betrouwbaar en fijne service

goede communicatie over mogelijkheden en onmogelijkheden, desnoods een bezoek ter plekke, betrouwbaar in het plaatsen en breken, altijd op tijd (lekker vroeg) en nooit gedoe!

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? tribunes verhuren met een steilere opgang, zodat zichtlijnen voor het publiek beter worden

Prima service!

Verhuurbedrijf Kuijf is zeer service gericht en denkt mee met de klant om de meest passende oplossing te vinden. Een aanbeveling dus!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Schakelen snel, luisteren goed en geven ook goed advies.

Men is goed bereikbaar, een goede voorbereiding, maar ook de juiste vakmannen op het werk.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Beste Petrus, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons zo'n goede beoordeling te geven! Mocht u vaker dit soort of andere projecten hebben waarbij wij iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Perfecte service, planning en communicatie!

Een net bedrijf met goed materieel, wij komen zeker nog eens terug!

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Beste Johannes, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons zo'n goede beoordeling te geven! Mocht u vaker dergelijke projecten hebben of misschien op zoek zijn naar een werktent dan vernemen wij het graag van u om te kijken wat voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Stipte uitvoering

In de afgelopen 15 jaar tribunes gehuurd bij dit bedrijf. Dat was steeds voor hetzelfde evenement, maar de tribunes zijn wel veranderd in de loop van de tijd. Deels door verzoeken van ons, maar ook op advies vanuit het bedrijf. Ben zeker van plan om na de Covidperiode weer met hen verder te gaan.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Beste Arie, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons zo'n goede beoordeling te geven! Wij verwelkomen u natuurlijk weer graag als vaste klant na de Covid periode! Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Goed contact, nette prijzen en tribune stond snel

Super geregeld

Zeer correct, afgelopen jaar voor de tweede keer een groot evenement georganiseerd. meewerkend personeel Hopelijk nog vele jaren mvg Stal Brouwer Auctions

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Geachte heer Brouwer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze beoordeling en natuurlijk bedankt voor de fantastische beoordeling! Graag tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Richard Jordense Verhuurbedrijf A. Kuijf & Zn BV

Vakwerk

Komen alles na wat ze beloven

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Een check list voor de details zoals ophang punten, die vergeet je makelijk

Een prettige manier van samenwerken.

De samenwerking met Verhuurbedrijf Kuijf en medewerkers wordt als plezierig ervaren. Constructief, behulpzaam en meedenken met de opdrachtgever.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? zorgvuldigheid medewerkers op locatie

Snelle afhandeling van aanvraag. Komen afspraken netjes na.

Flexibel, snel en professioneel

Al jaren maakt mijn vereniging voor grote evenementen gebruik van de expertise en materialen van Verhuurbedrijf Kuijf.

snel en efficiënt

Volgens afspraak juist op tijd, en afgesproken tijd afbreken tent alles stipt op tijd.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? bedrijfskleding personeel

Keurig op de afgesproken tijd , netjes afgeleverd

De door mij bestelde artikelen kwamen keurig op tijd alsmede de door hun geregelde stoelen via een ander bedrijf. Daar hebben we niets voor hoeven doen. De auto s zijn goed uitgerust met de juiste hulpmiddelen erg goed geregeld.

Alles prima verlopen!!

——

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? ——

Super!

Super fijne mensen om mee samen te werken

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Altijd erg prettig om mee te werken. Net als wij houden jullie van een strakke planning!

Ook prettig dat er mee wordt gedacht in de opzet en indeling van het geheel.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? heeeel af en toe zijn de vlonders erg vies. En omdat wij de vloer op zand leggen is dat dan minder prettig.

Flexibel, snel en professioneel

Bij Kuijff denken ze mee, zijn ze flexibel en servicegericht. Ze houden zich aan afspraken en zijn ook gewoon prettig in de omgang. Als je belt krijg je iemand aan de lijn die verstand van zaken heeft en je gewoon helpt.

vertrouwde leverancier

we werken al jaren met de firma en elk jaar zien we verbeteringen welke resulteren in een steeds strakkere uitvoering

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer prettig personeel om mee te werken en bedrijf komt ook de gemaakte afspraken na.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Simpel om snel goeie afspraken te maken

Dit was mijn eerste ervaring met uw bedrijf. Ben zeer tevreden

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Snel contact. Prima uitvoering van de plaatsing van de tenten

Tot nu toe ieder jaar goede ervaringen.

• Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? N.v.t.

Soepele uitvoering van duidelijke afspraken met meerdere locaties en tussentijdse changementen

Als commissaris van de 3 October Vereeniging in Leiden mag ik mij onder andere bezighouden met inhuren van "opstal", tribunes en podia. Hierbij levert Kuijf maatwerk en ontvang ik heldere en overzichtelijke offertes. De mogelijkheden worden vooraf doorgenomen en draaiboeken worden goed uitgevoerd. Fijn om met hen samen te werken.

• Kwaliteit van de gehuurde materialen
  • Wat zou Verhuurbedrijf Kuijf nog kunnen verbeteren? Vooral zo doorgaan!

het is de tweede keer dat we zaken samen doen, voor ons altijd op het laatste moment. Snel antwoord. afspraak is afspraak, geen gelul over, vul maar een bericht, aanbetaling, of wat dan ook. gewoon vertrouwen, daar hou ik van . gr Geert v Leeuwen.

• Klantvriendelijkheid personeel (kantoor en buitendienst) N.v.t.
  • Kwaliteit van de gehuurde materialen N.v.t.

Fijne samenwerking!

Dennis, topper, wederom bedankt voor de fijne samenwerking dit jaar. Tot Haarzuilens 2020.