Goede drager met gebruikersgemak

Ik gebruik de drager al jaren ik heb nog een ouder type de M2 en heb hiervan inmiddels de zgn wigset vervangen omdat de oude versleten waren en niet meer goed aanklemden. Probleem is nu opgelost. Het bedrijf heeft geadviseerde set snel toegestuurd . Op de site van movanext handige gebruikershandleiding voor reparatie en hoe af te stellen en ook onderdelen lijst. Fluitje van een cent ! Movanext ga zo door !

Geweldige service.

Ik miste van mijn oude Multa een klembeugel met slotbout en vleugelmoer. Na mijn vraag of deze nog leverbaar was had ik de de klembeugel binnen 2 dagen in huis. Dit soort service maak je tegenwoordig niet veel meer mee!!

• Ervaring met: N.v.t.

Er is heel goed over nagedacht bij het ontwerpen

Wat een gemak in het gebruik. Dit kan iedereen ook zonder technische achtergrond.

Fijne fietsdrager

Wij zijn zeer tevreden over deze fietsdrager, makkelijk in gebruik. De fiets snel en goed vastgezet met enkele handelingen. Een aanrader.

• Ervaring met: N.v.t.

erg compact, licht en eenvoudig te monteren fietsendrager

Eenvoudig te monteren, vrouw en kinderen kunnen dit ook. Stevig en robuust Fietsen plaatsen gaat makkelijk Alleen opletten dat nummerbord op de juiste positie wordt teruggeklapt.

Handige fietsendrager.

Handige, mooie en stevige fietsendrager die gemakkelijk te monteren op de auto is. Een aanrader!

Zeer prettige bediening

Degelijk materiaal dat goed te gebruiken is voor e-fietsen.

De Movanext Vision Plus werkt prima op draaghaak

Ik gebruik de Movanext Vision Plus inmiddels een maand of negen op de draaghaak van mijn elektrische auto. Dat betekent dat hij dus geschikt is voor de RMC koppeling van de draaghaak en ook goed samenwerkt met de elektronica van de auto. De LED verlichting oogt modern en bespaart energie, wat bij een elektrische auto nog extra belangrijk is. Behalve voor onze elektrische fietsen gebruik ik hem ook voor een bagagekoffer met 420 liter extra bagageruimte. De drager is vrij vlak en kan met weinig moeite helemaal vlak gemaakt worden. De bagagekoffer achter de auto heeft minder luchtweerstand dan een dakkoffer. (Overigens had ik voor de wintersport beide nodig).

• Ervaring met: Vision Plus

Kwaliteit en service ronduit slecht

Sinds 2010 hebben wij een movanext fietsendrager. Inmiddels durven wij de weg niet meer op met de drager omdat de zwarte draaiknoppen defect zijn. Tijdens vakantie hebben we deze zelf vervangen voor vleugelmoeren, zodat je zeker weet dat de fietsen goed vast zitten. Tijdens het rijden horen we telkens een knakkend geluid en vertrouwen de drager inmiddels niet meer. Het moet gemakkelijk zijn ons e drager klemvast te zetten maar ervaring is dat de drager ruimte krijgt tijdens het rijden en dus weer gecontroleerd moet worden. Met een gangetje van 80 en geknepen billen naar huis rijden is geen pretje.. De keren dat wij contact hebben opgenomen met het bedrijf kregen we geen reactie of werden we verwezen naar de verkoper die inmiddels niet meer bestaat. Waar kunnen we wel terecht voor een goede inspectie van de drager?

• Gewicht N.v.t.
  • Gebruiksaanwijzing N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Goede middag, We kunnen ons voorstellen dat u het vervelend vindt als onderdelen niet meer goed functioneren, maar kunnen ons niet vinden in uw reactie. Wij hebben geen enkele mail kunnen vinden waarin u om nieuwe knoppen vraagt en telefonisch heeft u ons ook zeker niet benaderd. Heeft u ons benaderd ? of iemand anders? Wij zouden u altijd de mogelijkheid hebben geboden de knoppen rechtstreeks aan u te zenden als uw dealer niet meer bestaat. Uw drager is meer dan 10 jaar oud en dan kunnen onderdelen inderdaad wel eens vervangen moeten worden. Ook is er altijd een mogelijkheid om uw drager na te laten kijken bij een andere dealer, of zelfs in uitzonderlijke gevallen bij de producent. Uw zeer negatieve reactie komt op ons dus niet geheel terecht over, maar daar kunnen we helaas niets meer aan veranderen. Met vriendelijke groeten, Het MovaNext team

Valt tegen

Vóór deze drager had ik een Multa Fietsdrager. Prima ding, op de klembouten na. De Movanext heeft één groot manco: de frameklem. Heel lastig vast- en los te draaien, omdat de knop voortdurend loze slagen wil maken. Bovendien zit een van de slotjes (waar je de sleutel moeilijk in krijgt) heel lastig aan de binnenkant.

• Ervaring met: Lux Plus

Goedendag, Jammer dat u problemen ondervindt met de aandraaiknop van uw MovaNext. Gelukkig is dit niet een vaak voorkomend probleem, daarom vinden we het jammer dat u dit niet bij uw dealer aangekaart heeft of rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen. Normaal gesproken horen de knoppen niet los te raken tijdens het rijden, dus wellicht is er iets niet in orde met de knoppen en kan dit snel verholpen worden. Wat betreft de bereikbaarheid van de knoppen, deze zijn juist zo geplaats om ervoor te zorgen dat de drager heel compact opgeborgen kan worden. Helaas moet er dan dus een concessie gedaan worden wat bereikbaarheid van het slot. We hopen dat u uiteindelijk toch veel fietsplezier zult hebben met uw MovaNext Lux Plus. met vriendelijke groeten, Het MovaNext Team.

Super handig in gebruik. Met 1 hand op de trekhaak te plaatsen. Het enige is dat de blauwe knop van de verticale stang niet los te draaien is. De stang met de fietsklemmen kan wel op en neer maar gaat heel zwaar. Of is daar een trucje voor?

• Ervaring met: Lux

Goede morgen, Bedankt voor u mooie beoordeling. We zullen u een rechtstreekse mail sturen over de knop, deze zou gewoon los moeten kunnen. Het MovaNext team.

stabiel en degelijk product

zeer eenvoudig in het gebruik.

• Ervaring met: N.v.t.

Snel, veilig en heel makkelijk te (de)monteren

Ik beveel deze fietsendrager aan iedereen aan

• Ervaring met: Lux

Zo'n service heb ik nog nooit gehad.

Ik kocht op Marktplaats een Movanext drager. De verkoper verkocht hem voor zijn Oma. Na telefonisch contact waarin hij vertelde dat hij echt niet wist hoe oud de drager was en het type, ben ik alles op internet opgezocht adhv. een foto. De drager gekocht en deze moest op mijn trekhaak afgesteld worden. Ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar. De verkoper wist het ook niet dus Movanext gebeld. De medewerker vroeg hoe de drager eruit zag en vertelde meteen dat dit het eerste type was 10 jaar oud. Ook dat ze er meer problemen mee hadden gehad door een constructie fout. Ze hebben nog 8 jaar klanten met deze drager geholpen door de ophanging die op de trekhaak komt te vervangen. Maar deze vervanging is op, dus kon hij mij hiermee niet terwille zijn. Onmiddelijk bood hij ongevraagd een NIEUWE drager aan van het laatste model mij aan met een forse van korting en deze werd nog gratis thuisgestuurd. Ik ben hier op ingegaan en twee dagen laten werd hij bezorgt. Welk bedrijf lost zo een probleem voor een klant op deze manier op. Ik ken er nu 1 en dat zal wel zo blijven. De nieuwe drager staat goed vast op de trekhaak na een makkelijke plaatsing en de fietsen zijn even makkelijk te plaatsen en vast te zetten. Echt één van de dragers uit het topsegment. Voor mij niets dan lof voor dit bedrijf in zowel product als service.

• Ervaring met: Lux

Fietsendrager bevalt goed, makkelijk in gebruik. Echter zat na een rit de draaiknop van hoogte vergrendeling knop vast en kon de stang gewoon omlaag en omhoog schuiven. Net nu we op vakantie zijn... Krijg de knop niet meer los,. Fietsen staan gelukkig wel goed vast nog. Wil er graag nog mee naar huis rijden.... Tips om de knop los te krijgen welkom

• Ervaring met: Lux

Fijne en lichte fietsendrager en neemt opgevouwen erg weinig ruimte in. Alleen vraag ik me af of je er alle soorten fietsen mee kunt vervoeren. Bijv. een damesfiets waarvan de bovenste schuine framebuis wat hoger zit lijkt me er niet op te kunnen omdat dan de achterste blauwe draaiknop dan in de weg zit. Op mijn herenfiets raakt die draaiknop al bijna de bidonhouder en deze zit al lager dan normaal op de fiets. Zou daarom zo'n draager niet meer aanschaffen ondanks dat het een stevige en goede drager is. Heb er wat op verzonnen om de fietsen anders vast te maken voor als het geval er een ander soort fiets meegenomen moet worden,moet het alleen nog maken.

• Ervaring met: Lux

Een lichte, eenvoudige betrouwbare fietsendeager

Deze fietsendrager is een vast onderdeel geworden als wij er met onze ebikes er op uit trekken. Jammer dat de klem op de kogel van de trekhaak niet voor de volle 100% vast zit. Na enige tijd rijden gaan de fietsen voorover hangen en moet ik stoppen om alles weer terug te zetten

• Ervaring met: Lux

Prettige manier van communiceren, goede uitleg hoe het product te gebruiken

Eerste fiets is iets lastiger op de drager te zetten, doordat de bevestigingsstang naar beneden valt. ideaal dat je de fietsendrager dubbel kunt klappen, i.v.m. opruimen.

• Ervaring met: Lux

Moet nog langs de dealer. Een bout draat door

Fantastische service

Een onderdeel van mijn drie jaar oude drager is afgebroken door verkeerd gebruik. Kosteloos gerepareerd! Wow, niet van deze tijd deze top service!

• Gebruiksaanwijzing N.v.t.
  • Ervaring met: Lux

Goede fietsendrager makkelijk in gebruik top

Goede fietsendrager top

snel monteren en goed vast

snel monteren en goed vast

• Ervaring met: Lux

Heel veel is goed. Er zou wat mij betreft nog aandacht gegeven kunnen worden aan het op zijn zijkant meenemen in de kofferbak. Hij kan namelijk niet stabiel op zijn zijkant liggen. Gewicht blijft een issue, maar geen idee of daar nog wat aan te doen is. Is er niet een soort koffer/tas tailermade te maken die op de fietsendrager kan voor bagage?

• Ervaring met: Lux Plus

Dealer fiets-lezer Malden geeft goed advies.

Geen contact gehad.

• Ervaring met: Vision

Wij hebben het fietsenrek gekocht bij Bob in Ten Boer en hij is heel geschikt.Genoeg tekst en uitleg

Ik heb een probleem gehad met één van bevestigingen van de beugels. Dit is ook goed opgelost. Door lichamelijke problemen is het fietsenrek nog niet echt gebruikt.

Over MovaNext Fietsendrager

MovaNext fietsendragers: licht, compact en makkelijk. De MovaNext fietsendrager is verkrijgbaar vanaf 12,5 kg en kan tot 60 kg belast worden, is zeer compact opvouwbaar en uiterst gebruiksvriendelijk.