2 x contact gezocht..geen reactie

Komen alleen in beweging als het grote klus is.. Nu bij klein installatie bedrijf die keurig alles geregeld heeft. Ga zo door Mensonides!

• Afspraken nakomen

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Wij pakken zowel kleine en grote installatiewerkzaamheden op. Tijdens de Feestdagen waren wij echter met een klein team aan het werk, hierdoor konden wij helaas niet alle aanvragen snel oppakken. Wij zullen uw opmerking bespreken tijdens ons teamoverleg. Met vriendelijke groet, Mensonides Installatie

Uitvoering prima, planning/communicatie zeer matig

Aanvraag via website komt lang niet altijd door. Gemaakte afspraken met de klus opnemer worden niet nageleefd. (Moest achteraf wederom bekeken worden door een monteur na drie weken). Waardoor de klus nu in 2 keer geklaard moet worden. Dus extra kosten. Daar komt bij dat de klus nog niet af is maar wel alvast de rekening heb gekregen.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is alleen maar positief.

Wanneer ik met Mensonides bel, word ik vriendelijk te woord gestaan. Er is begrip voor de situatie en er wordt direct naar een oplossing gezocht, hoe druk het op dat moment ook is.

Gewoon goed...

Zie boven ....

• Afspraken nakomen

Mee gedacht met mijn probleem .

Vriendelijk en deskundig.

Ketel na afspraak snel en deskundig gemonteerd. Goede uitleg over het apparast.

Deskundig en vriendelijk

Ben uitermate tevreden met de wijze waarop de installatie is uitgevoerd

de benadering is prima .

Mijn ervaring met de persoon is prima ,maar ik ben nog niet tevreden over het resultaat van de kachel. Misschien kan U contact opnemen.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

prima werk geleverd.

positief

Vertrouwde service

Ik heb de monteur ontvangen en daarna naar werk gegaan. Bij terugkomst was alles netjes opgeruimd. Vertrouwen gehad dat het goed kwam.

Fantastisch

Zeer secuur, tot in de details. Zuinig zijn op deze monteur. :)

snel verholpen

snelle service snel verholpen

• Afspraken nakomen

Op maandag offerte CV ketel gevraagd en direct zaterdag is deze geplaatst naar volle tevredenheid.

• Afspraken nakomen

prima service, en vriendelijke, rustige aanwezigheid.

Staat boven al.

Fijne kennismaking

Jullie man kent mijn ketel al jaren, hij legde me uit wat hij deed. Printerplaat begaf t tijdens t schoonmaken, wat helaas pech was. Vriendelijke man, die je toch enkele uren in je huis hebt.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk aan de telefoon, duidelijke afspraken gemaakt en correcte afhandeling door de monteur!

• Afspraken nakomen

Had er meer van verwacht.

geen goed gevoel bij.

prima volgens afspraak.

prettig en ervaren

Prettige mensen en ervaren,

Slecht

Had wat moeite met kiezen van een nieuwe ketel. Door de vervelende houding van dhr Mensonides maar bij een ander gekocht. Kan installatiebedrijf Lukkes van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij zullen het bespreken tijdens ons teamoverleg. Met vriendelijke groet, Anke Marije Knol Mensonides Installatie

komt afspraken na en kundig advies

nieuwe cv ketel keurig geïnstalleerd door monteur die zijn vak vakkundig verstaat en zeer prettig in de omgang met ons is geweest.

• Afspraken nakomen

netjes en conform de afspraken

prima bedrijf correcte service

• Afspraken nakomen

Deskundig, degelijk, werken netjes tegen een redelijke prijs, dat is wat je wilt en dat is wat je krijgt bij Mensonides Harlingen

Duidelijk en goede communicatie

Uitgebreide offerte, snelle planning en vriendelijk en kundig personeel!

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl