Duidelijke uitleg en aanbevelingen!

Advies zonder meer prima en uitvoering werk conform afspraak.

Goed bedrijf

Keurige monteurs, werken netjes en alles gaat in overleg.

Tot nu toe prima

Nette en correcte presentatie van adviseur die de boel bij ons kwam bekijken. Snelle uitvoering van de opdracht nadat deze was toegezegd. De installateur die de ketel heeft geplaatst deed zijn werk in alle rust ook toen er onverwachte problemen opdoemden. Nu maar afwachten hoe de nieuwe ketel zich in de praktijk houdt.

• Afspraken nakomen

Prima maar met een kanttekening

Eerst een offerte ontvangen van de zonnepanelen en veel later bleek dat ook de groepenkast moest worden vervangen. Suggestie / aanbeveling hier direct naar kijken en dan een complete offerte indienen. Nu viel het 750 euro tegen waar geen rekening mee was gehouden.

• Afspraken nakomen

POsitief in benadering en afwerking van de opdracht .

KLeine klus . geweldig geholpen door planning en monteur ter plaatse . wij zijn hee;l tevreden met de fa. mensinides.

Vlotte Vakkundige installatie van zonnepanelen

Prettige vaklui, goede samenwerking onderling.

• Afspraken nakomen

Geweldig wat de mannen van Mensonides hebbeb verricht in no time.

Vakmanschap, vlot en terugkopelen naar de opdrachtgever. Hulde mannen!

• Afspraken nakomen

Wij zouden zonnepanelen januari 2024 krijgen maar hebben ze nu al top. Dit is beter dan wanneer ze zeggen komen oktober en dan wordt het december dus klasse.

• Afspraken nakomen

Alles uitgevoerd zoals verwacht en gehoopt!

Alles uitgevoerd zoals verwacht en gehoopt! Van begin tot eind in goed overleg plan gemaakt. Goede communicatie en onderlinge afstemming met uitvoerders. Rekening gehouden met specifieke wensen van ons als opdrachtgever. Wij zijn nog wel benieuwd of de nieuwe installatie qua prestatie ook dat ons levert wat ons is voorgespiegeld.

Sjoch beskriuwing

Jim ha kreas wurk levere! Alle meiwurkers wiene tige freonlyk en dúdlyk oer it wurk wat se dwaan soene.

• Afspraken nakomen

Super fijne professionele medewerkers!

Het duurde 'even' voor na mijn acceptatie van de offerte de panelen daadwerkelijk geplaatst konden worden, maar het was het wachten waard. De heldere communicatie en afspraken vooraf waren prettig. De ontzettend fijne hardwerkende deskundige mannen die (in de brandende zon) de installatie tot in de puntjes voor elkaar hebben gemaakt waren fantastisch! Heel erg tevreden met hoe netjes alles is opgeleverd.

• Afspraken nakomen

De installatie verliep erg vlot door vakkundig personeel.

De looptijd van het tekenen van de offerte op 10 februari en het plaatsen op 1 september vind ik veel te lang gelet op de tijd die nodig was (een achtend) om de installatie te plaatsen.

Meedenkend klantvriendelijk

Meedenkend klantvriendelijk

• Afspraken nakomen

Meedenkend in oplossingen en maatwerk

Het planningsproces verliep wat moeizaam. Niet altijd een terugkoppeling gekregen. Opnieuw zelf telefonisch contact gezocht. Uitvoering was uitstekend! Goede communicatie en vakkundig opgepakt.

• Afspraken nakomen

Vakkundig, deskundig, klantvriendelijk en een grote inzet. Fijne club en mensen om mee te werken. Van begin tot eind. Zowel voor installatie zonnepanelen, laadpaal en installatie warmtepomp. Met name de 3 mensen bij de installatie van de warmtepomp; Meindert, Jan en Andre en Sjoerd de elektriciën van de nieuwe meterkast, zijn zeer goede mensen die je overal aan zou bevelen.

Helemaal goed

Alles prima

• Afspraken nakomen

Alles was keurig geregeld.

Prima ! Komen afspraken na en zeer vakkundige en vriendelijke monteurs.

• Afspraken nakomen

Jaarlijks wordt onze CV-ketel onderhouden. De afspraak verloopt digitaal. De onderhoudsmonteur komt op tijd, is vriendelijk en deskundig.

Snelle service

Snelle service. Fijn geholpen.

Alles volgens afspraak

Monteur was mooi op tijd, fatsoenlijke jongen die zich netjes voorstelde Had alle benodigde materialen bij zich Heeft netjes gewerkt Oude materialen en verpakkingen meegenomen

prima service

monteur kwam op tijd en heeft goed werk afgeleverd met goede informatie over de toestand van de verwarming.

• Afspraken nakomen

Uitstekend werk geleverd door deskundig personeel.

Goed teamwork. Het liep allemaal soepel.

vriendelijk, netjes, tips

Ik waardeer de deskundigheid van dhr Willekes buitengewoon, maar ook zijn nette manier van werken en vrolijke humeur, Mensonides mag heel blij zijn met zo'n medewerker! Roeleke Naber

Ervaren vakman

Ervaren vakman

• Vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer goed, vriendelijke monteur.

Vlotte installatie door een zeer vriendelijke en behulpzame monteur.

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl