tevreden over het team van Gasse. Zowel de verkoop die zeer goede en uitgebreide uitleg gaf en alle tijd nam om ons de bedden te laten uitproberen als wel de monteurs die het probleem van ons te kleine trapgat zeer vakkundig oplosten en ons nieuwe bed perfect hebben geplaatst

Ruime keuze klant is koning

Vandaag boxspring gekocht merk Polman. Verkoopster Lana neemt de tijd en legt duidelijk alle verschillen en mogelijkheden uit. Met een goed gevoel naar huis gegaan. Nu nog een paar weken wachten op ons nieuwe bed.

goed geholpen en advies gekregen

zeer prettig in de omgang duidelijk en goed advies gekregen zeker een aanrader

prettige ervaring

goed advies, goede service , heerlijk bed gekocht

Prima!

Goed advies met een correcte afhandeling en een prima installatie met uitleg daarbij.

Goede ontvangst in de zaak te Maastricht en voorlichting om matras uit te zoeken

Een prettige ervaring om daar een product aan te kopen en de aflevering was ook correct. Zal deze winkel aan iedereen aan bevelen.

Twee jaar geleden een Auping boxspring gekocht bij Gasse. Een lampje flikkerde al vanaf het begin en is blijven liggen door corona. Vandaag door Gasse de lampjes buiten de garantie vervangen. Zeer vriendelijke monteurs. Super!

Goede service en goede matrassen.

Goede en complete service

Wij hebben na lange tijd weer een nieuwe Hästens gekocht.service was zeer goed ! Daarbij werd het oude bed niet alleen verplaatst naar de logeerkamer maar ook de motor gratis vervangen.

Prima service. Correcte levering.

We kregen uitgebreide, heldere en eerlijke informatie over de mogelijkheden. De levering was correct (als extra service werd het oude bed verplaatst). Heel tevreden!

Prettige verkoper en complete service

De verkoper in Maastricht was compleet in zijn uitleg en prettig in de omgang. We werden goed geholpen bij onze keuze. De keuze voor ons nieuwe bed was al voor een deel thuis gemaakt. Na samen alles in de offerte te hebben gezet, werd de koop afgerond. Na ongeveer 10 weken werd het bed geleverd en door een top service team in elkaar gezet. De extra wasbeschrijvingen bij het bedlinnen is top, daarmee blijft het bedlinnen als nieuw! Een complete service zoals gezegd. Een echte aanrader deze zaak.

Ben zeer tevreden.de hulp in de winkel was perfect ,aflevering en plaatsen ook perfect.

Fijn bed, goede servicej

+ Prachtig en heerlijk bed volgens afspraak geleverd. Helaas moest ik vanwege bouwvertraging een eerdere afspraak annuleren. Was geen probleem. Bed werd netjes gemonteerd. Werd naderhand gebeld of ik lekker had geslapen. En of! - Liever had ik het bed nog wat langer in het magazijn gelaten zodat ik eerst nog de vloer had kunnen schuren. Dat was helaas niet de bedoeling. Durf het zelf ook niet meer te demonteren want dat zag er nogal ingewikkeld uit.

Prima gesprek met duidelijk uitleg gehad.

Goede uitleg gehad over het bed en onderhoud. Zeer tevreden over levering en plaatsing.

Prima service!

Prima service!

Over Gasse Slaapcomfort

Al 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen, Hästens, Tempur en M line bezoekt u een van onze winkels!