Een compliment aan de installateurs, die een goed stukje vakwerk hebben afgeleverd. Super!!

Na een eerste informatieve bijeenkomst over de te kopen zonnepanelen en de omvormers per plaat, ontstond er een vertrouwen die werd versterkt door de drie installateurs die de zonnepanelen inclusief de bekabeling naar de meterkast in goed overleg en naar wens op vrijdag 13 maart 2020 in een prettige werksfeer hebben geïnstalleerd. Een groot compliment aan deze drie installateurs die zeer goed op elkaar waren ingespeeld en een goed stukje vakwerk hebben afgeleverd. De Mensonides Toppers!!

Fijne monteurs goede service

Harde werkers en zoals ik het bekijk doeners die denken. Problemen werden opgelost en eerder werd er niet gestopt. Top.

• Afspraken nakomen

Geweldige service en fantastisch resultaat

Zeer vakkundige ploeg mensen due netjes en snel werken en alles keurig na uitleg hebben opgeleverd! Zeer aanbevolen door ons.

Goed met een minpuntje

Na advies van dhr. Schuil werd afgesproken dit birdblockers slecht werken en daarom geadviseerd om gaasrollen toe te passen om kraaien en mussen onder de pannen te weren. Een mail ontvangen met datum en tijdstip en materiaalkeuze van de heer v.d Veen met daarin een offerte hierin ook gaas benoemd. Doch op de dag van montage kwamen de monteurs niet op het geplande tijdstip en alsnog met birdblockers aanzetten. Na telefonisch overleg met Mensonides is een en ander alsnog naar tevredenheid opgelost.Moest alleen de volgende dag afgemaakt worden.

snel en professioneel

Vanaf het eerste contact is de communicatie prima verlopen en de afspraken zijn volledig nagekomen. De mensen die kwamen voor het plaatsen en aansluiten van de zonnepanelen waren kundig, correct en vriendelijk. Hartelijk bedankt hiervoor.

• Afspraken nakomen

Afspraken en montage prima geregeld

Montage door personeel twee personen ,keurig en netjes gedaan ben zeer tevreden .

• Afspraken nakomen

Mensonides heeft alles perfect gerealiseerd

Het hele traject was goed geregeld wat betreft informatie en planning. Zonnepalen zijn mooi strak gemonteerd en de kabel naar de meterkast is bijzonder keurig weggewerkt. Top

We zijn zeer tevreden

De installateur uit Bolsward en zijn twee medewerkers stelden zich netjes voor en de werkzaamheden werden op een rustige en nette manier uitgevoerd. Het was prettig om deze mensen over de vloer te hebben!

• Afspraken nakomen

Echt prima service en hardwerkende installateurs. super

Grote lof voor het vakmanschap en de service. Prima stukje vakwerk

• Afspraken nakomen

Monteur prima en aardig, kennis was iets minder.

Ik belde vrijdags 14 febr in de ochtend en er was 15.00 al een monteur aanwezig. Daar geen klachten over want dat is een top service. De reden waarom ik belde was omdat de vloerverwarming op sommige plaatsen niet warm werd. Na wat onderzoekjes was de oorzaak een kapotte roulatie pomp. Het weekend nog even afgewacht om maandag te bellen. Zaterdag en zondag was het weer warm in huis. Alles deed het weer. De pomp is dus niet kapot neem ik aan.

Niet op komen dagen

Er was geen ervaring buiten prettig telefonisch contact met excuses

• Vakmanschap N.v.t.

Tweeledig

Mijn ervaring met de technische medewerkers van het bedrijf zijn zondermeer goed. De communicatie vanuit het bedrijf laat nog wel wat te wensen over. Ik heb een contract met jaarlijkse controle/onderhoud , maar heb na 1,5 jaar eerst een mail gestuurd met de vraag wanneer het onderhoud zou plaatsvinden. Een eerder gemelde en geresette storing heeft geen opvolging gekregen hoewel ik daar wel om gevraagd had omdat de storing zich al vaker had voorgedaan.

Prettige communicatie

Een paar keer contact gehad een hele vriendelijke en spontane dame.. Ze belde een week later ook nog om te vragen hoe het nu ging met de klachten die ik had en of alles naar wens was/is. Dat maak je niet vaak meer mee. Monteur ook vriendelijk en vakkundig en koppelt alles terug! Mooi dat Feenstra installatie is overgenomen door Mensonides Installatie.

betrouwbaar vakmanschap

keurig e-mailtje ontvangen voor afspraak service beurt, antwoord gestuurd en bevestiging ontvangen.Afspraak vervolgens goed nagekomen.

• Afspraken nakomen

Geweldige service van een vakman

Prima service, blijkbaar zat de mechanische ventilatie niet in het onderhoudscontract, maar Lammert heeft dit ter plekke opgelost. Top!

• Afspraken nakomen

goed en snel geholpen, zowel servicebalie als monteur

zie boven

• Afspraken nakomen

Keurige technische afhandeling, vlotte reactie op telefonisch verzoek maar...

De klacht was begin december geïnventariseerd, er moest een motortje worden besteld voor het vloerverwarmingblok. Medio februari er zelf achteraan gebeld of het motortje al 'binnen' was.

no nonsens vakmensen

contact loopt altijd prima en is persoonlijk.

efficient en vriendelijk

• Afspraken nakomen

Op tijd snel en deskundig

Snel en vakkundig!

Goede en snelle communicatie. Nakomen van de gemaakte afspraken en snelle opvolging.

Zeer vertrouwd en deskundig

De jaarlijkse controle door een (inmiddels voor ons bekende) monteur van Mensonides is een goed gevoel. Onze CV-ketel wordt gecontroleerd en kleine reparaties worden gedaan zodat we weer een jaar probleemloos kunnen genieten van een verwarmd huis.

Precies zoals afgesproken.

Precies zoals afgesproken.

Prima!

Het is fijn dat altijd dezelfde monteur komt !!

• Afspraken nakomen

Monteur goed, organisatie/communicatie kan beter

Laat ik voorop zetten dat de monteur zijn werk prima heeft gedaan. Over kantoor ben ik minder te spreken; de factuur werd de vorige keer naar het verkeerde adres gestuurd, waardoor ik een betalingsherinnering kreeg. Uiteindelijk heb ik netjes betaald. Toen het eenmaal tijd was voor de volgende onderhoudsbeurt, kreeg ik nooit weer een bericht. Ik moest zelf maar een afspraak maken en dat kon begin november pas in het nieuwe jaar. Daarnaast zijn de maandelijkse abonnementskosten ook zonder berichtgeving verhoogd. Kortom: de communicatie kan veel beter.

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl