Goede samenwerking en er wordt goed meegedacht.

De op- en afbouw van de tent en tribune verliep voorspoedig door de goede uitleg en samenwerking met de werknemers. Mijn complimenten ook voor de voorman (Ron) die alles rustig in goede banen wist te leiden.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie review! Ik zal de complimenten doorgeven aan Ron! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Prettige samenwerking door de duidelijke communicatie en de perfect afgeleverde diensten.

Een zeer prettig ervaring om met Kuijf samen te werken. Wij kamen last minute met ons event en hadden eigenlijk de hoop al opgegeven totdat we in contact kwamen met Kuijf. Zonder probleem konden zij ons in onze wensen voorzien. Vervolgens liep de communicatie zeer soepel en werden mijn vragen als nieuwe evenement organisator direct en duidelijk beantwoord. Het leveren, opbouwen, afbreken en ophalen liepen vervolgens geheel volgens plan. De vakkundigheid van het personeel zorgde ervoor dat de opbouw en het afbreken vlekkeloos verliep en zij ruim voor tijd klaar waren.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? De chauffeurs voor het ophalen waren naar de verkeerde locatie (factuur adres)gereden dat is alles
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? zeker!

Goedemorgen Arjuna, Heel erg bedankt voor je super review! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Ik wou dat de mensen op kantoor net zo professioneel worden als de mensen die bouwen

Alles ging vlot, maar veel waarschuwingen in de offerte gaven mij een onprettig gevoel en zorgde voor onduidelijkheid. Vreemd dat er vooraf betaald moet worden, kom ik onbetrouwbaar over? Veel mailverkeer over de locatie en dat hun materieel niet geschikt is om op de gewenste plek te komen. Toen het bouwteam aan kwamen, verdwenen alle donkere wolken en konden ze gewoon aan de slag. Met hun eigen materieel. Zonder dat ik met opgeschorte traktoren hoefde te werken. Zo fijn. Maar wat een onrust geeft de beginfase

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Zie tekst hierboven. Voor buitendienst 5 sterren, voor kantoor 3. Onhandig dat ik voor beide punten moet geven
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemorgen Sanne, Bedankt voor je feedback, die ontvangen wij altijd graag. Ik neem even (per mail) contact met u op. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Correct

Prima verlopen

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Hi Jacqueline, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Erg goed

Goede communicatie van begin tot eind Perfecte prijs / kwaliteitverhouding Fijn personeel op de opbouw locatie

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja , erg goed

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor uw reactie. met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Goede communicatie

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Beste Cees, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Opnieuw een schitterende tribune!

Wij hadden een bescheiden tribune nodig voor een event in Antwerpen. Vanaf het eerste telefoontje, tot de afmelding van de werken, topservice!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? De afbouw is één dag opgeschoven, wat geen probleem was voor onze planning

Beste Wim, Heel erg bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Afspraak is afspraak

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemorgen Adrie, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

prima service

van af het moment dat we contact hadden om containers te huren tot aan het moment dat ze geleegd en opgehaald werden verliep het vlekkeloos en volgens afspraak.

Prima bedrijf

Prima bedrijf die meedenkt en flexibel is .

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Zo doorgaan
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Jazeker

Goedemorgen Gerco, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Aanrader

Mooie, kwalitatieve zitjes en alles volgens afspraak

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Zeker

Goedemorgen Luk, Bedankt voor je reactie! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Al jaren zeer tevreden met het geleverde materiaal

Al jaren zeer tevreden met het geleverde materiaal

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Goedemiddag Christiaan, Bedankt voor de mooie review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Super service van begin tot het einde

Wij hadden uiteindelijk minder plaatsen nodig maar ook dit kon kort voor het evenement nog aangepast worden

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Ja

Beste Janine, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het allemaal goed bevallen is. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Fijn bedrijf, deskundige mannen , zijn flexibel, denken mee en komen afspraken na

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? geen idee
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Goedemiddag Wouter, Bedankt voor je mooie reactie. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Super flexibel en meedenkend bedrijf

Ze denken met de opdrachtgever mee, reagerens snel op vragen. Tijdens het opbouwen en afbreken houden ze zich aan de tijden en werken netjes.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Absoluut

Goedemiddag Willem, Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Topfirma!

Op de afspraak, degelijk start overleg bij opbouw, een nette oplevering en afbraak/opruiming

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Helemaal correct

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor deze mooi review! Heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

super

Super goed personeel netjes

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? zou het niet weten
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Super ervaring!

Vlotte levering, duidelijke en vriendelijke service!

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie review. Graag tot volgend jaar. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Correcte firma

Reeds 3 jaar werken wij met deze firma en de communicatie verloopt vlot, de plaatsing van de tribunes is correct en stipt. De tribunes op zich zijn mooi en kwalitatief. Een topfirma dus en een topervaring.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? jazeker

Goedemiddag, Super om te horen! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Wat een fijne samenwerking met alle medewerkers

Er wordt meegedacht, oplossingen in plaats van uitdagingen of moeilijkheden. Kortom doen graag zaken met elkaar

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Absoluut

perfect op tijd en flexibel in opstelling en afbouwmoment.

Alle afspraken zijn altijd netjes nagekomen en voorziene problemen op tijd getackeld.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? prijsstelling ??
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? zeker

Goedemorgen, Bedankt voor je onwijs mooie review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Prima service en alles goed geregeld

Prima is allemaal . Goed gegaan.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? Jazeker

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie review! Wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Problemen met staat van de deuren, moet echt beter de volgende keer

Prima prijs prestatie verhouding maar slechte deuren, een was er niet op slote te krijgen

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Nieuwe deuren
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? N.v.t.

Goedemorgen Johan, Bedankt voor uw feedback. Ik snap dat het erg vervelend is wanneer een deur niet goed op slot gaat. Ik neem even contact met u op. Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

Jullie zijn onze vaste partner voor het leveren van onze BMX-tribunes.

Jullie kennen ons BMX-terrein en weten precies welke tribune(s) jullie minimaal één keer per jaar moeten bouwen. Wij werken eraan om nog meer internationale wedstrijden naar Circuit Zolder te kunnen halen zodat jullie ons nog steeds, aan een scherpe prijs, tribunes kunnen bouwen voor meerdere jaren. Uitkijkend naar een verdere fijne samenwerking. Marc Wauters Circuit Zolder

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Tribunes leveren in de nieuwe wielerbaan op Circuit Zolder?
  • Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? jawel

Goedemorgen Marc, Super bedankt voor deze mooie review! Ongetwijfeld tot snel! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf

top

Afspraken die we maken worden perfect uitgevoerd.

• Zijn de vooraf gemaakte afspraken nagekomen? ja

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groeten, Verhuurbedrijf Kuijf