Komen afspraken na zoals het hoort!

Zeer correcte afwerking!!

Prima gedaan

Alles ging naar wens,prima monteur

• Afspraken nakomen

Mooie producten geleverd alleen is er plek voor verbetering.

Alles netjes geleverd en geïnstalleerd,goede afspraken en duidelijk. Helaas is het zicht werk erg netjes alleen wat niet direct in het zicht is slecht afgewerkt. Ook is er geen contact nadat de rekening betaald is. Jammer,maar misschien wordt het beter in de toekomst

• Afspraken nakomen

Uitstekende service, snel en accuraat

Wij zijn erg tevreden over de geleverde werkzaamheden van Mensonides. Alles werd snel en vakkundig gedaan en het personeel is vriendelijk en professioneel. De werkzaamheden betrof het vervangen van de bestaande CV-ketel voor een nieuwe ATAG CV-ketel.

Duidelijk, sociaal en hulpvaardig

Vriendelijke jongeman die niet te beroerd was alles uit te leggen over digitale thermostaat en nieuwe cv ketel.

Correct en vakkundig

Goede en duidelijke offerte (na enige teleurstellende ervaringen met Energiewacht...), Op afgesproken tijdstip aanwezig en nieuwe ATAG ketel geïnstalleerd, vakkundig en netjes aangelegd. Twijfel van het bedrijf of de bestaande Nefit Smart thermostaat wel zou werken (volgns. ons wel.). Maar na aansluiting werkt het! Keurige medewerker die ons goed informeerde. Tot nu toe zeer tevreden.

Altijd prima service !

Geweldig.

Plezierig contact. Punctueel.

Klantvriendelijk, aardig en snel

De telefoniste deed wat ze toegezegd had. De monteur: deskundig en klantvriendelijk

Volgens planning uitgevoerd

Correcte monteur die weet wat hij doet.

Prima vakmensen

Goed werk geleverd en houden zich aan afspraak! Kan ik iedereen aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Helaas geven ze geen antwoordt op vragen via de mail als de ketel geplaatst is..

Niet super

Lang gewacht op een onderdeel wat er achteraf niet in hoefde en daar ook nog twee keer voor moesten bellen

Vakwerk

Hard werkend en vriendelijk personeel.

• Afspraken nakomen

Goede service en vakbekwame monteurs

Fijn bedrijf dat gemaakte afspraken nakomt en goede kwaliteit levert. Bij ons zonnepanelen, hybride warmtepomp en warmtepomp boiler geplaatst, de installatie voldoet aan onze verwachtingen.

vlotte service bij storing

snel terplekken en een goede diagnose wat er mis was

• Afspraken nakomen

Is nog e.e.a. te verbeteren

N.a.v. een vermeende storing contact gezocht en situatie uitgelegd. 1e monteur heeft voor een oplossing gekozen die niet goed overdacht was waardoor zich een ander probleem voor deed. 2e monteur heeft getracht e.e.a. te herstellen maar de oorzaak van de eerder gemelde storing is niet geanalyseerd met als gevolg nog steeds problemen. 3e monteur heeft iets vervangen en opnieuw aangesloten waarmee probleem verholpen schijnt te zijn. 3e keer expliciet gevraagd om monteur met kennis van door hen zelf aangelegde producten. Communicatie na het melden van een storing is niet sterk. Terugbellen duurt (te) lang of gebeurt helemaal niet zodat je er zelf weer achteraan moet.

• Afspraken nakomen

Uiterst deskundige, vakbekwame en gezellige mannen die onze zonnepanelen kwamen installeren

Op de afgesproken tijd kwamen de mannen van Mensonides, eerst om de elektriciteit te installeren, later op het dak om de zonnepanelen te plaatsten. Wat een correcte en gezellige mannen! Alles werd uitgebreid met ons doorgenomen (hoe alles werkt, het Enphase systeem klaargezet), iedereen kwam zich voorstellen op het moment dat zij met ons huis aan de gang konden, alles verliep voorspoedig. Niets dan lof, wij hebben hen met plezier de hele dag om ons heen gehad.

• Afspraken nakomen

Mensonides komt de gemaakte afspraak na en zijn concreet

ze komen mooi op tijd voor de gemaakte afspraak en binnen de aan gegeven tijd zijn ze klaar. goed bereikbaar telefonisch. hebben een goede service en nemen de tijd en aandacht om dingen uit te leggen. Alleen zijn we nog benieuwd als we straks in Makkum wonen, vanaf april of Mensonides dan ook iemand heeft die bij ons de TADO app goed kan aansluiten op de CV ketel en thermostaat en of zij dan de goede uitleg hierbij kunnen geven, ondanks dat Mensonides niet de TADO app verkoopt maar van ATAG. De TADO app was nl. al aanwezig in ons nieuwe huis in Makkum. wij wachten dat nog even af en nemen daarover met Mensonides nog contact op.

• Afspraken nakomen

Wat ontbreekt is een advies over het gebruik van de installatie, met name over economisch gebruik, welke programma mogelijkheden zijn er, wat zijn do’s and don’ts. Maar ook, kan ik het apparaat uitzetten in de zomer, kan deze langere tijd stilstaan of juist niet.

• Afspraken nakomen

Nieuwe ketel geinstalleerd tijdens kerstperiode. Speciaal uitzondering voor ons gemaakt.

Uisyekend

Zeer zorgvuldig

• Afspraken nakomen

Niet tevreden over de weekendmonteur

Mijn ervaring van de monteur die op zondag 10 december jl kwam, is niet om naar huis te schrijven. Mijn bijkeuken stond onder water tijdens het reparen van de kachel en de verwarming is daarna niet meer ontlucht waardoor het niet meer warm werd. Volgens hem was alles wel in orde. En meldde dat als hij een fout zou maken, hij toch niet zou ontslagen zou worden De andere monteur die maandag 11 december kwam, was prima, dus daar is geen probleem mee

niet goed geluisterd

De adapter was stuk. Dit heb ik doorgegeven. De monteur komt langs zonder adapter. Dus voor niks. Verder zijn we wel tevreden over jullie.

Goed en tevreden

Voor het uitvoeren van de werkzaamheden zijn wij zeer tevreden.

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl