Top!!

Bezorging op tijd! Keurige medewerkers!!

Vakbekwaamheig

Naar de klant luisteren. Levering heel snel

Goede ervaring; uitstekende voorlichting en follw up van Bjorn.

Geduldige uitleg en zeer deskundig. Alleen met levering klein foutje in communicatie omtrent te bellen telefoonnummer. Is wel allemaal goed gekomen.

Mooi op tijd en netjes gewerkt

Exact op tijd aangebeld. Vriendelijke mannen die goed hebben doorgewerkt, prima uitleg hebben gegeven en netjes gewerkt.

prima service; geleverde producten voldoen volledig aan verwachtingen

Prettige behandeling en afhandeling van bestelling. Telefonisch bereikbaarheid van bezorgdienst (voor maken afspraak leveren bestelling) verdient nog aandacht: die is onvoldoende. Kwaliteit van de bestelde producten voldoet helemaal aan verwachting en bevalt dus uitstekend.

Klacht snel opgelost

nieuwe bed kraakte aan 1 kant, Gasse belde uit eigen beweging om te vragen of alles naar tevredenheid was verlopen. Na het melden van de klacht was er binnen een paar dagen een medewerker die het probleem heeft verholpen.

Niet klantgericht maar eigen belang

Onze bedoeling was een nieuwe gasdrukveer kopen!!!! Volgens u niet meer leverbaar wel konden jullie een nieuwe spiraalbodem leveren!!! Omdat we niet beter wisten hebben we een nieuwe spiraalbodem besteld bij u en is reeds geleverd. Echter toen wij deze nieuwe spiraalbodem bij u besteld hadden en gedeelte aanbetaald hadden kwamen we er achter dat de gasdrukveer wel nog leverbaar was bij uw collega??? Hebben de gasdrukveer gekocht en is reeds in andere spiraalbodem vervangen door ons zelf. Wij vinden dit heel vervelend en hebben er een nare bijsmaak aan over gehouden. Graag uw reactie.

Goede voorlichting en prima service

Hele mooie winkel, uitgebreide keuze, vriendelijke medewerkers en prima demonstraties en voorlichting

Top service

Auping boxspring besteld bij Gasse, zeer kundig advies en snelle levering.

Super ontvangen, alles prima uitgelegd.

Hele goede ontvangst, er werd naar ons geluisterd. We mochten diverse matrassen uitproberen. Goede uitleg en een prima advies. Ook petje af voor de jongens die de matras geleverd hebben. Mooi op tijd, oude matras werd subtiel afgevoerd. En dan nog, we slapen prima, nergens last van gehad.

Goede en vriendelijke services

In de zaak een goede en nette service gekregen. Zijn vriendelijk benaderd en tot een aankoop gekomen. 2 fabriek fouten gehad aan ons bed (lakens, hoezen), dit gemeld bij de zaak en hebben dit voor ons netjes en snel opgelost! Ons bed ligt heerlijk! Zeer tevreden!

zie hieronder

Onze ervaring is positief, zowel in de winkel , goed advies, als bij de bezorging thuis.

Na een paar nachten perfect

Perfecte levering , goede uitleg vriendelijke bediening::Top

Mooie zaak met goed, kundig en vriendelijke medewerkers.

Ik heb Gasse slaapcomfort in Simpelveld bezocht voor de aanschaf van een bed. Er is uitgebreid de tijd genomen voor de uitleg over de verschillende mogelijkheden en wat mijn wensen waren. Zo heb ik een goede keuze kunnen maken en geniet naar volle tevredenheid van een goede nachtrust.

verkoop goede voorlichting en service bij het brengen / ophalen matrassen ook goed

Zeer positief

Hoewel we vanwege de coronacrisis langer op het bed moeten wachten, zijn we erg tevreden over de wiojze waarop het bed is geleverd, geplaatst en alle afval weer netjes is opgeruimd.

Prima verkoper en afhandeling van het gekochte.

Verkoper heeft ons goed geinformeerd en alles correct afgehandeld. Plaatsen van de gekochte artikelen was prima.

service is goed

onze opdracht bij koop van de auping matrassen is naar tevredenheid afgehandeld

Een zaak met kundig advies en zeer goede service

Na eerst een deskundige uitleg over de inhoud en uitwerking van de diverse matrassen door de sympathieke verkoopster volgde een inventarisatie van mijn wensen en verwachtingen die ik had van het product. Na die een voor een te hebben besproken kon ik zelf een goede keuze maken en werd de prijs bepaald. Ik ben hierover zeer tevreden. Renske is een ervaren verkoopster en de zaak biedt zeer goede service. ps. Vanaf dag 1 zeer goed geslapen op de geadviseerde matrassen, geen aanpassingsproblemen gehad

Voortreffelijke kwaliteit

Nooit bij Gasse weggegaan zonder iets te kopen. Nooit spijt gehad.

Correcte behandeling

Ontvangst : vriendelijk en instructief Up to date : tussentijdse informatie Levering : stipt op tijd ; volledig conform afspraak en correct

Profesioneel geholpen, geen verkopers maar specialisten, echt heel goed.

Vaak tref je verkopers aan in dergelijke winkels. Gasse heeft echt specialisten welke je goed adviseren. Verkoop afhandeling voelde meer als bijzaak. Je wordt hier geholpen vanuit passie. Ondanks de uitmuntende ervaring waar ik diverse malen aan heb teruggedacht blijft de verkoop uiteindelijk een tikkeltje anoniem. Nogmaals; ik ben echt perfect geholpen. Mocht ik over x-aantal jaren weer een nieuw matras/bed nodig hebben dan raadpleeg ik zeker weer deze specialist. Echter zou ik als tip mee willen geven; bekijk eens hoe je in de nabije toekomst een stuk aftersales zou kunnen doen zodat de perceptie nog sterker wordt en blijft.

Eerlijk en geloof waardig en service

Geen gemauw van personeel wanneer er ook nog even de handen uit de zakken moest gehaald geworden om even andere dingen mee te verzetten. Fijne mensen

Een goed advies en een goede service.

Over Gasse Slaapcomfort

Al bijna 30 jaar is Gasse Slaapcomfort de grootste slaapspeciaalzaak van Zuid-Limburg! Voor deskundig en persoonlijk advies bent u van harte welkom in onze vestigingen in Maastricht en Simpelveld. Voor de complete collectie van Auping, Pullman, Jensen en M line bezoekt u een van onze winkels!